-
pisteuw oti to 206 gti einai h swsth apanthsh sto provlhma sou
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
καλώς ήρθες χρήστο...
υπομονή μέχρι το σεπτέμβριο, αν και ο στράτης μίλησε για πιθανή καθυστέρηση, ώστε να αποφασίσουμεTι εγινε, δεν εχουμε κανενα νεοτερο απο τον Σ.Χ. ???
-
Ôï êáéíïýñãéï 206 1,6 ôïõ ïðïßïõ åßìáé êÜôï÷ïò åäþ êáé ëßãï êáéñü äåí íïìßæù üôé áñÝóêåôáé óå ðïëý øçëÝò óôñïöÝò áíôßèåôá âïëåýåôáé óå ìåóáßåò
Ó÷åôéêÜ ìå ôï Éìðéæá äåí Ý÷ù ìðåé óå êáéíïýñãéï áëëÜ áðï ëåãüìåíá ãíùóôïý ç óõìðåñéöïñÜ ôïõ ìå áðåíåñãïðïéçìÝíá ôá Çë.Óõó .åõóôÜèåéáò
åéíáé Üëëï áõôïêßíçôï (÷åéñüôåñï) áðï üôé ìå åíåñãïðïéçìÝíá .....
Ç ðáñÜëëçëç äïêéìÞ åßíáé üôé êáëýôåñï êáé ìáêÜñé íá Ý÷ïõìå êáé Üëëá ôÝôïéá ..... -
Σ.Χ. δώσε μας ημερομηνία, να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Γίνονται πολλά και καλά μες στον Σεπτέμβριο. Ελπίζω να βρω την ευκαιρία να έρθω ώστε να συνδυάσω περισσότερες τις μιας εκδηλώσεις. Ευελπιστώ σε σύντομη συνεύρεση.
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Το καινούργιο 206 1,6 του οποίου είμαι κάτοχος εδώ και λίγο καιρό δεν νομίζω ότι αρέσκεται σε πολύ ψηλές στροφές αντίθετα βολεύεται σε μεσαίες
.....Τι εννοείς δεν αρέσκεται στις υψηλές στροφές. ΄Εως τις 2000 απλώς κινείται, από τις 2000 έως τις 4000 ξυπνάει και από τις 4000 έως τον κόφτη (6500+) ξεσπάει χωρίς πτώση απόδοσης.
Το κακό είναι οι μακριά τελική σχέση μετάδοσης που το κάνει να ζορίζεται στις ανηφόρες, όπου πρέπει να το έχεις σταθερά πάνω από τις 4000 για να 'πηγαίνει'... -
Σίγουρα το 206 1,6 16V που έχω κομπιάζει μέχρι τις 2500 στροφές
περίπου και δείχνει πιό αργό μέχρι εκεί από το ibiza 1,6 8V που είχα
αλλά απο εκεί και πέρα το 206 είναι άπαιχτο με βασικό ομως
μειονέκτημα το ηλεκτρονικό γκάζι. -
Ο χρήστης TONY PAP έγραψε:
... με βασικό ομως
μειονέκτημα το ηλεκτρονικό γκάζι.Αυτό ξαναπες το!
Ειδικά στο ξεκίνημα σε μεγάλες ανηφόρες, η υστέρηση του γκαζιού είναι απόλυτα εκνευριστική (έως επικίνδυνη)... Μία τρανή απόδειξη ότι η τεχνολογία δεν είναι το παν, όταν δεν έχει εξελιχθεί στο βαθμό των 'συμβατικών' λύσεων! -
Παρε οτιδήποτε ΕΚΤΟΣ από Seat Ibiza
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Παρε οτιδήποτε ΕΚΤΟΣ από Seat Ibiza :x :xΑπό προσωπική εμπειρία αυτό, ή από αυτά που έγραψα εγώ σε άλλο thread;
Το λέω γιατί όταν πήρα το Ibiza μόλις είχε βγει, με αποτέλεσμα ορισμένα προβλήματα να διορθώθηκαν στα επόμενα αυτοκίνητα. Πχ. η αντικατάσταση εγκεφάλου
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Ôï êáéíïýñãéï 206 1,6 ôïõ ïðïßïõ åßìáé êÜôï÷ïò åäþ êáé ëßãï êáéñü äåí íïìßæù üôé áñÝóêåôáé óå ðïëý øçëÝò óôñïöÝò áíôßèåôá âïëåýåôáé óå ìåóáßåò
.....Ôé åííïåßò äåí áñÝóêåôáé óôéò õøçëÝò óôñïöÝò. ´Åùò ôéò 2000 áðëþò êéíåßôáé, áðü ôéò 2000 Ýùò ôéò 4000 îõðíÜåé êáé áðü ôéò 4000 Ýùò ôïí êüöôç (6500+) îåóðÜåé ÷ùñßò ðôþóç áðüäïóçò.
Ôï êáêü åßíáé ïé ìáêñéÜ ôåëéêÞ ó÷Ýóç ìåôÜäïóçò ðïõ ôï êÜíåé íá æïñßæåôáé óôéò áíçöüñåò, üðïõ ðñÝðåé íá ôï Ý÷åéò óôáèåñÜ ðÜíù áðü ôéò 4000 ãéá íá 'ðçãáßíåé'...ÁðëÜ ìå 3ç -4ç óôéò óôñïöÝò 3-4.000 Ýôóé üðùò ôïõëÜ÷éóôïí Ý÷ù êáôáëÜâåé áíôéäñÜ ìå áñêåôÞ ðåéèÞíéá ,÷ùñßò êïìðßáóìáôá áðï ôï çë.ãêÜæé.
Áíáöåñüìåíïò ãéá øçëÝò óôñïöÝò ,ëüãù ðñïçãïýìåíçò åìðåéñßáò óå éáðùíéêü ,åíïïýóá ãéá îýðíçìá ìåôá ôéò 4000... êáé ìåôáááÜ. -
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Παρε οτιδήποτε ΕΚΤΟΣ από Seat Ibiza
Από προσωπική εμπειρία αυτό, ή από αυτά που έγραψα εγώ σε άλλο thread;
Το λέω γιατί όταν πήρα το Ibiza μόλις είχε βγει, με αποτέλεσμα ορισμένα προβλήματα να διορθώθηκαν στα επόμενα αυτοκίνητα. Πχ. η αντικατάσταση εγκεφάλου
Κυρίως από προσωπική εμπειρία αλλά και από γνώμες που έχω ακούσει από γνωστούς + οτι γράφουμε εδώ. Δυστυχώς η SEAT παρότι δεν ειναι πλέον φτηνή, σε γενικες γραμμές δεν έχει βελτιώσει την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της οσο θα περίμενε κάποιος. Προβλήματα όπως
Μαζικής κλίμακας προβλήματα σε χαλασμένους εγκεφάλους, εισροή υδάτων στο εσωτερικό, και αυτό το βάσανο με τα ηλεκτρικά παράθυρα δεν δικαιολογούνται στην εποχή μας από καμμία εταιρεία. Να μην μιλήσουμε για τριγμούς ή για ηλεκτρικά
-
Προμηθέα όλα αυτά που λές σωστά αν και αφορούν μεμονωμένες περιπτω΄σεις.Το θέμα όμως με την παροιμιώδη αντοχή και αξιοπιστία των κινητήρων του γκρουπ VW είναι αδιαμφισβήτητο!και καμία συ΄γκριση δε γι΄νεται με τους απαράδεκτους στον τομέα αυτό γαλλικούς κινητήρες!Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους!
Φιλικά -
Αλήθεια, γιατί πάμπολλοι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων του 'θεϊκού' από άποψη ποιότητας και αξιοπιστίας ομίλου VW ετοιμάζονται να κρεμάσουν στα αυτοκίνητά τους κόκκινο φωτάκι; Από τη μεγάλη αξιοπιστία των μοτέρ τους ή από την έξοχη ποιότητά τους;
Υ.Γ. Caveat emptor και ο νοών νοείτω...
-
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Προμηθέα όλα αυτά που λές σωστά αν και αφορούν μεμονωμένες περιπτω΄σεις.Το θέμα όμως με την παροιμιώδη αντοχή και αξιοπιστία των κινητήρων του γκρουπ VW είναι αδιαμφισβήτητο!και καμία συ΄γκριση δε γι΄νεται με τους απαράδεκτους στον τομέα αυτό γαλλικούς κινητήρες!Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους!
Φιλικά:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Να μου πεις γαι τα ηλεκτρικά και τα πλαστικά των γαλλικών να συμφωνήσω, αλλά όχι και οι κινητήρες. Ειδικά της Peugeot φημίζονται τα τελευταία 50 χρόνια για την αξιοπιστία τους... Διάολε, στην Αφρική δοκιμάζονται!!! -
Φίλε Πέτρο, σου είπα: CAVEAT EMPTOR (ας έχει δηλαδή ο αγοραστής τα μάτια του ανοιχτά). Επίσης, δεν είναι δα και τόσο δύσκολο να μυριστεί κανείς κάποιους...
-
Ο χρήστης ÁèÜíáôïò έγραψε:
ÐñïìçèÝá üëá áõôÜ ðïõ ëÝò óùóôÜ áí êáé áöïñïýí ìåìïíùìÝíåò ðåñéðôù´óåéò.Ôï èÝìá üìùò ìå ôçí ðáñïéìéþäç áíôï÷Þ êáé áîéïðéóôßá ôùí êéíçôÞñùí ôïõ ãêñïõð VW åßíáé áäéáìöéóâÞôçôï!êáé êáìßá óõ´ãêñéóç äå ãé´íåôáé ìå ôïõò áðáñÜäåêôïõò óôïí ôïìÝá áõôü ãáëëéêïýò êéíçôÞñåò!Íá ëÝìå ôá ðñÜãìáôá ìå ôï üíïìÜ ôïõò!
ÖéëéêÜÁí ðñÝðåé íá ìéëÞóïõìå ãéá óå åðßðåäï êéíçôÞñùí ôüôå ìüíï ÉÜðùíåò êáôóêåõáóôÝò äéêáéïýíôáé óå åðßðåäï ìáæéêÞò ðáñáãùãÞò ôï äéêáéïýíôáé
ÁðáñÜäåêôïé äåí èá ôï Ýëåãá ãéá ôïõò ãáëëéêïýò êéíçôÞñåò
ÁäéáìöçóâÞôçôç ôçí õðåñï÷Þ ôïõ VW ????? -
Διεγράφη κείμενο με αιχμές εναντίον άλλου μέλους του φόρουμ (moderator)
...Τώρα αν πιστευέτε κάποιοι, ότι πχ ο απαράδεκτος κινητήρας εκείνης της πρωτοεμφανιζόμενης 'βάρκας' δήθεν 16βάλβιδης Xantia ή 406 ήταν αξιόπιστος,,,δεν μπορώ να σας πώ κάτι διαφορετικό.Επειδή απλά είμαι καθημερινά μέσα στα συνεργειά θα σας πρότεινα με πμ, όσοι ενδιαφέρεστε , να σας...στείλω τις διευθύνσεις e-mail των πελατών που τα ανάλογα...αμαξάκια τους 'έκοψαν καδένα' όπως λέμε στη γλώσσα μας με αποτέλεσμα να τρέχουν στα άθλια εκάστοτε εξουσιοδοτημένα για να βρούν το δίκιο τους!Προτιμώ από το παραπάνω...να μη μου ανεβαίνει το παράθυρο του οδηγού και με το VW-group μου να αφήνω πίσω κάθε γαλλικό ή ανάλογης κατασκευαστικής κινητήριας αμφισβήτησης.
Φιλικά -
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Προμηθέα όλα αυτά που λές σωστά αν και αφορούν μεμονωμένες περιπτω΄σεις.Το θέμα όμως με την παροιμιώδη αντοχή και αξιοπιστία των κινητήρων του γκρουπ VW είναι αδιαμφισβήτητο!και καμία συ΄γκριση δε γι΄νεται με τους απαράδεκτους στον τομέα αυτό γαλλικούς κινητήρες!Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους!
ΦιλικάΠόσα χιλιάδες αυτοκίνητα έκανε ανάκληση η VAG πέρυσι για τον πολλαπλασιαστή στους κινητήρες 1.8Τ;
Δεν ήταν της VAG μόνο το λάθος, αλλά δεν αποκάλυψε και τον κατασκευαστή του πολλαπλασιαστή
-
Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι η δημοσιοποίηση ή αποστολή σε τρίτους διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου άλλων ατόμων αποτελεί σοβαρότατη παραβίαση προσωπικών δεδομένων, παραβίαση της κείμενης νομοθεσίας, του Συντάγματος της χώρας μας και σηκώνει διαγραφή από το φόρουμ, τερματισμό της συνδρομής του εν λόγω χρήστη από τον παροχέα του, αλλά και ποινική δίωξη.
Αυτά.
-
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Προμηθέα όλα αυτά που λές σωστά αν και αφορούν μεμονωμένες περιπτω΄σεις.Το θέμα όμως με την παροιμιώδη αντοχή και αξιοπιστία των κινητήρων του γκρουπ VW είναι αδιαμφισβήτητο!και καμία συ΄γκριση δε γι΄νεται με τους απαράδεκτους στον τομέα αυτό γαλλικούς κινητήρες!Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους!
ΦιλικάΗ απάντηση μου ειναι περίπου οτι λεει παρακάτω ο φίλος skullone. Τώρα για το πόσο μεμονωμένες περιπτώσεις ειναι τα προβλήματα αυτά, δεν ξερω αλλα αν κανεις μια επισκεψη διαρκείας σε συνεργείο SEAT η VW θα δείς (αναφέρομαι κυρίως σε μοντέλα οπως Ibiza, Polo & Golf.)
Εγώ παντως Group VW (με εξαίρεση καποια Audi ή Passat) δεν θα (ξανα)πάρω. Το δις εξ' αμαρτείν
206 h ibiza??