-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Η Renault τιμωρει τον Αλονσο.θα συνετιστει και θα γυρισει στην οικογενεια..
-
εγω παντως ανθρωπο που δηλωνει οτι μπορει ο αερας στα λαστιχα να δωσει 2 δεκατα δεν τον παιρνω σοβαρα.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
Η Renault τιμωρει τον Αλονσο.
θα συνετιστει και θα γυρισει στην οικογενεια..
Πότε με το καλό?
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
εγω παντως ανθρωπο που δηλωνει οτι μπορει ο αερας στα λαστιχα να δωσει 2 δεκατα δεν τον παιρνω σοβαρα.Δεν πειράζει, τον πήρε ο αρχιμηχανικός της MCM....
-
Ο χρήστης TLG έγραψε:
Απ'ολα αυτα βεβαια προκυπτει για αλλη μια φορα το συμπερασμα για τον Alonso οτι ειναι πολυ 'καλο κ τιμιο' παιδι .... Μια χαρα ξηγηθηκε στον Ron Denis ....αν παιζόνταν και η δική σου άδεια οδήγησης...να σε βλεπα τι θα έγραφες ...
κριτική επι του καναπέως και τα ρέστα πασατέμπο μαστορα. -
Ο χρήστης patro έγραψε:
εγω παντως ανθρωπο που δηλωνει οτι μπορει ο αερας στα λαστιχα να δωσει 2 δεκατα δεν τον παιρνω σοβαρα.ουτε εγω!
Μαλιστα δεν μπορω να καταλαβω τι ειναι αυτα τα οποια βγαζει στη φορα στα βρετανικα ΜΜΕ...Ειναι ξεκαθαρο οτι υπαρχει κοντρα μεταξυ τους:
Mosley questions Dennis's integrity
*By Biranit Goren Saturday, September 15th 2007, 13:00 GMT
FIA president Max Mosley has questioned McLaren team chief Ron Dennis's integrity in his dealing with the governing body during the spying affair - but Dennis himself has defended his actions by insisting he was truthful throughout.
Mosley recounted the events that led the FIA to contact the McLaren drivers and request their collaboration, which resulted in new evidence submitted to the World Motor Sport Council against McLaren.
And the FIA president believes Dennis was not telling him the whole truth on the affair.
Speaking on ITV today, Mosley said: 'On the morning of the Hungarian Grand Prix, Ron rang me and he said, 'I've just had Alonso in the motorhome and he says he's got information and he's threatening to give it to the Federation.'
'So I said, 'What did you say Ron?' He said, 'I said, go on and hand it over.'
'I said, 'Ron, you said exactly the right thing.'
'And then Ron said, '**But there isn't any information.'
'So I said, 'So it's an empty threat?'
'And he replied: 'Yes, a completely empty threat. There's no information, there's nothing to come out; I can assure you that if there was something, Max, I would have told you.'**
'Now this was a week after looking me in the eye in the World Council and telling me there was absolutely nothing wrong and everybody had done exactly as they should do, so I believed him.
'I've known Ron for 40 years; it's very difficult for me, when somebody I've known for 40 years looks me in the eye and says, 'Max, I'm telling the truth with complete sincerity' - you believe him.
'It was only when I got the list from the Italian police [showing] 323 SMS phone calls going over a three-month period between Coughlan and Stepney, [that I concluded] there had to be more to this.
'You don't get 300 messages arranging a visit to Honda. This is something serious. At which point, I sat down and wrote the letter to the drivers, and the rest is history.'
Dennis quickly responded to Mosley's accusations, defending his actions and stating at the time of speaking with Mosley, he was telling the truth based on what he himself knew at the time.
'**I was a little surprised by what Max said,' Dennis told ITV. 'I am working hard to get closure on a very unpleasant experience that McLaren have had.
'I don't want to get into the detail, but I do want to address one thing, and that is that when someone asks me a question - and I've answered some difficult questions - at the time I made those answers I told the complete truth.**
'At the point of the first hearing, when I was asked the question did I know anything more, the truth was, I didn't.
'**The emails that passed between our drivers were as big a surprise to me when I heard, as anyone else - and as I said, if they existed, what I said to Fernando was that he must give them to the FIA.
'I just want to be very clear that at no stage did I ever say any lie to anybody.**
'I put my integrity above everything. I just want to be very clear about that particular point.'*
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
εγω παντως ανθρωπο που δηλωνει οτι μπορει ο αερας στα λαστιχα να δωσει 2 δεκατα δεν τον παιρνω σοβαρα.
Δεν πειράζει, τον πήρε ο αρχιμηχανικός της MCM....
**ειρωνια θες??? βρες μου τωρα δηλωση μηχανικου. ποιον πηρε σοβαρα ο αρχιμηχανικος της μακλαρεν? ειπε ο stephney οτι δινει ο αερας 2 δεκατα?
περιμενω **:rtfm:
-
Και για να τα ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα:
- Ούτε για μια στιγμή δεν πιστεύω ότι η Ferrari θα έκανε τίποτα διαφορετικό αν έβρισκε έτοιμα στοιχεία της Mclaren. Θα τα χρησιμοποιούσε και θα έκανε την πάπια.
Απλώς ήταν άτυχοι στη Mclaren που τους πιάσανε. Ούτε ανήθικοι, ούτε τίποτα τέτοιο, έκαναν ακριβώς ότι θα έκανε οποιοσδήποτε άλλος στη θέση τους.
Είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι στοιχεία ανταγωνιστικών ομάδων δίνουν και παίρνουν στα σχεδιαστήρια, απλώς όπως προείπα, η Mclaren έπεσε στην περτωση
- Δε θεωρώ ότι θα τους άξιζε αποκλεισμός. Ωστόσο, ενδεχόμενη μη τιμωρία τους θα άνοιγε τους ασκούς του αιόλου, και νομίζω ότι η συγκεκριμένη ποινή είναι μια 'χρυσή τομή'. Κακά τα ψέματα, ούτε σε επίπεδο χρημάτων θα τους κοστίσει τρομερά, αλλά ούτε και σε γόητρο. Για το κατασκευαστών ελάχιστοι νοιάζονται, και σε 5 μήνες δε θα θυμάται κανείς το συμβάν.
Καιρός να πάμε παρακάτω νομίζω....
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η Renault τιμωρει τον Αλονσο.
θα συνετιστει και θα γυρισει στην οικογενεια..
Πότε με το καλό?
περιμενω μηνυμα..
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
εγω παντως ανθρωπο που δηλωνει οτι μπορει ο αερας στα λαστιχα να δωσει 2 δεκατα δεν τον παιρνω σοβαρα.
Δεν πειράζει, τον πήρε ο αρχιμηχανικός της MCM....
**ειρωνια θες??? βρες μου τωρα δηλωση μηχανικου. ποιον πηρε σοβαρα ο αρχιμηχανικος της μακλαρεν? ειπε ο stephney οτι δινει ο αερας 2 δεκατα?
περιμενω **:rtfm:
Δηλαδή τι περιμένεις, ο DLR θα έκανε test μόνος του με το άζωτο/ήλιο/ξένο και δεν θα είχε ενημερώσει τον αρχιμηχανικό? Στο κάτω κάτω ολόκληρη MCM μόνο με mail επικοινωνούσαν? Δεν συναντιόντουσαν ποτέ από κοντά? Αυτές τις συνομιλίες όντως ποτέ δεν θα μπορέσουμε να τις βεβαιώσουμε, αλλά είναι ηλίου φαεινότερο ότι έγιναν...
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
εγω παντως ανθρωπο που δηλωνει οτι μπορει ο αερας στα λαστιχα να δωσει 2 δεκατα δεν τον παιρνω σοβαρα.Ίσως από τότε που έφυγες από το τμήμα σχεδιασμού της Williams να έχει προχωρήσει η τεχνολογία.
-
για να το ληξουμε eddie + asteris μιας και δεν εχετε ενδιαφερον να μαθετε , εγω θελω να μαθω αυτα που δε ξερω και περιμενω να μου πειτε εσεις αυτα που ξερετε παραπανω.
- εγω δεν ειπα οτι δεν κερδισαν.
- 2-3 δεκατα κερδιζει το seamless κιβωτιο.
- το σχολιο ουτε Ferrari λεει , ουτε FIA , ουτε μαφια που ειναι το προβλημα? εσεις πιστευετε οτι αυτο που ειπε ο Τακης Π. το οποιο το 'ειπε' ο mosley αληθευει?
ειρωνια ειρωνια αλλα δεν βλεπω καμια δηλωση καποιου μηχανικου που να αντικρουει αυτο που ειρωνευεστε , πειτε μου τωρα να μαθω και εγω να σας ζητησω και συγνωμη.
-
Ανέφερε σε συνομιλία του ο Alonso ότι 'που ξέρουμε αν τα στοιχεία που μας δίνει αυτός ο τύπος είναι αξιόπιστα ή το κάνει επίτηδες για να μας αποπροσανατολίσει;'
Και σαν ένδειξη 'αξιοπιστίας' ο Stepney τους κάρφωσε τη στρατηγική της Ferrari το Σάββατο το βράδυ πριν τη Μελβούρνη.Εγώ μένω σε αυτό. Αν αυτό ΟΝΤΩΣ ισχύει έτσι ακριβώς τότε ειλικρινά πρέπει να κλειδωθεί το topic γιατί θεωρείται λήξαν. Τι παραπάνω δηλαδή έπρεπε να δει ο δικαστής για να τους κρίνει ενόχους;
Η ειρωνία είναι στα πλαίσια πλάκας γιατί με ξενερώνει αυτή η καφενοποίηση και ποδοσφαιροποίηση της F1. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ανέφερε σε συνομιλία του ο Alonso ότι 'που ξέρουμε αν τα στοιχεία που μας δίνει αυτός ο τύπος είναι αξιόπιστα ή το κάνει επίτηδες για να μας αποπροσανατολίσει;'
Και σαν ένδειξη 'αξιοπιστίας' ο Stepney τους κάρφωσε τη στρατηγική της Ferrari το Σάββατο το βράδυ πριν τη Μελβούρνη.Εγώ μένω σε αυτό. Αν αυτό ΟΝΤΩΣ ισχύει έτσι ακριβώς τότε ειλικρινά πρέπει να κλειδωθεί το topic γιατί θεωρείται λήξαν. Τι παραπάνω δηλαδή έπρεπε να δει ο δικαστής για να τους κρίνει ενόχους;
Η ειρωνία είναι στα πλαίσια πλάκας γιατί με ξενερώνει αυτή η καφενοποίηση και ποδοσφαιροποίηση της F1.δε φταιω εγω που ειναι καφετζηδες αυτοι!!! 'αυτος' αρχιζε και προσθετε δεκατα λες και ητανε φασολια... το ιδιο με το χθεσινο copy - paste που λεγαμε...
ουτε ειπα οτι η μακλαρεν δεν εκλεψε , ουτε προσπαθω να αποδειξω κατι.
εντιτ:
ΑΛΛΗ τεραστια μαλακια αυτη η φιλολογια γιατι ο αλονσο και οχι ο χαμιλτον και μου σου ξου και τα εκμεταλευτηκε ο αλονσο και δε τα ειπαν στο χαμιλτον... τι να πουνε μωρε? αυτο δεν ειναι καφενειο? δηλαδη ο αλονσο με το ντε λα ροσα περνανε τη μακλαρεν και τη στηνανε και οι μηχανικοι δεν ειχανε ιδεα.ασε που τον αερα τον καλο τον ειχε μονο ο αλονσος , πως νομιζετε οτι κερδισε στο μονακο? -
Εγώ έχω κάτι καλύτερο να σου προτείνω. Μην ασχολείσαι με όλη αυτή την παπαροφιλολογία, κάτσε αύριο το μεσημεράκι και απόλαυσε τον αγώνα, γιατί πιστεύω ότι θα γίνει της κακομοίρας αύριο και τέλος...
Εγώ αυτό θα κάνω πάντως.
Αφήνω τα νομικά στους δικηγόρους, τα μηχανολογικά στους μηχανικούς και ελπίζω να μη μας γ@μήσει αύριο ο Alpha με τις εκλογές (φτου φτου φτου). -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Είπε ένα ωραίο ο Πουρναράκης.
Ανέφερε σε συνομιλία του ο Alonso ότι 'που ξέρουμε αν τα στοιχεία που μας δίνει αυτός ο τύπος είναι αξιόπιστα ή το κάνει επίτηδες για να μας αποπροσανατολίσει;'
Και σαν ένδειξη 'αξιοπιστίας' ο Stepney τους κάρφωσε τη στρατηγική της Ferrari το Σάββατο το βράδυ πριν τη Μελβούρνη.
**Αν όντως ισχύει αυτό έτσι ακριβώς από τα στοιχεία που κατατέθηκαν **τότε θα πρέπει να κλειδωθεί το post να τελειώσει και το άσχετο μπλα μπλά περί παράγκας κλπ.Mr. de la Rosa replied on 25 March 2007 13.02 stating the following:
“All the information from Ferrari is very reliable. It comes from Nigel Stepney,
their former chief mechanic – I don’t know what post he holds now. He’s the
same person who told us in Australia that Kimi was stopping in lap 18. He’s very
friendly with Mike Coughlan, our Chief Designer, and he told him that.”Διαβάστε όλη την απόφαση εδώ.
http://www.fia.com/resources/documents/ ... 130907.pdf -
Χεχε, Τάκη, σε προλάβαμε... το έχουμε κάνει φύλλο και φτερό το θέμα με βάση την απόφαση εδώ και 10 σελίδες.
Τάκη, θερμή παράκληση για αύριο: Μην μας χαλάσουν οι εκλογές τον αγώνα. Η ώρα εκείνη, άλλωστε, είναι ψιλο-νεκρή. Πιό μετά αρχίζει ο σαματάς με τα exit polls κτλ.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
**
Για δεύτερη φορά σου υπενθυμίζω ότι τα GReeklish απαγορεύονταιModerator**
Gia deyterh fora tote na soy ypen8imisw oti briskomai sta Emirata kai o ypologisths moy den exei ellhnika oyte mporw na balw giati exei ta arabika kai yparxei mperdema meta..... Asxolhsoy me tpt allo epi ths oysias kai ase ta greeklish ta dika moy.....
Ante kane kanena ban se aytoys poy exoyn 2-3 nick stoys ellhnikoys agwnes kai meta blepoyme....Hannibal, μπορεί ο mod να μην θυμάται ότι έχεις πρόβλημα. Τις υποδείξεις όμως και τις 'συμβουλές' κράτα τις για τον ευατό σου!! [kouk]
Kouk na grafei tote me kalytero tropo kai oxi me to styl poy grafei. Oso gia tis 'symboyles' opws tis les 8a tis ksanapw kai 8a synexisw na tis lew oso synexizete na me prokaleite.... Alla etsi einai.... H dynamh mas kanei na mhn blepoyme pera apo thn myth mas.... Ante geia twra, giati einai argamish....
-
Apo oti eipane ston alpha(nai exw nova kai blepw ellhnika kanalia.... Opws oloi oi ellhnes edw katw( xixixi) eipan oti 8a to deiksoyn kanonika....
Oxi tpt allo mhn to dw pali ston al jazira sta arabika 8a lalhsw.... -
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Είπε ένα ωραίο ο Πουρναράκης.
Ανέφερε σε συνομιλία του ο Alonso ότι 'που ξέρουμε αν τα στοιχεία που μας δίνει αυτός ο τύπος είναι αξιόπιστα ή το κάνει επίτηδες για να μας αποπροσανατολίσει;'
Και σαν ένδειξη 'αξιοπιστίας' ο Stepney τους κάρφωσε τη στρατηγική της Ferrari το Σάββατο το βράδυ πριν τη Μελβούρνη.
**Αν όντως ισχύει αυτό έτσι ακριβώς από τα στοιχεία που κατατέθηκαν **τότε θα πρέπει να κλειδωθεί το post να τελειώσει και το άσχετο μπλα μπλά περί παράγκας κλπ.Mr. de la Rosa replied on 25 March 2007 13.02 stating the following:
“All the information from Ferrari is very reliable. It comes from Nigel Stepney,
their former chief mechanic – I don’t know what post he holds now. He’s the
same person who told us in Australia that Kimi was stopping in lap 18. He’s very
friendly with Mike Coughlan, our Chief Designer, and he told him that.”Διαβάστε όλη την απόφαση εδώ.
http://www.fia.com/resources/documents/ ... 130907.pdfΑκριβώς! Καλά λέω λοιπόν...λίγα τους έριξαν!!!
Άκου εκεί ομάδα που θέλει να κάνει και έφεση...και θέλει να βγει κι από πάνω...και μάλιστα μερικοί εδωμέσα έχουν το θράσος να λένε ότι φταίει και η Ferrari
Και πραγματικά πιστεύω ότι στη τελική η ποινή είναι αστεία...γιατί αφού έχουν τη τεχνογνωσία για τόσες μα τόσες πολλές λεπτομέρειες της F2007...ποιός μπορεί να μου εξασφαλίσει ας πούμε ότι δε θα τα χρησιμοποιήσει και του χρόνου η McLaren...και βεβαίως, βεβαίως...γιατί να πάρει πρωτάθλημα ο Ισπανός ή ο Άγγλος με 'κλεμμένο' μονοθέσιο?
Συμφωνώ με τον eddie...κλειδώστε το να τελειώνουμε. Τελείωσε το θέμα...μηδενίστηκε η McLaren και επαναλαμβάνω...ΛΙΓΑ έφαγε!!!
Τώρα οι McLarenikoi λογικό είναι να έχουν στεναχωρηθεί...αλλά δυστυχώς έκανε χοντρή βλακεία η ομάδα τους...και δικαίως μηδενίστηκε! ΤΕΛΟΣ!
Εγώ έχω κάτι καλύτερο να σου προτείνω. Μην ασχολείσαι με όλη αυτή την παπαροφιλολογία, κάτσε αύριο το μεσημεράκι και απόλαυσε τον αγώνα, γιατί πιστεύω ότι θα γίνει της κακομοίρας αύριο και τέλος...
Εγώ αυτό θα κάνω πάντως.
Αφήνω τα νομικά στους δικηγόρους, τα μηχανολογικά στους μηχανικούς και ελπίζω να μη μας γ@μήσει αύριο ο Alpha με τις εκλογές (φτου φτου φτου).Δεν υπάρχει λόγος να μη το δείξει...άλλωστε 19:00 θα βγούνε τα exit polls. Μέχρι τότε...θα έχει εκπομπές βέβαια...αλλά και να μη το δείξει ο 'Α'...έχουμε και το Speed.
[Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate