Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αυτόματα vs χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 30
    • 31
    • 3 / 31
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    33
    615
    13522
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης catalyst έγραψε:

      CVT με δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής και (κρατηθείτε) συνοδευτικό πρόγραμμα για PC που να σου επιτρέπει να δημιουργείς 'προγράμματα λειτουργίας' με διαφορετικό αριθμό και βήμα σχέσεων, να τα σώζεις στο δίσκο του PC και μετά να τα κάνεις 'upload' στο λογισμικό του κιβωτίου ανάλογα με την περίσταση, το οποίο να έχει τη δυνατότητα να 'θυμάται' τουλάχιστον 3.

      Ενδιαφέρον ως ιδέα, αλλά από τη στιγμή που έχεις δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής, δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι παραπάνω προσθέτει το να έχεις user defined πρόγραμμα. Θα μπορούσες να το εξηγήσεις λίγο περισσότερο;

      Για αυτοκίνητα που μπορεί να κάνουν track-days θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η δυνατότητα να αλλάζεις τις σχέσεις του κιβωτίου ανάλογα με την πίστα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nidosan last edited by

        Ο χρήστης catalyst έγραψε:
        Σε αυτό τον κινητήρα μπορείς να κάνεις πραγματικά πολλά πράγματα με το πρόγραμμα, γιατί η ECU ελέγχει και την πίεση υπερπλήρωσης. Και πάλι όμως, το αν παίρνει έγκριση τύπου το αμάξι με το σπορ πρόγραμμα είναι ένα ερωτηματικό (φιλοσοφικής φύσεως βέβαια, μια που το πρόγραμμα είναι after market, αν κατάλαβα καλά).

        Έτσι ακριβώς είναι. Πάνε πια οι εποχές που με ένα 'ζιγκλεράκι' ανέβαζες την υπερπλήρωση του turbo όπου ήθελες...

        Σημ. - διόρθωσα την προηγούμενη δημοσίευσή μου για να τονίσω ότι η κατανάλωση βενζίνης στη συγκεκριμένη περίπτωση ανεβαίνει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ (δυσανάλογα με την αύξηση της ιπποδύναμης / ροπής) με το 'πουσαρισμένο' πρόγραμμα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • F
          filandos last edited by

          Ο χρήστης kyan έγραψε:

          CVT με δυνατότητα χειροκίνητης επιλογής και (κρατηθείτε) συνοδευτικό πρόγραμμα για PC που να σου επιτρέπει να δημιουργείς 'προγράμματα λειτουργίας' με διαφορετικό αριθμό και βήμα σχέσεων, να τα σώζεις στο δίσκο του PC και μετά να τα κάνεις 'upload' στο λογισμικό του κιβωτίου ανάλογα με την περίσταση, το οποίο να έχει τη δυνατότητα να 'θυμάται' τουλάχιστον 3.

          Ενδιαφέρον ως ιδέα, αλλά από τη στιγμή που έχεις δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής, δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι παραπάνω προσθέτει το να έχεις user defined πρόγραμμα. Θα μπορούσες να το εξηγήσεις λίγο περισσότερο;

          Για αυτοκίνητα που μπορεί να κάνουν track-days θα ήταν πολύ ενδιαφέρουσα η δυνατότητα να αλλάζεις τις σχέσεις του κιβωτίου ανάλογα με την πίστα.

          Αν κατάλαβα καλά εννοείς να χρησιμοποιήσεις συγκεκριμένες σταθερές σχέσεις μετάδοσης στο CVT χρησιμοποιώντας την μεταβλητότητα που παρέχει για να καθορίσεις ελεύθερα την δική σου επιλογη κλιμάκωσης των σχέσεων. Αλλά οι αλλαγές των σχέσεων θα γίνονται χειροκίνητα και συμβατικά, δηλαδή μή συνεχόμενα. Αυτό ακούγεται ενδιαφέρον, αλλά δεν είναι καλύτερα αν λειτουργείς σταθερά στις βέλτιστες στροφές πχ. 4000 που ανέφερε ο φίλος λιγο πιο πάνω, και να μεταβάλεται συνεχόμενα με κατάλληλο τρόπο η σχέση του κιβωτίου?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • T
            thevoice last edited by

            Ένα ερώτημα προς αυτούς που παρότι έχουν οδηγήσει αυτόματο επιμένουν (για λόγους διαφορετικούς από τη δύναμη της συνήθειας) στη χρήση του ποδοκίνητου συμπλέκτη και πιστεύουν ότι βελτιώσεις όπως ο αυτόματος συμπλέκτης ή το αυτόματο ή ημιαυτόματο (tiptronic, speedgear, κλπ) κιβώτιο μας κάνουν 'ρομποτάκια':

            Θα σας χάλαγε να μπορούσατε ν' αλλάζετε τις ταχύτητες όπως σ' ένα ποδήλατο (καρφωτές!) χωρίς πρόβλημα?... Πιστεύετε ότι θα χάνατε κάτι από τον έλεγχο του αυτοκινήτου και ότι θα ήταν αμελητέο το μέρος της προσοχής σας που θα στρεφόταν από το χειρισμό του οχήματος στο πως κινείστε επάνω στο δρόμο? Ότι, άσχετα με την πρόοδο στην τεχνολογία, τα χειροκίνητα κιβώτια δεν θα πρέπει (κάποτε) να καταργηθούν (γιατί ευνοούν τη 'σπορ' οδήγηση κλπ)?

            Θα είχε, πιστεύω, ενδιαφέρον να ακούσουμε μερικές απόψεις για το συγκεκριμένο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης filandos έγραψε:
              Αν κατάλαβα καλά εννοείς να χρησιμοποιήσεις συγκεκριμένες σταθερές σχέσεις μετάδοσης στο CVT χρησιμοποιώντας την μεταβλητότητα που παρέχει για να καθορίσεις ελεύθερα την δική σου επιλογη κλιμάκωσης των σχέσεων.

              Ακριβώς.

              δεν είναι καλύτερα αν λειτουργείς σταθερά στις βέλτιστες στροφές πχ. 4000 που ανέφερε ο φίλος λιγο πιο πάνω, και να μεταβάλεται συνεχόμενα με κατάλληλο τρόπο η σχέση του κιβωτίου?

              Δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου να οδηγεί σε πίστα μόνο με γκάζι-φρένο, όσο καλή δουλειά και να κάνει το CVT σε αυτόματη λειτουργία. Επίσης, υπάρχουν πρακτικές που μπορείς να κάνεις με ένα χειροκίνητο κιβώτιο στη γρήγορη οδήγηση (π.χ. να καθυστερήσεις το τελευταίο κατέβασμα για να αποσταθεροποιήσεις λίγο την ουρά στην είσοδο μιας κλειστής στροφής) που θα τις έχανες με ένα αμιγές CVT. Δεν ξέρω αν αυτές οι πρακτικές βελτιώνουν τους χρόνους (πιθανότατα όχι) αλλά αυξάνουν πολύ την ευχαρίστηση, που είναι και το πρώτο ζητούμενο για μένα από ένα τόσο 'ειδικό' κιβώτιο.

              Και για δημόσιους δρόμους θα είναι πάντα διαθέσιμη η αυτόματη λειτουργία.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • N
                nidosan last edited by

                Ο χρήστης filandos έγραψε:

                Αν κατάλαβα καλά εννοείς να χρησιμοποιήσεις συγκεκριμένες σταθερές σχέσεις μετάδοσης στο CVT χρησιμοποιώντας την μεταβλητότητα που παρέχει για να καθορίσεις ελεύθερα την δική σου επιλογη κλιμάκωσης των σχέσεων. Αλλά οι αλλαγές των σχέσεων θα γίνονται χειροκίνητα και συμβατικά, δηλαδή μή συνεχόμενα. Αυτό ακούγεται ενδιαφέρον, αλλά δεν είναι καλύτερα αν λειτουργείς σταθερά στις βέλτιστες στροφές πχ. 4000 που ανέφερε ο φίλος λιγο πιο πάνω, και να μεταβάλεται συνεχόμενα με κατάλληλο τρόπο η σχέση του κιβωτίου?

                Παρόλο που θεωρητικά είναι καλύτερη η συνεχόμενη μεταβολή σχέσης που προσφέρει ένα CVT, αν η καμπύλη ροπής του κινητήρα είναι αρκετά επίπεδη δεν έχει ουσιαστική διαφορά σε επιδόσεις το χειροκίνητο ανέβασμα από την 'αυτόματη' λειτουργία.

                To μεγάλο πλεονέκτημα της χειροκίνητης (με 'σκαλοπάτια') λειτουργίας του CVT είναι ο καλύτερος έλεγχος του αυτοκινήτου κατά την επιβράδυνση πριν τη στροφή, που μπορείς να 'κρατιέσαι' με τον κινητήρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  thanosm last edited by

                  σειριακό όπως στο wrc

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • S
                    silvertommy last edited by

                    Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                    To μεγάλο πλεονέκτημα της χειροκίνητης (με 'σκαλοπάτια') λειτουργίας του CVT είναι ο καλύτερος έλεγχος του αυτοκινήτου κατά την επιβράδυνση πριν τη στροφή, που μπορείς να 'κρατιέσαι' με τον κινητήρα.

                    Εξαρτάται.

                    Στο Χ5 στη σειριακή λειτουργία σε όποια σχέση επιλέγεις, αφήνοντας το γκάζι οι στροφές δεν παραμένουν αλλά πέφτουν στις χίλιες μέχρι να ξαναπατήσεις το γκάζι.

                    Στο Punto οι στροφές μένουν ψηλά οπότε ναι εκμεταλεύεσαι το φρενάρισμα του κινητήρα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nidosan last edited by

                      Ο χρήστης silvertommy έγραψε:

                      To μεγάλο πλεονέκτημα της χειροκίνητης (με 'σκαλοπάτια') λειτουργίας του CVT είναι ο καλύτερος έλεγχος του αυτοκινήτου κατά την επιβράδυνση πριν τη στροφή, που μπορείς να 'κρατιέσαι' με τον κινητήρα.

                      Εξαρτάται.

                      Στο Χ5 στη σειριακή λειτουργία σε όποια σχέση επιλέγεις, αφήνοντας το γκάζι οι στροφές δεν παραμένουν αλλά πέφτουν στις χίλιες μέχρι να ξαναπατήσεις το γκάζι.

                      Στο Punto οι στροφές μένουν ψηλά οπότε ναι εκμεταλεύεσαι το φρενάρισμα του κινητήρα.

                      Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση. Αντιλαμβάνεσαι βέβαια τη διαφορά που έχουν τα κιβώτια τύπου CVT, στα οποία αναφέρομαι, από τα (ημι)αυτόματα της X5 και του Punto speedgear που έφερες ως παράδειγμα.

                      Δεν έχω οδηγήσει την Χ5 με το 5-τάχυτο 'Steptronic' αλλά αν αποσυμπλέκει όταν αφήνεις το γκάζι και δεν 'κόβει' ανάλογα με τη σχέση που ζητάς από το κιβώτιο, σίγουρα δεν έχει το προαναφερθέν πλεονέκτημα ως προς τον τρόπο επιβράδυνσης. Δεν αμφιβάλλω ότι οι Γερμανοί θα είχαν τους λόγους τους, αλλά ομολογώ ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση δε βρίσκω και τόσο θετική την ύπαρξη 'ημιαυτόματου' mode.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • W
                        wantone last edited by

                        Ο χρήστης nidosan έγραψε:
                        Δεν έχω οδηγήσει την Χ5 με το 5-τάχυτο 'Steptronic' αλλά αν αποσυμπλέκει όταν αφήνεις το γκάζι και δεν 'κόβει' ανάλογα με τη σχέση που ζητάς από το κιβώτιο, σίγουρα δεν έχει το προαναφερθέν πλεονέκτημα ως προς τον τρόπο επιβράδυνσης. Δεν αμφιβάλλω ότι οι Γερμανοί θα είχαν τους λόγους τους, αλλά ομολογώ ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση δε βρίσκω και τόσο θετική την ύπαρξη 'ημιαυτόματου' mode.

                        To automato tou X-5 den exei symplekti. Exei metatropea ropis.

                        Giauto se proigoumeno post egrapsa oti prepei na katalabete tin diaforetiki arxi leitourgias twn klassikwn automatwn kibwtiwn vs. twn CVT, mixanikwn, mixanikwn me mixanismo, kai seiriakwn (typou WRC).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • N
                          nidosan last edited by

                          Ο χρήστης agisd έγραψε:

                          To automato tou X-5 den exei symplekti. Exei metatropea ropis.
                          Giauto se proigoumeno post egrapsa oti prepei na katalabete tin diaforetiki arxi leitourgias twn klassikwn automatwn kibwtiwn vs. twn CVT, mixanikwn, mixanikwn me mixanismo, kai seiriakwn (typou WRC).

                          Για την ώρα δεν έχω βρει καλύτερη λέξη από το 'αποσυμπλέκει' (που ίσως να μη σου άρεσε πιο πάνω) για να δηλώσω την 'ανεξαρτητοποίηση' κινητήρα και κινητήριων τροχών, άσχετα από το αν η 'σύμπλεξη' γίνεται μέσα στο κιβώτιο με μηχανικό 'μετατροπέα ροπής' ή έξω από αυτό με κάποιας μορφής συμπλέκτη [δε με απασχολεί στο παράδειγμα που έφερα].

                          Σχετικά με τις διαφορετικές αρχές λειτουργίας των χειροκίνητων σειριακών, των σειριακών τύπου WRC, των κλασικών αυτόματων ή ημιαυτόματων, των CVT, DSG κλπ, αν νομίζεις ότι οι συν-φορουμίστες έχουν ελλιπείς γνώσεις στο συγκεκριμένο θέμα μπορείς να γράψεις ένα post που να εξηγεί τις ιδιαιτερότητες του κάθε κιβωτίου, αναφέροντας μάλιστα και μερικά από τα αυτοκίνητα που το χρησιμοποιούν, για να μορφώσεις όσους δε δίνουν και πολλή σημασία στα τεχνικά άρθρα των περιοδικών αυτοκινήτου. Έστω τα basics και μερικά καλά links, αν δεν μπορείς να γράφεις κατεβατά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            cpp last edited by

                            Αδέλφια χθες οδήγησα για πρώτη φορά αυτόματο. Σε ένα φρενάρισμα λοιπόν πήγα να κατεβάσω από τρίτη δευτέρα (smart) και τελικά με το αριστερό πόδι τσαρούχωσα τα φρένο .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • H
                              hunter last edited by

                              Ο χρήστης cpp έγραψε:
                              Αδέλφια χθες οδήγησα για πρώτη φορά αυτόματο. Σε ένα φρενάρισμα λοιπόν πήγα να κατεβάσω από τρίτη δευτέρα (smart) και τελικά με το αριστερό πόδι τσαρούχωσα τα φρένο .

                              Ετσι μαθαίνεις νά φρενάρεις 'αγωνιστικά' βρέ!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • N
                                nikos-karnis last edited by

                                .... και έτσι μαθαίνεις να κάνεις καραμπόλες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • T
                                  thevoice last edited by

                                  Ο χρήστης agisd έγραψε:

                                  To automato tou X-5 den exei symplekti. Exei metatropea ropis.

                                  Ο 'μετατροπέας ροπής' επιτελεί το ρόλο του παραδοσιακού συμπλέκτη.
                                  Μην κολλάς, εξήγησε!

                                  prepei na katalabete tin diaforetiki arxi leitourgias twn klassikwn automatwn kibwtiwn vs. twn CVT, mixanikwn, mixanikwn me mixanismo, kai seiriakwn (typou WRC).

                                  Τι εννοείς 'διαφορετική αρχή λειτουργίας' των 'μηχανικών' και των 'μηχανικών με μηχανισμό'? Υπάρχουν μηχανικά κιβώτια χωρίς μηχανισμό??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Χειροκινητο ΜΕ συμπλεκτη...
                                    Ζουμε στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου,οπου και αν παμε παντα θα υπαρχει διπλα μας μια διαδρομη με στροφες (ακομα και στις μεγαλα αστικα κεντρα).Γιατι να χασουμε την ευχαριστηση μιας ωραιας οδηγικης εμπειριας οταν μας δινεται η ευκαιρια? (α,ναι δεν ειμαι παντρεμενος ).

                                    Σε οτι αφορα την πρακτικοτητα,ακομα και τις στιγμες που ειμαστε μποτιλιαρισμενοι, η Ελληνικη πραγματικοτητα συνηθως μας χαριζει απλοχερα μοναδικες στιγμες απειρου καλους,κι εμενα προσωπικα το τελευταιο πραγμα που με ενδιαφερει (οταν εχω φαει π.χ 1 ωρα μποτιλιαρισμα στην κακια σκαλα ) ειναι αν εχω αυτοματο η μη κιβωτιο.
                                    Αλλωστε δεν θα μπορουσα να φανταστω το WRX(που οδηγω τωρα) αυτοματο, λιγο transexual μου φαινεται

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      thevoice last edited by

                                      Ο χρήστης Andreas_A έγραψε:
                                      Χειροκινητο ΜΕ συμπλεκτη...
                                      Ζουμε στην ομορφοτερη χωρα του κοσμου,οπου και αν παμε παντα θα υπαρχει διπλα μας μια διαδρομη με στροφες (ακομα και στις μεγαλα αστικα κεντρα).Γιατι να χασουμε την ευχαριστηση μιας ωραιας οδηγικης εμπειριας οταν μας δινεται η ευκαιρια? (α,ναι δεν ειμαι παντρεμενος ).

                                      Νομίζω πως εξαρτάται από πού πηγάζει η ευχαρίστιση της οδηγικής εμπειρίας για τον καθένα μας... Μη μου πείτε ότι συγκρίνεται η αίσθηση που αποκομίζει ένας Schumacher ή ένας Gronholm, που οδηγούν με 2 μόνο πεντάλ και την επιλογή ταχυτήτων επάνω στο τιμόνι, με αυτό που παίρνουμε εμείς πατώντας συμπλέκτη και αλλάζοντας ταχύτητα στο σχήματος 'διπλού Η' χειροκίνητο κιβώτιο του 'σπορ' αυτοκινήτου μας!

                                      Καλά, για πρακτικότητα στο μποτιλιάρισμα δεν το συζητάω...
                                      Πάντως, αν έβγαινε το Impreza με ημιαυτόματο με γρήγορες αλλαγές θα είχα παραγγείλει δύο - να μη ζηλεύει και το έτερον ήμισυ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • F
                                        filandos last edited by

                                        Ο χρήστης nidosan έγραψε:

                                        Σχετικά με τις διαφορετικές αρχές λειτουργίας των χειροκίνητων σειριακών, των σειριακών τύπου WRC, των κλασικών αυτόματων ή ημιαυτόματων, των CVT, DSG κλπ, αν νομίζεις ότι οι συν-φορουμίστες έχουν ελλιπείς γνώσεις στο συγκεκριμένο θέμα μπορείς να γράψεις ένα post που να εξηγεί τις ιδιαιτερότητες του κάθε κιβωτίου, αναφέροντας μάλιστα και μερικά από τα αυτοκίνητα που το χρησιμοποιούν, για να μορφώσεις όσους δε δίνουν και πολλή σημασία στα τεχνικά άρθρα των περιοδικών αυτοκινήτου. Έστω τα basics και μερικά καλά links, αν δεν μπορείς να γράφεις κατεβατά...

                                        Μερικά καλά cite που ειδα, δυστυχώς στα αγγλικά

                                        http://auto.howstuffworks.com/transmission.htm
                                        http://auto.howstuffworks.com/sequential-gearbox.htm
                                        http://auto.howstuffworks.com/automatic-transmission.htm
                                        http://auto.howstuffworks.com/torque-converter.htm

                                        http://cvt.com.sapo.pt/ για CVT

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • W
                                          wantone last edited by

                                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                          Αδέλφια χθες οδήγησα για πρώτη φορά αυτόματο. Σε ένα φρενάρισμα λοιπόν πήγα να κατεβάσω από τρίτη δευτέρα (smart) και τελικά με το αριστερό πόδι τσαρούχωσα τα φρένο .

                                          auto to pa8ainw opote odigo automato se test drive.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            Ο χρήστης filandos έγραψε:

                                            Μερικά καλά cite που ειδα, δυστυχώς στα αγγλικά

                                            http://auto.howstuffworks.com/transmission.htm
                                            http://auto.howstuffworks.com/sequential-gearbox.htm
                                            http://auto.howstuffworks.com/automatic-transmission.htm
                                            http://auto.howstuffworks.com/torque-converter.htm

                                            http://cvt.com.sapo.pt/ για CVT

                                            auta ta links einai kali arxi.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 3 / 31
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr