-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
''Ακόμη στις 160 σελίδες αναφερόταν πως στις επικοινωνίες που είχαν οι δύο πιλότοι με τον Lowe, γινόταν λόγος ακόμη και για στρατηγικές κατά την διάρκεια των αγώνων, ενώ ιδίως για τον αγώνα της Αυστραλίας, την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, οι Alonso και de la Rosa γνώριζαν με ακρίβεια τους γύρους των ανεφοδιασμών της Ferrari. Στοιχεία που όπως είναι γνωστό πλέον υπήρχαν μέσα στο… βιβλίο που είχε ο Coughlan και του είχε παραδώσει ο Stepney. ''
φαντάσου να μην ήξεραν...ο Κίμι θα τους έριχνε 3 γύρους.(ο αγώνας που χασμουριόταν ο Κίμι μιας και ήταν πολύ μπροστά)
Είναι δυνατόν να αναγράφονται οι γύροι ανεφοδιασμών??? ΜΑ αφού οι στρατηγικές δεν καθορίζονται μέσα στο race weekend? Είναι δυνατόν να αναγράφονται μέσα στο ντοσιέ της Ferrari? Μήπως είναι λίγο υπερβολικό αυτό?
τί να σου πώ...εδώ που φτάσαμε τίποτα δεν αποκλείεται.
-
Δεν έχουμε φτάσει ακόμα πουθενά, τώρα ξεκινάμε
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Δεν έχουμε φτάσει ακόμα πουθενά, τώρα ξεκινάμε...τον κατηφορο
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Προς απανταχού McLarenικούς:
θεώρησα ΔΙΚΑΙΗ την ποινή για τους εξής λόγους:
-είναι ένα πρωτάθλημα που η McLaren ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΝΥΓΗΡΙΣΕΙ αφού έχει κλέψειΈχουμε δει/ακούσει κάποια απόδειξη χρήσης ή απλά δημιουργούμε εντυπώσεις;
-είναι ένα πρωτάθλημα που η Ferrari ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να πανηγυρίσει επειδή κρίθηκε στο δικαστήριο και όχι στις πίστες (και από αυτή την άποψη δεν είναι ότι καλύτερο και για την ίδια)
Είναι ένα πρωτάθλημα που η Φεράρι ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να πανηγυρίσει διότι αγωνιστικά ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙ.
-δεν 'χαρίζεται' ένα double στη Ferrari αφού -για χάρη του αθλήματος- οι οδηγοί συνεχίζουν κανονικά
Αυτό κι αν είναι τραγελαφικό. Για χάρη του αθλήματος...
Αν κάποιοι πρέπει να έχουν ξενερώσει με αυτή την ιστορία είναι οι οπαδοί της Ferrari γιατί ακριβώς μπαίνει ο παράγοντας δικαστήριο. Όμως στο δικαστήριο πήγε το πράγμα επειδή η McLaren ΕΚΛΕΨΕ (!!!).
Πάμε πάλι, έβαλε δηλαδή να της φέρουν data από τη Φεράρι;
Κανονικά θα πρεπε να είχε απολύσει τον Coughlan και να καταγγείλει ΑΜΕΣΑ το περιστατικό.
Σε ποιο... σύμπαν;
Όμως έκανε τουμπεκί και σου λέει αφού τα χω μην πάνε χαμένα.
Το σίγουρο είναι ότι είναι ένα πρωτάθλημα που ΟΛΟΙ οι εμπλεκόμενοι στην F1 θα θέλουν να ξεχάσουν και γι αυτό φταίει η ίδια η McLaren. Ούτε η FIA, ούτε η Ferrari που στην τελική το δίκιο της ήθελε να βρει.Shocking!!! Την ανήθικη τη ΜακΛάρεν...
-
Σε ποιο... σύμπαν;
Ε άμα το πάμε έτσι καληνύχτα...
ΥΓ προς mig f1: Πριν κάτι χρόνια ΔΕΝ ήθελα να κερδίσει η Ferrari επειδή είχα βαρεθεί να βλέπω τα μούτρα της Βασίλως (MS). Και πάλι όμως πλακωνόμασταν στο F1Racing. Θυμισέ μου γιατί έχω ξεχάσει...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Σε ποιο... σύμπαν;
Ε άμα το πάμε έτσι καληνύχτα...
Μα αυτή είναι η πραγματικότητα. Θα στηρίξουμε τους συλλογισμούς μας σε ουτοπικά ευχολόγια;
ΥΓ προς mig f1: Πριν κάτι χρόνια ΔΕΝ ήθελα να κερδίσει η Ferrari επειδή είχα βαρεθεί να βλέπω τα μούτρα της Βασίλως (MS). Και πάλι όμως πλακωνόμασταν στο F1Racing. Θυμισέ μου γιατί έχω ξεχάσει...
Σάμπως θυμάμαι εγώ; Ούτε καν ότι πλακωνόμασταν δεν θυμάμαι
-
Το κακό είναι ότι το αντιμετωπίζεις ποδοσφαιρικά το όλο θέμα...
Αν και εδώ που τα λέμε ποδοσφαιρικό χαρακτήρα έχει πάρει. Φάση α λα ιταλικό πρωτάθλημα... -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Όλες οι ομάδες έχουν ένα starting point στο οποίο δουλεύουν επάνω στη διάρκεια του ΣΚ. Ξεκινάνε με ένα 'Χ' fuel load και πειραματίζονται. Αν δε το γνωρίζεις όμως...παίζεις αρκετά με το balance του μονοθεσίου...και τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στα ελαστικά...ειδικά ελαστικά (bridge) που ΔΕΝ έχεις χρησιμοποιήσει.
Άρα καταλαβαίνεις ότι αν είσαι στο άγνωστο (με βάρκα την ελπίδα...) όσον αφορά σε πιο γύρο να μπεις...και πειραματίζεσαι ένα ολόκληρο race weekend...έχεις χάσει το παιχνίδι...αλλά αν γνωρίζεις τουλάχιστον από που μπορείς να ξεκινήσεις...αλλάζουν τα πράγματα.
Ναι okk , σαφέστατα υπάρχει κάποιο starting point κ κάποιο estimation στους γύρους. Αλλά όχι κ ότι ήξεραν οι άλλοι με ακρίβεια τους γύρους ανεφοδιασμών. Αυτό πρέπει να έχουν κοριούς στα pit της Ferrari για να το γνωρίζουν. Γιατί λογικά αυτό πρέπει ν αποφασίζεται μέσα στου Σουκου του αγώνα. Όχι??
-
Εγώ το αντιμετωπίζω ποδοσφαιρικά η ο Μόσλεϋ; Και μάλιστα διαχρονικά. Η Φερραρι να κερδίζει κι οι αλλοι να πάνε να...
-
Παρακολουθώ εδώ και καιρό το θέμα και έχω καταλήξει ότι όλοι ήξεραν τι γίνεται αλλά δεν ήθελαν να βγουν προς τα έξω, τα στοιχεία.
Η Ferrari όταν είδε ότι δεν μπορεί να νικήσει, αποφάσισε να το βγάλει προς τα έξω.
Σίγουρα έχουν γίνει συμφωνίες κάτω από το τραπέζι, για να εμφανιστούν μόνο όσα χρειάζονται.
Η Maclaren περίμενε ότι θα της χαριστούν και δεν πρόσεξε τόσο πολύ.Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ΣΠΟΡ έπαθε μεγάλη ζημιά.
Ως φίλος της FERRARI, δεν θέλω ένα πρωτάθλημα από δίκη.
Οι φίλοι της Maclaren, να δουν πρώτα ότι η ομάδα έχει πέσει σε πολύ σοβαρό παράπτωμα και να ζητήσουν οι ίδιοι τον απολογισμό ευθυνών.
Και όλες οι άλλες ομάδες να τους γίνει μάθημα ότι δεν είναι στο απηρόβλητο. -
ΙΜΟ αν οι ρόλοι ήταν αντεστραμμένοι κάποιοι εδώ θα ζητούσαν και τον αποκεφαλισμό του Jean Todt και τον ανασκολοπισμό των οδηγών της Φερράρι, τη διάλυση της αεροσύραγγας και τέλος τον διαμοιρασμό των μηχανικών της SF στις λοιπές ομάδες. Ίσως να ζητούσαν με το σκεπτικό ότι θα το έκαναν από παλαιά την πλήρη διαγραφή της από το Albo d'oro της Φ1. Έτσι δεν είναι Χάρη???
Αυτό που δεν είναι ακόμα κατανοητό από τους κατά κόσμο ασημί είναι ότι για φέτος την γλυτώσανε πολύ φθηνά.
Η ΦΙΑ θα μπορούσε να τους είχε μηδενίσει για όλους τους αγώνες στην αρχή της σεζόν χωρίς πρόστιμο και τελικά να είχαν χάσει και τα δύο πρωταθλήματα.
Θα μπορούσε δε, να τους τιμωρήσει με ποινή ενός λεπτού ανά αγώνα (αυτά τα 6 δέκατα με 1 δεύτερο στο γύρο που ο ΦΑ καυχιόταν ότι έφερε στην McLaren) για όλο το 2007 και να βρισκόντουσαν να παίζουν με τις Williams.
Θα μπορούσε πολύ απλά να τους αποκλίσει για όλο το 2008 οδηγόντας την ομάδα σε πλήρη διάλυση.
Θα μπορούσε να ζητήσει πέρα των χρημάτων της FOM και την κατάπτωση των εγγυήσεων των ομάδων υπέρ της ΦΙΑ και να οδηγήσει την McLaren σε οικονομική διάλυση ακόμα και χωρίς ποινή βαθμών.
Αντίθετα τελικά δίνει στη McLaren το δικαίωμα να στεφτεί πρωταθλήτρια των οδηγών και του χρόνου να είναι και πάλι στην Φ1. Της δίνει τη δυνατότητα με τους οδηγούς να μάχονται για το πρωτάθλημα με αποτέλεσμα να έχει το πρώτο ρόλο στη τηλεθέαση οπότε να μην υπάρχει θέμα με τους σπόνσορες. Της δίνει τη δυνατότητα να ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ για ίδια χρήση και σε σχέση με άλλους χρήστες της Michelin δεν της αφαιρεί το πλεονέκτημα της συγκεκντρωμένης γνώσης των ελαστικών.
Για το λόγο αυτό σκέφτονται στην McLaren ΑΝ ΘΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΕΦΕΣΗ, γιατί καταλαβαίνουν ότι είναι πιθανόν η ποινή να μειωθεί μεν για το πολύ κόσμο αλλά να τους θίξει πολύ περισσότερο.
-
Η Ferrari όταν είδε ότι δεν μπορεί να νικήσει, αποφάσισε να το βγάλει προς τα έξω.
Και εγώ το σκεφτόμουν αυτό αλλά δεν πολυευσταθεί από τη στιγμή που εξ'αρχής η Ferrari είχε ζητήσει να πάει το θέμα στη δικαιοσύνη και μάλιστα έσπευσε να εξασφαλίσει κατάθεση του Stepney με αντάλλαγμα την απαλλαγή του από κατηγορίες από την ιταλική δικαιοσύνη.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το ΣΠΟΡ έπαθε μεγάλη ζημιά.
Ως φίλος της FERRARI, δεν θέλω ένα πρωτάθλημα από δίκη.+100
ΙΜΟ αν οι ρόλοι ήταν αντεστραμμένοι κάποιοι εδώ θα ζητούσαν και τον αποκεφαλισμό του Jean Todt
Ωωωω καλά είσαι.........
Το τι καζούρα και ειρωνία θα πούλαγε ο αγγλικός τύπος... -
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Εγώ το αντιμετωπίζω ποδοσφαιρικά η ο Μόσλεϋ; Και μάλιστα διαχρονικά. Η Φερραρι να κερδίζει κι οι αλλοι να πάνε να...Αυτό είναι που το καταδιασκεδάζω: Πως η Ferrari έχει πάντα άδικο σε οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή.
- Ο Jacques το 1997 πήρε ποινή στη Suzuka επειδή πέρασε με τέρμα γκάζι από κίτρινη σημαία και αυτό ήταν φταίξιμο της Ferrari.
- Tα Michelin δεν ήταν σύννομα με τους κανονισμούς και η Ferrari έφταιγε επειδή πήγε στη FIA.
- Tα Michelin δεν μπορούσα να τρέξουν στο Indy επειδή δεν ήταν ασφαλή και η Ferrari έφταιγε επειδή δε συμφώνησε να μπει chicane στη στροφή 13.
- Όλες οι ομάδες χρησιμοποιούν εντολές ανάμεσα στους οδηγούς τους, αλλά μόνο η Ferrari δεν ντρέπεται να το παραδεχτεί δημόσια, άρα φταίει.
- Η Renault στο μονοθέσιό της έχει ένα mass damper το οποίο είναι παράνομο και φταίει η Ferrari επειδή το είπε στη FIA
- Η McLaren δέχεται κλεμένα δεδομένα από κάποιον υπάλληλο της Ferrari και φταίει η Ferrari επειδή το είπε στη FIA
- Η FIA αλλάζει τους κανόνες χρόνο παρά χρόνο προκειμένου να προλάβει τον οδοστρωτήρα της Ferrari πριν ισοπεδώσει όλες τις άλλες ομάδες, αλλά στο τέλος φταίει η Ferrari που ο Schumacher κερδίζει συνέχεια επειδή τρέχουν με 'one car team'
8 ) Ο Jean Todt είναι μαλάκας επειδή ήρθε σε μια ομάδα που ήταν άχρηστη και τη μετέτρεψε σε πολυπρωταθλήτρια. - Ο Michael Schumacher κέρδισε τους τίτλους του μόνο επειδή πέταγε τους αντιπάλους του εκτός αγώνα και κλέβοντας σε κάθε αγώνα στον οποίο συμμετείχε
- Η Ferrari είναι κόκκινη και το ίδιο είναι και ο διάολας, γιατί έτσι έχει γραφτεί και έτσι θα είναι εις τους αιώνες των αιώνων, αμήν.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
επειδη καποιος ρωτησε... ΑΝ η φερραρι ειχε δειξει τη σοβαροτητα που εχει δειξει η μακλαρεν και φυσικα κεδισε αυτους τους αγωνες με τετοιο τροπο , συν οτι τα στοιχεια τα προσφερε ο αντιπαλος ,+ την 100% αξιοπιστια.
φυσικα και θα ελεγα οτι η φερραρι αξιζει το πρωταθλημα και οτι η ποινη ειναι πολυ σκληρη γιατι το πρωταθλημα το αξιζουν και δε μπορει να οφελειθηκαν τοσο πολυ.Kαλα μπορει να μη συμπαθεις τη Φερραρι αλλα λιγο κρατει... Γιατι αληθεια το πρωταθλημα το αξιζει η Μακλαρεν και οχι η Φερραρι αφου εχουν τις ιδιες νικες,με 'χειροτερους' πιλοτους και με χειροτερη αξιοπιστια;Μηπως το αξιζει γιατι ετσι θελουμε εμείς; Για μενα 'σαν γενικη εικονα' το αξιζει,ναι,αλλα γιατι η Φερραρι εκανε λαθη ολη τη χρονια εστω και μικρα μικρα,στα οποια δε με εχει συνηθισει η ομαδα που σαρωνε τα παντα και επομενως αυτο τωρα φαινεται καπως προς τα εξω σα να βρισκεται σε συγχυση (για τους μακλαρενικους..)... Τεσπα,θα συμφωνησω με τον Εddie...και τον cavallino φυσικα..
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
ΙΜΟ αν οι ρόλοι ήταν αντεστραμμένοι κάποιοι εδώ θα ζητούσαν και τον αποκεφαλισμό του Jean Todt και τον ανασκολοπισμό των οδηγών της Φερράρι, τη διάλυση της αεροσύραγγας και τέλος τον διαμοιρασμό των μηχανικών της SF στις λοιπές ομάδες. Ίσως να ζητούσαν με το σκεπτικό ότι θα το έκαναν από παλαιά την πλήρη διαγραφή της από το Albo d'oro της Φ1. Έτσι δεν είναι Χάρη???Αυτό που δεν είναι ακόμα κατανοητό από τους κατά κόσμο ασημί είναι ότι για φέτος την γλυτώσανε πολύ φθηνά.
Η ΦΙΑ θα μπορούσε να τους είχε μηδενίσει για όλους τους αγώνες στην αρχή της σεζόν χωρίς πρόστιμο και τελικά να είχαν χάσει και τα δύο πρωταθλήματα.
Θα μπορούσε δε, να τους τιμωρήσει με ποινή ενός λεπτού ανά αγώνα (αυτά τα 6 δέκατα με 1 δεύτερο στο γύρο που ο ΦΑ καυχιόταν ότι έφερε στην McLaren) για όλο το 2007 και να βρισκόντουσαν να παίζουν με τις Williams.
Θα μπορούσε πολύ απλά να τους αποκλίσει για όλο το 2008 οδηγόντας την ομάδα σε πλήρη διάλυση.
Θα μπορούσε να ζητήσει πέρα των χρημάτων της FOM και την κατάπτωση των εγγυήσεων των ομάδων υπέρ της ΦΙΑ και να οδηγήσει την McLaren σε οικονομική διάλυση ακόμα και χωρίς ποινή βαθμών.
Αντίθετα τελικά δίνει στη McLaren το δικαίωμα να στεφτεί πρωταθλήτρια των οδηγών και του χρόνου να είναι και πάλι στην Φ1. Της δίνει τη δυνατότητα με τους οδηγούς να μάχονται για το πρωτάθλημα με αποτέλεσμα να έχει το πρώτο ρόλο στη τηλεθέαση οπότε να μην υπάρχει θέμα με τους σπόνσορες. Της δίνει τη δυνατότητα να ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ για ίδια χρήση και σε σχέση με άλλους χρήστες της Michelin δεν της αφαιρεί το πλεονέκτημα της συγκεκντρωμένης γνώσης των ελαστικών.
Για το λόγο αυτό σκέφτονται στην McLaren ΑΝ ΘΑ ΑΣΚΗΣΟΥΝ ΕΦΕΣΗ, γιατί καταλαβαίνουν ότι είναι πιθανόν η ποινή να μειωθεί μεν για το πολύ κόσμο αλλά να τους θίξει πολύ περισσότερο.
Μου αρέσει που λες δύο σελίδες παραπάνω να κάνουμε υπομονή μέχρι να βγουν τα δεδομένα απ΄τη FIA, ενώ παράλληλα εσύ πας να μας χειραγωγήσεις για το αν θα πρέπει να κάνει η McLaren έφεση
Εγώ περιμένω να βγουν τα δεδομένα για να έχω την πλήρη εικόνα και μετά θα πω την άποψή μου (που σε γενικές γραμμές είναι γνωστή). Κρίνοντας απλά απ'την αντίδραση των insiders της F1 - και όχι του εδώ καφενείου - που κάτι παραπάνω ξέρουν, η απόφαση ήταν πολύ σκληρή για αυτό που έγινε και ο μοναδικός χαμένος είναι το σπορ και η FIA.
Εν αναμονή λοιπόν των στοιχείων...
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Εγώ το αντιμετωπίζω ποδοσφαιρικά η ο Μόσλεϋ; Και μάλιστα διαχρονικά. Η Φερραρι να κερδίζει κι οι αλλοι να πάνε να...Τώρα υπερβάλεις. Σε ρώτησα πριν δεν απάντησες. Αν ήταν τα πράγματα αντίστροφα τι θα έλεγες? Ότι φταίει η McLaren ή θα μιλούσες για την Mafia των Ιταλών κ της Ferrari που βρέθηκαν με απόρρητα έγγραφα της McLaren?
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Εγώ το αντιμετωπίζω ποδοσφαιρικά η ο Μόσλεϋ; Και μάλιστα διαχρονικά. Η Φερραρι να κερδίζει κι οι αλλοι να πάνε να...Τώρα υπερβάλεις. Σε ρώτησα πριν δεν απάντησες. Αν ήταν τα πράγματα αντίστροφα τι θα έλεγες? Ότι φταίει η McLaren ή θα μιλούσες για την Mafia των Ιταλών κ της Ferrari που βρέθηκαν με απόρρητα έγγραφα της McLaren?
Κανείς δεν νομίζω ότι θέλει τίτλο μέσα που κρίνονται εκτός πίστας. Κ σίγουρα κ η Ferrari θα προτιμούσε να τον πάρει εντός πίστας.
-
Για καθήστε ρε παιδιά... αν η αγαπημένη σας ομάδα στο ποδόσφαιρο αποδειχτεί οτι χρημάτισε αντιπάλους/διαιτητές και τιμωρηθεί θα απαιτήσετε να μην ισχύσει η τιμωρία επειδή 'όλοι τα παίρνουν και όλοι στήνουν παιχνίδια'? Ή θα πρέπει οι οπαδοί της άλλης ομάδας να μη δεχτούν το πρωτάθλημα που θα κερδίσουν επειδή κρίθηκε στο δικαστήριο? Ας μην έκανες μαλακία για να μην έτρωγες την καμπάνα φίλε...
Έγκλημα και τιμωρία. Έτσι έχουν τα πράγματα και οφείλουν οι φίλοι των ασημί να το αποδεχτούν, από το να αρχίσουν τους αφορισμούς κατά της κακής FIA και των 'μαφιόζων Ιταλών'. Έκανες παρανομία? Πλήρωσε φίλε και μην το παίζεις θιγμένος...
Ακόμα και αν η υπόθεση ήταν βαλτή από τη Φερράρι, δε φταίνε οι Ιταλοί που οι ασημί άνοιξαν το στόμα διάπλατα και κατάπιαν το δόλωμα σαν χάνοι, τα ήθελαν και τα έπαθαν. Και λίγα έπαθαν εδώ που τα λέμε, φτηνά τη γλίτωσαν.
Αμαν πια με τις κραυγές διαμαρτυρίας και τις θεωρίες συνομωσίας υπέρ της 'μισητής' Φερράρι.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εγώ το αντιμετωπίζω ποδοσφαιρικά η ο Μόσλεϋ; Και μάλιστα διαχρονικά. Η Φερραρι να κερδίζει κι οι αλλοι να πάνε να...
Αυτό είναι που το καταδιασκεδάζω: Πως η Ferrari έχει πάντα άδικο σε οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή.
- Ο Jacques το 1997 πήρε ποινή στη Suzuka επειδή πέρασε με τέρμα γκάζι από κίτρινη σημαία και αυτό ήταν φταίξιμο της Ferrari.
- Tα Michelin δεν ήταν σύννομα με τους κανονισμούς και η Ferrari έφταιγε επειδή πήγε στη FIA.
- Tα Michelin δεν μπορούσα να τρέξουν στο Indy επειδή δεν ήταν ασφαλή και η Ferrari έφταιγε επειδή δε συμφώνησε να μπει chicane στη στροφή 13.
- Όλες οι ομάδες χρησιμοποιούν εντολές ανάμεσα στους οδηγούς τους, αλλά μόνο η Ferrari δεν ντρέπεται να το παραδεχτεί δημόσια, άρα φταίει.
- Η Renault στο μονοθέσιό της έχει ένα mass damper το οποίο είναι παράνομο και φταίει η Ferrari επειδή το είπε στη FIA
- Η McLaren δέχεται κλεμένα δεδομένα από κάποιον υπάλληλο της Ferrari και φταίει η Ferrari επειδή το είπε στη FIA
- Η FIA αλλάζει τους κανόνες χρόνο παρά χρόνο προκειμένου να προλάβει τον οδοστρωτήρα της Ferrari πριν ισοπεδώσει όλες τις άλλες ομάδες, αλλά στο τέλος φταίει η Ferrari που ο Schumacher κερδίζει συνέχεια επειδή τρέχουν με 'one car team'
8 ) Ο Jean Todt είναι μαλάκας επειδή ήρθε σε μια ομάδα που ήταν άχρηστη και τη μετέτρεψε σε πολυπρωταθλήτρια. - Ο Michael Schumacher κέρδισε τους τίτλους του μόνο επειδή πέταγε τους αντιπάλους του εκτός αγώνα και κλέβοντας σε κάθε αγώνα στον οποίο συμμετείχε
- Η Ferrari είναι κόκκινη και το ίδιο είναι και ο διάολας, γιατί έτσι έχει γραφτεί και έτσι θα είναι εις τους αιώνες των αιώνων, αμήν.
Πιστεύω ότι αυτό το ποστ τα είπε όλα!!
Απλά απόλαυση...απλά ίσως το καλύτερο μέσα σε αυτό το thread...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Όλες οι ομάδες έχουν ένα starting point στο οποίο δουλεύουν επάνω στη διάρκεια του ΣΚ. Ξεκινάνε με ένα 'Χ' fuel load και πειραματίζονται. Αν δε το γνωρίζεις όμως...παίζεις αρκετά με το balance του μονοθεσίου...και τι επιπτώσεις θα έχει αυτό στα ελαστικά...ειδικά ελαστικά (bridge) που ΔΕΝ έχεις χρησιμοποιήσει.
Άρα καταλαβαίνεις ότι αν είσαι στο άγνωστο (με βάρκα την ελπίδα...) όσον αφορά σε πιο γύρο να μπεις...και πειραματίζεσαι ένα ολόκληρο race weekend...έχεις χάσει το παιχνίδι...αλλά αν γνωρίζεις τουλάχιστον από που μπορείς να ξεκινήσεις...αλλάζουν τα πράγματα.
Ναι okk , σαφέστατα υπάρχει κάποιο starting point κ κάποιο estimation στους γύρους. Αλλά όχι κ ότι ήξεραν οι άλλοι με ακρίβεια τους γύρους ανεφοδιασμών. Αυτό πρέπει να έχουν κοριούς στα pit της Ferrari για να το γνωρίζουν. Γιατί λογικά αυτό πρέπει ν αποφασίζεται μέσα στου Σουκου του αγώνα. Όχι??
Τους δίνει λοιπόν ένα σοβαρό και πολύ χρήσιμο μπούσουλα...και απλά παίζουν με +- 1-3 γύρους...αυτό είναι ΥΠΕΡ αρκετό...ειδικά σε μια ομάδα που έψαχνε το balance του αυτοκινήτου με νέα ελαστικά...
[Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate