Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά Toyota Celica MK7 (T230)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορά Toyota Celica MK7 (T230)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    37
    117
    959
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gramacar last edited by

      Σκέφτομαι την αγορα μιας Celica TS μοντέλο 6/2002 με
      10.000 Km. To αυτοκίνητο έχει ως εξτρα ζαντες 17΄΄ καθώς
      και συναγερμό. Η τιμή του είναι 28.800 €. Δεδομένου ότι καινούριο στοιχίζει 36.000 € νομίζεται ότι είναι καλή αγορα? Σημειώστε ότι στο μοντέλο έχει γίνει ένα περιορισμένο facelift το 2003 με αλλαγή εμπρός
      προφυλακτήρα, πίσω φώτων (ελάχιστα) και προσθήκη συστήματος
      TCS kai ESP. Έχετε ακούσει για προβήματα σε Celica? Tί πρέπει να
      πρόσέξω στον έλεγχο?
      Γιάννης

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • G
        gramacar last edited by

        Σκέφτομαι την αγορα μιας Celica TS μοντέλο 6/2002 με
        10.000 Km. To αυτοκίνητο έχει ως εξτρα ζαντες 17΄΄ καθώς
        και συναγερμό. Η τιμή του είναι 28.800 €. Δεδομένου ότι καινούριο στοιχίζει 36.000 € νομίζεται ότι είναι καλή αγορα? Σημειώστε ότι στο μοντέλο έχει γίνει ένα περιορισμένο facelift το 2003 με αλλαγή εμπρός
        προφυλακτήρα, πίσω φώτων (ελάχιστα) και προσθήκη συστήματος
        TCS kai ESP. Έχετε ακούσει για προβήματα σε Celica? Tί πρέπει να
        πρόσέξω στον έλεγχο?
        Γιάννης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gramacar last edited by

          Σκέφτομαι την αγορα μιας Celica TS μοντέλο 6/2002 με
          10.000 Km. To αυτοκίνητο έχει ως εξτρα ζαντες 17΄΄ καθώς
          και συναγερμό. Η τιμή του είναι 28.800 €. Δεδομένου ότι καινούριο στοιχίζει 36.000 € νομίζεται ότι είναι καλή αγορα? Σημειώστε ότι στο μοντέλο έχει γίνει ένα περιορισμένο facelift το 2003 με αλλαγή εμπρός
          προφυλακτήρα, πίσω φώτων (ελάχιστα) και προσθήκη συστήματος
          TCS kai ESP. Έχετε ακούσει για προβήματα σε Celica? Tί πρέπει να
          πρόσέξω στον έλεγχο?
          Γιάννης

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Τι να σου πω, πάντα είμαι επιφυλακτικός με τις ευκαιρίες.
            Το κυριότερο πάντως που πρέπει να ψάξεις είναι μήπως αγκάλιασε καμιά κολόνα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • S
              spiros last edited by

              Υπαρχει αναλογο θεμα που εχω ανοιξει λιγο πιο κατω, κοιτα για πληροφοριες εκει. Παντως νομιζω οτι η 1800 ειχε απο την αρχη TCS & ESP !!

              1 Reply Last reply Reply Quote 8
              • A
                adis4gr last edited by

                οντως για τσεκαρε το το αμαξι...αν και μπορει ο ιδιοκτητης να απογοητευτηκε , ισως να μην του βγηκε αυτο που περιμενε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gramacar last edited by

                  Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                  Τι να σου πω, πάντα είμαι επιφυλακτικός με τις ευκαιρίες.
                  Το κυριότερο πάντως που πρέπει να ψάξεις είναι μήπως αγκάλιασε καμιά κολόνα.

                  Νομίζω ότι ένα αυτοκίνητο τρακαρισμένο φαίνεται γιατί θα είναι βαμμένο.
                  Επομένως ένας έμπειρος φαναρτζής μπορεί να μου πει. Αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι ο έλεγχος κινητήρα - κιβωτίου όπου εκεί
                  τα πράγματα δεν είναι τόσο ξεκάθαρα. Επίσης επειδή ο ιδιοκτήτης από ότι είδα έχει αρκετά χρήματα (γύρω στα 45 σε ηλικία) φοβάμαι ότι δε θα το
                  έχει στρώσει. Όταν κάποιος αγοράσει αυτοκίνητο γνωίζοντας ότι θα το πουλήσει μετά από ένα ή δύο χρόνια εσείς πιστεύετε ότι θα ασχοληθεί με το στρώσιμό του?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • C
                    cpp last edited by

                    Εγώ πάντως έχω δει ένα ασημί Celica TS στην Αθηνών Πατρών με αθηναϊκές πινακίδες όπου η μπαριέρα είχε μπεί κάθετα μέσα από την δεξιά πόρτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • G
                      gramacar last edited by

                      Ο χρήστης cpp έγραψε:
                      Εγώ πάντως έχω δει ένα ασημί Celica TS στην Αθηνών Πατρών με αθηναϊκές πινακίδες όπου η μπαριέρα είχε μπεί κάθετα μέσα από την δεξιά πόρτα.

                      Δε νομίζεις ότι μια τέτοια επισκευή θα είναι εύκολο να τη
                      διακρίνει ένας φαναρτζής?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        cpp last edited by

                        Ο χρήστης gramacar έγραψε:

                        Εγώ πάντως έχω δει ένα ασημί Celica TS στην Αθηνών Πατρών με αθηναϊκές πινακίδες όπου η μπαριέρα είχε μπεί κάθετα μέσα από την δεξιά πόρτα.

                        Δε νομίζεις ότι μια τέτοια επισκευή θα είναι εύκολο να τη
                        διακρίνει ένας φαναρτζής?

                        Το ένα που είδα εγώ δεν λέει τίποτα, αλλά αν είναι ασημί ψάξτο καλά σε αυτό τη σημείο μήπως μια στο εκκατομμύριο είναι αυτό. Ποτέ δεν ξέρεις. Το συγκεκριμμένο το είχε χάσει ο τύπος σε στροφή και είχε πολύ μεγάλη ζημιά.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • G
                          gmak last edited by

                          όντως είναι ύποπτα φθηνό για TS. Πέρισυ έκανε 35.000 ευρώ, είχε TCS και ESP νομίζω στάνταρ η TS. Είναι ΑΣΗΜΙ 'Η ΓΚΡΙ του τιτανίου; Γιατί άμα είναι ασημί, δεν είναι TS ή τουλάχιστον δεν ήταν όταν αγοράστηκε [η αντιπροσωπεία έναντι νομίζω 4000 ευρώ αναβαθμίζει τον κινητήρα σε TS] αφού δεν διατίθεται η TS σε αυτό το χρώμα.

                          οι αλλάγές είναι λίγες του facelift, το είχα ψάξει πολύ γιατί σκεφτόμουν να το πάρω. Μεγαλύτεροι δίσκοι εμπρός, HID προβολείς, επανασχεδιασμένα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, επανασχεδιασμένος εμπρός προφυλακτήρας, μια φέτα χρωμίου στο πορτ-μπαγκάζ, μαλακότερο πλαστικό στο ταμπλώ και ύφασμα οροφής, νέο ηχοσύστημα και φωτισμός ηχοσυστηματος στο πορτοκαλί του ταμπλώ [ήταν πράσινος], νομίζω ένα παραπάνω ύφασμα στην επιλογή, νέο-καλύτερο δέρμα, drive by wire γκάζι [ηλεκτρονικό γκάζι, ταχύτερο στην απόκριση κατά όσους το σύγκριναν] και πιο εύκολο gate 3ης γιατί τα αμερικανάκια βάζαν πρώτη και σπάγαν τους κινητήρες τους.

                          νομίζω δεν ξέχασα κάτι στις αλλαγές. Τελικά πάντως εγώ το ζαχάρωνα, ένας φίλος το πήρε, αλλά το απλό.

                          πάντως οι 17άρες ζάντες είναι της ΤΟΥΟΤΑ; δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο στον κατάλογο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • O
                            ouzo-power last edited by

                            Ena sigouro pou alaksan gia to Celica meta to 2003 einai oti alaksan to ECU. Kai xamilosan ton kofth arketa. Toulaxiston auto isxh gia ta Amerikanika kai Kanadika modela. Den blepo giati den 8a efarmozan to idio kai sta alla modela opos auto sthn ellada. Allo mikro problhma pou exo akoush einai gia thn antioxh tou kubotiou ton 6 taxititon. Alla liges einai oi periptoshs autes kai mono akousta to exo kai den ksero kapion na tou exei parousiash kapio problhma akoma.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • G
                              gmak last edited by

                              OUZO, τον κόφτη τον είχαν πειράξει προς τα κάτω στα TS US/CANspec 2ης γενιάς, δηλαδή μέσα 2001 και μετά, πρίν ήταν σαν κι εδώ, στις 8300. Από ότι θυμάμαι, ο κόφτης σχεδόν επανήλθε εκεί [8100 νομίζω] με το facelift πέρισυ. Υπήρχε mod γι' αυτό το πρόβλημα [για 8200 στροφές], αλλά έχανες την εγγύηση του ECU νομίζω [δεν θυμάμαι, ίσως και του κινητήρα].

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • Q
                                quatropower last edited by

                                Δεν νομιζω οτι θα εχεις προβληματα αξιοπιστιας με τογιοτα ειδηκα τοσο νωρις.Ας το κοιταξει καποιος φαναρτζης και αν δεν εχει φαει καμια καλη 'στουκα', τοτε παρτο με χιλια

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  adis4gr last edited by

                                  πιο εύκολο gate 3ης γιατί τα αμερικανάκια βάζαν πρώτη και σπάγαν τους κινητήρες τους.

                                  τωρα σοβαρα μιλας η κανεις πλακα?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • G
                                    gramacar last edited by

                                    Από όσο ξέρω οι celica μέχρι και το 2001 είχαν πρόβλημα με το
                                    κιβώτιο (κάποιοι λένε ότι φταιει ο οδηγός) όπου κατά την αλλαγή
                                    από 5 σε 6 έπαιρνε 2 οπότε εσπαγαν τα πάντα. Βεβαια σε κάλυπτε
                                    η εγγύηση αλλα τι να το κάνεις αν σκοτωνόσουν. ¨οσον αφορά τη
                                    τιμή δε νομίζω οτι είναι και τόσο χαμηλή τα 28800 γιατι το 2002 που
                                    αγοράστηκε το συγκεκριμένο αυτοκινητο ειχε 33400 και οχι 36000 που
                                    εχει σημερα. Επίσης εχει υποστει και το περιορισμένο facelift. Οι 17αρες
                                    ζαντες εχουν προστεθει απο τον κάτοχο. Η Toyota το δίνει με 16αρες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • A
                                      adis4gr last edited by

                                      δε περιμενα οτι η Τογιοτα θα κανε τετοιο πραγμα...ακου λαθος αλλαγες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • G
                                        gmak last edited by

                                        Άδη, κοίτα, από όσο το έχω συζητήσει σε Celica site με παιδιά που τους είχαν όντως σπάσει τους κινητήρες τους [κάποιος ήταν στον 3ο...], μοναδικός φταίχτης ήταν οι ίδιοι, αλλά εν πάσει περιπτώσει, η εγγύηση τους κάλυπτε [ύποπτο], γιατί σε ρυθμούς κόντρας μερικά ανεβάσματα γινόντουσαν εύκολα λάθος. Εξ ου και η αλλαγή του επιλογέα ταχυτήτων στο '2ης' γενιάς celica [αρκετοί after market επιλογείς δεν είναι συμβατοί για το λόγο αυτό], μετά τα μέσα του 2001.

                                        -κάτι που δεν θυμάμαι, σε ποιά πλατφόρμα βασίζεται το τωρινό celica; δική του;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • G
                                          gmak last edited by

                                          Ο χρήστης gramacar έγραψε:
                                          Από όσο ξέρω οι celica μέχρι και το 2001 είχαν πρόβλημα με το
                                          κιβώτιο (κάποιοι λένε ότι φταιει ο οδηγός) όπου κατά την αλλαγή
                                          από 5 σε 6 έπαιρνε 2 οπότε εσπαγαν τα πάντα. Βεβαια σε κάλυπτε
                                          η εγγύηση αλλα τι να το κάνεις αν σκοτωνόσουν. ¨οσον αφορά τη
                                          τιμή δε νομίζω οτι είναι και τόσο χαμηλή τα 28800 γιατι το 2002 που
                                          αγοράστηκε το συγκεκριμένο αυτοκινητο ειχε 33400 και οχι 36000 που
                                          εχει σημερα. Επίσης εχει υποστει και το περιορισμένο facelift. Οι 17αρες
                                          ζαντες εχουν προστεθει απο τον κάτοχο. Η Toyota το δίνει με 16αρες.

                                          ναι, δεν είναι τόσο ύποπτο, αλλά αναλογίσου πως τα απλά [χωρίς δέρμα-ηλ. κλιματισμό] πωλούνται μεταχειρισμένα ενός έτους κάπου 26k... ευτυχώς η προσφρά της toyota στην base έκδοση πέρισυ τέτοια εποχή τους έκοψε τη μαγκιά [δεν θυμάμαι καλά, 25-26000;].

                                          πάντως θα προτιμούσα της 16άρες τις δικές του... πανέμορφες ζάντες. Τι 17άρες έχει το αυτοκίνητο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ελενξε αν το αυτοκινητο ειναι στην εγγυηση.
                                            Στο EVO ειχε αφιερωμα στην CELICA και ελεγε οτι η οποιαδηποτε αλλαγη ακυρωνει την εγγυηση(νομιζω οτι ακομα και η αλλαγη ζαντων ηταν δικαιολογια αφαιρεσης της εγγυησης).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr