-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Ορίστε τρείς φωτογραφίες.Απλά σκεφτείτε τι θα γινόταν αν ερχόταν κάποιος απο απέναντι με μεγάλη ταχύτητα.
Επίσης δείτε πόσο χώρο αφήνει στα δεξιά χωρίς κανένα λόγο.
Μα καλά, τι έκανε όταν ερχόταν άλλος από απέναντι έστω και με μικρή ταχύτητα; Δεν χωράει να περάσει Εκτός κι αν δεν ήρθε κανένας όσο τον ακολουθούσες
Έπρεπε να πλησίαζες από αριστερά να έβγαζες και φωτογραφία τον οδηγό, που βάζω στοίχημα ότι θα είχε φάτσα τουρκόγυφτου Χοντροκέφαλος, μελαμψός, μεγάλο μαύρο μουστάκι, βαριεστημένο βλέμα, ξεκούμποτο πουκάμισο με καμιά αλυσίδα, χοντρό μονόπετρο δαχτυλίδι στο αριστερό χέρι. Προφανώς θα οδηγούσε και με σαγιονάρες μέσα στη βρόμα και στον ιδρώτα
Τόλμησε να τον ενοχλήσεις αυτόν και θα βρισκόσουν στο γκρεμό -
Ο χρήστης Zeitmesser έγραψε:
Φίλε cpp ήμουν κι εγώ πριν λίγες μέρες στη Κεφαλλονιά και πραγματικά αναφορικά με την κάθετη και οριζόντια σήμανση οι παρατηρήσεις σου είναι ορθές!
Πέραν τούτου η οδήγηση των ντόπιων αλλά και το ύψος της δέσμης των φώτων τη νύχτα από τους υπόλοιπους είναι εφιαλτικό!
Επίσης οι ξένοι με τα νοικιασμένα αυτοκίνητα οδηγούν μέσα στη μέση του δρόμου και πολύ αργά!ΑΓΝΟΙΑ .
DISREGUARDNESS. -
Μετά από βόλτα περίπου 400χλμ.(Γρεβενά-Μέτσοβο-Γιάννενα-Καλπάκι-Κονιτσα-Τσοτύλι-Γρεβενά),οι παρατηρήσεις μου ήταν οι εξής:
-ΕΛΒΕΤΟΣ μέ SAAB 9000 2.3Turbo,νά πηγαίνει σέ όλες τίς στροφές.....μέ φρένα!!!Απίστευτο!!!Δέν έχουν στροφιλίκια βρέ στήν Ελβετία;
-Οι δρόμοι εκπληκτικά ευχάριστοι οδηγικά,καταπληκτικά στροφιλίκια,πανέμορφο τοπίο,ελάχιστη κίνηση,πολύ λίγα φορτηγά,αλλά καί καμπόσες λακούβες.
-Ενα μεγάλο λάθος(δικό μου)πού οδηγούσα μέ ορειβατικά παπούτσια!!!Κόντεψα νά χάσω κατέβασμα από 4η σέ τρίτη,ενώ ακολουθούσε δεξιά κατηφορική φουρκέτα,γιατί η σόλα τών παπουτσιών σκάλωσε στό πετάλ τού φρένου!!!Μιλάμε γιά ανατριχίλα!!!
-Καταπληκτική η συντροφιά άλλου Ελβετού,πού μαζί κάναμε όλη τή διαδρομή από Γιάννενα μέχρι Κόνιτσα.Σέ όλη τή διαδρομή(είχε μιά Jaguar XK8,καί νόμιζα ότι ήταν MAZDA MX-3 ) ήταν πίσω μου,ακολουθώντας τό ρυθμό μου,χωρίς νά μέ πιέζει πουθενά γιά προσπέραση,τόν ευχαριστώ,καί ελπίζω νά τό διασκέδασε καί αυτός όσο καί εγώ!!!
-Τά καταπληκτικά μου RE720,(μπράβο στήν BRIDGESTONE),τά οποία όσο απογοητεύουν στήν κίνηση στήν πόλη,τόσο σέ τρελαίνουν όταν ζεσταθούν καί η απόλαυση αρχίζει!!!
Από ότι καταλάβατε,δέν έχω πολλά κακά νά αναφέρω καί ο λόγος είναι ότι πέρασα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!! -
επειδη κινηθηκα και εγω στην περιοχη των γρεβενων προσφατα εχω να πω οτι απορω με τετοιους δρομους πως δεν εχουμε παγκοσμιους πρωταθλητες στο wrc...ας οψονται οι συνηθεις...
ειχε πολυ πλακα ομως η βολτα... -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μετά από βόλτα περίπου 400χλμ.(Γρεβενά-Μέτσοβο-Γιάννενα-Καλπάκι-Κονιτσα-Τσοτύλι-Γρεβενά),οι παρατηρήσεις μου ήταν οι εξής:
-ΕΛΒΕΤΟΣ μέ SAAB 9000 2.3Turbo,νά πηγαίνει σέ όλες τίς στροφές.....μέ φρένα!!!Απίστευτο!!!Δέν έχουν στροφιλίκια βρέ στήν Ελβετία;Αν μπορώ να σημειώσω 'δεν ξέρουμε που μπορεί να είχε λαχταρίσει ο άνθρωπος π.χ. τριαξονικό με τίς πάντες η γκρέμι χωρίς σήμανση η μπαριέρα' (μην μου πείτε ότι δεν έχουμε τέτοια στην συγκεκριμένη διαδρομή) και μην ξεχνάμε τουρισμό κάνει ο άνθρωπος όχι αναγνωρίσεις ειδικών, δικαιούται να χαζεύει.
Επιβεβαίωση είναι η αναφορά στον άλλο Ελβετό με την XK8 που έχοντας μπροστάρη ακολουθούσε χαλαρά χωρίς καμμία πίεση για προσπέρασμα. Και αυτός τουρισμό έκανε και χάζευε. -
fysika, gia tourismo hr8an oi an8rwpoi oxi gia rally.
-
Βρέ παιδιά,ότι τουρισμό καί νά κάνει κανείς,αυτό τό πράγμα τό νά ξεχνάς τόν κανόνα ότι στη στροφή δέν πατάς φρένο(καί μάλιστα γιά κάτοικο ορεινής χώρας)μού έκανε εντύπωση.Δέν είπα ότι μού έκανε εντύπωση τό ότι δέν πήγαινε 'αέρα' στίς στροφές!!!Αλλά όταν βγάζεις όλη τή στροφή 'στά φρένα'....
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μετά από βόλτα περίπου 400χλμ.(Γρεβενά-Μέτσοβο-Γιάννενα-Καλπάκι-Κονιτσα-Τσοτύλι-Γρεβενά),οι παρατηρήσεις μου ήταν οι εξής:
-ΕΛΒΕΤΟΣ μέ SAAB 9000 2.3Turbo,νά πηγαίνει σέ όλες τίς στροφές.....μέ φρένα!!!Απίστευτο!!!Δέν έχουν στροφιλίκια βρέ στήν Ελβετία;
-Οι δρόμοι εκπληκτικά ευχάριστοι οδηγικά,καταπληκτικά στροφιλίκια,πανέμορφο τοπίο,ελάχιστη κίνηση,πολύ λίγα φορτηγά,αλλά καί καμπόσες λακούβες.
-Ενα μεγάλο λάθος(δικό μου)πού οδηγούσα μέ ορειβατικά παπούτσια!!!Κόντεψα νά χάσω κατέβασμα από 4η σέ τρίτη,ενώ ακολουθούσε δεξιά κατηφορική φουρκέτα,γιατί η σόλα τών παπουτσιών σκάλωσε στό πετάλ τού φρένου!!!Μιλάμε γιά ανατριχίλα!!!
-Καταπληκτική η συντροφιά άλλου Ελβετού,πού μαζί κάναμε όλη τή διαδρομή από Γιάννενα μέχρι Κόνιτσα.Σέ όλη τή διαδρομή(είχε μιά Jaguar XK8,καί νόμιζα ότι ήταν MAZDA MX-3 ) ήταν πίσω μου,ακολουθώντας τό ρυθμό μου,χωρίς νά μέ πιέζει πουθενά γιά προσπέραση,τόν ευχαριστώ,καί ελπίζω νά τό διασκέδασε καί αυτός όσο καί εγώ!!!
-Τά καταπληκτικά μου RE720,(μπράβο στήν BRIDGESTONE),τά οποία όσο απογοητεύουν στήν κίνηση στήν πόλη,τόσο σέ τρελαίνουν όταν ζεσταθούν καί η απόλαυση αρχίζει!!!
Από ότι καταλάβατε,δέν έχω πολλά κακά νά αναφέρω καί ο λόγος είναι ότι πέρασα ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ!!!Έππππππππππ !!
Γιάννενα ????????
Χάθηκε ενα pm ?Πάντως , μου κάνει εντύπωση , αυτό που αναφέρεις για ελάχιστη κίνηση!!!
Το κομμάτι που περιγράφεις , εκτός απο Τσοτύλι - Γρεβενά , απο αρχές
Ιουλίου μέχρι αρχές Σεπτεμβρίου είναι πήχτρα στην κίνηση .
Ο λόγος είναι απλός , βλέπεις στην Ηγουμενίτσα αδειάζουν καθημερινά
δεκάδες καράβια απο Ιταλία ΧΙΛΙΑΔΕΣ οχήματα , η μεγάλη πλειοψηφεία
των οποίων κατευθύνεται πρός Θεσσαλία μέσω Κατάρας ή πρός Μακεδονία
μέσω Κόνιτσας .Ερώτηση , μήπως στο Ελβετικό Saab , είδες γυναίκες με μαντήλες ή
φερετζέ ????
Δέν κάνω πλάκα , οι Τούρκοι μετανάστες , απο τις Ευρωπαϊκές χώρες ,
το καλοκαίρι , περνούν απο αυτούς τους δρόμους στο ταξίδι τους πρός και από Τουρκία.ΠΡΟΣΟΧΗ !!!!!
Όσοι περάσετε απο δώ , εάν δείτε μπροστά σας , 'πακέτο' 5-10 ή και παραπάνω αυτοκίνητα με Γερμανικές πινακίδες (συνήθως , αλλά και Γαλλικές , Ελβετικές ,κά, πάντως όμως μόνον ενος κράτους ανά πακέτο),
και μιλάμε για καινούργια και μεγάλου κυβισμού , τα μάτια σας ΕΚΑΤΟ !ΕΧΕΤΕ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΤΟΥΡΚΟΥΣ , και ετοιμαστείτε να δείτε τρελλά και επικίνδυνα πράγματα
-Προσπερνούν ΟΠΟΥ νά'ναι ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
-ΔΕΝ αφήνουν χώρο ανάμεσά τους , δηλαδή άντε να προσπεράσεις
-Επειδή ΕΝΑΣ μόνον ξέρει τον δρόμο , στις κεντρικές ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ μπορεί να στρίψουν ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ
-Το ίδιο , ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ , μπορεί να σταματήσουν για να στρίψουν
ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ , επειδή ο 'αρχηγός' έκανε λάθος και χάθηκε
και ότι πιό απίθανο μπορείτε να φανταστήτεΗ κατάσταση θυμίζει τσίρκο , γι' αυτό ΠΡΟΣΟΧΗ !!!
Αποστόλης.
-
Αποστόλη άν σού πώ ότι φτάνωντας στά Γιάννενα εσένα είχα στό μυαλό τί θά πείς;Αλλά η βόλτα δέν ήταν 'εκ προμελέτης' οπότε...
Κίνηση δέν βρήκα καθόλου στό ρεύμα από Γρεβενά πρός Γιάννενα(στό αντίθετο ρεύμα υπήρχε μέν,αλλά καί πάλι ήταν μικρή)καί ειδικά από Γιάννενα καί πάνω....ΜΗΔΕΝ!!!
Αλήθεια,νά σέ ρωτήσω κάτι,μπαίνωντας στά Γιάννενα υπήρχε ένδειξη'η ταχύτητά σας 24 ώρες!Αυτό είναι ραντάρ;Ελπίζω όχι...
Καί φυσικά γιά τούς Τουρκους πού είπες,συμφωνώ απόλυτα!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Αποστόλη άν σού πώ ότι φτάνωντας στά Γιάννενα εσένα είχα στό μυαλό τί θά πείς;Αλλά η βόλτα δέν ήταν 'εκ προμελέτης' οπότε...
Κίνηση δέν βρήκα καθόλου στό ρεύμα από Γρεβενά πρός Γιάννενα(στό αντίθετο ρεύμα υπήρχε μέν,αλλά καί πάλι ήταν μικρή)καί ειδικά από Γιάννενα καί πάνω....ΜΗΔΕΝ!!!
Αλήθεια,νά σέ ρωτήσω κάτι,μπαίνωντας στά Γιάννενα υπήρχε ένδειξη'η ταχύτητά σας 24 ώρες!Αυτό είναι ραντάρ;Ελπίζω όχι...
Καί φυσικά γιά τούς Τουρκους πού είπες,συμφωνώ απόλυτα!!!Εντάξει , Αθώος ο ...Κατηγορούμενος
Ελπίζω , να έλθω Θεσ/νικη σύντομα.Σε ότι αφορά την πινακίδα που αναφέρεις :
Στις εισόδους της πόλης , απο Μέτσοβο και απο Κόνιτσα , είχαν συμβεί
πάρα πολλά σοβαρά τροχαία , με αρκετούς νεκρούς , οι περισσότεροι
απο τους οποίους ήταν πεζοί που παρασύρθηκαν .
Βλέπεις , μιλάμε για κατοικημένη περιοχή ...Η 3η ΔΕΚΕ Ηπείρου , πήρε την πρωτοβουλία και εγκατέστησε , αρχικά
στην είσοδο απο Κόνιτσα , στον Άγιο Ιωάννη , ένα σύστημα , το ΠΡΩΤΟ
στην χώρα , που αποτελείται απο ραντάρ και μεγάλη φωτεινή πινακίδα,
που δείχνει στον διερχόμενο την ταχύτητά του !!!!!!
Υπ' όψιν , αυτό γίνεται και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας.
Αυτό έγινε πρίν απο έναν περίπου χρόνο , και τα ατυχήματα μειώθηκαν
κατά 95 % !!!!!
Πρίν απο 3-4 μήνες , εγκατέστησε και δεύτερο σύστημα , στην είσοδο απο
Μέτσοβο , και ήδη μελετάει την εγκατάσταση άλλων δύο , σε παρόμοιας
επικινδυνότητας σημεία .Είναι απο τις περιπτώσεις , τις λίγες , που δημόσιος φορέας επεμβαίνει
σωστά και καταλυτικά .Και πρέπει να σου πώ ότι δεί πολλούς τουρίστες
να σταματάνε και να το φωτογραφίζουν , ακόμη και να το βιντεοσκοπούν!Το σημαντικό στην όλη ιστορία είναι , πώς οι παραβάτες , και είναι το 5%
των διερχομένων , σύμφωνα με τα στατιστικά πού δόθηκαν στην δημοσιότητα , ΔΕΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΛΗΣΗ , ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ
ΤΗΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ , αλλά της 3ης ΔΕΚΕ .
Αυτό όμως δέν είναι σίγουρο πως θα συνεχίσει να συμβαίνει , γιατί ΚΑΠΟΙΟΙ μυρίστηκαν ΕΣΟΔΑ , ήδη ακούγεται πώς θα δοθεί η
ευθύνη στην τροχαία , άρα θα μπορεί να κόβει κλήσειςΠάντα , έτσι γίνεται , κάτι σωστό θα βρεθεί ΠΑΝΤΑ κάποιος ξεγάνωτος
ντενεκές πού θα το 'στραβώσει'
Αντί να τοποθετηθεί το σύστημα αυτό και σε άλλες περιοχές με πρόβλημα,
και να λειτουργεί έτσι , ΣΩΖΟΝΤΑΣ ΖΩΕΣ , κοιτάνε τα ΛΕΦΤΑΓ@@@@ο , πάλι τα πήρα
Άχρηστοι !!!!Αποστόλης.
-
Αποστόλη,πάντα έτσι θά γίνεται βρέ σύ!!!
Πάντα θά μάς 'τά παιρνουνε',καί εμείς πάντα θά 'τά παίρνουμε'!!!
Τελεία καί παύλα!!!
Τέλως πάντων,αν τό πρόβλημα λυθεί έστω καί έτσι καλό θα είναι.Υ.Γ. αλήθεια σάς ζηλεύω τούς Ηπειρώτες γιά τό καταπληκτικό τοπίο στό οποίο ζείτε,κάποια μέρα(πού θά μού πάει)θά πάρω τά βουνά!!!
Υ.Γ.2 Οταν έρθεις Θεσσαλονίκη,νά κανονίσουμε έτσι; -
πάω μύκονο να νοικιάσω σκουτεράκι, βρίσκω κάτι καινούργια χόντα με μόνο 10χλμ. Μάλιστα το ένα ήταν στα χρώματα του ρόσι αλλά ο άτιμος δεν μου το έδινε(το κράταγε για πάρτη του ο άτιμος )
Τα μισά μηχανάκια στο νησί ΔΕΝ είχαν πινακίδες, αλλά νούμερα γραμμένα με μαρκαδόρο για να τα ξεχωρίζουν αυτοί που τα νοικιάζουν Εγώ ήμουνα το..3(δεν είχα την pole position )
**Xαμός **στο νησί όλο το 24ωρο με τα σκούτερ, και τους τουρίστες να οδηγάνε μεθυσμένοι και ευτυχώς που οι δρόμοι της μυκόνου είναι ψαρωτικά στενοί με τα πέτρινα τοιχάκια και όχι σαν της σαντορίνης ή της πάρου όπου σκοτώνεται κόσμος(θυμάμαι πριν χρόνια, ένας ιταλός είχε φύγει στη..θάλασσα μαζί με το μηχανάκι και την γλύτωσε ο άτιμος).
Οι μπάτσοι τα βράδια να βρίζουν τους τουρίστες, που κα΄ναν όλο μαλακίες(ένας έκανε κύκλους, 5 μέτρα μακρία από το μμπλόκο, χωρίς να το έχει δει )από τα νέυρα τους(δεν υπερβάλλω), αλλά να μην τους σταματάνε!!!Σταματάγανε μόνο τα παιδια΄που είχαν δικά τους μηχανάκια.
Ο μπάτσος που πιάσαμε κουβέντα μου είπε πως κάθε βράδυ είχανε τροχαία ατυχήματα, αλλά τί να κάνουνε και αυτοί.
Υ.Γ ο τύπος που νοίκιασα το μηχανάκι δεν μου έδωσε την άδεια(για να μην τη χάσω), δεν του ειχε πινακίδα, μου κράτησε το δίπλωμα και στο τέλος με ρωτάει..κράνος θες;; α εκεί γράφει το νούμερο;, μπα..δώσε μου το ασφαλιστήριο του απαντάω και τον έστειλα
Φοβερό, οδηγούσα και δεν είχα τιποτα μαζί μου, ενώ περναγα μπροστά από τα μπλόκα και τους έγραφα γκαζώνοντας και κορνάροντας(και να μου λέγανε τίποτα, θα το παίζαμε ιταλοί ) -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Φοβερό, οδηγούσα και δεν είχα τιποτα μαζί μου, ενώ περναγα μπροστά από τα μπλόκα και τους έγραφα γκαζώνοντας και κορνάροντας(και να μου λέγανε τίποτα, θα το παίζαμε ιταλοί )Α ρε παλιόπαιδο!!!Κανονικά θά έπρεπε νά συληφθείς καί νά αλυσοδεθείς βρέ!!!
Ακούς εκεί Ιταλός!!! -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Ορίστε τρείς φωτογραφίες.
Είναι απο τον Αγ.Μερκούρη,και δεν έχει σχέσει με διακοπές απλά το έγραψα εδώ γιατί μιλάτε για χάρους.http://users.otenet.gr/~johnbond/100_1262.jpg
http://users.otenet.gr/~johnbond/100_1260.jpg
http://users.otenet.gr/~johnbond/100_1263.jpgΑπλά σκεφτείτε τι θα γινόταν αν ερχόταν κάποιος απο απέναντι με μεγάλη ταχύτητα.
Επίσης δείτε πόσο χώρο αφήνει στα δεξιά χωρίς κανένα λόγο.
Eξίσου εγκληματικό είναι βέβαια και η λήψη φωτογραφιών από τη θέση του οδηγού εν κινήσει ... Μην ξεχνιόμαστε!
-
Χθές επέστρεψα κι εγώ από 9ήμερο οδικό ταξίδι στην Ιταλία και παραθέτω τις οδηγικές εντυπώσεις μου.
-
Οι autostrade κορυφαίες, στο ίδιο επίπεδο με γερμανικούς και ελβετικούς δρόμους. Πολύ ανώτερες ακόμα και από τα καινούρια κομμάτια των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων. Τα διόδια πολύ ακριβά, Bari-Siena (600+ km) 29.5 Ευρώ, Milano-Ancona (400+ km) 19.5 Ευρώ και οι μικρότερες διαδρομές 4.5 ευρώ το ελάχιστο. Οι περισσότεροι κινούνταν με 130-150 και πολύ λίγοι έτρεχαν περισσότερο. Υπάρχει αρκετός σεβασμός σε αυτόν που προσπερνάει, ακόμα κι αν αυτός είναι νταλίκα που βγαίνει με 60 στην αριστερή για να προσπεράσει πιο αργή νταλίκα. Η ποιότητα των επαρχιακών δρόμων είχε πολύ μεγάλη μεταβλητότητα, όπως και στην Ελλάδα (από πολύ καλοί ως πολύ κακοί).
-
Η βενζίνη πολύ ακριβή. Ηταν η πρώτη φορά που έβλεπα τα ευρώ στην αντλία να ανεβαίνουν πιο γρήγορα από τα λίτρα! 1.055 ευρώ η φτηνότερη που βάλαμε, αλλα οι διακυμάνσεις της τιμής ήταν της τάξης των 5 λεπτών. Πουθενά δε θυμάμαι να είδα βενζίνη 98 οκτανίων!
-
Ο τρόπος που οδηγούσαν μου φάνηκε νορμάλ (με μια μικρή έφεση στα χωσίματα). Είχα προετοιμαστεί ψυχολογικά για πολύ χειρότερα, αλλά τελικά δεν είδα την ακραία επιθετική οδήγηση που περίμενα (ίσως και επειδή οι πόλεις ήταν άδειες λόγω διακοπών).
-
Το corsa κινήθηκε πολύ αξιοπρεπώς, παρά τη ζέστη, τις υψηλές ταχύτητες και τις μεγάλες διαδρομές. Στις autostrade πατούσε πολύ καλά στο δρόμο ακόμα και με 150 (με άπνοια), ενώ στην ελλάδα μετά τα 130 τείνει να πετάξει. Με τέτοιους δρόμους, η διαφορά με τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα δε φαίνεται τόσο στην ταχύτητα κάλυψης των αποστάσεων, όσο κυρίως στην άνεση.
-
Στην Ελλάδα, τα καινούργια κομμάτια της Εγνατίας (Πολύμυλος-Γρεβενά) διευκολύνουν τρομερά (αν και είναι σαφώς χειρότερης ποιότητας από τους ευρωπαϊκούς δρόμους). Οταν ολοκληρωθεί το έργο η κατάσταση θα είναι όντως πολύ καλύτερη.
-
Η διαδρομή Ηγουμενίτσα-Μέτσοβο ελαφρώς απαράδεκτη για δρόμο με τόση κίνηση. Δυστυχώς λόγω εγνατίας δε γίνεται κανένα έργο βελτίωσης του υπάρχοντος δρόμου, με αποτέλεσμα να υπάρχουν ακόμα και 2 μεταλλικές γέφυρες μίας λωρίδας με όριο ταχύτητας 5! (Πέρσι διασχίσαμε τη Γιουγκοσλαβία μετά το βομβαρδισμό της και δεν είδαμε κάτι τέτοιο).
-
Η διαδρομή Γρεβενά-Μέτσοβο (μέσω Κρανιάς-Μηλιάς) πάρα πολύ ωραία, και χωρίς κίνηση.
-
-
Greek Magia οδηγου λεωφορειου στη Σιφνο...
Στο τερμα του δρομου για το Βαθυ υπαρχει παρκινγκ αυτοκινητων. Σε αυτο το σημειο υπαρχει πινακιδα που γραφει 'ΜΗΝ ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ, ΣΤΡΟΦΗ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΥ'. Εκει ολα ειναι ΟΚ, αφου ο χωρος που χρειαζεται για να στρψει το λεωφορειο ειναι αρκετος. Λιγο παραπερα ομως (200μ.) υπαρχουν σταθμευμενα αυτοκινητα και απο τις 2 πλευρες του δρομου με αποτελεσμα να δυσκολευεται στο περασμα του το λεωφορειο (περναει βεβαια, αλλα θελει προσοχη απο τον οδηγο). Σε αυτο το σημειο ΔΕΝ υπαρχει πινακιδα που να απαγορευει το παρκαρισμα.
Ο 'επαγγελματιας' οδηγος του λεωφορειου λοιπον πηρε τον νόμο στα χερια του και αποφασισε να ξεφουσκωσει τα λαστιχα του αυτοκινητου που εμποδιζε! Greek (Psefto)magas... -
Μόλις επέστρεψα από τις πρώτες μου διακοπές (Πάργα). Λοιπόν στην Εθνική οδό Ιωαννίνων - Ηγουμενιτσας πέρασα από 3 κόμβους. Πρώτος η διασταύρωση για Άρτα-Ηγουμενίτσα,Πρέβεζα , Δεύτερος διασταύρωση για Πρέβεζα-Ηγουμενίτσα,Πάργα και Τρίτος η διασταύρωση για Ηγουμενίτσα-Πάργα. Κοινό στοιχείο και των τριών..... η έλλειψη φαναριών. Και μιλάμε για κόμβους που καθημερινα περνάνε χιλιάδες αυτοκίνητα. Σε μία μόνο διασταύρωση υπήρχε τροχαία (στην τρίτη) και σ'αυτήν καθόταν απέναντι στα διαζώματα και έβλεπε απλός την κίνηση. Φυσικά σε περίπτωση ατυχήματος θα ήταν αυτόπτης μάρτυρας......
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Πήγα Κεφαλλονιά. Και αναφέρω:- Διαδρομή Αργοστόλι-Φισκάρδο τι στροφιλίκι και τι γκρεμμίδι είναι αυτό ρε παιδιά? Σε μερικά σημεία μάλιστα δεν έχει και μπαριέρα!!!!!
Και αφόυ έχω φάει κάτι γαριδομακαρονάδες εργατικές και παίρνω τον δρόμο της επιστροφής 1 η ώρα την νύχτα πέφτω πίσω από ένα βυτιοφόρο της ΕΚΟ με ρυμούλκα και κάτι ξένους τουρίστες με Athos. Καλά που πάνε νυχτιάτικα τα βυτιοφόρα? Το πέρασα μετά από 15 χιλιόμετρα μισή ώρα καροτσάκι, με προσπέραση του στυλ κοιτώ απέναντι από το γκρεμό τρεις στροφές δεν βλέπω φώτα και βγαίνω για να πάρω ανοικτά την δεξιά στο αντίθετο ρεύμα. - Τρελή γεφυρα μέσα στο Αργοστόλι για χειρισμούς ακριβείας. αν αστοχήσεις κάνεις ή μετωπική ή ξύνεις τον τοίχο και μπορεί να πας στην θάλλασα. Επιπλέον για αύξηση του βαθμού δυσκολίας πάνω στα τοιχάκια της γέφυρα κάθονται ψαράδες με καλάμια.
- Ανύπαρκη σήμανση σε μερικά στενά με αποτέλεσμα να μπω ανάποδα στον κεντρικότερο δρόμο της πόληs
- Οι ταρίφες πάνε αέρα (μα πολύ αέρα) όταν έχουν επιβάτες και σέρνονται όταν ψάχνουν
Φιλε Χρηστο,
οτι γυρισα απο διακοπες που πηγα στην Κεφαλλονια και την οποια γυρισα ολη!!!
Οδηγουσα minimum 6 ωρες τη μερα να φανταστεις! Γυρναγα απο Ληξουρι (οπου εμενα)
Σαμη απο Σαμη Φισαρδο απο Φισκαρδο Αργοστολι απο Αργοστολι Πορο απο Πορο
Μυρτο απο Μυρτο Σκαλα και παει λεγοντας ! Εγω παντως εxω να πω οτι οι δρομοι τους ηταν αρκετα καλοι
χωρις πολλες λακουβες και με καλη ασφαλτο!Το μονο κακο αλλα πολυ κακο ηταν η ελλειψη μπαριερας σε πολλα
επικυνδυνα σημεια! Απο εικονοστασια στο δρομο ? ΧΑΜΟΣ!(δυστηχως)! Απο οδηγηση οι Κεφαλλονιτες δεν εχω να
παρατηρησω κατι το αξιοσημειωτω.Αυτο που εχω να πω ειναι οτι δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο
αυτους ! Μηδεν φιλοξενεια και πνευμα ελα να σου παρω τα λεφτα! Μου φανηκε και αρκετα ακριβη στο φαγητο!
Θα συμφωνησω μαζι σου για αυτην την κωλογεφυρα που με επιανε η καρδια μου καθε φορα που περναγα!
Καλα ρε τι ειναι αυτη σε μερικα σημεια και πανω σε στροφη (που ουτε καν χωρανε 2 αυτοκινητα)δεν εχει ουτε καν
προστατευτικα !! 2 λυσεις υπαρχουν ή κανεις μια καλη μετωπικη ή πεφτεις στη θαλασσα και γελανε μαζι σου η
σκατοψαραδες που τοσο τους κοβει και περνουν ενα καλαμι και πανε και ψαρευουν εκει !Τελος εχω να πω οτι περασα καταπληκτικα μου αρεσε πολυ η Κεφαλλονια και θα ξαναπαω σιγουρα!
Υ.Γ. Περασα και μια βολτα απο τα πατρεια εδαφη :Κυπαρισσια !!
Καλο σας Χειμωνα !!
- Διαδρομή Αργοστόλι-Φισκάρδο τι στροφιλίκι και τι γκρεμμίδι είναι αυτό ρε παιδιά? Σε μερικά σημεία μάλιστα δεν έχει και μπαριέρα!!!!!
-
Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
Θα συμφωνησω μαζι σου για αυτην την κωλογεφυρα που με επιανε η καρδια μου καθε φορα που περναγα!Ρε παιδιά, για τη γέφυρα στο Αργοστόλι λέτε;
Έχετε υπόψην σας ότι αποτελεί απλά δείγμα αρχιτεκτονικής και έχει κατασκευαστεί πριν από δεκάδες χρόνια (δεν ξέρω πότε απλά ότι φτιάχτηκε από Άγγλους) Άλλωστε υπάρχει και ο περιφερειακός δρόμος γύρω από τον κόλπο που είναι και πολύ μεγάλος και όμορφη διαδρομή.
Δεν φτιάχτηκε η γέφυρα με γνώμονα τα αυτοκίνητα. Είναι πανάρχαια και μάλιστα από ότι είχα διαβάσει βυθίζεται και ενδέχεται να απαγορευτεί σύντομα η διέλευση. Θα μείνει ως αξιοθέατο μόνο.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
μάλιστα από ότι είχα διαβάσει βυθίζεται και ενδέχεται να απαγορευτεί σύντομα η διέλευση.Makari !!!
Einai pragmatika poly ma para poly epikindinh!!!
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΔΙΑΚΟΠΕΣ (ΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΟΔΗΓΗΚΑ ΚΑΙ ΜΗ...)