-
Προφανώς δεν είναι εύκολη διαδικασία ή κάτι τέτοιο. Κακώς που δεν υπάρχει διακόπτης, καλώς που δεν το έκαναν στη δοκιμή (προφανώς δεν υπήρχε η δυνατότητα), ωστόσο η δοκιμή του δεν έβγαλε απολύτως κανένα συμπέρασμα. Ακόμα και η κατανάλωση στην πίστα λανθασμένη βγήκε!!!
Για να καταλάβετε το σκεπτικό μου, θυμηθείτε το μαραθώνιο και τους κλασσικούς Αιθίοπες, το οποίο θα ονομάσω 'Υπόδειγμα funkyreverend'!
-
ερωτησεις για το συγκεκριμενο τεστ (το διαβασα και δεν ειδα πουθενα αναφορα εκτος αν το χασα στη μεταφραση)
-
το μεγκαν ειχε ενεργοποιημενο esp επειδη δε γινοταν αλλιως..τα υπολοιπα ηταν με ενεργοποιημενο κατα τη διαρκεια της δοκιμης?
-
το κομματι για το μεγκαν ποιος το γραψε?
-
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στημένη... με τους εκπροσώπους των εταιρειών παρόντες και επίσημο δικό τους συνεργείο σέρβις για κάθε αυτοκίνητο
Φήμες αναφέρουν ότι οι ίδιοι οι μηχανικοί της Ρενό είναι φαν του VW Group, οπότε έβαλαν δίσκους και τακάκια από twingo στο Megane για να λιώσουν
Επίσης, οι μηχανικοί της Όπελ έχυναν κάτω τη βενζίνη για να ανέβει η κατανάλωση του Άστρα. Είχαν απαγορέψει και το κάπνισμα σε όλους εκεί γύρω
Τέλος, οι μηχανικοί της Vw και της Seat άφησαν τα αυτοκίνητα να τρέχουν με τα λινά στην πίστα, γιατί έτσι έγραφαν καλύτερους χρόνους και υπήρχε μεγαλύτερη ασφάλεια για τους οδηγούς.
Α! και βέβαια, οι χρόνοι που έγραφαν τα v-box και τα φωτοκύτταρα ήταν κι αυτοί παραμύθια. Άστα Σπύρο, στημένα όλα σου λέω
Το ότι ήταν παρώντες άνθρωποι της Ελληνικής αντιπροσωπείας θα μου επιτρέψετε να πω πως δεν μου λέει κάτι από την στιγμή που αυτή είναι γνωστό ότι αλλάζει ιδιοκτησιακό καθεστώς.
Ας μας πουν αυτοί που επέλεξαν το εν λόγω αυτοκίνητο να συμμετάσχει στην δοκιμή μακράς διαρκείας στην πίστα,με τι κρίτηρια το επέλεξαν από την στιγμή που γνώριζαν ότι δεν απενεργοποιείται πλήρως το ESP και τι περίμεναν να γίνει.
Είμαι αναγνώστης του περιοδικού από το 1989 και πίστευα ότι πράγματι είναι ένα αντικειμενικό στην κρίση περιοδικό.
Με την συγκεκριμένη δοκιμή όμως άρχισε να ταλαντεύεται η εμπιστοσύνη μου απέναντι σε αυτό που πρεσβεύουν οι 4Τ.
Η σχέση των νυν ιδιοκτητών 4Τ και ΜΑΒΑ είναι επίσης γνώστη ... -
Πωπω, από πότε έγινε η ρενό άλφα;
-
Μηπως μπορεις να μικρυνεις την υπογραφη σου;Νομίζω οτι ξεχειλώνεις τις σελίδες
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Μηπως μπορεις να μικρυνεις την υπογραφη σου;Νομίζω οτι ξεχειλώνεις τις σελίδες
+1
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Ένα περίεργο πράγμα, ρε παιδί μου, όλοι διαφωνούν με τον ΣΧ (ή τον ΝΤ ή οποιονδήποτε άλλο συντάκτη) όταν θίγεται το αυτοκίνητό 'τους'.
+1000!
Kαι οχι μονο το δικο τους αυτοκινητο,αλλα και αλλα, της ιδιας εταιρειας με το δικο τους!!!
Σε λιγο θα πρεπει να βγουν και περιοδικα αυτοκινητου σαν τις οπαδικες αθλητικες εφημεριδες τυπου Πρωταθλητη και Derby,μη τυχων μας θιξουν την εταιρεια... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
μη τυχων μας θιξουν την εταιρεια...
Απίστευτο ε;:lol:
Απο τη μια μερια ζηταμε δημοσιογραφους που να μην μασανε απο τις απειλές των εταιριών (οτι και καλά θα σταματησει η διαφημηση) και να εχουν το θαρος να ξεβρακώνουν τα αυτοκίνητα που τεσταρουν,αλλα όταν έρθει η ώρα να 'θιξουν' το καμαρι μας,τους θεωρούμε οτι 'τα πήραν' απο τον ανταγωνισμο. -
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Η σχέση των νυν ιδιοκτητών 4Τ και ΜΑΒΑ είναι επίσης γνώστη ...Mπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς με αυτό;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
μη τυχων μας θιξουν την εταιρεια...
Απίστευτο ε;:lol:
Απο τη μια μερια ζηταμε δημοσιογραφους που να μην μασανε απο τις απειλές των εταιριών (οτι και καλά θα σταματησει η διαφημηση) και να εχουν το θαρος να ξεβρακώνουν τα αυτοκίνητα που τεσταρουν,αλλα όταν έρθει η ώρα να 'θιξουν' το καμαρι μας,τους θεωρούμε οτι 'τα πήραν' απο τον ανταγωνισμο.+1
και να προσθεσω... πως θιγεται παντα μια συγκεκριμενη μεριδα αυτοκινητιστων... η οποια διαθετει πολυ μεγαλο 'ΕΓΩ'. Να πω πως εβγαζαν λεφτα απο αυτο το πραγμα* κιολας.. να παει στα κομματια...- τα δεύτερα στην πιστα...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Η σχέση των νυν ιδιοκτητών 4Τ και ΜΑΒΑ είναι επίσης γνώστη ...
Mπορείς να εξηγήσεις τι εννοείς με αυτό;
Ποιός είναι ο ιδιοκτήτης της πίστας των Μεγάρων που χρησιμοποιούν οι 4Τ και το Safetrack;
Ποιός είναι ο ιδιοκτήτης της ΜΑΒΑ; -
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Ποιός είναι ο ιδιοκτήτης της πίστας των Μεγάρων που χρησιμοποιούν οι 4Τ και το Safetrack;
Ποιός;
Πρόσεχε τι θα απαντήσεις γιατί έχει γίνει ανάλογη συζήτηση στους ελληνικούς αγώνες με τη συμμετοχή insiders.
-
θα πειτε ρε τελικα ποιος ειναι τι?
Αντε... μας εχει φαει η αγωνια Θελουμε να κοιμηθουμε κιολας
-
Νομίζω ότι πρέπει να φωνάξουμε τον αστυνόμο Μαρτέλη να διελευκάνει το σκάνδαλο
Έχει και δουλειές ο Μπριατόρε αυτό τον καιρό, γμτ, και δεν μπορεί να επιληφθεί του θέματος...
-
Παρακαλώ να κάνετε ένα τεχνικό αφιέρωμα στον 1.4 T-Jet 150HP των Bravo/GP Abarth κτλ. Αν δεν κάνω λάθος είναι ο πρώτος βενζινοκινητήρας ευρείας παραγωγής (μην ακούσω εξυπνάδες για 911 Turbo έτσι; ) με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας η οποία μέχρι πρότινος δεν έμπαινε σε βενζινοκινητήρες λόγω μεγάλης θερμοκρασίας καυσαερίων.
-
Υπάρχει και ο κινητήρας της 911 Turbo.....
Άλλωστε για εμάς τους λεφτάδες ευρείας παραγωγής είναι....
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Νομίζω ότι πρέπει να φωνάξουμε τον **αστυνόμο **Μαρτέλη να διελευκάνει το σκάνδαλοΟ Μαρτέλης ήταν δημοσιογράφος/ ήρωας, υπερασπιστής της αλήθειας και οδηγός Celica... που τον θυμήθηκες??
-
Ο χρήστης Great8 έγραψε:
Νομίζω ότι πρέπει να φωνάξουμε τον **αστυνόμο **Μαρτέλη να διελευκάνει το σκάνδαλο
Ο Μαρτέλης ήταν δημοσιογράφος/ ήρωας, υπερασπιστής της αλήθειας και οδηγός Celica... που τον θυμήθηκες??
Ξεχνιέται αυτό το περουκίνι;
-
Ευγε για την προσθήκη των εκπομπών CO2 στους πίνακες. Τώρα για το ποιός θα το διαβάσει είναι άλλο θέμα...
Πάντως εντύπωση μου κάνει ότι ακόμα δεν έχει διορθωθεί το λάθος εδώ και νομίζω είχα πετύχει κάπου αλλού το ίδιο λάθος...
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id= ... _flag=true
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Το ότι ήταν παρώντες άνθρωποι της Ελληνικής αντιπροσωπείας θα μου επιτρέψετε να πω πως δεν μου λέει κάτι από την στιγμή που αυτή είναι γνωστό ότι αλλάζει ιδιοκτησιακό καθεστώς.
και ποιος την αγοράζει? το συζητάμε σε κάποιο τοπικ αυτό?
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό