-
Aρα 213,68λ/100χλμ. με τελικη.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Είναι αξιόπιστη;
Κοίτα, κανονικά έχει 2 χρόνια εγγύηση. Είπα ν' αγοράσω και τα +2 που δίνει η Vw, αλλά τελικά σκέφτηκα ότι δεν αξίζουν τα 400 ευρώ...
Στο http://www.veyronforum.gr έχουν ακουστεί κάτι ψιλοπροβληματάκια με παράθυρα που πέφτουν, 1-2 έχουν κάψει λίγο λαδάκι και σε κάποιες εμφανίστηκαν λίγοι τριγμοί από τη μεσαία κολώνα, αλλά σε γενικές γραμμές είναι καλά... Ε, όπως και να το κάνεις δεν είναι και Ιταλικό να χαλάει συνέχεια, αλλά ούτε και Γιαπωνέζικο (βλ. ΤΟΥΟΤΑ) να έχει 6χρόνια εγγύηση και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο εν γένει...
Αν το σκέφτεσαι πάντως, χτύπα τη... Δεν θα έχεις μεγάλα προβλήματα!
Πόσο καίει;
Όχι όσο περίμενα. Οδήγησα 1-2 από γνωστούς (από το φόρουμ που έγραψα πιο πάνω). Μάλιστα ο ένας θα έλειπε για Σ/Κ στο χωριό του (Άνω/Κάτω Κολοπετινίτσα Δημητσάνας) και μου την άφησε. Είδα (στον υπολογιστή ταξιδιού) ότι καίει με χαλαρούς ρυθμούς (90-100 στην εθνική) γύρω στα 12λίτρα ανά 100 χμ... όχι και άσχημα... άμα το πατήσεις όμως να υπολογίζεις πάνω από 20...
Ξέρει κανείς καλό και οικονομικό ειδικευμένο συνεργείο εκτός αντιπροσωπείας;
Έχω βρει έναν που συνεργάζεται με το bugati club hellas και οι τιμές του είναι οι μισές από την αντιπροσωπεία! Οπότε γιατί να πας εκεί; Η αντιπροσωπεία θα σε χρεώσει 480 ευρώ την αλλαγή λαδιών (χρειάζεται 12 λίτρα λάδι) και δεν λέει. Ο τύπος το κάνει με 250 ευρώ. Εντάξει, δε βάζει το ίδιο λάδι ακριβώς και μία φορά σ' έναν ξέχασε να βιδώσει την τάπα και του έκαψε το μοτέρ σε 3 χλμ, αλλά ξέρει τι κάνει και δεν θα σε αφήσει ακάλυπτο!
Είναι ΟΚ τα Michelin Energy πάνω της;
Τι να σου πω... Όσες οδήγησα είχαν εκείνα τα ειδικά της Michelin που φτιάχτηκαν αποκλειστικά για τη veyron... Ακόμα είναι πολύ νωρίς για ν' αλλάξεις λάστιχα. Σε γενικές γραμμές πάντως δεν με άφησαν ικανοποιημένο, γιατί στις υψηλές ταχύτητες (>350) κάνουν πολύ θόρυβο!!! Δεν μπορούσα ν' ακούσω καλά καλά το ραδιόφωνο!!! Και από κράτημα, μέτρια... Απορώ γιατί δεν έβαλε η Bugati απ' ευθείας κανένα energy να κάνει τη δουλειά της... Αφού υπάρχουν έτοιμες λύσεις τι πάνε και παιδεύονται ήθελα νά 'ξερα...
Τα παιδιά που την έχουνε με την πρώτη αλλαγή θ' αλλάξουν σε energy... Κι εγώ το ίδιο θα κάνω!
Πόσο πάνε η ασφάλεια και τα τέλη;
Εδώ φίλε θα τα σκάσεις... 8.000 κυβικά είναι αυτά και στο κ@λοχανείο που ζούμε θα πληρώσεις πολύ ακριβά για τέλη και ασφάλεια... Δεν έχω ρωτήσει ακόμα... Κάτι παίζει και για group buy από το club, να δούμε...
Πάντως το αμάξι φίλε πετάει... Τι corolla, golf, 307 και μ@λ@κίες... Πάρε μία veyron και θα με θυμηθείς...
Οτι πιο αστειο σε σχόλιο που εχω διαβασει σε αυτο το φορουμ...
Γελαγα για 10 λεπτα.. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Με την τελική της ταχύτητα το ρεζερβουάρ κρατάει για 7 λεπτάΓια 1000 ΗΡ κινητήρα, 100 λίτρα ρεζερβουάρ και υποθετική κατανάλωση 400 gr/kWh υπολογίζω 9 λεπτά μέχρι να τελειώσει η βενζίνη. Αν λένε ότι τελειώνει σε 7 λεπτά θα δουλεύουν λίγο πιο πλούσιο (από το συνηθισμένο) το μείγμα στο τέρμα γκάζι (για την ασφάλεια του κινητήρα)...
ή περισσότερο από 1000 άλογα
-
Στο Top Gear ειχανε πει 12 λεπτα flat out..
-
Αν θυμάμαι καλά, ο JC ειχε πει πως τα λάστιχα αντέχουν 12' flatout, αλλά αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα γιατί η βενζίνη θα τελειώσει στα 7'.
-
Aρα δε μπορει να κανει ταξιδια.
Αχρηστο τοτε. -
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
χρειαζεσαι 47χλμ ευθειας
(άδειας!)
Και χωρις κανενα ψεγαδι φανταζομαι.
Αν έχεις πάντως μία χώρα δική σου (κατά προτίμηση στην Αραβική χερσόνησο με αρκετή έρημο), δεν έχεις κάποιο πρόβλημα να φτιάξεις έναν τέτοιο δρόμο... Κι αν δεν είναι καλός ο δρόμος μπορείς να μαστιγώσεις τον μηχανικό που τον έκανε...
ή περισσότερο από 1000 άλογα
Μην το γελάς... Στις πιο πίσω σελίδες είχα γράψει ότι το αφεντικό της Bugatti είχε πει ότι τελικά 1001 άλογα δεν ήταν αρκετά για την τελική των 400χαω... Έφταναν για 392 (ή κάπου εκεί). Επειδή λοιπόν η εταιρεία είχε υποσχεθεί 400 τελική, εκμεταλλεύθηκαν το ram air που (φυσιολογικά) δημιουργείται σε τέτοιες ταχύτητες για να παράγει ο W16 60-70 παραπάνω άλογα που χρειάζονται γι' αυτά τα επιπλέον λίγα και πολύτιμα άλογα...
Γερμανοί πάντως... 392 δεν είναι καλά... Εμείς είχαμε υποσχεθεί 400, δηλαδή 2,04% παραπάνω...
-
Παντως το αγγλικο EVO αναφερει οτι η Veyron bgazei 1150bhp...Οπως χαρακτηριστικα αναφερεται η πηγη προερχεται απο 'Bugatti insiders'...
Eπισης το θεμα Veyron με τη ειναι η ροπη η οποια ειναι τεραστια και αποδιδεται απο τις 2200 σαλ... -
Ο χρήστης jois21 έγραψε:
Aρα δε μπορει να κανει ταξιδια.
Αχρηστο τοτε.Σωστή παρατήρηση και με την σωστή αναλογία βρεταννικά κυνικού σαρκασμού για κάποιον/κάποια που δείχνει να του/τις αρέσουν τα flat-out ταξίδια at warp speed...
**Scotty, beam jois21 up, pls! **
-
Άντε τυχερούληδες!
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Άντε τυχερούληδες!Με 0% επιτόκιο
-
-
Νομίζατε πως η Veyron ΔΕΝ είναι αρκετά exclusif;
Νομίζατε πως η Veyron (σας) είναι αρκετά βαριά;
Προλαβαίνετε, δεν προλαβαίνετε λοιπόν να κλείσετε κάποια από τις 5 μόνο Veyron Pur Sang που θα κατασκευαστούν!
This is the new Bugatti EB Veyron 16.4 Pur Sang, a special edition version of one of the world’s fastest cars, limited to a production run of just five units in total. The now “plain” Veyron sold more in a single day in Dubai upon its release in 2005, where six cars were sold in its first public sale.
With the (as-yet unannounced) price tag likely to exceed the GDP of some small-to-medium sized nations, the Pur Sang must offer some special accoutrement, no? In addition to everything that is a Bugatti Veyron, Pur Sang owners will revel in a body shell made of an extremely pure aluminum alloy, to prevent irregular polishing, a carbon fiber monocoque body, and no paint. That’s right, only the bare carbon fiber and aluminum will grace the skin of the most exclusive car in the world. Meaning “pure blood” or “thoroughbred”, the Pur Sang hearkens back to Bugatti’s heritage as a racing marque, and this car is not one to disappoint.
The two-tone aluminum and carbon theme is carried on throughout the car, highlighting the exquisite craftsmanship and attention to detail. The combination not only adds aesthetic grace, but functional performance, keeping the rather large Veyron to a svelte 1,888kg in Pur Sang form, shaving nearly 100kg off the standard Veyron. Considered against the backdrop of 1,000hp, the power-to-weight ratio of 1.88kg/hp puts the Pur Sang into the new position of world dominance, which is likely to be a familiar sensation for anyone privileged enough to own one.
-
...
body shell made of an extremely pure aluminum alloy, to prevent irregular polishing, a carbon fiber monocoque body, and no paint.
...
only the bare carbon fiber and aluminum will grace the skin of the most exclusive car in the world.
...
'pure blood' or 'thoroughbred',
...
exquisite craftsmanship and attention to detail.
...
functional performance, keeping the rather large Veyron to a svelte 1,888kg in Pur Sang form, shaving nearly 100kg off the standard Veyron.
...
power-to-weight ratio
...Κατι μου λεει οτι η επομενη συλλεκτικη 8α 8α εχει διαφανα ελαφρια πλαστικα μερη.
-
σαν τεράστια κατσαρόλα είναι ή μάλλον χύτρα ταχύτητας για να μην ξεχνάμε και το γρήγορο του θέματος
-
-
Χάλια (εμφανισιακά)
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
σαν τεράστια κατσαρόλα είναι ή μάλλον χύτρα ταχύτητας για να μην ξεχνάμε και το γρήγορο του θέματοςΑφού το κόκκινο σήμα μπροστά δεν γράφει Βugatti αλλα Fisher!!!
-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Άντε τυχερούληδες!Το hard top και η κουκούλα στα 400 km/h θα εξαϋλώνονται ...???
Πφφφφ μέτρια ποιότητα κατασκευής, δεν θα την πάρω ...
BUGATTI VEYRON 16.4: ''Θαύμα'' ή....ματαιοδοξία του κ. Πίχ ;