-
Όταν καταλάβεις γιατί η Φεράρι π.χ. δεν βάζει δικά της αυτοκόλλητα στα Momo και στα Magneti Marelli που χρησιμοποιεί ίσως καταλάβεις ποια είναι η ειδοποιός διαφορά της σχέσης Ιλμορ με Μερτσέντες.
Γιατί δεν απαντάς...; Σε ρώτησα γιατί η Μερσέντες δεν έφτιαξε μόνη της τον κινητήρα για τη Φόρμουλα 1.
Αν από αυτά που διάβασες επέλξες να κρατήσεις τη μετακόμιση, τότε δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο.
Ήταν το ίδιο σοβαρό με τα υπόλοιπα που έγραψες...
?ρχισε να γελάς πρώτα, κάνε μου και μια ψυχανάλυση μετά και αν τα κάνεις καλά θα σου εξηγήσω.
[/quote]
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Από αύριο ψυλλιάζομαι πως ο Μάκης θα κοτσάρει στο φτερό του Golf σήμα της ...Πόρσε!Τον πρόλαβαν, είδα εγώ Golf με λογότυπο Carrera πίσω. Και ήταν κανονικό κι όχι απλό αυτοκόλλητο.
-
Και για να επανέλθουμε στο θέμα μας:
Ποια ΣΥΓΧΡΟΝΑ αυτοκίνητα είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΟΥΠΕ κι όχι μετατροπές σεντάν ή χάτσμπακ; Και κυρίως σε τιμή που μπορούμε να αγοράσουμε; -
Τι ακριβώς εννοείς 'μετατροπές'; Θεωρείς ας πούμε 'μετατροπή' το να πάρεις το σασί ενός σεντάν/χάτσμπακ και να του φορέσεις ένα κουπέ αμάξωμα, ίσως και με κάποιες μικρές αλλαγές στο στήσιμο (όπως το Ford Puma το οποίο βασίστηκε στο προηγούμενο Φιέστα ή η Alfa GT Coupe που βασίστηκε στις 156/147) ή το να πάρεις ένα σεντάν/χάτσμπακ και απλά να του αλλάξεις το σχήμα από τη μεσαία κολώνα και πίσω (όπως η προηγούμενη CLK ή η BMW 3 Coupe);
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Δεν υπαινίσσομαι τίποτα. Εννοώ αυτό που γράφεις παραπάνω. Γνωρίζεις την ιστορία της Άλφα Ρομέο και τα αυτοκίνητα που κατασκελυαζε κάποτε; Επειδή στις μέρες μας φτιάχνει κυρίως οικογενειακά σπορτίβ αυτοκίνητα σημαίνει ότι ο τομέας της είναι αυτός; Κανονικά και ακολουθώντας τα παλιά της βήματα η Άλφα Ρομέο θα έπρεπε σήμερα να κατασκευάζει υπεραυτοκίνητα πρώτης γραμμής όπως κάνει και η Φερράρι. Γιατί απαξιώνουμε την Άλφα έναντι της Φερράρι;Μια στιγμή. Πότε κατασκεύασε (σε κανονική παραγωγή και πώληση, όχι για εκθέσεις ή επίδειξη) η AR 'υπεραυτοκίνητα' στυλ Ferrari ? Και επειδή η σύγκριση γίνεται με τη Ferrari, πότε είχε η AR αυτοκίνητο στην ίδια κατηγορία με τη Ferrari (ακόμα και όταν ήταν ανταγωνιστές, δηλ. δεν ανήκαν στο Gruppo) ? Διότι η εντύπωσή μου είναι (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) πως η AR πάντοτε έφτιαχνε θαυμάσια σπορ αυτοκίνητα αλλά ποτέ στην ίδια κατηγορία με τη Ferrari. Δε νομίζω πως πχ. η Montreal ή η SZ (ήταν σε παραγωγή ?) συγκρίνονται με οποιαδήποτε Ferrari...
Τώρα αν λες 'θα έπρεπε να κατασκευάζει υπεραυτοκίνητα' και συμπεραίνεις πως αυτό δεν γίνεται για να μην κάνει εσωτερικό ανταγωνισμό στη Ferrari, νομίζω πως είναι συνολικά η προσωπική σου άποψη - επιθυμία και αντίστοιχα ερμηνεία. ΟΚ, δεν συμφωνώ μαζί σου αλλά οι απόψεις είναι απόψεις.
Ο εσωτερικός ανταγωνισμός και βέβαια είναι αρνητικό για μια εταιρεία. Η σωστή πολιτική για μια εταιρεία είναι να δημιουργεί προιόντα τα οποία δεν θα απευθύνονται στην ίδια κατηγορία αγοραστών αφού έτσι αναπόφευκτα θα επισκιαστούν τα μεν από τα δε. Αν η Άλφα Ρομέο σήμερα δεν ανήκε στο Γκρούπο Φίατ και ήταν ανεξάρτητη πιστεύεις πως θα κατασκεύαζε οικογενειακά ως επί το πλείστον αυτοκίνητα. Το ιστορικό υπόβαθρο της Άλφα Ρομέο όχι μόνο της επιτρέπει, αλλά απαιτεί να κατασκευλάζει κορυφαία υπεραυτοκίνητα όπως κορυφαία ήταν πάντα η εμπλοκή της στους αγώνες αυτοκινήτου.
Μην μπλέκεις τους αγώνες με τα αυτοκίνητα παραγωγής, επειδή δηλ. ήταν κορυφαία στους αγώνες θα έπρεπε να κατασκευάζει και υπεραυτοκίνητα. Δεν βλέπω καμία συνεπαγωγή.
Ασε που το 'κορυφαία', ΙΜΗΟ, ίσχυε μέχρι τα τέλη του '50, άντε και μέχρι τις '33' του Targa Florio. Εκτοτε ποτέ η AR δεν πραγματικά 'κορυφαία'. Η εμπλοκή της στην F1 ήταν αποσπασματική και γενικά μέτρια (μια νίκη με το Lauda στο Anterstopp το '78 με τον 'ανεμιστήρα', ίσως και 2-3 ακόμα καλά αποτελέσματα). Είχε βέβαια μια θαυμάσια πορεία στο DTM με τις 155, αλλά γενικά δεν μπορώ να πω πως η σύγχρονη AR δικαιολογεί την αγωνιστική της αίγλη και τις δάφνες του παρελθόντος.
(Πριν 'αρπαχτείς' με το παραπάνω, σκέψου αν έχω δίκιο και αν συγκρίνεται η πορεία της AR τα τελευταία 25 χρόνια στους αγώνες με την πορεία των Ferrari, McLaren, Williams, Renault, Audi, Lancia, Peugeot, Ford κτλ.)
Δεν είναι όμως εκεί το θέμα. Τολμώ να αντιστρέψω την τοποθέτησή σου και να πω πως η αποφυγή του εσωτερικού ανταγωνισμού ήταν όντως επιλογή του Gruppo, η οποία αποδείχθηκε καλή για την AR σα μάρκα αλλά κακή για τη Fiat. Το παράδειγμα του Fiat Coupe vs. GTV είναι χαρακτηριστικό. Και γενικότερα, η προσπάθεια του Gruppo εδώ και πολλά χρόνια να μην μπαίνει στα χωράφια της AR, έχει οδηγήσει σε αριστουργηματικές Alfa (GTV/Spider, 156, 147) με σπορ χαρακτήρα, στυλ και σέξι εμφάνιση, και ταυτόχρονα σε άχρωμα και άοσμα 'οικογενειακά' Fiat (δεν λέω πως ο μόνος λόγος των άχρωμων Fiat είναι η ύπαρξη των AR αλλά σίγουρα έχει παίξει ρόλο).
Δηλαδή εν τέλει η αγορά της AR από τη Fiat έσωσε την πρώτη από την καταστροφή (οπότε δεν μπορεί να είχε συμβεί αυτό που είπες παραπάνω, 'αν δεν ανήκε στο Gruppo', αν δεν ανήκε στο Gruppo μάλλον θα πήγαινε 'για φούντο' ) και της έδωσε το σημερινό ωραίο προφίλ (και την κερδοφορία ενδεχομένως) αλλά δεν ωφέλησε και τόσο το προφιλ της Fiat που περιόρισε τη σπορτιβ και 'σέξι' εικόνα του παρελθόντος από όλη την γκάμα της (124 Sport/Spider/Abarth, 128 3P, Fiat Coupe) σε ένα μικρό 'segment' 'γρήγορων μικρών' (στυλ Uno Turbo, Punto GT) ενώ στα μεγαλύτερα μοντέλα, που μπαίνουν στα χωράφια της Alfa, είναι πολύ πιο συντηρητικό και άχρωμο. Και από εκεί είναι που χάνει εκατομμύρια ευρώ και ποσοστά πωλήσεων.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μια στιγμή. Πότε κατασκεύασε (σε κανονική παραγωγή και πώληση, όχι για εκθέσεις ή επίδειξη) η AR 'υπεραυτοκίνητα' στυλ Ferrari ? Και επειδή η σύγκριση γίνεται με τη Ferrari, πότε είχε η AR αυτοκίνητο στην ίδια κατηγορία με τη Ferrari (ακόμα και όταν ήταν ανταγωνιστές, δηλ. δεν ανήκαν στο Gruppo) ? Διότι η εντύπωσή μου είναι (διόρθωσέ με αν κάνω λάθος) πως η AR πάντοτε έφτιαχνε θαυμάσια σπορ αυτοκίνητα αλλά ποτέ στην ίδια κατηγορία με τη Ferrari. Δε νομίζω πως πχ. η Montreal ή η SZ (ήταν σε παραγωγή ?) συγκρίνονται με οποιαδήποτε Ferrari...Δεν εννούσα απαραίτητα αυτοκίνητα στην ίδια κατηγορία με τη Φερράρι. Οι Άλφα Ρομέο Τipo 33 Stradale, Montreal, Canguro (φτιάχτηκε μόνο σε 1 αντίτυπο ως έκδοση δρόμου της ΤΖ2 και προοριζόταν αρχικά για 'μαζική' παραγωγή), ήταν καθημερινά αυτοκίνητα; Τέλος πάντων αυτά τα αυτοκίνητα ονόμασέ τα όπως θέλεις. Υπεραυτοκίνητα, γρήγορα κουπέ, ονειρκά αυτοκίνητα... Φτιάχνει σήμερα η Άλφα τέτοια αυτοκίνητα; Γιατί να μην φτιάχνει και σήμερα; Αυτό σκέφτηκαν στην Άλφα Ρομέο και φαίνεται πως επιστρέφουν επιτέλους...
(Η SZ φτιάχτηκε σε 1000 αντίτυπα)
Μην μπλέκεις τους αγώνες με τα αυτοκίνητα παραγωγής, επειδή δηλ. ήταν κορυφαία στους αγώνες θα έπρεπε να κατασκευάζει και υπεραυτοκίνητα. Δεν βλέπω καμία συνεπαγωγή.
Κατά τη γνώμη μου υπάρχει άμεση συνεπαγωγή. Από τη στιγμή που συμφωνούμε (πιστεύω) πως οι αγώνες αυτοκινήτου δεν αποτελούν μόνο θέαμα και πωλήσεις εισιτηρίων, συμφωνούμε και στο γεγονός πως οι αγώνες αποτελούν το πεδίο εξέλιξης των αυτοκινήτων παραγωγής. Άρα η τεχνολογία η προερχόμενη από τις έρευνες μέσα από τους αγώνες περνά στα αυτοκίνητα παραγωγής. Και όπως καταλαβαίνεις δεν μπορείς να περάσεις την τεχνολογία της κορυφαίας μορφής αγώνων σε ένα Seicento. Πρέπει να βγάλεις ένα αυτοκίνητο το οποίο θα αντιπροσωπεύει την πορεία σου στους αγώνες, αλλά και θα σε διαφημίζει με τον καταλληλότερο τρόπο.
Ασε που το 'κορυφαία', ΙΜΗΟ, ίσχυε μέχρι τα τέλη του '50, άντε και μέχρι τις '33' του Targa Florio. Εκτοτε ποτέ η AR δεν πραγματικά 'κορυφαία'. Η εμπλοκή της στην F1 ήταν αποσπασματική και γενικά μέτρια (μια νίκη με το Lauda στο Anterstopp το '78 με τον 'ανεμιστήρα', ίσως και 2-3 ακόμα καλά αποτελέσματα). Είχε βέβαια μια θαυμάσια πορεία στο DTM με τις 155, αλλά γενικά δεν μπορώ να πω πως η σύγχρονη AR δικαιολογεί την αγωνιστική της αίγλη και τις δάφνες του παρελθόντος.
Μα είναι δυνατόν να επέτρεπε η Φίατ στην Άλφα Ρομέο να συμμετάσχει στην κορυφαία μορφή του μηχανοκίνητου τη στιγμή που το ίδιο έκανε και η Φερράρι; Και ποιο θα ήταν το όφελος από κάτι τέτοιο από τη στιγμή που η Άλφα στις μέρες μας δεν κατασκευάζει ονειρικά αυτοκίνητα; Θα αγόραζες ποτέ εσύ Seicento επειδή π.χ. η Φίατ διαπρέπει στη Φόρμουλα 1; Θα αγόραζες όμως τη Ferrari Enzo επειδή η Φερράρι σαρώνει τα τελευταία χρόνια τα πρωταθλήματα.
Δεν είναι όμως εκεί το θέμα. Τολμώ να αντιστρέψω την τοποθέτησή σου και να πω πως η αποφυγή του εσωτερικού ανταγωνισμού ήταν όντως επιλογή του Gruppo, η οποία αποδείχθηκε καλή για την AR σα μάρκα αλλά κακή για τη Fiat. Το παράδειγμα του Fiat Coupe vs. GTV είναι χαρακτηριστικό. Και γενικότερα, η προσπάθεια του Gruppo εδώ και πολλά χρόνια να μην μπαίνει στα χωράφια της AR, έχει οδηγήσει σε αριστουργηματικές Alfa (GTV/Spider, 156, 147) με σπορ χαρακτήρα, στυλ και σέξι εμφάνιση, και ταυτόχρονα σε άχρωμα και άοσμα 'οικογενειακά' Fiat (δεν λέω πως ο μόνος λόγος των άχρωμων Fiat είναι η ύπαρξη των AR αλλά σίγουρα έχει παίξει ρόλο).
Δεν κατηγόρησα τη Φίατ σε τίποτα σχετιικά με την αντιμετώπισή της προς την Άλφα Ρομέο. Ούτε είπα πως η Άλφα Ρομέο θα έπρεπε να βγάζει μόνο 'υπεραυτοκίνητα'. Θα έπρεπε να βγάζει ΚΑΙ υπεραυτοκίνητα (ή όπως αλλιώς θέλεις να τα ονομάσουμε). Κάτι το οποίο θα εφαρμόσει στο άμεσο μέλλον.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Λεωνίδα, Σπύρο και Κωνσταντίνε μαζί σας κι εγώ!
Όλες οι αυτοκινητιστικές σχολές έχουν κατά καιρούς προσφέρει πολλά και όντως γίνονται ολοένα και πιο δυσδιάκριτα τα παραδοσιακά γνωρίσματα των διαφορετικών σχολών.
Κατά βάθος αυτό είναι που εύχεσαι...
Ευχαριστώ για τη δωρεάν ψυχανάλυση... αν σε ξαναχρειαστώ θα σε φωνάξω. Αλλά τι λέω, εσύ δεν χρειάζεσαι πρόσκληση, αναλαμβάνεις χρέη ψυχαναλυτή αφ' εαυτού σου αλλά είσαι προβλέψιμος. Το κάνεις πάντα όταν στερεύεις από επιχειρήματα (πολύ συχνά δηλαδή).
Ψυχολόγε μου εσύ... Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα...
Από πότε η ψυχολογία ισοδυναμεί με την επισήμανση γεγονότων?
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Όταν καταλάβεις γιατί η Φεράρι π.χ. δεν βάζει δικά της αυτοκόλλητα στα Momo και στα Magneti Marelli που χρησιμοποιεί ίσως καταλάβεις ποια είναι η ειδοποιός διαφορά της σχέσης Ιλμορ με Μερτσέντες.
Γιατί δεν απαντάς...; Σε ρώτησα γιατί η Μερσέντες δεν έφτιαξε μόνη της τον κινητήρα για τη Φόρμουλα 1.
Για τον ίδιο λόγο που η Φεράρι παράγει MONO supercars και ΤΙΠΟΤΕ άλλο.
Αν από αυτά που διάβασες επέλξες να κρατήσεις τη μετακόμιση, τότε δεν έχω να προσθέσω κάτι περισσότερο.
Ήταν το ίδιο σοβαρό με τα υπόλοιπα που έγραψες...
Εδώ έχω να προσθέσω κάτι: Για σοβαρότητα δεν δικαιούνται να ομιλούν οι ασόβαροι.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Λεωνίδα, Σπύρο και Κωνσταντίνε μαζί σας κι εγώ!
Όλες οι αυτοκινητιστικές σχολές έχουν κατά καιρούς προσφέρει πολλά και όντως γίνονται ολοένα και πιο δυσδιάκριτα τα παραδοσιακά γνωρίσματα των διαφορετικών σχολών.
Κατά βάθος αυτό είναι που εύχεσαι...
Ευχαριστώ για τη δωρεάν ψυχανάλυση... αν σε ξαναχρειαστώ θα σε φωνάξω. Αλλά τι λέω, εσύ δεν χρειάζεσαι πρόσκληση, αναλαμβάνεις χρέη ψυχαναλυτή αφ' εαυτού σου αλλά είσαι προβλέψιμος. Το κάνεις πάντα όταν στερεύεις από επιχειρήματα (πολύ συχνά δηλαδή).
Ψυχολόγε μου εσύ... Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα...
Από πότε η ψυχολογία ισοδυναμεί με την επισήμανση γεγονότων?
Ποιά είναι δηλαδή τα γεγονότα...;
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Για τον ίδιο λόγο που η Φεράρι παράγει MONO supercars και ΤΙΠΟΤΕ άλλο.Αυτό τώρα είναι απάντηση στην ερώτησή μου...; Και θέλεις να διεκδικείς και το ρόλο του αντικειμενικού έτσι...;
Εδώ έχω να προσθέσω κάτι: Για σοβαρότητα δεν δικαιούνται να ομιλούν οι ασόβαροι.
Αν θέλεις να μετατρέψεις την κουβέντα σε ανταλλαγή χαρακτηρισμών, τότε ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες παραπάνω για να καταλάβεις σε ποιον πραγματικά αναφέρεται...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Για τον ίδιο λόγο που η Φεράρι παράγει MONO supercars και ΤΙΠΟΤΕ άλλο.
Αυτό τώρα είναι απάντηση στην ερώτησή μου...; Και θέλεις να διεκδικείς και το ρόλο του αντικειμενικού έτσι...;
Δεν διεκδίκησα κανένα ρόλο (η απάντηση στην ερώτησή σου έχει δοθεί από μένα τουλάχιστον 3 φορές σε αυτό το thread. Δεν είμαι υποχρεωμένος να απαντάω συνέχεια στις ίδιες ερωτήσεις μόνο και μόνο επειδή συνεχίζεις να τις κάνεις με άλλα λόγια κάθε φορά).
Εδώ έχω να προσθέσω κάτι: Για σοβαρότητα δεν δικαιούνται να ομιλούν οι ασόβαροι.
Αν θέλεις να μετατρέψεις την κουβέντα σε ανταλλαγή χαρακτηρισμών, τότε ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες παραπάνω για να καταλάβεις σε ποιον πραγματικά αναφέρεται...
Αναφέρεται σε σένα και ήταν η καταλληλότερη απάντηση στο κομμάτι που παρέλλειψες να κάνεις quote, το οποίο έγραφε πως τίποτα από αυτά που έγραφα δεν ήταν σοβαρό. Σου έχω ξαναγράψει πως το ύφος μου διαμορφώνεται ανάλογα με το ύφος του συνομιλητή μου. Στην προκειμέν ηπερίπτωση εσένα.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Για τον ίδιο λόγο που η Φεράρι παράγει MONO supercars και ΤΙΠΟΤΕ άλλο.
Αυτό τώρα είναι απάντηση στην ερώτησή μου...; Και θέλεις να διεκδικείς και το ρόλο του αντικειμενικού έτσι...;
Δεν διεκδίκησα κανένα ρόλο (η απάντηση στην ερώτησή σου έχει δοθεί από μένα τουλάχιστον 3 φορές σε αυτό το thread. Δεν είμαι υποχρεωμένος να απαντάω συνέχεια στις ίδιες ερωτήσεις μόνο και μόνο επειδή συνεχίζεις να τις κάνεις με άλλα λόγια κάθε φορά).
Εδώ έχω να προσθέσω κάτι: Για σοβαρότητα δεν δικαιούνται να ομιλούν οι ασόβαροι.
Αν θέλεις να μετατρέψεις την κουβέντα σε ανταλλαγή χαρακτηρισμών, τότε ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες παραπάνω για να καταλάβεις σε ποιον πραγματικά αναφέρεται...
Αναφέρεται σε σένα και ήταν η καταλληλότερη απάντηση στο κομμάτι που παρέλλειψες να κάνεις quote, το οποίο έγραφε πως τίποτα από αυτά που έγραφα δεν ήταν σοβαρό. Σου έχω ξαναγράψει πως το ύφος μου διαμορφώνεται ανάλογα με το ύφος του συνομιλητή μου. Στην προκειμέν ηπερίπτωση εσένα.
Το να πεις σε κάποιον ότι αυτά που λέει δεν είναι σοβαρά δεν ισοδυναμεί με το να τον αποκαλέσεις ΑΣΟΒΑΡΟ. Γι'αυτό λοιπόν πρόσεχε τις εκφράσεις σου επί προσωπικού επιπέδου μιας και βρίσκεσαι σε δημόσιο χώρο στον οποίο παρεπιμπτόντως φιλοξενείσαι. Όσον αφορά τα λεγόμενά μου μπορείς να τα χαρακτηρίζεις όπως θέλεις. Όχι όμως εμένα προσωπικά...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Το να πεις σε κάποιον ότι αυτά που λέει δεν είναι σοβαρά δεν ισοδυναμεί με το να τον αποκαλέσεις ΑΣΟΒΑΡΟ. Γι'αυτό λοιπόν πρόσεχε τις εκφράσεις σου επί προσωπικού επιπέδου μιας και βρίσκεσαι σε δημόσιο χώρο στον οποίο παρεπιμπτόντως φιλοξενείσαι. Όσον αφορά τα λεγόμενά μου μπορείς να τα χαρακτηρίζεις όπως θέλεις. Όχι όμως εμένα προσωπικά...
Θα προσέξω αν προσέξεις το ύφος των απαντήσεών σου και τις ταμπέλες που αρέσκεσαι να κολλάς, στο χώρο που επίσης φιλοξενείσαι. Όσο για τις ισοδυναμίες, τις συνεπαγωγές και τα ολοκληρώματα, άσ' το.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Το να πεις σε κάποιον ότι αυτά που λέει δεν είναι σοβαρά δεν ισοδυναμεί με το να τον αποκαλέσεις ΑΣΟΒΑΡΟ. Γι'αυτό λοιπόν πρόσεχε τις εκφράσεις σου επί προσωπικού επιπέδου μιας και βρίσκεσαι σε δημόσιο χώρο στον οποίο παρεπιμπτόντως φιλοξενείσαι. Όσον αφορά τα λεγόμενά μου μπορείς να τα χαρακτηρίζεις όπως θέλεις. Όχι όμως εμένα προσωπικά...
Θα προσέξω αν προσέξεις το ύφος των απαντήσεών σου και τις ταμπέλες που αρέσκεσαι να κολλάς, στο χώρο που επίσης φιλοξενείσαι. Όσο για τις ισοδυναμίες, τις συνεπαγωγές και τα ολοκληρώματα, άσ' το.
Ξεκίνα από ΤΩΡΑ να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου και γιαίι έτσι επιβάλλεται σε ένα δημόσιο χώρο, αλλά ΚΑΙ γιατί εγώ ουδέποτε σε προσέβαλα χρησιμοποιώντας χαρακτηρισμούς επί προσωπικού επιπέδου. Αν βρεις κάποιους ανάλογους χαρακτηρισμούς δικούς μου προς ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ τότε μπορείς να τους παραθέσεις εδώ...
-
Βρε παιδια λιγο πιο ηρεμα!
Αν θελετε να τα πειτε σε προσωπικο επιπεδο υπαρχουν και τα p.m.
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Ξεκίνα από ΤΩΡΑ να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου και γιαίι έτσι επιβάλλεται σε ένα δημόσιο χώρο, αλλά ΚΑΙ γιατί εγώ ουδέποτε σε προσέβαλα χρησιμοποιώντας χαρακτηρισμούς επί προσωπικού επιπέδου. Αν βρεις κάποιους ανάλογους χαρακτηρισμούς δικούς μου προς ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ τότε μπορείς να τους παραθέσεις εδώ...
Μετά χαράς: 'δεν ξέρεις τι λές', η 'αγαπημένη σου Μερτσέντες', 'είσαι λίγο κολλημένος αλλά δεν είναι κακό', 'κατά βάθος εύχεσαι...', 'ήταν το ίδιο σοβαρό με όλα τα υπόλοιπα που έγραψες', 'είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα', ανάμεσα στους 'αντιΦεραρικούς και αντιΣουμαχερικούς' (σε άλλη ενότητα), και βαριέμαι να θυμηθώ άλλα.
Πάντως συγχαρητήρια, μόλις κέρδισες την μελλοντική και παντελή άγνοιά μου. Σε παρακαλώ μη βάλεις τη γάτα σου να κλάψει, μη τα βάψεις μαύρα και γενικώς προσπάθησε να το ξεπεράσεις όσο πιο ανώδυνα μπορείς.
ΥΓ1. Εννοείται πως έχεις το ελεύθερο να έχεις τον τελευταίο λόγο, όπως πάντα επιδιώκεις. Για την ακρίβεια έχε όσους τελευτάιους λόγους μπορείς να έχεις. Όσο περισσότερους τόσο καλύτερα.
ΥΓ2. Συγγνώμη από όλους τους υπόλοιπους.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Ξεκίνα από ΤΩΡΑ να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου και γιαίι έτσι επιβάλλεται σε ένα δημόσιο χώρο, αλλά ΚΑΙ γιατί εγώ ουδέποτε σε προσέβαλα χρησιμοποιώντας χαρακτηρισμούς επί προσωπικού επιπέδου. Αν βρεις κάποιους ανάλογους χαρακτηρισμούς δικούς μου προς ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ τότε μπορείς να τους παραθέσεις εδώ...
Μετά χαράς: 'δεν ξέρεις τι λές', η 'αγαπημένη σου Μερτσέντες', 'είσαι λίγο κολλημένος αλλά δεν είναι κακό', 'κατά βάθος εύχεσαι...', 'ήταν το ίδιο σοβαρό με όλα τα υπόλοιπα που έγραψες', 'είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα', ανάμεσα στους 'αντιΦεραρικούς και αντιΣουμαχερικούς' (σε άλλη ενότητα), και βαριέμαι να θυμηθώ άλλα.
Πάντως συγχαρητήρια, μόλις κέρδισες την μελλοντική και παντελή άγνοιά μου. Σε παρακαλώ μη βάλεις τη γάτα σου να κλάψει, μη τα βάψεις μαύρα και γενικώς προσπάθησε να το ξεπεράσεις όσο πιο ανώδυνα μπορείς.
ΥΓ1. Εννοείται πως έχεις το ελεύθερο να έχεις τον τελευταίο λόγο, όπως πάντα επιδιώκεις. Για την ακρίβεια έχε όσους τελευτάιους λόγους μπορείς να έχεις. Όσο περισσότερους τόσο καλύτερα.
ΥΓ2. Συγγνώμη από όλους τους υπόλοιπους.
Αποτελούν τα παραπάνω που παραθέτεις υβριστικούς χαρακτηρισμούς...; Σε αποκάλεσα εγώ οποτεδήποτε με τρόπο προσβλητικό; Σε είπα ποτέ 'ασόβαρο' και ότι 'δεν ξέρω τι απωθημένα έχεις'; Επομένως καλά θα κάνεις από εδώ και στο εξής να με αγνοείς γιατί απ' ό,τι βλέπω το επίπεδο στο οποίο τελικά έφερες την κουβέντα δεν ήταν αυτό που θα ήθελα. Το γεγονός ότι συμμετέχω στο φόρουμ 'πλήρης στοιχείων' θα έπρεπε επίσης να σε κάνει προσεκτικότερο. Εγώ ουδέποτε απάντησα σε οποιονδήποτε (είτε αυτός δημοσίευε το όνομά του είτε όχι) με υβριστικό και μειωτικό τρόπο και διάθεση. Τα υπόλοιπα που λες περί γάτας κτλ. σκέψου τα και πάλι, δεν σε τιμούν.
Το συγνώμη που είπες προς τους συνομιλητές σου ήταν ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει από εσένα μέχρι στιγμής. Βρίζεις, αλλά τουλάχιστον τελικά ζητάς συγνώμη. 'Εστω και από αυτούς που έτυχε να σε παρακολουθήσουν...
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
....Ξεκίνα από ΤΩΡΑ να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου και γιαίι έτσι επιβάλλεται σε ένα δημόσιο χώρο.........Το σιχαμένο Γκρούπ VAG .....
Ειλικρινά λυπάμαι όταν αντιμετωπίζετε την έννοια της αυτοκίνησης γενικώς όπως ακριβώς θα κάνατε με τις ποδοσφαιρικές σας προτιμήσεις.....
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
....Ξεκίνα από ΤΩΡΑ να προσέχεις τους χαρακτηρισμούς σου και γιαίι έτσι επιβάλλεται σε ένα δημόσιο χώρο.....
....Το σιχαμένο Γκρούπ VAG .....
Ειλικρινά λυπάμαι όταν αντιμετωπίζετε την έννοια της αυτοκίνησης γενικώς όπως ακριβώς θα κάνατε με τις ποδοσφαιρικές σας προτιμήσεις.....
Δίκιο έχεις όσον αφορά την αντιμετώπιση, αλλά μάλλον θα έπρεπε να είσαι λίγο πιο σφαιρικός και ολοκληρωμένος όσον αφορά τις παραθέσεις σου...
Θα μπορούσες π.χ. να συμπεριλάβεις τοΕίμαι παραπάνω από ικανός να πουλήσω εξυπνάδα, ειρωνία και μαλακιούλες
ή ακόμη το
κόψτε το υφάκι και μιλήστε σαν άνθρωποι που ξέρουν τι τους γίνεται και ξεκολλήστε
-
Ψυχραιμία παιδιά!Κουβέντα γίνεται,δεν είναι ανάγκη να το παίρνουμε προσωπικά!Ας προσέχουμε τους χαρακτηρισμούς!Εστω οι πιο ψύχραιμοι!
Πραγματικά coupe