-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Ισως επειδη για εμενα η πιστα αποτελει μεγαλο μερος της ζωης καθε αυτοκινητου μου, να εχω ριξει μεγαλυτερο βαρος στο συγκεκριμενο τεστ. Παντως προσωπικα, και το λεω μετα λυπης, δυσκολα θα αγοραζα ξανα ενα τευχος των 4τ...
κατσε τωρα γιατι θα μας τρελανεις
απο τη μια εχεις ενα μεγκαν gt με esp.
απο την αλλη θα το βαζεις στην πιστα.
και ερχεται αυτο το τεστ και σου δειχνει τα αποτελεσματα μιας τετοιας κινησης,χωρις να την παθεις μονος σου και να μαθειις the hard wayκαι αντι να εισαι ευγνωμων και να προβληματιστεις ωστε να μπορεσεις να υπερκερασεις αυτο το προβλημα,καθεσαι και ''βριζεις'' τους 4τ?
Μην τρελαθεις κιολας..
Πρωτον σε 2 μερες θα εχω το μεγκαν στα χερια μου, και ΗΔΗ εδω και καιρο εχω ψαξει και εχω βρει πως και που θα απενεργοποιησω το ΕΣΠ. Μονο την επιλογη του διακοπτη δεν εχω οριστικοποιησει ακομη.
Τα αποτελεσματα χρησης του στην πιστα ΜΕ το ΕΣΠ δεν ειναι ο HARD WAY,αλλα ο STUPID WAY.
Οσο για το κλασσικó, ΕΤΣΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΚΑΝ, έμαθα πως το ΛΕΟΝ στην εκδήλωση των 4Τ (kalytero gti tis xronias) ειχε κατέβει με σεμι, και συγκρίθηκε με golf, clio κτλ και βγήκε το καλύτερο... Η seat είχε δωσει το leon έτσι ακριβώς όπως πουλιεται στο πελάτη?Αληθευει αυτο...?
-
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
Ισως επειδη για εμενα η πιστα αποτελει μεγαλο μερος της ζωης καθε αυτοκινητου μου, να εχω ριξει μεγαλυτερο βαρος στο συγκεκριμενο τεστ. Παντως προσωπικα, και το λεω μετα λυπης, δυσκολα θα αγοραζα ξανα ενα τευχος των 4τ...
κατσε τωρα γιατι θα μας τρελανεις
απο τη μια εχεις ενα μεγκαν gt με esp.
απο την αλλη θα το βαζεις στην πιστα.
και ερχεται αυτο το τεστ και σου δειχνει τα αποτελεσματα μιας τετοιας κινησης,χωρις να την παθεις μονος σου και να μαθειις the hard wayκαι αντι να εισαι ευγνωμων και να προβληματιστεις ωστε να μπορεσεις να υπερκερασεις αυτο το προβλημα,καθεσαι και ''βριζεις'' τους 4τ?
Μην τρελαθεις κιολας..
Πρωτον σε 2 μερες θα εχω το μεγκαν στα χερια μου, και ΗΔΗ εδω και καιρο εχω ψαξει και εχω βρει πως και που θα απενεργοποιησω το ΕΣΠ. Μονο την επιλογη του διακοπτη δεν εχω οριστικοποιησει ακομη.
Τα αποτελεσματα χρησης του στην πιστα ΜΕ το ΕΣΠ δεν ειναι ο HARD WAY,αλλα ο STUPID WAY.
Οσο για το κλασσικó, ΕΤΣΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΚΑΝ, έμαθα πως το ΛΕΟΝ στην εκδήλωση των 4Τ (kalytero gti tis xronias) ειχε κατέβει με σεμι, και συγκρίθηκε με golf, clio κτλ και βγήκε το καλύτερο... Η seat είχε δωσει το leon έτσι ακριβώς όπως πουλιεται στο πελάτη?Αληθευει αυτο...?
μπερδευεσαι...το Λεον βγηκε καλυτερο gti της χρονιας μεσα απο ψηφοφορια των αναγνωστων και οχι με βαση την επιδοση του στην πιστα.ναι ειχαν σεμι για το σοου.ε και?
οσο για τα αλλα,οπως νομιζεις
-
Γιαυτο ρωτησα, διοτι δεν ημουν καθολου σιγουρος αλλωστε..
Οσο για τα αλλα....οπως νομιζει ο καθενας μας..
-
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
ΤΟ ΜΕΓΚΑΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΣΠ ΦΥΣΙΚΑ,** ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Η ΡΕΝΩ, ΤΟΤΕ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΔΟΚΙΜΗ**.
Aν δεν είχε η Renault -GT χωρίς ESP- ας πρόσεχε...
Στο κάτω-κάτω, πωλείται και με ESP το αυτοκίνητο. Το ότι στο Megane δεν απενεργοποιείται (όπως στον ανταγωνισμό ), ας πρόσεχε το εργοστάσιο.
Καμμιά ευθύνη δεν μπορούμε να αποδώσουμε στους 4TΚατά τα άλλα, παραπληροφορείται το κοινό από τους 4Τ και πλήττεται η εικόνα των Renault, από τις απόψεις που διαμορφώνονται στα ''πηγαδάκια''.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
ΤΟ ΜΕΓΚΑΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΣΠ ΦΥΣΙΚΑ,** ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Η ΡΕΝΩ, ΤΟΤΕ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΔΟΚΙΜΗ**.
Aν δεν είχε η Renault -GT χωρίς ESP- ας πρόσεχε...
Στο κάτω-κάτω της γραφής, πωλείται και με ESP το αυτοκίνητο. Το ότι στο Megane δεν απενεργοποιείται (όπως στον ανταγωνισμό ), ας πρόσεχε το εργοστάσιο.
Καμμιά ευθύνη δεν μπορούμε να αποδώσουμε στους 4TΚατά τα άλλα, παραπληροφορείται το κοινό από τους 4Τ και πλήττεται η εικόνα των Renault, από τις απόψεις που διαμορφώνονται στα ''πηγαδάκια''.
Αν δεν βρηκαν οι 4Τ χωρις ΕΣΠ -ας εψαχναν καλυτερα η περισσοτερο. Στο κατω κατω της γραφης το μεγκαν πωλειται στην βασικη του εκδοση ΧΩΡΙΣ ΕΣΠ. Δεν μπορει, καποια στιγμη, καποιο μεγκαν καπου στο ελλαντα θα υπηρχε χωρις ΕΣΠ. Μερικοι αποδιδουν-με ευθυνες και στους 4τ αλλα ΚΑΙ στην ρενω φυσικα.
Οσο για το λινκ, ουτε που γνωριζα μεχρι σημερα το συγκεκριμενο τοπικ. Και γιατι να το γνωριζω αλλωστε, αφου μεχρι προτινος δεν με ενδιεφερε το μεγκαν ΤΖΙ ΤΙ, οπως ουτε και η ρενω.
Τι να κανουμε, μερικοι διαβαζουμε και απανταμε μονο σε θεματα που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μας αφορουν, και οχι σε θεματα που ρωτανε τι χρωμα να παρει ο ξαδερφος του κουμπαρου μας την 4η μασερατι του...(τυχαιο παραδειγμα)
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εχω κανει μια ερωτηση στο 'προτασεις και σχολια για 4Τ' και θα θελα μια απαντηση λιγο να ξεδιαλυνουμε το τοπιο...επισης να υπενθυμισω στους φιλους ρενακηδες οτι η εκτεταμενη αναφορα σε μηχανικες αλλαγες ειναι αχρηστη εδω μεσα...το θεμα ηταν να μας πει καποιος αν το gt γινεται να φτασει σε επιπεδα rs..και με ποσα φραγκα!
Νομίζω το είπαμε, πάει περίπου στα 220-230(max) άλογα χωρίς μηχανικές αλλαγές (με εξάτμιση όμως), με κόστος κοντα στα 1000 ευρώ........
Όσο αφορά τη διαμάχη για το ESP, εδώ θα διαφωνήσω με όλους σας. Δεν φταίει το ESP για το ράγισμα στη δισκόπλακα. Φταίει εκείνος που το οδήγησε και μάλλον δεν κατάλαβε πως το ESP κόβει τις επιδόσεις και χαλάει τον χρόνο στην πίστα. Αν λοιπόν πήγαινε με τέρμα γκάζι παντού και περίμενε το ESP να τον κόψει, λογικό είναι να γίνει η ζημιά.
Αν οδηγούσα εγώ ένα αυτοκίνητο στην πίστα και το πετούσα πάνω στις μπάρες, θα έβγαινε το συμπέρασμα πως φταίει το αυτοκίνητο και η οδική του συμπεριφορά?Το σφάλμα είναι λοιπόν του οδηγού (που θα έπρεπε να προσαρμόσει το στυλ οδήγησης στο ESP--και θα ήταν και πιο γρήγορος), όχι του αυτοκινήτου ή του ESP...........
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
μπερδευεσαι...το Λεον βγηκε καλυτερο gti της χρονιας μεσα απο ψηφοφορια των αναγνωστων και οχι με βαση την επιδοση του στην πιστα.ναι ειχαν σεμι για το σοου.ε και?
οσο για τα αλλα,οπως νομιζεις
Και με τί κριτήριο ψήφισαν οι αναγνώστες? Το είχαν δοκιμάσει, το είχαν οδηγήσει? Ή μήπως απλά διάβαζαν τα τεστ των περιοδικών?
-
Ο χρήστης Dr Laguna Turbo έγραψε:
μπερδευεσαι...το Λεον βγηκε καλυτερο gti της χρονιας μεσα απο ψηφοφορια των αναγνωστων και οχι με βαση την επιδοση του στην πιστα.ναι ειχαν σεμι για το σοου.ε και?
οσο για τα αλλα,οπως νομιζεις
Και με τί κριτήριο ψήφισαν οι αναγνώστες? Το είχαν δοκιμάσει, το είχαν οδηγήσει? Ή μήπως απλά διάβαζαν τα τεστ των περιοδικών?
με οτι κριτηρια και αν ψηφισαν,ηταν περισσοτεροι.καλως ή κακως
και που βγηκε πρωτο σε μια ψηφοφορια εσενα σε τι επηρεαζει την καθημερινοτητα σου?κανει το αμαξι σου χειροτερο για σενα?δεν νομιζω.τοτε?σε νοιαζει τι πιστευουν οι αλλοι για το αμαξι σου?
αμα εσυ τη βρισκεις τα αλλα ειναι φουμαρα.ελεος με τον οπαδισμο ρε παιδια.εσεις το σχεδιασατε?εχετε μετοχες στην ρενω?παιρνετε ποσοστα απο τις πωλησεις?
και στο κατω κατω πιο αντικειμενικη ειναι η γνωμη ενος περιοδικου παρα η γνωμη ενος βαμμενου ρενακια (συγκριτικα παντα)
δηλαδη,αποκλειεται να ειναι καλυτερα τα γκολφ,λεον απο το μεγκαν?και αν ναι γιατι?
-
Ο χρήστης Dr Laguna Turbo έγραψε:
εχω κανει μια ερωτηση στο 'προτασεις και σχολια για 4Τ' και θα θελα μια απαντηση λιγο να ξεδιαλυνουμε το τοπιο...
επισης να υπενθυμισω στους φιλους ρενακηδες οτι η εκτεταμενη αναφορα σε μηχανικες αλλαγες ειναι αχρηστη εδω μεσα...το θεμα ηταν να μας πει καποιος αν το gt γινεται να φτασει σε επιπεδα rs..και με ποσα φραγκα!
Νομίζω το είπαμε, πάει περίπου στα 220-230(max) άλογα χωρίς μηχανικές αλλαγές (με εξάτμιση όμως), με κόστος κοντα στα 1000 ευρώ........
Όσο αφορά τη διαμάχη για το ESP, εδώ θα διαφωνήσω με όλους σας. Δεν φταίει το ESP για το ράγισμα στη δισκόπλακα. Φταίει εκείνος που το οδήγησε και μάλλον δεν κατάλαβε πως το ESP κόβει τις επιδόσεις και χαλάει τον χρόνο στην πίστα. Αν λοιπόν πήγαινε με τέρμα γκάζι παντού και περίμενε το ESP να τον κόψει, λογικό είναι να γίνει η ζημιά.
Αν οδηγούσα εγώ ένα αυτοκίνητο στην πίστα και το πετούσα πάνω στις μπάρες, θα έβγαινε το συμπέρασμα πως φταίει το αυτοκίνητο και η οδική του συμπεριφορά?Το σφάλμα είναι λοιπόν του οδηγού (που θα έπρεπε να προσαρμόσει το στυλ οδήγησης στο ESP--και θα ήταν και πιο γρήγορος), όχι του αυτοκινήτου ή του ESP...........
απο ο,τι περιγραφεται στο αρθρο,δεν οδηγουσε ενας μονο το καθε αυτοκινητο,αλλα υπηρχε εναλλαγη.αν ολοι ηταν κουλοι τι να πω?
θεωρεις ισοδυναμο το να βγεις στις μπαριερες (που δεν υπαρχουν κιολας ),με το να διαλυει τα φρενα του εν αμαξι ?
-
A ποιοι μιλανε για οπαδισμο...Σου λεω ξανα, ως ουδεποτε ειχα ρενω και παντα σχεδον εκραζα τα γαλλικα, λογω του οτι πολλοι φιλοι εχουν γαλλικα..
Δεν αποκλειεται κανενα να ειναι καλυτερο η χειροτερο απο οποιοδηποτε. Το θεμα ειναι να παιζουν ολες οι ομαδες επι ισοις οροις. Ειναι σαν να κατεβαινε το αστρα με σεμι, το γκολφ με 4πιστονα, και το λεον με αναρτηση απο τον πουπακη. Ακραιο παραδειγμα απλα για να καταλαβεις επιτελους, πως ΕΓΩ προσωπικα ΔΕΝ εχο κανει ρεκορ ποστ εδο και μερικες ημερες ουτε για να υποστηριξω την ρενω,ουτε το μεγκαν, ουτε να κραξω τους 4τ χωρις λογο, αλλα ουτε να ικανοποιησω το εγω μου...
ΑΠΛΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΤΕΥΧΟΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΟΚΙΜΗ ΣΕ ΠΙΣΤΑ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.Εαν το αγοραζα για το γκολφ, φυσικο ειναι να ειχα γραμμενο εκει που δεν πιανει μελανι το παντελως ανουσιο αρθρο για το μεγκαν. ΕΤΥΧΕ ομως να το παρω για να διαβασω για το μεγκαν!! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ..
Ωρες ωρες, αδυνατω να πιστεψω αν καταλαβαινετε η κανετε πως δεν καταλαβαινετε..
-
Ο χρήστης Dr Laguna Turbo έγραψε:
Όσο αφορά τη διαμάχη για το ESP, εδώ θα διαφωνήσω με όλους σας. Δεν φταίει το ESP για το ράγισμα στη δισκόπλακα. Φταίει εκείνος που το οδήγησε και μάλλον δεν κατάλαβε πως το ESP κόβει τις επιδόσεις και χαλάει τον χρόνο στην πίστα. Αν λοιπόν πήγαινε με τέρμα γκάζι παντού και περίμενε το ESP να τον κόψει, λογικό είναι να γίνει η ζημιά.Αν δεν το πίεζε ο οδηγός όσο τα άλλα αμάξια και δεν χαλούσαν τα φρένα αλλά έγραφε κακούς χρόνους το αμάξι, δικαιολογημένα θα άκουγαν οι 4Τ τα εξ αμάξης.
Τα καθημερινά τακάκια δουλεύουν καλά στο κρύο, δεν σφυρίζουν και είναι μαλακά αλλά υπερθερμαίνονται εύκολα, βγάζουν καπνούς και εμφανίζουν έντονο pad fade. Όταν ανέβει κι άλλο (πολύ) η θερμοκρασία ΣΠΑΝΕ. Τα μεταλλικά (ημι) αντέχουν περισσότερο σε θερμοκρασίες, όμως δεν πιάνουν καλά κρύα, φθείρουν τους δίσκους και σφυρίζουν. Είναι πολύ δύσκολο να σπάσουν τέτοια τακάκια (μάλλον θα βράσουν και θα πεταχτούν τα υγρά πρώτα). Ίσως θα έπρεπε να εφοδιάσουν το αμάξι με διαφορετικά τακάκια για τη πίστα.
Για τον ραγισμένο δίσκο εγώ υποψιάζομαι ότι πρώτα κομματιάστηκε το τακάκι και μετά ζορίστηκε ο δίσκος μονόπαντα και ράγισε (καλά που δεν έσπασε να μαγκώσει).
Καλό θα ήταν η αντιπροσωπεία να ανακοινώσει τα αίτια της καταστροφής των φρένων (τακάκια? επιβάρυνση του ESP?) καθώς και του δίσκου.
-
Πω πω σελίδες αντιπαράθεσεις...
Εγκώ ο Αλβανό τι κέρδισα ντιαβάζοντας 4T???
Α. Το ESP είναι καλό και άγιο στο δρόμο. Δεν κάνει για πίστα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Καλό είναι όταν έχω τη γυναίκα μου με το παιδί μου μέσα.
Β. Τα οχήματα είναι πολύ αξιόπιστα. Περίμενα πιο πολλά από αστοχίες αλλά πέρα του δίσκου του Megane που πιθανά να οφείλεται και σε κατασκευαστική αστοχία ουδέν.
Γ. Οι χρόνοι είναι για τα μπάζα. Το Saxo ή το 106 Rallye θα τους έριχναν 10 γύρους καθώς θα έκαιγαν λιγότερο και θα κατανάλωναν τα ελαστικά με ρυθμό ίσο με το ήμισυ των νέων GT. Κοινώς όσο περνά ο καιρός τόσο πιο καθώς πρέπει γίνονται τα οχήματα.... Σε λίγο θα πατάμε το γκάζι στην εκκίνηση και θα βγαίνει ένα χέρι να μας πυρώσει το σβέρκο για την αντικοινωνική μας αντι-οικολογική μας συμπεριφορά.
Δ. Ότι το GT είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που ως κύριο μέλημα του είναι να προστατεύσει τον οικογενειάρχη που κατά 95% το αγοράζει. Όποιος έχει αγωνιστικές ή ημι-αγωνιστικές βλέψεις ας αγοράσει το RS.
E. Ότι οι άνθρωποι στη Seat έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά.
-
Όταν πιέζεις το αυτοκίνητο σε σημείο να κάνει υπερωρίες το ESP κάνεις ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ χρόνο!!!
Επιτρέψτε μου να έχω προσωπική εμπειρία από το ESP της Ρενώ. Ξέρω αν και πως μπαίνει. Επιμένω, δεν φταίει το ESP για το πρόβλημα. Δεν μου λέει κάτι ότι το οδήγησε ένας ή παραπάνω οδηγοί. Εφόσον μπαίνεις στην πίστα με το ESP στο on (αναγκαστικά στην προκειμένη περίπτωση, και συμφωνώ πως ήταν λάθος της Ρενώ), οφείλεις να προσαρμόσεις το στυλ οδηγήσεώς σου.
Όσο για την ψηφοφορία, μην αρπάζεστε. Εγώ απλά είπα για το πόσο αξιόπιστες είναι τέτοιου είδους ψηφοφορίες, ειδικά όταν οι περισσότεροι έχουν δει μόνο από φωτογραφίες τα αυτοκίνητα............
-
Μα δεν υπήρχε προθεση αξιοπιστίας της ψηφοφορίας.Σημασια ειχε να βρεθει το αυτοκίνητο που ψηφιζε ο κόσμος.Αυτο που 'θεωρούσαν' καλύτερο οι αναγνωστες του περιοδικου.
Μην κολλάτε σε τετοια ζητηματα ρε παιδια. -
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
Ωρες ωρες, αδυνατω να πιστεψω αν καταλαβαινετε η κανετε πως δεν καταλαβαινετε..
Mια φορά ήταν ένας Πόντιος ο οποίος πήγαινε ανάποδα στην εθνική.
Ακούει απο το ραδιόφωνο να λένε:'Προσοχή στο δρόμο γιατί κάποιος κινείται ανάποδα' και αυτός αμέσως σκέφτεται : 'Τι ένας; Όλοι ανάποδα πάνε...'Φιλικά Παύλος.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Πω πω σελίδες αντιπαράθεσεις...Εγκώ ο Αλβανό τι κέρδισα ντιαβάζοντας 4T???
Α. Το ESP είναι καλό και άγιο στο δρόμο. Δεν κάνει για πίστα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Καλό είναι όταν έχω τη γυναίκα μου με το παιδί μου μέσα.
Β. Τα οχήματα είναι πολύ αξιόπιστα. Περίμενα πιο πολλά από αστοχίες αλλά πέρα του δίσκου του Megane που πιθανά να οφείλεται και σε κατασκευαστική αστοχία ουδέν.
Γ. Οι χρόνοι είναι για τα μπάζα. Το Saxo ή το 106 Rallye θα τους έριχναν 10 γύρους καθώς θα έκαιγαν λιγότερο και θα κατανάλωναν τα ελαστικά με ρυθμό ίσο με το ήμισυ των νέων GT. Κοινώς όσο περνά ο καιρός τόσο πιο καθώς πρέπει γίνονται τα οχήματα.... Σε λίγο θα πατάμε το γκάζι στην εκκίνηση και θα βγαίνει ένα χέρι να μας πυρώσει το σβέρκο για την αντικοινωνική μας αντι-οικολογική μας συμπεριφορά.
Δ. Ότι το GT είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που ως κύριο μέλημα του είναι να προστατεύσει τον οικογενειάρχη που κατά 95% το αγοράζει. Όποιος έχει αγωνιστικές ή ημι-αγωνιστικές βλέψεις ας αγοράσει το RS.
E. Ότι οι άνθρωποι στη Seat έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά.
Mια χαρά τα λες dr.
Σχετικά με τους χρόνους, να σημειώσω ότι οι καλύτεροι έγιναν στην αρχή, υπό το φως της ημέρας, με λάστιχα και οδηγούς φρέσκους. Ωστόσο, όταν 4 αυτοκίνητα 'κυνηγιούνται' (σημασία στα εισαγωγικά παρακαλώ) μαζί στην πίστα, είναι λογικό ότι θα γίνουν και λάθη στις γραμμές, στα πατήματα, στα φρεναρίσματα. Όταν νυχτώνει και οδηγείς σε πίστα χωρίς φωτισμό βέβαια, παύεις να συζητάς για χρόνους, ακόμα κι αν την ξέρεις σαν την τσέπη σου.Η εκτίμηση όλων είναι ότι οι χρόνοι που είδατε ως 'καλύτερους' μπορούν να πέσουν κι άλλο, υπό Κ.Σ. Η δε σύγκριση με Ραλί, αδικεί τα αυτοκίνητα του τεστ. Το Ραλί βολεύεται τρομερά στα Μέγαρα, είναι πανάλαφρο και πιο οικονομικό. Εδώ μιλάμε για μικρομεσαία οικογενειακά hatch. Κι ας έχουν δυνατά μοτέρ, δεν είναι αμιγώς σπορ κατασκευές.
-
pavlos
filika Stelios
-
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
drdino :αν με ηξερες εστω και λιγο θα καταλαβαινες πως δεν προσπαθω να υπερασπιστω την ρενω, ουδεποτε ειχα, τωρα πηρα το πρωτοΑΛΛΑ με εξοργισε το γεγονος πως μετα απο πολλα χρονια (διοτι μεγαλωσα με τους 4τ αλλα οταν ενιωσα πως δεν με καλυπτουν πλεον σταματησα), αγορασα ενα τευχος τους ΜΟΝΟ κ ΜΟΝΟ για την δοκιμη του μελλοντικου μου αυτοκινητου.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΚΙΜΗ ΑΥΤΗ, ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΕΛΑΧΙΣΤΑ.Θεωρω λοιπον, πως στην ουσια πεταξα στο δρομο το αντιτιμο για την αγορα του συγκεκριμενου τευχους. Ποιος εφταιγε 100% η 50-50 ποσως με ενδιαφερει σαν αναγνωστη.
Κrusestern:ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΑΝ ΕΙΧΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΞΕΡΩ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΣΥ, ΟΥΤΕ ΣΦΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΟΥΤΕ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ.
ΤΟ ΜΕΓΚΑΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΣΠ ΦΥΣΙΚΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ Η ΡΕΝΩ, ΤΟΤΕ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΔΟΚΙΜΗ, Η ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΩΣ ΠΡΙΝ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΠΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΣΕ ΠΙΣΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΙΘΑΝΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ...ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΖΗΤΗΣΤΕ ΕΝΑ CATERHAM, KAI ENA ΥΑΡΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΡΙΞΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΚΥΡΟ ΤΕΣΤ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ.
ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΦΡΑΣΗ:ΚΑΝΑΜΕ ΛΑΘΟΣ ΕΚΤΙΜΗΣΗ, ΝΟΜΙΖΩ ΘΑ ΕΛΥΝΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
Αν δεν το βαζανε στο συγκριτικο θα λεγαμε γιατι δεν το εβαλαν? Το κρυβουν προμοταρουν τα αλλα κλπ.
Εγω ξερω ότι οταν δινεις ενα αμαξι για συγκριτικο ξερεις περιπου οτ concept αν δινεις με esp δεν σου φταιει κανεις.
Για την τιμη επισης ειναι μελημα της καθε εταιρειας να ενημερωσει τα περιοδικα, δεν τρεχουν τα περιοδικα να βρουνε τις τρεχουσες τιμες, μην τρελαθουμε τωρα.Καλοριζικο παντως....μια ερωτηση μονο....τα 5 πρωτα service ρωτησες ποσο κοστιζουν?
-
Ο χρήστης akaliptosZR έγραψε:
Πρωτον σε 2 μερες θα εχω το μεγκαν στα χερια μου, και ΗΔΗ εδω και καιρο εχω ψαξει και εχω βρει πως και που θα απενεργοποιησω το ΕΣΠ. Μονο την επιλογη του διακοπτη δεν εχω οριστικοποιησει ακομη.
Τα αποτελεσματα χρησης του στην πιστα ΜΕ το ΕΣΠ δεν ειναι ο HARD WAY,αλλα ο STUPID WAY.
Οσο για το κλασσικó, ΕΤΣΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΚΑΝ, έμαθα πως το ΛΕΟΝ στην εκδήλωση των 4Τ (kalytero gti tis xronias) ειχε κατέβει με σεμι, και συγκρίθηκε με golf, clio κτλ και βγήκε το καλύτερο... Η seat είχε δωσει το leon έτσι ακριβώς όπως πουλιεται στο πελάτη?Αληθευει αυτο...?
Ειμαι ενας απο τους πρωτους που καταλαβαν την αρνητικη συνηπαρξη του μη απενεργοποιουμενου esp του δικο μου rs!
(Για οσους δεν το γνωριζουν στα πρωτα rs το esp επισης ΔΕΝ απενεργοποιονταν παρα μονο μεχρι τα 50km/h!)
Μετα απο πολυ ψαξιμο βρεθηκε τελικα η λυση του διακοπτη πληρους απενεργοποιησης κ εγω οπως κ πολλοι κατοχοι των πρωτων rs υιοθέτησαν αυτη την πατεντα.
Αν ενδιαφερεσε φιλε akaliptosZR μπορω να σου δωσω το tip για να το πραξεις με επιτυχια!Αυτο που θελω να πω ειναι οτι ειμαι καθετα αντιθετος με την πολιτικη τις ρενω κ οποιαςδηποτε αλλης εταιριας να μην δινει την δυνατοτητα απενεργοποιησης.
Κ το λεω αυτο διοτι οταν αγοραζεις ενα αυτοκινητο επιδοσεων κ πολλων αλογων εισαι συνηδιτοποιημενος ο αγοραστης κ γνωριζεις εξ αρχης τι προκειτε να αγορασεις, κ φυσικο ειναι να θελεις να εισπραξεις τα μεγιστα των δυνατοτητων του κ να το ευχαριστηθεις!
Δηλαδη μη μου φερνεις την Angelina Jolie μπροστα μου γυμνη κ μου λες μην αγγιζεις!Ενα rs ενα gt ενα gti ενα st ενα οpc κλπ τα αγοραζει για να τα πιεις το αιμα κ οχι για να κανεις τα ψωνια απο το supermarket (Aν κ επιπλεον εχεισ κ αυτη την δυνατοτητα!)
Θα την δεχομουν σαν πολιτικη στις πιο ηπιες εκδοσεις οπου εκει θα μπορουσαν να προστατευσουν τον λιγοτερο χομπιστα οδηγο,του οποιου προφανως κ δεν θα τον ενδιεφερε αν το megane του γυριζει αερατα στα μεγαρα!
-
Εαν τα στατιστικα σε λίγα χρονια,μας δειξουν οτι τα ατυχηματα μειώθηκαν δραματικα με το esp,ενω παρατηρηθηκαν πολλά ατυχηματα που εγιναν με το esp απενεργοποιημενο,τοτε θα την ξεχασουμε οριστικά την απενεργοποίησή του (ειτε απο εταιρια,ειτε με πατεντα)
Η αυτοκίνηση κινειται συνεχως προς μια κατευθυνση που στοχευει αποκλειστικά στην ασφαλεια
Renault Megane GT [was: Επιλογή γρήγορου μικρομεσαίου]