Πράγματι, η εργοστασιακή πίεση είναι στο 0,6-0,65bar. Όχι σταθερό βέβαια, μόνο στις μεσαίες στροφές, πιο ψηλά πέφτει.
Στην πράξη (και πέρα από την θεωρία), το ίδιο μοτέρ στον dimman με πίεση 0,95bar στις μεσαίες και με μια ελεύθερη (αθόρυβη) εξάτμιση έδωσε 8 κιλά παραπάνω ροπή, και 60 άλογα. Η συμμετοχή της εξάτμισης είναι περίπου 7 άλογα και 1 κιλό ροπής (αν βοηθάει σε αύξηση της ροπής).
Θα έλεγα λοιπόν ότι το μοτέρ έχει τη δυνατότητα να φτάσει τα 215-220 άλογα και τα 33 κιλά ροπής άνετα, ακόμη και χωρίς εξάτμιση!! Είναι θέμα ηλεκτρονικής διαχείρισης........
Αν βέβαια σε κάποιον φτάνουν τα 20 άλογα, μπορεί να μείνει εκεί. Πάντως η αύξηση της απόδοσης στα τουρμπάτα δεν έχει καμία σχέση με την αύξηση (και την δυσκολία που υπάρχει) στα ατμοσφαιρικά........