-
...εδώ η ηλιοροφή μπορεί να παίξει τον ρόλο της.
-
Η ηλιοροφή μπορεί να είναι σωτήρια αν είσαι αρκετά γρήγορος και ευέλικτος ώστε να βγεις πριν το νερό φτάσει στην οροφή του αυτοκινήτου, κάτι που γίνεται πολύ γρήγορα και δεν έχει καμία σχέση με το πότε θα γεμίσει το αυτοκίνητο νερό (αυτό αργεί πολύ να γίνει αν τα παράθυρα είναι κλειστά).
Σε αντίθετη περίπτωση θα έλεγα ότι έχει τραγικά αποτελέσματα. Καλύτερα είναι να την κλήσεις μετά την πτώση ώστε να σιγουρευτείς ότι θα γίνουν όλα σωστά. -
τελικα μπορεί καποιος να συνοψίσει για το τι ακριβώς πρέπει να κάνω οταν πέσω στο νερό με το αμάξι????!
-
Ο χρήστης luke έγραψε:
τελικα μπορεί καποιος να συνοψίσει για το τι ακριβώς πρέπει να κάνω οταν πέσω στο νερό με το αμάξι????!Με τόσους αερόσακους που βάζουνε, άμα καταφέρεις να τους ανοίξεις όλους μαζί και να τους κρατήσεις ανοικτούς πιθανότατα θα βγείς στην επιφάνεια
μήοως να πατεντάρω την ιδέα
-
Πέρα από την ιδέα του φίλου μας του beachbum που είναι ανεφάρμοστη γιατί η αερόσακοι ξεφουσκώνουν αμέσως μετά που φουσκώνουν πρέπει να κάνουμε τα εξής.
Να κλείσουμε αν έχουμε ανοικτά τα παράθυρα και την ηλιοροφή αν υπάρχει.
Να κλείσουμε τον διακόπτη για να μην έχουμε βραχυκύκλωμα με κίνδυνο να μπουν καπνοί στην καμπίνα.
Να λύσουμε τη ζώνη ασφαλείας και να κάτσουμε ήρεμοι στη θέση μας μέχρι να γεμίσει νερό μέχρι πάνω.
Μετά ανοίγουμε την πόρτα και βγαίνουμε στην επιφάνια.Μην προσπαθήσεις μόνο να ειδοποιήσεις κάποιον από το κινητό, δεν νομίζω να έχει σήμα μέσα στην θάλασσα.
-
Εκπλησσομαι που δεν υπαρχει σαφη νομοθεσια για το ποσοστο της ακτινοβολιας που πρεπει να φιλτραρεται απο τις μεμβρανες στα τζαμια των αυτοκινητων. Αν ειναι οντως ετσι, τοτε θα πρεπει να κανεις τον σταυρο σου να μην πεσεις σε κανενα κομπλεξικο αστυφυλακα, ιδιαιτερα αυτα τα ψωνισμενα που γινονται αξιωματικοι μεσω πανελλαδικων εξετασεων. Αλλα στην Ελλαδα ζουμε...
Εκεινο που γνωριζω, ειναι οτι στην Αγγλια ο αστυνομικος ειναι εφοδιασμενος με εναν ειδικο φακο ο οποιος φωτιζοντας το τζαμι, αναλυει το ποσοστο της ακτινοβολιας που φιλτραρει η μεμβρανη. Το οριο στο UK 30% αλλα δεν ειμαι απολυτα βεβαιος, το εχω ακουσει απο συμφοιτητες Αγγλους τουρμπαδες.
Σε ο'τι αφορα την νυχτερινη ορατοτητα πρεπει να υπαρχει ενα οριο γιατι φανταστειτε εναν παπα που διασχιζει το δρομο νυχτα και οδηγας αμαξι με σκουρα τζαμια. Παει ο παπας... -
Ο χρήστης Αγγλος μηχανικος έγραψε:
Σε ο'τι αφορα την νυχτερινη ορατοτητα πρεπει να υπαρχει ενα οριο γιατι φανταστειτε εναν παπα που διασχιζει το δρομο νυχτα και οδηγας αμαξι με σκουρα τζαμια. Παει ο παπας...
Σσσσσσσσσσσσσσσσς μη λες τέτοια γιατί θα αρχίσουν τα post με «Καλά να πάθει ο &#$^*@^#.
-
Γι' αυτο πρεπει ο Χριστοδουλος να τους δωσει να φορεσουν κανενα ρασο εμπριμε ... αν θελουν να σωθουν απο τους καυλογκαζους με τα φιμε τζαμια.....χαχαχαχαχαχα!
-
Είναι ακόμα μία ασαφής παράγραφος του ΚΟΚ που ικανοποιεί τις εισπρακτικές ορέξεις του κράτους.
Πάντως μέχρι τώρα αν και έχουν σταματήσει αρκετές φορές για μπάρες και φυμέ ανάβωντας το εσωτερικό φώς την έχω γλυτώσει εφόσον δεν διακρίνουν εύκολα την σκουρότητα των τζαμιών.
Βέβαια άκουσα την φοβερή ατάκα...'Φυμέ τζάμια βάζουν τα κακοποιά στοιχεία που έχουν να κρύψουν κάτι'....τώρα πώς προέκυψε πάλι αυτό δεν γνωρίζωσυνεπώς ΚΑΚΟΠΟΙΟ στοιχείο ήταν κι ο μπιπ μπάτσος που παρανόμησε & σκότωσε τον μοτοσυκλετιστή στην είσοδο της Βουλής μας!
ΦΙΜΕ τζάμια έχουν όλες οι λιμουζίνες.........τι μας κρύβουν άραγε?;
ρε ούστ
κι άμα ξέρεις να μιλάς & είσαι ετοιμόλογος σου λένε έχεις ΠΝΕΥΜΑ.....σαν στο στρατό
συγχαίρω ΜΟΝΟ τους νέους ή κάποιους χωριάτες καλούς αστυνομικούς επίσης που δεν έχουν έπαρση & είναι κυνηγοί του εγκλήματος κάνουν τη δουλειά τους & δεν ασχολούνται με αηδίες άχρηστες.
ΠΡΟΣΟΧΗ μόνο όταν έχετε φιμέ στο παρμπριζ....ακόμα η 1ου βαθμού φιμέ επίστρωση κατά τη ΝΥΧΤΑ μειώνει λίγο την ορατότητα (όχι πολυ) για όσους δεν έχετε άριστη όραση ή αργά αντανακλαστικά λόγω ηλικίας
αυτό γίνεται χειρότερο σε χιονοθύελλα που έχω τύχει να περάσω με πολύ πυκνή χιονόπτωση & ανέμους σε βουνά...ή σε ομίχλη χαμηλή ιδιαίτερα αν το όχημα δεν διαθέτει προβολείς ομίχλης
-
gatony':32xulxsb wrote:
Γίνε πιο σαφής,σε τι ακριβώς σε σχέση με τα φιμέ.
σε περιπτωση ατυχηματος, π.χ. αν η ασφαλιστικη δεν σε αποζημιωσει επειδη εχεις βαλει μεμβρανες στο αυτοκινητο..
Υπαρχει περιπτωση, δηλαδη, να βρει πατημα, να σε βγαλει 'εκτος' και να καθησεις στον αξονα ??(καποιος, ειπε κατι, καπου, κατασταση.... Αυτο το ειχα ακουσει πριν αιωνες και καλα, λογω μειωμενης ορατητας και κατι τετοια... Δεν εχω ιδεα αν ισχυει κατι τετοιο, γι αυτο και ρωταω αν εχεις κατι υπ' οψιν σου)
αυτό θα μπορούσε να συμβεί ΜΟΝΟ σε μεικτή ασφάλιση που τρακάρεις υπ' ευθύνη σου & σε αποζημειώνει (αυξάνεται βέβαια η ασφάλιση μετά)
σε όλα τα άλλα που κολλάει να έχεις θέμα?; με την ΚΑΜΙΑ
στην Ελλάδα αλλά & στην Ε.Ε. γενικότερα ξέρω ότι ΜΟΝΟ στη μέθη αν αποδειχτεί ότι έχεις ξεπεράσει το όριο δεν ισχύει η ασφάλεια να σε προστατεύσει
-
Σωστή παρατήρηση: υπάρχουν και τέτοιες μεμβράνες αντικλεπτικές, που εμποδίζουν έναν κλέφτη να σπάσει το τζάμι. Αρα και τον οδηγό... Στους αγώνες που οι αντιθραυστικές μεμβράνες έγιναν πρόσφατα υποχρεωτικές, το μέγιστο πάχος είναι 100 μικρά και ίσως πρέπει να το κοιτάμε αυτό.
(Σχετικά με το ζήτημα της πτώσης σε νερό (μακριά από εμάς ), κάπου είχα διαβάσει πως η σωστή αντιμετώπιση είναι να περιμένεις (ψυχραιμία ε... ) να γεμίσει το αυτοκίνητο με νερό για να εξισωθεί η πίεση και να μπορείς να ανοίξεις την πόρτα ή χειροκίνητα (αν υπάρχει) το παράθυρο. Το να σπάσεις τζάμι είναι πολύ δύσκολο χωρίς κάποιο μεταλλικό αντικείμενο (με τι, με κλωτσιές ?) και επιπλέον υπάρχει ο κίνδυνος το σπασμένο τζάμι να ορμήσει μέσα μαζί με το νερό, με απρόβλεπτες συνέπειες)
για σπάσιμο τζαμιού βγάζεις το προσκέφαλο οδηγού ή συνοδηγού, και με την μεταλλική πλευρά χτυπάς την άκρη του παραθύρου (ΟΧΙ ΠΑΡΜΠΡΙΖ!!) οδηγού ή συνοδηγού
επειδή όμως αυτό θέλει πείρα καλό είναι να έχετε μαζί σας 1 τέτοιο
https://www.skroutz.gr/c/1882/Eidi-Ektaktis-Anagkis-Aytokinitou/m/25036/Resqme.html
υπάρχει & σε πορτοκαλί/κοκινο επίσης
-
Οι αντηλιακες μεμβρανες ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΠΛΕΟΝ με την υπερβολικη ηλιοφάνεια στην Ελλάδα. Δεν ειναι μονο η αποδοση του a/c, η οικονομία και η 'μουρη'. Εχω βάλει πριν χρονια αυτές τις αντηλιακες μεμβρανες global , φιμέ στην πιο ακοικτή απόχρωση. Απλα δεν καιγονται τα χερια μου. Οταν αποφευγεις κατα 99% την βλαβερη υπεριωδη ακτινοβολία ακόμα και με τις πιο ανοιχτωχρωμες αποχρώσεις ειναι απλα ΥΓΕΙΑ. Ο νομος για τα φιμε λεει ανοιχτόχρωμες μπροστινα παράθυρα (δεν ξερω ακριβως τους δεικτες διαπερατοτητας ορατου φωτος κλπ ) και πιο σκουρες στα πισω παραθυρα. Το Εργοστασιακο φιμε που εχουν πολλα τζαμια νεων αυτοκινητων ανεξαρτητου αποχρωσης δεν πιάνουν με την καμία τις ιδιότητες των αντηλιακών μεμβρανών. Σε παρμπριζ μπροστινο δεν εχω βάλει - δεν ξέρω.
-
Έχει δοκιμάσει κανείς ή γνωρίζει κάτι περισσότερο από αυτή την εταιρεία για τοποθέτηση αντιηλιακών μεμβρανών;
Φαίνεται DIY κατάσταση,που όποτε θες τις αφαιρείς,με χαμηλότερο κόστος και κίνδυνο ζημιάς της ταπετσαρίας του αμαξιού απ'ότι με τις "κανονικές" μεμβράνες.
Δεν έχει ακόμη όμως για όλα τα μοντέλα. -
@panormus772 said in Φιμέ Τζάμια:
Έχει δοκιμάσει κανείς ή γνωρίζει κάτι περισσότερο από αυτή την εταιρεία για τοποθέτηση αντιηλιακών μεμβρανών;
Φαίνεται DIY κατάσταση,που όποτε θες τις αφαιρείς,με χαμηλότερο κόστος και κίνδυνο ζημιάς της ταπετσαρίας του αμαξιού απ'ότι με τις "κανονικές" μεμβράνες.
Δεν έχει ακόμη όμως για όλα τα μοντέλα.Εγώ δεν κατάλαβα, το τζάμι πώς κατεβαίνει μετά?
-
@jntaras said in Φιμέ Τζάμια:
@panormus772 said in Φιμέ Τζάμια:
Έχει δοκιμάσει κανείς ή γνωρίζει κάτι περισσότερο από αυτή την εταιρεία για τοποθέτηση αντιηλιακών μεμβρανών;
Φαίνεται DIY κατάσταση,που όποτε θες τις αφαιρείς,με χαμηλότερο κόστος και κίνδυνο ζημιάς της ταπετσαρίας του αμαξιού απ'ότι με τις "κανονικές" μεμβράνες.
Δεν έχει ακόμη όμως για όλα τα μοντέλα.Εγώ δεν κατάλαβα, το τζάμι πώς κατεβαίνει μετά?
Έχεις δίκιο.
Είδα 1-2 βιντεάκια και στα τζάμια των παραθύρων στις πόρτες μένει σταθερό. Νόμιζα ότι με κάποιο τρόπο "εφάρμοζε" στο τζάμι και ανεβοκατέβαινε μαζί του.
Δεν κάνει, στην ουσία είναι μόνο για το πίσω τζάμι και τα πίσω φινεστρίνια (αν υπάρχουν).
Φιμέ Τζάμια