-
Γύρισα από διακοπές και ξαφνικά μου δημιουργήθηκαν ένα σωρό απορίες. Επειδή καλύπτονται διάφορα θέματα, πιστεύω να βρείτε κάποιες που να σας ενδιαφέρουν και να μου λύσετε και εμένα τα προβλήματά μου.
-
Τι ωράριο έχουν οι λεωφοριόδρομοι καθημερινά (αν δεν κάνω λάθος Σαββατοκύριακα και αργίες δεν ισχύουν);
-
Το αυτό και για τον δακτύλιο. Έχει θερινό/χειμερινό ωράριο λειτουργίας και μέχρι πότε είναι ακόμη ελεύθερος (26 Αυγούστου);
-
Πηγαίνοντας προς Πειραιά όπου αναχωρούσε το πλοίο μου, ακούγεται ένας πραγματικά ανησυχητικός θόρυβος και το δεξί τζάμι του Seat Ibiza (3θ μοντέλο 2002) εξαφανίστηκε μέσα στην πόρτα. Πανικός, τρέχω Καμίνια στην αντιπροσωπεία, αλλάζω γρύλλο και προλαβαίνω ευτυχώς και το πλοίο.
Από τότε μου έχει μείνει ψυχολογικό και όποτε κλείνω τις πόρτες (μόνο με κατεβασμένα τα τζάμια), νιώθω ότι τραντάζονται στα όρια του σπασίματος (δεν χτυπάω με δύναμη την πόρτα βέβαια). Να ανησυχώ;
-
Το RadioCD από την πρώτη μέρα αρνείται να κρατήσει την ώρα, η οποία κάθε φορά μηδενίζεται. Να το πω στο service ή θα με κοιτάνε σας εξωγήινο;
-
Παρατήρησα το καλοκαίρι ότι το αυτοκίνητο στάζει μπροστά-δεξιά κάτω από τον τροχό. Ξέρει κανείς που βρίσκεται το aircondition γιατί είμαι κομμάτι άσχετος με μηχανολογία;
-
Όποτε ελέγχω τα λάστιχα, βρίσκω το πίσω δεξιά με πολύ χαμηλότερη πίεση. Οπτικά δεν φαίνεται κανένα πρόβλημα (κλαταρισμένο), αλλά ενώ η φυσιολογική πίεση είναι περίπου 30, το βρίσκω 22 ή κάτι τέτοιο, ενώ τα υπόλοιπα δεν έχουν πρόβλημα. Αν ήταν τρύπιο δεν θα έπρεπε να κλατάρει τελείως; Σε τι άλλο μπορεί να οφείλεται;
-
Όταν η άσφαλτος είναι τραχιά, πίσω δεξιά κάτι συντονίζεται αλλά δεν μπορώ να το εντοπίσω. Έχει κανείς παρατηρήσει το ίδιο πρόβλημα (ιδιοκτήτης ίδιου μοντέλου); Μπορεί να γίνει τίποτα σε περίπτωση που βρω επιτέλους από που προέρχεται;
-
Ο συμπλέκτης εδώ και κανα δυο μήνες έχει αρχίσει να κάνει κλικ σε κάποιο σημείο της διαδρομής, χωρίς άλλες επιπτώσεις. Είναι αναμενόμενες τέτοιες αλλαγές στη συνπεριφορά του;
-
Τελευταία το φρένο, μερικές φορές, κολλάει στα 2/3 της διαδρομής και είτε πρέπει να το αφήσω ελάχιστα και να το ξαναπατήσω είτε να του δώσω για να καταλάβει. Σε λίγες μέρες πάω για service 15.000 χιλ, και φυσικά θα το πω στην αντιπροσωπεία, όμως δεν
-
Αξίζει να πλύνω το αυτοκίνητο από κάτω και τη μηχανή (να το πάω σε βενζινάδικο εννοώ); Ρώτησα στη shell και για πλύσιμο μέσα - έξω θέλουν 9 ευρώ, ενώ για γενικό 30-35(!). Διακιολογείται τέτοια διαφορά;
και τέλος
- Έχω διαφωνία για μία προτεραιότητα. Όταν κινούμαστε πχ. στη Μεσογείων και θέλουμε είτε να στρίψουμε δεξιά είτε να βγούμε στον βοηθητικό δρόμο, ποιος έχει προτεραιότητα; Το αυτοκίνητο που κινείται επί της Μεσογείων ή αυτό που κινείται επί του βοηθητικού. Εγώ λέω το πρώτο και ο φίλος το δεύτερο. Αλήθεια υπάρχει κανένα σχετικό site για να φρεσκάρουμε τις γνώσεις μας;
ΥΓ. Μετά από αυτά είναι φυσικό πιστεύω να αμφιβάλλω για την ποιότητα των αυτοκινήτων της Seat.
-
-
Γύρισα από διακοπές και ξαφνικά μου δημιουργήθηκαν ένα σωρό απορίες. Επειδή καλύπτονται διάφορα θέματα, πιστεύω να βρείτε κάποιες που να σας ενδιαφέρουν και να μου λύσετε και εμένα τα προβλήματά μου.
-
Τι ωράριο έχουν οι λεωφοριόδρομοι καθημερινά (αν δεν κάνω λάθος Σαββατοκύριακα και αργίες δεν ισχύουν);
-
Το αυτό και για τον δακτύλιο. Έχει θερινό/χειμερινό ωράριο λειτουργίας και μέχρι πότε είναι ακόμη ελεύθερος (26 Αυγούστου);
-
Πηγαίνοντας προς Πειραιά όπου αναχωρούσε το πλοίο μου, ακούγεται ένας πραγματικά ανησυχητικός θόρυβος και το δεξί τζάμι του Seat Ibiza (3θ μοντέλο 2002) εξαφανίστηκε μέσα στην πόρτα. Πανικός, τρέχω Καμίνια στην αντιπροσωπεία, αλλάζω γρύλλο και προλαβαίνω ευτυχώς και το πλοίο.
Από τότε μου έχει μείνει ψυχολογικό και όποτε κλείνω τις πόρτες (μόνο με κατεβασμένα τα τζάμια), νιώθω ότι τραντάζονται στα όρια του σπασίματος (δεν χτυπάω με δύναμη την πόρτα βέβαια). Να ανησυχώ;
-
Το RadioCD από την πρώτη μέρα αρνείται να κρατήσει την ώρα, η οποία κάθε φορά μηδενίζεται. Να το πω στο service ή θα με κοιτάνε σας εξωγήινο;
-
Παρατήρησα το καλοκαίρι ότι το αυτοκίνητο στάζει μπροστά-δεξιά κάτω από τον τροχό. Ξέρει κανείς που βρίσκεται το aircondition γιατί είμαι κομμάτι άσχετος με μηχανολογία;
-
Όποτε ελέγχω τα λάστιχα, βρίσκω το πίσω δεξιά με πολύ χαμηλότερη πίεση. Οπτικά δεν φαίνεται κανένα πρόβλημα (κλαταρισμένο), αλλά ενώ η φυσιολογική πίεση είναι περίπου 30, το βρίσκω 22 ή κάτι τέτοιο, ενώ τα υπόλοιπα δεν έχουν πρόβλημα. Αν ήταν τρύπιο δεν θα έπρεπε να κλατάρει τελείως; Σε τι άλλο μπορεί να οφείλεται;
-
Όταν η άσφαλτος είναι τραχιά, πίσω δεξιά κάτι συντονίζεται αλλά δεν μπορώ να το εντοπίσω. Έχει κανείς παρατηρήσει το ίδιο πρόβλημα (ιδιοκτήτης ίδιου μοντέλου); Μπορεί να γίνει τίποτα σε περίπτωση που βρω επιτέλους από που προέρχεται;
-
Ο συμπλέκτης εδώ και κανα δυο μήνες έχει αρχίσει να κάνει κλικ σε κάποιο σημείο της διαδρομής, χωρίς άλλες επιπτώσεις. Είναι αναμενόμενες τέτοιες αλλαγές στη συνπεριφορά του;
-
Τελευταία το φρένο, μερικές φορές, κολλάει στα 2/3 της διαδρομής και είτε πρέπει να το αφήσω ελάχιστα και να το ξαναπατήσω είτε να του δώσω για να καταλάβει. Σε λίγες μέρες πάω για service 15.000 χιλ, και φυσικά θα το πω στην αντιπροσωπεία, όμως δεν
-
Αξίζει να πλύνω το αυτοκίνητο από κάτω και τη μηχανή (να το πάω σε βενζινάδικο εννοώ); Ρώτησα στη shell και για πλύσιμο μέσα - έξω θέλουν 9 ευρώ, ενώ για γενικό 30-35(!). Διακιολογείται τέτοια διαφορά;
και τέλος
- Έχω διαφωνία για μία προτεραιότητα. Όταν κινούμαστε πχ. στη Μεσογείων και θέλουμε είτε να στρίψουμε δεξιά είτε να βγούμε στον βοηθητικό δρόμο, ποιος έχει προτεραιότητα; Το αυτοκίνητο που κινείται επί της Μεσογείων ή αυτό που κινείται επί του βοηθητικού. Εγώ λέω το πρώτο και ο φίλος το δεύτερο. Αλήθεια υπάρχει κανένα σχετικό site για να φρεσκάρουμε τις γνώσεις μας;
ΥΓ. Μετά από αυτά είναι φυσικό πιστεύω να αμφιβάλλω για την ποιότητα των αυτοκινήτων της Seat.
-
-
Γύρισα από διακοπές και ξαφνικά μου δημιουργήθηκαν ένα σωρό απορίες. Επειδή καλύπτονται διάφορα θέματα, πιστεύω να βρείτε κάποιες που να σας ενδιαφέρουν και να μου λύσετε και εμένα τα προβλήματά μου.
-
Τι ωράριο έχουν οι λεωφοριόδρομοι καθημερινά (αν δεν κάνω λάθος Σαββατοκύριακα και αργίες δεν ισχύουν);
-
Το αυτό και για τον δακτύλιο. Έχει θερινό/χειμερινό ωράριο λειτουργίας και μέχρι πότε είναι ακόμη ελεύθερος (26 Αυγούστου);
-
Πηγαίνοντας προς Πειραιά όπου αναχωρούσε το πλοίο μου, ακούγεται ένας πραγματικά ανησυχητικός θόρυβος και το δεξί τζάμι του Seat Ibiza (3θ μοντέλο 2002) εξαφανίστηκε μέσα στην πόρτα. Πανικός, τρέχω Καμίνια στην αντιπροσωπεία, αλλάζω γρύλλο και προλαβαίνω ευτυχώς και το πλοίο.
Από τότε μου έχει μείνει ψυχολογικό και όποτε κλείνω τις πόρτες (μόνο με κατεβασμένα τα τζάμια), νιώθω ότι τραντάζονται στα όρια του σπασίματος (δεν χτυπάω με δύναμη την πόρτα βέβαια). Να ανησυχώ;
-
Το RadioCD από την πρώτη μέρα αρνείται να κρατήσει την ώρα, η οποία κάθε φορά μηδενίζεται. Να το πω στο service ή θα με κοιτάνε σας εξωγήινο;
-
Παρατήρησα το καλοκαίρι ότι το αυτοκίνητο στάζει μπροστά-δεξιά κάτω από τον τροχό. Ξέρει κανείς που βρίσκεται το aircondition γιατί είμαι κομμάτι άσχετος με μηχανολογία;
-
Όποτε ελέγχω τα λάστιχα, βρίσκω το πίσω δεξιά με πολύ χαμηλότερη πίεση. Οπτικά δεν φαίνεται κανένα πρόβλημα (κλαταρισμένο), αλλά ενώ η φυσιολογική πίεση είναι περίπου 30, το βρίσκω 22 ή κάτι τέτοιο, ενώ τα υπόλοιπα δεν έχουν πρόβλημα. Αν ήταν τρύπιο δεν θα έπρεπε να κλατάρει τελείως; Σε τι άλλο μπορεί να οφείλεται;
-
Όταν η άσφαλτος είναι τραχιά, πίσω δεξιά κάτι συντονίζεται αλλά δεν μπορώ να το εντοπίσω. Έχει κανείς παρατηρήσει το ίδιο πρόβλημα (ιδιοκτήτης ίδιου μοντέλου); Μπορεί να γίνει τίποτα σε περίπτωση που βρω επιτέλους από που προέρχεται;
-
Ο συμπλέκτης εδώ και κανα δυο μήνες έχει αρχίσει να κάνει κλικ σε κάποιο σημείο της διαδρομής, χωρίς άλλες επιπτώσεις. Είναι αναμενόμενες τέτοιες αλλαγές στη συνπεριφορά του;
-
Τελευταία το φρένο, μερικές φορές, κολλάει στα 2/3 της διαδρομής και είτε πρέπει να το αφήσω ελάχιστα και να το ξαναπατήσω είτε να του δώσω για να καταλάβει. Σε λίγες μέρες πάω για service 15.000 χιλ, και φυσικά θα το πω στην αντιπροσωπεία, όμως δεν
-
Αξίζει να πλύνω το αυτοκίνητο από κάτω και τη μηχανή (να το πάω σε βενζινάδικο εννοώ); Ρώτησα στη shell και για πλύσιμο μέσα - έξω θέλουν 9 ευρώ, ενώ για γενικό 30-35(!). Διακιολογείται τέτοια διαφορά;
και τέλος
- Έχω διαφωνία για μία προτεραιότητα. Όταν κινούμαστε πχ. στη Μεσογείων και θέλουμε είτε να στρίψουμε δεξιά είτε να βγούμε στον βοηθητικό δρόμο, ποιος έχει προτεραιότητα; Το αυτοκίνητο που κινείται επί της Μεσογείων ή αυτό που κινείται επί του βοηθητικού. Εγώ λέω το πρώτο και ο φίλος το δεύτερο. Αλήθεια υπάρχει κανένα σχετικό site για να φρεσκάρουμε τις γνώσεις μας;
ΥΓ. Μετά από αυτά είναι φυσικό πιστεύω να αμφιβάλλω για την ποιότητα των αυτοκινήτων της Seat.
-
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
6. Όποτε ελέγχω τα λάστιχα, βρίσκω το πίσω δεξιά με πολύ χαμηλότερη πίεση. Οπτικά δεν φαίνεται κανένα πρόβλημα (κλαταρισμένο), αλλά ενώ η φυσιολογική πίεση είναι περίπου 30, το βρίσκω 22 ή κάτι τέτοιο, ενώ τα υπόλοιπα δεν έχουν πρόβλημα. Αν ήταν τρύπιο δεν θα έπρεπε να κλατάρει τελείως; Σε τι άλλο μπορεί να οφείλεται;Δεν είναι απαραίτητο να ξεφουσκώσει εντελώς το ελαστικό. Πολλές φορές μια τρύπα στο ελαστικό είναι αρκετά μικρή ώστε να περνά αέρας από μια πίεση και πάνω και μόλις φτάσει η πίεση σε αυτό το όριο σταματά η διαρροή. Άλλες γνωστές αιτίες διαρροής αέρα είναι ελαττωματική βαλβίδα ή στραβωμένη ζάντα. Θυμάσαι να χτύπησες πουθενά τη συγκεκριμένη ζάντα;
- Αξίζει να πλύνω το αυτοκίνητο από κάτω και τη μηχανή (να το πάω σε βενζινάδικο εννοώ); Ρώτησα στη shell και για πλύσιμο μέσα - έξω θέλουν 9 ευρώ, ενώ για γενικό 30-35(!). Διακιολογείται τέτοια διαφορά;
Νομίζω πως δικαιολογείται γιατί πρέπει να γίνει ειδική προεργασία, όπως κάλυμμα των ηλεκτρονικών του κινητήρα ώστε να μην πάρουν νερό. Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει τον κόπο να το κάνεις, ειδικά για τον κινητήρα, και ο κίνδυνος να πάρει κάτι νερό και να πάθει ζημιά είναι μεγάλος. Αν πρέπει να πλύνεις τον κινητήρα καλύτερα να στον πλύνει ένα συνεργείο SEAT και όχι ένα τυχαίο βενζινάδικο.
- Έχω διαφωνία για μία προτεραιότητα. Όταν κινούμαστε πχ. στη Μεσογείων και θέλουμε είτε να στρίψουμε δεξιά είτε να βγούμε στον βοηθητικό δρόμο, ποιος έχει προτεραιότητα; Το αυτοκίνητο που κινείται επί της Μεσογείων ή αυτό που κινείται επί του βοηθητικού. Εγώ λέω το πρώτο και ο φίλος το δεύτερο. Αλήθεια υπάρχει κανένα σχετικό site για να φρεσκάρουμε τις γνώσεις μας;
Νομίζω πως αν δεν υπάρχει άλλη σήμανση (Stop) ισχύει η εκ δεξιών προτεραιότητα, άρα έχει προτεραιότητα αυτός που κινείται στον παράδρομο. Στη Συγγρού π.χ. που έχει επίσης παράδρομο, σε όλες τις εξόδους ο παράδρομος έχει Stop, άρα μάλλον έχω δίκιο (αλλιώς δεν θα ήταν αναγκαίο το Stop). Το θέμα είναι ότι όταν βγαίνεις από τη λεωφόρο πρέπει να δεις από πριν αν ο παράδρομος έχει Stop.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
- Ðçãáßíïíôáò ðñïò ÐåéñáéÜ üðïõ áíá÷ùñïýóå ôï ðëïßï ìïõ, áêïýãåôáé Ýíáò ðñáãìáôéêÜ áíçóõ÷çôéêüò èüñõâïò êáé ôï äåîß ôæÜìé ôïõ Seat Ibiza (3è ìïíôÝëï 2002) åîáöáíßóôçêå ìÝóá óôçí ðüñôá. Ðáíéêüò, ôñÝ÷ù Êáìßíéá óôçí áíôéðñïóùðåßá, áëëÜæù ãñýëëï êáé ðñïëáâáßíù åõôõ÷þò êáé ôï ðëïßï.
Áðü ôüôå ìïõ Ý÷åé ìåßíåé øõ÷ïëïãéêü êáé üðïôå êëåßíù ôéò ðüñôåò (ìüíï ìå êáôåâáóìÝíá ôá ôæÜìéá), íéþèù üôé ôñáíôÜæïíôáé óôá üñéá ôïõ óðáóßìáôïò (äåí ÷ôõðÜù ìå äýíáìç ôçí ðüñôá âÝâáéá). Íá áíçóõ÷þ;
Íá áíõóõ÷åßò!!!Å÷åé óåéñÜ êáé ôïõ ïäçãïý ðñüóå÷å !!!
- ÐáñáôÞñçóá ôï êáëïêáßñé üôé ôï áõôïêßíçôï óôÜæåé ìðñïóôÜ-äåîéÜ êÜôù áðü ôïí ôñï÷ü. ÎÝñåé êáíåßò ðïõ âñßóêåôáé ôï aircondition ãéáôß åßìáé êïììÜôé Üó÷åôïò ìå ìç÷áíïëïãßá;
ÌÜëëïí áðï åêåß åßíáé ç åîáãùãÞ ôïõ aircondition ,ðéèáíùí
- ¼ðïôå åëÝã÷ù ôá ëÜóôé÷á, âñßóêù ôï ðßóù äåîéÜ ìå ðïëý ÷áìçëüôåñç ðßåóç. ÏðôéêÜ äåí öáßíåôáé êáíÝíá ðñüâëçìá (êëáôáñéóìÝíï), áëëÜ åíþ ç öõóéïëïãéêÞ ðßåóç åßíáé ðåñßðïõ 30, ôï âñßóêù 22 Þ êÜôé ôÝôïéï, åíþ ôá õðüëïéðá äåí Ý÷ïõí ðñüâëçìá. Áí Þôáí ôñýðéï äåí èá Ýðñåðå íá êëáôÜñåé ôåëåßùò; Óå ôé Üëëï ìðïñåß íá ïöåßëåôáé;
Åéíáé ðïëý öõóéêï ,öõóéêüôáôï èá Ýëåãá.
Ïëá ôá Éìðéæá ,Êïñíôïìðá Ý÷ïõí ðñüâëçìá ìå ôïí äåîéï êáèñåðôç êáé ôçí ðáôÜò âñéóêïíôáò ðïëý åõêïëá óå ðåæïäñïìéï ìå áðïôÝëåóìá áñêåôá ìéêñÜ ÷ôõðÞìáôá ðïõ óéãÜ-óéãÜ îåöïõóêþíïõí ôï ëÜóôé÷ï .ÓõíçèéóìÝíç êáôÜóôáóç ,åðßëõóç êñÜôá ëßãç áðüóôáóç áðü ôï ðåæïäñüìéï- ¼ôáí ç Üóöáëôïò åßíáé ôñá÷éÜ, ðßóù äåîéÜ êÜôé óõíôïíßæåôáé áëëÜ äåí ìðïñþ íá ôï åíôïðßóù. ¸÷åé êáíåßò ðáñáôçñÞóåé ôï ßäéï ðñüâëçìá (éäéïêôÞôçò ßäéïõ ìïíôÝëïõ); Ìðïñåß íá ãßíåé ôßðïôá óå ðåñßðôùóç ðïõ âñù åðéôÝëïõò áðü ðïõ ðñïÝñ÷åôáé;
Åêåé êáôïéêïåäñÝõïõí êÜðïéåò åðéðëÝïí óõóêåõÝò (ó÷åôéêÝò ìå ôï êåíôñéêü êëåßäùìá óôï Êïñíôïìðá ðïõ åß÷á) êáé ôï ëÜóôé÷ï ðïõ ëÝãáìå ðéï ðñßí
êáé ôÝëïò
- ¸÷ù äéáöùíßá ãéá ìßá ðñïôåñáéüôçôá. ¼ôáí êéíïýìáóôå ð÷. óôç Ìåóïãåßùí êáé èÝëïõìå åßôå íá óôñßøïõìå äåîéÜ åßôå íá âãïýìå óôïí âïçèçôéêü äñüìï, ðïéïò Ý÷åé ðñïôåñáéüôçôá; Ôï áõôïêßíçôï ðïõ êéíåßôáé åðß ôçò Ìåóïãåßùí Þ áõôü ðïõ êéíåßôáé åðß ôïõ âïçèçôéêïý. Åãþ ëÝù ôï ðñþôï êáé ï ößëïò ôï äåýôåñï. ÁëÞèåéá õðÜñ÷åé êáíÝíá ó÷åôéêü site ãéá íá öñåóêÜñïõìå ôéò ãíþóåéò ìáò;
ÕÃ. ÌåôÜ áðü áõôÜ åßíáé öõóéêü ðéóôåýù íá áìöéâÜëëù ãéá ôçí ðïéüôçôá ôùí áõôïêéíÞôùí ôçò Seat.
Ç ðñïôáéñåïôçôá åßíáé ãéá áõôüí ðïõ êéíåßôáé óôçí Ìåóïãåßùí.
Êáé ãéá ôï ôÝëïò ÁìöÝâáëå!!!
Ðñþçí Êáôï÷ïò ,óõãíþììç áí óå óôåíá÷þñçóá áëëÜ åßíáé ç áëÞèåéá üðùò ôçí Ýæçóá ..... -
Ο χρήστης yandr έγραψε:
- Τι ωράριο έχουν οι λεωφοριόδρομοι καθημερινά (αν δεν κάνω λάθος Σαββατοκύριακα και αργίες δεν ισχύουν);
ΝΟΜΙΖΩ μέχρι τις 9 το βράδυ και σάββατο μέχρι 5
Κυριακή δεν ισχύει!- Πηγαίνοντας προς Πειραιά όπου αναχωρούσε το πλοίο μου, ακούγεται ένας πραγματικά ανησυχητικός θόρυβος και το δεξί τζάμι του Seat Ibiza (3θ μοντέλο 2002) εξαφανίστηκε μέσα στην πόρτα. Πανικός, τρέχω Καμίνια στην αντιπροσωπεία, αλλάζω γρύλλο και προλαβαίνω ευτυχώς και το πλοίο. Από τότε μου έχει μείνει ψυχολογικό και όποτε κλείνω τις πόρτες (μόνο με κατεβασμένα τα τζάμια), νιώθω ότι τραντάζονται στα όρια του σπασίματος (δεν χτυπάω με δύναμη την πόρτα βέβαια). Να ανησυχώ;
Το έχω ακούσει για Golf αρκετά συχνά!
- Το RadioCD από την πρώτη μέρα αρνείται να κρατήσει την ώρα, η οποία κάθε φορά μηδενίζεται. Να το πω στο service ή θα με κοιτάνε σας εξωγήινο;
Πεςτο!
- Όποτε ελέγχω τα λάστιχα, βρίσκω το πίσω δεξιά με πολύ χαμηλότερη πίεση. Οπτικά δεν φαίνεται κανένα πρόβλημα (κλαταρισμένο), αλλά ενώ η φυσιολογική πίεση είναι περίπου 30, το βρίσκω 22 ή κάτι τέτοιο, ενώ τα υπόλοιπα δεν έχουν πρόβλημα. Αν ήταν τρύπιο δεν θα έπρεπε να κλατάρει τελείως; Σε τι άλλο μπορεί να οφείλεται;
Όπως αναφέρθηκε δεν είναι απαραίτητο να κλατάρει με την μία...
Σε εμένα έχανε 10 μονάδες σε διάστημα 1 μήνα...
Ο λόγος? Ελάχιστα κομμένη βαλβίδα.
Άρα πήγαινε κοιταξέ το!
Αξίζει...- Ο συμπλέκτης εδώ και κανα δυο μήνες έχει αρχίσει να κάνει κλικ σε κάποιο σημείο της διαδρομής, χωρίς άλλες επιπτώσεις. Είναι αναμενόμενες τέτοιες αλλαγές στη συνπεριφορά του;
Κρίνοντας από τεχνολογία παλιών αυτοκινήτων αυτό σημαίνει βρώμικη ντίζα συμπλέκτη συνήθως...
Ελπίζω να είναι αυτό γιατί είναι φθηνό...σχετικά...
Τώρα αν κάπου έχει χαλάσει το ελατήριο της επιστροφής???- Τελευταία το φρένο, μερικές φορές, κολλάει στα 2/3 της διαδρομής και είτε πρέπει να το αφήσω ελάχιστα και να το ξαναπατήσω είτε να του δώσω για να καταλάβει. Σε λίγες μέρες πάω για service 15.000 χιλ, και φυσικά θα το πω στην αντιπροσωπεία, όμως δεν
Όμως δεν??? Πήγες για τσιγάρο και ξεχάστηκες??
Στα παλιά αυτοκίνητα και πάλι κάτι δεν πάει καλά με την τρόμπα...
- Αξίζει να πλύνω το αυτοκίνητο από κάτω και τη μηχανή (να το πάω σε βενζινάδικο εννοώ); Ρώτησα στη shell και για πλύσιμο μέσα - έξω θέλουν 9 ευρώ, ενώ για γενικό 30-35(!). Διακιολογείται τέτοια διαφορά;
ΟΧΙ!! Έχω ακούσει για τρελές ιστορίες με καλωδιάκια και συνδέσεις να φεύξουν μετά από την τρομερή πίεση!!
-
Ουαου τοσα προβληματα σου εβγαλε??
Κι ηταν να παρω Σεατ Ιμπιζα αντι του πρωτου μου vts!
Παντως οποιος υποψηφιος αγοραστης δει το τοπικ σου δεν θα περασει ουτε απο εξω απο την αντιπροσωπεια!
Οπως λεει κ το σλογκαν 'το δες ΕΦΥΓΕΣ'!!
Νo hard feelings! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ουαου τοσα προβληματα σου εβγαλε??
Κι ηταν να παρω Σεατ Ιμπιζα αντι του πρωτου μου vts!Για να τα κάνω χειρότερα, το αυτοκίνητο όταν το πήρα το πήγα για ευθυγράμμηση και εν τω μεταξύ έγινε και αντικατάσταση ελαττωματικού εγκεφάλλου.
Βέβαια προς το παρόν δεν έχω πληρώσει δραχμή, αλλά τώρα που τελειώνει η εγγύηση ανησυχώ
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις
ΥΓ. Sorry και για την μη τελειωμένη φράση, ούτε που θυμάμαι τι ήθελα να πω
Αυτό μου θυμίζει κάτι παλιές υπογραφές σε newsgroups όπως 'Μισώ τους ανθρώπους που δεν τελειώνουν τις' -
Το καινούριο Ιμπιζα έχεις; (Αυτό που είναι σαν Arosa μπροστά και σαν 147 πίσω εννοώ) ή το προηγούμενο;
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
- Τι ωράριο έχουν οι λεωφοριόδρομοι καθημερινά (αν δεν κάνω λάθος Σαββατοκύριακα και αργίες δεν ισχύουν);
Καθημερινά μέχρι τις 9 το βράδυ, το Σάββατο μέχρι τις 4, Κυριακή και αργίες free.
- Το αυτό και για τον δακτύλιο. Έχει θερινό/χειμερινό ωράριο λειτουργίας και μέχρι πότε είναι ακόμη ελεύθερος (26 Αυγούστου);
Καθημερινά μέχρι 8 το βράδυ, την Παρασκευή μέχρι τις 3 το μεσημέρι
- Όποτε ελέγχω τα λάστιχα, βρίσκω το πίσω δεξιά με πολύ χαμηλότερη πίεση. Οπτικά δεν φαίνεται κανένα πρόβλημα (κλαταρισμένο), αλλά ενώ η φυσιολογική πίεση είναι περίπου 30, το βρίσκω 22 ή κάτι τέτοιο, ενώ τα υπόλοιπα δεν έχουν πρόβλημα. Αν ήταν τρύπιο δεν θα έπρεπε να κλατάρει τελείως; Σε τι άλλο μπορεί να οφείλεται;
Όλα τα παραπάνω. Επίσης μπορεί να έχεις πατήσει καρφί που έχει μείνει μέσα και χάνει αέρα με πολύ μικρό ρυθμό, όπως μου έχει συμβεί και εμένα
- Αξίζει να πλύνω το αυτοκίνητο από κάτω και τη μηχανή (να το πάω σε βενζινάδικο εννοώ); Ρώτησα στη shell και για πλύσιμο μέσα - έξω θέλουν 9 ευρώ, ενώ για γενικό 30-35(!). Διακιολογείται τέτοια διαφορά;
εγώ το έχω κάνει αρκετές φορές και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα (αλλά πάλι έχω Toyota ). H διαφορά στην τιμή μάλλον δικαιολογείται. Αν μάλιστα στο γενικό καθαρίζουν τις ταπετσαρίες και την οροφή τότε είναι μάλλον φθηνό.
- Έχω διαφωνία για μία προτεραιότητα. Όταν κινούμαστε πχ. στη Μεσογείων και θέλουμε είτε να στρίψουμε δεξιά είτε να βγούμε στον βοηθητικό δρόμο, ποιος έχει προτεραιότητα; Το αυτοκίνητο που κινείται επί της Μεσογείων ή αυτό που κινείται επί του βοηθητικού. Εγώ λέω το πρώτο και ο φίλος το δεύτερο. Αλήθεια υπάρχει κανένα σχετικό site για να φρεσκάρουμε τις γνώσεις μας;
Προσοχή! Προτεραιότητα έχει ΠΑΝΤΑ αυτός που έρχεται από δεξιά εκτός και αν υπάρχει διαφορετική σήμανση. Έτσι προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται στον παράδρομο / βοηθητικό.
-
Ο χρήστης sado έγραψε:
Το καινούριο Ιμπιζα έχεις; (Αυτό που είναι σαν Arosa μπροστά και σαν 147 πίσω εννοώ) ή το προηγούμενο;Το καινούριο. Υποθέτω ότι δεν θα το πίστευες με τα προβλήματα που εμφανίστηκαν ε;
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Προσοχή! Προτεραιότητα έχει ΠΑΝΤΑ αυτός που έρχεται από δεξιά εκτός και αν υπάρχει διαφορετική σήμανση. Έτσι προτεραιότητα έχει αυτός που κινείται στον παράδρομο / βοηθητικό.Είσαι σίγουρος για αυτό; Νομίζω ότι αποτελεί εξαίρεση και μου φαίνεται πρέπει να το βγάλω σε ψηφοφορία. Υπάρχει κάποιο URL που να μπορούμε να τα δούμε αυτά τα πράγματα;
Πάντως από λογικής άποψης (ξέρω ότι δεν ισχύει πάντα), θα πρέπει να έχει προτεραιότητα αυτός που βγαίνει από τον κεντρικό δρόμο γιατί δεν μπορεί να περιμένει η Μεσογείων να αδειάσει ο βοηθητικός.
Βρήκα το παρακάτω
ΑΡΘΡΟ 26 : Ισόπεδοι οδικοί κόμβοι και υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας
-
Ο οδηγός που έχει εισέλθει στον κόμβο όπου η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, μπορεί να εξέλθει αυτού και πριν δοθεί το σήμα ελεύθερης κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσει. αν δεν θα παρεμποδιστεί εκ τούτου η διέλευση των λοιπών οχημότων που χρησιμοποιούν την οδό και κινούνται προς την ανοικτή κατεύθυνση.
-
Στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση.
-
Στους κόμβους χωρίς τέτοια σήμανση η προτεραιότητα ανήκει οε αυτόν που έρχεται από τα δεξιά.
Κατ' εξαίρεση:
α) Αυτοί που κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, εθνικές οδούς και οδούς ταχείας κυκλοφορίας έχουν προτεραιότητα.
β) Αυτοί που εισέρχονται σε οδό από χωματόδρομο, μονοπάτια, παρόδιο ιδιοκτησία, χώρο στάθμευσης και σταθμούς ανεφοδιασμού και εξυπηρέτησης οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται στην οδό.
γ) Αυτοί που εκκινούν ή κινούνται προς τα πίσω, όπου αυτό επιτρέπεται, οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα.
δ) Τα σιδηροδρομικά ή τροχιοδρομικά οχήματα έχουν προτεραιότητα.
http://www.yme.gr/trans/kok/kok_3f.html#art26
Νομίζω το α) είναι η περίπτωση που αναφέρω....
Γνώμες;
ΥΓ. Ρίξτε μια ματιά και στην παράγραφο 3 !! Ομολογουμένως δεν το ήξερα. Τι εννοεί ο ποιητής; Ότι μπορούνα να γράφουμε τα φανάρια όταν δεν παρεμποδίζουμε την κυκλοφορία;
-
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
ΑΡΘΡΟ 26 : Ισόπεδοι οδικοί κόμβοι και υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας
-
Ο οδηγός που έχει εισέλθει στον κόμβο όπου η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, μπορεί να εξέλθει αυτού και πριν δοθεί το σήμα ελεύθερης κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσει. αν δεν θα παρεμποδιστεί εκ τούτου η διέλευση των λοιπών οχημότων που χρησιμοποιούν την οδό και κινούνται προς την ανοικτή κατεύθυνση.
-
Στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση.
-
Στους κόμβους χωρίς τέτοια σήμανση η προτεραιότητα ανήκει οε αυτόν που έρχεται από τα δεξιά.
Κατ' εξαίρεση:
α) Αυτοί που κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, εθνικές οδούς και οδούς ταχείας κυκλοφορίας έχουν προτεραιότητα.
β) Αυτοί που εισέρχονται σε οδό από χωματόδρομο, μονοπάτια, παρόδιο ιδιοκτησία, χώρο στάθμευσης και σταθμούς ανεφοδιασμού και εξυπηρέτησης οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται στην οδό.
γ) Αυτοί που εκκινούν ή κινούνται προς τα πίσω, όπου αυτό επιτρέπεται, οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα.
δ) Τα σιδηροδρομικά ή τροχιοδρομικά οχήματα έχουν προτεραιότητα.
http://www.yme.gr/trans/kok/kok_3f.html#art26
Νομίζω το α) είναι η περίπτωση που αναφέρω....
Γνώμες;
ΥΓ. Ρίξτε μια ματιά και στην παράγραφο 3 !! Ομολογουμένως δεν το ήξερα. Τι εννοεί ο ποιητής; Ότι μπορούνα να γράφουμε τα φανάρια όταν δεν παρεμποδίζουμε την κυκλοφορία;
ΟΚ! Υπάρχει η εξαίρεση για τις Οδούς Ταχείας Κυκλοφορίας.
Επίσης η λογική ότι η Μεσογείων δεν μπορεί να περιμένει τη βοηθητική οδό είναι σωστή.
Αλλά, αν δεις τον ορισμό που δίνει ο ΚΟΚ για τις οδούς Ταχείας κυκλοφορίας τότε πολύ αμφιβάλλω ότι η Μεσογείων τον καλύπτει...'Oδός ταxείας κυκλoφoρίας:
Oδός ειδικής μελέτης και κατασκευής για την κυκλoφoρία αυτoκινήτων oxημάτων και μοτοσικλετών, η oπoία δεν εξυπηρετεί τις συνoρεύoυσες με αυτήν ιδιoκτησίες παρά μόνo με παράπλευρες βoηθητικές oδoύς και κόμβoυς και η oπoία:α) συνδέεται μόνo με ειδικής διάταξης ισόπεδoυς ή ανισόπεδoυς κόμβoυς με τo υπόλoιπo κύριo oδικό δίκτυo,
β) δεν διασταυρώνεται ισόπεδα με άλλη oδό, μονοπάτι, σιδηρoδρoμική ή τρoxιoδρoμική γραμμή και
γ) έxει χαρακτηριστεί με απόφαση του ΥΠΕΧΩΔΕ και έχει ειδική σήμανση με πινακίδες ως oδός ταxείας κυκλoφoρίας.'
Το ίδιο ισχύει και για την Κηφισίας ή την Παραλιακή... Η Συγγρού μετά το Φιξ είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας.
Πώς σου φαίνεται;
-
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Το καινούριο Ιμπιζα έχεις; (Αυτό που είναι σαν Arosa μπροστά και σαν 147 πίσω εννοώ) ή το προηγούμενο;
Το καινούριο. Υποθέτω ότι δεν θα το πίστευες με τα προβλήματα που εμφανίστηκαν ε;
Κοίταξε εγώ έχω το αμέσως προηγούμενο μοντέλο (2000) και δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα. Ούτε τριγμούς ούτε τίποτα. Του έχω κάνει γύρω στα 50000χλμ τα περισσότερα Π.Φάληρο – Σούνιο, όχι με ρυθμούς ήρεμης βόλτας πάντως
και Μέγαρα. Το μόνο που έχει βγάλει σαν βλάβη είναι δίσκο πλατό πριν δυο εβδομάδες (Λογικό με τέτοια χρήση.)
Υπέθεσα λοιπόν ότι το νέο μοντέλο αν και πολύ άσχημο, για τα γούστα μου πάντα, θα είναι πολύ καλύτερο από το απερχόμενο.
Καλά ξεμπερδέματα φίλε μου. -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Αλλά, αν δεις τον ορισμό που δίνει ο ΚΟΚ για τις οδούς Ταχείας κυκλοφορίας τότε πολύ αμφιβάλλω ότι η Μεσογείων τον καλύπτει...... μπλα - μπλα ....
Το ίδιο ισχύει και για την Κηφισίας ή την Παραλιακή... Η Συγγρού μετά το Φιξ είναι δρόμος ταχείας κυκλοφορίας.
Παρόμοιος είναι και ο ορισμός για τον αυτοκινητόδρομο τώρα που το έλεγξα.
Τι να πω; Δηλαδή μόνο η Αττική οδός είναι κάτι από τα δύο; Να υποθέσω αυτοκινητόδρομος άραγε;
Το θέμα απαιτεί διευκρινιστική εγκύκλιο μου φαίνεται, σχετικά με το ποιοι δρόμοι αναφέρονται στην Ελλάδα ως αυτοκινητόδρομοι ή ταχείας κυκλοφορίας.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
ΑΡΘΡΟ 26 : Ισόπεδοι οδικοί κόμβοι και υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας
- Ο οδηγός που έχει εισέλθει στον κόμβο όπου η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, μπορεί να εξέλθει αυτού και πριν δοθεί το σήμα ελεύθερης κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσει. αν δεν θα παρεμποδιστεί εκ τούτου η διέλευση των λοιπών οχημότων που χρησιμοποιούν την οδό και κινούνται προς την ανοικτή κατεύθυνση.
ΥΓ. Ρίξτε μια ματιά και στην παράγραφο 3 !! Ομολογουμένως δεν το ήξερα. Τι εννοεί ο ποιητής; Ότι μπορούνα να γράφουμε τα φανάρια όταν δεν παρεμποδίζουμε την κυκλοφορία;
Οντως βρε παιδια.. Δεν κανουμε και μια διευκρινιστικη για το '3' ??
-
Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
ΑΡΘΡΟ 26 : Ισόπεδοι οδικοί κόμβοι και υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας
- Ο οδηγός που έχει εισέλθει στον κόμβο όπου η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, μπορεί να εξέλθει αυτού και πριν δοθεί το σήμα ελεύθερης κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσει. αν δεν θα παρεμποδιστεί εκ τούτου η διέλευση των λοιπών οχημότων που χρησιμοποιούν την οδό και κινούνται προς την ανοικτή κατεύθυνση.
ΥΓ. Ρίξτε μια ματιά και στην παράγραφο 3 !! Ομολογουμένως δεν το ήξερα. Τι εννοεί ο ποιητής; Ότι μπορούνα να γράφουμε τα φανάρια όταν δεν παρεμποδίζουμε την κυκλοφορία;
Οντως βρε παιδια.. Δεν κανουμε και μια διευκρινιστικη για το '3' ??
Αυτό που εννοεί η παράγραφος είναι ότι αν σε πιάσει κόκκινο στη μέση μιας διασταύρωσης (και αναφέρεται σε διασταυρώσεις που έχουν σηματοδότες στις γωνίες και πριν και μετά τον κάθετο δρόμο, όπως π.χ. στην Πατησίων) μπορείς να παραβιάσεις το δεύτερο κόκκινο ώστε να ελευθερώσεις τη διασταύρωση.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Αυτό που εννοεί η παράγραφος είναι ότι αν σε πιάσει κόκκινο στη μέση μιας διασταύρωσης (και αναφέρεται σε διασταυρώσεις που έχουν σηματοδότες στις γωνίες και πριν και μετά τον κάθετο δρόμο, όπως π.χ. στην Πατησίων) μπορείς να παραβιάσεις το δεύτερο κόκκινο ώστε να ελευθερώσεις τη διασταύρωση.Δεν λέω ότι δεν είναι πιθανόν να εννοεί αυτό, όμως τίθεται θέμα διατύπωσης και ερμηνείας. Μου φαίνεται ότι με ένα καλό δικηγόρο μπορεί να κάνεις θαύματα στην αποφυγή προστίμων, κλήσεων κ.λπ. στην Ελλάδα.
-
Ένας καλός δικηγόρος στοιχίζει όσο η κλήση που θα σου γλιτώσει, επί δέκα.
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
ΑΡΘΡΟ 26 : Ισόπεδοι οδικοί κόμβοι και υποχρέωση παραχώρησης προτεραιότητας
-
Ο οδηγός που έχει εισέλθει στον κόμβο όπου η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, μπορεί να εξέλθει αυτού και πριν δοθεί το σήμα ελεύθερης κυκλοφορίας προς την κατεύθυνση την οποία θα ακολουθήσει. αν δεν θα παρεμποδιστεί εκ τούτου η διέλευση των λοιπών οχημότων που χρησιμοποιούν την οδό και κινούνται προς την ανοικτή κατεύθυνση.
-
Στους κόμβους η προτεραιότητα ορίζεται με κατάλληλη σήμανση.
-
Στους κόμβους χωρίς τέτοια σήμανση η προτεραιότητα ανήκει οε αυτόν που έρχεται από τα δεξιά.
Κατ' εξαίρεση:
α) Αυτοί που κυκλοφορούν στους αυτοκινητόδρομους, εθνικές οδούς και οδούς ταχείας κυκλοφορίας έχουν προτεραιότητα.
β) Αυτοί που εισέρχονται σε οδό από χωματόδρομο, μονοπάτια, παρόδιο ιδιοκτησία, χώρο στάθμευσης και σταθμούς ανεφοδιασμού και εξυπηρέτησης οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται στην οδό.
γ) Αυτοί που εκκινούν ή κινούνται προς τα πίσω, όπου αυτό επιτρέπεται, οφείλουν να παραχωρούν προτεραιότητα.
δ) Τα σιδηροδρομικά ή τροχιοδρομικά οχήματα έχουν προτεραιότητα.
http://www.yme.gr/trans/kok/kok_3f.html#art26
Νομίζω το α) είναι η περίπτωση που αναφέρω....
Γνώμες;
Εγώ νομίζω πως είναι το β) αυτό που αναφέρεις, και περισσότερο η λέξη 'παρόδιο' (παράδρομος, βοηθητική οδοός δε σημαίνει? ) Αρα προτεραιότητα έχει η κεντρική οδός.
-
Ερωτήσεις για όλα τα γούστα