-
Πάντως για απόλυτες επιδόσεις σε αυτά τα χρήματα, ούτε το R8 ούτε οποιαδήποτε έκδοση της 911(ούτε καν η Turbo) θα ήταν ανταγωνιστικές με την Corvette Z06, η οποία κοστίζει στη χώρα μας 120 χιλιάρικα.
Από όσα έχω διαβάσει στον ξένο τύπο, το 'αμερικανάκι' κόβει και ράβει ολόκληρο τον ευρωπαϊκο ανταγωνισμό σε ευθεία και στροφές (F430 ,Gallardo ,911,M6 κλπ.).
Τα νούμερα επιπλέον, το επαληθεύουν: 512 ps και 650 nM ροπή σε ένα σύνολο 1400 κιλών.Υ.Γ.: Ναι, είναι αμερικάνικο ΚΑΙ στρίβει!
-
I see your point.. Δεν είναι κομπλεξικός με το σηματάκι για να τον πειράζει που δεν θα έχει Porsche αλλά Audi. Ίσως όμως είναι κομπλεξικός με το 'έχω το πιο γρήγορο αυτοκίνητο'. Ίσως απλά να του αρέσει περισσότερο εξωτερικά.. Χίλια δυο πράγματα παίζουνε ρόλο όταν αγοράζεις αυτοκίνητο, οπότε...
Υπό τις τωρινές συνθήκες, αν μου λέγανε πάρε ένα από τα 2 χωρίς να τα οδηγήσεις - επειδή δεν τα έχω οδηγήσει - θα έκανα την επιλογή μου βασιζόμενος κυρίως σε αυτά που έχω διαβάσει & ακούσει από ανθρώπους που τα έχουνε οδηγήσει και/ή έχουνε παραπάνω εμπειρία από μένα. Σε 10 χρόνια, έχοντας παραπάνω μυαλό & εμπειρία, ίσως να αλλάξουνε οι προτιμήσεις μου..
-
Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
Πάντως για απόλυτες επιδόσεις σε αυτά τα χρήματα, ούτε το R8 ούτε οποιαδήποτε έκδοση της 911(ούτε καν η Turbo) θα ήταν ανταγωνιστικές με την Corvette Z06, η οποία κοστίζει στη χώρα μας 120 χιλιάρικα.
Από όσα έχω διαβάσει στον ξένο τύπο, το 'αμερικανάκι' κόβει και ράβει ολόκληρο τον ευρωπαϊκο ανταγωνισμό σε ευθεία και στροφές (F430 ,Gallardo ,911,M6 κλπ.).
Τα νούμερα επιπλέον, το επαληθεύουν: 512 ps και 650 nM ροπή σε ένα σύνολο 1400 κιλών.Υ.Γ.: Ναι, είναι αμερικάνικο ΚΑΙ στρίβει!
Αν μπορείς να συμβιβαστείς με το απαράδεκτο εσωτερικό του & την υπερβολικά σκληρή ανάρτηση του, τότε ναι, είναι όντως ότι πιο γρήγορο μπορείς να αγοράσεις με αυτά τα λεφτά..
-
Ναι μεν, αλλά...
Βάλτε όλα τα αμάξια στην σειρά, και αδιακρίτως τιμής, μιας και μιλάμε για supercar, κλείστε τα μάτια σας και 'μπείτε' σ΄ένα αμάξι...
Super car δεν είναι απαραίτητα το απόλυτο σε επιδόσεις αλλά αυτό που καταφέρνει να σου φτιάχνει την μέρα και την νύχτα, κάθε δευτερόλεπτο της συνύπαρξης μαζί σου!
Και επ'αυτού εκτιμώ πως τόσο το R8 όσο και το Ζ06 ΔΕΝ τα καταφέρνουν ακόμα να εισχωρήσουν στα όνειρά και τα garage μας. Ίσως σε μελλοντικές εκδόσεις 10-15 χρόνια μετά όταν θα έχουν ωριμάσει ως προϊόντα στη συνείδηση των απανταχού petrolheads, αλλά όχι ακόμα...
Αμφότερα ΠΟΛΥ ικανά μεν, πλην όμως άγουρα ως προϊόντα που οφείλουν να εξάπτουν ΚΑΙ την φαντασία αλλά και το ΕΙΝΑΙ του κάθε ιδιοκτήτη...
Μια απευθείας door-to-door αντιπαραβολή τους με κάποιο ιταλικό οδηγικό υπερ-όνειρο θα σας πείσει πως αμφότερα δεν πιάνουν μπάζα μπρος στην αύρα που αποπνέουν τα έξτρα παρθένα προϊόντα της mama emiglia romana (βλ. Φερράρι, Λάμπο)...Ακόμα και με κάποιο AM V8 νβα τα συγκρίνεις, και τα δυο δεν καταφέρνουν να πείσουν πως ανήκουν στην ίδια κάστα, παρά μόνο βάσει των επιδόσεών τους....
Στα λεφτά τους όμως δεν παύουν να αποτελούν πολύ καλές εναλλακτικές προτάσεις απέναντι σε μια υπερ-κορεσμένη από 997 παγκόσμια αγορά και μτχ ιταλικά υπερ-όπλα 3ετίας-5ετίας...

-
Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
Ακόμα και με κάποιο AM V8 νβα τα συγκρίνεις, και τα δυο δεν καταφέρνουν να πείσουν πως ανήκουν στην ίδια κάστα, παρά μόνο βάσει των επιδόσεών τους....Σε όλα συμφωνώ εκτός από αυτό... το έχουν κερδίσει το δικαίωμα της σύγκρισης, οι Εγγλέζοι, με την ΑΜ και τη Bentley εδώ και πολλά χρόνια...
-
Όταν λέω 'και τα δυο', εννοούσα το R8 & Z06...
-
Ο τομέας 'ονείρωξη' όντως είναι πολύ σημαντικός και μάλλον αποτελεί την ουσιαστική διαφορά μεταξύ supercars και λοιπών.
Εφόσον όμως αποκτήσεις το αυτοκίνητο, συνήθως εξατμίζεται γρήγορα.
Πέρα από την ονείρωξη (που ένα περιοδικό οφείλει να σέβεται και να εξυπηρετεί) εδώ στο forum νομίζω πως μπορούμε να μιλάμε και να κάνουμε συγκρίσεις επί της πραγματικότητας.
Κατά τα άλλα, το τί επιδιώκει η Ferrari να σημαίνει το όνομά της, το νιώθει καλύτερα ένας έφηβος από τον οποιοδήποτε ιδιοκτήτη.
Κάποιος που έχει οδηγήσει Ferrari γνωρίζει τί έχει επιτύχει η Ferrari.
Ένας έφηβος γνωρίζει τι θα ήθελε να έχει επιτύχει η Ferrari (και η όποια Ferrari). -
O τομέας dream του dream-car είναι καθαρά προσωπικός και έχει να κάνει με βιώματα, παιδικά όνειρα, απωθημένα, ιστορία και λίγο ως πολύ marketing.
Ως εκ τούτου, δεν μπορεί να ληφθεί ως παράγοντας σε μια αντικειμενική σύγκριση, αλλά παρά μόνο όταν φτάνει η ώρα που κλείνουμε τα μάτια μας πέφτοντας για ύπνο ή όταν έρθει η ώρα του ταμείου, για τους τυχερούς από μας.
Λαμβάνοντας αυτά υπ' όψιν, είναι προσωπικό θέμα το πόσο γουστάρει κάποιος το r8, αλλά δεν μπορούμε όλοι, ως petrolheads, να μη το θαυμάσουμε για την μηχανική/τεχνική του αρτιότητα και την ταχύτητά του.
Σωστά;
Είναι το 70980ο παρόμοιο ποστ που έχω κάνει, το κόβω εδώ.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
'Τι δουλεια ειχαν να μπουν και να μπλεξουν στα λημερια των supercars?H μεγαλυτερη αποτυχια ειναι εδω μετα το Α2 '
Μήπως έτυχε να σου δικαιολογήσει αυτή την άποψη?
Γιατι εφοσον στο group υπαρχει μια Porsche και μια Lambo ειναι αστειο το ολο εγχειρημα.Το audi ειναι για να σε πηγαινει απο το Α στο Β με την απολυτη ανεση σε χρονο dt.
-
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
'Τι δουλεια ειχαν να μπουν και να μπλεξουν στα λημερια των supercars?H μεγαλυτερη αποτυχια ειναι εδω μετα το Α2 '
Μήπως έτυχε να σου δικαιολογήσει αυτή την άποψη?
Γιατι εφοσον στο group υπαρχει μια Porsche και μια Lambo ειναι αστειο το ολο εγχειρημα.
Το εγχείρημα πέτυχε και με μεγάλη επιτυχία απ' ότι φαίνεται
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... ivals.html
http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... rcars.htmlΤο audi ειναι για να σε πηγαινει απο το Α στο Β με την απολυτη ανεση σε χρονο dt.
Πλέον κάνει και AYTO:
LAP TIMES
Porsche Carrera GT........... 1:19.70
Caterham CSR 260............ 1:21.00
McLaren F1........................ 1:21.20
Ferrari Enzo...................... 1:21.30
**Audi R8............................. 1:22.10 **
Koenigsegg CCX............... 1:22.30
Mosler MT900.................... 1:23.00
Ascari KZ1........................ 1:23.20
Porsche 911 (997) GT3...... 1:23.40 -
Καλυτερα ψαξε για ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ σχολια..Δεν πιστευω οτι κανεις 8α βαλει το Porrsche κατω απο το Audi.
-
Έβλεπα μια δοκιμή στο Υoutube Γερμανικού περιοδικού μεταξύ 911 996 pre facelift και Μ3 Ε46. Σε όλες τις δοκιμές τους μεταξύ άλλων δοκιμάζουν και επιτάχυνση από στάση. Στη συγκεκριμένη δοκιμή αυτό είχε παραληφθεί... Στα πλαίσια της εκπομπής έλεγαν και τις τιμές των αυτοκινήτων με την Porsche κάπου 50% ακριβότερη σε Γερμανικές τιμές.
Εφόσον η σύγκριση γίνεται μεταξύ Γερμανικών αυτοκινήτων, πιο αντικειμενικοί μπορει να είναι οι Άγγλοι ή οι Ιταλοί.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ο τομέας 'ονείρωξη' όντως είναι πολύ σημαντικός και μάλλον αποτελεί την ουσιαστική διαφορά μεταξύ supercars και λοιπών.Εφόσον όμως αποκτήσεις το αυτοκίνητο, συνήθως εξατμίζεται γρήγορα.
Δεν είναι απαραίτητο. Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες supercars νιώθουν κάθε μέρα όπως την πρώτη μέρα. Και έχουμε και συγκεκριμένο παράδειγμα στο forum που υποστηρίζει αυτό που λέω
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Εφόσον η σύγκριση γίνεται μεταξύ Γερμανικών αυτοκινήτων, πιο αντικειμενικοί μπορει να είναι οι Άγγλοι ή οι Ιταλοί.Μα εφόσον το συγκριτικό ήταν μεταξύ δυο γερμανικών αυτοκινήτων, γιατί να υπήρξε μεροληψία; Και πάλι 'αντικειμενικό' δεν είναι το συγκριτικό;
-
Γιατί ένας Γερμανός δημοσιογράφος είναι πιο ευαίσθητος στη διατήρηση του status που θέλει 911>Μ3.
Αν έδειχναν την Μ3 πιο γρήγορη από την Porsche, που κόστιζε πολύ περισσότερο, θα πλήγωναν ιδιαίτερα τη μάρκα σύμβολο του σπορ αυτοκινήτου στη Γερμανία.Πέραν του ότι το 'ξέχασαν' εγώ τουλάχιστον δε μπορώ να βρω άλλη δικαιολογία.
-
FACTS:
Η Audi έκανε την υπέρβαση και κατασκεύασε ενα supercar.
Το γεγονός οτι συζητιέται τόσο πολυ η σύγκριση R8-911 και επίσης οτι ο υποψήφιος αγοραστής το σκέφτεται πολυ για να επιλέξει κατι μεταξυ των δυο , σημαίνει οτι το R8 πέτυχε τον στόχο του.
Τα παραπάνω δεν ''αναιρούν'' την 911.
-
-
Autocar: Best Driver’s Car 2007
10th: Mercedes SLK55 AMG Black Series
9th: Ford Mondeo 2.5T
8th: Mercedes C350
7th: Renaultsport Megane R26
6th: BMW M3
5th: Lamborghini Murcielago LP640
4th: Porsche Cayman S
3rd: Lotus 2-Eleven
2nd: Porsche 911 GT3 RS
1st: Audi R8
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/227640/
-
Καλύτερο από GT3RS? OMG, τι κάνανε εκεί στην Audi?
-
Αν πω πως με αυτό το grid είναι απολύτως δικαιολογημένη η θέση του, τι θα πείτε;
Για κοιτάξτε λίγο το setup της δεκάδας και θα δείτε πως είτε το θέλουμε είτε όχι μεταξύ αυτών των 10 αυτοκινήτων ΠΡΟΦΑΝΩΣ το R8 και θα είναι το best driver's car! Δεν χρειάζεται να είσαι συντάκτης του Autocar για να βγάλεις τέτοιο συμπέρασμα ρε γμτ μου...
Ακόμα κι εγώ που απεχθάνομαι την δήθεν σπορ άποψη των Audi, θα προέκρινα το R8 ως το καλύτερο best driver's car όλων με διαφορά!!!
Aν αναλύσουμε όλοι στο μυαλό μας τις παραμέτρους που πιθανότατα ακόμα και ο καθένας μας ξεχωριστά και διαφορετικά ορίσει ως συντελεστές στην διαμόρφωση ενός best driver's car θα δείτε πως το μόνο που θα μπορούσε να πλησιάσει λίγο παραπάνω το R8 είναι το ταπεινό M3, όσο κι αν είναι το απόλυτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του!
Όλα τ'άλλα στην κατηγορία τους είναι the best ή among the best, αλλά δεν αρκούν ώστε να τα αποκαλέσει μεταξύ αυτής της ομάδας the best of the best!Συγγνώμη, αλλά όπως λένε και στο Agglia, Ι don't buy it!
Για δείτε το κι αλλιώς, και θα καταλάβετε τί εννοώ...
R8: Audi's Supercar