Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    R8: Audi's Supercar
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. R8: Audi's Supercar
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 50
    • 51
    • 25 / 51
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    150
    1019
    2361
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xtremerotary last edited by

      Πάντως για απόλυτες επιδόσεις σε αυτά τα χρήματα, ούτε το R8 ούτε οποιαδήποτε έκδοση της 911(ούτε καν η Turbo) θα ήταν ανταγωνιστικές με την Corvette Z06, η οποία κοστίζει στη χώρα μας 120 χιλιάρικα.
      Από όσα έχω διαβάσει στον ξένο τύπο, το 'αμερικανάκι' κόβει και ράβει ολόκληρο τον ευρωπαϊκο ανταγωνισμό σε ευθεία και στροφές (F430 ,Gallardo ,911,M6 κλπ.).
      Τα νούμερα επιπλέον, το επαληθεύουν: 512 ps και 650 nM ροπή σε ένα σύνολο 1400 κιλών.

      Υ.Γ.: Ναι, είναι αμερικάνικο ΚΑΙ στρίβει!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kid last edited by

        I see your point.. Δεν είναι κομπλεξικός με το σηματάκι για να τον πειράζει που δεν θα έχει Porsche αλλά Audi. Ίσως όμως είναι κομπλεξικός με το 'έχω το πιο γρήγορο αυτοκίνητο'. Ίσως απλά να του αρέσει περισσότερο εξωτερικά.. Χίλια δυο πράγματα παίζουνε ρόλο όταν αγοράζεις αυτοκίνητο, οπότε...

        Υπό τις τωρινές συνθήκες, αν μου λέγανε πάρε ένα από τα 2 χωρίς να τα οδηγήσεις - επειδή δεν τα έχω οδηγήσει - θα έκανα την επιλογή μου βασιζόμενος κυρίως σε αυτά που έχω διαβάσει & ακούσει από ανθρώπους που τα έχουνε οδηγήσει και/ή έχουνε παραπάνω εμπειρία από μένα. Σε 10 χρόνια, έχοντας παραπάνω μυαλό & εμπειρία, ίσως να αλλάξουνε οι προτιμήσεις μου..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kid last edited by

          Ο χρήστης XtremeRotary έγραψε:
          Πάντως για απόλυτες επιδόσεις σε αυτά τα χρήματα, ούτε το R8 ούτε οποιαδήποτε έκδοση της 911(ούτε καν η Turbo) θα ήταν ανταγωνιστικές με την Corvette Z06, η οποία κοστίζει στη χώρα μας 120 χιλιάρικα.
          Από όσα έχω διαβάσει στον ξένο τύπο, το 'αμερικανάκι' κόβει και ράβει ολόκληρο τον ευρωπαϊκο ανταγωνισμό σε ευθεία και στροφές (F430 ,Gallardo ,911,M6 κλπ.).
          Τα νούμερα επιπλέον, το επαληθεύουν: 512 ps και 650 nM ροπή σε ένα σύνολο 1400 κιλών.

          Υ.Γ.: Ναι, είναι αμερικάνικο ΚΑΙ στρίβει!

          Αν μπορείς να συμβιβαστείς με το απαράδεκτο εσωτερικό του & την υπερβολικά σκληρή ανάρτηση του, τότε ναι, είναι όντως ότι πιο γρήγορο μπορείς να αγοράσεις με αυτά τα λεφτά..

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            theom5 last edited by

            Ναι μεν, αλλά...

            Βάλτε όλα τα αμάξια στην σειρά, και αδιακρίτως τιμής, μιας και μιλάμε για supercar, κλείστε τα μάτια σας και 'μπείτε' σ΄ένα αμάξι...

            Super car δεν είναι απαραίτητα το απόλυτο σε επιδόσεις αλλά αυτό που καταφέρνει να σου φτιάχνει την μέρα και την νύχτα, κάθε δευτερόλεπτο της συνύπαρξης μαζί σου!

            Και επ'αυτού εκτιμώ πως τόσο το R8 όσο και το Ζ06 ΔΕΝ τα καταφέρνουν ακόμα να εισχωρήσουν στα όνειρά και τα garage μας. Ίσως σε μελλοντικές εκδόσεις 10-15 χρόνια μετά όταν θα έχουν ωριμάσει ως προϊόντα στη συνείδηση των απανταχού petrolheads, αλλά όχι ακόμα...

            Αμφότερα ΠΟΛΥ ικανά μεν, πλην όμως άγουρα ως προϊόντα που οφείλουν να εξάπτουν ΚΑΙ την φαντασία αλλά και το ΕΙΝΑΙ του κάθε ιδιοκτήτη...

            Μια απευθείας door-to-door αντιπαραβολή τους με κάποιο ιταλικό οδηγικό υπερ-όνειρο θα σας πείσει πως αμφότερα δεν πιάνουν μπάζα μπρος στην αύρα που αποπνέουν τα έξτρα παρθένα προϊόντα της mama emiglia romana (βλ. Φερράρι, Λάμπο)...Ακόμα και με κάποιο AM V8 νβα τα συγκρίνεις, και τα δυο δεν καταφέρνουν να πείσουν πως ανήκουν στην ίδια κάστα, παρά μόνο βάσει των επιδόσεών τους....

            Στα λεφτά τους όμως δεν παύουν να αποτελούν πολύ καλές εναλλακτικές προτάσεις απέναντι σε μια υπερ-κορεσμένη από 997 παγκόσμια αγορά και μτχ ιταλικά υπερ-όπλα 3ετίας-5ετίας... 😉

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              d-jet last edited by

              Ο χρήστης theoM5 έγραψε:
              Ακόμα και με κάποιο AM V8 νβα τα συγκρίνεις, και τα δυο δεν καταφέρνουν να πείσουν πως ανήκουν στην ίδια κάστα, παρά μόνο βάσει των επιδόσεών τους....

              Σε όλα συμφωνώ εκτός από αυτό... το έχουν κερδίσει το δικαίωμα της σύγκρισης, οι Εγγλέζοι, με την ΑΜ και τη Bentley εδώ και πολλά χρόνια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theom5 last edited by

                Όταν λέω 'και τα δυο', εννοούσα το R8 & Z06...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  Ο τομέας 'ονείρωξη' όντως είναι πολύ σημαντικός και μάλλον αποτελεί την ουσιαστική διαφορά μεταξύ supercars και λοιπών.

                  Εφόσον όμως αποκτήσεις το αυτοκίνητο, συνήθως εξατμίζεται γρήγορα.

                  Πέρα από την ονείρωξη (που ένα περιοδικό οφείλει να σέβεται και να εξυπηρετεί) εδώ στο forum νομίζω πως μπορούμε να μιλάμε και να κάνουμε συγκρίσεις επί της πραγματικότητας.

                  Κατά τα άλλα, το τί επιδιώκει η Ferrari να σημαίνει το όνομά της, το νιώθει καλύτερα ένας έφηβος από τον οποιοδήποτε ιδιοκτήτη.

                  Κάποιος που έχει οδηγήσει Ferrari γνωρίζει τί έχει επιτύχει η Ferrari.
                  Ένας έφηβος γνωρίζει τι θα ήθελε να έχει επιτύχει η Ferrari (και η όποια Ferrari).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    O τομέας dream του dream-car είναι καθαρά προσωπικός και έχει να κάνει με βιώματα, παιδικά όνειρα, απωθημένα, ιστορία και λίγο ως πολύ marketing.

                    Ως εκ τούτου, δεν μπορεί να ληφθεί ως παράγοντας σε μια αντικειμενική σύγκριση, αλλά παρά μόνο όταν φτάνει η ώρα που κλείνουμε τα μάτια μας πέφτοντας για ύπνο ή όταν έρθει η ώρα του ταμείου, για τους τυχερούς από μας.

                    Λαμβάνοντας αυτά υπ' όψιν, είναι προσωπικό θέμα το πόσο γουστάρει κάποιος το r8, αλλά δεν μπορούμε όλοι, ως petrolheads, να μη το θαυμάσουμε για την μηχανική/τεχνική του αρτιότητα και την ταχύτητά του.

                    Σωστά;

                    Είναι το 70980ο παρόμοιο ποστ που έχω κάνει, το κόβω εδώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pilotos last edited by

                      Ο χρήστης Kid έγραψε:

                      'Τι δουλεια ειχαν να μπουν και να μπλεξουν στα λημερια των supercars?H μεγαλυτερη αποτυχια ειναι εδω μετα το Α2 '

                      Μήπως έτυχε να σου δικαιολογήσει αυτή την άποψη?

                      Γιατι εφοσον στο group υπαρχει μια Porsche και μια Lambo ειναι αστειο το ολο εγχειρημα.Το audi ειναι για να σε πηγαινει απο το Α στο Β με την απολυτη ανεση σε χρονο dt.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης pilotos έγραψε:

                        'Τι δουλεια ειχαν να μπουν και να μπλεξουν στα λημερια των supercars?H μεγαλυτερη αποτυχια ειναι εδω μετα το Α2 '

                        Μήπως έτυχε να σου δικαιολογήσει αυτή την άποψη?

                        Γιατι εφοσον στο group υπαρχει μια Porsche και μια Lambo ειναι αστειο το ολο εγχειρημα.

                        Το εγχείρημα πέτυχε και με μεγάλη επιτυχία απ' ότι φαίνεται

                        http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... ivals.html
                        http://www.evo.co.uk/carreviews/cargrou ... rcars.html

                        Το audi ειναι για να σε πηγαινει απο το Α στο Β με την απολυτη ανεση σε χρονο dt.

                        Πλέον κάνει και AYTO:

                        LAP TIMES

                        Porsche Carrera GT........... 1:19.70
                        Caterham CSR 260............ 1:21.00
                        McLaren F1........................ 1:21.20
                        Ferrari Enzo...................... 1:21.30
                        **Audi R8............................. 1:22.10 **
                        Koenigsegg CCX............... 1:22.30
                        Mosler MT900.................... 1:23.00
                        Ascari KZ1........................ 1:23.20
                        Porsche 911 (997) GT3...... 1:23.40

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pilotos last edited by

                          Καλυτερα ψαξε για ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ σχολια..Δεν πιστευω οτι κανεις 8α βαλει το Porrsche κατω απο το Audi.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nickolas last edited by

                            Έβλεπα μια δοκιμή στο Υoutube Γερμανικού περιοδικού μεταξύ 911 996 pre facelift και Μ3 Ε46. Σε όλες τις δοκιμές τους μεταξύ άλλων δοκιμάζουν και επιτάχυνση από στάση. Στη συγκεκριμένη δοκιμή αυτό είχε παραληφθεί... Στα πλαίσια της εκπομπής έλεγαν και τις τιμές των αυτοκινήτων με την Porsche κάπου 50% ακριβότερη σε Γερμανικές τιμές.

                            Εφόσον η σύγκριση γίνεται μεταξύ Γερμανικών αυτοκινήτων, πιο αντικειμενικοί μπορει να είναι οι Άγγλοι ή οι Ιταλοί.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • O
                              opterios last edited by

                              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                              Ο τομέας 'ονείρωξη' όντως είναι πολύ σημαντικός και μάλλον αποτελεί την ουσιαστική διαφορά μεταξύ supercars και λοιπών.

                              Εφόσον όμως αποκτήσεις το αυτοκίνητο, συνήθως εξατμίζεται γρήγορα.

                              Δεν είναι απαραίτητο. Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες supercars νιώθουν κάθε μέρα όπως την πρώτη μέρα. Και έχουμε και συγκεκριμένο παράδειγμα στο forum που υποστηρίζει αυτό που λέω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                opterios last edited by

                                Ο χρήστης nickolas έγραψε:
                                Εφόσον η σύγκριση γίνεται μεταξύ Γερμανικών αυτοκινήτων, πιο αντικειμενικοί μπορει να είναι οι Άγγλοι ή οι Ιταλοί.

                                Μα εφόσον το συγκριτικό ήταν μεταξύ δυο γερμανικών αυτοκινήτων, γιατί να υπήρξε μεροληψία; Και πάλι 'αντικειμενικό' δεν είναι το συγκριτικό;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Γιατί ένας Γερμανός δημοσιογράφος είναι πιο ευαίσθητος στη διατήρηση του status που θέλει 911>Μ3.
                                  Αν έδειχναν την Μ3 πιο γρήγορη από την Porsche, που κόστιζε πολύ περισσότερο, θα πλήγωναν ιδιαίτερα τη μάρκα σύμβολο του σπορ αυτοκινήτου στη Γερμανία.

                                  Πέραν του ότι το 'ξέχασαν' εγώ τουλάχιστον δε μπορώ να βρω άλλη δικαιολογία.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimitris60 last edited by

                                    FACTS:

                                    Η Audi έκανε την υπέρβαση και κατασκεύασε ενα supercar.

                                    Το γεγονός οτι συζητιέται τόσο πολυ η σύγκριση R8-911 και επίσης οτι ο υποψήφιος αγοραστής το σκέφτεται πολυ για να επιλέξει κατι μεταξυ των δυο , σημαίνει οτι το R8 πέτυχε τον στόχο του.

                                    Τα παραπάνω δεν ''αναιρούν'' την 911.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      theom5 last edited by

                                      The making of...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Autocar: Best Driver’s Car 2007

                                        10th: Mercedes SLK55 AMG Black Series

                                        9th: Ford Mondeo 2.5T

                                        8th: Mercedes C350

                                        7th: Renaultsport Megane R26

                                        6th: BMW M3

                                        5th: Lamborghini Murcielago LP640

                                        4th: Porsche Cayman S

                                        3rd: Lotus 2-Eleven

                                        2nd: Porsche 911 GT3 RS

                                        1st: Audi R8

                                        http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/227640/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kid last edited by

                                          Καλύτερο από GT3RS? OMG, τι κάνανε εκεί στην Audi?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            theom5 last edited by

                                            Αν πω πως με αυτό το grid είναι απολύτως δικαιολογημένη η θέση του, τι θα πείτε;

                                            Για κοιτάξτε λίγο το setup της δεκάδας και θα δείτε πως είτε το θέλουμε είτε όχι μεταξύ αυτών των 10 αυτοκινήτων ΠΡΟΦΑΝΩΣ το R8 και θα είναι το best driver's car! Δεν χρειάζεται να είσαι συντάκτης του Autocar για να βγάλεις τέτοιο συμπέρασμα ρε γμτ μου...

                                            Ακόμα κι εγώ που απεχθάνομαι την δήθεν σπορ άποψη των Audi, θα προέκρινα το R8 ως το καλύτερο best driver's car όλων με διαφορά!!!

                                            Aν αναλύσουμε όλοι στο μυαλό μας τις παραμέτρους που πιθανότατα ακόμα και ο καθένας μας ξεχωριστά και διαφορετικά ορίσει ως συντελεστές στην διαμόρφωση ενός best driver's car θα δείτε πως το μόνο που θα μπορούσε να πλησιάσει λίγο παραπάνω το R8 είναι το ταπεινό M3, όσο κι αν είναι το απόλυτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του!
                                            Όλα τ'άλλα στην κατηγορία τους είναι the best ή among the best, αλλά δεν αρκούν ώστε να τα αποκαλέσει μεταξύ αυτής της ομάδας the best of the best!

                                            Συγγνώμη, αλλά όπως λένε και στο Agglia, Ι don't buy it!

                                            Για δείτε το κι αλλιώς, και θα καταλάβετε τί εννοώ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 25 / 51
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr