Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    karenta....extra χρέωση (λεφτά υπάρχουν ...χαχαχα)
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. karenta....extra χρέωση (λεφτά υπάρχουν ...χαχαχα)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    17
    51
    721
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manolis67 last edited by

      αλλο και τούτο πάλι...μάλλον νέα μόδα γιά κονόμα ....
      διάβαζα σε άλλο φόρουμ
      25 + χρόνια που εχω αμάξια (nissan - toyota - suzuki - fiat - hyundai - kia κλπ ) εγώ αλλά και φίλοι μου και γνωστοί μου
      τίς ανωτέρω μάρκες και πηγαίνοντας για service σε επίσημες αντιπροσωπείες η εξουσιοδοτημένα η ανεξάρτητα συνεργεία
      ποτέ δεν μού χρέωσαν εργασία π.χ. για να μού αλλάξουν φρένα τακάκια η δισκόπλακες κλπ ,πληρωμή καί για τήν εξαγωγή και την επανατοποθέτηση τής ρόδας οπως κάνει η ...karenta που χρεώνει 18.60 euro τίς μπροστά ρόδες και αλλα τόσα για τίς πίσω ρόδες δηλ. σύνολο 37.20 euro και για τίς 4 ρόδες τί ειναι αυτή η χρέωση ? νέα μόδα ? το εχετε συναντήσει και εσείς στο δικό σας αμάξι ? για αυτό ας ανεβάσει κάποιος φίλος την απόδειξη ...ρε δεν πάμε καλά ,δηλ. χωριστά η πληρωμή της εργατώρας για αλλαγή π.χ. φρένων και χωριστά πληρωμή για εξαγωγή και την επανατοποθέτηση τών τροχών ??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manolis67 last edited by

        αλλο και τούτο πάλι...μάλλον νέα μόδα γιά κονόμα ....
        διάβαζα σε άλλο φόρουμ
        25 + χρόνια που εχω αμάξια (nissan - toyota - suzuki - fiat - hyundai - kia κλπ ) εγώ αλλά και φίλοι μου και γνωστοί μου
        τίς ανωτέρω μάρκες και πηγαίνοντας για service σε επίσημες αντιπροσωπείες η εξουσιοδοτημένα η ανεξάρτητα συνεργεία
        ποτέ δεν μού χρέωσαν εργασία π.χ. για να μού αλλάξουν φρένα τακάκια η δισκόπλακες κλπ ,πληρωμή καί για τήν εξαγωγή και την επανατοποθέτηση τής ρόδας οπως κάνει η ...karenta που χρεώνει 18.60 euro τίς μπροστά ρόδες και αλλα τόσα για τίς πίσω ρόδες δηλ. σύνολο 37.20 euro και για τίς 4 ρόδες τί ειναι αυτή η χρέωση ? νέα μόδα ? το εχετε συναντήσει και εσείς στο δικό σας αμάξι ? για αυτό ας ανεβάσει κάποιος φίλος την απόδειξη ...ρε δεν πάμε καλά ,δηλ. χωριστά η πληρωμή της εργατώρας για αλλαγή π.χ. φρένων και χωριστά πληρωμή για εξαγωγή και την επανατοποθέτηση τών τροχών ??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manolis67 last edited by

          αλλο και τούτο πάλι...μάλλον νέα μόδα γιά κονόμα ....
          διάβαζα σε άλλο φόρουμ
          25 + χρόνια που εχω αμάξια (nissan - toyota - suzuki - fiat - hyundai - kia κλπ ) εγώ αλλά και φίλοι μου και γνωστοί μου
          τίς ανωτέρω μάρκες και πηγαίνοντας για service σε επίσημες αντιπροσωπείες η εξουσιοδοτημένα η ανεξάρτητα συνεργεία
          ποτέ δεν μού χρέωσαν εργασία π.χ. για να μού αλλάξουν φρένα τακάκια η δισκόπλακες κλπ ,πληρωμή καί για τήν εξαγωγή και την επανατοποθέτηση τής ρόδας οπως κάνει η ...karenta που χρεώνει 18.60 euro τίς μπροστά ρόδες και αλλα τόσα για τίς πίσω ρόδες δηλ. σύνολο 37.20 euro και για τίς 4 ρόδες τί ειναι αυτή η χρέωση ? νέα μόδα ? το εχετε συναντήσει και εσείς στο δικό σας αμάξι ? για αυτό ας ανεβάσει κάποιος φίλος την απόδειξη ...ρε δεν πάμε καλά ,δηλ. χωριστά η πληρωμή της εργατώρας για αλλαγή π.χ. φρένων και χωριστά πληρωμή για εξαγωγή και την επανατοποθέτηση τών τροχών ??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vasvo last edited by

            Η φωτογραφία διαγράφηκε, καθώς ο κάτοχος της δεν επιθυμεί την δημοσίευσή της στο 4TF. [Admin]

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manolis67 last edited by

              ναί - ευχαριστώ που τήν ανέβασες την foto - για το αληθές τού post

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                harisma23 last edited by

                Είναι αυτό που λέμε 'βγάζει και από τη μύγα, ξίγκι'... Φαρμακείο από τα λίγα η Καρέντα!

                Έχω δει βέβαια και χειρότερα. Σε Mini Countryman 1.6D 2014, 500 Ευρώ τακάκια μπρος πίσω μαζί με εργασία! Και το 'καλύτερο' είναι ότι βγάζουν λιγότερο από 20.000 Km!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tiger last edited by

                  ποτέ δεν μού χρέωσαν εργασία π.χ. για να μού αλλάξουν φρένα τακάκια η δισκόπλακες κλπ

                  Για να ειμαστε ακριβεις,παντα σε χρεωναν,ασχετως τι εγραφαν στην αποδειξη,το ερωτημα ειναι αν πλεον σε χρεωνουν ακριβοτερα για το ιδιο πραγμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator last edited by

                    Είναι απλά θέμα περιγραφής και τίποτα άλλο. Η εργασία για την αλλαγή στα τακάκια απαιτεί να βγεί η ζάντα, τώρα εάν θα την χρεώσουν ξεχωριστά την εργασία ή θα την προσμετρήσουν στην χρέωση εργασίας για αλλαγή στα τακάκια είναι καθαρά τεχνικό θέμα, η ουσία είναι ότι πάντα χρεώνεται.

                    ΥΓ: Τα φρένα στις BMW-Mini είναι πάρα πολύ ακριβά (€500 βέβαια μου φαίνονται εξωφρενικά, κάνα 300αρι πλήρωνα στην 116 και για τα 4 τακάκια), τόσο ως ανταλλακτικά (πάνω από €100 τα τακάκια!) αλλά και η εργατοώρα. Επίσης, ναι δεν κρατάνε πολύ, ειδικά στο F56 έχουν θέμα τα τακάκια...δεν ξέρω εάν το έλυσαν τελικά.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nonos last edited by

                      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                      Είναι απλά θέμα περιγραφής και τίποτα άλλο. Η εργασία για την αλλαγή στα τακάκια απαιτεί να βγεί η ζάντα, τώρα εάν θα την χρεώσουν ξεχωριστά την εργασία ή θα την προσμετρήσουν στην χρέωση εργασίας για αλλαγή στα τακάκια είναι καθαρά τεχνικό θέμα, η ουσία είναι ότι πάντα χρεώνεται.

                      Συμφωνω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fidelio last edited by

                        Μου κάνει εντύπωση πως αλλάζατε ταυτόχρονα τακάκια πίσω και μπροστά, μιας και τα πρώτα φαγώνονται πολύ αργότερα από τα μπροστά. Μήπως ήταν κοροϊδία της αντιπροσωπείας; Και μήπως και το γεγονός ότι φαγώνονταν στα 20000χμ ήταν και αυτό πολιτική για να τα αλλάζουν; Πολύ εντυπωσιακό όπως και να χει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • fanis75
                          fanis75 moderator last edited by

                          Ο χρήστης fidelio έγραψε:
                          Μου κάνει εντύπωση πως αλλάζατε ταυτόχρονα τακάκια πίσω και μπροστά, μιας και τα πρώτα φαγώνονται πολύ αργότερα από τα μπροστά. Μήπως ήταν κοροϊδία της αντιπροσωπείας; Και μήπως και το γεγονός ότι φαγώνονταν στα 20000χμ ήταν και αυτό πολιτική για να τα αλλάζουν; Πολύ εντυπωσιακό όπως και να χει.

                          Στην 2η αλλαγή των πίσω, άλλαξα και τα μπροστά. Στην BMW τα πίσω κρατήσουν πολύ λιγότερο από τα μπροστά, λόγω DSC και πίσω κίνησης. Πάντως και στο Kuga στις 27.000χλμ τα πίσω τακάκια έχουν μεγαλύτερη φθορά (δεν ξέρω τον λόγο) και είχε γίνει και σημείωση από το συνεργείο στο service, να ελεγχθούν σε 10.000χλμ.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fidelio last edited by

                            Για το ΒΜW τώρα που το λές έχει λογική, αλλά στο Kuga όχι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Σύμφωνα με την απόδειξη χρεώνουν την εργασία για το service 24euro.
                              Προσωπικά το βρίσκω απίστευτα χαμηλή τιμή.

                              Από εκεί και πέρα χρεώνουν ξεχωριστά (και είναι λογικό) την εργασία τοποθέτησης στα τακάκια και έχουν σπάσει το ποσό σε δύο εργασίες, την βάλε/βγάλε τροχό κλπ... και την εργασία τοποθέτησης. 55euro μπροστά και 62euro πίσω.

                              Φυσικά οι τιμές είναι τσιμπημένες, θα μπορούσαν να κάνουν έκπτωση και είμαι σίγουρος ότι κάποιοι πελάτες έχουν έκπτωση στην εργασία.
                              Αλλά αυτό είναι θέμα του ιδιοκτήτη. Αν πηγαίνει π.χ. στο συνεργείο παρατά το αυτοκίνητο χωρίς να πάρει πληροφορίες και διευκρινήσεις, τότε μετά από 8 ώρες που θα πάει να το πάρει θα πληρώσει ότι του πούνε. Αυτό το έχω δει εκατοντάδες φορές σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fidelio last edited by

                                Η εργασία για αλλαγή λαδιών είναι λογική αλλά υπάρχουν και συνεργεία που δεν σου χρεώνουν καν την εργασία για αλλαγή λαδιών (ΠΧ. NISSAN).
                                Από την άλλη την αλλαγή στα τακάκια την έχουν χρεώσει γιατί να σε χρεώσουν και το βάλε βγάλε των τροχών; Είναι απαράδεκτο και εξωφρενικό. Προσωπικά δεν θα ξαναπήγαινα (αφού βέβαια τους γνωστοποιούσα το λόγο).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • fanis75
                                  fanis75 moderator last edited by

                                  Ο χρήστης fidelio έγραψε:
                                  Από την άλλη την αλλαγή στα τακάκια την έχουν χρεώσει γιατί να σε χρεώσουν και το βάλε βγάλε των τροχών; Είναι απαράδεκτο και εξωφρενικό. Προσωπικά δεν θα ξαναπήγαινα (αφού βέβαια τους γνωστοποιούσα το λόγο).

                                  Δηλαδή θες να κάνουν δωρεάν ένα τμήμα της εργασίας? Δεν καταλαβαίνω πραγματικά τι εννοείς!

                                  Το συνεργείο πρέπει να πληρωθεί για την εργασία του. Οι χρεώσεις στα εξουσιοδοτημένα είναι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ, σύμφωνα με τις ΕΠΙΣΗΜΕΣ οδηγίες της μητρικής εταιρείας. Φυσικά ο ιδιοκτήτης μπορεί να κάνει εκπτώσεις. Αλλά το ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ συνεργείο οφείλει να χρεώνει με βάση τον κατάλογο εργασιών (στην BMW είναι ηλεκτρονικά καταχωρημένος και δεν επιδέχεται αλλαγών, μόνο έκπτωσης - δηλαδή όταν πατήσεις τον κωδικό για αλλαγή φρένων, βγαίνει αυτόματα η χρέωση βάση των AW που έχει υπολογίσει η μαμά BMW).

                                  Η εργασία για αλλαγή φρένων απαιτεί να αφαιρεθεί ο τροχός. Άρα π.χ. συνολικός χρόνος εργασίας 1 ώρα. Ποια η διαφορά να σε χρεώσουν 1 εργατοώρα για αλλαγή φρένων από να σε χρεώσουν 45' για αλλαγή φρένων και 15' για εξαγωγή / τοποθέτηση τροχού (τυχαία τα νούμερα). ΙΔΙΟ ποσό δεν θα σε χρεώσουν?

                                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                                    Μου κάνει εντύπωση πως αλλάζατε ταυτόχρονα τακάκια πίσω και μπροστά, μιας και τα πρώτα φαγώνονται πολύ αργότερα από τα μπροστά. Μήπως ήταν κοροϊδία της αντιπροσωπείας; Και μήπως και το γεγονός ότι φαγώνονταν στα 20000χμ ήταν και αυτό πολιτική για να τα αλλάζουν; Πολύ εντυπωσιακό όπως και να χει.

                                    Στην 2η αλλαγή των πίσω, άλλαξα και τα μπροστά. Στην BMW τα πίσω κρατήσουν πολύ λιγότερο από τα μπροστά, λόγω DSC και πίσω κίνησης. Πάντως και στο Kuga στις 27.000χλμ τα πίσω τακάκια έχουν μεγαλύτερη φθορά (δεν ξέρω τον λόγο) και είχε γίνει και σημείωση από το συνεργείο στο service, να ελεγχθούν σε 10.000χλμ.

                                    Το είχα ξαναγράψει όταν συζητάγαμε το θέμα με τα πίσω ταμπούρα: Τα σύγχρονα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο τα πίσω φρένα σε σχέση με τα παλιότερα.ESP και κατανομή της πέδησης οι κυριότεροι λόγοι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      harisma23 last edited by

                                      Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                      Τα φρένα στις BMW-Mini είναι πάρα πολύ ακριβά (€500 βέβαια μου φαίνονται εξωφρενικά, κάνα 300αρι πλήρωνα στην 116 και για τα 4 τακάκια), τόσο ως ανταλλακτικά (πάνω από €100 τα τακάκια!) αλλά και η εργατοώρα. Επίσης, ναι δεν κρατάνε πολύ, ειδικά στο F56 έχουν θέμα τα τακάκια...δεν ξέρω εάν το έλυσαν τελικά.

                                      Όσο εξωφρενικά κι αν σου φαίνονται είναι ακριβώς όπως τα γράφω. Το Countryman είναι κολλητού φίλου και κάθε φορά αλλάζει τακάκια μπρος πίσω πριν περάσουν 20.000 Km, με το κόστος να είναι στα 492 Ευρώ για την ακρίβεια. Δεν είναι σιδεροφάγος (στο RAV που είχε πιο πριν δεν είχε τέτοιο θέμα) αλλά η αντοχή των εργοστασιακών τακακιών είναι για γέλια.

                                      Βέβαιος μέχρι τώρα βολευόταν με κάτι γενναίες εκπτώσεις λόγω γνωστού στην αντιπροσωπεία, αλλά από εδώ και πέρα θα πάει σε εξειδικευμένο, όπου οι τιμές πέφτουν στο 1/3.

                                      Υ. Γ. : Γιατί να το λύσουν το θέμα; Αφού για αυτούς δεν είναι θέμα! Τουναντίον...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        O φίλος σου αν είναι Αθήνα να πάει σε συνεργείο φρένων.Οι τιμές για τα MINI είναι όντως εξωφρενικές.Είχα και εγώ συναδελφο με cooper D και του ζήταγαν 500αρικο. Τελικά τον έστειλα στο συνεργείο φρένων που πάω και εγω και έκανε τη δουλειά του με τα μισά λεφτά και με επαγγελματισμό και προσοχή στη λεπτομέρεια..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator last edited by

                                          Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                                          Όσο εξωφρενικά κι αν σου φαίνονται είναι ακριβώς όπως τα γράφω. Το Countryman είναι κολλητού φίλου και κάθε φορά αλλάζει τακάκια μπρος πίσω πριν περάσουν 20.000 Km, με το κόστος να είναι στα 492 Ευρώ για την ακρίβεια. Δεν είναι σιδεροφάγος (στο RAV που είχε πιο πριν δεν είχε τέτοιο θέμα) αλλά η αντοχή των εργοστασιακών τακακιών είναι για γέλια.

                                          Βέβαιος μέχρι τώρα βολευόταν με κάτι γενναίες εκπτώσεις λόγω γνωστού στην αντιπροσωπεία, αλλά από εδώ και πέρα θα πάει σε εξειδικευμένο, όπου οι τιμές πέφτουν στο 1/3.

                                          Υ. Γ. : Γιατί να το λύσουν το θέμα; Αφού για αυτούς δεν είναι θέμα! Τουναντίον...

                                          Σε πιστεύω, δεν είπα το αντίθετο.

                                          Είναι σίγουρος για τις τιμές του εξειδικευμένου ότι είναι στο 1/3? Εκτός εάν δεν βάζει γνήσια τακάκια. Γιατί εγώ είχα πάει σε 4 διαφορετικά εξειδικευμένα (Γλ. Νερά, Παλλήνη, Καλλιθέα, Βριλήσσια) και οι τιμές ήταν πολύ κοντά στις αντιπροσωπείας. Μάλιστα, λόγο πολύ μεγάλης έκπτωσης που είχα (50% εργασία, 15-30% ανταλλακτικά), πλήρωνα λιγότερα τελικά στον Σπανό!

                                          Για το countryman δεν γνωρίζω, για το F56 έλεγα εγώ, όπου μου είχε πεί ο τεχν. δντης εξουσιοδοτημένου ότι έχουν πρόβλημα με το πόσο γρήγορα λειώνουν τα τακάκια και έχει γίνει θέμα και περίμεναν νέο κωδικό ανταλλακτικού από την BMW με μεγαλύτερη διάρκεια.

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            fidelio last edited by

                                            Φάνη, αυτό που λέω είναι πως είναι απαράδεκτο να φαίνεται αυτή η χρέωση.
                                            Πόσο πια θα σου χρεώσουν για αλλαγή τακάκια.
                                            Εσύ δλδ μου λες πως αν είναι να σου αλλάξουν λάδια είναι λογικό να σε χρεώσουν ξεχωριστά για αφαίρεση τάπας και άνοιγμα κλείσιμο καπό.
                                            Είναι απλά γελοίο συγνώμη.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr