-
Ξέρει κάποιος να μας εξηγήσει από τι προκαλείται το συγκεκριμένο φαινόμενο? Μου έλεγε γνωστός οτι του κάηκε κινητήρας σε τρακτέρ από το συγκεκριμένο φαινόμενο και μου φάνηκε περίεργο.
-
Ξέρει κάποιος να μας εξηγήσει από τι προκαλείται το συγκεκριμένο φαινόμενο? Μου έλεγε γνωστός οτι του κάηκε κινητήρας σε τρακτέρ από το συγκεκριμένο φαινόμενο και μου φάνηκε περίεργο.
-
Ξέρει κάποιος να μας εξηγήσει από τι προκαλείται το συγκεκριμένο φαινόμενο? Μου έλεγε γνωστός οτι του κάηκε κινητήρας σε τρακτέρ από το συγκεκριμένο φαινόμενο και μου φάνηκε περίεργο.
-
Ο χρήστης raptispan έγραψε:
Ξέρει κάποιος να μας εξηγήσει από τι προκαλείται το συγκεκριμένο φαινόμενο? Μου έλεγε γνωστός οτι του κάηκε κινητήρας σε τρακτέρ από το συγκεκριμένο φαινόμενο και μου φάνηκε περίεργο.https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine_runaway
Aν τα αγγλικά δεν σε βοηθούν πες μου να σε βοηθήσω
-
Πόσο συχνό είναι άραγε στην ελληνική πραγματικότητα; Θα ήθελα να ρωτήσω κάποιο συνεργείο αν το συναντούν καμιά φορά.
-
Εχει συμβει αρκετες φορες.
-
Σώθηκε τίποτα ή η μηχανή πήγε κατευθείαν στην ανακύκλωση;
Σύμφωνα με βιντεάκια youtube υποτίθεται ότι πρέπει να βάλεις μικρή ταχύτητα μπας και το σώσεις (καημένο σασμάν!) αλλά εκείνη τη στιγμή δεν ξέρω ποιος οδηγός θα μπορούσε να ενεργήσει λογικά. -
Εχω την εντυπωση οτι οι συνχρονοι κινητηρες κοβουν τον αερα η ecu κοβει τον αερα μετα το ιντερκουλερ.
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
Εχω την εντυπωση οτι οι συνχρονοι κινητηρες κοβουν τον αερα η ecu κοβει τον αερα μετα το ιντερκουλερ.Για να κόψει η ECU τον αέρα χρειάζεται ένα μηχανικό σύστημα, μια πεταλούδα πχ, και είναι αλήθεια ότι κάποιοι κατασκευαστές τοποθετούν πεταλούδα στην εισαγωγή, το είδα σε Αμερικάνικους κινητήρες πρίν 2 χρόνια.
-
Στο youtube πάντως δείχνει αρκετά σύγχρονα αυτοκίνητα να το παθαίνουν ( vw group, renault, ford k.a).
-
Δεν το παθαίνουν τα αυτοκίνητα αλλά το προκαλούν οι οδηγοί με τον τρόπο οδήγησης τους και με την μη τήρηση των οδηγιών των εργοστασίων αφού βάζουν το manual στο ντουλαπάκι και το μόνο που κοιτάνε σε αυτό είναι πως ανάβει το φωτάκι στο σκιάδιο του συνοδηγού για να καθρεφτίζεται η μανδάμ και πως μπαίνουν στο FC από την οθόνη των 7¨, δεν τους λυπάμαι, ας πρόσεχαν.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Δεν το παθαίνουν τα αυτοκίνητα αλλά το προκαλούν οι οδηγοί με τον τρόπο οδήγησης τους και με την μη τήρηση των οδηγιών των εργοστασίων αφού βάζουν το manual στο ντουλαπάκι και το μόνο που κοιτάνε σε αυτό είναι πως ανάβει το φωτάκι στο σκιάδιο του συνοδηγού για να καθρεφτίζεται η μανδάμ και πως μπαίνουν στο FC από την οθόνη των 7¨, δεν τους λυπάμαι, ας πρόσεχαν.Οπότε με βάση το manual πως αποφευγεται;
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Δεν το παθαίνουν τα αυτοκίνητα αλλά το προκαλούν οι οδηγοί με τον τρόπο οδήγησης τους και με την μη τήρηση των οδηγιών των εργοστασίων αφού βάζουν το manual στο ντουλαπάκι και το μόνο που κοιτάνε σε αυτό είναι πως ανάβει το φωτάκι στο σκιάδιο του συνοδηγού για να καθρεφτίζεται η μανδάμ και πως μπαίνουν στο FC από την οθόνη των 7¨, δεν τους λυπάμαι, ας πρόσεχαν.
Οπότε με βάση το manual πως αποφευγεται;
Μα με όσα γράφει το manual για τον τρόπο οδήγησης αφού εξηγεί πρώτα τι είναι το φίλτρο DPF, έχουν ξαναγραφεί αυτά τα θέματα και εδώ και στο άλλο φόρουμ, το να τα γράφω ξανά και ξανά θεωρώ ότι κάποιος με τιμωρεί αφού είναι τόσο εύκολο ένα γενικότερο γκουγκλάρισμα, έτσι όσοι έχουν diesel αυτοκίνητα με DPF φίλτρο ας ανοίξουν το βιβλίο του κατασκευαστή για συγκεκριμένες οδηγίες.
https://www.caroto.gr/2016/03/16/π ... %87%CE%AE/
https://www.autotriti.gr/autoaccessorie ... 163546.asp
-
μονο που το παθαινουν και παλιοτερα προτου το dpf και τρενα ειδα στο you tube , εγω αυτο που κανω ειναι να ειναι το λαδι στη μεση μεταξυ ανω και κατω σημειου του δεικτη.
Στο C4 το δικο μου υπαρχη ενας μηχανισμος που απο την μια μπαινει ο αερας απο το τουρμπο και παει στο ιντερκουλερ και απο το ιντερκουλερ ερχεται σαυτον τον μηχανισμο και απο κει παει εισαγωγη . Τα εγγραφα της σιτροεν το αναφερουν
σαν ΔΟΣΟΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΕΡΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΜ και ειναι πανακριβο . Εκει πιθανολογω οτι κλεινει τον αερα η ECU .
Θα ρωτησω τον μαστορα και ελπιζω να ξερει. -
Ο χρήστης otso έγραψε:
μονο που το παθαινουν και παλιοτερα προτου το dpf και τρενα ειδα στο you tube , εγω αυτο που κανω ειναι να ειναι το λαδι στη μεση μεταξυ ανω και κατω σημειου του δεικτη.
Στο C4 το δικο μου υπαρχη ενας μηχανισμος που απο την μια μπαινει ο αερας απο το τουρμπο και παει στο ιντερκουλερ και απο το ιντερκουλερ ερχεται σαυτον τον μηχανισμο και απο κει παει εισαγωγη . Τα εγγραφα της σιτροεν το αναφερουν
σαν ΔΟΣΟΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΕΡΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΜ και ειναι πανακριβο . Εκει πιθανολογω οτι κλεινει τον αερα η ECU .
Θα ρωτησω τον μαστορα και ελπιζω να ξερει.Αυτό που περιγραφεις είναι o MAF ( mass flow sensor ) είναι μετρητής της μάζας του αέρα ώστε η ECU να ρυθμίση ανάλογα τον χρόνο ψεκασμού των μπέκ, τον παλμό τους για να είναι σωστή η αναλογία καυσίμου αέρα, η Renault χρησιμοποιεί για την ίδια δουλειά MAP ( manifold absolute pressure ) μετράει την απόλυτη πίεση στην εισαγωγή, καί αυτός ο αισθητήρας την ίδια δουλειά κάνει για το μίγμα αλλά με άλλη τεχνική, μην μπερδεύεσαι με αυτό που λές, όσο για τα παλιά diesel που την παθαίναν είναι λογικό, όταν κατουράνε σε ένα ταξίδι τα μπέκ στο τέλος ανεβαίνει η στάθμη του λαδιού και μπαίνει στην εισαγωγή, το ίδιο γίνεται και με τα σύγχρονα όταν κάνουν συνεχώς ενεργητική αναγέννηση για να καθαρίση το DPF, περνάει πετρέλαιο στο κάρτερ ανεβάζοντας τη στάθμη του λαδιού μέχρι to πετρελαιόλαδο πια να μπεί στην εισαγωγή.
-
Μπηκα σαν μαστορας στην citroen και το γυρισα αγγλικα για να καταλαβουμε καλυτερα . Αυτο που περιγραφω το λεει
AIR DOSER , ο mass flow meter ειναι ακριβως μετα το φιλτρο αερος και πριν το τουρμπο .
Το AIR DOSER εχει 2 σενσορες πανω INTAKE AIR PRESSURE SENSOR και AIR INTAKE TEMPERATURE SENSOR , αλλά εχω την εντυπωση οτι εχει και πεταλουδα εκει γιατι ο μαστορας μου ειπε την πεταλουδα την εχεις καθαρισει;
τελος παντων μην το γυρισουμε το θεμα του ανθρωπου για το δικο μου αμαξι.
diesel runaway