Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσα κερδίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες από κάθε αυτοκίνητο
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πόσα κερδίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες από κάθε αυτοκίνητο
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    8
    67
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      the_emperor last edited by

      http://www.drive.gr/news/kosmos/posa-ke ... agorazoyme

      Έρευνα για τα περιθώρια κέρδους των κατασκευαστών ανά αυτοκίνητο διεξήγαγε το γερμανικό περιοδικό Auto Zeitung και τα αποτελέσματά της είναι αποκαλυπτικά για την ευμάρεια των εταιρειών.

      Αλήθεια πόσα κερδίζει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία από κάθε αυτοκίνητο που μας πουλάει;

      Εφορία δεν είμαστε βέβαια, ούτε γνωρίζουμε την εμπορική πολιτική του κάθε κατασκευαστή, αλλά ξέρουμε πωςόσο πιο μαζικό είναι ένα μοντέλο τόσο μικρότερο είναι το περιθώριο κέρδους του κατασκευαστή ο οποίος στοχεύει σε μεγάλο αριθμό πωλήσεων για να «πιάσει λεφτά».

      Αντίθετα, τα σούπερκαρ και τα αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής, αυτά που απευθύνονται σε λίγους, είναι λογικό να έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους διότι μόνον έτσι επιβιώνουν οι κατασκευαστές τους που δεν ελπίζουν βέβαια σε πωλήσεις χιλιάδων μοντέλων.

      Το γερμανικό περιοδικό μεγάλης κυκλοφορίας Auto Zeitung έκανε μια ενδιαφέρουσα έρευνα-ανάλυση με την οποία επιβεβαιώνει όλα τα παραπάνω.
      Υπολόγισε με βάση το περιθώριο (ποσοστό) κέρδους κάποιων εμβληματικών εταιρειών και το πόσα αυτοκίνητα πωλού ετησίως, το ποσό που κατά μέσο όρο καρδίζουν ανά αυτοκίνητο.

      Με βάση την έρευνα αυτή, το μικρότερο ποσοστό κέρδους το έχει η VW που είναι μόλις 4,5%, κάτι που μεταφράζεται σε μέσο όρο κέρδους 801 ευρώ ανά αυτοκίνητο. Ακολουθεί άλλη μια εταιρεία μαζικής παραγωγής, ηToyota που κερδίζει 1.602 ευρώ ανά αυτοκίνητο (ποσοστό 8%) και από κοντά είναι η Ford με 1.652 ευρώ (ποσοστό 8,7%).

      Πάντα σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Auto Zeitung, οι premium μάρκες κερδίζουν περισσότερα. Το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους το έχει η BMW (3.389 ευρώ ανά αυτοκίνητο - 9,5% περιθώριο κέρδους) και ακολουθούν ηAudi με μικρή διαφορά (3.357 ευρώ ανά αυτοκίνητο - 8,8% περιθώριο κέρδους) και η Mercedes-Benz (3.192 ευρώ ανά αυτοκίνητο - 7,9% περιθώριο κέρδους).

      Τέλος, η Porsche ένα πολύ καλό περιθώριο κέρδους της τάξης του 16,7%, κάτι που μεταφράζεται σε όφελος 15.641 ευρώ ανά αυτοκίνητο που πωλείται με τη Ferrari να κερδίζει περίπου 56.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο (18% περιθώριο κέρδους).

      Η έρευνα δεν μπόρεσε να «πλησιάσει» brands όπως η McLaren, η Pagani ή η Lamborghini, κάτι που είναι μάλλον φυσικό, ενώ ενδιαφέρον θα είχε να μαθαίναμε κάποια στιγμή το περιθώριο κέρδους από μια Bentley ή μια Rolls Royce...

      [Πηγή Auto Zeitung]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        the_emperor last edited by

        http://www.drive.gr/news/kosmos/posa-ke ... agorazoyme

        Έρευνα για τα περιθώρια κέρδους των κατασκευαστών ανά αυτοκίνητο διεξήγαγε το γερμανικό περιοδικό Auto Zeitung και τα αποτελέσματά της είναι αποκαλυπτικά για την ευμάρεια των εταιρειών.

        Αλήθεια πόσα κερδίζει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία από κάθε αυτοκίνητο που μας πουλάει;

        Εφορία δεν είμαστε βέβαια, ούτε γνωρίζουμε την εμπορική πολιτική του κάθε κατασκευαστή, αλλά ξέρουμε πωςόσο πιο μαζικό είναι ένα μοντέλο τόσο μικρότερο είναι το περιθώριο κέρδους του κατασκευαστή ο οποίος στοχεύει σε μεγάλο αριθμό πωλήσεων για να «πιάσει λεφτά».

        Αντίθετα, τα σούπερκαρ και τα αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής, αυτά που απευθύνονται σε λίγους, είναι λογικό να έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους διότι μόνον έτσι επιβιώνουν οι κατασκευαστές τους που δεν ελπίζουν βέβαια σε πωλήσεις χιλιάδων μοντέλων.

        Το γερμανικό περιοδικό μεγάλης κυκλοφορίας Auto Zeitung έκανε μια ενδιαφέρουσα έρευνα-ανάλυση με την οποία επιβεβαιώνει όλα τα παραπάνω.
        Υπολόγισε με βάση το περιθώριο (ποσοστό) κέρδους κάποιων εμβληματικών εταιρειών και το πόσα αυτοκίνητα πωλού ετησίως, το ποσό που κατά μέσο όρο καρδίζουν ανά αυτοκίνητο.

        Με βάση την έρευνα αυτή, το μικρότερο ποσοστό κέρδους το έχει η VW που είναι μόλις 4,5%, κάτι που μεταφράζεται σε μέσο όρο κέρδους 801 ευρώ ανά αυτοκίνητο. Ακολουθεί άλλη μια εταιρεία μαζικής παραγωγής, ηToyota που κερδίζει 1.602 ευρώ ανά αυτοκίνητο (ποσοστό 8%) και από κοντά είναι η Ford με 1.652 ευρώ (ποσοστό 8,7%).

        Πάντα σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Auto Zeitung, οι premium μάρκες κερδίζουν περισσότερα. Το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους το έχει η BMW (3.389 ευρώ ανά αυτοκίνητο - 9,5% περιθώριο κέρδους) και ακολουθούν ηAudi με μικρή διαφορά (3.357 ευρώ ανά αυτοκίνητο - 8,8% περιθώριο κέρδους) και η Mercedes-Benz (3.192 ευρώ ανά αυτοκίνητο - 7,9% περιθώριο κέρδους).

        Τέλος, η Porsche ένα πολύ καλό περιθώριο κέρδους της τάξης του 16,7%, κάτι που μεταφράζεται σε όφελος 15.641 ευρώ ανά αυτοκίνητο που πωλείται με τη Ferrari να κερδίζει περίπου 56.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο (18% περιθώριο κέρδους).

        Η έρευνα δεν μπόρεσε να «πλησιάσει» brands όπως η McLaren, η Pagani ή η Lamborghini, κάτι που είναι μάλλον φυσικό, ενώ ενδιαφέρον θα είχε να μαθαίναμε κάποια στιγμή το περιθώριο κέρδους από μια Bentley ή μια Rolls Royce...

        [Πηγή Auto Zeitung]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          the_emperor last edited by

          http://www.drive.gr/news/kosmos/posa-ke ... agorazoyme

          Έρευνα για τα περιθώρια κέρδους των κατασκευαστών ανά αυτοκίνητο διεξήγαγε το γερμανικό περιοδικό Auto Zeitung και τα αποτελέσματά της είναι αποκαλυπτικά για την ευμάρεια των εταιρειών.

          Αλήθεια πόσα κερδίζει κάθε αυτοκινητοβιομηχανία από κάθε αυτοκίνητο που μας πουλάει;

          Εφορία δεν είμαστε βέβαια, ούτε γνωρίζουμε την εμπορική πολιτική του κάθε κατασκευαστή, αλλά ξέρουμε πωςόσο πιο μαζικό είναι ένα μοντέλο τόσο μικρότερο είναι το περιθώριο κέρδους του κατασκευαστή ο οποίος στοχεύει σε μεγάλο αριθμό πωλήσεων για να «πιάσει λεφτά».

          Αντίθετα, τα σούπερκαρ και τα αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής, αυτά που απευθύνονται σε λίγους, είναι λογικό να έχουν μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους διότι μόνον έτσι επιβιώνουν οι κατασκευαστές τους που δεν ελπίζουν βέβαια σε πωλήσεις χιλιάδων μοντέλων.

          Το γερμανικό περιοδικό μεγάλης κυκλοφορίας Auto Zeitung έκανε μια ενδιαφέρουσα έρευνα-ανάλυση με την οποία επιβεβαιώνει όλα τα παραπάνω.
          Υπολόγισε με βάση το περιθώριο (ποσοστό) κέρδους κάποιων εμβληματικών εταιρειών και το πόσα αυτοκίνητα πωλού ετησίως, το ποσό που κατά μέσο όρο καρδίζουν ανά αυτοκίνητο.

          Με βάση την έρευνα αυτή, το μικρότερο ποσοστό κέρδους το έχει η VW που είναι μόλις 4,5%, κάτι που μεταφράζεται σε μέσο όρο κέρδους 801 ευρώ ανά αυτοκίνητο. Ακολουθεί άλλη μια εταιρεία μαζικής παραγωγής, ηToyota που κερδίζει 1.602 ευρώ ανά αυτοκίνητο (ποσοστό 8%) και από κοντά είναι η Ford με 1.652 ευρώ (ποσοστό 8,7%).

          Πάντα σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Auto Zeitung, οι premium μάρκες κερδίζουν περισσότερα. Το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους το έχει η BMW (3.389 ευρώ ανά αυτοκίνητο - 9,5% περιθώριο κέρδους) και ακολουθούν ηAudi με μικρή διαφορά (3.357 ευρώ ανά αυτοκίνητο - 8,8% περιθώριο κέρδους) και η Mercedes-Benz (3.192 ευρώ ανά αυτοκίνητο - 7,9% περιθώριο κέρδους).

          Τέλος, η Porsche ένα πολύ καλό περιθώριο κέρδους της τάξης του 16,7%, κάτι που μεταφράζεται σε όφελος 15.641 ευρώ ανά αυτοκίνητο που πωλείται με τη Ferrari να κερδίζει περίπου 56.000 ευρώ ανά αυτοκίνητο (18% περιθώριο κέρδους).

          Η έρευνα δεν μπόρεσε να «πλησιάσει» brands όπως η McLaren, η Pagani ή η Lamborghini, κάτι που είναι μάλλον φυσικό, ενώ ενδιαφέρον θα είχε να μαθαίναμε κάποια στιγμή το περιθώριο κέρδους από μια Bentley ή μια Rolls Royce...

          [Πηγή Auto Zeitung]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman7 last edited by

            Πολύ ενδιαφέρουσα έρευνα και δικαιολογεί και κάποιες εμπορικές πρακτικές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              triton last edited by

              Δεν μπορεί η vw να πιάνει 800 ευρώ ανά αυτοκίνητο και η toyota 1600 .... κάπου υπάρχει λάθος ...

              Δηλαδή το Τουρκος ή ο Βουλγαρος ή οπου έχει εργοστάσια η toyota .... οι εργάτες παίρνουν 100 ευρώ μισθό ;;;
              Και έτσι η toyota έχει μεγάλο περιθώριο κέρδους ....

              Οι μεγαλύτεροι τσιγκούνηδες είναι οι Γερμανοί στους μισθούς και φτιάχνουν αυτοκίνητα σε φτωχές χώρες με χαμηλά εργατικά ... πώς είναι δυνατόν τόση διαφορά με την toyota ;;;

              Αλλά ξέχασα την έρευνα την έκανε Γερμανικό περιοδικό ....... ' Φτωχαδάκια Γερμανοί ' Θα πάρω vw για να σας βοηθήσω οικονομικά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Το πόσα κερδίζεις από κάθε τεμάχιο έχει να κάνει με ένα σωρό παράγοντες όπως σε τι τιμή πουλάς, τι αυτοματισμούς έχεις στην παραγωγή σου, το εργατικό που είναι , πόσα υποσυστήματα είναι δικά σου και πόσα αγορασμένα από εξωτερικούς συνεργάτες, τι προστιθέμενη αξία και δύναμη έχεις δηλαδή, τι έξοδα προώθησης κάνεις κ.α. Και παλιότερα που έχω δει τους Βαγκέουλες έπασχαν στο θέμα των κερδών. Καμμία έκπληξη από μένα.

                Πάρτε και μια πρόχειρη εκτίμηση των εξόδων που έχει ένα κοινό αμάξι, (όχι τα υπεράμαξα)

                http://marketrealist.com/2015/02/raw-materials-biggest-cost-driver-auto-industry/

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  triton last edited by

                  Δηλαδή το κόστος για την toyota στα υλικά είναι χαμηλότερο ;;;

                  Πλάκα μας κάνετε ...

                  Εγώ νομίζω ότι vw δεν μπορεί να πιάνει 800 ευρώ κατά μέσω όρο στα μοντέλα της εκτός και αν επίτηδες μειώνει το κέρδος της για να βγάλει πωλήσεις και να ξεπεράσει την toyota

                  Αυτή η έρευνα είναι ύποπτη ...

                  Μιλάμε για μεγάλη διαφορά από τα 800 στα 1600 .....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dstou last edited by

                    Είναι πιθανό να είναι χαμηλότερο το κόστος υλικών, αλλά περισσότερο πιθανό να είναι μικρότερο ποσοστιαίο εργατικό κόστος δοθέντος ότι την παραγωγικότητα των σαμουράιδων δεν την έχει κανένας.
                    Όμως, πρώτα απ΄όλα και πάνω απ΄όλα, η έρευνα είναι γενική. Για να βρεις πόσο συμβάλλει ο κάθε τομέας στη διαμόρφωση του συνολικού κόστους και των κερδών για κάθε διαφορετικό μοντέλο πρέπει να έχεις στα χέρια σου ένα σωρό επιμέρους στοιχεία, μερικά των οποίων είναι εταιρικά μυστικά.
                    Και αφού τα βρεις αυτά να κάτσεις π.χ. να βάλεις δίπλα δίπλα το Γιάρις με το Πόλο, το Άουρις με τη Γκόλφω, το Άικιού με το Απ κ.ο.κ. και να συγκρίνεις μήπως και εξάγεις κάποιο συμπέρασμα πιο στοχευμένο και χειροπιαστό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Στο κέρδος παίζουν μεγάλο ρόλο και οι εμπορικές πορείες των μοντέλων. Αλλού μετά από κάποια στιγμή πέφτουν οι πωλήσεις, αλλού για να κρατηθούν οι πωλήσεις πρέπει να γίνουν προσφορές...και κάθε ευρώ μείον από την τελική τιμή αφαιρείται (πλην φόρων) και από το κέρδος. Οπότε εκπτώσεις 1500 ευρώ στο μοντέλο των 18000 επηρρεάζουν πολύ την τελική κερδοφορία. Επιπλέον μην ξεχνάτε ότι η VW είχε και το dieselgate που κόστισε πολλά χρήματα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr