-
ή απλα εσεις σε σχεση με τους παλιους...
γενικα ειμαστε καλυτεροι οδηγοι απο τους γονεις μας;;
γιατι ο θειος μου στα 70 φευγα χρονια ακομα και τωρα επειμενει στα δυσκολα τριτη και στο ισιωμα 4 και η 5η ειναι για 'ειδικες' περιστασεις;;
και στην ερωτηση 6η ειναι για αυτους που τρεχουν με τα 'ακριβα' αμαξια;;το η 'ζωνη ειναι επικινδυνη γιατι αν τουμπαρεις καηκες ζωντανος γιατι θα κολλησει και δεν θα ανοιγει...ή αν πεσεις στο λιμανι πνιγηκες';;
-
ή απλα εσεις σε σχεση με τους παλιους...
γενικα ειμαστε καλυτεροι οδηγοι απο τους γονεις μας;;
γιατι ο θειος μου στα 70 φευγα χρονια ακομα και τωρα επειμενει στα δυσκολα τριτη και στο ισιωμα 4 και η 5η ειναι για 'ειδικες' περιστασεις;;
και στην ερωτηση 6η ειναι για αυτους που τρεχουν με τα 'ακριβα' αμαξια;;το η 'ζωνη ειναι επικινδυνη γιατι αν τουμπαρεις καηκες ζωντανος γιατι θα κολλησει και δεν θα ανοιγει...ή αν πεσεις στο λιμανι πνιγηκες';;
-
ή απλα εσεις σε σχεση με τους παλιους...
γενικα ειμαστε καλυτεροι οδηγοι απο τους γονεις μας;;
γιατι ο θειος μου στα 70 φευγα χρονια ακομα και τωρα επειμενει στα δυσκολα τριτη και στο ισιωμα 4 και η 5η ειναι για 'ειδικες' περιστασεις;;
και στην ερωτηση 6η ειναι για αυτους που τρεχουν με τα 'ακριβα' αμαξια;;το η 'ζωνη ειναι επικινδυνη γιατι αν τουμπαρεις καηκες ζωντανος γιατι θα κολλησει και δεν θα ανοιγει...ή αν πεσεις στο λιμανι πνιγηκες';;
-
Ο βλακας ή ο αμορφωτος που δε ξερει βασικη φυσικη δεν εχει ηλικια...
Κατα τ αλλα η οδηγικη παιδεια και οι γνωσεις του μεσου ανθρωπου πανω στο αυτοκινητο εχουν βελτιωθει σαφεστατα σε σχεση με τις περασμενες 10ετιες. -
για τον πατερα μου δεν ξερω. εχουμε πολλα χρονια να τα πουμε και καλυτερα. με το θειο μου που εχω επαφη, οδηγει πολλη καλα. γενικα ομως οι 55+ δεν οδηγουν οπως πρεπει. κοκ δεν τηρουν, αποστασεις δεν τηρουν, τρεχουν μεσα στην πολη, δε σεβονται τα μηχανακια. για τις γυναικες δε σχολιαζω. τις προαλες μια παρκαρε μεσα στη θαλασσα σε παραλια με κοσμο μια 5αρα bmw. και ποσες αλλες που πιανουν το λεβγιε και τον μπερδευουν με το δονητη. να πουμε και για το ποσο καθαρα εχουν τα αυτοκινητα τους; κοντραρουν σταβλους.
http://www.karfitsa.gr/2015/08/12/patise-gkazi-kai-prosgeiose-to-amaks/
Θαναση καλη milf η θεια που ειναι διπλα στη μπεμπα. της εριχνα ενα 'ιδιαιτερο' για οδηγηση.http://www.star.gr/Pages/Ellada.aspx?art=285008&artTitle=amaxi_epese_sti_thalassa_kai_oi_epivates_sothikan_apo_thavma
3 γυναικες. καψωσαν οι καημενες.http://www.iefimerida.gr/news/218549/folegandros-xehasan-heirofreno-kai-amaxi-ekane-mpanio-eikones
και αλλη μπεμπα στη θαλασσα. αγνωστο το φυλο του ιδιοκτητη. ρε τι παιζει φετος και τα πανε για μπανια τα αμαξια;η μητερα μου οδηγαει προσεκτικα. δεν πηγαινει το αμαξι ταπα, ουτε σαν χελωνα. ομως εβαζε μια τριτη στην εθνικη και αυτον ηταν. 80χλμ με 3η. μεσα στην πολη η 2α εφθανε και περισευε. αγανακτησα και της πηρα ενα αυτοματο. το χαιρεται και το καθαριζει γιατι ειναι ανθρωπος τυπικος σε αυτα.
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
γενικα ειμαστε καλυτεροι οδηγοι απο τους γονεις μας;;Με βασικό δεδομένο την εξέλιξη των αυτοκινήτων και το τι οδηγούσαν οι παλιοί θα μιλούσα ίσως υπέρ των παλιών. Οχι στο θέμα ηλικιακής εμπειρίας αλλά οδηγικής. Οι σημερινές ευκολίες που δεν υπήρχαν τότε μπορεί θεωρητικά να μας επικεντρώνουν στο θέμα οδήγηση λύνοντας μας άλλα θέματα και δυσκολίες, αλλά μάλλον μας έχουν κάνει και τεμπέληδες.
Ενα υδραυλικό ή ηλεκτρικό πλέον τιμόνι και ένα a/c από μόνα τους μπορούν να αναδείξουν την διαφορά συνθηκών οδήγησης του τότε με το τώρα. Είναι χαώδης η διαφορά οδήγησης ενός οικογενειακού Ford Escort των 70ies από την τωρινή εξέλιξη του ως Focus του 2015. Φυσικά οι παλιοί δαιμονοποίησαν αυτή την εξέλιξη σε κάποια σημεία. Ζώνες που πνίγουν, ηλεκτρικά παραθυρα που εγκλωβίζουν κλπ.
Από εκεί και πέρα η ηλικιακή διαφορά έχει τα + και τα - της. Νεανικός ενθουσιασμός για τους νέους, υπερεκτίμηση δυνατοτήτων στις μέσες ηλικίες και αντανακλαστικά σε μεγαλύτερες ηλικίες σε αυτοκίνητα που εν καιρό έγιναν πιο γρήγορα και πιο δυνατά.
Σε όλες τις περιπτώσεις πάντως χρειάζεται προσοχή και υπευθυνότητα πίσω από το τιμόνι. Ενα τωρινό ασφαλές αυτοκίνητο δεν σώζει απαραίτητα όπως και η εμπειρία από μόνη της.
Οπότε μάλλον ρευστό το ερώτημα. -
Ποιότητα οδήγησης ως προς το χειρισμό του αυτοκινήτου θεωρώ πως είχαν οι παλιοί οδηγοί. Είχαν και λιγότερα αυτοκίνητα να αντιμετωπίσουν και άρα λίγοτερες αριθμητικά δύσκολες καταστάσεις. Αυτό τους έκανε να μαθαίνουν τις σωστές κινήσεις στο τιμόνι και όχι τις ταρζανιές που γινονται σήμερα. Αν είχαν και την σημερινή τεχνολογία των αυτοκινήτων θα ηταν πανευτυχείς .
Οι σημερινοί οδηγοί έχουν τις τεχνολογικές ευκολίες και τη δύναμη στα αυτοκίνητα και δεν έχουν την αίσθηση της ποιότητας της οδήγησης. Της πραγματικής οδήγησης με τον ανθρώπινο παράγοντα να συμμετέχει 100% στο χειρισμό του οχήματος. Μια η βιασύνη μες στην κίνηση μια οι αχανείς ουρές στις λεωφόρους μόνο σωστή και ποιοτική οδήγηση δεν φέρνουν. Δεν έχουν χρόνο αρκετό να σκεφτούν και κάνουν βιαστικές κινήσεις σε τιμόνι γκάζι και φρένα.
Ούτε καλή ποιότητα σχέσης οδηγού οχήματος έχουν. -
Με την εξέλιξη της τεχνολογίας στα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρικά πλέον να παίζουν τεράστιο ρόλο, η οδήγηση εχει γίνει πολύ εύκολη. Παλιά οι οδηγοί ειχαν εξ'ολοκλήρου τον χειρισμό στα αυτοκίνητα. Βέβαια ευτυχώς έχει εξελιχθεί η τεχνολογία στο συγκεκριμένο θέμα (με όποια υπέρ και κατά) και παρέχουν εξτρα ασφάλεια. Πάντως γενικά στην οδήγηση, το έχεις η όχι
-
Είμαι υπέρ της τεχνολογικής εξέλιξης φυσικά. Ειδικά στην ασφάλεια . Μεγαλύτερη ασφάλεια όμως σημαίνει και μεγαλύτερη ευκολία στην χρήση του αυτ/του. Αυτό σημαίνει ότι δεν ξέρεις τα όριά σου σε μια δύσκολη στιγμή. Στηρίζεσαι σε μεγάλο βαθμό στα συστήματα ασφάλειας. Άποψή μου είναι ότι οδηγός που δεν έχει δοκιμάσει τον εαυτό του πέρα απο τα συνηθισμένα δεν είναι ολοκληρωμένος οδηγός. Η εκπαίδευση των νέων οδηγών είναι ελλειπής.
Ένας παλιός οδηγός αν πάρει ένα νέο τεχνολογικά αυτ/το μέσα σε μερικά χλμ θα νιώθει expert! Άντίθετα ο νέος αν πάρει παλιό θα νιώθει ναυαγός στον Ειρηνικό! -
Συμφωνώ, γι'αυτό εξάλλου είπα η τεχνολογική εξέλιξη με τα υπέρ και τα κατά της. Φυσικά ο οδηγός πρέπει να γνωρίζει τα όρια του για πάρα πολλούς λόγους. Το πως θα αντιδράσει σε μια κρίσιμη στιγμή κτλ... Πρώτα βασίζεσαι σε σένα τον ίδιο και μετά σε όλα τα αλλα.
Έτυχε να μπω στο αυτοκίνητο ενός σχετικά νέου οδηγού, και οι κινήσεις του ήταν εντελώς αυτοματοποιημένες. Δυστυχώς δεν βλέπω βελτίωση σε νέους οδηγούς. Δεν υπάρχει σεβασμός του Κ.Ο.Κ (πότε υπήρχε;) και το χειρότερο αδιαφορία να μάθουν! -
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Ένας παλιός οδηγός αν πάρει ένα νέο τεχνολογικά αυτ/το μέσα σε μερικά χλμ θα νιώθει expert! Άντίθετα ο νέος αν πάρει παλιό θα νιώθει ναυαγός στον Ειρηνικό!Αρκεί να προσδιορίσουμε ποιος είναι ο παλιός οδηγός. Παλιός είμαι και εγώ ο 45αρης που οδηγώ από τα 18, παλιός και ο πατέρας μου στα 70 του που οδηγεί και αυτός από τα 18 του. Η διαφορά όμως προσαρμογής και αφομοίωσης των δύο μας στην σύγχρονη τεχνολογία είναι μεγάλη. Ίσα που προσαρμόστηκε στο ηλεκτρικό τιμόνι και στα παράθυρα ενώ άλλες ευκολίες του φαίνονται 'δύσκολες'. Από την άλλη νομίζω πιο εύκολα θα είχε το κουμάντο στο αρχαίο Datsun 120Y ακόμα και τώρα, από μένα που έμαθα σ'αυτο αλλά ακολούθησα την εξέλιξη.
Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτο ακριβως.
Ειτε εσυ κι εγω που οδηγουμε πολλα χρονια ειτε ο πατερας μας (εμενα ειναι 81 ) που ηταν και μηχανικος δεν θα δυσκολευτουμε στην οδηγηση ενος συνχρονου αυτ/του . Αν εξαιρεσουμε την ηλικια οσο ποιο παλια αυτοκινητα εχεις οδηγησει τοσο περισσοτερο βλεπεις την οδηγικη διαφορα των τελευταιων μοντελων. Εγω ξενερωνω. Νιωθω την ασφαλεια που μου παρεχουν αλλα με περιοριζουν . Ο πατερας μου ουτε θελει ουτε ηθελε ποτε να αγορασει νεας τεχνολογιας αυτοκινητο κι ας τον εντιπωσιαζαν τα νεα αυστηματα ασφαλειας σε φρενα διευθυνση αναρτηση μεταδοση κτλ. Θεωρει οτι δεν κανει οτι θελει αυτος το αυτοκινητο. Μπορει και να τον τρομαζει οταν πχ μπαινει σε στροφη θελει να μπει με περισσοτερο γκαζι και τον κοβει το αυτοκινητο. Απαραδεκτο μου λεει. Οχι οτι ειναι πατερας μου αλλα δεν εχει αδικο. Εχει οδηγησει ισως χιλιαδες αυτοκινητα λογο δουλειας και τον πιστευω.
Τωρα στην ηλικια του δεν οδηγει. Δεν βλεπει καλα και μονος του (σημαντικο) κατεθεσε πινακιδες και δεν πουλησε το αυτ/το (ψυχολογικοι λογοι) οπως ωφειλε. -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
ή απλα εσεις σε σχεση με τους παλιους...γενικα ειμαστε καλυτεροι οδηγοι απο τους γονεις μας;;
Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι οι 'νέοι' είναι καλύτεροι οδηγοί από τους 'παλιούς';
Και ποιοι θεωρούνται 'νέοι' και ποιοι 'παλιοί';
Εγώ κοντεύω στα 50. Είμαι 'παλιός' ή 'νέος';Λαμβάνοντας υπόψη αυτό: viewtopic.php?f=15&p=3119569#p3119569
το μόνο που διακρίνω γύρω μου είναι έφηβους και μικρά απερίσκεπτα παιδάκια που αγοράζουν αυτοκίνητα με μεγάλες ιπποδυνάμεις χωρίς να έχουν οδηγική παιδεία και αντίληψη.
Οι ηλικίες τους κυμαίνονται από 17 έως το πολύ 30ετών με μυαλά 'πεπόνι'.Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι οι ιπποδυνάμεις, τα τούρμπο και η φιγούρα σε φόρουμς και σε συναντήσεις των συλλόγων των αυτοκινήτων τους.
Και επειδή είναι πολύ επίκαιρο (σημερινό). Θεωρώ κωμικοτραγικό να λέει ιδιοκτήτης Panda (μάλλον μικρό παιδί) ότι το FiatPandaClub είναι 'κλειστό' επειδή το Panda έβγαινε με ατμοσφαιρικούς κινητήρες και όχι τούρμπο, οπότε δεν μπορεί να γίνει κουβέντα και νταβαντούρι για 'βελτιώσεις και πειράγματα και ιπποδυνάμεις'.
Έλεος. Για το Panda μιλάμε... -
Χθες το βραδυ παντως στη λαυριου παππους με Almera πηγαινε καροτσακι ολοκληρη την αριστερη λωριδα δημιουργωντας ανεξηγητο μποτιλιαρισμα σε σημεια χωρις φαναρια...ο λογος? Πατουσε φρενο στην ευθεια χωρις να ειναι κανεις μπροστα του και με ελαχιστα χλμ !! Ευτυχως τον προσπερασα απ τη δεξια γιατι ακομα θα ημουν εκει
Τωρα τι ποιοτητα εχει αυτος ο ''παλιος'' δεν ξερω
-
Γενικα οι νεοι οδηγουν καλυτερα. ειναι νεοτεροι, αρα και πιο ικανοι ως προς τα αντανακλαστικα τους, εχουν μαθει απο μικροι στην ζωνη και στο να εφαρμοζουν περισσοτερο τον ΚΟΚ (ισως τα ορια ταχυτητας να τα εξαιρεσω απο αυτο τον κανονα.) και επισης εχουν μαθει να λειτουργουν (ή προσπαθουν τελοσπαντων...) σε εποχες με απειρα αυτοκινητα και επικίνδυνους γκαζακηδες.
ΥΓ Στο μυαλο εχω ως 'νεους' τους συνομηλικους μου ( 30-παρα-κατι) και ως παλιους αυτους που ειναι στην ηλικια του πατερα μου και ανω (60-παρα-κατι)
-
Και μια που είπαμε για 'νέους'.
Θερμή παράκληση. Νέοι όταν ξενυχτάτε, δεν υπάρχει λόγος να πιάνετε τιμόνι τα ξημερώματα. Υπάρχει περίπτωση να πέσετε για ύπνο π.χ. στην Λεωφόρο Κηφισού στην άνοδο, στο ύψος των Αγίων Αναργύρων.
Φίλε μου σε εσένα το λέω που σε εκείνο το μποτιλιάρισμα λόγω έργων οδοποιίας στο Κηφισό, έπεσες στεγνά για ύπνο στην αριστερή λουρίδα.
Με θυμάσαι; Είμαι αυτός που σε βρήκε με το κεφάλι πάνω και ανοιχτό το στόμα να ροχαλίζεις. Φαντάσου σε τι κατάσταση ήσουν. Και όταν ξύπνησες, με ρώτησες τι ώρα είναι...και γιατί είσαι μέσα στο αυτοκίνητο. Τύφλα από το μεθύσι.
Και από πίσω είχαν βγει όλοι οι οδηγοί έξω που νόμιζαν ότι είχες πάθει κάτι πάνω στο τιμόνι (όπως και εγώ άλλωστε).Φυσικά αυτός ο 'ανήσυχος νέος' άξιζε να έχει ένα Golf GTi που να βάζει φωτιά στους δρόμους.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Και μια που είπαμε για 'νέους'.Φυσικά αυτός ο 'ανήσυχος νέος' άξιζε να έχει ένα Golf GTi που να βάζει φωτιά στους δρόμους.
Θελω να πιστευω οτι δεν ειναι αντιπροσωπευτικο παραδειγμα της νεας γενιας... βεβαια η αληθεια ειναι οτι στο θεμα που συζητηταμε ο καθενας εχει αποψη συμφωνα με τις εμπειριες του και κακως κανουμε(και εγω μαζι ) να γενικευουμε τωρα που το σκεφτομαι...
-
Αν ξεκινήσουμε να γράφουμε παραδείγματα δεν θα τελειώσουμε ποτέ.
Και εννοείται ότι η γενίκευση είναι λάθος τοποθέτηση. Όλες οι ηλικίες έχουν και τα καλά και τα κακά παραδείγματα.Ωστόσο θα ήθελα να υπάρχει από όλους τους οδηγούς μία γενικότερη αυτοσυγκράτηση, περισσότερη προσοχή και σοβαρότητα.
Δυστυχώς καθημερινά αποδεικνύεται ότι αυτά απουσιάζουν από μεγάλο ποσοστό οδηγών (ανεξαρτήτως ηλικίας).
-
Το ιδιο καφροι ημασταν και ειμαστε,ελπιζω στο 'δεν θα ειμαστε'.
Ειτε 60 ετων,ειτε 20........φλας σπανια βλεπεις,αλλαγη λωριδας και σφηνες βλεπεις,σταματω οπου με βολευει βλεπεις,να φυγει απο το παραθυρο κανα κουτι αναψυκτικο,γοπα,τσιγαροκουτι κτλ βλεπεις,κανενα σεβασμο στις διαβασεις πεζων βλεπεις -
ρανταρ που δε δουλευουν. ρανταρ που δεν υπαρχουν μεσα στις πολεις. τροχονομοι εξαφανισμενοι. πολεις που δεν φτιαχτηκαν για τοσα αυτοκινητα. εγινε και ενα τραγικο τροχαιο με δυο αυτοκινητα που χτυπησαν και το ενα που το οδηγουσε 19χρονος ανεβηκε το πεζοδρομιο και σκοτωσε μια μανα που κρατουσε το παιδακι της. στη Αθηνα αυτο.
οδηγοι...παλιοι και νεοι ποιοτητα οδηγησης