-
Καλημέρα παιδιά,
Είμαι φοιτητής 21 χρονών και έχω μηχανή εδώ και 3 χρόνια, το Kawasaki Ninja 250R. Ωστόσο, για αρκετούς λόγους σκέφτομαι να πάω σε αμάξι, οπότε είμαι στο ψάξιμο.
Τι ψάχνω.. Ψάχνω απλά ένα «κουτί» που αντικαθιστά τη μηχανή σε μέγεθος και έξοδα. Το budget ανέρχεται στα 4.000€ και τα κυβικά του max 1000cc, χαμηλή κατανάλωση και φθηνή συντήρηση. Η χρήση είναι αποκλειστικά για μέσα στην Αθήνα, σπίτι-σχολή-καμιά βόλτα-σπίτι, δεν με ενδιαφέρει διθέσιο ή τετραθέσιο και να τονίσω ότι δεν κάνω πάνω από 5.000 χλμ το χρόνο. Όπως καταλαβαίνετε, το αμάξι δεν θα το έχω μια ζωή, υπολογίζω 3-4 χρόνια.
Σαν πρώτη σκέψη μου ήρθε το Smart. Έχω διαβάσει περί ζημιάρικου κλπ αλλά θεωρώ ότι θα υπάρχουν κάποια που να αξίζουν στα 700cc (με χαλάει λίγο το turbo), μ’ αρέσει αισθητικά και είναι ότι πιο κοντά σε αυτό που ψάχνω.
Άλλα: Citroen C1 (δεν με τρελαίνει) και Peugeot 107 (έτσι κι έτσι).
Τι προτείνετε;
Φιλικά,
Τάσος
-
Καλημέρα παιδιά,
Είμαι φοιτητής 21 χρονών και έχω μηχανή εδώ και 3 χρόνια, το Kawasaki Ninja 250R. Ωστόσο, για αρκετούς λόγους σκέφτομαι να πάω σε αμάξι, οπότε είμαι στο ψάξιμο.
Τι ψάχνω.. Ψάχνω απλά ένα «κουτί» που αντικαθιστά τη μηχανή σε μέγεθος και έξοδα. Το budget ανέρχεται στα 4.000€ και τα κυβικά του max 1000cc, χαμηλή κατανάλωση και φθηνή συντήρηση. Η χρήση είναι αποκλειστικά για μέσα στην Αθήνα, σπίτι-σχολή-καμιά βόλτα-σπίτι, δεν με ενδιαφέρει διθέσιο ή τετραθέσιο και να τονίσω ότι δεν κάνω πάνω από 5.000 χλμ το χρόνο. Όπως καταλαβαίνετε, το αμάξι δεν θα το έχω μια ζωή, υπολογίζω 3-4 χρόνια.
Σαν πρώτη σκέψη μου ήρθε το Smart. Έχω διαβάσει περί ζημιάρικου κλπ αλλά θεωρώ ότι θα υπάρχουν κάποια που να αξίζουν στα 700cc (με χαλάει λίγο το turbo), μ’ αρέσει αισθητικά και είναι ότι πιο κοντά σε αυτό που ψάχνω.
Άλλα: Citroen C1 (δεν με τρελαίνει) και Peugeot 107 (έτσι κι έτσι).
Τι προτείνετε;
Φιλικά,
Τάσος
-
Καλημέρα παιδιά,
Είμαι φοιτητής 21 χρονών και έχω μηχανή εδώ και 3 χρόνια, το Kawasaki Ninja 250R. Ωστόσο, για αρκετούς λόγους σκέφτομαι να πάω σε αμάξι, οπότε είμαι στο ψάξιμο.
Τι ψάχνω.. Ψάχνω απλά ένα «κουτί» που αντικαθιστά τη μηχανή σε μέγεθος και έξοδα. Το budget ανέρχεται στα 4.000€ και τα κυβικά του max 1000cc, χαμηλή κατανάλωση και φθηνή συντήρηση. Η χρήση είναι αποκλειστικά για μέσα στην Αθήνα, σπίτι-σχολή-καμιά βόλτα-σπίτι, δεν με ενδιαφέρει διθέσιο ή τετραθέσιο και να τονίσω ότι δεν κάνω πάνω από 5.000 χλμ το χρόνο. Όπως καταλαβαίνετε, το αμάξι δεν θα το έχω μια ζωή, υπολογίζω 3-4 χρόνια.
Σαν πρώτη σκέψη μου ήρθε το Smart. Έχω διαβάσει περί ζημιάρικου κλπ αλλά θεωρώ ότι θα υπάρχουν κάποια που να αξίζουν στα 700cc (με χαλάει λίγο το turbo), μ’ αρέσει αισθητικά και είναι ότι πιο κοντά σε αυτό που ψάχνω.
Άλλα: Citroen C1 (δεν με τρελαίνει) και Peugeot 107 (έτσι κι έτσι).
Τι προτείνετε;
Φιλικά,
Τάσος
-
Κανα yaris mk1 fl 1000αρι?
-
τη μηχανη θα τη δωσεις αν καταλαβα καλα;
εχεις υποψη σου το σοκ στη μεταβαση ε?
(ξαφνικα ολα θα πηγαινουνε σε αργη κινηση) -
Πολύ ωραίο μηχανάκι έχεις, αρκετά γεμάτα τα κυβικά του και ευχάριστο στο δρόμο
Στο θέμα που έχεις :
- Yaris mk1 fl 1000cc όπως πρότεινε κι ο Νονός
- Daihatsu Cuore 1000cc '07-08
Καλές αγορές και να τσεκάρεις το αμάξι πριν το πάρεις οπωσδήποτε
-
ολα θα πηγαινουν αργα εκτος απο ενα s2k....
-
Yaris mk1 1000άρι και από εμένα. Είχε περάσει και από εμένα από τα χέρια μου σαν φοιτητής και πιστεύω θα σε καλύψει. Νομίζω μέχρι το 2005 έβγαινε επομένως καλύτερα κοίτα να βρεις κάποιο από τα τελευταία που βγήκαν.
-
Ο χρήστης tazbour έγραψε:
Τι ψάχνω.. Ψάχνω απλά ένα «κουτί» που αντικαθιστά τη μηχανή σε μέγεθος και έξοδα. Το budget ανέρχεται στα 4.000€ και τα κυβικά του max 1000cc, χαμηλή κατανάλωση και φθηνή συντήρηση. Η χρήση είναι αποκλειστικά για μέσα στην Αθήνα, σπίτι-σχολή-καμιά βόλτα-σπίτι, δεν με ενδιαφέρει διθέσιο ή τετραθέσιο και να τονίσω ότι δεν κάνω πάνω από 5.000 χλμ το χρόνο. Όπως καταλαβαίνετε, το αμάξι δεν θα το έχω μια ζωή, υπολογίζω 3-4 χρόνια.
Κανα yaris mk1 fl 1000αρι?
Από την χρήση ενός Yaris mk2 δεν βλέπω φθηνή συντήρηση. Αντιθέτως ακριβά σέρβις και ανταλλακτικά.
-
Έχει ο πατέρας μου Yaris του 2010, δεν νομίζω να πάω κι εγώ σε κάτι τέτοιο...
Μου 'χει ψιλοκολλήσει το Smart για το x,y λόγο, δύσκολα βρίσκεις κάτι καλό και όχι διαλυμένο;
-
Για σμαρτ με 4.000€ απλά θα κλαις σε λίγο καιρό που θα ακους κοστολόγια για επισκευές τουρμπίνας/μοτερ
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τι ψάχνω.. Ψάχνω απλά ένα «κουτί» που αντικαθιστά τη μηχανή σε μέγεθος και έξοδα. Το budget ανέρχεται στα 4.000€ και τα κυβικά του max 1000cc, χαμηλή κατανάλωση και φθηνή συντήρηση. Η χρήση είναι αποκλειστικά για μέσα στην Αθήνα, σπίτι-σχολή-καμιά βόλτα-σπίτι, δεν με ενδιαφέρει διθέσιο ή τετραθέσιο και να τονίσω ότι δεν κάνω πάνω από 5.000 χλμ το χρόνο. Όπως καταλαβαίνετε, το αμάξι δεν θα το έχω μια ζωή, υπολογίζω 3-4 χρόνια.
Κανα yaris mk1 fl 1000αρι?
Από την χρήση ενός Yaris mk2 δεν βλέπω φθηνή συντήρηση. Αντιθέτως ακριβά σέρβις και ανταλλακτικά.
Μιλαμε για αμαξι το λιγοτερο 8 ετιας πλεον το οποιο δε θα πηγαινει σε επισημο και τα ελαχιστα πραγματακια που θα συζητησει ενα 'σκυλι' το πιθανοτερο yaris μπορουν να γινουν σε απειρα συνεργεια.. Το μικρο ετησιο δε σερβις, αν εχεις μινιμουμ χρονο και χερια, το κανεις και μονος σου.
-
Το Smartάκι Diesel που έχει σαφώς πιο αξιόπιστο μοτέρ από το turbo και βρίσκεις καλό με 4.500-5.000 το έχεις σκεφτεί?
Kia Picanto? Fiat Panda? -
μην κλειστεις αποτομα σε λαμαρινα....ψαξου σε κανενα ροντσερ 2 θεσιο και βλεπεις γιατι θα σου ερθει αποτομα ο τσιγκος απο πανω
-
Το μόνο ρόουντστερ μέχρι 1000 κυβικά είναι πάλι σμαρτ!
Δεν παίρνεις ένα ΜΧ5 κι ας είναι πιο πολλά κυβικά; -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Το μόνο ρόουντστερ μέχρι 1000 κυβικά είναι πάλι σμαρτ!
Δεν παίρνεις ένα ΜΧ5 κι ας είναι πιο πολλά κυβικά;Το MX-5 θα με τσακίσει σε βενζίνες, ασφάλειες κλπ, το βρίσκω οικονομικά ασύμφορο...
-
Αφού λες πως κάνεις μόνο 5000 ετησίως πως θα σε τσακίσει ; Στα περί Smart να προσθέσω και την πιθανή ζημιά
στο αυτόματα σαζμάν όπου ξεκινάς από τα 500 €. Ενημερωσέ μας σε τι σχολή είσαι να σου προτείνουμε ανάλογα,
αν π.χ. είναι τύπου ΚΨΜ μπορείς με ένα Micra ή Panda να κάνεις τη δουλειά σου αν είναι τύπου Νομική με
ένα φτηνό roadster κάνεις πάλι τη 'δουλειά' σου
Πιστεύω τώρα που είσαι νέος και έχεις τη δυνατότητα χωρίς υποχρεώσεις να πάρεις με λίγα χρήματα κάτι που
να σου αρέσει πραγματικά, ψηφίζω MX-5, Spider 1.8 ή Barchetta για κάτι διαφορετικό. -
Ο χρήστης mmarkom έγραψε:
Αφού λες πως κάνεις μόνο 5000 ετησίως πως θα σε τσακίσει ; Στα περί Smart να προσθέσω και την πιθανή ζημιά
στο αυτόματα σαζμάν όπου ξεκινάς από τα 500 €. Ενημερωσέ μας σε τι σχολή είσαι να σου προτείνουμε ανάλογα,
αν π.χ. είναι τύπου ΚΨΜ μπορείς με ένα Micra ή Panda να κάνεις τη δουλειά σου αν είναι τύπου Νομική με
ένα φτηνό roadster κάνεις πάλι τη 'δουλειά' σου
Πιστεύω τώρα που είσαι νέος και έχεις τη δυνατότητα χωρίς υποχρεώσεις να πάρεις με λίγα χρήματα κάτι που
να σου αρέσει πραγματικά, ψηφίζω MX-5, Spider 1.8 ή Barchetta για κάτι διαφορετικό.Είμαι Πολυτεχνείο, αλλά δεν έχει να κάνει...
Αυτό που θέλω είναι κάτι οικονομικό και μικρό (σε όλα), τα αυτοκίνητα που προτείνεις είναι πολύ ωραία αλλά δεν είμαι σε αυτή τη φάση at the moment.
-
Ο χρήστης tazbour έγραψε:
Σαν πρώτη σκέψη μου ήρθε το Smart. Έχω διαβάσει περί ζημιάρικου κλπ αλλά θεωρώ ότι θα υπάρχουν κάποια που να αξίζουν στα 700cc (με χαλάει λίγο το turbo), μ’ αρέσει αισθητικά και είναι ότι πιο κοντά σε αυτό που ψάχνω.
Έχοντας αρκετά χρόνια σμαρτ με 700ρι μοτέρ turbo, η γνώμη μου είναι πως αν το προσέχεις δε θα έχεις κανένα πρόβλημα.
Για το μοτέρ:
Μια καλή επισκευή/αντικατάσταση μοτέρ κάνει όσο ένα χαζοτρακάρισμα σε ένα κανονικό αυτοκίνητο και δε θα το σκεφτόμουν έτσι. Θα έψαχνα να βρω κάποιο με αποδεδειγμένα λίγα χιλιόμετρα και χωρίς πολλά πολλά μπλιμπλιστρόνια ζαντολαστιχοαξεσουάρς γύρω γύρω και θα το πήγαινα για έλεγχο σε ένα συνεργείο.
Το σαζμάν πάσχει σε κάποια μόνο στο actuator, το οποίο θα το αλλάξεις κάποια στιγμή όταν χρειαστεί και θα σε βγάλει άλλα κάμποσα χιλιόμετρα. Είναι αργό αλλά δε νομίζω ότι σε νοιάζει και πολύ-σίγουρα είναι πολύ πιο εύκολο και ξεκούραστο στην πόληΓια τα ανταλλακτικά:
Υπάρχει πληθώρα καινούργιων ή μεταχειρισμένων. Τα καινούργια, σε σχέση με τα γιαπωνέζικα μικρά έχουν αστείες τιμές εκ πείρας.Για τη συντήρηση:
Το κόστος συντήρησής του είναι οπωσδήποτε φτηνότερο από ένα νορμάλ ΙΧ ενώ πολλά πράγματα που θα σε κουράσουν ή θα σε αγχώσουν στο συμβατικό τα ξεχνάς στο σμαρτ.Πάγια και κόστος κίνησης:
Ό,τι φτηνότερο.-Τρία πράγματα είναι που πρέπει να σκεφτείς, όμως, πολύ σοβαρά.
- Είναι διθέσιο (ξεχνάς μεταφορές σε παρέες κλπ- όπως ακριβώς και με τη μηχανή)
- Ξεχνάς ταξίδια και εθνικές παρά μόνο σε ανάγκη και με προσοχή γιατί όλο όλο είναι 2.5μέτρα
- Καλό είναι να του συμπεριφέρεσαι σωστά, αν θέλεις να σε βγαλει για κάποια χιλόμετρα. Ζέσταμα πάντα όταν είναι κρύο, πάντοτε το αφήνεις στο ρελαντί 1-2 λεπτά πριν το σβήσεις, ειδικά αν το έχεις ζορίσει πιο πριν. Οι περισσότερες ζημιές (πχ ράγισμα της πολλαπλής) προέρχονται από κακή χρήση από άσχετους ή βαριεστημένους ιδιοκτήτες. Αν πας να δεις κάποιο, άσε τον ιδιοκτήτη του να το βάλει μπρος/σβήσει για να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.
Κανένα roadster δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη μηχανή σου, οπότε μάλλον σκέψου με βάση περισσότερο τις ανάγκες σου και όχι τα γούστα σου.
-
+1 για το panda. Πολύ πιο τίμιο από το ακριβό γιάρις, μικρό σε μέγεθος και με χαμηλό κόστος χρήσης και με ένα προσεκτικό σέρβις σε ένα συνεργείο που εμπιστεύεσαι βγάζει μια 4ετία που το θες άνετα
Νέος, μηχανόβιος ψάχνει "κουτί"...