-
Λοιπον παιδια χρειαζομαι βοηθεια.Εχουμε ενα mitsubishi l200 του 2005 με την 4d56 turbo μηχανη.Εχει διακοπτη R/D Lock αλλα μολις τον παταω δεν ακουω τιποτα και εχω την αισθηση οτι δεν εχει μπει το καρο.Ξερετε πως κουμπωνει το καρο γιατι κατα την αγορα του πριν καποιες εβδομαδες δεν ειχε βιβλιο οδηγιων μεσα.Υπαρχουν συγκεκριμενα βηματα για το κλειδωμα του πισω διαφορικου?
-
Λοιπον παιδια χρειαζομαι βοηθεια.Εχουμε ενα mitsubishi l200 του 2005 με την 4d56 turbo μηχανη.Εχει διακοπτη R/D Lock αλλα μολις τον παταω δεν ακουω τιποτα και εχω την αισθηση οτι δεν εχει μπει το καρο.Ξερετε πως κουμπωνει το καρο γιατι κατα την αγορα του πριν καποιες εβδομαδες δεν ειχε βιβλιο οδηγιων μεσα.Υπαρχουν συγκεκριμενα βηματα για το κλειδωμα του πισω διαφορικου?
-
Λοιπον παιδια χρειαζομαι βοηθεια.Εχουμε ενα mitsubishi l200 του 2005 με την 4d56 turbo μηχανη.Εχει διακοπτη R/D Lock αλλα μολις τον παταω δεν ακουω τιποτα και εχω την αισθηση οτι δεν εχει μπει το καρο.Ξερετε πως κουμπωνει το καρο γιατι κατα την αγορα του πριν καποιες εβδομαδες δεν ειχε βιβλιο οδηγιων μεσα.Υπαρχουν συγκεκριμενα βηματα για το κλειδωμα του πισω διαφορικου?
-
Ο χρήστης alexomon έγραψε:
Λοιπον παιδια χρειαζομαι βοηθεια.Εχουμε ενα mitsubishi l200 του 2005 με την 4d56 turbo μηχανη.Εχει διακοπτη R/D Lock αλλα μολις τον παταω δεν ακουω τιποτα και εχω την αισθηση οτι δεν εχει μπει το καρο.Ξερετε πως κουμπωνει το καρο γιατι κατα την αγορα του πριν καποιες εβδομαδες δεν ειχε βιβλιο οδηγιων μεσα.Υπαρχουν συγκεκριμενα βηματα για το κλειδωμα του πισω διαφορικου?Όταν κλειδώσει ανάβει η ανάλογη ένδειξη στο καντράν (ένα λαμπάκι στη μέση του πίσω άξονα). Το έχω χρησιμοποιήσει 2-3 φορές στο 6 χρόνια δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου να κάνει κάποιο θόρυβο αλλά όταν είσαι σε ένα λασπωμένο/ χωμάτινο έδαφος, πατάς γκάζι και το αμάξι πετάει κώλο σαν δαιμονισμένο, δε νομίζω να χρειάζεσαι κάποια άλλη ένδειξη ότι έχει κουμπώσει. Φροντίζω πάντως πριν πατήσω το κουμπάκι να είμαι σε στάση και να μην πατάω γκάζι για κάθε ενδεχόμενο.
-
Ευχαριστω φιλε!Θα κοιταξω αυριο αν αναβει καποιο λαμπακι γιατι δεν θυμαμαι και θα σου πω
-
Πέρα από το λαμπάκι που ανάβει (R/D Lock) αν σταθεί κάποιος έξω από το αμάξι θα ακούσει έναν θόρυβο στο πίσω διαφορικό την ώρα που μπαίνει σε λειτουργία. Ίδιος θόρυβος θα ακουστεί και από τον χώρο του κινητήρα, όπου βρίσκεται το κομπρεσεράκι του αέρα που για λίγο θα τίνει αισθητή η λειτουργία του. Είναι εύκολα αντιληπτός θόρυβος και στις 2 πλευρές, αλλά από έξω. Αν τώρα και πάλι δεν είσαι σίγουρος θα πρέπει να δοκιμάσεις στην πράξη. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να βρεις ένα σημείο όπου θα κρεμάει ο ένας τροχός. Εκεί με το κάρο εμπλεγμένο δεν θα πρέπει να κάνει διαφορικό ο τροχός που θα είναι πιο σηκωμένος (και ο άλλος να είναι ακίνητος), αλλά θα πρέπει να κινείται ακριβώς το ίδιο με τον άλλο που πιέζεται. Αν σου κάνει χιαστι διαφορικό, αυτό σημαίνει πώς δεν έχεις κάρο.
-
Στα παλιοτερα αγροτικα παραμενει στο lock το πισω διαφορικο!Εχει φιλος nissan pick up του 97 και καθε φορα που περνει κλειστη στροφη κανει το διαφορικο 'γκαπ'.Επισης εχει και μπροστα μπλοκε και αυτο πρεπει να το λοκαρεις και να το ξελοκαρεις μονος σου οταν βαζεις τετρακινηση.Λογικα οπως και σε αυτο σιγουρα στα ποιο καινουρια μοντελα το λοκ γινεται μονο του ηλεκτρονικα μολις εμπλεκεις τη τετρακινηση και πισω πρεπει να ειναι μονιμα στο λοκ!
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Στα παλιοτερα αγροτικα παραμενει στο lock το πισω διαφορικο!Εχει φιλος nissan pick up του 97 και καθε φορα που περνει κλειστη στροφη κανει το διαφορικο 'γκαπ'.Επισης εχει και μπροστα μπλοκε και αυτο πρεπει να το λοκαρεις και να το ξελοκαρεις μονος σου οταν βαζεις τετρακινηση.Λογικα οπως και σε αυτο σιγουρα στα ποιο καινουρια μοντελα το λοκ γινεται μονο του ηλεκτρονικα μολις εμπλεκεις τη τετρακινηση και πισω πρεπει να ειναι μονιμα στο λοκ!Λοιπον στα παλαιοτερα αγροτικα δεν υπαρχει καν το μπλοκε που εχει το l200 στην καλυτερη να εχουν μπλοκε σε καποιο ποσοστο,επιπλεον ουτε μπροστα υπαρχει lock και αυτο που κανει χειροκινητα ειναι να κομπλαρει τις πλημνες των μπροστινων τροχων.
-
Ο χρήστης giorgos_krhth_91 έγραψε:
Στα παλιοτερα αγροτικα παραμενει στο lock το πισω διαφορικο!Εχει φιλος nissan pick up του 97 και καθε φορα που περνει κλειστη στροφη κανει το διαφορικο 'γκαπ'.Επισης εχει και μπροστα μπλοκε και αυτο πρεπει να το λοκαρεις και να το ξελοκαρεις μονος σου οταν βαζεις τετρακινηση.Λογικα οπως και σε αυτο σιγουρα στα ποιο καινουρια μοντελα το λοκ γινεται μονο του ηλεκτρονικα μολις εμπλεκεις τη τετρακινηση και πισω πρεπει να ειναι μονιμα στο λοκ!
Λοιπον στα παλαιοτερα αγροτικα δεν υπαρχει καν το μπλοκε που εχει το l200 στην καλυτερη να εχουν μπλοκε σε καποιο ποσοστο,επιπλεον ουτε μπροστα υπαρχει lock και αυτο που κανει χειροκινητα ειναι να κομπλαρει τις πλημνες των μπροστινων τροχων.
Mην γενικεύεις:
VW SYNCRO T3, (1985-2002)
*** Χειριστήριο αναστολέων διαφορικού, (μπλοκέ), μπρος-πίσω ***
-
Σου μοιάζει για αγροτικό το κουτί που πόσταρες;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Σου μοιάζει για αγροτικό το κουτί που πόσταρες;Ένα μεγάλο μέρος των Τ3, στην Ελλάδα, κυκλοφόρησαν σαν αγροτικά κουτιά!
Δεν τόξερες;
-
-
Τώρα κάτι κάνεις.
Το πρώτο που έβαλες αγροτικό δεν ήταν. -
Kυκλοφορησε 2καμπινο στην Ελλαδα;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τώρα κάτι κάνεις.
Το πρώτο που έβαλες αγροτικό δεν ήταν.Και όμως κυκλοφόρησε σαν αγροτικό κλειστό φορτηγό του ενός τόνου. Το ξέρουνε σε όλα τα χωριά και πόλεις της Ελλάδας!
Το άλλο κομμάτι αγοράς που κάλυψε ήταν σαν επαγγελματικό κλειστό φορτηγό ενός τόνου.
(Και με κύκλο στροφής 10,9 m, για να ελίσσεται μέσα στα σοκάκια όπως κανένα άλλο 4x4 αυτού του ωφέλιμου φορτίου!). -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Kυκλοφορησε 2καμπινο στην Ελλαδα;Σε δημόσιες υπηρεσίες και ανεξάρτητες εισαγωγές.
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Kυκλοφορησε 2καμπινο στην Ελλαδα;
Σε δημόσιες υπηρεσίες και ανεξάρτητες εισαγωγές.
Σε ΔΕΗ και ενοπλες δυναμεις το ξερω.Σαν πολιτικο ομως;Γιατι τα διπλοκαμπινα τελευταια επιτραπηκαν.
(αλλο ενα θεμα που το τρανσπορτερ ειναι σουπερατου,αντε και στα θεματα φερραρι )
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Kυκλοφορησε 2καμπινο στην Ελλαδα;
Σε δημόσιες υπηρεσίες και ανεξάρτητες εισαγωγές.
Σε ΔΕΗ και ενοπλες δυναμεις το ξερω.Σαν πολιτικο ομως;Γιατι τα διπλοκαμπινα τελευταια επιτραπηκαν.
(αλλο ενα θεμα που το τρανσπορτερ ειναι σουπερατου,αντε και στα θεματα φερραρι )
Μα εγώ απλά ανέφερα τις εκδόσεις προς ενημέρωση του νήματος. Δεν είπα ότι όλες ήρθαν και στην Ελλάδα!
Άσε που, τελικά, ήρθαν.
Ναι σαν διπλοκάμπινο απαγορεύοταν για ιδιώτες στην Ελλάδα, την εποχή της παραγωγής στην Ευρώπη.
(Το γιατί έχει ενδιαφέρον, την στιγμή που σε όλο τον κόσμο, (πλην Η.Π.Α.), η έκδοση ήταν διαθέσιμη!). -
Το λαμπάκι ανάβει...
...όταν ενεργοποιείται η πνευματική βαλβίδα αναστολής.(1985)
-
Που να τα βγάλεις αυτά εκτός δρόμου, με τη μηχανή πίσω από τον πίσω άξονα.
Στην στεγνή άσφαλτο είναι επικίνδυνα, εκτός δρόμου πας γυρεύοντας για ατύχημα.Φίλος είχε ένα πολύ παλιό VW bus - ήθελα να το πάρω γιατί είναι κουλτουριάρικο αλλά είναι τόσο άθλιο που φοβήθηκα - και μια φορά θα πέφταμε από τα βράχια στη θάλασσα, σχεδόν σταματημένοι.
Όλα τα (ψηλά) αμάξια περνούσαν μια χαρά, υπήρχε μια κατηφόρα απότομη, ένα φρύδι στη μέση του κακού χωματόδρομου, μετά πέτρες και χαλίκια από νεροφαγώματα και απότομη στροφή. Το μπορντέλο μόλις πέρασε το φρύδι, σχεδόν σταματημένο άρχισε να γλιστράει το μπροστινό μέρος με τέρμα στριμένο τιμόνι και μπλοκαρισμένους τροχούς χωρίς να σταματάει.
Καλά που στρίβουν πολύ οι ρόδες και μάζεψαν πέτρες μπροστά και σταμάτησε γιατί θα πέφταμε 10-20 μέτρα πάνω σε βράχια και στη θάλασσα.Ποιος άνθρωπος θα οδηγήσει αυτό το κατασκεύασμα εκτός δρόμου και δεν θα το πετάξει μετά;
Kλειδωμα πισω διαφορικου σε mitsubishi l200