-
Ψάχνω με ένα φίλο για αγορά μεταχειρισμένου Focus RS των 215 ίππων προκειμένου να το ετοιμάσουμε για track days. Εκείνο που υποτίθεται ότι είναι έκδοση περιορισμένης παραγωγής. Μόνο που κάτι δεν μου πάει καλά. Οι ανακοινώσεις της Ford στα περιοδικά έκαναν λόγο για 30-35 αυτοκίνητα αρχικά και μετά για 40 που θα ερχόντουσαν στην Ελλάδα. Από αυτά, ξέρω 3-4 άτομα τα οποία το έχουν πάρει και δεν πρόκειται να το δώσουν ποτέ. Αυτή τη στιγμή, μόνο στο car.gr, υπάρχουν προς πώληση 25 τέτοια Focus RS. Ή ξαφνικά αποφάσισαν σχεδόν όλοι να τα σπρώξουν ή κάποιοι μάγκες πουλάνε μαϊμούδες. Πέρα από τον αριθμό πλαισίου, υπάρχει κάποιος άλλος πρακτικός τρόπος να δω ποιο είναι original και ποιο είναι μαϊμού; Δεν είναι εύκολο κάθε φορά που βλέπω ένα αυτοκίνητο να επικοινωνώ με τη Ford για να μου λένε αν βγήκε ως RS από το εργοστάσιο.
-
Ψάχνω με ένα φίλο για αγορά μεταχειρισμένου Focus RS των 215 ίππων προκειμένου να το ετοιμάσουμε για track days. Εκείνο που υποτίθεται ότι είναι έκδοση περιορισμένης παραγωγής. Μόνο που κάτι δεν μου πάει καλά. Οι ανακοινώσεις της Ford στα περιοδικά έκαναν λόγο για 30-35 αυτοκίνητα αρχικά και μετά για 40 που θα ερχόντουσαν στην Ελλάδα. Από αυτά, ξέρω 3-4 άτομα τα οποία το έχουν πάρει και δεν πρόκειται να το δώσουν ποτέ. Αυτή τη στιγμή, μόνο στο car.gr, υπάρχουν προς πώληση 25 τέτοια Focus RS. Ή ξαφνικά αποφάσισαν σχεδόν όλοι να τα σπρώξουν ή κάποιοι μάγκες πουλάνε μαϊμούδες. Πέρα από τον αριθμό πλαισίου, υπάρχει κάποιος άλλος πρακτικός τρόπος να δω ποιο είναι original και ποιο είναι μαϊμού; Δεν είναι εύκολο κάθε φορά που βλέπω ένα αυτοκίνητο να επικοινωνώ με τη Ford για να μου λένε αν βγήκε ως RS από το εργοστάσιο.
-
Ψάχνω με ένα φίλο για αγορά μεταχειρισμένου Focus RS των 215 ίππων προκειμένου να το ετοιμάσουμε για track days. Εκείνο που υποτίθεται ότι είναι έκδοση περιορισμένης παραγωγής. Μόνο που κάτι δεν μου πάει καλά. Οι ανακοινώσεις της Ford στα περιοδικά έκαναν λόγο για 30-35 αυτοκίνητα αρχικά και μετά για 40 που θα ερχόντουσαν στην Ελλάδα. Από αυτά, ξέρω 3-4 άτομα τα οποία το έχουν πάρει και δεν πρόκειται να το δώσουν ποτέ. Αυτή τη στιγμή, μόνο στο car.gr, υπάρχουν προς πώληση 25 τέτοια Focus RS. Ή ξαφνικά αποφάσισαν σχεδόν όλοι να τα σπρώξουν ή κάποιοι μάγκες πουλάνε μαϊμούδες. Πέρα από τον αριθμό πλαισίου, υπάρχει κάποιος άλλος πρακτικός τρόπος να δω ποιο είναι original και ποιο είναι μαϊμού; Δεν είναι εύκολο κάθε φορά που βλέπω ένα αυτοκίνητο να επικοινωνώ με τη Ford για να μου λένε αν βγήκε ως RS από το εργοστάσιο.
-
Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, απλώς είχαν εισαχθεί πολλά από τη γερμανική αγορά ως μεταχειρισμένα. Όλα γνήσια είναι, αν κι ένας τυπικός έλεγχος δεν κάνει ποτέ κακό. Στις αγγελίες του φόρουμ μας υπάρχει ένα που δείχνει πολύ αξιόλογο. Το είδες;
-
το συγκεκριμενο αυτοκινητο , μιας και ειχα μιλησει με πρωην κατοχο, ειναι κλασικο παραδειγμα της μαλακιας που σου πασαρουν τα περιοδικα και της μαλακιας που δερνει τον ελληνα 'αγωνιαρη' wannabe vatanen
απλα τους βγηκε παρα πολυ 'σκληροπυρηνικο' και ακαταλληλο για καθημερινη χρηση, οπως επισης τους βγηκε και πολυ ακριβη η συντηρηση τους
η ford πουλουσε το αυτοκινητο κατω του κοστους και απλα αφησε τους μηχανικους της ελευθερους να ζωγραφισουν γιατι ηθελε εκεινη την εποχη να κανει επιδειξη ισχυος (το επομενο ηθελαν να το κανουν πολυ πιο καθημερινο, αν και αμφιβαλλω οτι ειναι και αυτο) , ομως το αποτελεσμα αποδειχτηκε ακαταλληλο για νορμαλ χρηση ΙΧ , και σαν συνεπεια ειχαμε να καταληξουν σχεδον ολα σε μαντρες και να μενουν εκει απουλητα για χρονια
τα rs θυμιζω οτι ειχαν εξαφανιστει απο τους δρομους μας πολυ πριν τη κρισηγια τη χρηση που το θελει ο topic starter ειναι φυσικα καταλληλο, αλλα για τους υπολοιπους απο οτι φανηκε μαλλον οχι
-
Επειδή ψάχνομαι κι εγώ για το RS...για ποιο λόγο είναι κατάλληλο μόνο για track days;
Η συντήρηση γνωρίζεις για ποιο λόγο είναι ακριβή; Δηλ σε σχέση με ένα Type R EP3 (και κάτι τέτοιο ψάχνω) που το βάζεις σε κόστη συντήρησης και για ποιους λόγους;
Ευχαριστώ. -
kai εγω ψαχνομουν σαυτη την κατευθυνση προ 4 ετων και προτιμησα τελικα το ΣΤ διοτι ειναι πολυ πιο φιλικο σε καθημερινη οδηγηση και αξιοπιστια...με το μειονεκτημα των 2500 κυβικων βεβαια. Με ενα μπλοκε και προγραμμα και τα συναφη-περι ορεξεως κολοκυθοπιτα, ευκολα παει 300 + χωρις προβληματα αξιοπιστιας λογω κινητηρα...ασε που τα βρισκεις τζαμπα-λεμε- λογω 2500 κυβικων. Το ΡΣ ειναι πιο ακριβο και πιο παληο και πιο αναξιοπιστο (ειχε θεματα θερμοκρασιας-κολαρα-σπαγαν καπακια)....βεβαια ειναι περιωρισμενης παραγωγης και αυτο για αλλους ειναι + και για αλλους -. Αλλο 200+ αλογα απο 2000 4 κυλινδρο και αλλο απο 2500 5κυλινδρο λαιτ τουρμπο....αλλωστε η ιδια η φορντ μαμα, αυτον τον κινητηρα (βολβο ντουρα) με καποιες ψιλοενισχυσεις, τον δινει 300 και 350 αλογα εργοστασιακα.
-
χρόνια πριν η volvo, τον έδινε 300Ηp, στο S60R και τον είχε παει 400Ηp στο C30 AWD polestar, που δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή Q-(
-
προσθιοκινητο track day car , και μαλιστα να φυγουν χιλιαρικα.....
ειναι και μεγαλη βδομαδα, βοηθεια μας...
-
Γενικώς συμφωνώ με Πόπολο, αλλά αν ο άλλος θέλει κάτι τέτοιο, περί ορέξεως... Δε θα το έκανα σε καμία περίπτωση, αλλά δε θα είναι αργό ή δυσάρεστο, επ' ουδενί. Θυμίζω και το γνωστό Civic του Ορφέα, το οποίο έκανε 1.07 στα Μέγαρα. Μήπως Trader να κοιτούσες κι αυτό; Είναι προς πώληση (υπάρχει κι εδώ μέσα η αγγελία, θα ναι στην δέκατη σελίδα παράδειγμα, δεν είναι πολύ πρόσφατη αγγελία) και θα το πάρετε κοψοχρονιά σε σχέση με το να φτιάξετε κάτι από την αρχή.
Αναφορικά με το RS, υπάρχει μάλιστα αντίστοιχο ελληνικό εγχείρημα, το οποίο έχει παρουσιαστεί σε βρετανικό περιοδικό:
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γενικώς συμφωνώ με Πόπολο, αλλά αν ο άλλος θέλει κάτι τέτοιο, περί ορέξεως... Δε θα το έκανα σε καμία περίπτωση, αλλά δε θα είναι αργό ή δυσάρεστο, επ' ουδενί. Θυμίζω και το γνωστό Civic του Ορφέα, το οποίο έκανε 1.07 στα Μέγαρα. Μήπως Trader να κοιτούσες κι αυτό; Είναι προς πώληση (υπάρχει κι εδώ μέσα η αγγελία, θα ναι στην δέκατη σελίδα παράδειγμα, δεν είναι πολύ πρόσφατη αγγελία) και θα το πάρετε κοψοχρονιά σε σχέση με το να φτιάξετε κάτι από την αρχή.Αναφορικά με το RS, υπάρχει μάλιστα αντίστοιχο ελληνικό εγχείρημα, το οποίο έχει παρουσιαστεί σε βρετανικό περιοδικό:
Μόλις κοίταγα στις αγγελίες όπου υπάρχει ένα για πούλημα και αν δεν κάνω λάθος το έχει βάλει ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου που φαίνεται στο άρθρο που παρέθεσες. Για το civic τώρα, όσο καλό και να ναι, πιστεύω πως μετά από τέτοιο σημείο εξέλιξης έχει έρθει πολύ κοντά στο τι θέλει ο συγκεκριμένος οδηγός. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά μπορεί να γίνει αν ο επόμενος ιδιοκτήτης θέλει κάτι διαφορετικό.
Όσο για το fwd και td car, εγώ θα διαφωνήσω με τον Ποπ, γιατί σήμερα αν εξαιρέσεις το ΜΧ-5, δεν πιστεύω πως υπάρχει προσιτό πισωκίνητο για τέτοια ενασχόληση. -
Δεν είναι μόνο το Miata. Στα χρήματα που θα δώσει για το RS, μπορεί να πάρει ένα S2000 και να του μείνουν και ρέστα. Το οποίο Honda μπορεί να γίνει τρελό κτηνάκι για την πίστα. Τόσο σε χρόνους, όσο και σε αίσθηση-απόλαυση.
-
Για θέματα σπασίματος κινητήρων των RS δεν γνώριζα. Θέλω ένα αυτοκίνητο που να είναι σχεδόν έτοιμο από το εργοστάσιο και από εκεί και πέρα να κάνω τις όποιες βελτιώσεις χρειαστούν. Ούτε εγώ τρελλαίνομαι για τη μπροστινή κίνηση, αλλά Evo (1η επιλογή) και Impreza (2η επιλογή) θέλουν υπερβολικά πολλά για αναλώσιμα. Για πίσω κίνηση η ιδανική επιλογή είναι η Elise, αλλά εδώ κι αν υπάρχουν θέματα στον κινητήρα και ακριβή συντήρηση. Έχω μπλέξει με το γνωστό κύκλωμα συνεργείων Lotus παλαιότερα και δεν πρόκειται να το ξανακάνω. Από εκεί και πέρα, ωραίο το MX5, αλλά δεν θεωρώ σωστή επιλογή το ανοιχτό αυτοκίνητο για track days. Σύμφωνοι παίρνει ρολλ-μπαρ, αλλά σε περίπτωση που γίνει κάτι προτιμώ να έχω λαμαρίνα πάνω από το κεφάλι μου. Το ίδιο ισχύει και για το S2000. Δυστυχώς έχω δει τούμπα live και από τότε έχει εξαφανιστεί εντελώς η εικόνα του ανοιχτού αυτοκινήτου από το μυαλό μου.
Το TypeR δεν το είχα σκεφτεί καθόλου, θα κοιτάξω και προς τα εκεί. Γενικά πάντως, οτιδήποτε κι αν επιλέξουμε, θα ήθελα να μη χρειάζεται 'χέρι' ο κινητήρας για λόγους αξιοπιστίας. Το TypeR ανήκει σε αυτή την κατηγορία, οπότε είναι μια πολύ καλή πρόταση. -
μα που τα βρηκες τα θεματα με τον κινητηρα και την ακριβη συντηρηση στην elise.....
μα τι αλλο θα ακουσω σε αυτο το φορουμ!!!
(οσο αναφορα το κυκλωμα των συνεργειων.... καπου εχεις ενα δικιο)
-
Το πιο φθηνό στη χρήση είναι αυτό εδώ, αλλά δε θες ξεσκέπαστο. Πάντως, τα συγκεκριμένα παίρνουν full cage, αφού τρέχουν και σε πρωταθλήματα στο εξωτερικό.
Το Civic κάνει 1.05.8 στα Μέγαρα και τα σαλάκια τρέχουν στο πάτωμα.Από εκεί και πέρα, υπάρχουν πολλά έτοιμα αγωνιστικά.
Περίπτωση 1
Περίπτωση 2
Περίπτωση 3
Περίπτωση 4 -
Το type R παίρνει αναβάθμιση ο κινητήρας αλλά θα κοστίσει . Είναι όμως σχετικά κατάλληλο για στήσιμο.
Στον αντίποδα το RS έχει τα άλογα και παίρνει φθηνή αναβάθμιση. Φοράει τον καλό Τ5 της Volvo χωρίς ουσιαστικά προβλήματα.
Καλή λύση είναι και το ST που πάει εύκολα στα 260hp μόνο με πρόγραμμα αλλά δεν έχει τα περιφερειακά του RS που θα πρέπει να τα πληρώσεις. Επιπλέον θέλει ένα μπλοκέ εμπρός.
Επίσης το C30 έχει ψαχθεί αρκετά εκεί στο βορρά με καλά αποτελέσματα αλλά θα σου κοστίσει πολλά .
Κοίτα και σε Scuba Wrx http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2339347/ εύκολα αναβαθμίσιμο , αρκετά αξιόπιστο , με προδιάθεση για παιχνίδι .Προσωπικά συμφωνώ με ' dimsabas ' στις επιλογές που σου έγραψε . Αν είναι μόνο για πίστα πάρε αμάξι πίστα . Θα σου δώσει πολλά περισσότερα από άλλους συμβιβασμούς.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δεν είναι μόνο το Miata. Στα χρήματα που θα δώσει για το RS, μπορεί να πάρει ένα S2000 και να του μείνουν και ρέστα. Το οποίο Honda μπορεί να γίνει τρελό κτηνάκι για την πίστα. Τόσο σε χρόνους, όσο και σε αίσθηση-απόλαυση.Ωραία και με το χόντα μέσα οι επιλογές γίνανε 2 ...
Στα λεφτά που απλά αγοράζεις πολιτικό s2000 παίρνεις fwd ετοιμοπόλεμο. Τέσπα το θέμα δεν είναι fwd vs rwd.Τώρα αν ο φίλος που άνοιξε το θέμα ψάχνεται γενικά και δεν έχει κατασταλάξει στο focus, ας μας το πει να το συζητήσουμε.
-
Καταρχάς, πρέπει να μας πει αν το θέλει μόνο για πίστα. Αν είναι έτσι, είναι ασύμφορο να έχει ένα δίλιτρο με πινακίδες, τέλη και ασφάλεια. Επίσης, είναι ασύμφορο να πληρώσει 10 και βάλε χιλιάρικα για να πάρει ένα καλό Focus RS, που κοστίζει τόσο επειδή ακριβώς μπορεί να κάνει κι άλλα πράγματα. Ας πάρει ένα που θα συνδυάζει καλά μηχανικά μέρη με ψιλοτρακαρισμένο αμάξωμα και ξεσκισμένο εσωτερικό, αν υπάρχει τέτοιος συνδυασμός στις αγγελίες.
Ή καλύτερα, ας αγοράσει αυτό εδώ κι ένα τρέιλερ. -
Ο χρήστης trader έγραψε:
. Σύμφωνοι παίρνει ρολλ-μπαρ, αλλά σε περίπτωση που γίνει κάτι προτιμώ να έχω λαμαρίνα πάνω από το κεφάλι μου. πρόταση.για cage na μιλαμε οταν εισαι μαχιμος, οχι μπαρς..εκτος αν εννοεις κειτζ αλλα τοτε δεν βρισκω που το θεμα...και το κρανακι βεβαια
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
χρόνια πριν η volvo, τον έδινε 300Ηp, στο S60R και τον είχε παει 400Ηp στο C30 AWD polestar, που δεν βγήκε ποτέ στην παραγωγή Q-(μου φαινεται τον εβγαλε εργοστασιακα gia to στο RS500 sta 350...και μετα ηρθε η κριση
Ford Focus RS