-
Καλησπέρα.Ψάχνοντας για μεταχειρισμένα βρήκα ένα mazda 3 μοντέλο 2007.Πήγα λοιπόν να το δω από κοντά,είδα ότι ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση,αλλά δε μπορώ να καταλάβω αν το αυτοκίνητο ηταν τρακαρισμένο ή όχι.Ο πωλητής μου είπε ότι το αυτοκίνητο βάφτηκε γτ ο ιδιοκτήτης δεν του άρεσε το πρώτο χρώμα κι έτσι βάφτηκε από μαύρο σε άσπρο.Για το λόγο αυτό λοιπόν το δίνουν στην τιμή των 7500 euro.Λέτε ρε παιδιά να βρωμάει η δουλειά?
-
Καλησπέρα.Ψάχνοντας για μεταχειρισμένα βρήκα ένα mazda 3 μοντέλο 2007.Πήγα λοιπόν να το δω από κοντά,είδα ότι ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση,αλλά δε μπορώ να καταλάβω αν το αυτοκίνητο ηταν τρακαρισμένο ή όχι.Ο πωλητής μου είπε ότι το αυτοκίνητο βάφτηκε γτ ο ιδιοκτήτης δεν του άρεσε το πρώτο χρώμα κι έτσι βάφτηκε από μαύρο σε άσπρο.Για το λόγο αυτό λοιπόν το δίνουν στην τιμή των 7500 euro.Λέτε ρε παιδιά να βρωμάει η δουλειά?
-
Καλησπέρα.Ψάχνοντας για μεταχειρισμένα βρήκα ένα mazda 3 μοντέλο 2007.Πήγα λοιπόν να το δω από κοντά,είδα ότι ήταν σε σχετικά καλή κατάσταση,αλλά δε μπορώ να καταλάβω αν το αυτοκίνητο ηταν τρακαρισμένο ή όχι.Ο πωλητής μου είπε ότι το αυτοκίνητο βάφτηκε γτ ο ιδιοκτήτης δεν του άρεσε το πρώτο χρώμα κι έτσι βάφτηκε από μαύρο σε άσπρο.Για το λόγο αυτό λοιπόν το δίνουν στην τιμή των 7500 euro.Λέτε ρε παιδιά να βρωμάει η δουλειά?
-
Πολυ.Βρες ενα φαρνατζη να το ελενξει.
Ελενξε και εσυ τι χρωμα γραφει στην αδεια κυκλοφοριας και τι χρωμα εχει κατω απο την μοκετα πχ ή στον χωρο της μηχανης . -
οπωσδήποτε φαναρτζή και μηγχανικό...
-
Θα έδινε κάποιος τόσα λεφτά για ολική βαφή αυτοκινήτου, ρισκάροντας μάλιστα κακοτεχνίες, απαξίωση τιμης κλπ σε αυτοκίνητο σχεδόν καινούριο, απλώς επειδή δεν του άρεσε το χρώμα;
-
Αστο..Βρωμισε μεχρι εδω..
Ειναι πολυ λιγα τα λεφτα..Απο μαιμουδια, μεχρι απιστευτη στουκα παιζει.. -
Κοίτα οπωσδήποτε τον χώρο του κινητήρα στα ράμφη ειδικά, αν εχει μείνει το παλιό χρώμα.
Στην ανάγκη να ξεβιδώσεις μια βίδα που βρίσκεται σε δύσκολο σημείο χαμηλά στον χώρο του κινητήρα και δεν αν κάτω απο το 'πάτημα' της βίδας υπάρχει το καινούργιο χρώμα...
Αν σε όλες τις λεπτομέρειες δείς μόνο το καινούργιο χρώμα...φύγε μακριά -
Σας ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές σας.
-
Γενικα στο μεταχειρισμενο, ο υποψηφιος αγοραστης τι θα πρεπει να προσεξει?
-
Κοιτα πανω στα φτερα και τις πορτες τις ανακλασεις απο αλλα αντικειμενα του περιβαλλοντος χωρου. Αν οι γραμμες που σχηματιζονται ειναι κατσαρες και οχι ευθειες τοτε σιγουρα ειναι χτυπημενο.
Βεβαια η λυση αυτη θα σου δωσει αποτελεσμα μονο αν εχει χτυπηθει και επισκευασθει καποιο κομματι και οχι αν εχει αντικατασταθει. -
θα το πας σε 2 μηχανικους- φανοποιους οχι σε εναν.θα το κανεις ο ΙΔΙΟΣ βολτα.εαν αντιστοιχει ο αριθμος χιλιομετρων με την εσωτερικη φθορα.η αδεια αν ατιστοιχει με αριθμο πλαισιου -κινητηρα.να δεις εαν ειναι πρωτο χερι.γενικα με μια προσεκτκη ματια βλεπεις πως του φαιροταν ο προηγουμενος ιδιοκτητης.τα λαστιχα αν εχουν ανομοιομρφη φθορα.κτεο περασε?τα αποτελεσματα?service book ειναι με διαφορετικο μελανι η ειναι ολα με το ιδιο?μετρηση καυσαεριων οπωσδηποτε.βγαλσιμο ολων των τσιμουχων.η καροτσα τι χρωμα ειναι?συνδεση με διαγνωστικο για ολους τους αισθητηρες.και παλι με ολα αυτα ρισκο ειναι γιατι δεν ξερεις σε τι κατασταση ειναι ο κινητηρας.οσο ποιο καινουριο τοσο το καλυτερο.αν δεν θελει να το πας σε συνεργειο και σου πει φερτον εδω το μηχανικο μεινε μακρια.
-
Βασικά δεν ξέρω πως ακριβώς γίνεται αλλά νομίζω πως παίρνοντας τον αριθμό πλαισίου μπορείς να ρωτήσεις στην αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου για το ιστορικό του οχήματος.
Ακόμη εάν το πάρεις από μάντρα ζήτα σέρβις μπούκ ή/και αποδείξεις και πάρε το τηλέφωνο του προηγούμενου ιδιοκτήτη. Εάν το έχει πουλήσει και δεν το έχει βάλει για έκθεση (πράγμα που θα ρωτήσείς το μαντρά) δεν έχει λόγο να σου πεί ψέματα για το ιστορικό.
Στο τι μπορείς να κοιτάξεις ο ίδιος υπάρχουν άπειρα σημεία που μπορείς να δεις. Προσωπικά όταν έψαχνα κοίταζα σε θόλους, μαρσπιέ και πόρτμπαγκάζ για στούκες χωρίς να είμαι σίγουρος για το αν θα καταλάβαινα κάτι , εξωτερική κατασταση και φθορά επενδύσεων αλλά πιο πολύ με το τέστ ντράιβ βλέπεις την γενικότερη κατάσταση του οχήματος.
-
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
αν δεν θελει να το πας σε συνεργειο και σου πει φερτον εδω το μηχανικο μεινε μακρια.Γιατι? Δεν μπορει δηλ ο μηχανικος να διαπιστωσει κατι αν το δει εκει? Παντως σε πολλες μαντρες που χω παει αυτο λενε...''φερτον εδω''
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
αν δεν θελει να το πας σε συνεργειο και σου πει φερτον εδω το μηχανικο μεινε μακρια.
Γιατι? Δεν μπορει δηλ ο μηχανικος να διαπιστωσει κατι αν το δει εκει? Παντως σε πολλες μαντρες που χω παει αυτο λενε...''φερτον εδω''
Λογικα επειδη δεν θα εχει ασφαλεια ,ισως και πινακιδες οποτε πως θα κυκλοφορησει στον δρομο;
Επισης καλο ειναι να βρειτε μηχανικο που δεν εχει καμια απολυτως σχεση με τον εμπορο.Ποιον θα προστατευσει αν ειναι γνωστοι; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
αν δεν θελει να το πας σε συνεργειο και σου πει φερτον εδω το μηχανικο μεινε μακρια.
Γιατι? Δεν μπορει δηλ ο μηχανικος να διαπιστωσει κατι αν το δει εκει? Παντως σε πολλες μαντρες που χω παει αυτο λενε...''φερτον εδω''
Λογικα επειδη δεν θα εχει ασφαλεια ,ισως και πινακιδες οποτε πως θα κυκλοφορησει στον δρομο;
Επισης καλο ειναι να βρειτε μηχανικο που δεν εχει καμια απολυτως σχεση με τον εμπορο.Ποιον θα προστατευσει αν ειναι γνωστοι;Οι περισσοτεροι εχουν πινακιδες ΔΟΚ **** αλλα δεν ξερω αν οι περισσοτεροι σταματησαν να πληρωνουν τα 1500€ που απαιτουνται το 6μηνο λογω οικονομικης καταστασης.
-
μακρυά!
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
αν δεν θελει να το πας σε συνεργειο και σου πει φερτον εδω το μηχανικο μεινε μακρια.
Γιατι? Δεν μπορει δηλ ο μηχανικος να διαπιστωσει κατι αν το δει εκει? Παντως σε πολλες μαντρες που χω παει αυτο λενε...''φερτον εδω''
πως θα το δει ο μηχανικος απο κατω.πως θα το ελεχξει χωρις μηχανηματα?ειναι δικια του υποχρεωση να μπορει να κινηθει το αμαξι αν θελει να πουλησει...
Ερώτηση γοα μεταχειρισμένα.