-
Με τη βενζίνη να σκαρφαλώνει απειλητικά άνω του φράγματος του 1.5€ μου μπαίνουν ιδέες να χτίσω το Swift στο υπόγειο μια και καλή.
Σκέφτομαι λοιπόν να προβώ σε αγορά μιας ταπεινής, μετρημένης και από καλό -ιαπωνικό - σπίτι πάπιας για τις κοντινές αποστάσεις, ακτίνας 30-40 χιλιομέτρων από το χωριό μου. Και γιατί όχι, ακόμα και Χανιά να κατεβαίνω, τώρα που 'ανοίγει' ο καιρός.
Budget: περί το 700€ μάξιμουμ, που θα πει, ότι θα πρέπει να πέσει αρκετό ψάξιμο για να βρεθεί αξιοπρεπής συμβία, περιποιημένη σε εμφάνιση(οκ μην τρελαθούμε κιόλας) και με όσο το δυνατόν λιγότερα χιλιόμετρα.
Μερικές προτάσεις είναι τα Kawasaki KAZE-R, Suzuki Shogun , Honda Astrea, Yamaha Crypton-R. Φυσικά ο κάθε ιδιοκτήτης ζητάει, όσα του λείπουν, αλλά πιστεύω πως με λίγη τύχη μπορεί να βρεθεί η κατάλληλη ...κοπέλα για δεσμό μακροχρόνιο.
Τι θα πρέπει να προσέξω πριν προβώ σε μια τέτοια αγορά? Στα πόσα χιλιόμετρα βγαίνει ένα τέτοιο μοτεράκι 100-115 κ.εκ off και γενικότερα, πού 'πονάνε' αυτές οι απλές, κατά τα άλλα, κατασκευές?
Και όταν βρεθεί η κατάλληλη , τι διαδικασίες θα πρέπει να γίνουν, τι χαρτιά απαιτούνται για μεταβιβάσεις και με τι έξοδα? Χρειάζεται εκκαθαριστικό ή είμαι οκ με ταυτότητα/Α.Φ.Μ μονάχα?
Είμαι ο ορισμός του άσχετου σε αυτού του είδους τις επενδύσεις, όπως καταλάβατε.Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Με τη βενζίνη να σκαρφαλώνει απειλητικά άνω του φράγματος του 1.5€ μου μπαίνουν ιδέες να χτίσω το Swift στο υπόγειο μια και καλή.
Σκέφτομαι λοιπόν να προβώ σε αγορά μιας ταπεινής, μετρημένης και από καλό -ιαπωνικό - σπίτι πάπιας για τις κοντινές αποστάσεις, ακτίνας 30-40 χιλιομέτρων από το χωριό μου. Και γιατί όχι, ακόμα και Χανιά να κατεβαίνω, τώρα που 'ανοίγει' ο καιρός.
Budget: περί το 700€ μάξιμουμ, που θα πει, ότι θα πρέπει να πέσει αρκετό ψάξιμο για να βρεθεί αξιοπρεπής συμβία, περιποιημένη σε εμφάνιση(οκ μην τρελαθούμε κιόλας) και με όσο το δυνατόν λιγότερα χιλιόμετρα.
Μερικές προτάσεις είναι τα Kawasaki KAZE-R, Suzuki Shogun , Honda Astrea, Yamaha Crypton-R. Φυσικά ο κάθε ιδιοκτήτης ζητάει, όσα του λείπουν, αλλά πιστεύω πως με λίγη τύχη μπορεί να βρεθεί η κατάλληλη ...κοπέλα για δεσμό μακροχρόνιο.
Τι θα πρέπει να προσέξω πριν προβώ σε μια τέτοια αγορά? Στα πόσα χιλιόμετρα βγαίνει ένα τέτοιο μοτεράκι 100-115 κ.εκ off και γενικότερα, πού 'πονάνε' αυτές οι απλές, κατά τα άλλα, κατασκευές?
Και όταν βρεθεί η κατάλληλη , τι διαδικασίες θα πρέπει να γίνουν, τι χαρτιά απαιτούνται για μεταβιβάσεις και με τι έξοδα? Χρειάζεται εκκαθαριστικό ή είμαι οκ με ταυτότητα/Α.Φ.Μ μονάχα?
Είμαι ο ορισμός του άσχετου σε αυτού του είδους τις επενδύσεις, όπως καταλάβατε.Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Με τη βενζίνη να σκαρφαλώνει απειλητικά άνω του φράγματος του 1.5€ μου μπαίνουν ιδέες να χτίσω το Swift στο υπόγειο μια και καλή.
Σκέφτομαι λοιπόν να προβώ σε αγορά μιας ταπεινής, μετρημένης και από καλό -ιαπωνικό - σπίτι πάπιας για τις κοντινές αποστάσεις, ακτίνας 30-40 χιλιομέτρων από το χωριό μου. Και γιατί όχι, ακόμα και Χανιά να κατεβαίνω, τώρα που 'ανοίγει' ο καιρός.
Budget: περί το 700€ μάξιμουμ, που θα πει, ότι θα πρέπει να πέσει αρκετό ψάξιμο για να βρεθεί αξιοπρεπής συμβία, περιποιημένη σε εμφάνιση(οκ μην τρελαθούμε κιόλας) και με όσο το δυνατόν λιγότερα χιλιόμετρα.
Μερικές προτάσεις είναι τα Kawasaki KAZE-R, Suzuki Shogun , Honda Astrea, Yamaha Crypton-R. Φυσικά ο κάθε ιδιοκτήτης ζητάει, όσα του λείπουν, αλλά πιστεύω πως με λίγη τύχη μπορεί να βρεθεί η κατάλληλη ...κοπέλα για δεσμό μακροχρόνιο.
Τι θα πρέπει να προσέξω πριν προβώ σε μια τέτοια αγορά? Στα πόσα χιλιόμετρα βγαίνει ένα τέτοιο μοτεράκι 100-115 κ.εκ off και γενικότερα, πού 'πονάνε' αυτές οι απλές, κατά τα άλλα, κατασκευές?
Και όταν βρεθεί η κατάλληλη , τι διαδικασίες θα πρέπει να γίνουν, τι χαρτιά απαιτούνται για μεταβιβάσεις και με τι έξοδα? Χρειάζεται εκκαθαριστικό ή είμαι οκ με ταυτότητα/Α.Φ.Μ μονάχα?
Είμαι ο ορισμός του άσχετου σε αυτού του είδους τις επενδύσεις, όπως καταλάβατε.Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
-
Άλλος ένας δίτροχος
-
Ας όψεται η τιμή της βενζίνης που έχει διαλύσει κάθε προηγούμενο ρεκόρ
Και εγώ για μηχανή ψάχνω. Βαρέθηκα να φοβάμαι να πατήσω το γκάζι..
-
Μπες στον κόσμο εσύ και θα αλλάξουν πολλά
Πριν 5 χρόνια μπήκα και γω λόγω κυκλοφοριακού και τώρα μαζεύω και ΄΄ρώγες΄΄ για το monsterάκι
Είναι άλλη αίσθηση -
το μόντενας ήταν ποιο ποιοτικό απ το kaze-r και το δεύτερης γενιάς είχε και δισκόφρενο μπροστά.
Δεν ξέρω αν έχει μείνει κανένα της προκοπής σαν μεταχειρισμένο, αν ναι, χτύπα το με κλειστά μάτια.
50.000χλμ στους κόφτες κι ακόμα συνεχίζει
κατανάλωση κάτω απο 3 λίτρα -
Kawasaki Kaze-r
Πολυ καλο μηχανακι και στα καινουρια μοντελα με τον αλλον σχεδιασμο ειχε και ρεζερβα το ρεζερβουαρ.Οικονομικοτατο.Το εχει ενας φιλος το γωνατιζουμε σχεδον καθε μερα και το μερος του ρεζερβουαρ μας τελειωνει στα 100-150χλμ και μενει και κατω απο το ρεζερβουαρ εναμισι λιτρο να βολταρεις.
Honda Astrea Grand
Αθανατο.Και γ@μω τα παπια.Ποιο γρηγορο απο τα kawasaki-modenas και τερας αξιοπιστιας.Εγω αν αγοραζα παπι μεταχειρα astrea θα αγοραζα γιατι πολυ απλα δεν νιωθει!
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Σκέφτομαι λοιπόν να προβώ σε αγορά μιας ταπεινής, μετρημένης και από καλό -ιαπωνικό - σπίτι πάπιας για τις κοντινές αποστάσεις, ακτίνας 30-40 χιλιομέτρων από το χωριό μου. Και γιατί όχι, ακόμα και Χανιά να κατεβαίνω, τώρα που 'ανοίγει' ο καιρός.30-40 χιλιόμετρα με πάπια είναι σκότωμα. Δές καλύτερα πιό μεγάλη μηχανή, και απείρως πιό άνετα θα πηγαίνεις και θα το ευχαριστηθείς.
-
Ελα μωρε τι θα παθει σιγα....Αμα το πας με τροπο δεν παθαινει τιποτα...
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Ελα μωρε τι θα παθει σιγα....Αμα το πας με τροπο δεν παθαινει τιποτα...Το παπί δέν παθαίνει τίποτα, ο αναβάτης θα πάθει
Προσωπικά τα παπιά δέν τα αντέχω να τα οδηγώ ούτε μέσα στην πόλη, είναι πιό αργά και απο αυτοκίνητο. Σε ανοιχτό δρόμο πάς με τέρμα γκάζι και νομίζεις οτι είσαι σταματημένος.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ελα μωρε τι θα παθει σιγα....Αμα το πας με τροπο δεν παθαινει τιποτα...
Το παπί δέν παθαίνει τίποτα, ο αναβάτης θα πάθει
Προσωπικά τα παπιά δέν τα αντέχω να τα οδηγώ ούτε μέσα στην πόλη, είναι πιό αργά και απο αυτοκίνητο. Σε ανοιχτό δρόμο πάς με τέρμα γκάζι και νομίζεις οτι είσαι σταματημένος.
Ε ενταξει μωρε εγω πιστευω πως μεσα στη πολη ειναι ποιο βολικα απο οτι μια μεγαλη μηχανη γιατι η μηχανη πιανει χωρο ειναι βαρια και ειναι ποιο δυσκινητη απο το παπι.
-
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις τοποθετήσεις σας!
Πάντα με γοήτευε η 'ελευθεριά' του να καβαλάς ένα δίτροχο. Το έχω αντιληφθεί ήδη τόσα χρόνια με τα ποδήλατα, που είχα κατά καιρούς.
Η επιλογή του παπίσιου segment δεν έγινε τυχαία. Σαφέστατα και δεν πρόκειται να χρησιμοποιήται για εκδρομές ή μακρινές εξορμίσεις, ενώ και το κόστος συντήρησης/ανεφοδιασμού (πιθανολογώ πως) θα είναι εύλογα σαφώς πιο χαμηλό από μια 250άρα ή 400άρα δρόμου.
Και βέβαια είναι και το ...γνώθι σαυτόν της όλης υπόθεσης: δε θεωρώ πως έχω τις οδηγικές ικανότητες για να καβαλήσω από την πρώτη στιγμή μεγάλη (σε όγκος & μάζα) μοτοσυκλετα. Τα 30-40km ακτίνας δράσης της πάπιας είναι και μάξιμουμ όριο θα έλεγα. Δεν θα έφτανα και Ρέθυμνο με δ'αύτο.Πάντως στο θέμα των επιδόσεων, μπορώ να πω πως ικανοποιούμαι με οποιοδήποτε από τα προαναφερθέντα παπάκια των 100-110 κ.εκ. Πιάνουν άνετα την 100άρα και διατηρούν έναν αξιοπρεπή, cruising ρυθμό της τάξης των 70χαω και μην ξεχνάμε, πως με ελάχιστα λίτρα αμόλυβδης θα πηγαίνω στην παραλία, την απογευματινή τσάρκα και τον καφέ μου.
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...
Και όταν βρεθεί η κατάλληλη , τι διαδικασίες θα πρέπει να γίνουν, τι χαρτιά απαιτούνται για μεταβιβάσεις και με τι έξοδα? Χρειάζεται εκκαθαριστικό ή είμαι οκ με ταυτότητα/Α.Φ.Μ μονάχα?
...Σχετικά με αυτό μπορεί να βοηθήσει κάποιο κοπέλι?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Και όταν βρεθεί η κατάλληλη , τι διαδικασίες θα πρέπει να γίνουν, τι χαρτιά απαιτούνται για μεταβιβάσεις και με τι έξοδα? Χρειάζεται εκκαθαριστικό ή είμαι οκ με ταυτότητα/Α.Φ.Μ μονάχα?Πάτε μαζί με τον πωλητή σε ένα ΚΕΠ με τις ταυτότητες, την άδεια του παπιού και πιθανόν το τελευταίο αποδεικτικό πληρωμής τελών κυκλοφορίας. Εκεί θα σας δώσουν κάποιες υπεύθυνες δηλώσεις να σημπληρώσετε και θα σου δώσουν μια επικυρωμένη φωτοτυπία της άδειας με την οποία θα μπορείς να οδηγείς το παπάκι μέχρι να σου έρθει η κανονική. Θα τους δώσεις το κινητό σου και θα σε ειδοποιήσουν με SMS όταν θα έρθει η κανονική άδεια, οπότε τους δίνεις πίσω τη φωτοτυπία και σου δίνουν την άδεια.
Επίσης θα χρειαστεί να πληρώσετε και κάποιο τέλος μεταβίβασης το οποίο πάει βάσει των κυβικών. Σας δίνουν στο ΚΕΠ έναν αριθμό λογαριασμού απο τράπεζα και πάτε να τα καταθέσετε και τους δίνετε το αποδεικτικό. (οπότε καλό θα ήταν στο ΚΕΠ που θα πάτε να έχει τράπεζα κοντά και να το κάνετε ώρα που θα είναι ανοιχτή) Στο 600άρι μηχανάκι που πούλησα πρόσφατα ήταν γύρω στα 50 ευρώ, για παπάκι λογικά θα είναι καμια 20άρα.
Πάντως θα επιμείνω για πιό μεγάλη μηχανή. Μέσα στο μποτιλιάρισμα της πόλης δέν φαίνεται η έλειψη ταχύτητας του παπιού, αλλά σε ανοιχτό δρόμο θα σε προσπερνάνε όλα τα αυτοκίνητα και θα είναι λίγο τρομαχτικό. Δέν σου λέω να πάρεις καμιά τεράστια γαιδουρομηχανή, αλλά ένα naked στα 250 κυβικά θα είναι πολύ πιο άνετο ενώ το κόστος συντήρησης δέν θα είναι σημαντικά υψηλότερο απο του παπιού.
Ότι και να επιλέξεις πάντως καλοτάξιδο και πάντα όρθιος
-
Να συμπληρωσω οτι αν δε σε ενδιαφερει η αοσθηση ή να εχει κιβωτιο αλλα το θες καθαρα για μετακινηση κ οικονομια, μηπως να κοιτουσες κ προς καποιο σκουτερ καλυτρερα?? το λεω γιατι εχουν αποθηκευτικους χωρους, ειναι πιο ασφαλη (αφου καθεσαι 'μεσα' στο μηχανακι = καλυτερη προστασια για τα ποδια) + οτι μενεις ανεπαφος απο τυχον νερα/λασπες που θα πατησεις. Οπως κ να'χει σου ευχομαι να βρεις αυτο που σου ταιριαζει κ μετα... καλες βολτες!!!
-
Ειναι ακριβα τα γ@μημενα τα σκουτερ.... Πιστευω πως ειναι ανωτερα στον δρομο απο τα παπακια...Εγω λεω βρες ενα καλο astrea grand και τσιμπα το.Θα πηγαινει μια ζωη!
-
@dog80: Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, ήσουν πολύ κατατοπιστικός και εύστοχος .
@efthymis: Σε ευχαριστώ για τις συμβουλές και τις ευχές σου, Ευθύμη.
Δεν ξέρω βρε συ, αλλά τα σκουτεράκια και πιο υπερτιμημένα χρηματικά είναι και μεγαλύτερη ανασφάλεια κατά την οδήγηση μου βγάζουν ,τουλάχστον οπτικά, ελέω ...βεσποειδώς μικρών τροχών, η οποία είναι απλά αίσθηση, που αποκομίζω μόνο κοιτώντας τα και χωρίς να έχω οδηγήσει κάποιο από δ'αύτα. Σαφέστατα, μπορεί και να είμαι εντελώς λάθος πάνω σε αυτό.
Επίσης, δεν ξέρω γιατί, αλλά ένα παπί το βλέπω να ανταποκρίνεται πιο πολύ στις συνθήκες 'εργαλείου' κοντινών αποστάσεων, όπως το προορίζω. Πιο σκληροτράχηλο, πιο ανθεκτικό στη σκληρή χρήση (ακόμα ακόμα και σε ρόλο αγροτικού σε βατό χωματόδρομο ). Πάλι βέβαια, μπορεί να λανθάνω.Επί του προκειμένου τώρα. Πήρα τηλέφωνο σε ένα κατάστημα και μου είπαν πως υπάρχουν ένα Innova 125 με 25Κ (?) χλμ κι ένα Kris 115 με 05Κ (?) χλμ, αμφότερα στα 800€ και κατά τα λεγόμενά τους σε πολύ καλή και καθαρή κατάσταση. [τα πιο πάνω ερωτηματικά δείχνουν την αμφιβολία μου για τα αναφερθέντα χλμ των παπιών.]
Εσείς, ποιό θα προτείνατε? Τείνω προς το KawasoKris , λόγω των λιγότερων χιλιομέτρων.
Αύριο θα πάω να τα τσεκάρω από κοντά.Υ.γ. Αυτό το έρμο το Innova, γιατί όλοι μου το θάβουν, λέγοντας ότι δεν είναι άξιος συνεχιστής των Astrea?
-
Επειδη το ASTRA ηταν ΤΟ μηχανακι.Λενε πως εχει το καλυτερο παπισιο μοτερ στην αγορα.Και το innova καλο ειναι.Προορισμενο για οικονομια.Καλυτερα inova.Επειδη φιλος μου εχει 2 kazer(ενα kazer απο τα πρωτα και ενα kazev-r απο τα τελευταια μοντελα) και εχει αλλαξει και στα δυο δισκους ελατηρια με σχετικα λιγα χιλιομετρα αλλα με καψιμο που τα honda θα κραταγανε πολυ παραπανω τους δισκους.
Επισης για τα σκουτερ.Ειναι πολυ καλοοδηγητα μηχανακια.Ενα τζιλερακι ενος φιλου πραγματικα το εχω λιωσει αν και ευχαριστιεμαι παραπανω οταν οδηγαω το παπι.Αλλη αισθηση οι ταχυτητες στο ποδι και το ανεβαζεις στροφες .Το μειων που εχουν τα σκουτερ ειναι οι μικρες ροδες που αν πεσεις σε καποια λακουβα η κατι κατευθειαν σε πετανε χαμε.Καλυτερα παπι.Εδω περα ενα τζιλερα ραννερ σπορ 50 κανει 2.100 και με 2.200 αγοραζεις cbf 125 μακραν καλυτερο μηχανακι πιστευω.
-
Όντως George, το Astrea είχε θέσει ψηλά τον πήχυ σε πολλούς τομείς. Και ειδικά στην αξιοπιστία, αφού ξέρω 3-4 από δ'αύτα, φίλων μου, από 40Κ έως 70Κ με το ίδιο μοτέρ και ατέλειωτα σκισίματα. Respect!
Γι'αυτό και αν παρατηρήσεις, πολλά από αυτά, πωλούνται σε παράλογα υψηλές τιμές (800-1300€) για τα δεδομένα της εποχής και πιστεύω, ότι μεγάλο ρόλο έχει το βαρύ όνομα, που φέρει.
Όμως και το Μαλαισιανό Modenas, οι πάντες το παινεύουν! Έχει, λένε, αξιοσημείωτα υψηλή ποιότητα σε πλαστικά, 'δέσιμο' πλαισίου και πολύ καλή οδική συμπεριφορά και σταθερότητα στο δρόμο. Και από προβλήματα, δε δείχνουν να 'μασάνε'!
Θα έχει ενδιαφέρον λοιπόν, το τι θα αποκομίσω από τα δυο αυτά μηχανάκια αύριο.
Κάτι άλλο τώρα. Σε ένα τέτοιο όχημα, κάθε πότε πρέπει να προβαίνεις σε αντικατάσταση λιπαντικού κινητήρα? 1000-1500 χλμ?
Επίσης, το κιβώτιο του, λιπαίνεται μεσω του λιπαντικού του μοτέρ?Άααασχετος...
-
Καθε 5.000 κανει ο φιλος μου.Δε λεω πως δεν ειναι καλα.Απλα τρωνε τους δισκους.Τωρα για το σασμαν δεν γνωριζω. Αλλα αν αναφερεσαι στη καμπανα νομιζω αντλει απο τον κινητηρα το λιπαντικο και λιπαινεται.
Το Παπάκι πάει στην Ποταμιά...