Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηλικιωμένοι και οδήγηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ηλικιωμένοι και οδήγηση
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    14
    23
    200
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      micmic last edited by

      Όλοι ξέρουμε τα προβλήματα που δημιουργούνται συχνά από ηλικιωμένους οδηγούς λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζουν: Αργά αντανακλαστικά, μειωμένη αυτοσυγκέντρωση, μειωμένη κινητικότητα κτλ.

      Δεν ξέρω για πόσο ισχύει η ανανέωση του διπλώματος μετά τα 65, αλλά πάντως είναι πολύ συχνό στους ηλικιωμένους μια ασθένεια να προχωρήσει ταχύτατα και σε λιγότερο από ένα χρόνο να καταστήσει έναν μέχρι πρότινος ικανό οδηγό εντελώς επικίνδυνο. Αφήνω το γεγονός ότι έναντι κάποιου ποσού ο οποιοσδήποτε μπορεί να ανανεώσει την άδειά του χωρίς καν να περάσει από ιατρικές εξετάσεις.

      Είναι προφανές ότι υπάρχουν πολλοί ηλικιωμένοι οδηγοί που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται στους δρόμους. Από την άλλη, ξέρω προσωπικά αρκετούς ηλικιωμένους που έχοντας συναίσθηση των αδυναμιών τους προσπαθούν με κάθε τρόπο να κάνουν την οδήγησή τους όσο το δυνατόν πιο συνετή και αποφεύγουν να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο παρά μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο για να εξυπηρετήσουν βασικές τους ανάγκες, π.χ. να επισκεφθούν έναν γιατρό ή να κάνουν τα ψώνια τους. Τέτοιοι οδηγοί δεν είναι επικίνδυνοι, τουλάχιστον όχι περισσότερο από τον μέσο κάγκουρα με το Rallye/OPC/GTi. Αν τους στερήσεις το αυτοκίνητο είναι σα να τους πετάς τελείως στο περιθώριο (δεδομένης και της μηδενικής μέριμνας του Ελληνικού κράτους για τους ηλικιωμένους).

      Θα ήθελα να ακούσω και τις σκέψεις άλλων πάνω σ'αυτό το θέμα. Δεν μιλάω για προτάσεις σχετικά με το τί πρέπει να γίνει, επειδή το άχρηστο ελληνικό κράτος και τα πιθήκια που φωλιάζουν στο υπουργείο Συγκοινωνιών δεν έχουν καταφέρει επί δεκαετίες να φτιάξουν ένα σύστημα που θα παρέχει ένα αξιόπιστο δίπλωμα οδήγησης. Σιγά μην ασχολούνται με τέτοιου είδους λεπτομέρειες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • M
        micmic last edited by

        Όλοι ξέρουμε τα προβλήματα που δημιουργούνται συχνά από ηλικιωμένους οδηγούς λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζουν: Αργά αντανακλαστικά, μειωμένη αυτοσυγκέντρωση, μειωμένη κινητικότητα κτλ.

        Δεν ξέρω για πόσο ισχύει η ανανέωση του διπλώματος μετά τα 65, αλλά πάντως είναι πολύ συχνό στους ηλικιωμένους μια ασθένεια να προχωρήσει ταχύτατα και σε λιγότερο από ένα χρόνο να καταστήσει έναν μέχρι πρότινος ικανό οδηγό εντελώς επικίνδυνο. Αφήνω το γεγονός ότι έναντι κάποιου ποσού ο οποιοσδήποτε μπορεί να ανανεώσει την άδειά του χωρίς καν να περάσει από ιατρικές εξετάσεις.

        Είναι προφανές ότι υπάρχουν πολλοί ηλικιωμένοι οδηγοί που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται στους δρόμους. Από την άλλη, ξέρω προσωπικά αρκετούς ηλικιωμένους που έχοντας συναίσθηση των αδυναμιών τους προσπαθούν με κάθε τρόπο να κάνουν την οδήγησή τους όσο το δυνατόν πιο συνετή και αποφεύγουν να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο παρά μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο για να εξυπηρετήσουν βασικές τους ανάγκες, π.χ. να επισκεφθούν έναν γιατρό ή να κάνουν τα ψώνια τους. Τέτοιοι οδηγοί δεν είναι επικίνδυνοι, τουλάχιστον όχι περισσότερο από τον μέσο κάγκουρα με το Rallye/OPC/GTi. Αν τους στερήσεις το αυτοκίνητο είναι σα να τους πετάς τελείως στο περιθώριο (δεδομένης και της μηδενικής μέριμνας του Ελληνικού κράτους για τους ηλικιωμένους).

        Θα ήθελα να ακούσω και τις σκέψεις άλλων πάνω σ'αυτό το θέμα. Δεν μιλάω για προτάσεις σχετικά με το τί πρέπει να γίνει, επειδή το άχρηστο ελληνικό κράτος και τα πιθήκια που φωλιάζουν στο υπουργείο Συγκοινωνιών δεν έχουν καταφέρει επί δεκαετίες να φτιάξουν ένα σύστημα που θα παρέχει ένα αξιόπιστο δίπλωμα οδήγησης. Σιγά μην ασχολούνται με τέτοιου είδους λεπτομέρειες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          micmic last edited by

          Όλοι ξέρουμε τα προβλήματα που δημιουργούνται συχνά από ηλικιωμένους οδηγούς λόγω των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζουν: Αργά αντανακλαστικά, μειωμένη αυτοσυγκέντρωση, μειωμένη κινητικότητα κτλ.

          Δεν ξέρω για πόσο ισχύει η ανανέωση του διπλώματος μετά τα 65, αλλά πάντως είναι πολύ συχνό στους ηλικιωμένους μια ασθένεια να προχωρήσει ταχύτατα και σε λιγότερο από ένα χρόνο να καταστήσει έναν μέχρι πρότινος ικανό οδηγό εντελώς επικίνδυνο. Αφήνω το γεγονός ότι έναντι κάποιου ποσού ο οποιοσδήποτε μπορεί να ανανεώσει την άδειά του χωρίς καν να περάσει από ιατρικές εξετάσεις.

          Είναι προφανές ότι υπάρχουν πολλοί ηλικιωμένοι οδηγοί που δεν θα έπρεπε να βρίσκονται στους δρόμους. Από την άλλη, ξέρω προσωπικά αρκετούς ηλικιωμένους που έχοντας συναίσθηση των αδυναμιών τους προσπαθούν με κάθε τρόπο να κάνουν την οδήγησή τους όσο το δυνατόν πιο συνετή και αποφεύγουν να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο παρά μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο για να εξυπηρετήσουν βασικές τους ανάγκες, π.χ. να επισκεφθούν έναν γιατρό ή να κάνουν τα ψώνια τους. Τέτοιοι οδηγοί δεν είναι επικίνδυνοι, τουλάχιστον όχι περισσότερο από τον μέσο κάγκουρα με το Rallye/OPC/GTi. Αν τους στερήσεις το αυτοκίνητο είναι σα να τους πετάς τελείως στο περιθώριο (δεδομένης και της μηδενικής μέριμνας του Ελληνικού κράτους για τους ηλικιωμένους).

          Θα ήθελα να ακούσω και τις σκέψεις άλλων πάνω σ'αυτό το θέμα. Δεν μιλάω για προτάσεις σχετικά με το τί πρέπει να γίνει, επειδή το άχρηστο ελληνικό κράτος και τα πιθήκια που φωλιάζουν στο υπουργείο Συγκοινωνιών δεν έχουν καταφέρει επί δεκαετίες να φτιάξουν ένα σύστημα που θα παρέχει ένα αξιόπιστο δίπλωμα οδήγησης. Σιγά μην ασχολούνται με τέτοιου είδους λεπτομέρειες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • O
            odyssey last edited by

            http://www.ametro.gr/page/
            http://www.isap.gr/
            http://www.tramsa.gr/

            Όταν πλεον ειμαι ηλικιωμένος, αυτά θα καβαλάω μονο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • M
              micmic last edited by

              Ο χρήστης odyssey έγραψε:
              http://www.ametro.gr/page/
              http://www.isap.gr/
              http://www.tramsa.gr/

              Όταν πλεον ειμαι ηλικιωμένος, αυτά θα καβαλάω μονο.

              Εύκολο να το λες, όταν γίνεις ηλικιωμένος όμως πολύ πιθανόν να αλλάξεις γνώμη. Αν π.χ. έχεις μια βαριά εκφυλιστική αρθροπάθεια που έχει κάνει το ένα σου γόνατο να είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση, να δούμε πώς θα περπατήσεις έστω και 500 μέτρα για να πας στην κοντινότερη στάση και κυρίως πώς θα γυρίσεις φορτωμένος με τα ψώνια της βδομάδας. Ή πώς θα πας στο διανυκτερεύον νοσοκομείο στις 4 το πρωί.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                stavrosg last edited by

                ...και θα μπορέσεις να οδηγήσεις πιο αποτελεσματικά;
                Δε νομίζω..

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • O
                  odyssey last edited by

                  x

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lokatzis last edited by

                    Ο χρήστης micmic έγραψε:

                    http://www.ametro.gr/page/
                    http://www.isap.gr/
                    http://www.tramsa.gr/

                    Όταν πλεον ειμαι ηλικιωμένος, αυτά θα καβαλάω μονο.

                    Εύκολο να το λες, όταν γίνεις ηλικιωμένος όμως πολύ πιθανόν να αλλάξεις γνώμη. Αν π.χ. έχεις μια βαριά εκφυλιστική αρθροπάθεια που έχει κάνει το ένα σου γόνατο να είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση, να δούμε πώς θα περπατήσεις έστω και 500 μέτρα για να πας στην κοντινότερη στάση και κυρίως πώς θα γυρίσεις φορτωμένος με τα ψώνια της βδομάδας. Ή πώς θα πας στο διανυκτερεύον νοσοκομείο στις 4 το πρωί.

                    Αυτό το πόδι θα πατάει συμπλέκτη ή γκάζι/φρένο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      micmic last edited by

                      Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                      Αυτό το γόνατο θα πατάει συμπλέκτη ή γκάζι/φρένο;

                      Το να πατάει ένα πεντάλ σίγουρα δεν είναι τόσο κουραστικό όσο το να περπατήσει φέροντας το βάρος του σώματος (και αν είναι και φορτωμένος...) Άλλωστε μπορεί να έχει και αυτόματο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        cpp last edited by

                        Όσοι έχουμε κοινωνική ευθύνη θα πρέπει να κοιτάξουμε στον κύκλο γνωστών μας που είναι ηλικιακά σ΄αυτή την κατηγορία και ξέρουμε ότι δυσκολεύονται στην οδήγηση, καθώς έχει τύχει να τους παρακολουθήσουμε, ευγενικά και διακριτικά να τους οδηγήσουμε εμείς στο να σταματήσουν να οδηγούν. Δυστυχώς έχω δυο περιπτώσεις 70χρόνων που είναι 'χάροι' συνεχώς ατυχήματα και προβληματική κίνηση. Απορώ γιατί τα παιδιά τους δεν τους το κόβουν με τρόπο

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • T
                          tiger last edited by

                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                          Δυστυχώς έχω δυο περιπτώσεις 70χρόνων που είναι 'χάροι' συνεχώς ατυχήματα και προβληματική κίνηση. Απορώ γιατί τα παιδιά τους δεν τους το κόβουν με τρόπο

                          Καταρχην αυτα δεν γινονται με τροπο,γινονται μονο αποτομα και ειναι ακρως επωδυνο.
                          Κατα δευτερον τα παιδια τους μετα θα πρεπει να αφησουν τις δουλειες τους και να κανουν τους ταξιτζήδες.

                          Παρτε το χαμπαρι,ειμαστε αναλωσιμοι!Οι κυβερνησεις δεχονται οτι εκει εξω θα ειμαστε εκτεθειμενοι σε κινδυνους,το βασικο για αυτους ειναι να κινειται η οικονομια και το χρημα,δηλαδη ο καγκουρας να ξοδευει για το φτιαγμενο,ο γερος που αντι να κατσει μεσα θα βγει εξω για ψωνια κτλ,και εμεις που θα συνεχισουμε απροσκοπτοι τις δουλειες μας αντι να μεταφερουμε τα παππούδια κ.ο.κ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • 2
                            224-v last edited by

                            Ισως η επιστημη να βρει λυσεις για την απροσκοπτη και χωρις πονο μετακινηση ενος ηλικιωμενου στο αμμεσο μελλον, αλλα το πνευματικο του επιππεδο για αντανακλαστικα κ.λ.π. δεν βλεπω να μπορει να γινει κατι.... Θα ειναι ενα κινητο εμποδιο... ειται σε φαση οδηγου στο δρομο ειται σε προσπαθειες για μανουβρα παρκαρισματος κ.λ.π. Καλα απο οραση δεν το συζητω... Εγω προσωπικα εκανα την εγχειρηση για να μπορω να βλεπω μακρυα..... και να μην φοραω γυαλια αλλα οι περισσωτεροι δεν το τολμουν....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              cmarin last edited by

                              Ο πατέρας μου στα 77 σταμάτησε να κάνει μεγάλες διαδρομές και πήγαινε μόνο για ψώνια στο S/M. Στα 82 του σταμάτησε και αυτό, ενώ ήταν σε πολύ καλή οργανική κατάσταση. Λίγο πρόβλημα στην ακοή του, το είχε διορθώσει με ακουστικό. Σήμερα, στα 83, δεν οδηγεί καθόλου και σταμάτησε με πλήρη αυτογνωσία ότι μπορεί να πάθει κάτι λόγω των αντανακλαστικών του. Σε καμία περίπτωση όμως μετά τα 75 του δεν ήταν επαρκής οδηγός, έκανε λάθη και δεν είχε γρήγορες αποφάσεις.
                              Πάντως είναι πολύ δύσκολο να πεις σε κάποιον να σταματήσει να οδηγεί. Οι γιατροί βέβαια του ανανέωναν τη άδεια με συνοπτικές διαδικασίες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • E
                                evolander last edited by

                                Λίγο κατανόηση προς αυτούς τους ανθρώπους από εμάς που μας ρημάζει το καθημερινό εργασιακό άγχος χρειάζεται...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • C
                                  cpp last edited by

                                  Ο χρήστης evolander έγραψε:
                                  Λίγο κατανόηση προς αυτούς τους ανθρώπους από εμάς που μας ρημάζει το καθημερινό εργασιακό άγχος χρειάζεται...

                                  Συμφωνώ... αλλά δεν μπορει να σφάζεις τα stop συνέχεια. Κάποιο πρόβλημα υπάρχει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • P
                                    professeur last edited by

                                    Σήμερα το πρωί είδα μια κυρία 40 ετών με μια καινούρια Α-Κλας να μιλάει στο κινητό, να παραβιάζει το ΣΤΟΠ και να μαζεύει έναν παπάκια. Το ατύχημα ήταν πολύ σοβαρό. Ο νεαρός μάλλον θα κάνει πολλούς μήνες να περπατήσει γιατί τσακίστηκε πολύ το πόδι του(ευτυχώς όχι το κεφάλι του). Η κυρία μετά το ατύχημα έκλαιγε. Μάλλον όμως ήταν αργα για δάκρυα...

                                    Προσωπικά θεωρώ ΠΟΛΥ μεγαλύτερο κίνδυνο την αδιαφορία της χ κυριάς (ή κυρίου. Δε μιλάω φαλλοκρατικά.) ή τη 'μαγκιά' του νεαρού από τη μειωμένη όραση και τα αργά αντανακλαστικά ένος 70άρη. Μην γινόμαστε κάποιου είδους ρατσιστές και θέλουμε να 'αδειάσουμε' τους δρόμους από τους γέρους για να είμαστε εμείς πιο 'ασφαλείς'. Άλλωστε ενας 70αρης πόσα χλμ να κάνει κάθε μερα? Θα πάει μέχρι το καφενείο ή μέχρι τη λαική.

                                    Από προσωπική πείρα το 'λάδωμα' που αναφέρθηκε ΔΕΝ είναι τόσο εύκολο. Ειδικά οι οφθαλμίατροι ΔΕΝ τα δίνουν εύκολα τα χαρτιά. Πρέπει ο μέσος όρος και των δύο ματιών να είναι στο 5/10.

                                    Γενικά, αν υπάρχουν σοβαρά κινητικά η οφθαλμολογικά προβλήματα σίγουρα κάποιος/α ηλικιωμένος πρέπει να σταματήσει να οδηγεί και αν ο ίδιος δεν το καταλαβαίνει θα πρέπει να τον πείσουν οι δικοί του. Αν όμως απλά υπάρχει μια 'κόπωση' από τα χρόνια προσωπικά δεν θεωρώ ότι πρέπει να πάει για απόσυρση ο άνθρωπος αυτός. Αλλωστε οι περισσότεροι φίλοι/ φίλες μου οδηγούν πολύ πιο επιθετικά, ανόητα και επικίνδυνα από το 75χρονο θείο μου.

                                    Έχετε δει ποτέ ηλικιωμένο να πηγαίνει φέτες? Μη νομίζετε** και οι ίδιοι γνωρίζουν τι πρέπει να κάνουν** και ας νομίζουμε εμείς ότι δεν ξέρουν τι τους γίνετε ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • T
                                      thymios last edited by

                                      Προσωπικά πιστεύω οτι πρέπει να δίδεται δυνατότητα μετά τα 65 για περαιτέρω οδήγηση, εφόσον όμως γίνεται έλεγχος των αντανακλαστικών και της όρασης κι όχι η κοροϊδία που γίνεται σήμερα..Επίσης ανανέωση του διπλώματος ετησίως. Το θέμα της ηλικίας θα μπορούσε να έχει ένα ταβάνι, πχ 75, αλλά πάντα με βάση ετήσιες εξετάσεις.

                                      Δε μ αρέσει να χρησιμοποιώ επιχειρήματα του τύπου 'να σου πω τι έπαθε ο κουμπάρος του ξαδέλφου του μπατζανάκη του πατέρα μου' αλλά να περιγράψω μια δική μου 'μαρτυρία' :

                                      Το 2002 δούλευα (φοιτητής ακόμη) σε μια εταιρία, η οποία εκείνο τον καιρό διέξήγαγε έρευνες και μετρήσεις σε ολόκληρη την Πελοπόννησο, αναφορικά με την παραχώρηση των οδικών αξόνων σε ιδιώτες. Μετρητές κυκλοφορίας και συνεντεύξεις RSS, προέλευσης-προορισμού.

                                      Κάποια μέρα βρισκόμασταν στα Αγιωργίτικα Αρκαδίας, το γνωστό κωλοσούρτη...(ΟΚ Αχλαδόκαμπος...)
                                      Εκεί λοιπόν έκανε ο αστυνομικός νόημα σ ένα αυτοκίνητο να σταματήσει, ώστε να υποβληθεί σε συνέντευξη. Το αυτοκίνητο, ενώ έκανε στην άκρη, απειλιτικά προς το συνεργείο, σταμάτησε τελικά περίπου 300 μέτρα μακριά! Οδηγός ήταν ένας 88χρονος! ¨οταν του ζήτησε το δίπλωμα ο αστυνομικός, είδαμε οτι ήταν ανανεωμένο για άλλα 5 χρόνια από τότε, δηλ μέχρι τα 93 του!!!Και προφανώς τα αντανακλαστικά του δε του επέτρεψαν να φρενάρει νωρίτερα...

                                      Πείτε μου ποιός 'δολοφόνος' είχε το θράσσος να ανανεώσει ένα τέτοιο δίπλωμα...

                                      Καλύτερα λιγότεροι στο δρόμο, σε τέτιες ηλικίες ας πάρουν καλύτερα τη συγκοινωνία...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        stavrosg last edited by

                                        Ο χρήστης Professeur έγραψε:
                                        Σήμερα το πρωί είδα μια κυρία 40 ετών με μια καινούρια Α-Κλας να μιλάει στο κινητό, να παραβιάζει το ΣΤΟΠ και να μαζεύει έναν παπάκια. Το ατύχημα ήταν πολύ σοβαρό. Ο νεαρός μάλλον θα κάνει πολλούς μήνες να περπατήσει γιατί τσακίστηκε πολύ το πόδι του(ευτυχώς όχι το κεφάλι του). Η κυρία μετά το ατύχημα έκλαιγε. Μάλλον όμως ήταν αργα για δάκρυα...

                                        Προσωπικά θεωρώ ΠΟΛΥ μεγαλύτερο κίνδυνο την αδιαφορία της χ κυριάς (ή κυρίου. Δε μιλάω φαλλοκρατικά.) ή τη 'μαγκιά' του νεαρού από τη μειωμένη όραση και τα αργά αντανακλαστικά ένος 70άρη. Μην γινόμαστε κάποιου είδους ρατσιστές και θέλουμε να 'αδειάσουμε' τους δρόμους από τους γέρους για να είμαστε εμείς πιο 'ασφαλείς'. Άλλωστε ενας 70αρης πόσα χλμ να κάνει κάθε μερα? Θα πάει μέχρι το καφενείο ή μέχρι τη λαική.

                                        Τη 40ρα που παραβίασε το STOP και ξάπλωσε τον παπάκια να την πιάσει η τροχαία και να την σκίσει, γιατί προφανώς και φταίει αυτή για την παραβίαση της προτεραιότητας.
                                        Ο κολλητός μου δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει δίπλωμα ποτέ γιατί έχει μια σπάνια πάθηση στα μάτια από μικρός η οποία δεν του επιτρέπει να διακρίνει καθαρά τίποτα πέραν των 5 μέτρων. Και ούτως ή άλλως ήδη κινείται περισσότερο με βάση τα αυτιά του παρά τα μάτια του.

                                        Ο ηλικιωμένος που λόγω της γήρανσης κατέληξε να έχει τόσο μειωμένα αντανακλαστικά που θα παραβίαζε και αυτός το STOP στη θέση της 40ρας γιατί να δικαιούται να συνεχίσει να οδηγεί;
                                        Ναι μεν δεν φταίει αυτός γι'αυτό αλλά η αναστάτωση που προκαλεί στην κυκλοφορία λειτουργεί εις βάρος ολων. Και βλέπω και εγώ από το κοντινό μου περιβάλλον πως είναι πολύ δύσκολο να παραδεχτεί κάποιος οτι δεν είναι σε θέση να συνεχίσει να οδηγεί. Γι'αυτό ας μπει η πολιτεία μπροστά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                                          Ο ηλικιωμένος που λόγω της γήρανσης κατέληξε να έχει τόσο μειωμένα αντανακλαστικά που θα παραβίαζε και αυτός το STOP στη θέση της 40ρας γιατί να δικαιούται να συνεχίσει να οδηγεί;

                                          Δεν μπορεί να έχει τόσο μειωμένα αντανακλαστικά.
                                          Μπορεί όμως να μη το βλέπει, γι αυτό 'εξετάζονται' κάθε μερικά χρόνια από γιατρούς για ανανέωση του διπλώματος.

                                          Το πιο συνηθισμένο είναι να μη βλέπουν ή/και να μην ακούνε. Ιδίως το βράδυ ούτε τον δρόμο δεν βλέπουν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • M
                                            micmic last edited by

                                            Υπάρχουν και άλλες παράμετροι στο θέμα της υγείας των ηλικιωμένων. Εξετάζονται από όσο ξέρω από παθολόγο και οφθαλμίατρο. Από νευρολόγο όμως; Αφαιρείται το δίπλωμα σε άτομα που πάσχουν από Alzheimer ή άλλη άνοια, και ποιός κάνει αυτή τη διάγνωση; Είναι σε θέση οι παθολόγοι να διαγνώσουν ορθοπεδικές ή ρευματολογικές παθήσεις; Ποιός εξετάζει για μειωμένη ακοή;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr