-
Γειά σε όλους
Σας παρακολουθώ απο καιρό αλλά ποτέ δεν έτυχε να γράψω κάτι - κ μιας κ ταξιδεύω πολύ συχνά στο εξωτερικό, κ βλέποντας οτι σε μερικά χρόνια θα χρειαστούμε νέο σύστημα αρίθμησης, θα ήθελα να δω τι νομίζετε σχετικά, κ παράλληλα να προτείνω κ εγώ κάτι...
Ξεκινόντας με την γενική παραδοχή οτι οι νομαρχίες ΔΕΝ θα είναι όπως σήμερα, όσον αφορά τα όριά τους, θα πρέπει να δουμε την πιθανότητα το νέο σύστημα να είναι ανεξάρτητο απο τα όρια των νέων, μεγαλύτερων νομών.
Γενικά θα πρότεινα κάτι ανάλογο με το τρέχον σύστημα στην Γαλλία. Χωρισμός της Ελλάδας σε κάπου 75-85 περιοχές, με κάθε μια να έχει αύξοντα αριθμό βασισμένο όχι με γεωγραφικά κριτήρια αλλά αλφαβητικά. Δεδομένου οτι η Αθήνα θα έχει, έτσι κ αλλιώς το 01, θα έχουμε
01-Α-00001, 01-Α-00002, 01-Α-00003, 01-Α-99999
01-Β-00001
...
01-Χ-99999
01-ΑΑ-0001
...
01-ΧΧ-9999
01-ΑΑΑ-001
01-ΧΧΧ-999κ όταν θα έρθει εκείνη η πολύ μακρινή χρονικά στιγμή, αλλάζουμε σε
01-00001-Α, 01-00002-Α κ.ο.κ...
Η Λάρισα, όντας περίπου κάπου στην μέση αλφαβητικά, θα ξεκινήσει με, ας πούμε, 44-Α-00001...
Ο Πειραιάς, αν κ γεωγραφικά δίπλα στην Αθήνα (01), δεν θα είναι 02, αλλά κάπου 60-Α-00001...
κ.ο.κ.Οι συνδυασμοί από 90+ θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθουν για, πχ
90 Ενοικιαζομενα
91 Αφορολογητα
92 Αστυνομια, ασθενοφορα κτλ
93 Ταξι
94 Φορτηγα
95 Διπλωματικα
96 Αγιον Ορος (οχι δα...)(λεμε τωρα..)
97 Γεωργικα κ βαρεα
98 Στρατος/ναυτικο/αεροπορια (γιατι μια απλή λαμαρίνα με λίγη μπλε και ασπρη μπογια κανει θαύματα)
κ οτιδήποτε άλλο ήθελε προκύψει.Όσον αφορά την γεωγραφική δίαίρεση, η Αττική θα μπορουσε να χωριστει σε Αθήνα, Πειραιά, Περιστέρι, Κηφισιά, Γλυφάδα, Μεγαρίδα κ Βόρεια Αττική, Μεσόγεια και Λαυρεωτική, Αγία Παρασκευή κ τέλος Σαρωνικός (βασικά όλα τα νησιά, Σαλαμίνα κτλ)
Κάτι ανάλογο, σε μικρότερη κλίμακα για τον χωρισμό της Θεσσαλονίκης. (Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά κ Θερμαικος, Πυλαία κ ανατολικά, Εύοσμος κ δυτικά, Λαγκαδας κ ανατολικό υπόλοιπο)Απο εκεί κ πέρα, χωριστες περιοχές θα μπορούσαν να είναι...
Ορεστιάδα, Καβάλα (πόλη), Θάσος, Κασσάνδρα (Χαλκιδική), Γιαννιτσά, Σέρρες κ Βόλος (μόνο οι πόλεις), Σπόράδες, Λάρισα (Β κ Ν ή πόλη κ υπόλοιπο), όπως και Ιωάννινα, Ηρακλειο, Χανιά κ Φθιώτιδα. Β κ Ν Εύβοια, Α κ Δ Κυκλάδες, Κως, Ρόδος, κ 2-3 ακόμα, οπως Αιτωλία χωριστά απο Ακαρνανία κτλ. Αρκετά απο αυτά ισχύουν ήδη...
Οι κωδικοι απο 80-90, θα μπορούσαν να χρησιμοποιθούν μελλοντικά αν κ οποτεδήποτε χρειαστεί.
Οι μοτοσυκλέτες θα μπορούσαν να πάρουν πινακίδες άπο τις τοπικές κατα τόπους σειρές που θα ήταν τυπωμένες σε μικρότερο μέγεθος Ή να πάρουν, σε πανελλήνιο επίπεδο, τα απο 80-Α-00001 μεχρι το 89-ΧΧΧ-999, χωρις γεωγραφικό προσδιορισμό, ανεξάρτητα απο τα αυτοκίνητα...
Συγνώμη αν σας κούρασα, σαν σύστημα είναι απλό σχετικά κ έχει κάποιο νόημα...
Τι νομίζετε;
-
Γειά σε όλους
Σας παρακολουθώ απο καιρό αλλά ποτέ δεν έτυχε να γράψω κάτι - κ μιας κ ταξιδεύω πολύ συχνά στο εξωτερικό, κ βλέποντας οτι σε μερικά χρόνια θα χρειαστούμε νέο σύστημα αρίθμησης, θα ήθελα να δω τι νομίζετε σχετικά, κ παράλληλα να προτείνω κ εγώ κάτι...
Ξεκινόντας με την γενική παραδοχή οτι οι νομαρχίες ΔΕΝ θα είναι όπως σήμερα, όσον αφορά τα όριά τους, θα πρέπει να δουμε την πιθανότητα το νέο σύστημα να είναι ανεξάρτητο απο τα όρια των νέων, μεγαλύτερων νομών.
Γενικά θα πρότεινα κάτι ανάλογο με το τρέχον σύστημα στην Γαλλία. Χωρισμός της Ελλάδας σε κάπου 75-85 περιοχές, με κάθε μια να έχει αύξοντα αριθμό βασισμένο όχι με γεωγραφικά κριτήρια αλλά αλφαβητικά. Δεδομένου οτι η Αθήνα θα έχει, έτσι κ αλλιώς το 01, θα έχουμε
01-Α-00001, 01-Α-00002, 01-Α-00003, 01-Α-99999
01-Β-00001
...
01-Χ-99999
01-ΑΑ-0001
...
01-ΧΧ-9999
01-ΑΑΑ-001
01-ΧΧΧ-999κ όταν θα έρθει εκείνη η πολύ μακρινή χρονικά στιγμή, αλλάζουμε σε
01-00001-Α, 01-00002-Α κ.ο.κ...
Η Λάρισα, όντας περίπου κάπου στην μέση αλφαβητικά, θα ξεκινήσει με, ας πούμε, 44-Α-00001...
Ο Πειραιάς, αν κ γεωγραφικά δίπλα στην Αθήνα (01), δεν θα είναι 02, αλλά κάπου 60-Α-00001...
κ.ο.κ.Οι συνδυασμοί από 90+ θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθουν για, πχ
90 Ενοικιαζομενα
91 Αφορολογητα
92 Αστυνομια, ασθενοφορα κτλ
93 Ταξι
94 Φορτηγα
95 Διπλωματικα
96 Αγιον Ορος (οχι δα...)(λεμε τωρα..)
97 Γεωργικα κ βαρεα
98 Στρατος/ναυτικο/αεροπορια (γιατι μια απλή λαμαρίνα με λίγη μπλε και ασπρη μπογια κανει θαύματα)
κ οτιδήποτε άλλο ήθελε προκύψει.Όσον αφορά την γεωγραφική δίαίρεση, η Αττική θα μπορουσε να χωριστει σε Αθήνα, Πειραιά, Περιστέρι, Κηφισιά, Γλυφάδα, Μεγαρίδα κ Βόρεια Αττική, Μεσόγεια και Λαυρεωτική, Αγία Παρασκευή κ τέλος Σαρωνικός (βασικά όλα τα νησιά, Σαλαμίνα κτλ)
Κάτι ανάλογο, σε μικρότερη κλίμακα για τον χωρισμό της Θεσσαλονίκης. (Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά κ Θερμαικος, Πυλαία κ ανατολικά, Εύοσμος κ δυτικά, Λαγκαδας κ ανατολικό υπόλοιπο)Απο εκεί κ πέρα, χωριστες περιοχές θα μπορούσαν να είναι...
Ορεστιάδα, Καβάλα (πόλη), Θάσος, Κασσάνδρα (Χαλκιδική), Γιαννιτσά, Σέρρες κ Βόλος (μόνο οι πόλεις), Σπόράδες, Λάρισα (Β κ Ν ή πόλη κ υπόλοιπο), όπως και Ιωάννινα, Ηρακλειο, Χανιά κ Φθιώτιδα. Β κ Ν Εύβοια, Α κ Δ Κυκλάδες, Κως, Ρόδος, κ 2-3 ακόμα, οπως Αιτωλία χωριστά απο Ακαρνανία κτλ. Αρκετά απο αυτά ισχύουν ήδη...
Οι κωδικοι απο 80-90, θα μπορούσαν να χρησιμοποιθούν μελλοντικά αν κ οποτεδήποτε χρειαστεί.
Οι μοτοσυκλέτες θα μπορούσαν να πάρουν πινακίδες άπο τις τοπικές κατα τόπους σειρές που θα ήταν τυπωμένες σε μικρότερο μέγεθος Ή να πάρουν, σε πανελλήνιο επίπεδο, τα απο 80-Α-00001 μεχρι το 89-ΧΧΧ-999, χωρις γεωγραφικό προσδιορισμό, ανεξάρτητα απο τα αυτοκίνητα...
Συγνώμη αν σας κούρασα, σαν σύστημα είναι απλό σχετικά κ έχει κάποιο νόημα...
Τι νομίζετε;
-
Γειά σε όλους
Σας παρακολουθώ απο καιρό αλλά ποτέ δεν έτυχε να γράψω κάτι - κ μιας κ ταξιδεύω πολύ συχνά στο εξωτερικό, κ βλέποντας οτι σε μερικά χρόνια θα χρειαστούμε νέο σύστημα αρίθμησης, θα ήθελα να δω τι νομίζετε σχετικά, κ παράλληλα να προτείνω κ εγώ κάτι...
Ξεκινόντας με την γενική παραδοχή οτι οι νομαρχίες ΔΕΝ θα είναι όπως σήμερα, όσον αφορά τα όριά τους, θα πρέπει να δουμε την πιθανότητα το νέο σύστημα να είναι ανεξάρτητο απο τα όρια των νέων, μεγαλύτερων νομών.
Γενικά θα πρότεινα κάτι ανάλογο με το τρέχον σύστημα στην Γαλλία. Χωρισμός της Ελλάδας σε κάπου 75-85 περιοχές, με κάθε μια να έχει αύξοντα αριθμό βασισμένο όχι με γεωγραφικά κριτήρια αλλά αλφαβητικά. Δεδομένου οτι η Αθήνα θα έχει, έτσι κ αλλιώς το 01, θα έχουμε
01-Α-00001, 01-Α-00002, 01-Α-00003, 01-Α-99999
01-Β-00001
...
01-Χ-99999
01-ΑΑ-0001
...
01-ΧΧ-9999
01-ΑΑΑ-001
01-ΧΧΧ-999κ όταν θα έρθει εκείνη η πολύ μακρινή χρονικά στιγμή, αλλάζουμε σε
01-00001-Α, 01-00002-Α κ.ο.κ...
Η Λάρισα, όντας περίπου κάπου στην μέση αλφαβητικά, θα ξεκινήσει με, ας πούμε, 44-Α-00001...
Ο Πειραιάς, αν κ γεωγραφικά δίπλα στην Αθήνα (01), δεν θα είναι 02, αλλά κάπου 60-Α-00001...
κ.ο.κ.Οι συνδυασμοί από 90+ θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθουν για, πχ
90 Ενοικιαζομενα
91 Αφορολογητα
92 Αστυνομια, ασθενοφορα κτλ
93 Ταξι
94 Φορτηγα
95 Διπλωματικα
96 Αγιον Ορος (οχι δα...)(λεμε τωρα..)
97 Γεωργικα κ βαρεα
98 Στρατος/ναυτικο/αεροπορια (γιατι μια απλή λαμαρίνα με λίγη μπλε και ασπρη μπογια κανει θαύματα)
κ οτιδήποτε άλλο ήθελε προκύψει.Όσον αφορά την γεωγραφική δίαίρεση, η Αττική θα μπορουσε να χωριστει σε Αθήνα, Πειραιά, Περιστέρι, Κηφισιά, Γλυφάδα, Μεγαρίδα κ Βόρεια Αττική, Μεσόγεια και Λαυρεωτική, Αγία Παρασκευή κ τέλος Σαρωνικός (βασικά όλα τα νησιά, Σαλαμίνα κτλ)
Κάτι ανάλογο, σε μικρότερη κλίμακα για τον χωρισμό της Θεσσαλονίκης. (Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά κ Θερμαικος, Πυλαία κ ανατολικά, Εύοσμος κ δυτικά, Λαγκαδας κ ανατολικό υπόλοιπο)Απο εκεί κ πέρα, χωριστες περιοχές θα μπορούσαν να είναι...
Ορεστιάδα, Καβάλα (πόλη), Θάσος, Κασσάνδρα (Χαλκιδική), Γιαννιτσά, Σέρρες κ Βόλος (μόνο οι πόλεις), Σπόράδες, Λάρισα (Β κ Ν ή πόλη κ υπόλοιπο), όπως και Ιωάννινα, Ηρακλειο, Χανιά κ Φθιώτιδα. Β κ Ν Εύβοια, Α κ Δ Κυκλάδες, Κως, Ρόδος, κ 2-3 ακόμα, οπως Αιτωλία χωριστά απο Ακαρνανία κτλ. Αρκετά απο αυτά ισχύουν ήδη...
Οι κωδικοι απο 80-90, θα μπορούσαν να χρησιμοποιθούν μελλοντικά αν κ οποτεδήποτε χρειαστεί.
Οι μοτοσυκλέτες θα μπορούσαν να πάρουν πινακίδες άπο τις τοπικές κατα τόπους σειρές που θα ήταν τυπωμένες σε μικρότερο μέγεθος Ή να πάρουν, σε πανελλήνιο επίπεδο, τα απο 80-Α-00001 μεχρι το 89-ΧΧΧ-999, χωρις γεωγραφικό προσδιορισμό, ανεξάρτητα απο τα αυτοκίνητα...
Συγνώμη αν σας κούρασα, σαν σύστημα είναι απλό σχετικά κ έχει κάποιο νόημα...
Τι νομίζετε;
-
Εγώ δεν καταλαβαίνω τι εξυπηρετεί η αναφορά έμμεση ή άμμεση της τοποθεσίας έκδοσης των πινακίδων. Εγώ θα προτιμούσα ένα αλφαρηθμιτικό σύστημα με 24+10 χαρακτήρες και πχ 7 ψηφία όπου κάθε πινακίδα θα είχε ένα τυχαίο νούμερο.
Γιατί να ξέρει κάποιος από την πινακίδα μου τον τόπο διαμονής μου? Δύο χρησιμότητες σκέφτομαι μόνο, να κόβονται κλήσεις στα χωριά μόνο στους 'ξένους' και να σπάνε οι ΜΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ αμάξα με αθηναϊκές πινακίδες.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δύο χρησιμότητες σκέφτομαι μόνο, να κόβονται κλήσεις στα χωριά μόνο στους 'ξένους' και να σπάνε οι ΜΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ αμάξα με αθηναϊκές πινακίδες.ΠΑΟΚτσήδες λέγεται φίλε....Προσπαθείς να ειρωνευτείς?
-
Ο χρήστης teris3 έγραψε:
Δύο χρησιμότητες σκέφτομαι μόνο, να κόβονται κλήσεις στα χωριά μόνο στους 'ξένους' και να σπάνε οι ΜΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ αμάξα με αθηναϊκές πινακίδες.
ΠΑΟΚτσήδες λέγεται φίλε....Προσπαθείς να ειρωνευτείς?
όχι όλο τον λαό μόνο τον Μπάμπη τον Σουγιά, τον Κώστα τον Γκοτζίλα, ο Πέτρος ο Πέτρας, ο Πεταλούδας ο Νίκος, ο Νώντας ο Ανακόντας κτλ
-
Η ιδέα του YCNZ εφαρμόζεται στην αγγλία. Όπου οι πινακίδες άλλαξαν χρώμα πρόσφατα, γιατί τελείωσαν όλοι οι συνδυασμοί. Ένα αυτοκίνητο σημερινό θεωρητικά μπορεί να έχει το ίδιο νούμερο με ένα του '50, αν και υποθέτω ότι η οργάνωσή τους δεν επιτρέπει να δοθεί ξανά ο αριθμός αν το παλιό αυτοκίνητο κυκλοφορεί.
Νομίζω ότι το ασφαλέστερο μακροχρόνια σύστημα θα είναι η προσθήκη του έτους. Κάτι σαν το βέλγιο που τα δύο ψηφία είναι το έτος κυκλοφορίας. Εκεί η επανάληψη θα γίνει μετά από 100 χρόνια, οπότε αν αλλάξουμε τη θέση των δύο ψηφίων έχουμε χώρο για άλλα 100. Όσο για το αν τα νούμερα πρέπει να περιλαμβάνουν τον τόπο, δεν το θεωρώ απαραίτητο. Αν και (α) ξέρεις ποιοι είναι οι ντόπιοι για να ρωτήσεις πληροφορίες, και (β) είναι ένα ωραίο παιχνίδι για να περνάς την ώρα στα μεγάλα ταξίδια.
-
Μα αν δε σχετίζονται οι πινακίδες με τον τόπο, πως θα φωνάζουμε 'να πας στο να τα κανεις αυτα ρεΕΕΕΕ'
-
Στη Γερμανία στις πινακίδες το πρώτο γράμμα είναι η πόλη, π.χ. M BM 1234 (Μ=Μunchen) και το ΒΜ είναι δύο γράμματα που επιλέγει ο ιδιοκτήτης.
Πιστεύω ότι αν υπήρχαν ξεχωριστές πινακίδες ανά περιοχή (Αττική πχ) θα αυξανόντουσταν έτσι κατά πολύ οι συνδυασμοί.
Σίγουρα πάντως πρέπει να αποτελείται από γράμματα (3-4) και από νούμερα (3-4) ώστε έτσι να είναι πάρα πολλοί οι συνδυασμοί...απλά με την πρόσθεση της περιοχής, οι συνδυασμοί πολλαπλασιάζονται.
-
Στην Αγγλία για χρόνια είχαν το σύστημα που προτείνει ο ΙΚΕ,
δηλαδή τα γράμματα ΔΕΝ είχαν σχέση με την περιοχή που προέρχεται το αυτοκίνητο,
αλλά πήγαιναν αλφαβητικά σε όλη την χώρα και συμβόλιζαν την χρονική περίοδο που βγήκε....
Δηλαδή σου έλεγε ο άλλος έχω πινακίδα J** και καταλάβαινες ότι το J είναι του 2000πχ κτλ.
Πριν περίπου 3-4 χρόνια το ΓΥΡΙΣΑΝ και αυτοί σε γράμματα που συμβολίζουν την περιοχή του αμαξιού. -
Η χρησιμότητα του κωδικού περιοχής στις πινακίδες ποιά είναι?
-
μπορει να βοηθα στον εντοπισμο σου οαν κινεισαι εκτος γεωγραφικης σου περιοχης.πχ για την αστυνομια ειναι πολυ πιο ευκολο να εντοπισει ενα οχημα με πινακιδες αχαιας πχ ΑΖΑ μεσα στο νομο ηλειας ΗΑΚ-ΗΑΜ σε αντιθεση με το αν ειναι τα γραμματα δεν δινουν καποιο αλλο χαρακτηριστικο του αυτοκινητου σου.
-
Σε μερικές χώρες της ΕΕ πάντως ήδη συζητούν την 'Μόνιμη προσωπική πινακίδα' που δεν μου ακούγεται άσχημο...
Θα έχεις για πάντα την ίδια πινακίδα, όσα οχήματα κι αν αλλάξεις στο μέλλον... -
Ο χρήστης theo13 έγραψε:
μπορει να βοηθα στον εντοπισμο σου οαν κινεισαι εκτος γεωγραφικης σου περιοχης.πχ για την αστυνομια ειναι πολυ πιο ευκολο να εντοπισει ενα οχημα με πινακιδες αχαιας πχ ΑΖΑ μεσα στο νομο ηλειας ΗΑΚ-ΗΑΜ σε αντιθεση με το αν ειναι τα γραμματα δεν δινουν καποιο αλλο χαρακτηριστικο του αυτοκινητου σου.Η μόνη χρησιμότητα που βρίσκω σε αυτό που λες είναι στο να κάνει διάκριση στην εφαρμογή του νόμου ο αστυνομικός.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
μπορει να βοηθα στον εντοπισμο σου οαν κινεισαι εκτος γεωγραφικης σου περιοχης.πχ για την αστυνομια ειναι πολυ πιο ευκολο να εντοπισει ενα οχημα με πινακιδες αχαιας πχ ΑΖΑ μεσα στο νομο ηλειας ΗΑΚ-ΗΑΜ σε αντιθεση με το αν ειναι τα γραμματα δεν δινουν καποιο αλλο χαρακτηριστικο του αυτοκινητου σου.
Η μόνη χρησιμότητα που βρίσκω σε αυτό που λες είναι στο να κάνει διάκριση στην εφαρμογή του νόμου ο αστυνομικός.
+100
-
Η οποιάδηποτε άλλη αρίθμηση χωρίς τοπικά χαρακτηριστικά δεν θα δημιουργούσε πρόβλημα και στα ΚΤΕΟ? Εννοώ στα χρονικά περιθόρια, στο που ελέγχονται κλπ?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Η οποιάδηποτε άλλη αρίθμηση χωρίς τοπικά χαρακτηριστικά δεν θα δημιουργούσε πρόβλημα και στα ΚΤΕΟ? Εννοώ στα χρονικά περιθόρια, στο που ελέγχονται κλπ?Τα αυτοκίνητα ήδη καταγράφονται και παρακολουθούνται στο TAXIS, οπότε ο έλεγχος και οι ειδοποιήσεις μπορούν να γίνονται μέσω αυτού.
Βέβαια δεν θα είναι εφικτό να βγαίνουν ανακοινώσεις τύπου 'αυτό το μήνα περνούν ΚΤΕΟ τα ΧΧΧ-1000 ως ΥΥΥ-9999' αλλά με την καθιέρωση υποχρέωσης ελέγχου κάθε χρόνο μετά τον τρίτο χρόνο κυκλοφορίας του αυτοκινήτου αυτό δεν θα χρειάζεται έτσι κι αλλιώς . -
Καλό σαν σκεπτικό και σίγουρα πιο πρακτικό αλλά δίνει επιπλέον δουλειές στις εφορίες ... συν το ότι όλο το ελληνικό δημόσιο πρέπει να συνδεθεί οn line, πράγμα δύσκολο αφού εμπειρικά τουλάχιστον η μία υπηρεσία με την άλλη τηλεφωνικά δυσκολευονται να επικοινωνίσουν ...
-
Για μενα το πιο καλο συστημα υπαρχει στην γερμανια οπως ειπε και ο νικος
Πρωτο γραμμα η πολη σου μετα 2 επιλογης σου και νουμερακια μετα -
RFID??
Ιδέες για μελλοντικό σύστημα πινακίδων