-
Δεδομένα:
Peugeuot 106 Rallye του '98 με 95.000 ΧΛΜ πραγματικά, ατρακάριστο και απείραχτο (μέχρι και τα τάσια της εταιρείας έχει), βιβλίο service, σε τιμή 5000 και χρειάζεται νέα λάστιχα και πιθανόν αμορτισέρ, γιατί ακόμα έχει τα μαμίσια.(Το πουλά κοντινός συγγενής οπότε όλα τα παραπάνω είναι αληθή).
Ερώτηση:
Είναι καλή η τιμή του για τα δεδομένα του;
Τι είναι πιθανό να ζητήσει και με τι κόστος σε ένα καλό service;
Για ορίζοντα διετίας αξίζει σαν επιλογή με τα παραπάνω δεδομένα;
Ευχαριστώ! -
Δεδομένα:
Peugeuot 106 Rallye του '98 με 95.000 ΧΛΜ πραγματικά, ατρακάριστο και απείραχτο (μέχρι και τα τάσια της εταιρείας έχει), βιβλίο service, σε τιμή 5000 και χρειάζεται νέα λάστιχα και πιθανόν αμορτισέρ, γιατί ακόμα έχει τα μαμίσια.(Το πουλά κοντινός συγγενής οπότε όλα τα παραπάνω είναι αληθή).
Ερώτηση:
Είναι καλή η τιμή του για τα δεδομένα του;
Τι είναι πιθανό να ζητήσει και με τι κόστος σε ένα καλό service;
Για ορίζοντα διετίας αξίζει σαν επιλογή με τα παραπάνω δεδομένα;
Ευχαριστώ! -
Δεδομένα:
Peugeuot 106 Rallye του '98 με 95.000 ΧΛΜ πραγματικά, ατρακάριστο και απείραχτο (μέχρι και τα τάσια της εταιρείας έχει), βιβλίο service, σε τιμή 5000 και χρειάζεται νέα λάστιχα και πιθανόν αμορτισέρ, γιατί ακόμα έχει τα μαμίσια.(Το πουλά κοντινός συγγενής οπότε όλα τα παραπάνω είναι αληθή).
Ερώτηση:
Είναι καλή η τιμή του για τα δεδομένα του;
Τι είναι πιθανό να ζητήσει και με τι κόστος σε ένα καλό service;
Για ορίζοντα διετίας αξίζει σαν επιλογή με τα παραπάνω δεδομένα;
Ευχαριστώ! -
Διευκρίνηση:
Τα παραπάνω αφορούν το 106 Rallye με τον 16βάλβιδο κινητήρα -
Για τα χιλιομετρα που εχει(αν ισχυουν) καλα το δινει.Το τι θα βγαλει κανεις δεν ξερει,παντως τσεκαρε φουσκες ημιαξονιων,φλατζες διαφορικου για διαρροες.Ειναι και μονοφυσσο αρα πιο αξιοπιστο,σερβις μακρια απο εξουσιοδοτημενο και οποσδηποτε μια καλη βαλβολινη στο σασμαν.
-
Ο χρήστης nallak έγραψε:
Διευκρίνηση:
Τα παραπάνω αφορούν το 106 Rallye με τον 16βάλβιδο κινητήραΦιλε η τιμη ειναι εξαιρετικη για τα χμ που εχει το αυτοκινητο. Εγω αγορασα πριν μερικους μηνες ενα 16v του 2000 με 130.000χμ και ειχε και ενα χτυπηματακι. 7000 ευρο εδωσα και αυτο ,γιατι εκτος απο το χτυπηματακι ,ηταν ατρακαριστο,ειχε βιβλιο service και δεν ειχε βαλει ουτε σκουπα,ουτε εξατμιση,ουτε κουτσουρα gr.N (οποτε δεν ηταν κανας καυτης καγκουρας)
-
Το 98 πρωτομπηκε το 16ν μοτερ στα ραλι. Ειχανε ενα θεματακι με τις φλατζες, στα 3φυσσα εφτιαξε αυτο. Αυτο που λες ειναι μονοφυσο. Επισης ΔΕΝ ειχε τασια (τα 3φυσσα ειχαν την μαυρη ζαντα με τα τασια) αλλα την ασπρη ραλοζαντα.
-
Την άσπρη ραλόζαντα Στέλιο την αποχαιρετήσαμε -επισήμως- με το τελευταίο 8v. Όλα τα 16v έρχονταν με τάσι.
-
Και ομως εχεις δικαιο....το σαξο (στην απλη εκδοση χωρις αλουμινιου) εβγαινε με ασπρη ραλοζαντα. Δικο μου λαθος.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Το 98 πρωτομπηκε το 16ν μοτερ στα ραλι. Ειχανε ενα θεματακι με τις φλατζες, στα 3φυσσα εφτιαξε αυτο. Αυτο που λες ειναι μονοφυσο. Επισης ΔΕΝ ειχε τασια (τα 3φυσσα ειχαν την μαυρη ζαντα με τα τασια) αλλα την ασπρη ραλοζαντα.Στα 3φυσσα μπηκε μεταλλικη φλατζα ευτηχως.Παντως ειναι καλη περιπτωση με αυτα τα χιλιομετρα.
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Το ΣΚ θα πάω να το δω σε γνωστό συνεργείο οπότε όλες οι πληροφορίες που δίνεται ειναι πολύ χρήσιμες! -
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
Το 98 πρωτομπηκε το 16ν μοτερ στα ραλι. Ειχανε ενα θεματακι με τις φλατζες, στα 3φυσσα εφτιαξε αυτο. Αυτο που λες ειναι μονοφυσο. Επισης ΔΕΝ ειχε τασια (τα 3φυσσα ειχαν την μαυρη ζαντα με τα τασια) αλλα την ασπρη ραλοζαντα.
Στα 3φυσσα μπηκε μεταλλικη φλατζα ευτηχως.Παντως ειναι καλη περιπτωση με αυτα τα χιλιομετρα.
νομίζω και στα μονόφυσσα μετά το 2000 έχουν μεταλλική φλάντζα
γενικά τα μοτέρ των 16v είναι σκυλιά ......
-
Καλησπέρα,
Πράγματι απο το 2000 και μετα το 16V είχε μεταλλική φλάντζα +μαυρες ζάντες με τάσια +ψηφιακές ενδείξεις στο κοντερ τηs VDO.Τουλάχιστον έτσι είναι το δικό μου που είναι 5ος του 2000 και μονόφυσο ECU marelli. -
Αλλος άποψη;
-
Πάρ’ το. Όσο προλαβαίνεις.
-
αν δεν εχει a/c, κοψε λιγο ακομα απ την τιμη...τσιμπημενη ειναι χωρις a/c
και σιγουρα με το που το παρεις θα ριξεις γυρω στο χιλιαρικο για σερβις και αναλωσιμα(λαστιχα, αμορτισερ) για να εισαι ασφαλης -
Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια! Το πήρα το Rallye τελικά στα 4500 (έχει και a/c) και οι πρώτες εντυπώσεις είναι περισσότερες από καλές
-
βάλε ένα σετ αμορτισέρ ... λάστιχα ... τακάκια ..... λάδια .. βαλβολίνες .....
και θα είναι super !!!
-
Ο χρήστης nallak έγραψε:
Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια! Το πήρα το Rallye τελικά στα 4500 (έχει και a/c) και οι πρώτες εντυπώσεις είναι περισσότερες από καλέςΜεγαλη προσοχη φιλε μου τωρα στην αρχη που δεν το ξερεις ακομα.Μερικες επισκεψεις σε πιστα θα σε βοηθησουν αφανταστα ωστε να καταλαβεις το πως συμπεριφερεται.Καλοριζικο
-
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
Ευχαριστώ και πάλι για την βοήθεια! Το πήρα το Rallye τελικά στα 4500 (έχει και a/c) και οι πρώτες εντυπώσεις είναι περισσότερες από καλές
Μεγαλη προσοχη φιλε μου τωρα στην αρχη που δεν το ξερεις ακομα.Μερικες επισκεψεις σε πιστα θα σε βοηθησουν αφανταστα ωστε να καταλαβεις το πως συμπεριφερεται.Καλοριζικο
Ναι ναι, πήγαινε Μέγαρα.... Δεν θα είναι κανείς
Καλορίζικο!
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Το 98 πρωτομπηκε το 16ν μοτερ στα ραλι. Ειχανε ενα θεματακι με τις φλατζες, στα 3φυσσα εφτιαξε αυτο. Αυτο που λες ειναι μονοφυσο. Επισης ΔΕΝ ειχε τασια (τα 3φυσσα ειχαν την μαυρη ζαντα με τα τασια) αλλα την ασπρη ραλοζαντα.
Στα 3φυσσα μπηκε μεταλλικη φλατζα ευτηχως.Παντως ειναι καλη περιπτωση με αυτα τα χιλιομετρα.
νομίζω και στα μονόφυσσα μετά το 2000 έχουν μεταλλική φλάντζα
γενικά τα μοτέρ των 16v είναι σκυλιά ......
Πάντως εγώ που είχα πάρει μονόφυσο 16V τον Σεπτέμβριο του 1998 είχε τάσια με μαύρη ζάντα.
Αγορά μεταχειρισμένου Peugeuot 106 Rallye '98