-
Γεια σας και χρονια πολλα,
θα ηθελα τις πολυτιμες γνωσεις σας και εμπειριες για καποια συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Δεν ειμαι χρηστης 4χ4 και δεν γνωριζω πολλα πραγματα. Τωρα εχω ενα Peugeot 206.
Θελω: ενα SUV (σιγουρο αυτο) με ειδικοτητα στην ασφαλτο και τη πολη, αν μπορει να ειναι και αυτοματο ακομη καλυτερα, με ενδιαφερει ομως η ασφαλεια της τετρακινησης και φυσικα να εχει δυνατοτητες εκτος.
Βαρεθηκα τις 'κουρσες' αν αλλαξω Ι.Χ. παω μονο για suv.
Εχω καταληξει στα εξης Kia Sportage 2.0 new, X-trail, Rav-4 & Maverick. Δεν με ενδιαφερει κατι αλλο , εκτος κι αν βγαινει καποιο νεο μοντελο και αξιζει η αναμονη. Maximum κυβισμος 2.5 ιδανικα τα 1998.
Εγω μπερδευτει με τη τετρακινηση του Sportage και επειδη γνωριζω την 'αποτυχημενη' του Crv εχω προβληματιστει αρκετα , αν δεν αλλαζε μοντελο το Rav θα το επαιρνα στα σιγουρα, μου αρεσει πολυ αισθητικα το Kia αλλα οι περισσοτεροι μιλουν για το X-trail, καλυτεροι οικονομικοι οροι στο Maverick (και πιθανον καλυτερη τιμη για εμενα λογω επαγγελματος).Καθε βοηθεια δεκτη , επισης αν γνωριζετε απο προσφορες για τα συγκεκριμενα ή τι πρεπει να κοιταξω.
Ευχαριστώ.
-
Γεια σας και χρονια πολλα,
θα ηθελα τις πολυτιμες γνωσεις σας και εμπειριες για καποια συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Δεν ειμαι χρηστης 4χ4 και δεν γνωριζω πολλα πραγματα. Τωρα εχω ενα Peugeot 206.
Θελω: ενα SUV (σιγουρο αυτο) με ειδικοτητα στην ασφαλτο και τη πολη, αν μπορει να ειναι και αυτοματο ακομη καλυτερα, με ενδιαφερει ομως η ασφαλεια της τετρακινησης και φυσικα να εχει δυνατοτητες εκτος.
Βαρεθηκα τις 'κουρσες' αν αλλαξω Ι.Χ. παω μονο για suv.
Εχω καταληξει στα εξης Kia Sportage 2.0 new, X-trail, Rav-4 & Maverick. Δεν με ενδιαφερει κατι αλλο , εκτος κι αν βγαινει καποιο νεο μοντελο και αξιζει η αναμονη. Maximum κυβισμος 2.5 ιδανικα τα 1998.
Εγω μπερδευτει με τη τετρακινηση του Sportage και επειδη γνωριζω την 'αποτυχημενη' του Crv εχω προβληματιστει αρκετα , αν δεν αλλαζε μοντελο το Rav θα το επαιρνα στα σιγουρα, μου αρεσει πολυ αισθητικα το Kia αλλα οι περισσοτεροι μιλουν για το X-trail, καλυτεροι οικονομικοι οροι στο Maverick (και πιθανον καλυτερη τιμη για εμενα λογω επαγγελματος).Καθε βοηθεια δεκτη , επισης αν γνωριζετε απο προσφορες για τα συγκεκριμενα ή τι πρεπει να κοιταξω.
Ευχαριστώ.
-
Γεια σας και χρονια πολλα,
θα ηθελα τις πολυτιμες γνωσεις σας και εμπειριες για καποια συγκεκριμενα αυτοκινητα.
Δεν ειμαι χρηστης 4χ4 και δεν γνωριζω πολλα πραγματα. Τωρα εχω ενα Peugeot 206.
Θελω: ενα SUV (σιγουρο αυτο) με ειδικοτητα στην ασφαλτο και τη πολη, αν μπορει να ειναι και αυτοματο ακομη καλυτερα, με ενδιαφερει ομως η ασφαλεια της τετρακινησης και φυσικα να εχει δυνατοτητες εκτος.
Βαρεθηκα τις 'κουρσες' αν αλλαξω Ι.Χ. παω μονο για suv.
Εχω καταληξει στα εξης Kia Sportage 2.0 new, X-trail, Rav-4 & Maverick. Δεν με ενδιαφερει κατι αλλο , εκτος κι αν βγαινει καποιο νεο μοντελο και αξιζει η αναμονη. Maximum κυβισμος 2.5 ιδανικα τα 1998.
Εγω μπερδευτει με τη τετρακινηση του Sportage και επειδη γνωριζω την 'αποτυχημενη' του Crv εχω προβληματιστει αρκετα , αν δεν αλλαζε μοντελο το Rav θα το επαιρνα στα σιγουρα, μου αρεσει πολυ αισθητικα το Kia αλλα οι περισσοτεροι μιλουν για το X-trail, καλυτεροι οικονομικοι οροι στο Maverick (και πιθανον καλυτερη τιμη για εμενα λογω επαγγελματος).Καθε βοηθεια δεκτη , επισης αν γνωριζετε απο προσφορες για τα συγκεκριμενα ή τι πρεπει να κοιταξω.
Ευχαριστώ.
-
RAV, Xtrail και forester. Όποιο και να επιλέξεις ανάμεσα σε αυτά θα είσαι ευτυχισμένος. Το καθένα για τους δικούς του λόγους.
Ψάξε στα υπόλοιπα topic για να τους δεις. -
to forester δεν μου αρεσει και το αποκλειω.
Το θεμα ειναι αν το ΚΙΑ εχει τετρακινηση τελικα ή ειναι 'μαιμου' ?
δηλαδη θα προλαβει να επεμβει ή οχι ?
ΤΟ Maverick δεν παιζει ? -
Ο χρήστης ΚΟΨ. έγραψε:
to forester δεν μου αρεσει και το αποκλειω.Το θεμα ειναι αν το ΚΙΑ εχει τετρακινηση τελικα ή ειναι 'μαιμου' ?
δηλαδη θα προλαβει να επεμβει ή οχι ?
ΤΟ Maverick δεν παιζει ?Και το KIA και το Maverick μια χαρά εμπλέκουν την τετρακίνηση.
Αλλά μείνε σε αυτά που σου λέω. Ειδικά το X-trail μπορεί να κλειδώσει σε 50-50 ενώ το RAV και το forester είναι μόνιμα τετρακίνητα.
Επειδή τα έχω οδηγήσει και τα δύο έχω να πω το εξής: Το RAV έχει πολύ καλύτερη αίσθηση στην άσφαλτο από πολλά σύγχρονα επιβατικά και το forester είναι το καλύτερο για χωματόδρομους τόσο λόγο άνεσης όσο και επειδή είναι 'ραλιάρικο'. Μια χαρά όμως είναι και το forester στην άσφαλτο, μόνο σε σχέση με το RAV υστερεί.
Κρίμα που δεν σου αρέσει... -
Ολα όσα ρωτάς έχουν συζητηθέι και απαντηθέι πρόσφατα σε κάποιο άλλο thread σχετικό με την αγορά SUV.
Για μένα εαν θέλεις αυτοκίνητο πόλης κυρίως και δεν σου αρέσει το Forester, τότε θα πρέπει μάλλον να δείς το Maverick εαν σου αρέσει. Δεν είναι αυτόματο αλλά έχει πολύ καλή συμπεριφορά στην άσφαλτο.
Το εσωτερικό του είναι λίγο 'φτωχό'. To KIA/Hyundai είναι πολύ καλό αλλά μάλλον λίγο αδύναμο. Οπότε θα πρέπει να ανέβεις για να πάρεις το αυτόματο στα 2.7Lt. Για μένα η επιλογή σύμφωνα με όσα ανέφερες θα ήταν ανάμεσα σε Maverick 2.3 & Kia Sportage 2.7 Auto.Πάντως το Forester εαν ξεπεράσει κάποιος το αισθητικό θέμα, παραμένει πάρα πολύ καλό - ίσως το καλύτερο - SUV.
Tο X-Trail είναι πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά λίγο τσιμπημένο σε τιμή γι'αυτά που προσφέρει οπότε μοιραία οδηγήσαι στα παραπάνω.
Εαν τα οδηγήσεις θα καταλάβεις τις διαφορές. Να θυμηθείς ότι κανένα SUV δεν πάει στην άσφαλτο όπως ένα συμβατικό αυτοκίνητο. Επίσης κάινε πολύ περισσότερο, τρέχουν λιγότερο και προσπερνούν με πιο αργούς ρυθμούς. Τα περισσότερα SUV θα σε πάνε ανετότατα σε χωματόδρομους και σε απλές διαδρομές εκτός δρόμου. Ακόμα και το CR-V.
-
Παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας.
Χθες πηγα σε Nissan, Toyota, Kia.
Το πιο ομορφο αισθητικα μεσα και εξω ειναι μακραν το ΚΙΑ.
Σε σχεση με τη τετρακινηση ΚΙΑ+ΝΙΣΣΑΝ εχουν σχεδον την ιδια φιλοσοφια , ομως το ΚΙΑ εχει και το ESP και 4000 λιγοτερα.
Δεν σας κρυβω οτι ειδα και στα 35000 full extra και το Sorento , επισης πολυ καλο. Ομως δεν θα ηθελα να ξεφυγω απο τα 2.0 ή το πολυ τα 2.3
Θα δω και το MAverick και την αλλη εβδομαδα θα παω και για κανα Test-drive. Παντως απο σημερα τελειωνουν και ολες οι προσφορες οποτε θελει κι αλλο ψαξιμο (ξαναμανα).Τωρα κατι που ακουσα και δεν μπορω να το αξιολογησω:
Το Honda λεει για να ενεργοποιηθει η 4χ4 χρειαζεται μια ολοκληρη στροφη του τροχου και το NIssan 1/4 (μαλλον και το ΚΙΑ) ?
το γνωριζετε αυτο ?επισης ΚΙΑ, RAV, NISSAN ειναι με ηλεκτρονικα συστηματα εμπλεκομενη τετρακινηση (γνωστο) αλλα καμια φορα κολλανε.
-
Ο χρήστης ΚΟΨ. έγραψε:
επισης ΚΙΑ, RAV, NISSAN ειναι με ηλεκτρονικα συστηματα εμπλεκομενη τετρακινηση (γνωστο) αλλα καμια φορα κολλανε.To RAV είναι μόνιμα τετρακίνητο με 3 διαφορικά και μάλιστα στη βασική έκδοση που δεν έχει ηλεκτρονικά, το πίσω διαφορικό είναι τύπου torsen.
Τι εννοείς με το κολλάνε?? Τα αυτοκίνητα?
Αν ναι, μη σου φαίνεται περίεργο. Όλα κολλάνε κάποια στιγμή. -
Δεν υπάρχει τετρακίνητο - καθαρόαιμο ή SUV - που να μην κολά.
Το θέμα είναι πού και πόσο βαθειά. Ο κανόνας λέει ότι όσο καλύτερο το αυτοκίνητο, τόσο χειρότερο το κόλημα.
Αν σε ενδιαφέρει πάντως η οδική συμπεριφορά, να προτιμήσεις κάποιο με κεντρικό διαφορικό (Forester, RAV4, Santa Fe) απο αυτά που έχουν μόνο συνεκτικό συμπλέκτη.
Από τα δεύτερα του Ford και του Mazda έχουν πολύ άμεση απόκριση και των Honda πολύ αργή. Το Nissan έχει ίσως το καλύτερο τέτοιο σύστημα, με μόνο μειονέκτημα το ότι το σύστημα κουράζεται πιό εύκολα απο ότι θα έπρεπε και μένεις απο τετρακίνηση. Για τα κορεάτικα δεν ξέρω, δεν τα έχω οδηγήσει.
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Από τα δεύτερα του Ford και του Mazda έχουν πολύ άμεση απόκριση και των Honda πολύ αργή. Το Nissan έχει ίσως το καλύτερο τέτοιο σύστημα, με μόνο μειονέκτημα το ότι το σύστημα κουράζεται πιό εύκολα απο ότι θα έπρεπε και μένεις απο τετρακίνηση. Για τα κορεάτικα δεν ξέρω, δεν τα έχω οδηγήσει.
Αυτό είναι από μόνο του ένα θέμα πού σηκώνει αρκετή συζήτηση.
Γιά πόσο αντέχουν τά συστήματα μέ συνεκτικούς συμπλέκτες στήν εκτός δρόμου οδήγηση; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Από τα δεύτερα του Ford και του Mazda έχουν πολύ άμεση απόκριση και των Honda πολύ αργή. Το Nissan έχει ίσως το καλύτερο τέτοιο σύστημα, με μόνο μειονέκτημα το ότι το σύστημα κουράζεται πιό εύκολα απο ότι θα έπρεπε και μένεις απο τετρακίνηση. Για τα κορεάτικα δεν ξέρω, δεν τα έχω οδηγήσει.
Αυτό είναι από μόνο του ένα θέμα πού σηκώνει αρκετή συζήτηση.
Γιά πόσο αντέχουν τά συστήματα μέ συνεκτικούς συμπλέκτες στήν εκτός δρόμου οδήγηση;Αν εννοείς κεντρικά διαφορικά συνεκτικής σύζευξης, όπως του RAV & FORESTER, ποτέ δεν παραδίδουν το πνεύμα!!!! Και δε μιλάω μόνο για χωματόδρομους.....
-
Οχι.Εννοώ τά συστήματα πού δέν ακολουθούν τή διάταξη τών τριών διαφορικών,αλλά οποιαδήποτε άλλη 'ηλεκτρονικού' (ή 'υδραυλικού' κ.λ.π.) τύπου εμπλοκής.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Οχι.Εννοώ τά συστήματα πού δέν ακολουθούν τή διάταξη τών τριών διαφορικών,αλλά οποιαδήποτε άλλη 'ηλεκτρονικού' (ή 'υδραυλικού' κ.λ.π.) τύπου εμπλοκής.Αυτά πράγματι, δεν 'τη βγάζουν καθαρή' στα ζόρια...
Από κατόχους X-Trail & Maverick, που θεωρείται οτι διαθέτουν τα καλύτερα συστήματα του είδους, έχω ακούσει παράπονα για περιορισμένη αντοχή του συμπλέκτη τους στα δύσκολα (δεν διαθέτουν αργα....), αλλά και για καταπόνηση των 'κεντρικών μεταδόσεών' τους, σε άμμο , λάσπες (λακούβες δυνατές λέμε, όχι λασποδρομάκια...) κλπ.
Στους αμμόλοφους της Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ στην ΚΑΒΑΛΑ, 2 τέτοια οχήματα (X-Trail & Maverick) δεν πλησίασαν (ξεφόρτωτοι....) εκεί που με το Forester αλώνιζα με 4 άτομα μέσα.... Ούτε κι όταν τους υποσχέθηκα ότι σε κάθε περίπτωση, θα τους ρυμουλκούσα, μιας κι ήταν καλοί μου φίλοι -
Εγω φιλαρακι ΚΟΨ. προτειμω το μαβερικ, εχει καλοι ποιοτητα κατασκευης το ΚΙΑ ΕΧΩ ακουσει οτι ειναι μουφα , και το rav 4 ειναι καλο γιατι δεν σου αρεσει, και το sorento μου αρεσει πολυ!
-
Γενικά υπάρχει η τάση όλα τα νέα SUV να μειώνουν το αυξημένο κόστος που προκύπτει απο μηχανικές λύσεις, μέσω κάποιων μηχανισμών που τις υποκαθιστούν. Πχ ένα μπλοκέ με ένα σύστημα εξομείωσής του με software που επιδρά στο ABS, ένα κεντρικό διαφορικό με υδραυλικά/ηλεκτρικά συστήματα κτλ.
Τα μηχανικά συστήματα αντέχουν περισσότερο σε καταπονήσεις και είναι σαφώς πιο δοκιμασμένα στο χρόνο. Επίσης δεν υπάρχει ιδιαίτερος επηρεασμός απο το περιβάλλον που μπορέι να επιδράσει σε αισθητήρες και να μείνεις.
Τα τμήματα marketing των εταιριών ξέρουν πολύ καλά που απευθύνονται, καθώς και το οτι τα περισσότερα εαν όχι όλα τα SUV θα περάσουν το 99% της ζωής τους χωρίς να αξιοποιήσουν τις εκτός δρόμου δυνατότητές τους όποιες κι αν είναι αυτές.
Πιστεύω ότι όλα τα SUV θα σε πάνε σχετικά άνετα (με καλά λάστιχα) στα περισσότερα βατά σημεία. Απο εκέι και μετά θα χρειαστείς παρέα και εξοπλισμό γιατί όπως ανέφερε και ο Κος Γ. Αθανασίου, εαν μείνεις θα έιναι σε σημείο μάλλον αρκετά extreme...
Διαφέρει πολύ το αυτοκίνητο για παιχνίδι με το αυτοκίνητο για απλή μετακίνηση και εκδρομές. Εαν κρίνουμε ένα αυτοκίνητο μόνο σε ειδικές συνθήκες ίσως να το αδικήσουμε. Πχ το x-Trail μπορεί να μένει απο 'τετρακίνηση' σε κάποιο σημέιο αλλά εαν αυτό το σημείο είναι μετά απο το όριο που βάζει ο οδηγός, τότε δεν υπάρχει κανέναν πρόβλημα.Ισα ίσα έχουμ εένα αυτοκίνητο που πάει μια χαρά στην άσφαλτο και σε χώμα με χώρους και ποιότητα. Τι περισσότερο ζητά κάποιος?
Πριν την αγορά SUV πάντως έιναι καλό να μπαίνουν τα όρια για να γνωρίζουμε απο την αρχή πόσο μετρά το εκτός και πόσο το εντός δρόμου.
ΥΓ.
πάντως κι εγώ όταν έψαχνα, ήθελα κάτι απλό κτλ. Τελικά δεν μετάνιωσα καθόλου που πήρα κάτι πιο 'σκληρό'. Κάθε ΠΣΚ είμαι στο βουνό και με βάση την επιλογή μου ήρθα πιο κοντά στη φύση και πραγματικά χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο σαν ΟΧΗΜΑ για διασκέδαση και ευχαρίστηση. -
Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:
Αυτά πράγματι, δεν 'τη βγάζουν καθαρή' στα ζόρια...
Από κατόχους X-Trail & Maverick, που θεωρείται οτι διαθέτουν τα καλύτερα συστήματα του είδους, έχω ακούσει παράπονα για περιορισμένη αντοχή του συμπλέκτη τους στα δύσκολα (δεν διαθέτουν αργα....), αλλά και για καταπόνηση των 'κεντρικών μεταδόσεών' τους, σε άμμο , λάσπες (λακούβες δυνατές λέμε, όχι λασποδρομάκια...) κλπ.
Στους αμμόλοφους της Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ στην ΚΑΒΑΛΑ, 2 τέτοια οχήματα (X-Trail & Maverick) δεν πλησίασαν (ξεφόρτωτοι....) εκεί που με το Forester αλώνιζα με 4 άτομα μέσα.... Ούτε κι όταν τους υποσχέθηκα ότι σε κάθε περίπτωση, θα τους ρυμουλκούσα, μιας κι ήταν καλοί μου φίλοιKαι εγώ έχω ακούσει για X-trail με καμμένο συμπλέκτη...
Forester για πάντα τελικά. Φίλε ΚΟΨ. προσπάθησε να ξεπεράσεις το ότι δεν σου αρέσει το forester και προχώρησε στην αγορά του. Άλλωστε δεν είναι και τόσο άσχημο. Από μπροστά και από πίσω το αυτοκίνητο είναι αρκετά εντυπωσιακό, σύμφωνα με πολύ κόσμο. Δεν συγκρινεται με τα υπόλοιπα SUV. Μόνο το RAV στην φτηνή του έκδοση μπορεί να συγκριθεί μαζί του. Αν δεν το πάρεις και τύχει κάποτε να το οδηγήσεις, θα χτυπας το κεφάλι σου μαζί με ένα κάτοχο Maverick που γνωρίζω... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
RAV, Xtrail και forester. Όποιο και να επιλέξεις ανάμεσα σε αυτά θα είσαι ευτυχισμένος. Το καθένα για τους δικούς του λόγους.
Ψάξε στα υπόλοιπα topic για να τους δεις.Επειδή δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς είναι το PININ 2.0 -ναι αυτό με τα 'αργά' - , μπορώ να το προτείνω αν φυσικά δεν νοιάζεται για χώρους ; Μπλοκέ στη μέση , torsen πίσω , αργά , συνεκτικός για την γλίτσα , άψογος ο GDI κινητήρας , ξεχωριστή εμφάνιση . Πόσα τα έχουν όλα αυτά ;
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΦΟΡΟΥΜΙΣΤΕΣ .... -
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Επειδή δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς είναι το PININ 2.0 -ναι αυτό με τα 'αργά' - , μπορώ να το προτείνω αν φυσικά δεν νοιάζεται για χώρους ; Μπλοκέ στη μέση , torsen πίσω , αργά , συνεκτικός για την γλίτσα , άψογος ο GDI κινητήρας , ξεχωριστή εμφάνιση . Πόσα τα έχουν όλα αυτά ;
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΦΟΡΟΥΜΙΣΤΕΣ ....Mπορείς να το προτείνεις μια χαρά. Το κακό είναι ότι είναι περισσότερο εκτός δρόμου από ότι SUV. Επειδή έχει κεντρικό διαφορικό είναι το καλύτερο εκτός δρόμου για μένα μέχρι τα 30Κ.
Διευκρίνηση: ΔΕΝ ΕΧΕΙ torsen πίσω. Έχει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθης 'ελικοειδή' τύπου (δεν ξέρω τι σημαίνει ακριβώς αυτό) το οποίο υστερεί σε σχέση με ένα torsen, από ότι έχω διαβάσει και έχω δει.(Δεν μεταφέρει και τόσο ικανοποιητικο ποσοστό ροπής στον τροχό με πρόσφυση, με αποτέλεσμα να υπάρχει αρκετό σπινάρισμα στον πίσω άξονα). -
παιδια ευχαριστω, ειναι πολυ ενδιαφερουσα η συζητηση.
Παντως φιλος ειχε σοβαρο προβλημα με το forester (3 μηνες ενα ανταλακτικο) και με προβληματιζει αυτο, μετα πηρε το maverick 3.0 και ειναι πιο ευχαριστημενος, εννοειται οτι κανει χρηση και εντος και εκτος.Τωρα οσο για το 'μουφα' με τα ΚΙΑ , τι εννοιτε βρε παιδια ???
Το sportage ειναι αρκετα καινουργιο και μαλλον δεν εχουμε τη πρεπουσα πληροφορηση.
Ποιο SUV