-
Τι θεωρείται ότι είναι το ελάχιστο που μπορεί να 'απαιτήσει' κάποιος
να του δοθεί με την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και
τι είναι το μέγιστο που μπορεί να του δοθεί?
Εγώ έχω καταλήξει σε golf αλλά μια και γύρισα σχεδόν όλες τις μάρκες για να βρώ τι μου έκανε πιό πολύ, έχω φάει στη μούρη τις διάφορες ιστορίες και συμπεριφορές των πωλητών (οκ άνθρωποι είναι, την δουλειά τους κάνουν, αλλά καμιά φορά λένε τρελά πράγματα). Νιώθω λοιπόν ότι,
ότι πάρω με την αγορά (CD, συναγερμούς κτλ..) είναι μια γλυκιά
αποζημίωση... -
Τι θεωρείται ότι είναι το ελάχιστο που μπορεί να 'απαιτήσει' κάποιος
να του δοθεί με την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και
τι είναι το μέγιστο που μπορεί να του δοθεί?
Εγώ έχω καταλήξει σε golf αλλά μια και γύρισα σχεδόν όλες τις μάρκες για να βρώ τι μου έκανε πιό πολύ, έχω φάει στη μούρη τις διάφορες ιστορίες και συμπεριφορές των πωλητών (οκ άνθρωποι είναι, την δουλειά τους κάνουν, αλλά καμιά φορά λένε τρελά πράγματα). Νιώθω λοιπόν ότι,
ότι πάρω με την αγορά (CD, συναγερμούς κτλ..) είναι μια γλυκιά
αποζημίωση... -
Τι θεωρείται ότι είναι το ελάχιστο που μπορεί να 'απαιτήσει' κάποιος
να του δοθεί με την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και
τι είναι το μέγιστο που μπορεί να του δοθεί?
Εγώ έχω καταλήξει σε golf αλλά μια και γύρισα σχεδόν όλες τις μάρκες για να βρώ τι μου έκανε πιό πολύ, έχω φάει στη μούρη τις διάφορες ιστορίες και συμπεριφορές των πωλητών (οκ άνθρωποι είναι, την δουλειά τους κάνουν, αλλά καμιά φορά λένε τρελά πράγματα). Νιώθω λοιπόν ότι,
ότι πάρω με την αγορά (CD, συναγερμούς κτλ..) είναι μια γλυκιά
αποζημίωση... -
Δέν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς.
Πάντως εγώ προσωπικά θα προτιμούσα πράγματα όπως ραδιο-CD και συναγερμοί να μήν υπάρχουν στα αυτοκίνητα σαν στάνταρ. Τα πληρώνεις μέσα στην τιμή του αυτοκινήτου και συνήθως είναι μέτριας ποιότητας οπότε στο τέλος τα αλλάζεις.
Ή όπως έτυχε σε μένα, μπορεί να σου έχει μείνει ένα καλό ηχοσύστημα απο το παλιό αυτοκίνητο και να θέλεις να το μεταφέρεις στο καινούριο. Το εργοστασιακό πάει για πέταμα.
-
Για τον συναγερμό θα συμφωνήσω, αλλά όχι για το ράδιο-CD. Μολονότι οι εργοστασιακές πηγές σπανίως μπορούν να θεωρηθούν ικανές να συγκριθούν με μια αξιόλογη οικιακή πηγή, συνήθως είναι αξιοπρεπέστατες. Ας μην ξεχνάμε ότι πλέον το κόστος παραγωγής ενός πλήρως αποδεκτού συστήματος αναπαραγωγής μουσικής αποθηκευμένης σε συμπακτό δίσκο είναι εντελώς αστείο. Και θεωρώ βέβαια εντελώς απαράδεκτο οι αντιπροσωπείες τα OEM ηχοσυστήματα να τα χρεώνουν (όταν αυτά διατίθενται ως επιπλέον εξοπλισμός) 700 και 1000 ευρώ, τη στιγμή που στο εμπόριο θα τα έβρισκε κανείς, εάν κυκλοφορούσαν με αυτήν την κυκλωματική σχεδίαση και υλοποίηση που έχουν, στο 10-20% της τιμής της αντιπροσωπείας.
-
Το εργοστασιακό του SantaFe (φιαγμένο απο την TEN) ήταν επειικώς απαράδεκτο. Έχανε με το παραμικρό το ίχνος του CD, αλλά το χειρότερο ήταν οτι μετά απο λίγη ώρα υπερθερμαινόταν και ούτε CD έπαιζε, και έκανε και χιονάκια στο ραδιόφωνο. Τα ηχεία πάντως ήταν καλά, οπότε τα κράτησα.
-
ραδιο-CD,συναγερμος,πατάκια,οδική βοήθεια,δεν νομίζω ότι παίζουν κι αλλα.
-
Ίσως και καμιά κουκούλα ή καμιά ηλιοπροστασιά.
-
Αν σε ενδιαφέρει η ποιότητα του ήχου στο αυτοκίνητο (δεν εννοώ τρελά πράγματα) καλύτερα να μην το πάρεις από αντιπροσωπία. Φίλος μου πήρε από τη Seat ράδιο-CD το οποίο το κοστολογούσαν 300 ευρώ και χάλασε στους 6 μήνες-ακόμα δεν παίζει καλά μετά από 4 επισκευές. Καλύτερα να ζητήσεις μια έκπτωση στην ολική τιμή του αυτοκινήτου ή σε κάτι άλλο που θα βάλεις πάνω (αεροτομή, λάστιχα κλπ.) Αν δεν γίνεται πάρε καλύτερα συναγερμό-τουλάχιστον εγώ έχω μείνει ευχαριστημένος μετά από 9 χρόνια με τον ίδιο της αντιπροσωπίας-σε αντίθεση με το ηχοσύστημα.
-
Εγω επιδη ειχα radio cd με mp3 player το να επερνα το αλλο που μου εδεινε η σκοντα θα ειταν βλακια ετσι προτιμησα προβολης ομιχλης με μια δικη μου επιβαρηνση που λογο μιας ευκολιας που του εκανα δεν μου την πειρε ουτε αυτη για τον συναγερμο παντος εχω ακουσει οτι ειναι καλυτερο να τοποθετειται εργοστασιακα
-
Νομίζω ότι ισχυει το ρητό : Ότι δίνεις παίρνεις. Αν δίνεις 15.000 για αυτοκίνητο θα πάρεις ράδιο - cd για αυτοκίνητο 15.000. Βέβαια υπάχουν και οι εξαιρέσεις με την έννοια ότι μπορεί αυτό που θα σου βάλουν να χαλάσει γρήγορα. Προσωπικά το δικό μου για ένα χρόνο που το έχω δεν έχει πάθει τίποτα και δεν κάνει και διακοπές όταν περνάω πάνω από ελληνικό σαμαράκι και ελληνική λακούβα.
-
Εκτός από τα παραπάνω μπορείς να παζαρέψεις φτηνότερο ή δωρεάν CD καλό μη εργοστασιακό, αεροτομές, κοτσαδόρο (συνήθως στα τζιποειδή) και ό,τι άλλο φαντάζεσαι, δεν υπάρχει περιορισμός. Ζητάς εσύ και αν καταφέρεις να σου τα δώσουν μπράβο σου!
Προσωπικά θα ήθελα να μου βάλουν συναγερμό που να φέρει εργοστασιακή εγγύηση (αν και δεν θα είναι εργοστασιακός) και ό,τι άλλο γίνεται! -
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Νομίζω ότι ισχυει το ρητό : Ότι δίνεις παίρνεις. Αν δίνεις 15.000 για αυτοκίνητο θα πάρεις ράδιο - cd για αυτοκίνητο 15.000. ....Εκτος αν προκειται για Audi, οποτε οσα και να δωσεις δεν παιρνεις τιποτα....
Να δωσεις 35000 για A4 T.Quattro και να μην εχει ηχοσυστημα.....?
Ακομα καλυτερη η ΒMW που στην βασικη εκδοση της 316 εδινε ραδιο κασετοφωνο.Καθιστε καλα ρε παιδια.Δινει ο αλλος 10 εκ. δραχμες και του δινεις ραδιο κασετοφωνο????? -
Η opel με το νέο astra μου έδωσε πυροσβεστήρα, τρίγωνο, φαρμακείο, αντι-ηλιακό, κάτι χαλιά και οδηγική.
Το 'δώρο' όπως όλοι ξέρουμε είναι εξ' αρχής υπολογισμένο από την αντιπροσωπεία και τις περισσότερες φορές φτηνό.
Τώρα όσον αφορά στα ηχοσυστήματα, όσες εταιρείες τα παίρνουν στα σοβαρά έχουν αξιοπρεπή αποτελέσματα. Δεν είναι βέβαια high-end αλλά έχουν ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τα υπόλοιπα. Τα ηχεία (διαστάσεις και θέσεις) είναι όπως είναι κατόπιν μελέτης και όχι τυχαία. Έτσι με όχι και τόσο δυνατά ή ποιοτικά ηχεία καταφέρνουν αρκετά καλή καθαρότητα ήχου και απόδοση. (Τουλάχιστον αυτό ισχύει με αυτά που βάζει κατα καιρούς η opel στα αυτοκίνητα με 4+ ηχεία καθώς και η Toyota σε παρόμοιες εκδόσεις).
Έχει τύχει να μιλήσω με ειδικό ηχητικών εγκαταστάσεων και μου είπε σε ελεύθερη απόδοση τα εξής: 'το αυτοκίνητο είναι περίεργη περίπτωση καθ' ότι εξ' ορισμού κινείται, είναι εύκολο να πετύχουμε καλά αποτελέσματα εν στάσει αλλά όχι εν κινήση. Γι' αυτό παντού σου βάζουν να ακούσεις τα ακριβά ηχοσυστήματα και ηχεία εν στάσει και όταν κινείσαι κάνει παραμορφώσεις. Έτσι μπορεί να έχεις καλύτερα αποτελέσματα με μία καλή μελέτη για το συγκεκριμένο μοντέλο και με κόστος ένα κλάσμα ενος καλού συστήματος χωρίς μελέτη. Βέβαια δεν θα σηκώνεις τον κόσμο σε κάθε beat χωρις subwoofer αλλά μία αξιοπρεπή ποιότητα θα την έχεις'.
Επίσης ο τηλεχειρισμός στο τιμόνι εργοστασιακά δεν το συζητάμε καν πόσα προταιρήματα έχει σε σχέση με τρίτες λύσεις (και από προσωπική εμπειρία μιλάω). -
Ο χρήστης drizzt έγραψε:
Τώρα όσον αφορά στα ηχοσυστήματα, όσες εταιρείες τα παίρνουν στα σοβαρά έχουν αξιοπρεπή αποτελέσματα. Δεν είναι βέβαια high-end αλλά έχουν ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τα υπόλοιπα. Τα ηχεία (διαστάσεις και θέσεις) είναι όπως είναι κατόπιν μελέτης και όχι τυχαία. Έτσι με όχι και τόσο δυνατά ή ποιοτικά ηχεία καταφέρνουν αρκετά καλή καθαρότητα ήχου και απόδοση. (Τουλάχιστον αυτό ισχύει με αυτά που βάζει κατα καιρούς η opel στα αυτοκίνητα με 4+ ηχεία καθώς και η Toyota σε παρόμοιες εκδόσεις).Διαφωνώ ελάχιστα. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν πάντα ως γνώμονα την ΑΣΦΑΛΕΙΑ και το ΚΟΣΤΟΣ, τουλάχιστον όσον αφορά στη σχεδίαση του εσωτερικού. Εγώ μπορώ να σου φέρω τουλάχιστον 10 παραδείγματα αυτοκινήτων στα οποία η εργοσιακή τοποθέτηση των μεγαφώνων είναι τελείως λανθασμένη (δεν εξαιρείται το δικό μου).
Η καθαρότητα του ήχου εξαρτάται από την εγγραφή, όχι την αναπαραγωγή.
Η απόδοση (αν μιλάμε για ένταση) εξαρτάται κυρίως από 4 παράγοντες, εφόσον μιλάμε για απλές καταστάσεις όπως στα εργοστασιακά συστήματα:
α) ευαισθησία μεγαφώνων
β) ισχύς ενισχυτή
γ) θέση μεγαφώνων
δ) ηχομόνωση αυτοκινήτου και εξωτερικός θόρυβος.Τα εργοστασιακά μεγάφωνα έχουν επίτηδες αυξημένη ευαισθησία, ώστε να μπορούν, εκμεταλλευόμενα τη χαμηλή ισχύ των ενισχυτών αυτών, να επιτυγχάνουν μεσουψηλές στάθμες, και αυτό το καταφέρνουν τα περισσότερα. Από πλευράς τονικής ισορροπίας όμως, λίγα είναι αυτά τα συστήματα που απέχουν λίγο από το πολύ καλό (δε λέω το ιδανικό).
Επιπλέον, μπορώ να φέρω παραδείγματα ακριβών αυτοκινήτων που 'έχουν πάρει στα σοβαρά' το θέμα του ήχου, με εξίσου άσχημα αποτελέσματα (ειδικά σε συνάρτηση με το κόστος των συσκευών που χρησιμοποιούνται).
Τι ζητά κανείς με την αγορά?