Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΦΛΑΝΤΖΑ??
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΦΛΑΝΤΖΑ??
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    10
    547
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
      ΕΧΩ ΕΝΑ GT3 (ΜΕ 142.000χλμ)ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΧΑΝΕΙ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 1 ΛΙΤΡΟ ΚΑΘΕ ΔΙΜΗΝΟ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ, ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ, ΟΥΤΕ ΤΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΚΟΛΑΡΟ. ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ, ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΝΕΡΟ(ΑΦΗΣΕ ΑΣΠΡΟ ΧΡΩΜΑ). ΡΩΤΟΝΤΑΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΧΡΗΖΕΙ ΑΜΕΣΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ-ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΥΟ ΚΑΙΡΟ ΕΞΩ- ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ!
      ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
      Α) ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΛΑΝΤΖΑ ΣΕ GT ΞΑΝΑ? ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ?
      Β) ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ Η ΒΛΑΒΗ ΑΥΤΗ? ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΦΘΟΡΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΜΠΙΣΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ?
      Γ) ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ?
      Δ) ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ Η΄ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ(ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ) ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΟΙΧΘΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ?
      Ε) ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ(ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ & ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΟΥ)?
      ΣΤ) ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΦΛΑΝΤΖΑΣ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ? ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ? ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΥΤΟ? ΕΙΔΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑ?
      Ζ) ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ(ΚΑΙ ΑΨΟΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ) ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΣΕΤΕ?
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΩ.

      Υ.Γ: ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ'ΟΨΗ ΟΤΙ ΔΙΑΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        techadmin admin last edited by

        ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
        ΕΧΩ ΕΝΑ GT3 (ΜΕ 142.000χλμ)ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΧΑΝΕΙ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 1 ΛΙΤΡΟ ΚΑΘΕ ΔΙΜΗΝΟ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ, ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ, ΟΥΤΕ ΤΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΚΟΛΑΡΟ. ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ, ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΝΕΡΟ(ΑΦΗΣΕ ΑΣΠΡΟ ΧΡΩΜΑ). ΡΩΤΟΝΤΑΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΧΡΗΖΕΙ ΑΜΕΣΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ-ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΥΟ ΚΑΙΡΟ ΕΞΩ- ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ!
        ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
        Α) ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΛΑΝΤΖΑ ΣΕ GT ΞΑΝΑ? ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ?
        Β) ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ Η ΒΛΑΒΗ ΑΥΤΗ? ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΦΘΟΡΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΜΠΙΣΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ?
        Γ) ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ?
        Δ) ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ Η΄ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ(ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ) ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΟΙΧΘΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ?
        Ε) ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ(ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ & ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΟΥ)?
        ΣΤ) ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΦΛΑΝΤΖΑΣ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ? ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ? ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΥΤΟ? ΕΙΔΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑ?
        Ζ) ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ(ΚΑΙ ΑΨΟΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ) ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΣΕΤΕ?
        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΩ.

        Υ.Γ: ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ'ΟΨΗ ΟΤΙ ΔΙΑΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!
          ΕΧΩ ΕΝΑ GT3 (ΜΕ 142.000χλμ)ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΧΑΝΕΙ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΩ ΠΕΡΙΠΟΥ 1 ΛΙΤΡΟ ΚΑΘΕ ΔΙΜΗΝΟ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΜΑΤΙΑ, ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΛΑΔΙΑ, ΟΥΤΕ ΤΑ ΧΑΝΕΙ ΑΠΟ ΚΟΛΑΡΟ. ΕΙΔΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΡΡΟΗ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΜΟ, ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΝΕΡΟ(ΑΦΗΣΕ ΑΣΠΡΟ ΧΡΩΜΑ). ΡΩΤΟΝΤΑΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΧΡΗΖΕΙ ΑΜΕΣΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΕΣ-ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΥΟ ΚΑΙΡΟ ΕΞΩ- ΚΑΙ ΤΟ ΒΕΝΤΙΛΑΤΕΡ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ!
          ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΛΑΒΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:
          Α) ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΛΑΝΤΖΑ ΣΕ GT ΞΑΝΑ? ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ?
          Β) ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΚΛΗΘΗΚΕ Η ΒΛΑΒΗ ΑΥΤΗ? ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΦΘΟΡΑ, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΡΜΠΙΣΙΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ?
          Γ) ΠΟΣΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΚΟΣΤΙΣΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ?
          Δ) ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ Η΄ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ(ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ) ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΟΙΧΘΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ?
          Ε) ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΡΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ(ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΜΟΥ ΣΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ & ΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΕΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΟΥ)?
          ΣΤ) ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΣ ΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΦΛΑΝΤΖΑΣ. ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ? ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ? ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΑΥΤΟ? ΕΙΔΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑ?
          Ζ) ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ(ΚΑΙ ΑΨΟΓΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ) ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΣΕΤΕ?
          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΩ.

          Υ.Γ: ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΑΒΕΤΕ ΥΠ'ΟΨΗ ΟΤΙ ΔΙΑΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            thanassaras last edited by

            Το θεμα της φλαντζας ειναι πολυ σημαντικο.... Πρεπει να το αλλαξεις. Δεν ειναι πολυ μεγαλη και ακριβη διαδικασια αλλα οτι αφορα την στεγανοτητα του συνολου ειναι σοβαρο διοτι απο εκει αρχιζουν οι απωλεις... Παντως φροντισε να βαλεις ιδια η λεπτοτερη φλαντζα για να μην χασεις την συμπιεση. Ως αναφορα το συνεργειο η Φιατ εχει αρχισει και χανει την σοβαροτητα της ειναι η αληθεια αλλα αυτη την δουλεια κανε την καλυτερα στους εξουσιοδοτημενους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΨΑΞΙΜΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ:
              Α) 240 ΕΥΡΩ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ
              Β) 250-300 ΕΥΡΩ Η ΕΡΓΑΣΙΑ
              ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ. ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΑΝΕ ΗΤΑΝ 'ΠΟΝΑΕΙ ΧΕΡΙ-ΚΟΨΕΙ ΠΟΔΙ'! . ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΣΚΑΣΤΡΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΕΓΚΕΦΑΛΟ!! ΗΜΑΡΤΟΝ......ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ
              ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ, ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ. ΕΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΒΡΩ ......

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Ο χρήστης thanassaras έγραψε:
                Το θεμα της φλαντζας ειναι πολυ σημαντικο.... Πρεπει να το αλλαξεις. Δεν ειναι πολυ μεγαλη και ακριβη διαδικασια αλλα οτι αφορα την στεγανοτητα του συνολου ειναι σοβαρο διοτι απο εκει αρχιζουν οι απωλεις... Παντως φροντισε να βαλεις ιδια η λεπτοτερη φλαντζα για να μην χασεις την συμπιεση. Ως αναφορα το συνεργειο η Φιατ εχει αρχισει και χανει την σοβαροτητα της ειναι η αληθεια αλλα αυτη την δουλεια κανε την καλυτερα στους εξουσιοδοτημενους.

                Συνήθως μαζί με την αλλαγή της φλάντζας πρέπει να πλανιάρεις και το καπάκι του κινητήρα γιατί θα έχει «αρπάξει». Αν βάλεις την ίδια ή λεπτότερη φλάντζα θα μεγαλώσεις το λόγο συμπίεσης με αρνητικά επακόλουθα στην αξιοπιστία του κινητήρας. Αν δεν χρειαστεί πλανιάρισμα να βάλεις ίδιου πάχους στην αντίθετη περίπτωση πιο χοντρή φλάντζα που να διατήρηση το λόγο συμπίεσης στην ίδια περίπου τιμή. Καλό είναι αφού ανοίξεις τον κινητήρα για την αλλαγή της φλάντζας να ελέγξεις τις βαλβίδες και τους οδηγούς τους. Αν υπάρχουν επικαθίσεις καλό είναι να γίνει ένα τρίψιμο σε αυτές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ!
                  ΓΕΝΙΚΩΣ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:
                  'αλλαγη σετ επισκευης κεφαλης (φλαντζες) για να μη ξερναει το μοτερ μετα την επισκευη λαδια. Καινούρια αντιψυκτικά, λάδια , φιλτρα,μπουζι, ΙΜΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ.Επίσης Θερμοστατης και βαλβίδα βεντιλατερ.
                  Το πλάνισμα πρέπει να γίνει ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.Αυτο γιατί η κεφαλή στραβώνει μερικά δέκατα τόσο κατά την αφαίρεση της όσο κατά την υπερθερμανση.Στο προσωπο της δηλαδη παρουσιαζει ανωμαλιες που δε φαίνονται με το ματι.Αν τοποθετησεις ξανα την κεφαλη χωρις πλανισμα με καινουρια φλαντζα, στα σημεια που η κεφαλη εχει κανει 'κοιλια' θα αφησει τη φλαντζα ασφιχτη με αποτελεσμα σε συντομο χρονικο διαστημα ακομα και με νορμαλ χρηση να την καψει.Να τονισω εδω οτι καλο ειναι μιας που η κεφαλη θα παει στο ρεκτιφιε να ξεμονταριστουν οι βαλβιδες για τριψιμο και φρεαζαρισμα καθως να ελεχθυον οι οδηγοι τους αλλα να αντικατασταθουν και τα τσιμουχακια βαλβιδων.Να εισαι σιγουρος οτι απο αυτη την εργασια θα παρεις τουλαχιστον ενα 20% πανω σε αποδοση καθως θα στεγανοποιησεις το θαλαμο καυσης και παλι.Το επιπλεον κοστος ειναι μηδαμηνο.'
                  ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΙΓΟΥΡΑ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΜΠΙΝΑ ΕΠΙ ΤΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΡΑΓΙΣΜΑΤΑ-ΚΕΝΑ κτλ.
                  ΕΜΕΙΝΑΝ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ(ΠΟΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ)...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Επίσης μετά από 1000 χιλιόμετρα να πας να στην ξανά σφίξουν την κεφαλή αφού θα έχει κάτσει η φλάντζα, γιατί είναι πιθανό να την ξανά κάψει. Οι εργασίες που ανέφερες σίγουρα θα δώσουν πνοή στον κινητήρα αλλά όχι και επιπλέον 20%. Μην είμαστε υπερβολικοί.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                      Συνήθως μαζί με την αλλαγή της φλάντζας πρέπει να πλανιάρεις και το καπάκι του κινητήρα γιατί θα έχει «αρπάξει». Αν βάλεις την ίδια ή λεπτότερη φλάντζα θα μεγαλώσεις το λόγο συμπίεσης με αρνητικά επακόλουθα στην αξιοπιστία του κινητήρας. Αν δεν χρειαστεί πλανιάρισμα να βάλεις ίδιου πάχους στην αντίθετη περίπτωση πιο χοντρή φλάντζα που να διατήρηση το λόγο συμπίεσης στην ίδια περίπου τιμή. Καλό είναι αφού ανοίξεις τον κινητήρα για την αλλαγή της φλάντζας να ελέγξεις τις βαλβίδες και τους οδηγούς τους. Αν υπάρχουν επικαθίσεις καλό είναι να γίνει ένα τρίψιμο σε αυτές.

                      Χμμμ... Νομίζω πως με το πλάνισμα το καπάκι 'χαμηλώνει' μερικά δέκατα του χιλιοστού, άρα αυξάνει η συμπίεση (μικραίνει το 'ύψος' και άρα και ο όγκος του θαλάμου καύσης). Για να διατηρηθεί ίδια πρέπει να μπει λεπτότερη φλάντζα. Χοντρύτερη φλάντζα μειώνει τη συμπίεση (αντίστοιχα διότι αυξάνει όγκος του θαλάμου καύσης).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • S
                        servmx last edited by

                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                        Χμμμ... Νομίζω πως με το πλάνισμα το καπάκι 'χαμηλώνει' μερικά δέκατα του χιλιοστού, άρα αυξάνει η συμπίεση (μικραίνει το 'ύψος' και άρα και ο όγκος του θαλάμου καύσης). Για να διατηρηθεί ίδια πρέπει να μπει λεπτότερη φλάντζα. Χοντρύτερη φλάντζα μειώνει τη συμπίεση (αντίστοιχα διότι αυξάνει όγκος του θαλάμου καύσης).

                        Χοντρύτερη φλάντζα μειώνει τη συμπίεση και εξισορροπεί την αύξηση που θα προκληθεί από το πλάνισμα. Οπότε μάλλον έχει δίκιο ο ΕΜΜΑΝΟUHL.

                        Γιάννης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης servmx έγραψε:

                          Χμμμ... Νομίζω πως με το πλάνισμα το καπάκι 'χαμηλώνει' μερικά δέκατα του χιλιοστού, άρα αυξάνει η συμπίεση (μικραίνει το 'ύψος' και άρα και ο όγκος του θαλάμου καύσης). Για να διατηρηθεί ίδια πρέπει να μπει λεπτότερη φλάντζα. Χοντρύτερη φλάντζα μειώνει τη συμπίεση (αντίστοιχα διότι αυξάνει όγκος του θαλάμου καύσης).

                          Χοντρύτερη φλάντζα μειώνει τη συμπίεση και εξισορροπεί την αύξηση που θα προκληθεί από το πλάνισμα. Οπότε μάλλον έχει δίκιο ο ΕΜΜΑΝΟUHL.

                          Γιάννης

                            Μα φυσικά και έχει δίκιο. Τι μ' έπιασε!     (ξέρω τι: πρόχειρο διάβασμα Δευτέρα πρωί μετά από ένα κουραστικό ΣΚ)
                          

                          Χοντρύτερη φλάντζα --> Μείωση συμπίεσης. Πλανισμένο (= χαμηλότερο) καπάκι --> Αύξηση συμπίεσης. Τα υπόλοιπα έρχονται με απλή λογική.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr