-
Προβλημα με σωληνακι φρενων το οποιο 'χαλαρωνει' και δημιουργηται διαρροη και ετσι εξαφανιζοντε τα υγρα φρενων. Αφορα μοντελα απο το Αυγ. 1999 μεχρι τον Απριλιο του 2002.
-
Προβλημα με σωληνακι φρενων το οποιο 'χαλαρωνει' και δημιουργηται διαρροη και ετσι εξαφανιζοντε τα υγρα φρενων. Αφορα μοντελα απο το Αυγ. 1999 μεχρι τον Απριλιο του 2002.
-
Προβλημα με σωληνακι φρενων το οποιο 'χαλαρωνει' και δημιουργηται διαρροη και ετσι εξαφανιζοντε τα υγρα φρενων. Αφορα μοντελα απο το Αυγ. 1999 μεχρι τον Απριλιο του 2002.
-
Πάντως, πολύ θα ήθελα να μάθω τη διαδικασία ιχνηλασιμότητας (traceability procedure) που έχουν εφαρμόσει οι αυτοκινητοβιομηχανίας. Πιστεύω θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε πώς καταφέρνουν να το θέτουν σε εφαρμογή
-
Το Autopress επικοινώνησε με την Intercar Α.Ε., επίσημη αντιπροσωπεία της BMW στην Ελλάδα, για το θέμα της παγκόσμιας ανάκλησης του μοντέλου X5.
Όπως μας δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Intercar Α.Ε., κ. Νιάρχος, δεν υπάρχει κανένα προς ανάκληση BMW X5 στη χώρα μας.
Συνεπώς, οι ιδιοκτήτες του συγκεκριμένου μοντέλου στην Ελλάδα δεν έχουν κανένα λόγο ανησυχίας.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Το Autopress επικοινώνησε με την Intercar Α.Ε., επίσημη αντιπροσωπεία της BMW στην Ελλάδα, για το θέμα της παγκόσμιας ανάκλησης του μοντέλου X5.Όπως μας δήλωσε ο τεχνικός διευθυντής της Intercar Α.Ε., κ. Νιάρχος, δεν υπάρχει κανένα προς ανάκληση BMW X5 στη χώρα μας.
Συνεπώς, οι ιδιοκτήτες του συγκεκριμένου μοντέλου στην Ελλάδα δεν έχουν κανένα λόγο ανησυχίας.
δηλαδη στην Ελλαδα δενπουληθηκε κανενα Χ5 κατα αυτη την διαρκεια;
χμμ....Νικος
-
Όχι. Απλά προφανώς δεν έχει γίνει εισαγωγή κανενός αυτοκινήτου από τις 'ύποπτες' για πρόβλημα σειρές. Πάντως, αυτό είναι εντυπωσιακό, διότι απ' όσο ξέρω η συνολική παραγωγή του X5έίναι 250 χιλιάδες κομμάτια μέχρι σήμερα. Κι από αυτά ανακαλούνται τα 164 χιλιάδες. Αλλά για να το λέει η Intercar, έτσι θα είναι. Πάντως βλέπω ότι το Autopress έχει πολύ καλή ενημέρωση. Έβαλε αμέσως και την απάντηση. Μπράβο τους...
-
Ο χρήστης geopili έγραψε:
Όχι. Απλά προφανώς δεν έχει γίνει εισαγωγή κανενός αυτοκινήτου από τις 'ύποπτες' για πρόβλημα σειρές. Πάντως, αυτό είναι εντυπωσιακό, διότι απ' όσο ξέρω η συνολική παραγωγή του X5έίναι 250 χιλιάδες κομμάτια μέχρι σήμερα. Κι από αυτά ανακαλούνται τα 164 χιλιάδες. Αλλά για να το λέει η Intercar, έτσι θα είναι. Πάντως βλέπω ότι το Autopress έχει πολύ καλή ενημέρωση. Έβαλε αμέσως και την απάντηση. Μπράβο τους...Συμφωνω και στα 2 παραπανω σημεια.
-
ΚΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ 5ΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΑΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ?
-
Οπα... Αυτό είναι άλλο θέμα. Είναι σαν να ρωτάς τον Βερόπουλο για το τυρί που αγόρασες από τον Βασιλόπουλο. Δεν είναι υπεύθυνση η κάθε αντιπροσωπεία να απαντήσει σε μένα που αγόρασα μόνος μου από τη Γαλλία (για παράδειγμα) ένα αυτοκίνητο. Υπεύθυνος να απαντήσει είναι αυτός από τον οποίο αγόρασα το αυτοκίνητο. Κι αυτός είναι ιδιώτης, τότε ή θα πρέπει να φτάσω (πηγαίνοντας προς τα πίσω) στον έμπρο ή θα πρέπει να επικοινωνήσω με τα κεντρικά της κατασκευάστριας (στην προκειμένη περίπτωση την BMW) και λέγοντας τον αριθμό πλαισίου, να μου πει αν αφορά και στο δικό μου αυτοκίνητο η ανάκληση.
Αυτά... ουφ... λαχάνιασα. -
Σε τέτοια περίπτωση, όντως η μόνη επιλογή που έχεις είναι η επικοινωνία με την αντιπροσωπεία έχοντας πρόχειρο τον αριθμό πλαισίου.
-
Είναι αίσθησις μου ή η BMW πραγματοποιεί αρκετά συχνα ανακλήσεις αυτοκινητων που κατασκευάζει ( του MINI συμπεριλαμβανομένου)?
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Είναι αίσθησις μου ή η BMW πραγματοποιεί αρκετά συχνα ανακλήσεις αυτοκινητων που κατασκευάζει ( του MINI συμπεριλαμβανομένου)?Nomizw pws oxi. Syxnotero einai stis Amerikanikes etaireies giati foboyntai tis mynyseis.
-
Γενικά δεν πιστεύω ότι είναι κακό να κάνουν ανακλήσεις οι εταιρείες. Αντίθετα το θεωρώ θετικό. Μην ξεχνάμε άλλωστε ότι έχουν το φόβο της εγγύησης αλλά και της μήνυσης, όπως πολύ σωστά είπες. Κατά συνέπεια για το καλό των ιδιοκτητών είναι οι ανακλήσεις. Ας μην βλέπουμε πάντα το ποτήρι μισοάδειο. Μπορεί να είναι και μισογεμάτο. Δείτε την καλή πλευρά, με λίγα λόγια.
-
Δεν διαφωνώ με αυτά που λές απλά για μένα πολλές ανακλήσεις σημάινουν και πρόβλημα ποιοτικού ελέγχου στην γραμμή παραγωγής ή προβλήματα στον έλεγχο της ποιότητας των προμηθευτών. Αν δεν κάνω λάθος αυτή είναι η δεύτερη μαζική ανάκληση του X5.Η αλήθεια είναι πάντως οτι η λίστα του NHTSA δεν αφήνει έξω κανένα κατασκευαστή απλώς κάποιοι είναι πιο επιρεπεις στο 'άθλημα' από κάποιους άλλους
164,000 Χ5 ανακαλει η BMW παγκοσμιως