-
Από τον Flash.gr
'Πέθανε σε ηλικία 81 ετών ο πρόεδρος της Γιουβέντους και της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat, Τζιάνι Ανιέλι. Ο Ανιέλι υπέκυψε στο σπίτι του μετά από μήνες μάχης με την επάρατο νόσο.'Τα ήνια θα πάρει ο εγγονός του που είναι 27 ετών....
Πως τα βλέπετε τώρα τα πραγματα; -
Από τον Flash.gr
'Πέθανε σε ηλικία 81 ετών ο πρόεδρος της Γιουβέντους και της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat, Τζιάνι Ανιέλι. Ο Ανιέλι υπέκυψε στο σπίτι του μετά από μήνες μάχης με την επάρατο νόσο.'Τα ήνια θα πάρει ο εγγονός του που είναι 27 ετών....
Πως τα βλέπετε τώρα τα πραγματα; -
Από τον Flash.gr
'Πέθανε σε ηλικία 81 ετών ο πρόεδρος της Γιουβέντους και της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Fiat, Τζιάνι Ανιέλι. Ο Ανιέλι υπέκυψε στο σπίτι του μετά από μήνες μάχης με την επάρατο νόσο.'Τα ήνια θα πάρει ο εγγονός του που είναι 27 ετών....
Πως τα βλέπετε τώρα τα πραγματα; -
Άνοιξαν διάπλατα οι πόρτες για την 'άλλωση' από την GM!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Άνοιξαν διάπλατα οι πόρτες για την 'άλλωση' από την GM!Οχι μόνο από την GM. 'Όσοι πιστοί προσέλθετε'.
-
Συμφωνώ μαζί σας...
Ο μικρός Ανιέλι θα σεβαστεί την ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ή θα τη θυσιάσει στο βωμό του χρήματος. Θα παλέψει να τη σώσει ή θα την μοσχοπουλήσει και να είναι αρακτός σε όλη του την ζωή;
Φανταστείται τώρα την εικόνα να πουληθεί στους Αμερικανούς η εταιρεία και να αρχίζουν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα με τη φίρμα FIAT ή Alfa Romeo με τις δικές τους προδιαγρφές... Αντέχεται κάτι τέτοιο; -
Ο χρήστης Goe έγραψε:
Συμφωνώ μαζί σας...
Ο μικρός Ανιέλι θα σεβαστεί την ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ή θα τη θυσιάσει στο βωμό του χρήματος. Θα παλέψει να τη σώσει ή θα την μοσχοπουλήσει και να είναι αρακτός σε όλη του την ζωή;
Φανταστείται τώρα την εικόνα να πουληθεί στους Αμερικανούς η εταιρεία και να αρχίζουν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα με τη φίρμα FIAT ή Alfa Romeo με τις δικές τους προδιαγρφές... Αντέχεται κάτι τέτοιο;An einai dinaton na perasei olokliri Fiat, mia Fiat me tosa provlimata simera sta xeria tou mikrou. Sovarologoume tora? Ego akousa oti endexetai na parei ta hnia o aderfos tou eklipontos Umberto.
-
[quote/]
An einai dinaton na perasei olokliri Fiat, mia Fiat me tosa provlimata simera sta xeria tou mikrou. Sovarologoume tora? Ego akousa oti endexetai na parei ta hnia o aderfos tou eklipontos Umberto.
Της διοίκησης ναι, τουλάχιστον προσωρινά. Αλλά τις μετοχές τις κληρονομεί ο πιτσιρικάς....
-
Ο χρήστης Goe έγραψε:
Φανταστείται τώρα την εικόνα να πουληθεί στους Αμερικανούς η εταιρεία και να αρχίζουν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα με τη φίρμα FIAT ή Alfa Romeo με τις δικές τους προδιαγρφές... Αντέχεται κάτι τέτοιο;
Ι Ε Ρ Ο Σ Υ Λ Ι Α !
-
Ο χρήστης gatony έγραψε:
Φανταστείται τώρα την εικόνα να πουληθεί στους Αμερικανούς η εταιρεία και να αρχίζουν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα με τη φίρμα FIAT ή Alfa Romeo με τις δικές τους προδιαγρφές... Αντέχεται κάτι τέτοιο;
Ι Ε Ρ Ο Σ Υ Λ Ι Α !
Μόνο ιεροσυλία? Ό,τι χειρότερο... Αλλά ακόμη και αν γίνει κάτι τέτοιο (φτου,φτου, μακριά...), ο θρύλος θα παραμένει άσβεστος για να μας κάνει να νιώθουμε καλύτερα. Δεν νομίζω όμως να φτάσουν μέχρι αυτού του σημείου...Δεν τους συμφέρει...
Πάντως κρίμα για τον παππού που δεν πρόλαβε να καμαρώσει στις 7 Φεβρουαρίου τη νέα κούκλα. Θα την καμαρώνει όμως από εκεί ψηλά μαζί με τον μεγάλο ENZO... -
...καλησπέρα.Άν και οπαδός ιαπωνικογερμανικής σχολής θα έλεγα ότι το μέλλον της ιταλικής εταιρείας είναι πλέον καταδικασμένο αν δεν γίνει κάτι συντομότατα...όσο 'ιεροσυλικό' για τους οπαδούς και τιφόζι θα ήταν αυτό. Κατά την άποψή μου η ιταλική αυτή εταιρεία απέτυχε τα τελευταία 10 χρόνια...αφού δεν σκεφτόταν καθόλου γερμανικά!Όπως και να το κάνουμε η γερμανική σκέψη στην πανευρωπαική αλλά και παγκόσμια βιομηχανία σην κατασκευή αυτοκινήτων αυξάνει τις πωλήσεις και μειώνει τους αντιπάλους!Μα καλέ παιδιά...αμάξι είναι τώρα η Thesis ή κινητό σαλόνι? Ποιός θα αγοράσει και κυρίως ποιός θα σωθεί με την αγορά ενός πρωτότυπου-αβέβαιου σχεδιασμού , ποιότητας και επένδυσης χρημάτων με τα 45000 Ε που ζητά η ανάλογη Λάντσια?Γιατί να μη προτιμήσει την ανάλογη 3άρα ή το ανάλογο Α6 ασχέτως χώρων που όπως και να το κάνουμε αποτελούν οδηγικά τουλάχιστον καλύτερα αμάξια?
Vorsprung durch Technik auf jeden Fall!!! -
Ο χρήστης Goe έγραψε:
Ο μικρός Ανιέλι θα σεβαστεί την ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ή θα τη θυσιάσει στο βωμό του χρήματος.
Απορω με το παραπανω.
Δηλαδη η Φιατ πωλουσε αυτοκινητα εναντι τι? Νερου ή μηλων? Σορρυ αλλα ειναι γελοια μια τετοια ερωτηση. Η Φιατ, οπως και η Τζι Εμ και ολες οι αλλες, υπαρχουν ΜΟΝΟ για το χρημα. Ολα τα αλλα ειναι δευτερευοντα. Υπαρχει αναγκη μαθησης των βασικων εννοιων του καπιταλισμου στην Ελλαδα. Εκτακτη αναγκη. Μετα ανναρωτιουνται καποιοι γιατι δεν υπαρχουν αυτοκινητηστικα εργοστασια στην Ελλαδα, αυτοκινητοβιομηχανια, κτλ.
-
'Giovanni Agnelli was a leading figure in Italian life for more than half a century,' Prime Minister Silvio Berlusconi said.
'His influence stretched beyond Fiat. Whenever he said anything in public it would be on the evening news and people would listen because he was an intelligent man,' said Luca Mancino, 26, sipping a cappuccino coffee in a bar in Rome where the news of Agnelli's death was the topic of conversation.
-
Απο το φλας
«Ο Τζιοβάνι Ανιέλι απεβίωσε στο σπίτι του στο Τορίνο και αφού ταλαιπωρήθηκε από ασθένεια τους τελευταίους μήνες». Με αυτή τη λακωνική ανακοίνωση, η οικογένεια Ανιέλι ενημέρωσε για την απώλεια ενός από τους τελευταίους μεγάλους τoης αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Τζιάνι Ανιέλλι, πέθανε σε ηλικία 81 ετών αφού τον τελευταίο χρόνο αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας (καρκίνο του προστάτη), που το περασμένο καλοκαίρι τον είχαν αναγκάσει να μεταβεί στις ΗΠΑ για θεραπεία. Ο Ανιέλι ήταν ένας από τους ισχυρότερους επιχειρηματίες του χώρου και εκείνος που είχε συμβάλλει - μεταπολεμικά- στο να μετατραπεί η Fiat από οικογενειακή, εθνική βιομηχανία σε μία παγκόσμια υπερδύναμη στον χώρο του αυτοκινήτου αλλά και της βιομηχανίας γενικότερα. Ήταν πολύ ισχυρή προσωπικότητα, με ακτινοβολία, πολιτική επιρροή και κύρος, γι' αυτό άλλωστε είχε ανακηρυχθεί και σε επίτιμο γερουσιαστή. Ο λόγος και οι θέσεις του μάνατζερ αλλά και παθιασμένου φίλου του ποδοσφαίρου ήταν σχεδόν νόμος για την Ιταλία
Κατά της... παγκοσμιοποίησης!
Επέβαλε την αυτοκρατορία του σε παγκόσμια κλίμακα, δημιουργώντας εργοστάσια εκτός Ιταλίας (Τουρκία, Βραζιλία), έσπασε (όπως και άλλοι) την ψευτοαπομόνωση της δύσης κατά του Φράνκο δίνοντας στη Seat τα διακαιώματα κατασκευής των αυτοκινήτων του, μπήκε στη Ρωσία και έστησε μαζί με την κυβέρνηση του Κρεμλίνου τη Λάντα η οποία φτιάχνει μέχρι σήμερα το 124, όπως έκανε και στην Πολωνία με την Πόλσκι.
Από την άλλη πλευρά όμως με έναν δικό του τρόπο ήταν, αντίθετος στην... παγκοσμιοποίηση, τουλάχιστον όταν εκδηλωνόταν από ξένους η διάθεση να αγοράσουν ιταλικές αυτοκινητοβιομηχανίες. Αγαπούσε την Ιταλία και την πόλη του, το Τορίνο και πίστευε ότι οι ιταλικές μάρκες έπρεπε να μείνουν σε ιταλικά χέρια και γι' αυτό είχε βοηθήσει αρχικά και μετά είχε εξαγοράσει την εταιρία του Έντσο Φερράρι όταν στά μέσα της δεκαετίας του 60 είχε προσπαθήσει να τον εξαγοράσει ο Χένρυ Φόρντ. Έτσι, δεν δίστασε να αγοράσει τη Λάντσια από τον τσιμεντοβιομήχανο Πεζέντι (ενδιαφερόταν για τον Ηρακλή ) όταν εκείνος την είχε φθάσει στά πρόθυρα της χρεωκοπίας. Το ίδιο αντέδρασε όταν - και πάλι η εταιρία του Φόρντ είχε θελήσει να αγοράσει την Alfa Romeo,το 1986. Ο Ανιέλλι είχε τότε σχεδόν πολιτικοποιήσει το θέμα και είχε πείσει την κυβέρνηση να την πουλήσει σ΄ αυτόν για να μην μπούν στην Ιταλία οι ξένοι. Βέβαια, με τον τρόπο αυτόν όχι μόνο δεν άφηνε τους ξένους να μπούν και - κατά κάποιο τρόπο - να αλώσουν την ιταλική βιομηχανία, αλλά παρέμενε ο ίδιος η μόνη δύναμη!
Αυτό όμως είχε και αρνητικές επιπτώσεις, στην περίπτωση δε του Ανιέλλι ήταν αυτές που κυριάρχησαν. Έτσι, είδαμε τη Lancia να απαξιώνεται στά χέρια του και σχεδόν να είναι σήμερα εκτός αγοράς, είδαμε την Abarth από κατασκευάστρια αγωνιστικών αυτοκινήτων και κινητήρων να μετατρέπεται, αρχικά σε συνεργείο των αγωνιστικών Fiat και Lancia και στη συνέχεια να σβήνει εντελώς! Η δε Alfa, στα χέρια του Ανιέλλι, έχασε 8 χρόνια μέχρι να παρουσιάσει ένα σημαντικό αυτοκίνητο ( Gtv / Spider).
Ως επιχειρηματίας και κρινόμενος από το αποτέλεσμα βλέπουμε ότι δεν μπορούσε να επιλέξει τα κατάλληλα άτομα για να λειτουργήσουν την γιγαντωμένη αυτοκρατορία του. Όλους όσους έβαλε επικεφαλής αλλά και στά αμέσως επόμενα κλιμάκια στα τελευταία 20 χρόνια απέτυχαν παταγωδώς και είναι η αιτία που η Fiat Auto αντιμετωπίζει τη σημερινή της κρίση. Ειδικά οι Γκιντέλα, Ρομίτι, Κανταρέλα, Φρέσκο, Τεστόρε, Ρουίζ, θεωρούνται ως οι περισσότερο υπεύθυνοι της κρίσης.
Εκτός από τα αυτοκίνητα, ο Ανιέλλι είχε επεκταθεί και σε άλλες δραστηριότητες όπως στην αεροπορική βιομηχανία, στα τραίνα, στα σκούτερ (Vespa), στο ποδόσφαιρό με τη Γιουβέντους, στα ΜΜΕ και πολύ πρόσφατα στον χώρο της ηλεκτρικής ενέργειας και των ασφαλειών.
Με όλα αυτά, στο τελευταίο διάστημα της ζωής του, δεν ευτύχησε να δει τη Φιατ σε μέρες άνθησης, αλλά αντιθέτως σε μία από τις χειρότερες κρίσεις της. Ο Τζιοβάννι Ανιέλι (ο παππούς του οποίου είχε ιδρύσει τη Fiat το 1899), έγινε διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας το 1963, για να πάρει τη θέση του προέδρου τρία χρόνια (1966) αργότερα και να τη διατηρήσει για άλλα 30. Από το 1996, κατείχε τη θέση του επίτιμου προέδρου της Fiat.
Διάσημος πλαιϋμπόι
Ο Ανιέλλι, πέρα από βιομήχανος, ήταν και διάσημος πλαιϋμπόι της εποχής του. Όμορφος άνδρας, έφερνε πάνω του τον αέρα των δανδήδων από τα τέλη του 19ου αιώνα και τις αρχές του 20ού κάτι που τράβαγε τις γυναίκες. Δεν είναι τυχαίο, λοιπόν, ότι δίπλα του είχαν σταθεί οι πιό όμορφες και πιό γνωστές ντίβες της εποχής. Ο Ανιέλλι, χωρίς να χάνει ούτε λεπτό τον έλεγχο των επιχειρήσεών του, χαιρόταν τη ζωή του, αλλά το ελικόπτερο ήταν πάντα δίπλα του για να τον μεταφέρει όπου τον καλούσε το καθήκον.
Πέρα από τις όποιες αδυναμίες του, θεωρείται από τους ανθρώπους που ανέδειξαν την αυτοκινητοβιομηχανία της Ιταλίας σε όλο τον κόσμο, ενώ στόχος του ήταν να κρατήσει σε ιταλικά χέρια όλες τις εταιρίες αυτοκινήτων της χώρας του (άσχετα αν κάτι τέτοιο δεν κατέστη δυνατό σε κάποιες περιπτώσεις). Τελικά όμως δεν το επέφυγε, καθώς, το 2000 αντάλλαξε με την Αμερικανική General Motors το 20% των μετοχών τους, ένας εύσχημος τρόπος για να βρεθούν κεφάλαια και να ξεκινήσει η διαδικασία πώλησης της Fiat Auto, χωρίς να προκληθεί σάλλος στην Ιταλία. Αυτός άλλωστε ήταν και ο λόγος που οι φήμες για το θάνατό του τον περασμένο χρόνο, οδήγησαν σε άνοδο της τιμής των μετοχών της Fiat, καθώς οι αναλυτές θεώρησαν πως χωρίς τον Ανιέλι, η αυτοκρατορία θα ήταν πιο ανοιχτή στο ενδεχόμενο να πουλήσει το ζημιογόνο τμήμα των αυτοκινήτων στην General Motors. Η αμερικάνικη εταιρία διατηρεί το διακαίωμα το 2004 να αγοράσει και το υπόλοιπο 80%. Η απόφαση αυτή είναι δύσκολη, διότι εδώ και 16 μήνες βρίσκεται σε εντατικό πρόγραμμα εξυγίανσης το ευρωπαϊκό παρακλάδι της, η Όπελ, ενώ στά μέσα Νοεμβρίου μπηκε στην εντατική και η άλλη εταιρία της GM που αντιμετωπίζει προβλήματα, η Saab.
-
Ο μικρός Ανιέλι θα σεβαστεί την ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ή θα τη θυσιάσει στο βωμό του χρήματος.
Απορω με το παραπανω.
Δηλαδη η Φιατ πωλουσε αυτοκινητα εναντι τι? Νερου ή μηλων? Σορρυ αλλα ειναι γελοια μια τετοια ερωτηση. Η Φιατ, οπως και η Τζι Εμ και ολες οι αλλες, υπαρχουν ΜΟΝΟ για το χρημα. Ολα τα αλλα ειναι δευτερευοντα. Υπαρχει αναγκη μαθησης των βασικων εννοιων του καπιταλισμου στην Ελλαδα. Εκτακτη αναγκη. Μετα ανναρωτιουνται καποιοι γιατι δεν υπαρχουν αυτοκινητηστικα εργοστασια στην Ελλαδα, αυτοκινητοβιομηχανια, κτλ.
Η παρατήρησή σου είναι εντελώς άσχετη με την ερώτηση που έθεσα. Εστω και αν σας έχουν μυήσει με αυτό, στη λεγόμενη χώρα της... ελευθερίας (μακάρι κάποτε να γίνει), το παν δεν είναι το χρήμα και το κέρδος. Σίγουρα η Fiat και η κάθε Fiat, εχει ως σκοπό το κέρδος. Η ερώτησή μου δεν αγγίζει τον συγκεκριμένο τομέα, αλλά το... οδηγικό συναίσθημα που μόνο όσοι έχουν 'γευτεί' ιταλικά ή ακόμα και γαλλικά αυτοκίνητα, καταλαβαίνουν την συγκεκριμένη έννοια. Και βέβαια δεν περίμενα μια άλλη αντίδραση από έναν άνθρωπο που βρίσκεται ανάμεσα σε χοντροκομμένα βαριά και ανέκφραστα αυτοκίνητα. Δεν σε κατηγορώ σε καμία περίπτωση, αλλά μην κρίνεις αν δεν έχεις αισθανθεί. Αλήθεια αυτό το συναίσθημα το έχεις πάνω από τον καπιταλισμό;
-
Ασχετη ερώτηση προς τον Admin: Πως μπορώ να βάζω σε διαφορτικό πλαίσιο τους διαλόγους, όπως πχ έκανε ο gavriil με το δικό μου λίγο παραπάνω; Sorry αλλα είμαι λίγο άσχετος. Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης Goe έγραψε:
Ο μικρός Ανιέλι θα σεβαστεί την ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ή θα τη θυσιάσει στο βωμό του χρήματος.
Απορω με το παραπανω.
Δηλαδη η Φιατ πωλουσε αυτοκινητα εναντι τι? Νερου ή μηλων? Σορρυ αλλα ειναι γελοια μια τετοια ερωτηση. Η Φιατ, οπως και η Τζι Εμ και ολες οι αλλες, υπαρχουν ΜΟΝΟ για το χρημα. Ολα τα αλλα ειναι δευτερευοντα. Υπαρχει αναγκη μαθησης των βασικων εννοιων του καπιταλισμου στην Ελλαδα. Εκτακτη αναγκη. Μετα ανναρωτιουνται καποιοι γιατι δεν υπαρχουν αυτοκινητηστικα εργοστασια στην Ελλαδα, αυτοκινητοβιομηχανια, κτλ.
Η παρατήρησή σου είναι εντελώς άσχετη με την ερώτηση που έθεσα. Εστω και αν σας έχουν μυήσει με αυτό, στη λεγόμενη χώρα της... ελευθερίας (μακάρι κάποτε να γίνει), το παν δεν είναι το χρήμα και το κέρδος. Σίγουρα η Fiat και η κάθε Fiat, εχει ως σκοπό το κέρδος. Η ερώτησή μου δεν αγγίζει τον συγκεκριμένο τομέα, αλλά το... οδηγικό συναίσθημα που μόνο όσοι έχουν 'γευτεί' ιταλικά ή ακόμα και γαλλικά αυτοκίνητα, καταλαβαίνουν την συγκεκριμένη έννοια. Και βέβαια δεν περίμενα μια άλλη αντίδραση από έναν άνθρωπο που βρίσκεται ανάμεσα σε χοντροκομμένα βαριά και ανέκφραστα αυτοκίνητα. Δεν σε κατηγορώ σε καμία περίπτωση, αλλά μην κρίνεις αν δεν έχεις αισθανθεί. Αλήθεια αυτό το συναίσθημα το έχεις πάνω από τον καπιταλισμό;
Ναι μεν αλλα παρε ενα φτυσιματακι.
λες και αμα δεν οδηγαμε γαλλικα αυτοκινητα δεν εχουμε οδηγητικο συναισθημα.
Το να γευτει δεν ξερω μεγαλε ψιλοανωμαλο μου ακουγετε.
Πιο μερος του αυτοκινητου συνηθως γευεσαι; -
Ο χρήστης Goe έγραψε:
Η παρατήρησή σου είναι εντελώς άσχετη με την ερώτηση που έθεσα. Εστω και αν σας έχουν μυήσει με αυτό, στη λεγόμενη χώρα της... ελευθερίας (μακάρι κάποτε να γίνει), το παν δεν είναι το χρήμα και το κέρδος. Σίγουρα η Fiat και η κάθε Fiat, εχει ως σκοπό το κέρδος. Η ερώτησή μου δεν αγγίζει τον συγκεκριμένο τομέα, αλλά το... οδηγικό συναίσθημα που μόνο όσοι έχουν 'γευτεί' ιταλικά ή ακόμα και γαλλικά αυτοκίνητα, καταλαβαίνουν την συγκεκριμένη έννοια. Και βέβαια δεν περίμενα μια άλλη αντίδραση από έναν άνθρωπο που βρίσκεται ανάμεσα σε χοντροκομμένα βαριά και ανέκφραστα αυτοκίνητα. Δεν σε κατηγορώ σε καμία περίπτωση, αλλά μην κρίνεις αν δεν έχεις αισθανθεί. Αλήθεια αυτό το συναίσθημα το έχεις πάνω από τον καπιταλισμό;
Δεν εχω ιδεα, δεν εχω γευτει Ιταλικα, ξερω μονο απο χοντροκομενα, βαρια, ανεκφραστα αυτοκινητα μεν. Ιδιοκτητης Αλφα Ρομεο επι χρονια, ιδιοκτητης Ιαπωνικων για χρονια και Γερμανικων δε (και ο μονος λογος που κανω αναφορα σε εθνικιστικες σχολες ειναι για χαρι λογου).
Goe αυτος που δεν εχει ιδεα για το πως λειρουργει ο κοσμος της αυτοκινησης εισαι εσυ. Αλλα εδω δεν ειμαστε για να αποκαλουμε 'επιθετα' ο ενας στον αλλο. Εγω σε ρωταω απλα, εαν δεν ειναι 'ολα για το χρημα' για τους Ιταλους, τοτε για τι ειναι?
Να στο ρωτησω αλλιως. Ολοι συμφωνουμε οτι η Φιατ παει για 'φαλυρισμα'. Γιατι η Ιταλικη φινετσα και αυτο το κατι αλλο (συμφωνα με σενα και αλλους εκει) που λεγετε Ιταλικο αυτοκινητο ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΩΝΕΙ? Απαντησε μου σε αυτο τοτε.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Η παρατήρησή σου είναι εντελώς άσχετη με την ερώτηση που έθεσα. Εστω και αν σας έχουν μυήσει με αυτό, στη λεγόμενη χώρα της... ελευθερίας (μακάρι κάποτε να γίνει), το παν δεν είναι το χρήμα και το κέρδος. Σίγουρα η Fiat και η κάθε Fiat, εχει ως σκοπό το κέρδος. Η ερώτησή μου δεν αγγίζει τον συγκεκριμένο τομέα, αλλά το... οδηγικό συναίσθημα που μόνο όσοι έχουν 'γευτεί' ιταλικά ή ακόμα και γαλλικά αυτοκίνητα, καταλαβαίνουν την συγκεκριμένη έννοια. Και βέβαια δεν περίμενα μια άλλη αντίδραση από έναν άνθρωπο που βρίσκεται ανάμεσα σε χοντροκομμένα βαριά και ανέκφραστα αυτοκίνητα. Δεν σε κατηγορώ σε καμία περίπτωση, αλλά μην κρίνεις αν δεν έχεις αισθανθεί. Αλήθεια αυτό το συναίσθημα το έχεις πάνω από τον καπιταλισμό;
Δεν εχω ιδεα, δεν εχω γευτει Ιταλικα, ξερω μονο απο χοντροκομενα, βαρια, ανεκφραστα αυτοκινητα μεν. Ιδιοκτητης Αλφα Ρομεο επι χρονια, ιδιοκτητης Ιαπωνικων για χρονια και Γερμανικων δε (και ο μονος λογος που κανω αναφορα σε εθνικιστικες σχολες ειναι για χαρι λογου).
Goe αυτος που δεν εχει ιδεα για το πως λειρουργει ο κοσμος της αυτοκινησης εισαι εσυ. Αλλα εδω δεν ειμαστε για να αποκαλουμε 'επιθετα' ο ενας στον αλλο. Εγω σε ρωταω απλα, εαν δεν ειναι 'ολα για το χρημα' για τους Ιταλους, τοτε για τι ειναι?
Να στο ρωτησω αλλιως. Ολοι συμφωνουμε οτι η Φιατ παει για 'φαλυρισμα'. Γιατι η Ιταλικη φινετσα και αυτο το κατι αλλο (συμφωνα με σενα και αλλους εκει) που λεγετε Ιταλικο αυτοκινητο ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΩΝΕΙ? Απαντησε μου σε αυτο τοτε.
Μου επιτρέπεις να σου απαντήσω εγώ Γαβριήλ? Δεν τη σώνει αυτό το κάτι άλλο γιατί απλούστατα κάτι τύποι σαν και εσένα είναι πλέον η πλειοψηφία (ενώ παλαιότερα ήταν η μειοψηφία), άνθρωποι δηλαδή που δεν μπορούν και ούτε πρόκειται να εκτιμήσουν αυτό το κάτι άλλο...
-
Μου επιτρέπεις να σου απαντήσω εγώ Γαβριήλ? Δεν τη σώνει αυτό το κάτι άλλο γιατί απλούστατα κάτι τύποι σαν και εσένα είναι πλέον η πλειοψηφία (ενώ παλαιότερα ήταν η μειοψηφία), άνθρωποι δηλαδή που δεν μπορούν και ούτε πρόκειται να εκτιμήσουν αυτό το κάτι άλλο...
ΑΚΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΟΥ!!!!!
ΥΓ. Προσωπικά επίθετα δε χρεισιμοποίησα και ούτε πρόκειται να το κάνω ποτέ. Δε σε ξέρω (δε με ξέρεις) και δεν έχω το δικαίωμα... Σε σέβομαι απόλυτα και συζητάμε
Πέθανε ο Ανιέλι