-
μέχρι τώρα χρησιμοποιω το αυτοκίνητο του πατέρα μου αλλά εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη δεν θελω να το παιρνω για να μην τον επιβαρύνω,έτσι σκευτομε να πάρω καμία γουρούνα γιατί η μάνα μου θα πάρει εγκεφαλικό άμα πάρω παπί.. γουρούνα μέχρι 1000ευρώ τη προτείνετε να πάρω? (αθήνα κέντρο μένω)
-
μέχρι τώρα χρησιμοποιω το αυτοκίνητο του πατέρα μου αλλά εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη δεν θελω να το παιρνω για να μην τον επιβαρύνω,έτσι σκευτομε να πάρω καμία γουρούνα γιατί η μάνα μου θα πάρει εγκεφαλικό άμα πάρω παπί.. γουρούνα μέχρι 1000ευρώ τη προτείνετε να πάρω? (αθήνα κέντρο μένω)
-
μέχρι τώρα χρησιμοποιω το αυτοκίνητο του πατέρα μου αλλά εκεί που έχει φτάσει η βενζίνη δεν θελω να το παιρνω για να μην τον επιβαρύνω,έτσι σκευτομε να πάρω καμία γουρούνα γιατί η μάνα μου θα πάρει εγκεφαλικό άμα πάρω παπί.. γουρούνα μέχρι 1000ευρώ τη προτείνετε να πάρω? (αθήνα κέντρο μένω)
-
Η γουρούνα και ειδικά αυτή μέχρι 1000 ευρώ είναι 1000 φορές πιο επικύνδηνη από το παπί.
-
Υπάρχει γουρούνα μέχρι 1000 ευρώ ;
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
... επικύνδηνη ....Μας εκαψες τους μάτιδες
Κ'εσυ αλλοδαπος εισαι ε?
-
Οι γουρουνες ΔΕΝ ειναι οικονομικες!!
Αφου μενεις κεντρο εχεις πληθωρα ΜΜΜ για να σε εξυπηρετουν κατα τη διαρκεια της ημερας, τα οποια μπορεις να συνδυασεις με ποδηλατο και τα ρεστα βενζινες για βραδινες βολτες κ πιο μακρινες διαδρομες
-
Ό,τι πιο άχρηστο για την πόλη, ακόμα πιο άχρηστο και από το αυτοκίνητο.
ΚΑΙ καίει ΚΑΙ δε χωράει να περάσει στις περισσότερες περιπτώσεις ΚΑΙ τρως καιρικές συνθήκες/καυσαέρια στη μάπα. -
Η γουρούνα είναι όχημα που όταν χρησιμοποιείται στην πόλη συνδυάζει τα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου αλλά ΚΑΙ της μηχανής (χωρίς φυσικά να διαθέτει κανένα από τα πλεονεκτήματά τους).
-
Μου τη δίνει να συμφωνώ, αλλά τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα περιέγραψαν όσοι απάντησαν. Don't buy a pig
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μου τη δίνει να συμφωνώ -
εγώ διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως.
Μια γουρούνα αυτόματη τύπου atv 250 cc έχει μέση κατανάλωση κοντά σε ένα 1000άρι αυτοκίνητο, δηλαδή 5-6 λίτρα/100 χλμ σε συνθήκες πόλης/κίνησης .Μια αντίστοιχη τύπου quad με ταχύτητες πέφτει σε κατανάλωση όσο ένα μεγάλο σκούτερ δηλ 3.5-4.5Lt.100 km.
Οι τιμές ξεκινάνε για μεταχειρισμένη από τα 1500 ευρώ και φτάνουν τη τιμή ενός smart.
Παρκάρει απείρως ευκολότερα από οποιοδήποτε 1000άρι ακόμα και από smart καθώς οι διαστάσεις της είναι πρακτικά ελάχιστα μεγαλύτερες από ένα 3τροχο scooter MP3 π.χ. To μήκος πρακτικά είναι το ίδιο ενώ το πλάτος στις περισσότερες γουρούνες είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από ένα μέτρο.
Μένω σε περιοχή που το παρκάρισμα είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Η αγορά της γουρούνας μου έχει λύσει τα χέρια για μικρομετακινήσεις των 3-5 χλμ. Θα μου πείτε γιατί δεν παίρνεις ένα ποδήλατο ; Αυτό είναι άλλο θέμα , για άλλη συζήτηση. Μιλάμε με δεδομένο ότι χρειάζεται μηχανοκίνητο μέσο... τα 3-4χλμ τα κάνεις και με τα πόδια με την ίδια λογική...
τη συνιστώ ανεπιφύλακτα σε όποιον δεν θέλει να αγοράσει μηχανή και δεν σκοπεύει να τη χρησιμοποιεί για αποστάσεις μεγαλύτερες των 10-15χλμ. Ασφαλώς δεν κάνει για δρόμους ταχείας κυκλοφορίας ,καθώς τα οχήματα αυτά είναι σχεδιασμένα να κινούνται με ταχύτητες (ανάλογα και το τύπο ή το κυβισμό) ασφαλώς χαμηλές. Πχ με 250άρα πολύ δύσκολα θα διατηρεί μέση ωριαία άνω των 75km/h με λογική κατανάλωση.
Το ότι οι γουρούνες δεν είναι ασφαλείς είναι απλά ηλίθιος χαρακτηρισμός. Και ένας πεζός δεν είναι ασφαλής αν είναι ανώριμος. Οι γουρούνες διαθέτουν αρκετό νεύρο και γκάζι / ενεργητική ασφάλεια , παρόμοια με ένα παπί. Είναι συνήθως πολύ ψηλότερες σε θέση οδήγησης από ένα παπί ή σκούτερ και ασφαλώς οι οδηγοί προσέχουν πολύ περισσότερο ένα 4τροχο τέρας από ένα παπί.
Με μια γουρούνα δεν μπορείς να κινείσαι όπως με μια μηχανή.ΔΕΝ μπορείς να κάνεις σφήνες... Δεν μπορείς να βγαίνεις στο αντίθετο ρεύμα και να πατάς διπλή διαχωριστική ... Δεν μπορείς να κινείσαι ΠΑΡΑΝΟΜΑ με 1000 ανάμεσα από τα αυτοκίνητα στο μπλοκαρισμένο ποτάμι και αν σε κλείσει κάποιος να ζητάς και τα ρέστα ΝΑΙ ! Αυτό και μόνο την κάνει αυτόματα πολύ πιο ασφαλή από μια μηχανή.
Όσο για την ερώτηση ... Τα quad όπως προείπα είναι πιο οικονομικά στη χρήση και αρκετά πιο 'γκαζιάρικα' και 'νευρικά' όμως λόγω σχεδίασης δεν προστατεύουν τόσο όσο τα atv από λάσπες νερά κτλ ή από μικροσυγκρούσεις. Συνήθως είναι και πιο χαμηλά τα quad , λόγω σχεδίασης και ελάστικών
Θα πρότεινα να ξεκινήσεις από ένα ταϊβανέζικο γουρούνι. πχ , KYMCO κτλ γιατί τα κινέζικα ναι μεν είναι πάμφθηνα σε ανταλλακτικά (πχ πλήρες rebuilt μοτέρ δεν κοστίζει περισσότερο από 150-200 ευρώ) αλλά οι βλάβες τους μάλλον θα είναι συχνές και κουραστικές. Μακριά δηλαδή από bashan , γουρούνες από praktiker ktl
-
Η αγορά έχει κατακλυστεί πλέον από ATV Quad και όλα αυτά τα 4τροχα.
Μέχρι και ο Μαμαλάκης με ένα τέτοιο κυκλοφορεί στην Αθήνα (KYMCO)
Το μόνιμο πρόβλημα με όλα αυτά είναι η άδεια κυκλοφορίας, πινακίδες και ο τύπος διπλώματος οδήγησης που απαιτείται.Αν κάποιος αφιερώσει χρόνο μπορεί να βρει πολλά και ενδιαφέροντα τέτοια οχήματα αρκεί να μπορούν να κυκλοφορήσουν στο οδικό δίκτυο. Όποιος έχει όρεξη να τρέξει σε μαγαζιά και εμπορίες θα μάθει πολλά και θα δει πολλά.
σχετικά με γουρούνα (τι να πάρω?)