-
Τι γνώμη έχετε για τη ναφθαλίνη στο ρεζερβουάρ;
Έχω ακούσει απο παλιούς οδηγούς οτι κάποιες φορές πρόσθεταν μπαλάκια ναφθαλίνης όταν έκαναν πλήρωση καυσίμων, έβλεπαν μείωση καυσίμων καθώς κια δεν κάπνιζαν.
-
Τι γνώμη έχετε για τη ναφθαλίνη στο ρεζερβουάρ;
Έχω ακούσει απο παλιούς οδηγούς οτι κάποιες φορές πρόσθεταν μπαλάκια ναφθαλίνης όταν έκαναν πλήρωση καυσίμων, έβλεπαν μείωση καυσίμων καθώς κια δεν κάπνιζαν.
-
Και η ιστορία τέλειωνε με διαλυμένα εμβολα και χιτωνια!
Μια πιο ασφαλής επιλογή είναι η προσθήκη καθαρού ασετον στο ρεζερβουάρ κατα αναλογία 0.3ml/λ βενζίνης. Το έκανα για δύο χρόνια περίπου μέχρι που βαρέθηκα!
Το καθαρό ασετον είναι150 Ron.
-
Kαι όταν γύριζαν τη μανιβέλα έπαιρναν μπροστά αμέσως... με συγχωρείς για το χιούμορ, αν κάνεις κάτι τέτοιο σε σύγχρονο κινητήρα το λιγότερο που θα πάθεις είναι να πάρεις καταλύτη και αισθητήρες στο χέρι... παλιά οι κουρείς βάζανε και αποστειρωμένες βδέλες στο λαιμό... (νάτο πάλι το χιούμορ...)
-
Όχι, δεν κάνει.
-
Εγώ ότι έχω ακούσει από παλιούς οδηγούς είναι ανοησίες. Κλασικές αλχημείες για να μη φτιάξουν τη βλάβη του αμαξιου τους και δώσουν λεφτά.
Εδώ ακόμη δεν έχουν μάθει (βασικά το ξέρουν αλλά δεν θέλουν να πληρώσουν) ότι κυκλοφορούν παραφλου και βάζουν νερό στο ψυγειο. Και μετά θα σου πουν μια καλή συνταγή και ψαγμενη να ρίξεις μέσα να κλείσουν οι τρύπες από τη σκουριά.
-
Εγώ ότι έχω ακούσει από παλιούς οδηγούς είναι ανοησίες. Κλασικές αλχημείες για να μη φτιάξουν τη βλάβη του αμαξιου τους και δώσουν λεφτά.
Εδώ ακόμη δεν έχουν μάθει (βασικά το ξέρουν αλλά δεν θέλουν να πληρώσουν) ότι κυκλοφορούν παραφλου και βάζουν νερό στο ψυγειο. Και μετά θα σου πουν μια καλή συνταγή και ψαγμενη να ρίξεις μέσα να κλείσουν οι τρύπες από τη σκουριά.
Την ναφθαλίνη δεν την έβαζαν για να μην φτιάξουν την βλάβη, αλλά ως ενισχυτικό οκτανίων. Φυσικά κάνει κακό στον κινητήρα.
Πολλά αυτοκίνητα παίρνουν νερό και αντιψυκτικό, όχι έτοιμο παραφλού. Σε αυτήν την περίπτωση είναι σωστό να συμπληρώσεις με νερό.
-
Πολλά αυτοκίνητα παίρνουν νερό και αντιψυκτικό, όχι έτοιμο παραφλού. Σε αυτήν την περίπτωση είναι σωστό να συμπληρώσεις με νερό.
Αυτο ειναι επιλογη του κατασκευαστη αν θα μπει παραφλου ή αντιψυκτικο που το αραιωνεις? Εγω νομιζα διαλεγεις εσυ τι απο τα 2 θα βαλεις. Στην τελικη ιδιο αποτελεσμα δεν εχουμε?
-
cson wrote:
Εγώ ότι έχω ακούσει από παλιούς οδηγούς είναι ανοησίες. Κλασικές αλχημείες για να μη φτιάξουν τη βλάβη του αμαξιου τους και δώσουν λεφτά.
Εδώ ακόμη δεν έχουν μάθει (βασικά το ξέρουν αλλά δεν θέλουν να πληρώσουν) ότι κυκλοφορούν παραφλου και βάζουν νερό στο ψυγειο. Και μετά θα σου πουν μια καλή συνταγή και ψαγμενη να ρίξεις μέσα να κλείσουν οι τρύπες από τη σκουριά
Την ναυθαλίνη δεν την έβαζαν για να μην φτιάξουν την βλάβη, αλλά ως ενιστχυτικό οκτανίων. Φυσικά κάνει κακό στον κινητήρα.
Πολλά αυτοκίνητα παίρνουν νερό και αντιψυκτικό, όχι έτοιμο παραφλού. Σε αυτήν την περίπτωση είναι σωστό να συμπληρώσεις με νερό.
Καταρχας μιλαω για την γνωστη νοοτροπια του ελληνα ιδιοκτητη οχηματος που δεν φτιαχνει τιποτα και ψαχνει χιλιες βλακειες να μπαλωσει το προβλημα.
Και τσιπουρο να βαλεις στα καυσιμα σιγουρα κατι καλο θα κανει και 100 κακα.
Οσο για το κυκλωμα ψυξης , βαζουν ακομη καποιοι ΣΚΕΤΟ νερο. Για αυτους λεω.
Αν εχει καποιος διαρροη και συμπληρωνει με νερο καποια στιγμη το αντιψυκτικο θα εξαφανιστει και η ηλεκτρολυση θα παει συννεφο.
Αν σε μια σωστη αναλογια νερου αντιψυκτικου-νερου βαλεις και καμποσα ml νερου λογο μια μικρης διαρροης που φτιακτηκε αμεσα , δεν υπαρχει προβλημα.
Ποια αυτοκινητα θελουν νερο και συμπηκωμενο αντιψυκτικο ξεχωριστα? Η χρηση του παραφλου ειναι για ευκολια , υπαρχουν ετοιμες συνθεσεις με αναλογιες αναλογα του κλιματος που ζουμε. Αν θες να πετυχεις καποια πολυ συγκεκριμενη αναλογια για ακραιο κλιμα και δεν βρισκεις ετοιμη συνθεση , πας στο συμπηκνωμενο αντιψυκτικο και κανεις την αραιωση ο ιδιος.
-
Προχθές για παράδειγμα ασχολήθηκα με το θέμα στο Focus. Ο κατασκευαστής προβλέπει 50% αντιψυκτικό και 50% νερό, αλλά μπορείς να πέσεις και στο 25% αντιψυκτικό, απλά αντί για -36, θα έχει αντοχές ως τους -18 Κελσίου, που καλύπτουν την Ελλάδα. Τώρα αν σε αυτό προσθέσεις σκέτο νερό, αν πέσει λίγο η στάθμη, δεν έγινε τίποτα. Από το να βάλεις παραφλού που ίσως έχει διαφορετικών προδιαγραφών αντιψυκτικό μέσα, είναι προτιμότερο το σκέτο νερό, αρκεί να μην το νερώσεις πολύ.
Αλέξανδρε το θέμα είναι να έχει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή το παρφλού ή αντιψυκτικό. Αν έχει τις προδιαγραφές, τότε μπορείς να χρησιμοποιήσεις ή το ένα ή το άλλο. Καλό είναι να μην αναμειγνύεις διαφορετικές προδιαγραφές όμως. Τα παραφλού είναι αρκετά νερωμένα από ότι έχω παρατηρήσει (από τους βαθμούς Κελσίου που αναφέρουν).
-
Υπάρχουν πάρα πολύ ποιοτικά παραφλου και ακριβουτσικα. Βλέπε inugel, eneos και αρκετά άλλα.
Εγώ προσωπικά λόγο του ότι δεν απαιτεί κάποια ιδιαίτερη προδιαγραφή το αμάξι , βάζω χρόνια το valeo 40 (11 ευρώ το 5λιτρο) με αντικατάσταση κάθε 2 έτη ή 40.000 χλμ. Το αμάξι έχει 272.000 χλμ και δεν έχω ασχοληθεί με το σύστημα ψύξης για το παραμικρό πρόβλημα.
Για την μη ανάμιξη διαφορετικών τύπων αντιψυκτικων και παραφλου σωστά τα λες.
Αλλά φτάσαμε σε ένα θέμα που ξεκίνησε να ρωτάει για ναφλαλινη στα καύσιμα για να μη 'καπνίζει' το ρεταλι, να αναλύουμε ποιοτικές λεπτομέρειες στα αντιψυκτικά. Η μέρα με τη νυχτα. Καταλαβαίνεις τι χάσμα σκέψης υπάρχει ανάμεσα στους κατόχους οχημάτων....
Κάνει να βάζουμε ναφθαλίνη στα καύσιμα;