red_monster
@red_monster
τσομπάνης
Best posts made by red_monster
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Δωρεάν φόρτιση στο ΙΣΝ για του η-λεχρίτες
-
RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά
@williamg said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Δεν ξέρω πως να κρίνω τον κόπο του καθένα ρε παιδιά. Τα χουμε ξαναπεί αλλού. Μπορώ να πω πολλά για τις πίκρες της δικιάς μου δουλειάς γιατί τις ζω αλλά σίγουρα οποιος βιοπορίζεται απ τη δουλειά του και δεν την κάνει για χόμπι έχει να αραδιάσει μια τέτοια λίστα.
Και μετά υπάρχει και το άλλο. Σίγουρα θα χει όνομα. Αυτό που ο καθένας μας είναι σα να έχει να γεμίσει ένα χώρο στο κεφάλι του με σκοτούρες/φόβους/κλπ σκατα. Για πολλούς γεμίζει με τα της δουλειάς. Αλλά είμαι σίγουρος ότι αν αυριο γινόμουνα εισοδηματίας θα έβρισκα σε μια βδομάδα το πολύ κάτι άλλο να γεμίσω αυτό τον χώρο. Και σύντομα θα ήμουνα στο ανάλογο φόρουμ να συγκρίνω το μέγεθος των σκατών που ζώ με αυτό που ζουν οι άλλοι. Και αυτό το υποψιάστηκα καθώς τις λίγες φορές που μου ρθαν πραγματικά προβλήματα ως δια μαγείας τα της δουλειάς ξαφνικά ήταν ασήμαντα και δεν πα να γαμηθουν ενώ την προηγούμενη μέρα παίζανε σαν διάολοι στο κεφάλι μου.
Δεν ξέρω. Καλό θέμα με αρχή και μέση αλλα χωρίς τέλος. Προσπαθώ συνεχώς να θυμάμαι ότι δεν είμαστε οι δουλειές μας, (ούτε το αυτοκίνητό μας) που έλεγε και ο ποιητης.
Ευκαιρίας δοθείσης της σημερινής αιμοδοσίας στην ογκολογική κλινική του Παίδων για μικρό βλαστάρι που κάνει αιμοκαθάρσεις, μια βόλτα από εκεί σε κάνει να ξεχάσεις όλα τα προβλήματα που νόμιζες ότι είχες.
Δώστε αίμα και αιμοπετάλια, έχουμε πραγματικό θέμα. Είναι φοβερό συναίσθημα η ανιδιοτέλεια.
-
RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio από τα LIDL
-
RE: Ποιες εταιρείες θα επιβιώσουν??
Θα σας σοκάρω αλλά τα ηλεκτρικά είναι καταναλωτικά αγαθά και τα αγοράζεις κατα κύριο λόγο γιατί σε συμφέρει ή τα γουστάρεις. Θεωρώ ότι δεν υπάρχει νοήμων συμπολίτης μας που ιεράρχησε τις ανάγκες του και έβαλε στη στέψη τους την προστασια του περιβάλλοντος. Τα ηλεκτρικά επανήλθαν δυναμικα στην επικαιρότητα με την τεσλα ή οποία έπιασε τη σφυγμομέτρηση και βρέθηκε με τεράστιες χρηματοροες (κυρίως πουλώντας δικαιώματα ρύπων) προς επένδυση.
Οποίος θεωρεί ότι ο μέσος αγοραστής τεσλα (τα υπόλοιπα τα θεωρώ προς ώρας ανώριμα προς χρήση) δεν γουστάρει ΜΕΚ και σφυρίγματα συμπιεστων είναι μακριά νυχτωμένος.
Προφανώς και θα υπάρχουν κινητρα για την αγορα τους, κάπως πρέπει να δελεαστούν οι early adopters. Αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το αξιολογήσεις και πιθανό να το εκτιμήσεις. Όπως δεν εκτιμάς το excel αν έχεις μάθει στο τεφτέρι, το bim αν έχεις μάθει να έχεις μαζί σου διαρκώς όλα τα σχέδια (το ένα πάνω στο άλλο βεβαιως βεβαίως) και το sap αν σβήνεις το απόθεμα απο το μαυροπίνακα.
Είναι το μέλλον ; Κανείς δεν μπορεί να το πει ελαφρά τη καρδία. Το ορυκτά καύσιμα έχουν ακόμα πολύ δρόμο, το υδρογόνο το ίδιο. Το δε υδρογόνο προς ώρας αντιμετωπίζει πολλά θέματα, αλλά γνωστότερα (διαδικασία αποθήκευσης και ανεφοδιασμού) και αλλά όχι και τόσο (διείσδυση στις μεταλλικές διατομες, ψαθυροποιηση συγκολλήσεως και αστοχίες etc)
-
RE: TESLA FORUM
Ο καθεις με τα γούστα του, καταλαβαίνω αυτούς που αρέσκονται στην αισθητική προσέγγιση της Tesla όπως καταλαβαίνω και αυτούς που δεν τους αρέσει.
Η αλήθεια είναι ότι η τεσλα δίνει παρά πολλά features σε αναλογία ελάχιστα λεφτά, και αν(είσαι πχ ΕΕ με κερδοφορια ) και μπορέσεις να εκμεταλλευτείς τις επιδοτήσεις και φοροελαφρύνσεις το μικρο highland με πολύ εξοπλισμό σου έρχεται όσο ένα μερικώς εξοπλισμένο Renault Clio ενώ το μεγάλο όσο ένα μέτρια εξοπλισμένο υβριδικο Corolla (ούτε καν το cross).Καλές βόλτες σε όλους
-
RE: TESLA FORUM
- Τα ΙΧ δεν είναι επένδυση
- Αν νομίζεις ότι σε χαρακτηρίζουν 4 ρόδες θες άλλου είδους βοήθεια (γενικά το λέω όχι για εσένα προφανώς)
Η τεσλα είναι μαζικός κατασκευαστης, δεν είναι πρίμιουμ κατασκευαστής. Όποιος αγόρασε τεσλα και νομίζει ότι αγόρασε πόρσε κλπ κάτι δεν κατάλαβε εξαρχής
Latest posts made by red_monster
-
RE: TESLA FORUM
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@netgeo said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Δεν ψάχνω το απόλυτο σε ησυχία, απλά σε συνδυασμό και με τα άλλα που προανέφερα, με τρελαίνει να χω σκάσει 40Κ και να ταξιδεύω και γενικά ν' ακούω θορύβους και φασαρίες που δεν έχει ούτε αμάξι μισής αξίας.
Βασικός λόγος που τελικά κατέληξα στο Tesla και ακύρωσα το ΨΨ.
Απογοήτευση στην ηχομόνωση, δεν ξέρω αν ήταν μόνο στην έκδοση με την ηλιοροφή την lounge. Αλλά μαύρο χάλι...
Όχι ότι το τεσλα δεν έχει φασαρία από το οδόστρωμα, αλλά δεν νιώθεις ότι οδηγείς αλουμινοχαρτο.
Δεν είναι μόνο η ηχομόνωση, είναι γενικά η εμπειρία χρήσης πολύ μίζερη και φτωχή. Όλα πρωτογονα στο βωμό της οικονομίας. Συνειδητή επιλογή τότε αλλά υπό άλλες συνθήκες οπότε δεν υπάρχει λόγος να συμβιωνουμε με το ζόρι.
Καλώς ή κακώς τώρα το Τεσλα είναι μονόδρομος όπως και τότε το ΨΨ ήταν μονόδρομος. Σε κανα χρόνο προβλέπω να είναι τπτ αλλο μονόδρομος. Σε δουλειά να βρισκόμαστε.
Περιμένουμε εντός έτους retrofit το πίσω μοτερ του model s, μην πω και το τρίτο
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
και ας επανερθουμε σε κατι πιο πρακτικο
@red_monster αφησα το αμαξι κυριακη μεσημερι κατω απο νταλα ηλιο. Χτυπησε 48-50 εσωτερικη θερμοκρασια. 10' πριν επιστρεψουμε σε αυτοκινητο, ενεργοποιησα τον κλιματισμο. Οταν πηραμε το αμαξι ειχε πετυχει την επιθυμητη θερμοκρασια. Η ηλιοροφη (εσωτερικα) εκαιγε ακομα. Μετα απο 20' καναμε σταση για παγωτο, οποτε και ελεγξα παλι. Ειχε πεσει σε "χλιαρο" η θερμοκρασια της ηλιοροφης.
Οδηγησα κατω απο νταλα ηλιο και δεν ενιωσα να με "καιει" ο ηλιος.
Επομενως, προσωπικα τουλαχιστον, δεν θα ασχοληθω με σκιαστρο για την ηλιοροφη, απο τη στιγμη που α. δεν καιγομαι, β. μπορω να εχω ετοιμασει το αμαξι ωστε οταν μπω να ειναι δροσερο.Τσιμπησα sexy knob ομως, οποτε πιστευω οτι μεχρι το επομενο ΣΚ να σας μεταφερω τις προσωπικες μου εντυπωσεις.
Δυστυχώς αυτή την Κυριακή που είχε καλό καιρό ήμουν εφεδρεία και δεν δοκιμάσαμε τα σκίαστρα, οψομεθα για το επόμενο. Ο πραγματικός λόγος αγορας ήταν ότι ενοχλούσε τον μικρο η αντηλια και τον είχαμε με κατεβασμένο αυγό σκιάχτρο.
Θα μπω και εγώ sexy knob ή sexy buttons. Το παιδί στην Tesla μου είπε ότι δεν σχετίζονται με την εγγύηση και δεν έχει δει ποτέ θέμα, σε περίπτωση θέματος θα πρέπει να το αφαιρέσεις για να μπορούν να κάνουν σωστά τη διάγνωση. η τεσλα -λέει- δεν ψάχνει τρόπους να σε βγάλει εκτός εγγύησης (σερβις μόνο σε αυτούς κλπ κλπ), τουναντίον, αν δεν είναι κάποια εξόφθαλμη χοντράδα αλλάξουν το εξάρτημα no questions asked
ναι, αλλωστε βγαινει ευκολα ο commander. Δεν εχω διαβασει να εχει δημιουργηθει ποτε προβλημα με αυτα τα προϊοντα οποτε δεν εχω ενδοιασμους.
Μόνο για το drift mode θα το αγοράσω, τα αλλά μου είναι αδιάφορα
loooool. ουτε καν θα το βαλω ως επιλογη στο knob. Παντελως αδιαφορο
Κάτι ακόμα που θέλω να δοκιμάσω είναι ένα νέο feature που εισήγαγαν προσφατα, την απενεργοποίηση ενός από τα δυο μοτέρ. Είμαι περίεργος αν το κάνω RWD πως θα επηρεάσει την κατανάλωση.
Δεν θα δουλεύει ούτε ως γεννήτρια ;
στο regen αναφερεσαι εσυ φανταζομαι. Δεν εχω ιδεα.
Οι τυποι απο την enhance το εβαλαν αυτο το feature χωρις ομως να λενε τιποτα περα απο το "δοκιμαστε το και πειτε μας". Ε λεω να το δοκιμασω
Εχω κανει αυτην κουβεντα και με αλλους και δεν εχουμε καταληξει καπου. Υπαρχει η πεποιθηση οτι η μειωμενη καταναλωση των rwd εκδοσεων οφειλονται περισσοτερο στα μειωμενα κιλα (σε σχεση με τις LR) παρα στην ελλειψη ηλεκτροκινητηρα. Το gut feeling μου παντως ειναι οτι θα εχει λιγο μειωμενη καταναλωση (αν απενεργοποιησεις τον εναν ηλεκτροκινητηρα) αλλα οχι σε επιπεδα RWD
Γιατί όχι sexy buttons ?
-
RE: TESLA FORUM
@netgeo said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Το μεγαλύτερο από τα θέματα της Τέσλα είναι η δυνατότητα εξατομίκευσης. Εγώ πχ θα ήθελα διακαώς υφασμάτινα ή αλκαντάρα καθίσματα. Στην ελλάδα το δέρμα ή ότι είναι αυτό που βάζει η τέσλα απλά δεν παλεύεται.
Με τον αερισμό καθισμάτων ειναι μια χαρά, το δοκίμασα και είναι εξαιρετικό. Το δέρμα ή δερματίνη, χωρίς αεριζόμενα/θερμαινόμενα καθίσματα, απλά δεν αντέχεται!
Με μεμβράνες στο αμάξι και ΛΕΥΚΑ καθίσματα, χωρίς κάποια άλλα προστατευτικά, στον ήλιο για ώρες, μετά την απομακρυσμενη ενεργοποίηση του κλιματισμού, τα καθίσματα και το τιμόνι είναι δροσερά.
Προφανώς τα αεριζομενα είναι καλοδεχουμενα, αλλά έως τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει θέμα.
Θέμα είναι η ηλιοροφή πάνω από τον οδηγό: είναι άχρηστη παντελώς.
Θα μπορούσε να είναι 10-15 εκατοστά πιο μικρή, εκεί μέχρι να πιάσει καλά ο κλιματισμός νιώθεις να τηγανίζουν αυγό πάνω από το κεφάλι σου.
Παρα την μεμβράνη (Xpel XR plus) το τζάμι ζεματάει όταν ο ήλιος χτυπάει ακριβώς στο σημείο...
Τα αεριζόμενα είναι φοβερά αλλά ο ανεμιστήρας τους είναι αρκετά θορυβώδης. Σε κάνα ΨΨ που κάνει σαν κουδουνίστρα δεν σε ενοχλεί, αλλά στο νέο model 3 γίνεται εύκολα αντιληπτό.
-
RE: TESLA FORUM
@netgeo said in TESLA FORUM:
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Δεν ψάχνω το απόλυτο σε ησυχία, απλά σε συνδυασμό και με τα άλλα που προανέφερα, με τρελαίνει να χω σκάσει 40Κ και να ταξιδεύω και γενικά ν' ακούω θορύβους και φασαρίες που δεν έχει ούτε αμάξι μισής αξίας.
Βασικός λόγος που τελικά κατέληξα στο Tesla και ακύρωσα το ΨΨ.
Απογοήτευση στην ηχομόνωση, δεν ξέρω αν ήταν μόνο στην έκδοση με την ηλιοροφή την lounge. Αλλά μαύρο χάλι...
Όχι ότι το τεσλα δεν έχει φασαρία από το οδόστρωμα, αλλά δεν νιώθεις ότι οδηγείς αλουμινοχαρτο.
Το highland είναι βελτιωμένο σε πολύ μεγάλο βαθμό σε ηχομόνωση, απόσβεση ανάρτησης και καθίσματα
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
και ας επανερθουμε σε κατι πιο πρακτικο
@red_monster αφησα το αμαξι κυριακη μεσημερι κατω απο νταλα ηλιο. Χτυπησε 48-50 εσωτερικη θερμοκρασια. 10' πριν επιστρεψουμε σε αυτοκινητο, ενεργοποιησα τον κλιματισμο. Οταν πηραμε το αμαξι ειχε πετυχει την επιθυμητη θερμοκρασια. Η ηλιοροφη (εσωτερικα) εκαιγε ακομα. Μετα απο 20' καναμε σταση για παγωτο, οποτε και ελεγξα παλι. Ειχε πεσει σε "χλιαρο" η θερμοκρασια της ηλιοροφης.
Οδηγησα κατω απο νταλα ηλιο και δεν ενιωσα να με "καιει" ο ηλιος.
Επομενως, προσωπικα τουλαχιστον, δεν θα ασχοληθω με σκιαστρο για την ηλιοροφη, απο τη στιγμη που α. δεν καιγομαι, β. μπορω να εχω ετοιμασει το αμαξι ωστε οταν μπω να ειναι δροσερο.Τσιμπησα sexy knob ομως, οποτε πιστευω οτι μεχρι το επομενο ΣΚ να σας μεταφερω τις προσωπικες μου εντυπωσεις.
Δυστυχώς αυτή την Κυριακή που είχε καλό καιρό ήμουν εφεδρεία και δεν δοκιμάσαμε τα σκίαστρα, οψομεθα για το επόμενο. Ο πραγματικός λόγος αγορας ήταν ότι ενοχλούσε τον μικρο η αντηλια και τον είχαμε με κατεβασμένο αυγό σκιάχτρο.
Θα μπω και εγώ sexy knob ή sexy buttons. Το παιδί στην Tesla μου είπε ότι δεν σχετίζονται με την εγγύηση και δεν έχει δει ποτέ θέμα, σε περίπτωση θέματος θα πρέπει να το αφαιρέσεις για να μπορούν να κάνουν σωστά τη διάγνωση. η τεσλα -λέει- δεν ψάχνει τρόπους να σε βγάλει εκτός εγγύησης (σερβις μόνο σε αυτούς κλπ κλπ), τουναντίον, αν δεν είναι κάποια εξόφθαλμη χοντράδα αλλάξουν το εξάρτημα no questions asked
ναι, αλλωστε βγαινει ευκολα ο commander. Δεν εχω διαβασει να εχει δημιουργηθει ποτε προβλημα με αυτα τα προϊοντα οποτε δεν εχω ενδοιασμους.
Μόνο για το drift mode θα το αγοράσω, τα αλλά μου είναι αδιάφορα
loooool. ουτε καν θα το βαλω ως επιλογη στο knob. Παντελως αδιαφορο
Κάτι ακόμα που θέλω να δοκιμάσω είναι ένα νέο feature που εισήγαγαν προσφατα, την απενεργοποίηση ενός από τα δυο μοτέρ. Είμαι περίεργος αν το κάνω RWD πως θα επηρεάσει την κατανάλωση.
Δεν θα δουλεύει ούτε ως γεννήτρια ;
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
και ας επανερθουμε σε κατι πιο πρακτικο
@red_monster αφησα το αμαξι κυριακη μεσημερι κατω απο νταλα ηλιο. Χτυπησε 48-50 εσωτερικη θερμοκρασια. 10' πριν επιστρεψουμε σε αυτοκινητο, ενεργοποιησα τον κλιματισμο. Οταν πηραμε το αμαξι ειχε πετυχει την επιθυμητη θερμοκρασια. Η ηλιοροφη (εσωτερικα) εκαιγε ακομα. Μετα απο 20' καναμε σταση για παγωτο, οποτε και ελεγξα παλι. Ειχε πεσει σε "χλιαρο" η θερμοκρασια της ηλιοροφης.
Οδηγησα κατω απο νταλα ηλιο και δεν ενιωσα να με "καιει" ο ηλιος.
Επομενως, προσωπικα τουλαχιστον, δεν θα ασχοληθω με σκιαστρο για την ηλιοροφη, απο τη στιγμη που α. δεν καιγομαι, β. μπορω να εχω ετοιμασει το αμαξι ωστε οταν μπω να ειναι δροσερο.Τσιμπησα sexy knob ομως, οποτε πιστευω οτι μεχρι το επομενο ΣΚ να σας μεταφερω τις προσωπικες μου εντυπωσεις.
Δυστυχώς αυτή την Κυριακή που είχε καλό καιρό ήμουν εφεδρεία και δεν δοκιμάσαμε τα σκίαστρα, οψομεθα για το επόμενο. Ο πραγματικός λόγος αγορας ήταν ότι ενοχλούσε τον μικρο η αντηλια και τον είχαμε με κατεβασμένο αυγό σκιάχτρο.
Θα μπω και εγώ sexy knob ή sexy buttons. Το παιδί στην Tesla μου είπε ότι δεν σχετίζονται με την εγγύηση και δεν έχει δει ποτέ θέμα, σε περίπτωση θέματος θα πρέπει να το αφαιρέσεις για να μπορούν να κάνουν σωστά τη διάγνωση. η τεσλα -λέει- δεν ψάχνει τρόπους να σε βγάλει εκτός εγγύησης (σερβις μόνο σε αυτούς κλπ κλπ), τουναντίον, αν δεν είναι κάποια εξόφθαλμη χοντράδα αλλάξουν το εξάρτημα no questions asked
ναι, αλλωστε βγαινει ευκολα ο commander. Δεν εχω διαβασει να εχει δημιουργηθει ποτε προβλημα με αυτα τα προϊοντα οποτε δεν εχω ενδοιασμους.
Μόνο για το drift mode θα το αγοράσω, τα αλλά μου είναι αδιάφορα
-
RE: TESLA FORUM
@dettol said in TESLA FORUM:
και ας επανερθουμε σε κατι πιο πρακτικο
@red_monster αφησα το αμαξι κυριακη μεσημερι κατω απο νταλα ηλιο. Χτυπησε 48-50 εσωτερικη θερμοκρασια. 10' πριν επιστρεψουμε σε αυτοκινητο, ενεργοποιησα τον κλιματισμο. Οταν πηραμε το αμαξι ειχε πετυχει την επιθυμητη θερμοκρασια. Η ηλιοροφη (εσωτερικα) εκαιγε ακομα. Μετα απο 20' καναμε σταση για παγωτο, οποτε και ελεγξα παλι. Ειχε πεσει σε "χλιαρο" η θερμοκρασια της ηλιοροφης.
Οδηγησα κατω απο νταλα ηλιο και δεν ενιωσα να με "καιει" ο ηλιος.
Επομενως, προσωπικα τουλαχιστον, δεν θα ασχοληθω με σκιαστρο για την ηλιοροφη, απο τη στιγμη που α. δεν καιγομαι, β. μπορω να εχω ετοιμασει το αμαξι ωστε οταν μπω να ειναι δροσερο.Τσιμπησα sexy knob ομως, οποτε πιστευω οτι μεχρι το επομενο ΣΚ να σας μεταφερω τις προσωπικες μου εντυπωσεις.
Δυστυχώς αυτή την Κυριακή που είχε καλό καιρό ήμουν εφεδρεία και δεν δοκιμάσαμε τα σκίαστρα, οψομεθα για το επόμενο. Ο πραγματικός λόγος αγορας ήταν ότι ενοχλούσε τον μικρο η αντηλια και τον είχαμε με κατεβασμένο αυγό σκιάχτρο.
Θα μπω και εγώ sexy knob ή sexy buttons. Το παιδί στην Tesla μου είπε ότι δεν σχετίζονται με την εγγύηση και δεν έχει δει ποτέ θέμα, σε περίπτωση θέματος θα πρέπει να το αφαιρέσεις για να μπορούν να κάνουν σωστά τη διάγνωση. η τεσλα -λέει- δεν ψάχνει τρόπους να σε βγάλει εκτός εγγύησης (πχ σερβις μόνο σε αυτούς κλπ κλπ), τουναντίον, αν δεν είναι κάποια εξόφθαλμη χοντράδα αλλάξουν το εξάρτημα no questions asked
-
RE: TESLA FORUM
Επιτέλους θα παρεις ένα σοβαρό καρό να έχεις μούτρα να εμφανίζεσαι στις μαζώξεις του γνωστού γκρουπ του βαιμπερ
-
RE: TESLA FORUM
@stefan147 said in TESLA FORUM:
Ας ελπίσουμε να μη μείνει στα λόγια το ΚΗ3 γιατί έχω ήδη βγάλει σε αγγελία το ΨΨ και δεν έχω και υπομονή να περιμένω το face-lift του Υ.
Πως και κράτησες τόσο καιρό το ΨΨ ?