Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    W
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 5
    • Groups 0

    Best posts made by waves

    • RE: SEAT FORUM

      Δεν υπήρξε ποτέ ότι «δήλωνε η vw ότι θα την κλείσει και θα κρατήσει την Cupra».
      Επειδή το έχω κοιτάξει, αυτό που συνέβη ήταν μια δήλωση πως το μέλλον της SEAT είναι η Cupra, το μέλλον είναι ηλεκτρικό και η SEAT θα εστιάσει στη μικροκινητικότητα,
      εννοούσε ο CEOς αυτό που λένε και σήμερα, ότι δηλαδή η SEAT χρειάζεται το υψηλό κομμάτι της αγοράς που θα το καλύπτει η Cupra και θα αποφέρει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους από τη γκάμα των μικρομεσαίων μοντέλων της SEAT.

      Πώς το ξέρω τί εννοούσε ο CEOς;
      Την ίδια μέρα που έκανε τη δήλωση και τη μετέδωσε ο ειδικός τύπος με πανηγυρισμούς ότι επιτέλους κλείνει,
      το ίδιο απόγευμα ο CEOς έκανε διευκρινιστικές δηλώσεις (στο autoexpress) και έλεγε πως παρεξηγήθηκε αυτό που ειπώθηκε το πρωί.

      Οι διευκρινίσεις δεν αναπαρήχθηκαν ποτέ,
      αντίθετα επί μήνες ο ειδικός τύπος επέμενε να επαναλαμβάνει αυτό που παρερμηνεύτηκε και διαψεύστηκε.
      Και συνέχισαν διακριτικά οι διαψεύσεις
      πχ
      https://www.carmagazine.co.uk/car-news/industry-news/seat/future-direction/
      μέχρι που η διάψευση έγινε κάθετη.
      Αυτή ήταν η ιστορία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      waves
    • RE: Cupra Formentor

      @dimsabas said in Cupra Formentor:

      Με χάλια υλικά. Θόρυβο κύλισης. Κακή ηχομόνωση του μοτέρ. Μέτρια κάμερα. Γδούπο από την ανάρτηση. Λειψό εξοπλισμό, πού ακριβώς κρύβεται η ποιότητά του;

      Να σου πω εγώ έκανα copy-paste την περιγραφή που εσύ είχες δώσει όταν δοκίμαζες την Alfa Romeo Tonale και εκεί δε σε ενοχλούσε τίποτε από όλα αυτά.
      😁

      Θα μπορούσα να συνεχίσω και με άλλα αποσπάσματα που έχεις δυο μέτρα και σταθμά
      αλλά δεν πειράζει.

      Αν θες κατεβάζω και το απόσπασμα που αποτελεί πνευματική σου ιδιοκτησία.

      Για όσους ρωτούν τώρα κανένα τεχνικό επί της ουσίας,
      το Formentor έχει τα εξής κιβώτια

      Μηχανικό
      MQ281-6F

      Αυτόματο διπλού συμπλέκτη
      DQ381-7F
      DQ400E-6F
      DQ381-7A
      DQ500-7A

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      waves
    • RE: Alfa Romeo Junior (B-SUV)

      Βάζω τα B-segment SUV που είναι στην ίδια εκδοχή της πλατφόρμας του Junior.
      Youtube Video

      Αλλά μια και ζητήθηκε και το ηλεκτρικό C3
      Youtube Video

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      waves
    • RE: Audi Q3 3rd generation

      Λίγο υπερβολή να αποκαλούνται «σύστημα»
      οι νέοι μοχλοδιακόπτες της Audi.
      Ούτε καινοτομία, ούτε ουσία. Αλλαγή για την αλλαγή και το εφετζίδικο. Ίσως και λιγότερη εργονομία.

      Οι κινήσεις που κάνει το χέρι είναι ίδιες
      είτε όπως πριν οι μοχλοδιακόπτες είναι ολόκληροι κινούμενα μέρη
      είτε όπως τώρα το στέλεχος παραμένει σταθερό και στην άκρη του κινούνται τα πλήκτρα.

      Αλλά σε κάποιους μπορεί να αρέσει η ανανέωση και ο εντυπωσιασμός.
      Κάποτε αυτά θα τα έκανε καμιά Citroen.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      waves
    • RE: SEAT FORUM

      Ίσα ίσα που λέει κάτι άλλο.

      “We don’t like focusing on value alone, we are a Spanish brand and we will certainly keep some of the emotional level, because that is a real asset.”

      Αυτό που δηλαδή πάντα ήταν έτσι και η SEAT ήταν η νεανική μάρκα και έπρεπε να έχει προσιτές τιμές.
      Τώρα η διαφορά είναι πως υπάρχει και η Cupra οπότε η γκάμα πρέπει να χωριστεί στα μοντέλα που θα καλύπτει η SEAT και σε εκείνα που θα καλύπτει η Cupra.

      “Ateca is a car we launched with lots of success, we even made a Cupra out of it. Now we have the [Cupra] Terramar, that is complementary to the Ateca, [so] we prioritise small [cars]; they are the ones that need an update.”

      Όσο για τη Skoda, πάντα η Skoda είχε μεγαλύτερη και διαφορετική γκάμα και δε χρειάζεται να χτίσει μια υπομάρκα για να καλύψει το πάνω μέρος της αγοράς.
      Τιμολογιακά μέχρι ένα σημείο τουλάχιστον μέχρι πρότινος, οι διαφοροποιήσεις ήταν πιο δυσδιάκριτες μεταξύ SEAT και Skoda πχ δε θα έλεγες ότι ένα Ibiza διαφοροποιείται από ένα Fabia ή ότι ένα Skoda Scala είναι πιο ακριβό από ένα SEAT Leon (ναι ναι γνωρίζουμε την πλατφόρμα και των δυο, απλά υποτίθεται το Scala πλασάρεται ως μικρομεσαίο χατσ).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      W
      waves
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr