Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 21
    • Best 1
    • Groups 0

    vaggelisthesgr

    @vaggelisthesgr

    Please enter occupation - Please enter your interests

    1
    Reputation
    5
    Profile views
    21
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Athens Age 34

    vaggelisthesgr Unfollow Follow

    Best posts made by vaggelisthesgr

    • RE: Renault Clio V

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      Καλησπέρα. Σε Renault Clio V βενζίνη με LPG 4ετιας, δούλευα το αυτοκίνητο στο υγραέριο και ξαφνικά άρχισε να ρετάρει και μου έβγαλε το μήνυμα «έλεγχος συστήματος ψεκασμού». Όταν το γύρισα στην βενζίνη το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά , ωστόσο το μήνυμα έχει μείνει και όταν το γυρνάω στο υγραέριο ρεταρει πάλι. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Επανέρχομαι στο πρόβλημα αφού εντόπισα μόνος μου την λύση. Να σημειώσω , πως η εγγύηση του οχήματος εληξε τον Ιανουάριο του 2024 (πριμ 10 μήνες).
      Από τον Μάιο που έγινε το τελευταίο service (όλα σε αντιπροσωπεία της Renault όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο) και ενώ είχα παρατηρήσει μια πτώση στην στάθμη του ψυκτικού , όπως και είχα αναφέρει στα τζημανια της αντιπροσωπείας να ελέγξουν, εκείνοι προφανώς απλά συμπλήρωσαν ψυκτικό και μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι φυσιολογικό.
      Όταν μου παρουσίασε το θέμα που προανέφερα με το ρεταρισμα , άνοιξα να τσεκάρω λάδια και είδα την στάθμη ψυκτικού στο παγούρι αρκετά χαμηλά πάλι. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα , καθώς εμπιστεύτηκα-θυμήθηκα τα λόγια των μαστόρων της αντιπροσωπείας, ωστόσο το είχα στο νου μου.
      Χθες που τσέκαρα πάλι , η στάθμη πάλι οριακά φαινόταν , οπότε άρχισα να ψάχνω δια της αφής καθώς δεν φαινόταν κάποια διαρροή με το μάτι. Εντόπισα λοιπόν κάτω από την μπεκιερα μια ρωγμή σε έναν πλαστικό σωλήνα. Πήγα αμέσως σε άλλη αντιπροσωπεία της Renault και αφού μου είπε πως είμαι πλέον εκτος εγγύησης , μου ανέφερε πως η μπεκιερα είναι φιξ μαζί με την σωλήνα από κάτω που έχει την ρωγμή και το κόστος αγοράς της είναι 1358 ευρώ!!! Αφού έφαγα την πρώτη κεραμίδα , άρχισα να θυμάμαι πως το όχημα έχανε νερά και στα προηγούμενο σερβις , ενδεχομενως κ εντος εγγυησης αλλά εκ το πονηρού απλά συμπλήρωναν στην αντιπροσωπεία. Πραγματικά είμαι απογοητευμένος με την Renault και έξω φρενών…

      alt text το ανταλλακτικό είναι το ν.1…

      NEW
      https://www.ebay.com/itm/276338562950

      USED
      https://www.ricambiusati.it/pezzo/flauto-iniezione-gpl-dacia-duster-ii

      Δεν έχω παραγγείλει ποτε από eBay. Θεωρείς πως είναι safe ?

      Ναι γιατι οχι ...ο πωλητης εχει 99,4% θετικες αξιολογησεις σε 3000 πωλήσεις...κατάστημα είναι και όχι κανένας ιδιώτης...
      Εγω ψωνίζω πάνω απο 15 χρόνια χώρις θέμα.

      Ναι το είδα αυτό που λες. Αλλά η διάφορα τιμής είναι κοντά 1000 ευρώ. Γιαυτο με προβληματίζει.

      Ενα ΟΕΜ ανταλλακτικό της Landirenzo είναι που το χρησιμοποιει η Renault και η Dacia...στα συστηματα υγραεριου που φορουν τα μοντελα της.
      Αντι για Renault συσκευασια ισως εχει της Landirenzo...και για ποιο λογο να παρεις της Renault ετσι και αλλιως προβλημα σου δημιουργησε και το original.
      Για 1000€ διαφορα θα το αγοραζα...και θα πηγαινα σε συνεργειο εξειδικευμενο για LPG να μου το τοποθετησει.

      Τωρα μπερδεύτηκα. Η μπεκιερα δεν είναι lpg και βενζίνη μαζι;

      Εγω με τον αριθμο ανταλλακτικου που ειπες το εψαξα...τι ακριβως κανει δεν ξερω.

      Το παράγγειλα, αν ταιριάζει γλίτωσα 1k… Η μπεκιέρα είναι μόνο για LPG , της βενζίνης είναι άλλη. Πιστεύεις είναι καλύτερα να μου την περάσει εξειδικευμένο σε ρενο συνεργείο ή συνεργείο που ασχολείται αποκλειστικά με εγκατάσταση κ service υγραεριο. Βρήκα ένα που περναει μόνο landirenzo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vaggelisthesgr

    Latest posts made by vaggelisthesgr

    • Διακοπές κατά επιτάχυνση Renault Megane 1

      Καλησπέρα και καλή χρονιά να έχουμε, με υγεία. Επίσκεψη στο πατρικό μου για τις γιορτές και καθώς ήρθα αεροπορικώς κινούμαι με το 25 ετών Renault Megane 1 classic του πατέρα μου.

      Οδηγώντας το διαπίστωσα πως όταν πατάω το γκάζι τέρμα , στιγμιαία (0,5 sec) κάνει μια διακοπή σαν να αφήνω το γκάζι ένα πράγμα και ξαναδίνει μετά. Όπως καταλαβαίνετε , κάνει την προσπέραση σκέτο μαρτύριο, γιατί δεν ξέρεις πότε θα στο κάνει. Μια φορά μου το έκανε και ρελαντί. Ο πατέρας μου κλασσικά πέρα βρέχει, δεν ασχολείται.

      Πιθανά σενάρια κάτεμε:

      1. Να θέλει καλό καθαρισμό η πεταλούδα (αμφιβάλω αν έχει καθαριστεί ποτέ).
      2. Να θέλει αλλαγή φίλτρο βενζίνης ή φίλτρο αέρα.
      3. Να θέλει καθαρισμό η βαλβίδα θερμοκρασίας (δεν θυμαμαι πως λέγεται που βρίσκεται μέσα στο φίλτρο κουτί).
      4. Ίσως αλλαγή μπουζί. ( πιο απίθανο σενάριο).

      Μπορείτε να σκεφτείτε κάτι άλλο; Σας έχει τύχει κάτι ανάλογο;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelisthesgr
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @vaggelisthesgr said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @vaggelisthesgr said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      Έχει κάποιος εμπειρία από Amsoil European Formula 5w40 FS; Μετά από 130000 χλμ στο seat ibiza 1.4 ατμόσφαιρα , θεωρώ πως μπορώ να κάνω καμία δοκιμή στο λιπαντικό και να αλλάξω μετά από τόσα χρόνια το castrol edge 5w30 που έβαζα.

      Αν το amsoil είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές της vw για το μοτέρ σου βάλτο. Αν πας όμως από 5-30 σε πιο παχύ λάδι 5-40, δεν μπορείς να ξαναγυρίσεις πίσω στο 5-30.

      Αλλά γιατί ν' αλλάξεις λάδι? Το Castrol 5-30 είναι το κλασικό λάδι για τα vag εδώ και 10ετίες.

      Γιατί δεν μπορώ να ξαναγυρίσω σε 5w30; Θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποιο άλλο brand.

      Δοκίμασε αλλά μείνε σε 5-30. Μόνο αν σου καίει λάδια αξίζει να πας στο πιο χοντρό 5-40.

      Δεν καίει σταγόνα. Ήθελα να δω αυτό που λένε ότι δουλεύει πιο αθόρυβα το μοτέρ. Σχετικά με την amsoil τι εποψη έχεις ;

      @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @vaggelisthesgr said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @vaggelisthesgr said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      Έχει κάποιος εμπειρία από Amsoil European Formula 5w40 FS; Μετά από 130000 χλμ στο seat ibiza 1.4 ατμόσφαιρα , θεωρώ πως μπορώ να κάνω καμία δοκιμή στο λιπαντικό και να αλλάξω μετά από τόσα χρόνια το castrol edge 5w30 που έβαζα.

      Αν το amsoil είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές της vw για το μοτέρ σου βάλτο. Αν πας όμως από 5-30 σε πιο παχύ λάδι 5-40, δεν μπορείς να ξαναγυρίσεις πίσω στο 5-30.

      Αλλά γιατί ν' αλλάξεις λάδι? Το Castrol 5-30 είναι το κλασικό λάδι για τα vag εδώ και 10ετίες.

      Γιατί δεν μπορώ να ξαναγυρίσω σε 5w30; Θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποιο άλλο brand.

      Δοκίμασε αλλά μείνε σε 5-30. Μόνο αν σου καίει λάδια αξίζει να πας στο πιο χοντρό 5-40.

      Δεν καίει ούτε σταγόνα. Ήθελα να δω αυτό που λένε ότι με το 5w40 δουλεύει πιο αθόρυβα ο κινητήρας , είναι πιο smooth οι αλλαγές ταχύτητας. Σχετικά με την amsoil, τι άποψη έχεις ;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelisthesgr
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      @andya3 said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      @vaggelisthesgr said in Περι λιπαντικών γενικώς [#2]:

      Έχει κάποιος εμπειρία από Amsoil European Formula 5w40 FS; Μετά από 130000 χλμ στο seat ibiza 1.4 ατμόσφαιρα , θεωρώ πως μπορώ να κάνω καμία δοκιμή στο λιπαντικό και να αλλάξω μετά από τόσα χρόνια το castrol edge 5w30 που έβαζα.

      Αν το amsoil είναι σύμφωνο με τις προδιαγραφές της vw για το μοτέρ σου βάλτο. Αν πας όμως από 5-30 σε πιο παχύ λάδι 5-40, δεν μπορείς να ξαναγυρίσεις πίσω στο 5-30.

      Αλλά γιατί ν' αλλάξεις λάδι? Το Castrol 5-30 είναι το κλασικό λάδι για τα vag εδώ και 10ετίες.

      Γιατί δεν μπορώ να ξαναγυρίσω σε 5w30; Θα ήθελα να δοκιμάσω και κάποιο άλλο brand.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelisthesgr
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Έχει κάποιος εμπειρία από Amsoil European Formula 5w40 FS; Μετά από 130000 χλμ στο seat ibiza 1.4 ατμόσφαιρα , θεωρώ πως μπορώ να κάνω καμία δοκιμή στο λιπαντικό και να αλλάξω μετά από τόσα χρόνια το castrol edge 5w30 που έβαζα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      V
      vaggelisthesgr
    • RE: Renault Clio V

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      Καλησπέρα. Σε Renault Clio V βενζίνη με LPG 4ετιας, δούλευα το αυτοκίνητο στο υγραέριο και ξαφνικά άρχισε να ρετάρει και μου έβγαλε το μήνυμα «έλεγχος συστήματος ψεκασμού». Όταν το γύρισα στην βενζίνη το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά , ωστόσο το μήνυμα έχει μείνει και όταν το γυρνάω στο υγραέριο ρεταρει πάλι. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Επανέρχομαι στο πρόβλημα αφού εντόπισα μόνος μου την λύση. Να σημειώσω , πως η εγγύηση του οχήματος εληξε τον Ιανουάριο του 2024 (πριμ 10 μήνες).
      Από τον Μάιο που έγινε το τελευταίο service (όλα σε αντιπροσωπεία της Renault όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο) και ενώ είχα παρατηρήσει μια πτώση στην στάθμη του ψυκτικού , όπως και είχα αναφέρει στα τζημανια της αντιπροσωπείας να ελέγξουν, εκείνοι προφανώς απλά συμπλήρωσαν ψυκτικό και μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι φυσιολογικό.
      Όταν μου παρουσίασε το θέμα που προανέφερα με το ρεταρισμα , άνοιξα να τσεκάρω λάδια και είδα την στάθμη ψυκτικού στο παγούρι αρκετά χαμηλά πάλι. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα , καθώς εμπιστεύτηκα-θυμήθηκα τα λόγια των μαστόρων της αντιπροσωπείας, ωστόσο το είχα στο νου μου.
      Χθες που τσέκαρα πάλι , η στάθμη πάλι οριακά φαινόταν , οπότε άρχισα να ψάχνω δια της αφής καθώς δεν φαινόταν κάποια διαρροή με το μάτι. Εντόπισα λοιπόν κάτω από την μπεκιερα μια ρωγμή σε έναν πλαστικό σωλήνα. Πήγα αμέσως σε άλλη αντιπροσωπεία της Renault και αφού μου είπε πως είμαι πλέον εκτος εγγύησης , μου ανέφερε πως η μπεκιερα είναι φιξ μαζί με την σωλήνα από κάτω που έχει την ρωγμή και το κόστος αγοράς της είναι 1358 ευρώ!!! Αφού έφαγα την πρώτη κεραμίδα , άρχισα να θυμάμαι πως το όχημα έχανε νερά και στα προηγούμενο σερβις , ενδεχομενως κ εντος εγγυησης αλλά εκ το πονηρού απλά συμπλήρωναν στην αντιπροσωπεία. Πραγματικά είμαι απογοητευμένος με την Renault και έξω φρενών…

      alt text το ανταλλακτικό είναι το ν.1…

      NEW
      https://www.ebay.com/itm/276338562950

      USED
      https://www.ricambiusati.it/pezzo/flauto-iniezione-gpl-dacia-duster-ii

      Δεν έχω παραγγείλει ποτε από eBay. Θεωρείς πως είναι safe ?

      Ναι γιατι οχι ...ο πωλητης εχει 99,4% θετικες αξιολογησεις σε 3000 πωλήσεις...κατάστημα είναι και όχι κανένας ιδιώτης...
      Εγω ψωνίζω πάνω απο 15 χρόνια χώρις θέμα.

      Ναι το είδα αυτό που λες. Αλλά η διάφορα τιμής είναι κοντά 1000 ευρώ. Γιαυτο με προβληματίζει.

      Ενα ΟΕΜ ανταλλακτικό της Landirenzo είναι που το χρησιμοποιει η Renault και η Dacia...στα συστηματα υγραεριου που φορουν τα μοντελα της.
      Αντι για Renault συσκευασια ισως εχει της Landirenzo...και για ποιο λογο να παρεις της Renault ετσι και αλλιως προβλημα σου δημιουργησε και το original.
      Για 1000€ διαφορα θα το αγοραζα...και θα πηγαινα σε συνεργειο εξειδικευμενο για LPG να μου το τοποθετησει.

      Τωρα μπερδεύτηκα. Η μπεκιερα δεν είναι lpg και βενζίνη μαζι;

      Εγω με τον αριθμο ανταλλακτικου που ειπες το εψαξα...τι ακριβως κανει δεν ξερω.

      Το παράγγειλα, αν ταιριάζει γλίτωσα 1k… Η μπεκιέρα είναι μόνο για LPG , της βενζίνης είναι άλλη. Πιστεύεις είναι καλύτερα να μου την περάσει εξειδικευμένο σε ρενο συνεργείο ή συνεργείο που ασχολείται αποκλειστικά με εγκατάσταση κ service υγραεριο. Βρήκα ένα που περναει μόνο landirenzo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vaggelisthesgr
    • RE: Renault Clio V

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      Καλησπέρα. Σε Renault Clio V βενζίνη με LPG 4ετιας, δούλευα το αυτοκίνητο στο υγραέριο και ξαφνικά άρχισε να ρετάρει και μου έβγαλε το μήνυμα «έλεγχος συστήματος ψεκασμού». Όταν το γύρισα στην βενζίνη το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά , ωστόσο το μήνυμα έχει μείνει και όταν το γυρνάω στο υγραέριο ρεταρει πάλι. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Επανέρχομαι στο πρόβλημα αφού εντόπισα μόνος μου την λύση. Να σημειώσω , πως η εγγύηση του οχήματος εληξε τον Ιανουάριο του 2024 (πριμ 10 μήνες).
      Από τον Μάιο που έγινε το τελευταίο service (όλα σε αντιπροσωπεία της Renault όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο) και ενώ είχα παρατηρήσει μια πτώση στην στάθμη του ψυκτικού , όπως και είχα αναφέρει στα τζημανια της αντιπροσωπείας να ελέγξουν, εκείνοι προφανώς απλά συμπλήρωσαν ψυκτικό και μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι φυσιολογικό.
      Όταν μου παρουσίασε το θέμα που προανέφερα με το ρεταρισμα , άνοιξα να τσεκάρω λάδια και είδα την στάθμη ψυκτικού στο παγούρι αρκετά χαμηλά πάλι. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα , καθώς εμπιστεύτηκα-θυμήθηκα τα λόγια των μαστόρων της αντιπροσωπείας, ωστόσο το είχα στο νου μου.
      Χθες που τσέκαρα πάλι , η στάθμη πάλι οριακά φαινόταν , οπότε άρχισα να ψάχνω δια της αφής καθώς δεν φαινόταν κάποια διαρροή με το μάτι. Εντόπισα λοιπόν κάτω από την μπεκιερα μια ρωγμή σε έναν πλαστικό σωλήνα. Πήγα αμέσως σε άλλη αντιπροσωπεία της Renault και αφού μου είπε πως είμαι πλέον εκτος εγγύησης , μου ανέφερε πως η μπεκιερα είναι φιξ μαζί με την σωλήνα από κάτω που έχει την ρωγμή και το κόστος αγοράς της είναι 1358 ευρώ!!! Αφού έφαγα την πρώτη κεραμίδα , άρχισα να θυμάμαι πως το όχημα έχανε νερά και στα προηγούμενο σερβις , ενδεχομενως κ εντος εγγυησης αλλά εκ το πονηρού απλά συμπλήρωναν στην αντιπροσωπεία. Πραγματικά είμαι απογοητευμένος με την Renault και έξω φρενών…

      alt text το ανταλλακτικό είναι το ν.1…

      NEW
      https://www.ebay.com/itm/276338562950

      USED
      https://www.ricambiusati.it/pezzo/flauto-iniezione-gpl-dacia-duster-ii

      Δεν έχω παραγγείλει ποτε από eBay. Θεωρείς πως είναι safe ?

      Ναι γιατι οχι ...ο πωλητης εχει 99,4% θετικες αξιολογησεις σε 3000 πωλήσεις...κατάστημα είναι και όχι κανένας ιδιώτης...
      Εγω ψωνίζω πάνω απο 15 χρόνια χώρις θέμα.

      Ναι το είδα αυτό που λες. Αλλά η διάφορα τιμής είναι κοντά 1000 ευρώ. Γιαυτο με προβληματίζει.

      Ενα ΟΕΜ ανταλλακτικό της Landirenzo είναι που το χρησιμοποιει η Renault και η Dacia...στα συστηματα υγραεριου που φορουν τα μοντελα της.
      Αντι για Renault συσκευασια ισως εχει της Landirenzo...και για ποιο λογο να παρεις της Renault ετσι και αλλιως προβλημα σου δημιουργησε και το original.
      Για 1000€ διαφορα θα το αγοραζα...και θα πηγαινα σε συνεργειο εξειδικευμενο για LPG να μου το τοποθετησει.

      Τωρα μπερδεύτηκα. Η μπεκιερα δεν είναι lpg και βενζίνη μαζι;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vaggelisthesgr
    • RE: Renault Clio V

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      Καλησπέρα. Σε Renault Clio V βενζίνη με LPG 4ετιας, δούλευα το αυτοκίνητο στο υγραέριο και ξαφνικά άρχισε να ρετάρει και μου έβγαλε το μήνυμα «έλεγχος συστήματος ψεκασμού». Όταν το γύρισα στην βενζίνη το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά , ωστόσο το μήνυμα έχει μείνει και όταν το γυρνάω στο υγραέριο ρεταρει πάλι. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Επανέρχομαι στο πρόβλημα αφού εντόπισα μόνος μου την λύση. Να σημειώσω , πως η εγγύηση του οχήματος εληξε τον Ιανουάριο του 2024 (πριμ 10 μήνες).
      Από τον Μάιο που έγινε το τελευταίο service (όλα σε αντιπροσωπεία της Renault όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο) και ενώ είχα παρατηρήσει μια πτώση στην στάθμη του ψυκτικού , όπως και είχα αναφέρει στα τζημανια της αντιπροσωπείας να ελέγξουν, εκείνοι προφανώς απλά συμπλήρωσαν ψυκτικό και μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι φυσιολογικό.
      Όταν μου παρουσίασε το θέμα που προανέφερα με το ρεταρισμα , άνοιξα να τσεκάρω λάδια και είδα την στάθμη ψυκτικού στο παγούρι αρκετά χαμηλά πάλι. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα , καθώς εμπιστεύτηκα-θυμήθηκα τα λόγια των μαστόρων της αντιπροσωπείας, ωστόσο το είχα στο νου μου.
      Χθες που τσέκαρα πάλι , η στάθμη πάλι οριακά φαινόταν , οπότε άρχισα να ψάχνω δια της αφής καθώς δεν φαινόταν κάποια διαρροή με το μάτι. Εντόπισα λοιπόν κάτω από την μπεκιερα μια ρωγμή σε έναν πλαστικό σωλήνα. Πήγα αμέσως σε άλλη αντιπροσωπεία της Renault και αφού μου είπε πως είμαι πλέον εκτος εγγύησης , μου ανέφερε πως η μπεκιερα είναι φιξ μαζί με την σωλήνα από κάτω που έχει την ρωγμή και το κόστος αγοράς της είναι 1358 ευρώ!!! Αφού έφαγα την πρώτη κεραμίδα , άρχισα να θυμάμαι πως το όχημα έχανε νερά και στα προηγούμενο σερβις , ενδεχομενως κ εντος εγγυησης αλλά εκ το πονηρού απλά συμπλήρωναν στην αντιπροσωπεία. Πραγματικά είμαι απογοητευμένος με την Renault και έξω φρενών…

      alt text το ανταλλακτικό είναι το ν.1…

      NEW
      https://www.ebay.com/itm/276338562950

      USED
      https://www.ricambiusati.it/pezzo/flauto-iniezione-gpl-dacia-duster-ii

      Δεν έχω παραγγείλει ποτε από eBay. Θεωρείς πως είναι safe ?

      Ναι γιατι οχι ...ο πωλητης εχει 99,4% θετικες αξιολογησεις σε 3000 πωλήσεις...κατάστημα είναι και όχι κανένας ιδιώτης...
      Εγω ψωνίζω πάνω απο 15 χρόνια χώρις θέμα.

      Ναι το είδα αυτό που λες. Αλλά η διάφορα τιμής είναι κοντά 1000 ευρώ. Γιαυτο με προβληματίζει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vaggelisthesgr
    • RE: Renault Clio V

      @georgekn said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      Καλησπέρα. Σε Renault Clio V βενζίνη με LPG 4ετιας, δούλευα το αυτοκίνητο στο υγραέριο και ξαφνικά άρχισε να ρετάρει και μου έβγαλε το μήνυμα «έλεγχος συστήματος ψεκασμού». Όταν το γύρισα στην βενζίνη το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά , ωστόσο το μήνυμα έχει μείνει και όταν το γυρνάω στο υγραέριο ρεταρει πάλι. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Επανέρχομαι στο πρόβλημα αφού εντόπισα μόνος μου την λύση. Να σημειώσω , πως η εγγύηση του οχήματος εληξε τον Ιανουάριο του 2024 (πριμ 10 μήνες).
      Από τον Μάιο που έγινε το τελευταίο service (όλα σε αντιπροσωπεία της Renault όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο) και ενώ είχα παρατηρήσει μια πτώση στην στάθμη του ψυκτικού , όπως και είχα αναφέρει στα τζημανια της αντιπροσωπείας να ελέγξουν, εκείνοι προφανώς απλά συμπλήρωσαν ψυκτικό και μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι φυσιολογικό.
      Όταν μου παρουσίασε το θέμα που προανέφερα με το ρεταρισμα , άνοιξα να τσεκάρω λάδια και είδα την στάθμη ψυκτικού στο παγούρι αρκετά χαμηλά πάλι. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα , καθώς εμπιστεύτηκα-θυμήθηκα τα λόγια των μαστόρων της αντιπροσωπείας, ωστόσο το είχα στο νου μου.
      Χθες που τσέκαρα πάλι , η στάθμη πάλι οριακά φαινόταν , οπότε άρχισα να ψάχνω δια της αφής καθώς δεν φαινόταν κάποια διαρροή με το μάτι. Εντόπισα λοιπόν κάτω από την μπεκιερα μια ρωγμή σε έναν πλαστικό σωλήνα. Πήγα αμέσως σε άλλη αντιπροσωπεία της Renault και αφού μου είπε πως είμαι πλέον εκτος εγγύησης , μου ανέφερε πως η μπεκιερα είναι φιξ μαζί με την σωλήνα από κάτω που έχει την ρωγμή και το κόστος αγοράς της είναι 1358 ευρώ!!! Αφού έφαγα την πρώτη κεραμίδα , άρχισα να θυμάμαι πως το όχημα έχανε νερά και στα προηγούμενο σερβις , ενδεχομενως κ εντος εγγυησης αλλά εκ το πονηρού απλά συμπλήρωναν στην αντιπροσωπεία. Πραγματικά είμαι απογοητευμένος με την Renault και έξω φρενών…

      alt text το ανταλλακτικό είναι το ν.1…

      NEW
      https://www.ebay.com/itm/276338562950

      USED
      https://www.ricambiusati.it/pezzo/flauto-iniezione-gpl-dacia-duster-ii

      Δεν έχω παραγγείλει ποτε από eBay. Θεωρείς πως είναι safe ?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vaggelisthesgr
    • RE: Renault Clio V

      @ilias-a said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      Καλησπέρα. Σε Renault Clio V βενζίνη με LPG 4ετιας, δούλευα το αυτοκίνητο στο υγραέριο και ξαφνικά άρχισε να ρετάρει και μου έβγαλε το μήνυμα «έλεγχος συστήματος ψεκασμού». Όταν το γύρισα στην βενζίνη το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά , ωστόσο το μήνυμα έχει μείνει και όταν το γυρνάω στο υγραέριο ρεταρει πάλι. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Επανέρχομαι στο πρόβλημα αφού εντόπισα μόνος μου την λύση. Να σημειώσω , πως η εγγύηση του οχήματος εληξε τον Ιανουάριο του 2024 (πριμ 10 μήνες).
      Από τον Μάιο που έγινε το τελευταίο service (όλα σε αντιπροσωπεία της Renault όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο) και ενώ είχα παρατηρήσει μια πτώση στην στάθμη του ψυκτικού , όπως και είχα αναφέρει στα τζημανια της αντιπροσωπείας να ελέγξουν, εκείνοι προφανώς απλά συμπλήρωσαν ψυκτικό και μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι φυσιολογικό.
      Όταν μου παρουσίασε το θέμα που προανέφερα με το ρεταρισμα , άνοιξα να τσεκάρω λάδια και είδα την στάθμη ψυκτικού στο παγούρι αρκετά χαμηλά πάλι. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα , καθώς εμπιστεύτηκα-θυμήθηκα τα λόγια των μαστόρων της αντιπροσωπείας, ωστόσο το είχα στο νου μου.
      Χθες που τσέκαρα πάλι , η στάθμη πάλι οριακά φαινόταν , οπότε άρχισα να ψάχνω δια της αφής καθώς δεν φαινόταν κάποια διαρροή με το μάτι. Εντόπισα λοιπόν κάτω από την μπεκιερα μια ρωγμή σε έναν πλαστικό σωλήνα. Πήγα αμέσως σε άλλη αντιπροσωπεία της Renault και αφού μου είπε πως είμαι πλέον εκτος εγγύησης , μου ανέφερε πως η μπεκιερα είναι φιξ μαζί με την σωλήνα από κάτω που έχει την ρωγμή και το κόστος αγοράς της είναι 1358 ευρώ!!! Αφού έφαγα την πρώτη κεραμίδα , άρχισα να θυμάμαι πως το όχημα έχανε νερά και στα προηγούμενο σερβις , ενδεχομενως κ εντος εγγυησης αλλά εκ το πονηρού απλά συμπλήρωναν στην αντιπροσωπεία. Πραγματικά είμαι απογοητευμένος με την Renault και έξω φρενών…

      Μα και το Μαιο εκτος εγγυησης δεν ησουν?

      @ilias-a said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      Καλησπέρα. Σε Renault Clio V βενζίνη με LPG 4ετιας, δούλευα το αυτοκίνητο στο υγραέριο και ξαφνικά άρχισε να ρετάρει και μου έβγαλε το μήνυμα «έλεγχος συστήματος ψεκασμού». Όταν το γύρισα στην βενζίνη το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά , ωστόσο το μήνυμα έχει μείνει και όταν το γυρνάω στο υγραέριο ρεταρει πάλι. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Επανέρχομαι στο πρόβλημα αφού εντόπισα μόνος μου την λύση. Να σημειώσω , πως η εγγύηση του οχήματος εληξε τον Ιανουάριο του 2024 (πριμ 10 μήνες).
      Από τον Μάιο που έγινε το τελευταίο service (όλα σε αντιπροσωπεία της Renault όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο) και ενώ είχα παρατηρήσει μια πτώση στην στάθμη του ψυκτικού , όπως και είχα αναφέρει στα τζημανια της αντιπροσωπείας να ελέγξουν, εκείνοι προφανώς απλά συμπλήρωσαν ψυκτικό και μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι φυσιολογικό.
      Όταν μου παρουσίασε το θέμα που προανέφερα με το ρεταρισμα , άνοιξα να τσεκάρω λάδια και είδα την στάθμη ψυκτικού στο παγούρι αρκετά χαμηλά πάλι. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα , καθώς εμπιστεύτηκα-θυμήθηκα τα λόγια των μαστόρων της αντιπροσωπείας, ωστόσο το είχα στο νου μου.
      Χθες που τσέκαρα πάλι , η στάθμη πάλι οριακά φαινόταν , οπότε άρχισα να ψάχνω δια της αφής καθώς δεν φαινόταν κάποια διαρροή με το μάτι. Εντόπισα λοιπόν κάτω από την μπεκιερα μια ρωγμή σε έναν πλαστικό σωλήνα. Πήγα αμέσως σε άλλη αντιπροσωπεία της Renault και αφού μου είπε πως είμαι πλέον εκτος εγγύησης , μου ανέφερε πως η μπεκιερα είναι φιξ μαζί με την σωλήνα από κάτω που έχει την ρωγμή και το κόστος αγοράς της είναι 1358 ευρώ!!! Αφού έφαγα την πρώτη κεραμίδα , άρχισα να θυμάμαι πως το όχημα έχανε νερά και στα προηγούμενο σερβις , ενδεχομενως κ εντος εγγυησης αλλά εκ το πονηρού απλά συμπλήρωναν στην αντιπροσωπεία. Πραγματικά είμαι απογοητευμένος με την Renault και έξω φρενών…

      Μα και το Μαιο εκτος εγγυησης δεν ησουν?

      Εκτός ήταν και τον Μαϊο φίλε μου ,ναι. Αλλά δεν θα έπρεπε να το τσεκάρουν; Είναι λογικό καινούργιο αυτοκίνητο να χάνει νερα;
      Ούτε εγώ, ούτε δυο εξειδικευμένα συνεργεία μπορούν να εξηγήσουν, πως γίνεται να σπάσει κάτι το όποιο δεν το ακουμπάς , ούτε έχει κάποια λειτουργία να πεις ότι φθείρεται ή κουνιέται. Γιαυτο δεν έχει και ανταλλακτικό , υποτίθεται είναι ενισχυμένο. Η εξήγηση που μου έδωσαν είναι πως ήταν ελαττωματικό εξαρχής και από συστολές διαστολές άνοιξε περισσότερο η ρωγμή. Απαράδεκτο για την Renault. Αισθάνομαι απογοητευμένος από την αγορά μου , σαν να με κορόιδεψαν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vaggelisthesgr
    • RE: Renault Clio V

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      @vaggelisthesgr said in Renault Clio V:

      Καλησπέρα. Σε Renault Clio V βενζίνη με LPG 4ετιας, δούλευα το αυτοκίνητο στο υγραέριο και ξαφνικά άρχισε να ρετάρει και μου έβγαλε το μήνυμα «έλεγχος συστήματος ψεκασμού». Όταν το γύρισα στην βενζίνη το αυτοκίνητο δούλεψε κανονικά , ωστόσο το μήνυμα έχει μείνει και όταν το γυρνάω στο υγραέριο ρεταρει πάλι. Έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι;

      Επανέρχομαι στο πρόβλημα αφού εντόπισα μόνος μου την λύση. Να σημειώσω , πως η εγγύηση του οχήματος εληξε τον Ιανουάριο του 2024 (πριμ 10 μήνες).
      Από τον Μάιο που έγινε το τελευταίο service (όλα σε αντιπροσωπεία της Renault όπου αγοράστηκε το αυτοκίνητο) και ενώ είχα παρατηρήσει μια πτώση στην στάθμη του ψυκτικού , όπως και είχα αναφέρει στα τζημανια της αντιπροσωπείας να ελέγξουν, εκείνοι προφανώς απλά συμπλήρωσαν ψυκτικό και μου είπαν να μην ανησυχώ και ότι είναι φυσιολογικό.
      Όταν μου παρουσίασε το θέμα που προανέφερα με το ρεταρισμα , άνοιξα να τσεκάρω λάδια και είδα την στάθμη ψυκτικού στο παγούρι αρκετά χαμηλά πάλι. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα , καθώς εμπιστεύτηκα-θυμήθηκα τα λόγια των μαστόρων της αντιπροσωπείας, ωστόσο το είχα στο νου μου.
      Χθες που τσέκαρα πάλι , η στάθμη πάλι οριακά φαινόταν , οπότε άρχισα να ψάχνω δια της αφής καθώς δεν φαινόταν κάποια διαρροή με το μάτι. Εντόπισα λοιπόν κάτω από την μπεκιερα μια ρωγμή σε έναν πλαστικό σωλήνα. Πήγα αμέσως σε άλλη αντιπροσωπεία της Renault και αφού μου είπε πως είμαι πλέον εκτος εγγύησης , μου ανέφερε πως η μπεκιερα είναι φιξ μαζί με την σωλήνα από κάτω που έχει την ρωγμή και το κόστος αγοράς της είναι 1358 ευρώ!!! Αφού έφαγα την πρώτη κεραμίδα , άρχισα να θυμάμαι πως το όχημα έχανε νερά και στα προηγούμενο σερβις , ενδεχομενως κ εντος εγγυησης αλλά εκ το πονηρού απλά συμπλήρωναν στην αντιπροσωπεία. Πραγματικά είμαι απογοητευμένος με την Renault και έξω φρενών…

      alt text το ανταλλακτικό είναι το ν.1…

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vaggelisthesgr
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr