Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 14
    • Best 0
    • Groups 0

    sr500

    @sr500

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    14
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.pyrinafeggaria.gr Location Αθήνα

    sr500 Unfollow Follow

    Latest posts made by sr500

    • RE: fiat classic

      Το Balilla στου Ζωγράφου ανήκει σε έναν παπού μεγαλύτερο σε ηλικία από το αυτοκίνητο!!

      Κατεβαίνει μία - δύο φορές τον μήνα και το βάζει μπροστά, έχει να το κουνήσει από το 2004, επειδή κυκλοφορεί με BMW μηχανή (με καλάθι)!!!

      Μάλλον και τα δύο είναι λάφυρα από τον πόλεμο... το Fiat από τους Ιταλούς και η BMW από τους Γερμανούς!!

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      S
      sr500
    • RE: FIAT 5oo 2007

      Παιδιά γεια χαρά. Ήμουν με το δικό μου παλιό 500ράκι στην παρουσίαση του νέου στην Ιταλία, αλλά και στην επέτειο των 50 ετών από την γέννηση του παλιού.

      Είδα το καινούριο από κοντά και λέω απλά ότι το αυτοκίνητο είναι απλά ΥΠΕΡΟΧΟ!! πολύ καλοφτιαγμένο και ποιοτικότατο. Η πόρτα στο κλείσιμό της είναι λες και κλείνεις πόρτα από ακριβή Άλφα...

      Βεβαίως όλα είναι γούστα, αλλά άλλο να διαβάζεις και να βλέπεις φωτό από τα περιοδικά και άλλο να το δεις από κοντά.. Υπομονή μέχρι το Δεκέμβριο που θα φτάσει στις εκθέσεις.

      Στο κάτω, κάτω δεν είναι και τόσα πολλά 10500 € για το 1,2 (οκ, τιμή Ιταλίας) όταν πολλά άλλα στην ίδια κατηγορία ξεκινάνε από τα ίδια ή είναι ακριβότερα... (πχ Yaris 1,0 Base από 10690 € & Corsa 1.0 Essentia από 10590 €)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sr500
    • RE: ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Αν και δεν είναι κλασσικό, σήμερα άφησα το 304 μου για ένα συμμάζεμα, εν όψει κτέο...Για να δούμε πως θα τα πάει!

      Μην αγχώνεσαι, σύντομα θα γίνει..

      posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
      S
      sr500
    • RE: Cabrio = μούρη;

      Τα κάμπριο πλέον είναι τόσα πολλά που πια δεν κάνουν και τόση εντύπωση... πριν από 30 και πίσω έτη έβλεπες στον δρόμο ένα MG, ένα Triumph, ένα Fiat 850 ή 124 Spider, μία Beta Volumex, σπανιότερα Mercedes και έκανες χαρακίρι...

      Τώρα πείτε μου.. με 206 cc, Micra cc, Megane cc και με όλα τα cc του κόσμου παρέα θα γυρίσεις να κοιτάξεις;

      Δεν νομίζω.. εκτός αν είναι κανένα SLK, ή Barchetta, MG, S2000 κλπ.

      Αυτή είναι η διαφορά πλέον.. τότε και το πιο φθηνό cabrio της αγοράς το χάζευες.. τώρα βρωμάει ο τόπος...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sr500
    • RE: FIAT 5oo 2007

      Ως κάτοχος του παλιού 500 (το οποίο δεν πρόκειται να αποχωριστώ ποτέ) προσπαθώ να παρακολουθήσω το τι γίνεται με το νέο που έχουν σκοπό να βγάλουν...

      Μετά το διαζύγιο με την GM (την έκαναν οι Ιταλοί όταν ακριβώς έπρεπε αφού κατάλαβαν ότι η GM είναι πιο φεσωμένη από τους ίδιους) η συμφωνία κατέληξε τελικά το νέο 500ράκι να βγει σε συνεργασία με την Ford το 2007 όταν θα είναι και τα 50 χρόνια από την παρουσίαση του πρώτου 500 και το 2008 θα παρουσιαστεί (προφανώς με κάποιες αλλαγές) σαν Ford Ka. Θα βασίζεται πάνω σε μια κοντύτερη πλατφόρμα του νέου Panda.

      Τώρα το νέο 500ράκι θα είναι προσιτό στην αγορά.. αν και η εμφάνιση είναι και ίδια με αυτή που είδαμε το 2004 στην έκθεση τότε νομίζω οτι η επιτυχία θα είναι εξασφαλισμένη!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sr500
    • RE: Η ακμή της Ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας

      Έτσι όπως πάει η Φίατ βλέπω όχι Trepiuno να βγάζει... μακάρι να ξελασπώσει, να ξαναβγάλει πάλι κανα μπομπάτο μοτέρ μήπως και ξυπνήσουμε και ξαναβάλουν οι υπόλοιποι τα κεφάλια μέσα...

      Η Λάντσια πάντα έβγαζε κυριλέ και χλιδάτα αυτοκίνητα απλά τώρα λοίπουν και τα πανέμορφα σπορ κομμάτια που μας είχε συνηθίσει στο παρελθόν. Ας κάνουν τη Φούλβια πραγματικότητα, να βγάλουν και κάτι αντίστοιχο με εκείνο το τέρας την Integrale και ας αφήσουνε στην γκάμα τους και τις Λύμπρες, Μούσες κλπ που ούτως ή άλλως είναι μέρος της προσωπικότητας και του στυλ που είχε πάντα η εταιρεία.

      Πάντως έτσι και σκάσει μύτη το Trepiuno...με βλέπω να στέλνω το Μπραβάκι και να έχω τελικά δύο 500ράκια... ένα παλιό και ένα καινούριο!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sr500
    • RE: + KAI - ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ!

      Ο χρήστης sirgus έγραψε:

      • Απουσία συγχρονιζέ στο σασμάν (κάνεις οδήγηση τύπου STEYR εκεί μέσα)

      Σε καμία ταχύτητα??

      Σε καμία Sirgus. Αλλά είναι θέμα συνήθειας..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sr500
    • RE: Πότε η αγάπη για το αυτοκίνητο αγγίζει την τρέλα;

      Ο χρήστης tsilis έγραψε:
      ...και να συμπληρώσω..όταν ενώ είσαι 'ταπί' πηγαίνεις και αγοράζεις παλαιά Άλφα χωρίς να ελέγξεις τίποτα!Μόνο γιατί άκουσες τον κινητήρα,είδες την πανούργα ομορφιά της και δεν μπορούσες να αντισταθείς (άλλο αν τώρα δεν μπορώ να την κυκλοφορήσω ,γιατί είναι σάπιο το σασί της )

      Φίλε μου ίσως αξίζει ένα μικρό δανειάκι (κανα δυχίλιαρο) για να αλλάξεις πατώματα και να σενιάρεις το εργαλείο που τόσο γουστάρεις..

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sr500
    • RE: Είστε μέλη σε club και αν ναι σε ποια;

      Μέλος της Ελληνικής λέσχης φίλων Fiat 500.
      Καταπληκτικοί άνθρωποι, φοβερό κέφι για το αμαξάκι, παρέα και εκτός λέσχης και πάνω απ΄όλα βοήθεια σε ότι πρόβλημα προκύψει!

      Επίσης εκδρόμες, ταξίδια, πάρτυ... τι άλλο να ζητήσει κανείς;

      Δεν θα φύγω ποτέ από κει μέσα...

      posted in Αντίλογος
      S
      sr500
    • RE: Πότε η αγάπη για το αυτοκίνητο αγγίζει την τρέλα;

      ... όταν με έναν ξερό μισθό πας και χρεώνεσαι τεσσεράμιση χιλιάρικα για να πάρεις ένα καρούλι 2 και κάτι μέτρων που στην ουσία δεν σου προσφέρει τίποτα...

      Αλλά το είχα κάψα περίπου δέκα χρόνια και τώρα που το απόκτησα, το χαζεύω, το καβαλάω και περνώ ατελείωτες στιγμες χαράς και ευχαρίστησης!!!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      S
      sr500
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr