Ο χρήστης georgie69 έγραψε:
Ελεος βρε παιδια. Να ξερουμε τι λεμε. το 60-25% ισχυε και πριν. Γιατι εχουμε ολοι τα ρημαδο1600? .
Η απάντησή σου ειναι στο φίλο που απαντησε παρακάτω...
Το 60% και 25% ίσχυε και ισχύει για το leasing.
Στην χρονομίσθωση ήταν 100% χωρίς δικαίωμα εξαγοράς.Αυτό το 100% παραμένει αλλά τα 12 μισθώματα θα προστίθενται στο εισόδημα του χρήστη.(για αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας άνω των 17.000 ευρώ).
(Απ' ό,τι έχω καταλάβει) μιλάει για την περίπτωση που μια εταιρεία δίνει ως benefit αυτοκίνητο σε μισθωτό υπάλληλό της. Σε αυτή την περίπτωση το ύψος των μισθωμάτων (που πλήρωνε η εταιρεία ως benefit) θα θεωρείται πλέον κανονικό εισόδημα του μισθωτού υπαλλήλου.
Αν έχω μισθό 5.000 και μου παρέχουν προσωπικό αυτοκίνητο με μίσθωμα 700, θα είναι σαν να έχω εισόδημα 5.700.
Έτσι ακριβως φαινεται θα ισχύσει αλλά μάλλον για τα 'πολυτελή' αυτοκίνητα.
Όπως και να χει η ιστορία για το 60-25 της χρονομίσθωσης θεωρειται μάλλον δεδομένη. Το υπουργείο δεν καταλαβαίνει ότι θα δημιουργησει βαθεια υφεση στον κλάδο του αυτοκινητου, των εταιρειών leasing, των ασφαλιστικών τον τραπεζικό και άλλους που κινουνται γυρω απ΄οτη χρονομίσθωση και το leasing και το τι θα συνεπαγεται αυτο στην πραγματικη οικονομία..