Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    P
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 63
    • Best 0
    • Groups 0

    pcamen

    @pcamen

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    63
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    pcamen Unfollow Follow

    Latest posts made by pcamen

    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Τι να...'συζητήσω'...με τεκμηρίωση...ποστ του Ηλια Α; Και ενός μαγαζιού που πουλάει...θερμοστάτες;
      Ούτε στα μικι μάους αυτά...

      posted in Αντίλογος
      P
      pcamen
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Κι αυτό που ο Ηλιας Α έγραψε...είναι η τεκμηρίωση...
      Άστο αποχωρώ...

      posted in Αντίλογος
      P
      pcamen
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Δεν βρήκα τίποτα.

      posted in Αντίλογος
      P
      pcamen
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
      Στο πρώτο σου ερώτημα, θα σου απαντήσω ότι δεν μπορείς να το κάνεις με τον αναλογικό θερμοστάτη με την ίδια ακρίβεια.

      Γιατί;

      Εμείς λέμε ότι στη χρονική περίοδο που θέλεις ζέστη, ο ηλεκτρονικός θερμοστάτης θα ζητήσει από το λέβητα να δουλέψει λιγότερο από ότι ο αναλογικός.

      Γιατί;

      posted in Αντίλογος
      P
      pcamen
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Και γιατί δεν μπορείς να το καταφέρεις αυτό με αναλογικό θερμοστάτη;

      Πάντως κάποιοι διαφωνούν μ' αυτό που λες κι επικαλούνται σχετική έρευνα:

      In fact, some folks think it uses more energy (and thus costs more) to turn the thermostat down at night and then re-heat the following day. They're wrong. A 1978 research paper (“Energy Savings through Thermostat Setbacks” by Nelson and MacArthur) confirmed basic physics. On average, if you turn the thermostat down by one degree Fahrenheit for eight hours every night, you'll use about 1% less energy. (So, if you turn the temperature down by 10 degrees every night, you'll use about 10% less energy.)

      posted in Αντίλογος
      P
      pcamen
    • RE: ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ

      Ο μόνος λόγος να εξοικονομήσει ενέργεια ένας προγραμματιζόμενος ψηφιακός θερμοστάτης είναι ακριβώς το ότι είναι προγραμματιζόμενος: τον προγραμματίζω τις ώρες που απουσιάζω να χαμηλώνει την επιθυμητή θερμοκρασία.
      Δεν υπάρχει άλλος λόγος.
      Αν με ένα αναλογικό κάνουμε κάτι παρόμοιο π.χ. με χρονοδιακόπτη(-ες) την ίδια εξοικονόμηση θα πετύχουμε.

      posted in Αντίλογος
      P
      pcamen
    • RE: DIY επιδιόρθωση φτερού - πόρτας Getz

      Ναι το ξεκοκκάλισα ( ) το youtube αλλά για το Getz δεν βρήκα. Βρήκα για κάθε άσχετο Hyundai εκτός του Getz.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pcamen
    • RE: DIY επιδιόρθωση φτερού - πόρτας Getz

      Το φτερό όπως το βλέπω, για να το τοποθετήσω πάνω στο αμάξι μάλλον δεν χρειάζεται να αφαιρέσω τον προφυλακτήρα.
      Ισχύει η είμαι υπεραισιόδοξος;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pcamen
    • RE: DIY επιδιόρθωση φτερού - πόρτας Getz

      Για να μην περιμένω μέρες, θα το βάλω να ζεσταίνεται μπροστά σε ηλεκτρικό καλοριφέρ μιας και αερόθερμο δεν έχω. Ίσως βάλω και τον ανεμιστήρα πίσω από το καλοριφέρ να πηγαίνει ρεύμα ζεστού αέρα πάνω στο φτερό.
      Αλλά για πόση ώρα θα το αφήσω έτσι μπροστά στο καλοριφέρ;

      (δεν μου δώσανε οδηγίες, αύριο θα πάω να πάρω και το βερνίκι οπότε θα τον ρωτήσω κι αυτόν)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pcamen
    • RE: DIY επιδιόρθωση φτερού - πόρτας Getz

      Το αστάρωσα και το έβαψα, ωραίο βγήκε!
      Λέω να το 'ψήσω' με το θερμοπίστολο, να το φυσήξω δηλαδή με καυτό αέρα (αυτό βγάζει 500ºC ή 700ºC, έχει δύο επιλογές).
      Και αύριο αφού βάλω το βερνίκι να το 'ξαναψήσω' για να σκληρύνει και το βερνίκι.
      (κάτι ανάλογο με το φούρνο των φαναρτζήδων)

      Τι λέτε; Να το κάνω ή βλακεία;

      EDIT: άκυρο, απ' ότι κατάλαβα τέτοιες θερμοκρασίες είναι επικίνδυνες για το χρώμα, οπότε θα το αφήσω 'άψητο'.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      P
      pcamen
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr