Καλημέρα, σε Punto του 2002 αποφάσισα (κακώς τελικά) να κάνω ρεκτιφιε. Κόστισε 600 (μαύρα, από 500 αρχική εκτίμηση, με τα 500 τσίμπησα εγώ, μεχρι τότε ήμουν 50-50 να το σουταρω το αμαξι). Δέκα μέρες αφού το πήρα άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασίες. Η "διάγνωση" τελικά μετά από πολλά περα δώθε ήταν διαρροή απ' το ψυγείο, πείστηκα μετά από συζήτηση και με άλλο μηχανικό και άλλαξα ψυγείο. Με το σκεπτικό πως ότι και να συνέβαινε , υποτίθεται θα αναλάμβανε τυχόν σφάλμα του κατά την επισκευή της μηχανής. Και καλά... Λολ.
+200€ κερατιατικα .
Μη τα πολυλογω , συνέχισε να ψιλό ανεβάζει θερμοκρασίες και τελικά τώρα βρίσκομαι με καμμένη φλατζα και χωρίς αμάξι. Ο μηχανικός θεωρεί πως δε μπορούσε να το έχει προβλέψει , πως το αμάξι είχε ελλειψεις στα υδραυλικά και για αυτό ανέβαζε και τελικά έκαψε τη φλατζα.
Αλλά όλα αυτά δε τα είδε όταν το έλυσε για το ρεκτιφιε; Εγώ αν μου έλεγε "κοίτα βρήκα σκουριές και σαπιλες , θα πάει 1200€" θα του πλήρωνα τα εργατικά του και θα σταματούσε εκει.
Το αμάξι έκανε συνολο μόλις 350-400 κμ πριν τα παίξει. Με συνεχή έλεγχο θερμοκρασίας από μένα, επίσκεψεις στο αρχικό συνεργείο, σε άλλα τρία συνεργεία .Κανείς δεν ήθελε να αναλάβει btw, όλοι έδιναν συμβουλές "την πάτησες" , "τι σου έκανε ο απατεώνας" αλλά να το λύσει κάνεις . (Ε και δικαιολογημένα, που να μπλέξουν)
Τέλος πάντων , το αμάξι μάλλον πάει για απόσυρση 99% , τα γράφω εδώ για να πω τον πόνο μου . και προσοχή με τα ρεκτιφιε και που δίνετε τα λεφτά σας. Και για τι αμάξια. Αυτό το αμάξι δεν ήταν για να ρίξεις χρήματα.
Εγώ στον μηχανικό δίνω ένα δίκιο,, πως το Punto δεν ήταν σε τέλεια κατάσταση. Αλλά εγώ το είχα μόνο 2 χρόνια και του το είχα πει, δε το γνώριζα καλά το αυτοκίνητο.
Επίσης μετά το ψυγείο , ήθελε να αλλάξουμε και κολάρα νομίζω ,+150€ , ενώ έβλεπε πως το μοτέρ δε πάει καλά, και ποτέ δεν είπε να το κατεβάσουμε, μήπως συμβαίνει κάτι άλλο... Τέλος πάντων. Αυτά.