Navigation

  • Unread
  • Recent
  • Popular
  • Search
  • Register
  • Login
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • Register
  • Login
  • Search
  • Unread
  • Recent
  • Popular
N
  • Profile
  • Following 0
  • Followers 0
  • Topics 0
  • Posts 2
  • Best 1
  • Groups 0

nikkef

@nikkef

7
Reputation
2
Profile views
2
Posts
0
Followers
0
Following
Joined Jan 27, 2023, 8:29 AM Last Online Jan 30, 2023, 12:22 PM

nikkef Unfollow Follow

Best posts made by nikkef

  • RE: Toyota Corolla Cross

    @tkin73
    Δυστυχώς φίλε μου ως κάτοχος εδώ και 1,5 μήνα του συγκεκριμένου μοντέλου δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου για την κατασκευή του αμαξώματος. Πέραν λοιπόν της διαπίστωσης περί φθηνής κατασκευής μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι το αμάξι είναι «Μην Αγγίζετε».
    Δεν θέλω να μιλήσω για τα πλαστικά και ότι όλα είναι κουμπωτά λες και παίζανε Tetris.
    Το αμάξωμα έχει ήδη στα νεύρα του στην έξω δεξιά μεριά μεταξύ συνοδηγού και πίσω καθίσματος ένα βαθούλωμα το οποίο το είδε λαμαρινάς και μου είπε ότι δεν νοείται σε καινούργιο αμάξι και σε εκείνο το σημείο τέτοιο βαθούλωμα χωρίς ένδειξη γρατσουνιάς. Αλλά δείχνει πολύ ευαίσθητο και εύκολο να γίνει με λίγη περισσότερη δύναμη από ένα άγγιγμα. Όχι χτύπημα. Εκεί μπορεί να μπει και μέσα όλο…
    Εμένα μου βγάζει πολύ προχειράτζα το αμάξωμα και λυπάμαι για αυτό. Δεν περίμενα η Toyota να κάνει τέτοιο λανσάρισμα. Θα μου πεις δεν το είδες στην έκθεση; Θα σου πω όχι δεν έδωσα βάση εκεί. Έκανα το test drive και μου άρεσε πολύ στην κύλιση και μόλις είδα και το 5l/100km με αυτή τη μηχανή εδώ είμαστε λέω.
    Οπότε το σασί και το αμάξωμα δεν τα έλεγξα διεξοδικά. 5 αστέρια στο Euro NCAP μου αρκούσαν για την ασφάλεια.
    Πλέον με αυτά που έχω δει δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι το ίδιο. Τουλάχιστον διαφαίνεται ότι το αμάξι όσο αναφορά την εξωτερική του εμφάνιση δεν θα κρατήσει και πολύ. Δεν ξέρω αν φταίει η παθητική ασφάλεια ή τα υλικά που χρησιμοποιούν πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά θεωρώ πως είναι ανήκουστο αμάξι 32κ να έχει αυτή την ποιότητα αμαξώματος. Ότι και να του έχεις βάλει μηχανικά. Για παράδειγμα η μηχανή ανοιχτή σαν τριαντάφυλλο. Ούτε καπάκι, σου λένε έξτρα. Μόνωση στο καπό ούτε καν, μάντεψε έξτρα έχει αναμονές να βάλεις.
    Δυστυχώς δεν είχα την πολυτέλεια να περιμένω να περάσει 1 χρόνος αφού βγει το μοντέλο να δοκιμαστεί και μετά να προχωρήσω σε αγορά. Κόλλησα στην αξιοπιστία Toyota.
    Σίγουρα μηχανικά δεν μπορώ να το κρίνω καθώς το έχω μόλις 1,5 μήνα. Αυτό έλειπε να έβγαζε και εκεί πρόβλημα. Τουλάχιστον εύχομαι τα λεφτά να έχουν πιάσει τόπο εκεί. Στα ηλεκτρομηχανολογικά.
    Είναι άνετο στην οδήγηση αλλά ας μη γελιόμαστε σε αυτά τα λεφτά την βρίσκεις και αλλού την άνεση και με καλύτερη ποιότητα αμαξώματος.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    N
    nikkef
    Jan 27, 2023, 9:47 AM

Latest posts made by nikkef

  • RE: Toyota Corolla Cross

    @gdelio said in Toyota Corolla Cross:

    @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

    Με την κωλοεξάτμιση να κρέμεται σα τσαμπί με σταφύλια ρε γμτ! 😁

    Η μπαταρία πίσω είναι η 12V η κανονική. Δεν την έχει μπροστά.

    Ωπ... αυτό δεν το ήξερα με την μπαταρία πίσω... οκ...

    Αυτό το σχεδιαστικό φάουλ με την εξάτμιση.. ειναι σε όλες τις εκδόσεις ή μονο στην τετρακίνητη..??

    Screenshot 2023-01-27 at 2.57.37 PM.png
    Screenshot 2023-01-27 at 2.57.29 PM.png

    Σε όλες!

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    N
    nikkef
    Jan 27, 2023, 1:08 PM
  • RE: Toyota Corolla Cross

    @tkin73
    Δυστυχώς φίλε μου ως κάτοχος εδώ και 1,5 μήνα του συγκεκριμένου μοντέλου δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου για την κατασκευή του αμαξώματος. Πέραν λοιπόν της διαπίστωσης περί φθηνής κατασκευής μπορώ να σου επιβεβαιώσω ότι το αμάξι είναι «Μην Αγγίζετε».
    Δεν θέλω να μιλήσω για τα πλαστικά και ότι όλα είναι κουμπωτά λες και παίζανε Tetris.
    Το αμάξωμα έχει ήδη στα νεύρα του στην έξω δεξιά μεριά μεταξύ συνοδηγού και πίσω καθίσματος ένα βαθούλωμα το οποίο το είδε λαμαρινάς και μου είπε ότι δεν νοείται σε καινούργιο αμάξι και σε εκείνο το σημείο τέτοιο βαθούλωμα χωρίς ένδειξη γρατσουνιάς. Αλλά δείχνει πολύ ευαίσθητο και εύκολο να γίνει με λίγη περισσότερη δύναμη από ένα άγγιγμα. Όχι χτύπημα. Εκεί μπορεί να μπει και μέσα όλο…
    Εμένα μου βγάζει πολύ προχειράτζα το αμάξωμα και λυπάμαι για αυτό. Δεν περίμενα η Toyota να κάνει τέτοιο λανσάρισμα. Θα μου πεις δεν το είδες στην έκθεση; Θα σου πω όχι δεν έδωσα βάση εκεί. Έκανα το test drive και μου άρεσε πολύ στην κύλιση και μόλις είδα και το 5l/100km με αυτή τη μηχανή εδώ είμαστε λέω.
    Οπότε το σασί και το αμάξωμα δεν τα έλεγξα διεξοδικά. 5 αστέρια στο Euro NCAP μου αρκούσαν για την ασφάλεια.
    Πλέον με αυτά που έχω δει δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι το ίδιο. Τουλάχιστον διαφαίνεται ότι το αμάξι όσο αναφορά την εξωτερική του εμφάνιση δεν θα κρατήσει και πολύ. Δεν ξέρω αν φταίει η παθητική ασφάλεια ή τα υλικά που χρησιμοποιούν πλέον οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά θεωρώ πως είναι ανήκουστο αμάξι 32κ να έχει αυτή την ποιότητα αμαξώματος. Ότι και να του έχεις βάλει μηχανικά. Για παράδειγμα η μηχανή ανοιχτή σαν τριαντάφυλλο. Ούτε καπάκι, σου λένε έξτρα. Μόνωση στο καπό ούτε καν, μάντεψε έξτρα έχει αναμονές να βάλεις.
    Δυστυχώς δεν είχα την πολυτέλεια να περιμένω να περάσει 1 χρόνος αφού βγει το μοντέλο να δοκιμαστεί και μετά να προχωρήσω σε αγορά. Κόλλησα στην αξιοπιστία Toyota.
    Σίγουρα μηχανικά δεν μπορώ να το κρίνω καθώς το έχω μόλις 1,5 μήνα. Αυτό έλειπε να έβγαζε και εκεί πρόβλημα. Τουλάχιστον εύχομαι τα λεφτά να έχουν πιάσει τόπο εκεί. Στα ηλεκτρομηχανολογικά.
    Είναι άνετο στην οδήγηση αλλά ας μη γελιόμαστε σε αυτά τα λεφτά την βρίσκεις και αλλού την άνεση και με καλύτερη ποιότητα αμαξώματος.

    posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
    N
    nikkef
    Jan 27, 2023, 9:47 AM
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΚΟΣΜΟΣ
    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • TEST
    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
  • VIDEO
    • 4TTV
    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CANDID CAMERA
  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΛΕΞΙΚΟ
  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΑΓΩΝΕΣ
    • FORMULA 1
    • WRC
    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4T CLASSIC
    • ΜΟΝΤΕΛΑ
    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
  • ΑΓΟΡΑ
    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
  • 2ΤΡΟΧΟΙ
    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • CLASSIC
  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
  • MENU
  • ΤΙΜΕΣ
  • 4ΤΡΟΧΟΙ
  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
  • ΚΟΚ

logo footer

coty











  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
  • ΑΓΩΝΕΣ
  • ΔΟΚΙΜΕΣ
  • CLASSIC
  • ΤΙΜΕΣ
  • VIDEO
  • FORUM
4T FORUM
4T LIBRARY

ΤΕΥΧΟΣ Νοέμβριος 2025

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
Powered by nxcode.gr