Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 4
    • Posts 1745
    • Best 13
    • Groups 0

    Topics created by lazarefa

    • L

      Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο
      Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις • • lazarefa 3512

      17
      3
      Votes
      17
      Posts

      W

      @lazarefa said in Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο:

      @w202-amg said in Λάθος (μεγαλύτερη) ποσότητα λαδιών σε συνεργείο:

      Εφόσον ο εξαερισμός στρόφαλο θαλάμου και κεφαλής λειτουργεί σωστά,πως να πετάξει τσιμουχα?
      Το foaming είναι πραγματικά επικίνδυνο φαινόμενο για τον κινητήρα αλλά απαιτεί πραγματικά μεγάλη υπέρβαση του ορίου.
      Έχω βάλει και εγώ παραπάνω λιπαντικό αλλά μετά ελεγχα τη βέργα αν αφριζουν τα λάδια.

      750ml παραπάνω λάδι (5 λίτρα αντί 4,25) σου φαίνονται λογική υπέρβαση του ορίου;
      Σε ξένα άρθρα που διάβασα αναφορικά με το θέμα, όλοι μιλάνε για μάξιμουμ μισό λίτρο (500ml) υπέρβαση της κανονικής ποσότητας.
      Το να πετάξει τσιμούχα λόγω υπερβολικής ποσότητας λαδιού, δεν το σκέφτηκα εγώ, άλλος μηχανικός στο συνεργείο που μου έκαναν την πατάτα μου το είπε. Αν στην πράξη έχει συμβεί σε κάποιον, δεν το γνωρίζω προσωπικά.

      Δεν μπορώ να ξέρω πόσο λάδι χρειάζεται για να φτάσει ο στρόφαλος να χτυπάει τη στάθμη του. Σίγουρα είναι μεγάλη η ποσότητα και ο μόνος τρόπος είναι με τη βέργα

    • L

      Θόρυβος που μοιάζει με φύσημα/ρούφηγμα αέρα πάνω από τις 4000 σαλ
      Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις • • lazarefa 2086

      6
      0
      Votes
      6
      Posts

      L

      Επανέρχομαι στο θέμα με το θόρυβο σαν φύσημα/ρούφηγμα αέρα στις ψηλές στροφές.
      Λόγω των γιορτών δεν είχα ασχοληθεί τις προηγούμενες εβδομάδες (αφότου αντιλήφθηκα τον θόρυβο), αλλά χθες πήγα το αυτοκίνητο στον εξατμισά που είχα αλλάξει τη σωλήνα εξαγωγής με το σπιράλ (μετά τον καταλύτη). Αφού ο άνθρωπος έλεγξε ξανά το κύκλωμα καυσαερίων από την πολλαπλή εξαγωγής και μετά, τόσο στο ρελαντί, όσο και σε υψηλές στροφές, δεν διαπίστωσε διαφυγή καυσαερίων από το κύκλωμα εξαγωγής.
      Οπότε μοιραία, ο θόρυβος που ακούω πρέπει να αφορά είσοδο αέρα (υποπίεση) κάπου στο κύκλωμα εισαγωγής αέρα. Εφόσον δεν έχω χοντρά θέματα (πχ δυσκολία εκκίνησης κινητήρα, σοβαρές αρρυθμίες ρελαντί, ή να κρατάει ρελαντί ψηλά), πιθανολογώ ότι κάπου δεν έχει τέλεια στεγανοποίηση και αναρροφά αέρα όταν το ζορίζω. Ίσως να μη σφίχτηκε καλά/ομοιόμορφα το καπάκι βαλβίδων, ή (πιο πιθανό) να μην εφάρμοσε 100% σωστά η νέα φλάντζα στα κανάλια του καπακιού βαλβίδων.
      Επίσης, πάνω στο καπάκι βαλβίδων έχει ενώσεις για 2 ελαστικούς σωλήνες που συνδέονται με την πεταλούδα γκαζιού και την σωλήνα εισαγωγής αέρα αντίστοιχα. Από ότι διάβασα, οι συγκεκριμένοι σωλήνες έχουν να κάνουν με την ανακυκλοφορία καυσαερίων που περνάνε στα λάδια, ώστε αυτά εν συνεχεία να επιστρέφουν στην εισαγωγή και να καίγονται ξανά μαζί με το μίγμα αέρα/καυσίμου (εν τω μεταξύ το συγκεκριμένο μοτέρ, Ζ18ΧΕ, δεν έχει ξεχωριστή βαλβίδα PCV). Οι σωλήνες αυτοί ασφαλίζουν με σφιγκτήρες. Ίσως κατά την επανατοποθέτησή τους να μη σφίχτηκαν εντελώς σωστά;
      Όπως και να έχει, πρέπει να ξαναεπισκεφτώ το συνεργείο που έγινε η αλλαγή φλάντζας καπακιού βαλβίδων, για νέο έλεγχο.. Κοινώς, πάλι μπλέξιμο.
      Και για να πάρετε μια ιδέα ως προς το θόρυβο που ακούω, βρήκα ένα βίντεο από ένα αμερικάνικο φόρουμ της τογιότα, όπου ο άνθρωπος ανέφερε ένα παρόμοιο θέμα με θόρυβο που άκουγε από το μοτέρ σε υψηλές στροφές, μετά από αλλαγή φλάντζας καπακιού βαλβίδων που έκανε ο ίδιος. Έχει ανεβάσει ένα σύντομο βίντεο, όπου ο ήχος που αναφέρει εμφανίζεται και σαυτόν σε υψηλές στροφές και είναι πρακτικά ο ίδιος (σαν φύσημα που ακούγεται παράλληλα με το νορμάλ ήχο της επιτάχυνσης) με αυτόν που ακούω εγώ στο αμάξι πάνω από τις 4.000 σαλ. Ο ήχος ακούγεται στο βίντεο μετά το 0:17.
      https://i.imgur.com/sAt7BJ6.mp4
      Κι εδώ είναι το λινκ του φόρουμ που βρήκα όπου αναφέρει το συγκεκριμένο πρόβλημα:
      https://www.toyotanation.com/threads...-rpms.1678289/

    • L

      Opel astra H 1.8 κόπηκε στα καλά καθούμενα ο καταλύτης που είχε αλλαχθεί πριν 34.000χλμ
      Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις • • lazarefa 1041

      5
      2
      Votes
      5
      Posts

      L

      Παιδιά το αφτερμάρκετ ανταλλακτικό σίγουρα δεν ήταν ιμιτασιόν αλλά κανονικότατο και είχε όλα τα χαρτιά του εργοστασίου στη συσκευασία του. Η τιμή που μου έδινε ο εξατμισάς ήταν η τιμή καταλόγου (RRP) συν τα μεταφορικά από αγγλία (γύρω στα 30 ευρώ), κι εν μέρει είναι λογικό να ζητάει τόσα το συνεργείο, αν αναλογιστούμε ότι δεν έχει το υλικό σε στοκ και απλά θα μπει στη διαδικασία να το παραγγείλει, οπότε δεν έχει λόγο να "χτυπήσει" την τιμή για τον πελάτη. ΄Αλλωστε, το συνεργείο για να παραγγείλει, θα αναλώσει χρόνο για την παραγγελία κι επίσης θα πρέπει να ασχοληθεί και για την παραλαβή του ανταλλακτικού, οπότε κοστολογεί στον πελάτη και τη διαδικασία προμήθειας του ανταλλακτικού για λογαριασμό του. Όλα αυτά κοστολογημένα από το συνεργείο το οδηγούν στο να χρεώνει στον πελάτη την ανώτατη τιμή λιανικής ή τιμή καταλόγου (Recommended Retail Price), η οποία είναι αρκετά ως πολύ υψηλότερη από την τιμή που μπορεί κανείς να βρει το προϊόν στην αγορά, ελέω ανταγωνισμού και όγκου πωλήσεων των εμπόρων.
      Το ανταλλακτικό αν θυμάμαι σωστά είχε 2 έτη εγγύηση, η οποία προφανώς έχει παρέλθει σήμερα. Ωστόσο θα στείλω σχετικό email και στον έμπορο αλλά και στην κατασκευάστρια ώστε να έχω την άποψή της για το συμβάν (αν μη τι άλλο).
      Πάντως εγώ εξακολουθώ να έχω την αίσθηση ότι ίσως κάποια βλακεία να έπαιξε κατά τη διαδικασία αντικατάστασης του συμπλέκτη στο αμάξι μου από το άλλο συνεργείο, λόγω και της πολύ μικρής χρονικά απόστασης μεταξύ των 2 συμβάντων (αλλαγή συμπλέκτη και κόψιμο καταλύτη) αλλά και κυρίως λόγω του (βεβαιωμένου εκ των προτέρων από το ίδιο το συνεργείο τοποθέτησης) ότι για την αντικατάσταση του σετ συμπλέκτη απαιτείται η αφαίρεση/λύσιμο του πρώτου κομματιού του σωλήνα εξαγωγής καυσαερίων αμέσως μετά τη φλάντζα του καταλύτη.

    • L

      "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H
      Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις • • lazarefa 7671

      17
      0
      Votes
      17
      Posts

      L

      @w202-amg said in "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H:

      @lazarefa said in "Δακρύζει" λάδια η φλάντζα καπακιού βαλβίδων σε Opel Astra H:

      Κάτι παραπάνω από ένα χρόνο μετά, μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα θα πάω το αμάξι σε συνεργείο για αλλαγή της φλάντζας καπακιού βαλβίδων.
      Ο μηχανικός που μίλησα και είχε δει προ μηνός το αμάξι μου είπε ότι ίσως χρειαστούν και αλλαγή οι 2 τσιμούχες εκκεντροφόρων.
      Επιπλέον επειδή τσεκάροντας το αμάξι από κάτω (ανυψωμένο στους γρύλους), είδαμε να έχει "δακρύσει" από λάδια και το κάρτερ, μάλλον θα κατεβάσει και κάρτερ για να βάλει φλαντζόκολλα, ενώ λόγω παλαιότητας του αυτοκινήτου/μοτέρ (17 χρόνια, 262.000 χλμ κινητήρα) μου είπε ότι θέλει να λύσει και το πλαστικό κάλυμμα του σετ ιμάντα εκκεντροφόρου για να τσεκάρει μήπως υπάρχει κάποια διαρροή και από την τσιμούχα στροφάλου (πλευρά "καθρέπτη" αν δεν κάνω λάθος) καθώς αν υπάρχει θέμα και από εκεί, μπορεί να γίνει ζημιά στους ιμάντες.
      Βέβαια, εγώ ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχω εντοπίσει στογόνες λαδιού εκεί που παρκάρω το αμάξι (ενδεικτικά το αναφέρω), οπότε θέλω να πιστεύω ότι λογικά δεν υπάρχει θέμα με πιθανή διαρροή από τσιμούχα στροφάλου.
      Πως σας φαίνονται τα παραπάνω;

      Πέραν κάποιας φλάντζας που μπορεί να δημιουργήσει θέμα στον ιμάντα χρονισμού όλα τα άλλα είναι περιττά. Άντε και το ψευτοκαπακο για να είναι καθαρό από εκεί και κάτω.

      Δε θα διαφωνήσω μαζί σου. Το θέμα είναι ότι πέρα από την αντικατάσταση της φλάντζας του λεγόμενου ψευτοκάπακου, για να διαπιστωθεί τυχόν διαρροή από τσιμούχα που θα μπορούσε (δυνητικά) να προκαλέσει ζημία στο σετ ιμάντα χρονισμού, θα πρέπει να αφαιρεθεί το σετ ιμάντα με το γρανάζι εκκεντροφόρου (τσιμούχες των 2 εκκεντροφόρων) καθώς και το γρανάζι στροφάλου (τσιμούχα "καθρέπτη" στροφάλου).
      Οπότε σε αυτή την περίπτωση μιλάμε αναγκαστικά για χρέωση εργατικών αντικατάστασης σετ χρονισμού (γύρω στα 80 ευρώ) συν τα εργατικά της αντικατάστασης φλάντζας ψευτοκάπακου και πάει λέγοντας.
      Και για να κλείσει το κεφάλαιο διαρροών λαδιού, με βάση τα λεγόμενα του μηχανικού στο συνεργείο, κανονικά θα πρέπει να ελεγχθεί και η φλάντζα στροφάλου από την πλευρά του κιβωτίου, δηλαδή κατέβασμα κιβωτίου, το οποίο ωστόσο δεν σκοπεύω να ζητήσω να γίνει (αλλάχθηκε σετ δίσκος/πλατώ αντλία/ρουλεμάν προ 6μήνου σε άλλο συνεργείο, όπου δεν μου ανέφεραν τίποτα για διαρροή από εκείνη την πλευρά, κι ενώ υπήρχε ήδη κανά χρόνο μικρή διαρροή λαδιού από το ψευτοκάπακο).
      Σε ότι αφορά το κάρτερ, με περίπου δεδομένο ότι πιθανότατα υπάρχει κι από εκεί μια μικρή διαρροή (που τυπικά δεν αναμένεται να προκαλέσει κάποιο περαιτέρω πρόβλημα στον κινητήρα, αλλά ωστόσο δεν είναι κι ότι καλύτερο να είναι πασαλειμένο λάδια το κάρτερ σε μόνιμη βάση), η όποια επισκευή (νομίζω κατέβασμα κάρτερ και τοποθέτηση φλαντζόκολλας καθώς έχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο δεν στεγανοποιεί με κάποια φλάντζα) θα συνδυαστεί και με αλλαγή λαδιών (που πάντως είναι έτσι κι αλλιώς για αλλαγή, λόγω χρόνου/χλμ από την τελευταία αλλαγή τους).

    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr