Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 4
    • Topics 0
    • Posts 46662
    • Best 11978
    • Groups 0

    Best posts made by lap

    • RE: OLD SCHOOL ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΙΛΟΓΗ

      https://www.autoblog.gr/2021/07/03/h-suzuki-anakalei-39-052-jimny-pagkosmiws/

      Η σημασία στην λεπτομέρεια.

      Οντως πρέπει να περιμένεις μέχρι το πρώτο facelift. Λογικά οταν βγει το 5θυρο όλα αυτά θα εχουν διορθωθεί

      Μακαρι να βγει ως υβριδικο, ή έστω mhev ώστε να έρθει και εδω

      posted in Εκτός Δρόμου
      L
      lap
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Αρχικά σας ευχαριστώ πολύ αμφότερους. Στην πράξη τώρα με απλά λόγια όπως τα καταλαβαίνω με τις 'τεχνικές γνώσεις' μπάσκετ, σνουκερ και σύνταξης δικογραφιών κλάδου Τάξης που κατέχω:

      1. Το eCVT με το πλανητικό σύστημα γραναζιων μου δίνει την εντύπωση ότι έχει πολλά περισσότερα κινητά μέρη. Στο απλό CVT κατανοώ ότι το όλο θέμα είναι στην συντήρηση του ήτοι σωστό timing στην αλλαγή λαδιών του CVT αλλά και του ιμάντα/αλυσίδας αυτού. Πώς λοιπόν θεωρητικά είναι πιο αξιόπιστο το eCVT όταν έχει περισσότερα κινητά μέρη; Μου φαίνεται μαθηματικά παράδοξο. Αυτό το σύστημα γραναζιων δεν το καθιστά πιο πολύπλοκο από την ύπαρξη ενός ιμάντα ή μιας αλυσίδας; Ένα από αυτά τα γρανάζια αν πηδήξει δόντι (excuse my French) ακόμα και από αστοχία υλικού δεν απαιτεί πολύ περισσότερη εργασία για αποκατάσταση πχ;

      1. Για το απλό CVT. Ο ιμάντας/αλυσίδα λέτε ότι πρέπει να έχει μόνιμα μια στρώση λαδιού για ευνόητους λόγους. Αυτό πως επιτυγχάνεται; Είναι όλο αυτό το σύστημα έγκλειστο σε κάποιο box γεμάτο ειδικό λάδι; Ή η αλυσίδα/ιμάντας στην κίνηση της έχει κάποια επαφή η οποία της δίνει την απαραίτητη λίπανση κατά κάποιο τρόπο;

      1. Για την εφαρμογή του CVT στο Civic X. Στην έκδοση 1,5Τ 182ps με μηχανικό κιβώτιο δίνει 25Nm ροπής 139gr ρύπων WLTP 8,3' 0-100 220 τελική και 5,1 μέση κατανάλωση WLTP με βάρος 1308kg. Στην αντίστοιχη με CVT δίνει 22 Nm ροπής 152gr ρύπων WLTP 8,5' 0-100 200 τελική 6,7 μέση κατανάλωση WLTP με βάρος 1341kg. Ειπώθηκε παραπάνω ότι αυτά τα κιβώτια δίνουν λίγο λιγότερους ρύπους. Εδώ βλέπω το αντίθετο με πεσμένες όλες τις επιδόσεις ενώ ταυτότητα είναι ανεβασμένη η μέση κατανάλωση χωρίς όλο αυτό να δικαιολογείται από τα 33kg επιπλέον κιλά της έκδοσης με CVT. Θεωρούμε ότι αυτό εξηγείται λόγω 'κακής' εφαρμογής/ρύθμισης του CVT ή είναι μια ένδειξη αυτού που ειπώθηκε ότι δηλαδή 'δεν σηκώνει' υψηλές ροπές και επιδόσεις το CVT με αποτέλεσμα η Honda να έριξε την απόδοση του μοτέρ από επιλογή ώστε να μειώσει την πιθανότητα φθοράς;

      1. Αν σας ζητούσα να μαντεψετε, καθώς μέσα στο μυαλό τους κάνεις δεν μπορεί να μπει, τι θα απαντούσατε στην ερώτηση γιατί οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές δεν προτιμάνε τα CVT/eCVT κιβώτια αλλά τα T/C & DCT από την στιγμή που προφανώς προωθούν αυτά προς μόνιμη αντικατάσταση των μηχανικών κιβωτίων; Δεν αναφέρομαι στον κορεάτικο όμιλο γιατί κάνει χρήση όλων των τύπων (Tuscon full hybrid) ενώ η Mazda είναι μια κατηγορία μόνη της και αυτή την στιγμή δεν θυμάμαι αν το 6χ αυτόματο στα 3/CX3 είναι DCT ή T/C.

      1)Όπως έγραψε ο Φάνης τα γραναζια εφόσον είναι μελετημένα και σχεδιασμένα εφαρμόζουν τέλεια μεταξύ τους και επιμεριζουν το φορτίο. Ο ιμαντας στα cvt είναι πολλά εννομενα ελάσματα μετάλλου σε ειδικό σχήμα τα όποια ενώνονται μεταξύ τους χωρίς κάποια κολλα ή βίδα. Απλά το ενα 'πιέζει' το αλλο και σχηματίζουν έναν ιμάντα. Αυτό το έχουν επιλέξει διοτι ο ιμαντας παίρνει διαφορά σχήματα καθώς πιέζεται από τα τύμπανα του cvt. Σε κάποια cvt όπως αυτα της Subaru αλλά και ένα νέο της hyundai που το φοράει σε νέα μοντέλα π.χ το νέο hyundai a suv, τον ρόλο του ιμάντα τον παίρνει μια ειδικά σχεδιασμένη καδένα. Με σκοπό την αξιοπιστία και αντοχή σε μεγάλα φορτία. Σκέψου ότι όλη η ροπη του κινητηρα επί τον πολλαπλασιασμό της περνάει μέσα από αυτά τα ελάχιστα χιλιοστά της πλαϊνής επιφάνειας των ελασμάτων του ιμάντα. Αυτά τα πλαϊνά είναι 'τρακτερωτά' όπως τα πλαϊνά κουμπάκια στα κινητά για να υπάρχει πρόσφυση. Αν φθαρούν τότε το κιβωτιο 'σπιναρει' ή 'πατιναρει' πιο εύκολα από ότι όταν ηταν καινουργιο

      ***Το λάδι το αποτρεπει αυτό. Τουλάχιστον στην θεωρεια. ***

      ***2)Σωστη η παρατήρηση πως πρέπει να κολυμπά στο λάδι ο μεταλλικός ιμαντας. Στις παλαιότερες γενιές των cvt ο ιμαντας περνούσε μέσα από κάρτερ και λίμνη με λάδι. Αυτή όμως η τεχνοτροπία είχε ως αποτέλεσμα υψηλότερη καταναλωση και χειρότερη απόδοση. Με τον καιρό αναπτύχθηκαν αλλά συστήματα ψεκασμού του λαδιου με μπεκ όπου υπολόγισαν πόσο λάδι χρειαζόταν ο ιμαντας και ψεκαζε. Η φθορά έρχεται διοτι ειναι δύο κινούμενα μέρη όπου το ενα πιέζει το αλλο κατά τη διάρκεια περιστροφής και δημιουργείται τριβη. Το φιλμ λάδιου όμως το αποτρέπει αυτό ως ένα σημείο αλλά και παλι ειναι ο τρόπος λειτουργίας τους που απαιτεί προσοχή και άψογο λάδι. ***

      ***Πολύ σωστά, αν το φροντίζεις με αλλαγές λαδιων θα σε φροντίζει και αυτό με αξιοπιστία. Η αλλαγές λαδιων όμως κοστιζουν ακριβα διοτι απ όσο έχω ψάξει χρειάζεται για μια σωστή αλλαγή λαδιου του κιβωτιου πλύση με έξτρα λάδι που και αυτό πληρώνεται κατά το service. ***

      ***3) Συγκρίνεις χειροκινητο με cvt. Τα cvt παράγουν σε νορμαλ χρήση λιγότερα co2 συγκριτικά με τα ανταγνωγιστικα αυτόματα κιβωτια με μετατροπεα ροπης. Ναι για λόγους προστασίας του ιμάντα έχουν ρίξει την ροπη. Υπολόγισαν πως μεχρι αυτά τα Nm θεωρητικά δεν έχει θέμα αξιοπιστιας, κυρίως ο ιμάντας. Για αυτο θα δεις πως αυτά τα κιβωτια ως επι των πλείστων φοριούνται από πολύ μικρά μοτερ, ατμοσφαιρικά και με λίγα Nm ροπης ***

      ***4) Οπως είπε ο Φάνης, είναι θέμα αυτοκινητιστικού πολιτισμου και επιλογής. Κακά τα ψέματα τα cvt σε απομονώνουν από την άμεση αισθηση του κινητηρα και αυτό το στοιχείο δεν είναι σπορτιφ. Αυτό αντιθέτως σε πολλούς είναι στοιχείο ηρεμίας και πολιτισμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Είναι καθαρά θέμα έρευνας αγοράς και επιλογών των αγοραστών. ***

      ***Να πούμε εδώ πως βελτιώνονται συνεχώς τα cvt. Για παράδειγμα το cvt direct shift της Toyota (οχι το e cvt αλλα το κανονικό cvt που φορά στα μη hybrid οχήματα της) εχει κανει μια πατέντα όπου βελτιώνει θεαματικά την απομόνωση του κινητηρα κατά την κίνηση από στάση. Προσέθεσε μια ακόμα ταχύτητα (ως γρανάζι, δηλαδή όπως τα χειροκίνητα κιβωτια) κατά την κίνηση από στάση. Έτσι υπάρχει άμεση ανταπόκριση χωρίς την αισθηση πατιναρισματος από στάση ενώ μειώνει κατά πολύ την φθορά του ιμάντα διοτι μη ξεχνάμε ότι το μεγαλύτερο φορτίο του ιμάντα και γενικως των κιβωτίων αυτών είναι όταν προσπαθούν να υπέρ νικήσουν την αδράνεια του οχήματος και όλο το φορτίο και η ροπη περνά από εκείνα πλαϊνά σημεία στα ελάσματα. Αν το εξαλείψεις αυτό, με ένα έξτρα γρανάζι όπως η Toyota τότε αλαφραίνεις κατά πολύ τον φόρτο εργασίας του ιμάντα. ***

      Απαντησα εδώ. Όταν μιλάμε για αυτοκίνητα ποιος χεστηκε για το supermarket... Χαχαχα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Κάνει αντίθεση. Όταν όλο το αυτοκίνητο είναι τόσο φουτουριστικό σε κάθε πλευρα του, ένα παλαιακο σημα, κάνει μια ενδιαφέρουσα αντίθεση.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Ένα μέρος θα το κόψουν, θα είναι οι άνθρωποι που θα κάνουν την αλλαγή στην ζωή τους. Πάντοτε υπάρχουν αυτοί οι πελάτες. Αλλά όπως σωστά λέει ο Χάρης το Golf είναι σταθερή αξία για πολλούς.

      Παντως και το golf δεν ειναι πλεον και τόσο παρωχημένο

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Ημιάκαμπτο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Το πιο ωραιο ηταν ότι ένα μεγάλο ποσοστό ιδιόκτητων της σειράς 1, δεν γνώριζε ότι ήταν πισωκινητη... Τόσο καιρό νόμιζαν οδηγούσαν μπροσθιοκινητο.

      Και εκεί κολλάει το επιχείρημα πως δεν πρέπει να μετρουμε τις πωλήσεις ως δείγμα ανωτερότητας ενός αυτοκινήτου.

      Η μεγάλη μάζα των αγοραστών κυριολεκτικά δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα, πόσο μάλλον με τις δικές τους επιλογές ως μια μάζα πελατών, να ορίσουν την συζήτηση ανάμεσα σε ανθρώπους που αγαπούν το αυτοκινητο και το ψάχνουν πολύ παραπάνω.

      Μερικοί δεν μπορούν να το καταλάβουν αυτό το πράγμα. Ή μάλλον το χρησιμοποιούν ως εργαλείο..... Επιχειρηματων 

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Χαχαχα

      Καλό!

      Και εγω εχω τρελα με την καθαριότητα αλλα ρε συ, πόσο μάκα να πιάσει. Καπνίζεις;αν όχι.... Δεν νομίζω.

      Και τώρασε άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας που καθαρίζω τους αερογωγους πάλι το ίδιο κάνω και καθαρίζουν. Τι παραπάνω να εχει το civic. Θα το ξαναδώ στο βιντεο καλύτερα.

      Ενα ακόμα που σκέφτηκα τώρα σαν φλασια είναι αυτό το σαν βούρτσακι που βάζουν κάτι χρώματα στα μάγουλα τους οι γυναίκες. Είχα πιάσει ένα τέτοιο και ήταν πολύ μαλακο. Άνετα θα καθάριζε εκεί μέσα.

      Βασικά μου ηρεθ ιδέα να δοκιμάσω ένα τέτοιο στο αυτοκίνητο μου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Κοίτα όταν βγήκε το 207 είχε γίνει το νούμερο 1 στην Ευρώπη σε πωλήσεις, κερδίζοντας το polo.

      Το ιδιο βλέπουμε σήμερα και στο 2008. Δηλαδη όταν το προϊόν της psa ικανοποιεί πολλά ζητούμενα τότε η εταιρία είναι σε θέση να κερδίσει την vw. Εχουν τα αυτοκινητα της αυτό το capacity

      Πω πω σαν τον Δουβλινεζο έγινα.

      Ίδωμεν.

      Προσωπικά οι χωροι του golf αν είναι μεγαλύτεροι θα με κέρδιζαν.

      Ποτε θα αλλάξει το dsg να ξεσκιστεί σε πωλήσεις..... Απορώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Δεν είναι το Golf!

      Το νέο 308 είναι. Η πρώτη φωτογραφία είναι η προηγούμενη γενιά του 308!!!!

      Φοβερό χρώμα!

      Βασικά η σιλουέτα του, μετά το ξεχείλωμα της από την προηγούμενη γενιά, θυμίζει πάρα πολύ bmw σειρά 1. Ιδιαιτερα την προηγούμενη την πισωκινητη. Το ίδιο και το μεγάλο τούνελ στο κέντρο στο εσωτερικό.

      Δηλαδη αν το κρίνουμε αυστηρά τι έκαναν;

      Χρησιμοποίησαν την σιλουέτα ενός σεξυ πισωκινητου σχήματος, όπως μακρύ καπό, μεγάλο εσωτερικό τούνελ, τρίτη κολώνα κτλ αλλα δεν παρέχουν πίσω κίνηση και ανεξάρτητη ανάρτηση...

      Χμμμμ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Μόνο εγώ βλέπω ως πρόχειρο τον σχεδιασμένο στο μπροστινό μέρος.

      Πολλες γραμμές χωρίς κάποια λογική συνέχεια μεταξύ τους.

      Άκυρο από εμένα στον εμπρόσθιο σχεδιασμό.

      Πιο καλό το tuscon με πιο συγκεκριμένο μοτίβο με ταυτότητα και χαρακτήρα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Οχι εντάξει. Από οδηγική ευχαρίστηση και εγω χειροκινητο ψηφίζω. Ιδιαιτερα τα ιαπωνικα κιβωτια χαίρεσαι να τα οδηγεις. Αλλάζεις χωρίς λόγο σχέση μετάδοση για να νιώσεις την ευχαρίστηση από το κούμπωμα και την κίνηση του καρπού.

      Αλλα οπως λέει και ο τυχεράκιας πιο πάνω, όλα θα γίνουν έτσι. Υβριδικοτετοια.

      Παντως αυτό με τις τιμές οντως έχετε δίκιο.

      Εδω το jazz για τα απλα λαϊκά νέα παιδιά το έκαναν λες και αγοράζεις δεν ξέρω και γω τι. Οκ καλό είναι, honda είναι άλλωστε, αλλά εδώ στην Ελλάδα είναι ακριβοτερο από ότι για παράδειγμα στη Ιταλία!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Wow αλα tesla.

      Να αυτές θα είναι οι μεγάλες διαφορές με το σημερινό.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Saba κολπάκι.

      Πάρε τα swiffer για το σπίτι, εκείνα που ναι σαν ξεσκονοπανα και το περνάς και καθαρίζουν αμέσως.

      Η πάρε ένα πινέλο που βάφουν. Αμέσως θα καθαρίσουν.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Και τα υβριδικα έχουν αυτόν τον συμπλεκτη... Παίζει όμως άλλο ρόλο από αυτό που ίσως πιστεύουν οι περισσότεροι.

      Σωστός!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Opel Astra L (2021)

      Για εμάς τους φτωχούς το Astra και το bravo θα ειναι καλές περιπτώσεις. Βασικά υποπτεύομαι πως το bravo θα ειναι το καταλληλοτερο για την ελληνική αγορά. (τιμή και σχεδίαση)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Honda Civic (FE/FL - 2021) Forum

      Μπραβο. Παλεύω με συγγενή να τον πείσω αλλά είναι δυακολο. Εγώ ευτυχώς δεν. Από τη στιγμή που κάνει κακό τελείωσε δεν υπάρχει λόγος καν να το ξεκινήσω. Και την υγεία και τα λεφτά σου χαλάς.

      Τεσπα.

      Εφόσον η κατάσταση πάει για αυτόματα κιβωτια τότε έκανε καλή επιλογή η honda. Θεωτηρικτα θα είναι πολύ αξιόπιστο.

      Παντως και το κιβτιο αυτό έχει τεχνικές αλλαγές σχέσεων. Δεν μουγκριζει σαν το e cvt της Toyota.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Opel Astra L (2021)

      Θα βγει 308 cross;;;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)

      Saba, ο Τόμας έχει πόδια σχεδόν διμέτρου μεσογειακου. Για παράδειγμα στην Κουλα που έχει τεράστιους χωρους είχε τα πόδια του όπως στου 308,οποτε θέλω να πιστεύω πως θα έχει χωρους.

      Απο σχεδίαση σκίζει το αυτοκινητο. Όπως λες, και αν μάλιστα ταξιδευεις μονι σε αυτοκίνητο δρόμους δεν έχει νόημα το suv.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: DS4 2021

      Το active scan είναι το σύστημα που διαβαζει τον δρομο για τις αναρτήσεις. Στο ds7 εμφανίστηκε.

      Αυτο το augmented hud... Πρέπει να είναι καταπληκτικό.

      Γενικα πάρα πολύ ωραίο αυτοκίνητο....

      Το cross ποιο είναι;

      Εδω με το Α3. Εμφανισιακά τουλάχιστον εκτος καποια ωραία σημεία του audi, το ds4 το εχει σβήσει.

      Να το καλο του ανταγωνισμού, ισως βελτιωθούν και τα audi αισθητικά

      Youtube Video

      Υ. Γ. 1Ημιακαπτο έχει το ds4;

      Υ. Γ.2 κατι μου λεει πως με 30.000 μια χαρά έκδοση θα μπορείς να αγοράσεις με κάποιον 1.5 hdi

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • RE: KIA SPORTAGE 2021

      Δεν είναι κάπως η μούρη του;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      L
      lap
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 598
    • 599
    • 1 / 599
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr