Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 19
    • Best 0
    • Groups 0

    kournik

    @kournik

    Εκπαιδευτικός

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    19
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Χαλάνδρι

    kournik Unfollow Follow

    Latest posts made by kournik

    • RE: Volvo V40

      Γνωρίζει κανείς αν η ρύθμιση της υποβοήθησης στο τιμόνι του V40 είναι standard; Δεν αναφέρεται σε κανένα επίπεδο εξοπλισμού στο site της Volvo.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kournik
    • RE: Volvo V40

      Ο χρήστης tempo έγραψε:
      δηλαδή για να καταλάβω, αν βάλεις μια θερμοκρασία καμπίνας που θέλεις είτε το ECC ή το ETC θα έχει ως στόχο να φτάσει στην συγκεκριμένη θερμοκρασία και έπειτε να την διατηρήσει. Απλά το ECC έχει την δυνατότητα auto mode που καθορίζει μόνο του ροή κλπ καθώς και διζωνικό σύστημα και ντουλαπάκι που ψύχεται.

      Ας ελπίσουμε να είναι έτσι . . .

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kournik
    • RE: Volvo V40

      Ο χρήστης tempo έγραψε:
      καλημέρα, είχαμε μια συζήτηση με ένα φίλο για το V40 και τον κλιματισμό....

      μπορεί κανεις να μου πει την διαφορά ανάμεσα στο ECC και ETC που βλέπω στα χαρακτηριστικά του v40?

      το v40 livestyl τι απο τα δύο έχει (ECC ή ETC)?

      μπορείς να βαλεις extra ECC (απο ότι έχω καταλάβει είναι ο κανονικός κλιματισμός) και με τι κόστος;

      ευχαριστώ

      Η έκδοση livstyl νομίζω έχει ETC. ECC είναι ο διζωνικός κλιματισμός και χρεώνεται, νομίζω, 385 ευρω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kournik
    • RE: Volvo V40

      Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:

      Δόθηκε η παραγγελία για ένα V40 T3 έκδοσης livstyl. Χρόνος παράδοσης τρεις μήνες
      Δυστυχώς χρειάζεται μεγάλη υπομονή, ελπίζω το αυτοκίνητο να αξίζει την αναμονή.

      Με το καλό να το δεχτείς. Πολύ καλή επιλογή και ναι την αξίζει την αναμονή. Εγώ περίμενα 4 μήνες

      Αλήθεια γιατί Τ και όχι D?

      Νομίζω ότι δεν θα το άντεχα το D, το προηγούμενο αυτοκίνητο μου είχε 270 άλογα και 40 κιλά ροπή, οπότε η διαφορά θα ήταν χαοτική. Η αλήθεια είναι βέβαια ότι θέλω να αλλάξω συνήθειες και να . . . ηρεμήσω λιγάκι, για αυτό πιστεύω ότι η επιλογή του Τ3 είναι ιδανική (αφήνει δε και ανοικτό το ενδεχόμενο περαιτέρω αναβάθμισης )
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kournik
    • RE: Volvo V40

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
      Και λίγοι είναι οι 3 μήνες. Έχει τύχει να περιμένω 8 μήνες... Με το καλό να παραλάβεις kournik!

      Ευχαριστώ πολύ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kournik
    • RE: Volvo V40

      Δόθηκε η παραγγελία για ένα V40 T3 έκδοσης livstyl. Χρόνος παράδοσης τρεις μήνες
      Δυστυχώς χρειάζεται μεγάλη υπομονή, ελπίζω το αυτοκίνητο να αξίζει την αναμονή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kournik
    • RE: Διακοπές (καλοκαιρινές-χειμερινές)

      Εμένα η Νάξος μου άρεσε πολύ. Ίσως να έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι μου θύμισε αρκετά την Κρήτη, από την οποία κατάγομαι.
      Όμορφη Χώρα, πολύ ωραίες παραλίες (Αγ. Προκόπιος - πλάκα), σχετικά φτηνό και καλό φαγητό.
      Το σημαντικότερο πλεονέκτημα είναι ότι μπορείς εύκολα να 'πεταχτείς' έστω και για μια μέρα σε κάποια από τις γειτονικές μικρές Κυκλάδες (Ηρακλειά - Κουφονήσια κ.λ.π.) και να κολυμπήσεις στις, ίσως, ομορφότερες παραλίες της Ελλάδας.
      Μειονέκτημα οι χωματόδρομοι.

      posted in Αντίλογος
      K
      kournik
    • RE: Octavia 5

      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

      Δηλαδή το GTi δεν είναι μούτρα μούτρα;
      Έχει λιγότερη δύναμη μπροστά;

      Κι ομως, καμια σχεση Νικο...Πολυ χειροτερο το RS..Γενικα ειναι μια χαρα για καποιον που θελει τους χωρους και το γκαζι, αλλα δεν ζηταει πολλα..Υπο πιεση δεν εμπνεει καθολου..ειδικα το αργο τιμονι....με αλλη αναρτηση, σινεμπλοκ, ψαλιδια απο S3, χοντρυτερες αντιστρεπτικες, αλλο αυτοκινητο... Αλλα η ανεση

      Διαφωνώ κάθετα,
      έχω το RS και η άποψη μου είναι ότι το αδικείς το αυτοκίνητο με την κριτική σου.
      Θεωρώ ότι είναι ένα πολύ καλοστημένο σενταν, πατάει καλά στο δρόμο και συνδυάζει αρκετά ικανοποιητικά άνεση και κράτημα.
      Φυσικά δεν είναι ούτε type-R ούτε S3, όμως δεν είναι αυτός ο στόχος του. Πιστεύω ότι δεν υστερεί ιδιαίτερα σε σχέση με το gti. Ιδιαίτερα αν έχεις οικογένεια, είναι εξαιρετική επιλογή.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kournik
    • RE: Περί σούπερ αμόλυβδης

      Εγώ, πάντως, σε δίλιτρο turbo με πρόγραμμα, όσες φορές (λίγες είναι η αλήθεια) έβαλα 95αρα, παρατήρησα σημαντική διαφορά στην απόδοση του αυτοκινήτου και δεν πιστεύω ότι έχει να κάνει με placebo.
      Από την άλλη οι τιμές της super αμόλυβδης σε εταιρίες όπως Ελιν, Revoil, Aegean κ.λ.π. προσεγγίζουν τις αντίστοιχες της απλής σε Bp, Shell κ.λ.π., οπότε για μένα η επιλογή είναι μονόδρομος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kournik
    • RE: Οικογενειακο αυτοκινητο

      Suberp και πολυτέλεια είναι έννοιες διαμετρικά αντίθετες. Πήγαινε και κάνε πως τραβάς λίγο την ταπετσαρία του - αυτό που κάνουν τα μικρά παιδιά δλδ - και θα δεις πως ζαρώνει. Σε 6 μήνες - 1 χρόνο μ΄ αυτή την χρήση θα ΄χεις μια ωραία ..πατσαβούρα.

      Δε γίνεται να σε νοιάζει η πολυτέλεια και η αθόρυβη καμπίνα και να κοιτάς skoda. Από κάπουν πρέπει να σώσουν λεφτά οι άνθρωποι για να βγει η διαφορά τιμής με την Audi δε νομίζεις;

      Διαφωνώ κάθετα, είχα στην κατοχή μου τα τελευταία 9 χρόνια διάφορα μοντέλα της Skoda και αυτό που γράφεις δεν το παρατήρησα ποτέ και πουθενά. Πιστεύω πως τα μοντέλα της συγκεκριμένης εταιρίας έχουν έναν από τους υψηλότερους δείκτες value for money. Συγνώμη για το off topic.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      K
      kournik
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr