Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    J
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 18
    • Best 0
    • Groups 0

    johnjim

    @johnjim

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    18
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    johnjim Unfollow Follow

    Latest posts made by johnjim

    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ok απλά λέω ότι τη συγκεκριμένη μονάδα δεν την κατασκευάζει η Seat αλλά κάποια προμηθεύτρια εταιρία που μπορεί να είναι η Sony, η Grundig, η Blaupunkt κά . Εκεί εντοπίζεται το όποιο κατά περίπτωση κατασκευαστικό σφάλμα.
      Γι' αυτό και η εδώ αντιπροσωπεία της Seat και της όποιας άλλης μάρκας δε θα κάτσει ποτέ να ασχοληθεί και να επισκευάσει το όποιο εργοστασιακό ηχοσύστημα, παρά κάνει αντικατάσταση εξ ολοκλήρου.

      Η Seat και η VW δίνουν τις προδιαγραφές και αυτές δεν είναι οι λεγόμενες 'εργοστασιακές' στα απολύτως βασικά που συνηθίζουν άλλες μάρκες, αλλά αρκετά υψηλού επιπέδου (σε απόδοση και χαρακτηριστικά): ποιοτικά ηχοσυστήματα που μπορούν να καλύψουν και με το παραπάνω τη μεγαλύτερη μερίδα του αγοραστικού κοινού. Από εκεί και μετά η όποια εφαρμογή των στάνταρντ εξαρτάται από τον προμηθευτή-κατασκευαστή και αυτό μάλιστα μπορεί να ποικίλλει από παρτίδα σε παρτίδα όπως συμβαίνει άλλωστε σε όλα τα ηλεκτρονικά. (Τυπικά τέτοια μπορεί να είναι μια ελαττωματική κεφαλή λέιζερ.)

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      johnjim
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

      Τα ηχοσυστήματα της Seat (δεν ξέρω για τις άλλες) παραδοσιακά είναι γτπκ (εγώ άλλαξα 2 μέσα στην εγγύηση μέχρι να βάλω in-car entertainment έναν φίλο μου που τραγουδάει ωραία). Άλλαξε το σβέλτα.

      Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω.
      Τα ηχοσυστήματα της Seat είναι από τα καλύτερα που τοποθετούνται εργοστασιακά σε αυτοκίνητα της κατηγορίας. Δεν ξέρω σε ποια περίπτωση έπεσες , αλλά μάλλον θα πρέπει να ήταν περίπτωση (ολόκληρη παρτίδα ίσως;) . Ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού πολλές φορές τοποθετούνται διαφορετικά εργοστασιακά ηχοσυστήματα, οπότε άλλο το φτηνιάρικο με τα 4 ηχεία στη βασική έκδοση και άλλο το καλύτερο μοντέλο με τις περισσότερες λειτουργίες και με τα 8 ή 10 ηχεία σε μια πιο ακριβή έκδοση.

      Και μάλιστα πρόκειται για γνωστές μάρκες ηλεκτρονικών πχ στην πρόσοψη μπορεί να φαίνεται που γράφει Seat αλλά όταν το τραβήξεις έξω θα δεις κάπου που θα έχει το αυτοκόλλητο της μάρκας του ( Grundig, Sony κλπ ) .
      Οπότε το να πετάξεις το εργοστασιακό που θα 'ναι στην πραγματικότητα πχ Sony για να βάλεις στη θέση του κάποιο άλλο Sony aftermarket δεν έχει και πολύ νόημα εκτός αν δεν έχεις πού να σκορπάς τα λεφτά σου ή θα αισθάνεσαι ψυχολογικά καλύτερα αν στην πρόσοψη δεν γράφει Seat αλλά Sony (εδώ θα έχεις πάρει ολόκληρο αυτοκίνητο, στο ηχοσύστημα όμως να σε πειράζει το σήμα; It makes no sense. ) .
      Άσε που θα πρέπει να ξηλώσεις το ταμπλό και δε θα κάθεται και τόσο καλά, ή δε θα συνεργάζεται με τα υπόλοιπα συστήματα του αυτοκινήτου (αυξομείωση έντασης με την ταχύτητα, προεγκατάσταση τηλεφώνου-bluetooth-usb-υποδοχές ακουστικών, ενδείξεις ηχοσυστήματος στον πίνακα οργάνων, παρεμβολές στα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου-ABS κλπ) .

      Τώρα αν ήθελες κάτι με περισσότερες λειτουργίες ( dvd, navigation ) και extreme απόδοση , τότε πάω πάσο. Αλλά και πάλι για κάποιον που επιλέγει τον εξοπλισμό και δεν αγοραζει ετοιμοπαράδοτο, πάλι υπάρχουν εργοστασιακά navigation από τη Seat ίδια με της VW, ίσως ακριβά αλλά αν υπολογίσει κάποιος ότι θα πληρώσει στην τιμή του αυτοκινήτου το μαμά ηχοσύστημα (που στην τελική θα το πετάξει) και θα ξαναπληρώσει aftermarket νέο ηχοσύστημα και εγκατάσταση για να του ξηλώσουν-καγκουρέψουν το ταμπλό, τότε για μένα αλλάζουν τα πράγματα.
      (Είναι φανερό πως προτιμώ τα εργοστασιακά, ε;)

      Τα ίδια ισχύουν και τα ηχοσυστήματα της VW.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      johnjim
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ο χρήστης elteo έγραψε:

      Καλοτάξιδο !
      Ένα καλό και ένα :

      Πρώτα το , επιβεβαιώθηκε σήμερα από επίσημα πλέον χείλη στο σαλόνι της Βαρκελώνης αυτό που ήταν ήδη γνωστό και αναμενόμενο, ότι δηλαδή μέσα στο 2011 έρχεται το Leon III .

      Το καλό είναι ότι το Leon σχεδιαστικά και τεχνολογικά φυσάει αφού παρά τα χρονάκια του εξακολουθεί όχι απλά να είναι μοντέρνο αλλά και να οδηγεί τις εξελίξεις . Απόδειξη σού παραθέτω με τη φωτό του νέου και υποτίθεται μοντέρνου ( σε σχεση με το τωρινό ) Άστρα που εμφανισιακά βαδίζει στην πεπατημένη του Λεόν (για να μην πω ότι πρόκειται για σκέτη αντιγραφή!) .
      Και όταν θα έχεις το χρόνο σκάλισε το Λεονάκι και θα διαπιστώσεις παντού σηματάκια VW/Audi μέχρι και στο βιβλιαράκι των οδηγιών ... Εκεί θα δεις ότι το Λεόν είναι ένα Golf με άλλο περιτύλιγμα!


      το ξερώ ότι έρχεται το φ/λ ...έχω δει φωτό. Εξωτερικά δεν αλλάζει. Μόνη σημαντική αλλαγή είναι το dsg σε όλα και το ΧDS ένας προσωμοιοτής ηλεκτρονικού μπλοκέ. Ευχαριστώ για την ευχή.

      ...

      Πρώτες εντυπώσεις ...σφικτό χωρίς να με πειράζει προσωπικά, καλύτερη ποιότητα από Σιτροέν, άθλιο ηχοσύστημα, τρομερά καθίσματα, απίστευτα ήσυχο μοτέρ που ίσα που την παλεύω να μην το σκισω...τραβά από τις 1000σαλ αχ ρε μαμημένο στρώσιμο και μανουαλ κιβώτιο που κουμπώνει πολύυυυ καλύτερα από το σ4.

      Βασικά εγώ αναφερόμουν ...στην τρίτη γενιά του Λεόν, όχι στο facelift της δεύτερης που θα έρθει μάλλον μέχρι το τέλος του έτους. Αλλά επαναλαμβάνω, το Λεόν φυσάει και τεχνολογικά και εμφανισιακά , όταν κάτι μελλοντικά Astra θα προσπαθούν να του μοιάσουν η Σέατ θα έχει βγάλει νέα γενιά και θα είναι πάλι πολύ μπροστά από τους υπόλοιπους.

      Και όσο για την ποιότητα κατασκευής είναι γνωστό ότι τα Σέατ είναι παρεξηγημένα , κάτι που φαίνεται κατά καιρούς και μέσα από το φόρουμ αυτό.
      Πχ έχουν πλαστικά που επιφανειακά μπορεί να είναι σκληρά ή οι χρωματισμοί τους να τα αδικούν στο μάτι, αυτό δε σημαίνει ότι το αμάξι δεν είναι καλοκατασκευασμένο και ότι δεν κουβαλάει πολλά πολλά κιλά τεχνολογίας, ότι η αξιοπιστία είναι για τα μπάζα, ότι υστερεί σε ηχομόνωση, ότι δεν έχει στήσιμο και επιδόσεις κλπ.
      Ίσα ίσα που και εσύ elteo τώρα έχεις την ευκαιρία να το διαπιστώσεις ότι το αμάξι είναι από το σασί μέχρι τα ηλεκτρομηχανικά ένα copy-paste από Golf-A3 (όσο καλό ή κακό μπορεί να το θεωρείς αυτό - put the blame on VW ) , που διαφέρει στα πλαστικά στο σαλόνι.
      Ή το σχέδιο να μην αρέσει , αλλά δηλαδή τα ίδια δε λέγανε αρχικά και για το σημερινό Λεόν όταν πρωτοβγήκε
      (άσχετα που τώρα όλοι το βλέπουν πανέμορφο) ή μήπως είναι όλα τα μοντέλα της Σέατ σαν το τελευταίο Τολέντο που αντικειμενικά όντως δε βλεπεται ή σαν το 5θυρο Ίμπιζα (ε να μην κάνει και η Σέατ ατοπήματα, εδώ κάνουν άλλοι ονόματα δε λέμε... ) ; Φαντάζομαι τα ίδια θα λέμε και για το 3θυρο Ίμπιζα , όταν μετά από λίγο καιρό θα το βλέπουμε συχνότερα στο δρόμο και όχι από φωτογραφίες στο ίντερνετ (με την ευκαιρία το είδα σε μαύρο και είναι πανέμορφο! ) , μια και μέχρι το τέλος του έτους θα έχουν μπει και οι νέοι κινητήρες (από TSI μέχρι diesel common rail ) .

      Elteo για το ηχοσύστημα μου κάνει εντύπωση που δεν είναι καλό γιατί πίστευα ότι τα εργοστασιακά του VW group είναι φοβερά σε απόδοση. Μήπως στη συγκεριμένο Λεόν που πήρες δεν είναι εργοστασιακό ή δεν είναι η καλύτερη έκδοση του εργοστασιακού ηχοσυστήματος ;
      Διάβασε το manual , είμαι σίγουρος ότι έχει πολλά γκατζετάκια για να ασχοληθείς - ορισμένα ηλεκτρονικά τα έχουν κλειδωμένα από την αντιπροσωπεία , μπορείς να τα ξεκλειδώσεις αν το ζητήσεις μόλις το συνδέσουν σε ένα εγκέφαλο.
      Κατά τα άλλα πρόσεξε το Λέοντα και βάζε του πάντα τη σωστή βενζίνη - είναι κουκλί και είναι αμαρτία... !
      Καλά ταξίδια!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      johnjim
    • RE: Βαλτε μια φωτο απο το αυτοκινητο σας!

      Ο χρήστης elteo έγραψε:
      μια πρωτη προχειρη !!!

      ...

      Καλοτάξιδο !
      Ένα καλό και ένα :

      Πρώτα το , επιβεβαιώθηκε σήμερα από επίσημα πλέον χείλη στο σαλόνι της Βαρκελώνης αυτό που ήταν ήδη γνωστό και αναμενόμενο, ότι δηλαδή μέσα στο 2011 έρχεται το Leon III .

      Το καλό είναι ότι το Leon σχεδιαστικά και τεχνολογικά φυσάει αφού παρά τα χρονάκια του εξακολουθεί όχι απλά να είναι μοντέρνο αλλά και να οδηγεί τις εξελίξεις . Απόδειξη σού παραθέτω με τη φωτό του νέου και υποτίθεται μοντέρνου ( σε σχεση με το τωρινό ) Άστρα που εμφανισιακά βαδίζει στην πεπατημένη του Λεόν (για να μην πω ότι πρόκειται για σκέτη αντιγραφή!) .
      Και όταν θα έχεις το χρόνο σκάλισε το Λεονάκι και θα διαπιστώσεις παντού σηματάκια VW/Audi μέχρι και στο βιβλιαράκι των οδηγιών ... Εκεί θα δεις ότι το Λεόν είναι ένα Golf με άλλο περιτύλιγμα!


      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      johnjim
    • RE: Σε ύφεση η αγορά αυτοκινήτου

      Θα ήθελα πολυ να σου απαντήσω τώρα για να μη νομίσεις ότι δείχνω να σε αγνοώ αλλά δεν έχω χρόνο γι' αυτό θα σου επαναλάβω αυτά που σου έχω πει για να ξαναδεις ότι έχω δίκιο και πως Η SKODA ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΜΑΡΚΑ ΤΟΥ VW GROUP ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΠΛΕΟΝ ΕΝΤΟΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΚΟΛΠΟΥΣ ΤΗΣ VW ΜΕ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΠΟΥ ΧΑΝΕΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ( οι VW και AUDI αύξησαν το μερίδιό τους φέτος και η SEAT το διατήρησε σταθερό ενώ η SKODA πανευρωπαϊκά είναι η μόνη μάρκα του group που πέφτει χάνοντας ποσοστό από την πίτα της αγοράς με επίσημα στοιχεία ) , γι' αυτό θα σου επαναλάβω όσα σου είπα .

      Ε καλά ας μη λέμε και ό,τι θέλουμε...
      Μόνο στη φαντασία η Skoda αυξάνει τα ποσοστά της στη Δυτική Ευρώπη...
      Όσο για τις φωνές που ακούγονται, πρέπει να είναι από τη μεριά Skodόπληκτων προς τα αυτιά ευήκοων Skodόφιλων!

      Ακόμα και από το αγγλικό Autocar (όπου στην Αγγλία η Skoda έχει καλύτερο image από τη Seat) διαβάζω:
      http://www.autocar.co.uk/blogs/autocarc ... round.aspx

      'Seat's turnaround'
      δηλαδή η ανατροπή της Seat

      'Remember the rumours about VW selling Seat to the Chinese?
      According to senior company sources it was never quite that bad.'
      δηλαδή ποτέ δεν ήταν τόσο άσχημα η Seat ώστε να ίσχυαν οι φήμες που έλεγαν ότι η VW θα την πούλαγε σε Κινέζους.

      'despite the Spanish market being in a worse state that ours, the future looks a lot brighter for Seat now.
      Erich Schmidt the charismatic boss has turned it around.'
      δηλαδή παρολο pου η Ισπανική αγορά βρίσκεται σε χειρότερη κατάσταση από την αγγλική, το μέλλον προμηνύεται πιο λαμπρό τώρα για τη Seat. **Ο χαρισματικός Erich Schmidt κατάφερε να φέρει την ανατροπή
      **

      Σχετικά με το παρόν και το μέλλον της Seat μέσα στο VW group πολλά ειπώθηκαν στο παρελθόν που δεν ήταν αλήθεια (όπως αποδείχθηκε και στην πράξη) όταν τα τελευταία 5 χρόνια η Skoda ξεπέρασε σε πωλήσεις τη Seat . Ένας λόγος που η VW αγόρασε αρχικά τη Seat από τη δεκαετία του '80 κιόλας είναι ότι χρειάζεται να έχει έντονη παρουσία στην τεράστια αγορά της Ισπανίας γι' αυτό (και για πολλούς ακόμα λόγους) δε θέλει να την ...πουλήσει (ενδεικτικά οι πωλησεις αυτοκινήτων πέρυσι στην Ισπανία ήταν οσο περίπου σε ολόκληρη την Ανατολική Ευρώπη, αν λέει κάτι...) .
      Σήμερα όμως μια τέτοια συζήτηση δεν έχει ούτε καν νόημα (γιατί δηλαδή η VW να θέλει να χαρίσει τεχνογνωσία πχ της Audi σε κάποιον τρίτο ή όταν επενδύει στη μαρκα με νέα μοντέλα πχ στο Ibiza με το νέο πάτωμα και το Fabia2 να έχει το παλιό) , μάλιστα τη στιγμή που τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά...

      http://www.acea.be/images/uploads/files ... 2-0901.pdf

      Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του European Automobile Manufacturers' Association (στον οποίο μετέχει και το VW group) για τον Ιανουάριο 2009 , πανευρωπαϊκά (συμπεριλαμβανομένης και της Ανατολικής Ευρώπης) η Seat πούλησε 21.802 αυτοκίνητα (-27,3%) από 29.969 τον 1/2008 και η Skoda 25.177 (-35,9%) από 39.299 το 2008 αντίστοιχα, όταν οι πωλήσεις του VW group συνολικά βρίσκονται στο -20,1%. **Η πτώση των πωλήσεων της Seat βρίσκεται στο μέσο όρο πτώσης της αγοράς με απόλυτα νούμερα (-27,0%) , ενώ της Skoda πιο πάνω στο -35,9%. **

      Συνολικά στην Ευρώπη η Seat κράτησε το μερίδιό της στο 2,3% μένοντας σταθερή σε σχέση με πέρυσι, ενώ η Skoda παρουσίασε μείωση στο 2,6% από το περυσινό 3,0% ( οι VW και Audi αύξησαν τα ποσοστά τους από 9,9 σε 11,1 και από 3,7 σε 4,8 αντίστοιχα ) . Στη Δυτική Ευρώπη μάλιστα η Seat πούλησε 20.731 αυτοκίνητα (στο 2,3% σταθερή σε σχέση με πέρυσι) , παραδοσιακά περισσότερα από τη Skoda (με 17.701 αυτοκίνητα και πτώση στο 2,0% από 2,2% πέρυσι) , οι δε VW και Audi αύξησαν τα ποσοστά τους.

      Ένα ακόμα στοιχείο που συγκριτικά με τη Skoda μετράει στα υπέρ της Seat είναι και το γεγονός πως έφερε αυτά τα 'μέτρια' αποτελέσματα εν μέσω κρίσης παρόλο που η κύρια αγορά της η Ισπανία - η οποία είναι και μία από τις μεγαλύτερες σε απόλυτους αριθμούς αγορές της Ευρώπης σε αντίθεση με την εγχώρια μικρή αγορά της Τσεχίας - παρουσίασε καθίζηση -41,6% (στην Τσεχία η αντίστοιχη πτώση της αγοράς το Γενάρη ήταν στο -12,3% από τις πιο ελαφριές μειώσεις στην Ευρώπη) , κάτι που σημαίνει πως η Seat παρέμεινε σταθερή απ'τη μία χωρίς να επηρεάζεται σημαντικά από την πτώση των πωλήσεων στην Ισπανία και από την άλλη κατάφερε να πουλήσει αναλογικά περισσότερα αυτοκίνητα στο εξωτερικό από ό,τι στο εσωτερικό .

      Η ψαλίδα στις πωλήσεις μεταξύ Seat και Skoda σε απόλυτους αριθμούς έκλεισε σε μεγάλο βαθμό κάτι που δείχνει ότι η κρίση μπορεί να χτύπησε καίρια τη Skoda, χωρίς αυτό όμως να αρκεί από μόνο του για να δικαιολογήσει την πτώση της Skoda: σε ολόκληρη την Ανατολική Ευρώπη , όπου παίζει κυρίαρχο ρόλο η Skoda , οι πωλήσεις σημείωσαν κάμψη κατά -34.552 αυτοκίνητα , όμως η αντίστοιχη στην Ισπανία μόνο , όπου απευθύνεται η Seat , ήταν ακόμα μεγαλύτερη με -42.236 αυτοκίνητα και η Seat δεν έχασε αλλά παρέμεινε παρόλα αυτά σταθερή στο ποσοστό της στην αγορά.

      Στη Δυτική Ευρώπη για την οποία δίνει στοιχεία ο European Automobile Manufacturers' Association , η Seat είναι και φέτος μπροστά από τη Skoda χάρη και στις πολύ υψηλές πωλήσεις του νέου Ibiza όπως σε χώρες σαν την Αυστρία και την Ολλανδία, ενώ το μέλλον προβλέπεται ακόμα πιο ευοίωνο αφού δεν έχουν μετρήσει στις πωλήσεις τα μοντέλα που θα προστεθούν στη γκάμα μέσα στα επόμενα δυο χρόνια όπως η πλήρης γκάμα του Ibiza με τις 3θυρες-5θυρες εκδόσεις , το Exeo (ό,τι πουλήσει, γιατί όχι;) , το νέο Alhambra, το Tribu κά ( στις πωλήσεις της Skoda συμπεριλαμβάνεται ήδη το νέο Superb, ενώ αναμένεται μελλοντικά το Yeti ).

      Επομένως το μέλλον της Seat πλέον μόνο θετικά απασχολεί τους ιθύνοντες της VW, ενώ για τη Skoda τα πράγματα δεν είναι όπως πριν μια και είναι η μόνη mainstream εταιρεία του group που εμφάνισε τέτοια αρνητική πορεία στις πωλήσεις.

      Πιο συγκεκριμένα υπόσχομαι να σου απαντησω άμεσα , αν μπορέσω ίσως και εντός της ημέρας.
      Καλά να περάσεις σήμερα!

      posted in Περί αυτοκίνησης
      J
      johnjim
    • RE: Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps(134ps) i 160ps(173ps)

      Ο χρήστης dstou έγραψε:

      H υπόσταση της Opel είναι απόλυτα σαφής εδώ και 80 χρόνια. Είναι μια εταιρεία που ανήκει κατά 100% στην GM. Period....
      ...Και όσα εξέλιξε η ίδια η Όπελ...

      Μην είσαι τόσο αυστηρός γιατί δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι. Η Opel παράγει αυτοκίνητα κάτω από ένα σχήμα που περιλαμβάνει τμήματα σχεδιασμού και εξέλιξης τεχνολογίας (που ανήκουν άμεσα στη GM και όχι έμμεσα μέσω της Opel) αλλά και ένα διακριτό κομμάτι που κατασκευάζει τα αυτοκίνητα στα εργοστάσια της Opel και της GM εντός και εκτός Γερμανίας. Όσο η Opel ανήκει 100% στη GM όλα έχουν καλώς, δεν τίθεται θέμα. Όμως **αυτό που ονομάζουμε Opel και η GM εννοεί Opel και θέλει να πουλήσει ένα ποσοστό , αφορά μόνο το brand name 'Opel' και το κομμάτι των εργοστασίων στη Γερμανία. Το τμήμα εξέλιξης και σχεδιασμού είναι χωριστή επιχείρηση και δεν ανήκει στην Opel αλλά στη GM, και η GM εκχωρεί τα δικαιώματα χρήσης στη θυγατρική της Opel. ** Και εδώ - αν ποτέ ετίθετο θέμα - θα ξεκινούσαν οι διαπραγματεύσεις ... Ο οποιοσδήποτε νέος μέτοχος δε θα ήθελε μια Opel-κουφάρι απογυμνωμένη από τα τμήματα εξέλιξης τεχνολογίας χωρίς καμία δυνατότητα σχεδιασμού μελλοντικών μοντέλων, που θα είχε απόλυτη εξάρτηση και θα πλήρωνε δικαιώματα στη GM για να κατασκευάζει ακόμα και τα τωρινά αυτοκίνητα στη γκάμα της , για πολλούς και ευνόητους λόγους. Από την άλλη η GM δε θέλει να πουλήσει αυτό ακριβώς το τμήμα γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν καταστροφικό για την ίδια αλλά και τις θυγατρικές της πχ τις Vauxhall, Chevrolet, Saturn κλπ . Δεν είναι καθόλου απλά τα πράγματα γιατί φαίνεται πως ακόμα και τα οικονομικά της Opel περνούν πρώτα από τα ταμεία της GM με περίεργους κωδικούς και πιστώσεις για τους οποίους δεν έχουν δοθεί πλήρεις εξηγήσεις στη Γερμανία. Δεν είναι λοιπόν η Opel ο τύπος της ημιανεξάρτητης θυγατρικής που αποδίδει απλώς τα κέρδη στο μέτοχό της τη GM, ώστε αύριο κιόλας να μπορεί να βαδίσει κάτω από νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς πάνω σε υγιείς βάσεις για το μέλλον της.

      Γι' αυτό το βλέπω δύσκολο αν δεν αλλάξει κάτι στο πακέτο που θα προσφέρει η GM στο νέο μέτοχο - είτε λέγεται Γερμανικό δημόσιο είτε κάποιος ιδιώτης - να ευοδωθεί κάποια συμφωνία ή να δεχθεί την ενίσχυση που θέλει από τη Γερμανική κυβέρνηση . Επομένως η GM θα πρέπει να προσφέρει εκτός από τα εργοστάσια Opel στη Γερμανία και δεύτερο περιουσιακό της στοιχείο που τής ανήκει και είναι οι υποδομές εξέλιξης τεχνολογίας που έχουν να κάνουν με την Opel μαζί με πνευματικά δικαιώματα ( κάτι που θα ισοδυναμύσε με αυτοκτονία για τον όμιλο GM ) .

      Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδή...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      johnjim
    • RE: Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps(134ps) i 160ps(173ps)

      Πετάμε πρώτα μια αηδιούλα - θέλω να ελπίζω από κακή πληροφόρηση - για το ποιο είναι το δήθεν πρόβλημα της VW όταν το πραγματικό πρόβλημα σήμερα είναι η Skoda με το ρυθμό που χάνει πωλήσεις και ποσοστό στην αγορά ( η Skoda είναι η μόνη mainstream μάρκα του VW group που εμφανίζει μείωση του μεριδίου της , και την ιδια στιγμή η VW και η Audi έχουν αύξηση ) σε Δυτική και Ανατολική Ευρώπη ... και μετά που δεν έχουμε τί να πούμε στους πραγματικούς αριθμούς πετάμε και μια παραπομπή σε ένα γενικό τόπικ που μιλάει αόριστα για την κριση και δεν έχει να κάνει σχέση - έστω για να δικαιολογήσουμε αυτό που είπαμε - με τη Seat συγκεκριμενα ( η οποία στο τέλος τέλος μένει κατά το δυνατόν ανεπηρέαστη από την κρίση αφού πανευρωπαϊκά διατηρεί το μερίδιό της στα αυτοκίνητα που πωλούνται ) .

      Τέλος πάντων αφού βλέπω ότι και εσύ δε θές να συνεχίσεις , το σταματάω εδώ .
      Απλά να μη λέμε ό,τι θέμε , δεν πρέπει... δεν είναι σωστό.

      Για να επιστρέψουμε κάπως στο θέμα , δε νομίζω ότι αξίζει ανησυχία για το μέλλον της Opel με την ανεξαρτητοποίηση από τη GM γιατί πολύ απλά δε νομίζω να τίθεται θέμα , εταιρείες με μεγάλο brand name και οικονομοτεχνικά να το δει κανείς δε συμφέρει κανένα να χαθούν από το προσκήνιο .

      Αυτό που διαβάζω σε ξένα sites όμως είναι ότι η GM την έχει στραγγαλίσει κυριολεκτικά και εξηγούμαι:
      H Opel σαν νομική υπόσταση είναι απογυμνωμένη και υφίσταται περισσότερο στα χαρτιά καθώς δεν έχει ούτε δικό της λογαριασμό κίνησης κεφαλαίων , όλα γίνονται μέσω της GM και των holding εταιρειών της GM σε Αμερική, Ισπανία και Ελβετία που εμφανίζονται μέτοχοι στην Opel.
      Όσο απίστευτο και αν ακούγεται η Opel δεν έχει ούτε καν τα δικαιώματα χρήσης της τεχνολογίας και των αμαξωμάτων που εξελίσσονται , όλα τα τμήματα εξέλιξης και κυρίως τα πνευματικά δικαιώματα ανήκουν με συμβόλαια στη GM ώστε να μπορεί να τα χρησιμοποοιεί με διαφορετικά brand names πχ Vauxhall, Saturn, Chevrolet κλπ .
      Θεωρητικά αν δηλαδή η Opel αποκοπεί από τη GM , όχι μόνο υποχρεούται να πληρώνει δικαιώματα στη GM για να παράγει πχ το Insignia , αλλά και στερείται υποδομών εξέλιξης τεχνολογίας και των μελλοντικών της μοντέλων.
      Το μόνο περιουσιακό στοιχείο που διαθετει η Opel είναι τα εργοστάσιά της στη Γερμανία και πάλι όχι όλα ( το Eisenach δεν ανήκει στην Opel αλλά στη GM γι' αυτό και η GM προσπαθεί να το σπρώξει στην Daimler ) και την ίδια στιγμή το πρόβλημα περιπλέκεται αφού αυτοκίνητα της Opel κατασκευάζονται εκτός Γερμανίας σε μονάδες που ιδιοκτησιακά ανήκουν στη GM .

      Κοινώς η GM τα έχει κάνει π@υτάνα σε ό,τι έχει να κάνει με την Opel η οποία εμφανίζεται απλά σαν ένα κέλυφος , με μόνη ιδιοκτησία τα εργοστάσια στη Γερμανία , με το οποίο η GM παράγει αυτοκίνητα στην Ευρώπη , υπάρχουν επίσης πολλά ακόμα ερωτηματικά που δεν έχουν απαντηθεί ακόμα και αυτός είναι και ο λόγος που η Γερμανική κυβέρνηση διστάζει να χορηγήσει οικονομική ενίσχυση στην Opel. Και το χειρότερο είναι πως αυτά δεν είναι απλά εικασίες αλλά προκύπτουν από έρευνες που διεξάγονται στη Γερμανία τώρα που προέκυψε το θέμα για χορήγηση βοήθειας από το Γερμανικό κράτος !

      Κατά τη γνώμη μου πάντως δεν αξίζει να ασχοληθεί κανείς περαιτέρω , η GM τώρα απλά εκβιάζει όπως έκανε με τη Saab στη Σουηδία αλλά δεν της βγήκε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      johnjim
    • RE: Opel Insignia 1.6T vs Audi A4 120ps(134ps) i 160ps(173ps)

      Ο χρήστης 888888 έγραψε:

      Εγώ την βλέπω να καταλήγει στον Όμιλο Φολκσβάγκεν.

      H VW εχει ηδη τα δικα της να ασχοληθει.
      Πρωτα πρωτα εχει ηδη το προβλημα SEAT.Πολλαπλασιαζονται οι φωνες στο εσωτερικο του ομιλου που ζητανε την απαλλαγη του απο το Ισπανικο παρακλαδι της.
      Μετα ειναι η Skoda που οσο κι αν αυξανει τα ποσοστα της στη Δ.Ευρωπη αλλα και γενικοτερα τα ποσοστα της σε πωλησεις, ας μη ξεχναμε οτι οι κυριες αγορες στις οποιες απευθυνεται (Αν.Ευρωπη) πληττονται ιδιαιτερα απο τη κριση, και οτι παρα το γεγονος της αυξησης πωλησεων περυσι παρουσιασε ζημιες.
      Η Αudi προς το παρον δε δειχνει να εχει τα προβληματα των ανταγωνιστων της (BMW, Daimler) οπως και η ιδια η VW, αλλα ας μη ξεχναμε οτι αφενος τα 'αφεντικα' της Porsche σε καμμια περιπτωση δε θελουν να ρισκερουν ενθυμουμενοι τη θεση της εταιρειας μεχρι πριν λιγα μολις χρονια, αφετερου τα πραγματα ειναι παρα πολυ ρευστα και κανεις δε μπορει να προβλεψει ποιο θα ειναι το επομενο θυμα.
      Αν καποιος ελεγε πριν λιγα χρονια οτι η GM θα κινδυνευε να πτωχευσει, θα τον πηγαιναν καρφι προς Δαφνι μερια.

      Ε καλά ας μη λέμε και ό,τι θέλουμε...
      Μόνο στη φαντασία η Skoda αυξάνει τα ποσοστά της στη Δυτική Ευρώπη...
      Όσο για τις φωνές που ακούγονται, πρέπει να είναι από τη μεριά Skodόπληκτων προς τα αυτιά ευήκοων Skodόφιλων!

      Ακόμα και από το αγγλικό Autocar (όπου στην Αγγλία η Skoda έχει καλύτερο image από τη Seat) διαβάζω:
      http://www.autocar.co.uk/blogs/autocarc ... round.aspx

      'Seat's turnaround'
      δηλαδή η ανατροπή της Seat

      'Remember the rumours about VW selling Seat to the Chinese?
      According to senior company sources it was never quite that bad.'
      δηλαδή ποτέ δεν ήταν τόσο άσχημα η Seat ώστε να ίσχυαν οι φήμες που έλεγαν ότι η VW θα την πούλαγε σε Κινέζους.

      'despite the Spanish market being in a worse state that ours, the future looks a lot brighter for Seat now.
      Erich Schmidt the charismatic boss has turned it around.'
      δηλαδή παρολο pου η Ισπανική αγορά βρίσκεται σε χειρότερη κατάσταση από την αγγλική, το μέλλον προμηνύεται πιο λαμπρό τώρα για τη Seat. **Ο χαρισματικός Erich Schmidt κατάφερε να φέρει την ανατροπή
      **

      Σχετικά με το παρόν και το μέλλον της Seat μέσα στο VW group πολλά ειπώθηκαν στο παρελθόν που δεν ήταν αλήθεια (όπως αποδείχθηκε και στην πράξη) όταν τα τελευταία 5 χρόνια η Skoda ξεπέρασε σε πωλήσεις τη Seat . Ένας λόγος που η VW αγόρασε αρχικά τη Seat από τη δεκαετία του '80 κιόλας είναι ότι χρειάζεται να έχει έντονη παρουσία στην τεράστια αγορά της Ισπανίας γι' αυτό (και για πολλούς ακόμα λόγους) δε θέλει να την ...πουλήσει (ενδεικτικά οι πωλησεις αυτοκινήτων πέρυσι στην Ισπανία ήταν οσο περίπου σε ολόκληρη την Ανατολική Ευρώπη, αν λέει κάτι...) .
      Σήμερα όμως μια τέτοια συζήτηση δεν έχει ούτε καν νόημα (γιατί δηλαδή η VW να θέλει να χαρίσει τεχνογνωσία πχ της Audi σε κάποιον τρίτο ή όταν επενδύει στη μαρκα με νέα μοντέλα πχ στο Ibiza με το νέο πάτωμα και το Fabia2 να έχει το παλιό) , μάλιστα τη στιγμή που τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά...

      http://www.acea.be/images/uploads/files ... 2-0901.pdf

      Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του European Automobile Manufacturers' Association (στον οποίο μετέχει και το VW group) για τον Ιανουάριο 2009 , πανευρωπαϊκά (συμπεριλαμβανομένης και της Ανατολικής Ευρώπης) η Seat πούλησε 21.802 αυτοκίνητα (-27,3%) από 29.969 τον 1/2008 και η Skoda 25.177 (-35,9%) από 39.299 το 2008 αντίστοιχα, όταν οι πωλήσεις του VW group συνολικά βρίσκονται στο -20,1%. **Η πτώση των πωλήσεων της Seat βρίσκεται στο μέσο όρο πτώσης της αγοράς με απόλυτα νούμερα (-27,0%) , ενώ της Skoda πιο πάνω στο -35,9%. **

      Συνολικά στην Ευρώπη η Seat κράτησε το μερίδιό της στο 2,3% μένοντας σταθερή σε σχέση με πέρυσι, ενώ η Skoda παρουσίασε μείωση στο 2,6% από το περυσινό 3,0% ( οι VW και Audi αύξησαν τα ποσοστά τους από 9,9 σε 11,1 και από 3,7 σε 4,8 αντίστοιχα ) . Στη Δυτική Ευρώπη μάλιστα η Seat πούλησε 20.731 αυτοκίνητα (στο 2,3% σταθερή σε σχέση με πέρυσι) , παραδοσιακά περισσότερα από τη Skoda (με 17.701 αυτοκίνητα και πτώση στο 2,0% από 2,2% πέρυσι) , οι δε VW και Audi αύξησαν τα ποσοστά τους.

      Ένα ακόμα στοιχείο που συγκριτικά με τη Skoda μετράει στα υπέρ της Seat είναι και το γεγονός πως έφερε αυτά τα 'μέτρια' αποτελέσματα εν μέσω κρίσης παρόλο που η κύρια αγορά της η Ισπανία - η οποία είναι και μία από τις μεγαλύτερες σε απόλυτους αριθμούς αγορές της Ευρώπης σε αντίθεση με την εγχώρια μικρή αγορά της Τσεχίας - παρουσίασε καθίζηση -41,6% (στην Τσεχία η αντίστοιχη πτώση της αγοράς το Γενάρη ήταν στο -12,3% από τις πιο ελαφριές μειώσεις στην Ευρώπη) , κάτι που σημαίνει πως η Seat παρέμεινε σταθερή απ'τη μία χωρίς να επηρεάζεται σημαντικά από την πτώση των πωλήσεων στην Ισπανία και από την άλλη κατάφερε να πουλήσει αναλογικά περισσότερα αυτοκίνητα στο εξωτερικό από ό,τι στο εσωτερικό .

      Η ψαλίδα στις πωλήσεις μεταξύ Seat και Skoda σε απόλυτους αριθμούς έκλεισε σε μεγάλο βαθμό κάτι που δείχνει ότι η κρίση μπορεί να χτύπησε καίρια τη Skoda, χωρίς αυτό όμως να αρκεί από μόνο του για να δικαιολογήσει την πτώση της Skoda: σε ολόκληρη την Ανατολική Ευρώπη , όπου παίζει κυρίαρχο ρόλο η Skoda , οι πωλήσεις σημείωσαν κάμψη κατά -34.552 αυτοκίνητα , όμως η αντίστοιχη στην Ισπανία μόνο , όπου απευθύνεται η Seat , ήταν ακόμα μεγαλύτερη με -42.236 αυτοκίνητα και η Seat δεν έχασε αλλά παρέμεινε παρόλα αυτά σταθερή στο ποσοστό της στην αγορά.

      Στη Δυτική Ευρώπη για την οποία δίνει στοιχεία ο European Automobile Manufacturers' Association , η Seat είναι και φέτος μπροστά από τη Skoda χάρη και στις πολύ υψηλές πωλήσεις του νέου Ibiza όπως σε χώρες σαν την Αυστρία και την Ολλανδία, ενώ το μέλλον προβλέπεται ακόμα πιο ευοίωνο αφού δεν έχουν μετρήσει στις πωλήσεις τα μοντέλα που θα προστεθούν στη γκάμα μέσα στα επόμενα δυο χρόνια όπως η πλήρης γκάμα του Ibiza με τις 3θυρες-5θυρες εκδόσεις , το Exeo (ό,τι πουλήσει, γιατί όχι;) , το νέο Alhambra, το Tribu κά ( στις πωλήσεις της Skoda συμπεριλαμβάνεται ήδη το νέο Superb, ενώ αναμένεται μελλοντικά το Yeti ).

      Επομένως το μέλλον της Seat πλέον μόνο θετικά απασχολεί τους ιθύνοντες της VW, ενώ για τη Skoda τα πράγματα δεν είναι όπως πριν μια και είναι η μόνη mainstream εταιρεία του group που εμφάνισε τέτοια αρνητική πορεία στις πωλήσεις.

      (Sorry για το offtopic, αλλά δε μπόρεσα να κρατηθώ από τα )

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      johnjim
    • RE: Αγορά μεταξύ Golf 1.4tsi/122ps και Leon 1.8tsi/160ps

      Λόγω κρίσης σε όλες σχεδόν τις μάρκες οι αντιπροσωπείες σήμερα κάνουν προσφορές όχι απλά γιατί έχουν πέσει οι πωλήσεις αλλά και γιατί οι αντιπρόσωποι έχουν μείνει από ρευστό - έχοντας στοκάρει αυτοκίνητα , γι' αυτό και θέλουν να πουλήσουν αυτά πρώτα. Αυτό βέβαια έχει να κάνει όχι φυσικά με τη μάρκα αλλά με τον καθένα έμπορο χωριστά και με τα ανοίγματα που έχει κάνει. Το τί δικαιολογίες βρίσκει για να δώσει πρώτα τα στοκαρισμένα ('Η SEAT σταμάτησε την παραγωγή αυτοκινήτων' όταν πχ το Ibiza ευρωπαϊκά πάει πολύ καλά ειδικά εν μέσω κρίσης), χωρίς σχόλιο. Έτσι κι αλλιώς εμείς οι καταναλωτές βγαίνουμε ευνοημένοι όταν αγοράζουμε φτηνότερα...

      Τώρα όπως οι περισσότερες (αν όχι όλες οι μάρκες) που έχουν ανακοινώσει είτε ότι βάζουν οριστικό λουκέτο σε εργοστάσια είτε ότι απολύουν προσωπικό είτε ότι περιστέλλουν την παραγωγή για κάποιο διάστημα , έτσι και η SEAT είχε πει εδώ και πολλές βδομάδες ότι για συγκεκριμένο διάστημα σε συγκεκριμένες βάρδιες της γραμμής παραγωγής αναλόγως το μοντέλο θα προγραμμάτιζε να διακόψει την παραγωγή (όντως μέσα στο Φλεβάρη, νομίζω από 1-3 βδομάδες).

      Ειδικά για το USB υπάρχει σαν εργοστασιακός εξοπλισμός στη SEAT και θα υπάρχει σίγουρα στο facelift Leon αλλά ειναι προφανές ότι θέλουν να πουλήσουν πρώτα τα αμάξια που είναι στοκαρισμένα στην Ελλάδα και τα οποία μάλλον ήρθαν χωρίς αυτό (και χρονικά μάλλον έχουν παραχθεί προτού γίνει καν η πρόβλεψη από το εργοστάσιο έστω και για προαιρετικό USB, γι' αυτό και χρειάζεται πατέντα με εξωεργοστσιακό kit) . Ανεξάρτητα από αυτό , η SEAT πάντα έδινε υπερπλήρη εξοπλιμό οπότε...

      Για το θέμα της ανάρτησης δεν έχω άποψη, αλλά στην Trendline έκδοση του Golf είναι σαφώς πιο σκληρή από την Comfortline και αν δε τη δεις στο δρόμο δε μπορείς να ξέρεις πώς θα είναι σε σχέση με το ομόσταυλο και μηχανολογικά πανομοιότυπο Leon.

      Πράγματι το Cordoba ήταν πολύ αξιόλογο , ποιοτικά αρκετά προσεγμένο - πολύ περισσότερο από το προηγούμενο Ibiza στο οποίο βασίζεται παρολο που σχεδιαστικά μέσα και έξω είναι ίδια - με γερμανική τεχνολογία και ισπανική κατασκευή (άλλωστε και το Polo στην Ισπανία φτιάχνεται, ενώ και κάποια Polo πέρασαν μέσα από τη γραμμή παραγωγής των Ibiza/Cordoba στη SEAT!) και συνολικά πολύ καλό αυτοκίνητο ειδικά για την τιμή που προσφέρεται και όχι μόνο ... Κρίμα γιατί αυτό δε φάνηκε τόσο προς τα έξω όταν στην αγορά υπήρχαν χειρότερες προτάσεις σε ακριβότερες τιμές, αυτοκίνητα για τα οποία όμως λέγονταν πολύ καλύτερα λόγια. Αποδεικνύεται τελικά ότι η SEAT πληρώνει τις αμαρτίες για τα κακά πλαστικά στο εσωτερικό του Leon2 και του προηγούμενου Ibiza, γι' αυτό και το facelift Leon αναμένεται να έχει μια ποιοτική βελτίωση στο σαλόνι. Πάντως ενώ παλιότερα έλεγαν ότι το Cordoba δε θα έχει διάδοχο μοντέλο φαίνεται τελευταία ότι μελλοντικά θα υπάρξει αντικαταστάτης του πάνω στο σημερινό Ibiza.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      johnjim
    • RE: Seat Exeo

      Εγώ δεν κουράζομαι ... πάντως εσύ ξακολουθείς να μη μου απαντάς: πόσο χρήμα χρειάστηκε η Lancia για το rebadge του Musa ;

      Για να σου αποδείξω όμως ότι το badge-engineering δεν ανακαλύφθηκε σήμερα με το Exeo , ούτε γνωρίζει από μάρκες, απλά εσύ και ορισμένοι ακόμα κολλάτε επειδή είναι η Seat με την Audi ενώ γύρω σας βλέπετε κάθε μέρα πόσα άλλα παραδείγματα και το γνωρίζετε αυτό, θα αναφέρω ακόμα ένα στα τόσα μεχρι τώρα... : αυτο των ομόσταυλων στη GM ( η GM ήταν μέτοχος στη Suzuki ) μοντέλων Opel Agila Ι και Suzuki WagonR και σήμερα με το Agila II και το Splash .

      ΥΓ: Σε επίπεδο γενκής κουβέντας πάνω στην αυτοκίνηση και μιλώντας τελείως ρομαντικά ( σε ένα φανταστικό κόσμο όπου κάθε μάρκα συνοδεύεται από αξίες... - έστω και αν στην πράξη ακόμα και η Audi είναι απλώς μέρος του γκρουπ VW ) δε λέω ότι αυτό μου αρέσει (και αυτό ισχύει για όσα έχω πει μέχρι τώρα) , αλλά δεν αντέχω να μην είμαι ρεαλιστής αλλά και δε δέχομαι αυτή την ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ που ειπώθηκε ότι δήθεν κλπ κλπ, γιατί πολύ απλά... δεν βλέπουμε πρώτη φορά κάτι τέτοιο.

      Από την άλλη όμως αν το badge-engineering σημαίνει ότι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο όπως ήδη ήταν το Audi Α4 Β7 μπορεί να βελτιώνεται στα σημεία λίγο ή πολύ παραπάνω και να γίνεται προσιτό τότε γιατί όχι; Τουλάχιστον εδώ έχει σαν αποτέλεσμα ένα πολύ καλό αυτοκίνητο και όχι κάποια μετριότητα σαν αυτές που ήδη ανέφερα. Αφού δε μπορούμε να τα αποφύγουμε (ειδικά τώρα που έχουμε και κρίση θα πληθύνουν έτι παραπάνω), τουλάχιστον μακάρι τα όσα ελάχιστα rebadged να ήταν σαν τα Exeo/A4...

      (Έτσι κι αλλιώς το Exeo κατά τη γνώμη μου δε νομίζω ότι έχει στόχο να πουλήσει τρελά, βγήκε για ειδικούς λόγους απλά σαν προπομπός της δεύτερης γενιάς μετά από κανα 2-3 χρονάκια , όσο δηλαδή για να προκαλέσει άμεσα σε επίπεδο εντυπώσεων και να βάλει τη Seat στη μεσαία κατηγορια. Τώρα αν κάποιοι επωφεληθούν ...)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      J
      johnjim
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr