Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    I
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 0
    • Groups 0

    ieki

    @ieki

    αγώνες αυτοκινήτου

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΑΘΗΝΑ

    ieki Unfollow Follow

    Latest posts made by ieki

    • RE: POST ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΡΟΤΑΣΗΣ HEKI

      Βρίσκω λογικη εν μερη την ανησυχία του yugo.

      Θέλω όμως να διευκρινίσω τα εξής:

      Η πρόταση μου είναι πρόταση για το Αγωνιστικό έτος 2009 και συνεπώς δεν ανταγωνίζεται την πρόταση του APR.

      Υποστηρίζω την πρόταση του APR για το 2008.

      Ο θεσμός που προτείνω δεν θεωρώ ότι πρέπει να αντικαταστήσει κανένα ήδη υπάρχων από αυτούς που έχει προκυρηξει για φέτος η ΕΘΕΑ.

      Μπορεί και θα πρέπει να είναι συμπληρωματικός.

      Στην ουσία είναι ένας ασφάλτινος περιφερειακός θεσμός όπως υπάρχει για το έτος 2008 για τους Θεσσαλονικείς (Κυπελο Ραλλυ Βορειου Ελλαδος) χωρίς βέβαια να έχει το κύρος αυτού (Επαθλο).

      Επίσης νομίζω ότι οι δυο επιπλέον αγώνες που προτείνω για το 2009 όντας Σπριντ (Ροντε) δεν είναι αγώνες της εμβέλειας ενός πανελληνίου κυπέλλου Ασφάλτου, όπως το Αχαιός, Κένταυρος, Φθιώτιδας και συνεπώς δεν νομίζω να φέρουν απώλειες σε τουλάχιστον αυτούς τους αγώνες.

      Επίσης όπως πολύ σωστά με διορθώνει φίλος με pm θα ήθελα να σημειώσω ότι συμμετοχή στο έπαθλο θα πρέπει να μπορούν να έχουν αγωνιζόμενοι από όλη την Ελλάδα, και ζητώ συγνώμη που από λάθους μου άφησε να εννοηθεί το αντίθετο.

      Μακάρι οι Αθηναϊκές λέσχες αν υιοθετηθεί ένα τέτοιο έπαθλο να ακολουθήσουν τακτικές όμοιες με αυτές λεσχών της επαρχίας για να προσελκύουν συμμετοχές από μακρινές περιοχές.

      Θα παρακαλούσα επίσης αν είναι δυνατό να υπογράφετε με έναν από τους 4 χαρακτηρισμούς έτσι ώστε να μας γίνει αντιληπτό από πια σκοπιά κάνετε τις επισημάνσεις σας.

      Φιλικά

      Γιάννης Χεκιμιάν

      ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ieki
    • RE: ΚΥΠΕΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ , <ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ> 2008

      ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΚΑΤΙ.

      ΤΟ ΕΠΑΘΛΟ ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ.

      ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΤΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΤΑ ΧΩΝΕΤΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ.

      ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΕΚΙΜΙΑΝ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ieki
    • RE: POST ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΡΟΤΑΣΗΣ HEKI

      ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

      ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΕΚΙΜΙΑΝ

      ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ieki
    • RE: Προταση ΕΠΑΘΛΟΥ ΑΣΦ. ΡΑΛΛΥ ΑΤΤΙΚΗΣ και ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

      ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

      ΟΝΟΜΑ: Χεκιμιαν Γιαννης

      ΑΥΤ/ΤΟ: FIAT SEICENTO KIT

      ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Α/0

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ieki
    • POST ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΡΟΤΑΣΗΣ HEKI

      ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

      ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009

      Θα ήθελα να διαβάσετε την ιδέα μου η οποια ειναι προερχεται απο αυτα που εχει γραψει ο APR και **θα παρακαλούσα **να ακολουθήσετε αν είναι δυνατόν τις οδηγίες μου

      Ιδέα

      O μισός πλυθησμος της χώρας είναι συγκεντρωμένος στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αθήνα, και στα προάστια.

      Αν και πρέπει να υποστηρίζουμε τους αγωνιζομένους που έχουν έδρα την επαρχία, πιστεύω ότι η δημιουργία ενός ασφαλτινου επάθλου, για Αθηναίους και γειτονικούς στη Αθήνα οδηγούς, θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση.

      Αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια ιδέα θα υποστηρίζονταν από τις λέσχες που έχουν έδρα με ακτίνα λιγότερη των 200 χλμ από την Αθήνα έχουμε τις εξής λέσχες που θα μπορούσαν να το στηρίξουν

      START LINE

      ΑΛΑ

      ΑΛΦΑΛ

      ΛΑΜΑ

      ΑΛΑΚ.

      (ίσως μπορουν να συμπεριληφθουν και καποιες άλλες)

      Αγώνες και ειδικές που έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσαν να το πλαισιώσουν είναι οι εξής.

      ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ (ΑΛΑ)

      ΠΑΛΑΔΙΟ ΡΑΛΛΥ (START LINE)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΦΑΛ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΛΚΕΙΑ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΛΑΜΑ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑΚ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥ ή (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (START LINE)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ ή ΡΙΤΣΩΝΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑ)

      (Οι αγώνες είναι τυχαίοι)

      Για να δημιουργηθεί ένα έπαθλο από την ΕΘΕΑ νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια προκυρηξη επάθλου και πληρωθεί ένα παράβολο της τάξης των 3000 Ευρω.

      Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει το εξής

      Η παραπάνω λέσχες να έρθουν σε επικοινωνία να συναντηθούν και να δημιουργήσουν το πρόγραμμα του επάθλου,

      Υστερα απο κοινου να ζητησουν απο την ΕΘΕΑ εγκριση τελεσης ολων των αγωνων του επαθλου.

      Πιστεύω ότι η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έπαθλο θα ήταν τεράστια σε όλες τις κατηγορίες.

      Η κάθε λέσχη θα έρθει σε επαφή με τους αγωνιζόμενους μέλη της ζητώντας έγγραφος από τον καθένα την ολική η μερική συμμετοχή στο έπαθλο.

      Επίσης η κάθε λέσχη θα μπορούσε να ενημερώσει και τους μη μέλη αποστέλλοντας στις τοπικές αγωνιστικές ομάδες δελτίο συμμετοχής επάθλου για κάθε της αγωνιζόμενο.

      Η δήλωση μερικής συμμετοχής θα σήμαινε συμμετοχή τουλάχιστον σε δυο από τους 7 αγώνες του επάθλου και θα συνοδεύονταν από παράβολο συμμετοχής επάθλου το οποίο κατά 50% θα επιστρέφεται στους αγωνιζομένους στους αγώνες της κάθε λέσχης .

      Η δήλωση ολικης συμμετοχης θα σήμαινε συμμετοχη τουλαχιστον σε εξη αγωνες.

      Τα παράβολα

      60 Ευρώ για μερική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου)

      120 Ευρώ για ολική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου )

      Δικαίωμα βαθμολογίας στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι δώσει παράβολο μερικης συμμετοχής

      Δικαίωμα απονομής στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι έχουν δώσει παράβολο ολικής συμμετοχής.

      Το επαθλο θα εχει βαθμολογια παρομοια με αυτην των Σπριντ.
      Οι κατηγοριες θα ειναι παρομοιες με αυτες των Σπριντ.

      Αν θεωρήσουμε ότι το παράβολο της ΕΘΕΑ για προκυρηξη επάθλου ανέρχεται στο ποσό των 3000 Ευρώ έχουμε τα παρακάτω:

      Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 μερικές συμμετοχές

      Ή

      50 τουλάχιστον ολικές συμμετοχές

      Η ένα ζύγισμα που να δίνει το σύνολο των 3000 Ευρω.

      Αυτό σε περίπτωση που το έπαθλο στηριχθεί μόνο από τους αγωνιζόμενους.

      Αν και πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει φορέας ο οποίος με αυτό το κόστος θα μπορούσε να πλαισιώσει πολύ εύκολα όλο το έπαθλο.

      Πιστεύω ότι με μεθοδικότητα κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει και οι συμμετοχές να ξεπερνούν πολύ εύκολα σε κάθε αγώνα τις 70 μόνο από Αθηναίους οδηγούς.

      Ποιοι ωφελούνται με αυτό:

      Οι αγωνιζόμενοι της Αθήνας και κοντινών περιοχών

      Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χλμ για να κάνουν αγώνες που τους αρέσουν.

      Συμμετέχουν σε ένα έπαθλο ραλλυ το οποίο έχει συνολικά το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής. (βλέπε παράβολα αγώνων σπριντ η Ροντε + Ράλλυ Παλάδιο (μινι ραλλυ))

      Επίσης γλυτώνουν την διαμονή σε τουλάχιστον 2 από τους 7 αγώνες για τους στεροελλαδιτες και σε τουλάχιστον 4 από τους 7 για συγκεκριμενα τους Αθηναίους και Κορίνθιους ίσως.

      Τα 60 ή 30 ευρω που στην ουσία θα κοστίζει η συμμετοχή στο έπαθλο τα κερδίζουν με το παραπάνω από το μειωμένο κόστος συμμετοχής σε αυτούς τους αγώνες. (Ένα Ξενοδοχείο κοστίζει τουλάχιστον 50 ευρώ την βραδιά.)

      Οι λέσχες

      Εξασφαλίζουν αγώνες με πολλές συμμετοχές λόγω απόστασης από την έδρα τους από τις οποίες προεισπράττουν μικρό μέρος της συμμετοχής.

      Η λέσχες επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις συμμετοχής του επάθλου σαν διαπραγματευτικό μέσω με τους χορηγούς τους.

      Τα Ροντε λογικα δεν θα κοστίσουν πολύ παραπάνω από τα Σπριντ μιας και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ενδιάμεσοι από τα σπριντ.

      Μια αύξηση του παράβολου 10 ευρω για Ροντε θα ήταν αποδεκτή.

      Οποτε minimum 70 συμ X 10 ευρω επιπλεον = 700 ευρω επιπλεον για την λεσχη

      Η ΕΘΕΑ

      Λαμβάνει το παράβολο του επάθλου (3000 Ευρω) και κάνει ένα πολύ θετικό βήμα δείχνοντας μια φιλική εικόνα στους αγωνιζόμενους που θέλουν να τρέξουν με μικρό κόστος.

      Θελω να τονισω οτι συμμετοχη στο επαθλο θα μπορουν να εχουν ολοι και οχι μονο αυτοι που μενουν μονο στη Αθηνα και κοντα σε αυτην.

      Αυτά.

      Απλά μια ιδέα.

      Παρακληση - Οδηγίες

      Θα παρακαλουσα αυτό το Θέμα να έχει συνεχεία ως εξής.

      Να απαντήσουν αγωνιζόμενοι, δηλώνοντας πρόθεση συμμετοχής με στοιχειά , όπως έχουν κάνει μερικοί στο ποστ του APR.

      Όσοι θελήσουν να σχολιάσουν το ποστ και να παραθέσουν επιπλέον ιδέες παράκληση θα ήταν να το κάνουν ξεκινώντας μια χωριστή Θεματική ενότητα, ετσι ωστε το τοπικ αυτο να καταγραψει σε απαντησεις απολυτο νουμερο υποστηρηξης της ιδεας - προτασης.

      Στο τοπικ των σχολίων θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και τις γνώμες των λεσχών.

      Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μια πρόταση προς τις λέσχες για εφαρμογή το 2009.

      Επίσης στις απαντήσεις που θα δημοσιεύονται στο τοπικ των σχολίων παράκληση να υπογράφετε στο τέλος της δημοσίευσης μια από τις 4 κατηγορίες εμπλοκής.

      ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ (ΟΔΗΓΟΣ – ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ)

      ΘΕΑΤΗΣ

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Α’ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κλπ)

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Β’ (ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΘΕΑ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ κλπ)

      Αν θεωρήσουμε ότι στο Ραλλυ Παλλάδιο 2007 από τις 128 συμμετοχές οι 90 περίπου ηταν από την Αθήνα καταλαβαίνετε τι εννοώ.

      φιλικα

      Γιάννης Χεκιμιάν

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ieki
    • RE: POST ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΡΟΤΑΣΗΣ HEKI

      ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

      ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009

      Θα ήθελα να διαβάσετε την ιδέα μου η οποια ειναι προερχεται απο αυτα που εχει γραψει ο APR και **θα παρακαλούσα **να ακολουθήσετε αν είναι δυνατόν τις οδηγίες μου

      Ιδέα

      O μισός πλυθησμος της χώρας είναι συγκεντρωμένος στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αθήνα, και στα προάστια.

      Αν και πρέπει να υποστηρίζουμε τους αγωνιζομένους που έχουν έδρα την επαρχία, πιστεύω ότι η δημιουργία ενός ασφαλτινου επάθλου, για Αθηναίους και γειτονικούς στη Αθήνα οδηγούς, θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση.

      Αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια ιδέα θα υποστηρίζονταν από τις λέσχες που έχουν έδρα με ακτίνα λιγότερη των 200 χλμ από την Αθήνα έχουμε τις εξής λέσχες που θα μπορούσαν να το στηρίξουν

      START LINE

      ΑΛΑ

      ΑΛΦΑΛ

      ΛΑΜΑ

      ΑΛΑΚ.

      (ίσως μπορουν να συμπεριληφθουν και καποιες άλλες)

      Αγώνες και ειδικές που έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσαν να το πλαισιώσουν είναι οι εξής.

      ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ (ΑΛΑ)

      ΠΑΛΑΔΙΟ ΡΑΛΛΥ (START LINE)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΦΑΛ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΛΚΕΙΑ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΛΑΜΑ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑΚ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥ ή (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (START LINE)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ ή ΡΙΤΣΩΝΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑ)

      (Οι αγώνες είναι τυχαίοι)

      Για να δημιουργηθεί ένα έπαθλο από την ΕΘΕΑ νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια προκυρηξη επάθλου και πληρωθεί ένα παράβολο της τάξης των 3000 Ευρω.

      Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει το εξής

      Η παραπάνω λέσχες να έρθουν σε επικοινωνία να συναντηθούν και να δημιουργήσουν το πρόγραμμα του επάθλου,

      Υστερα απο κοινου να ζητησουν απο την ΕΘΕΑ εγκριση τελεσης ολων των αγωνων του επαθλου.

      Πιστεύω ότι η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έπαθλο θα ήταν τεράστια σε όλες τις κατηγορίες.

      Η κάθε λέσχη θα έρθει σε επαφή με τους αγωνιζόμενους μέλη της ζητώντας έγγραφος από τον καθένα την ολική η μερική συμμετοχή στο έπαθλο.

      Επίσης η κάθε λέσχη θα μπορούσε να ενημερώσει και τους μη μέλη αποστέλλοντας στις τοπικές αγωνιστικές ομάδες δελτίο συμμετοχής επάθλου για κάθε της αγωνιζόμενο.

      Η δήλωση μερικής συμμετοχής θα σήμαινε συμμετοχή τουλάχιστον σε δυο από τους 7 αγώνες του επάθλου και θα συνοδεύονταν από παράβολο συμμετοχής επάθλου το οποίο κατά 50% θα επιστρέφεται στους αγωνιζομένους στους αγώνες της κάθε λέσχης .

      Η δήλωση ολικης συμμετοχης θα σήμαινε συμμετοχη τουλαχιστον σε εξη αγωνες.

      Τα παράβολα

      60 Ευρώ για μερική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου)

      120 Ευρώ για ολική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου )

      Δικαίωμα βαθμολογίας στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι δώσει παράβολο μερικης συμμετοχής

      Δικαίωμα απονομής στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι έχουν δώσει παράβολο ολικής συμμετοχής.

      Το επαθλο θα εχει βαθμολογια παρομοια με αυτην των Σπριντ.
      Οι κατηγοριες θα ειναι παρομοιες με αυτες των Σπριντ.

      Αν θεωρήσουμε ότι το παράβολο της ΕΘΕΑ για προκυρηξη επάθλου ανέρχεται στο ποσό των 3000 Ευρώ έχουμε τα παρακάτω:

      Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 μερικές συμμετοχές

      Ή

      50 τουλάχιστον ολικές συμμετοχές

      Η ένα ζύγισμα που να δίνει το σύνολο των 3000 Ευρω.

      Αυτό σε περίπτωση που το έπαθλο στηριχθεί μόνο από τους αγωνιζόμενους.

      Αν και πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει φορέας ο οποίος με αυτό το κόστος θα μπορούσε να πλαισιώσει πολύ εύκολα όλο το έπαθλο.

      Πιστεύω ότι με μεθοδικότητα κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει και οι συμμετοχές να ξεπερνούν πολύ εύκολα σε κάθε αγώνα τις 70 μόνο από Αθηναίους οδηγούς.

      Ποιοι ωφελούνται με αυτό:

      Οι αγωνιζόμενοι της Αθήνας και κοντινών περιοχών

      Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χλμ για να κάνουν αγώνες που τους αρέσουν.

      Συμμετέχουν σε ένα έπαθλο ραλλυ το οποίο έχει συνολικά το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής. (βλέπε παράβολα αγώνων σπριντ η Ροντε + Ράλλυ Παλάδιο (μινι ραλλυ))

      Επίσης γλυτώνουν την διαμονή σε τουλάχιστον 2 από τους 7 αγώνες για τους στεροελλαδιτες και σε τουλάχιστον 4 από τους 7 για συγκεκριμενα τους Αθηναίους και Κορίνθιους ίσως.

      Τα 60 ή 30 ευρω που στην ουσία θα κοστίζει η συμμετοχή στο έπαθλο τα κερδίζουν με το παραπάνω από το μειωμένο κόστος συμμετοχής σε αυτούς τους αγώνες. (Ένα Ξενοδοχείο κοστίζει τουλάχιστον 50 ευρώ την βραδιά.)

      Οι λέσχες

      Εξασφαλίζουν αγώνες με πολλές συμμετοχές λόγω απόστασης από την έδρα τους από τις οποίες προεισπράττουν μικρό μέρος της συμμετοχής.

      Η λέσχες επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις συμμετοχής του επάθλου σαν διαπραγματευτικό μέσω με τους χορηγούς τους.

      Τα Ροντε λογικα δεν θα κοστίσουν πολύ παραπάνω από τα Σπριντ μιας και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ενδιάμεσοι από τα σπριντ.

      Μια αύξηση του παράβολου 10 ευρω για Ροντε θα ήταν αποδεκτή.

      Οποτε minimum 70 συμ X 10 ευρω επιπλεον = 700 ευρω επιπλεον για την λεσχη

      Η ΕΘΕΑ

      Λαμβάνει το παράβολο του επάθλου (3000 Ευρω) και κάνει ένα πολύ θετικό βήμα δείχνοντας μια φιλική εικόνα στους αγωνιζόμενους που θέλουν να τρέξουν με μικρό κόστος.

      Θελω να τονισω οτι συμμετοχη στο επαθλο θα μπορουν να εχουν ολοι και οχι μονο αυτοι που μενουν μονο στη Αθηνα και κοντα σε αυτην.

      Αυτά.

      Απλά μια ιδέα.

      Παρακληση - Οδηγίες

      Θα παρακαλουσα αυτό το Θέμα να έχει συνεχεία ως εξής.

      Να απαντήσουν αγωνιζόμενοι, δηλώνοντας πρόθεση συμμετοχής με στοιχειά , όπως έχουν κάνει μερικοί στο ποστ του APR.

      Όσοι θελήσουν να σχολιάσουν το ποστ και να παραθέσουν επιπλέον ιδέες παράκληση θα ήταν να το κάνουν ξεκινώντας μια χωριστή Θεματική ενότητα, ετσι ωστε το τοπικ αυτο να καταγραψει σε απαντησεις απολυτο νουμερο υποστηρηξης της ιδεας - προτασης.

      Στο τοπικ των σχολίων θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και τις γνώμες των λεσχών.

      Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μια πρόταση προς τις λέσχες για εφαρμογή το 2009.

      Επίσης στις απαντήσεις που θα δημοσιεύονται στο τοπικ των σχολίων παράκληση να υπογράφετε στο τέλος της δημοσίευσης μια από τις 4 κατηγορίες εμπλοκής.

      ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ (ΟΔΗΓΟΣ – ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ)

      ΘΕΑΤΗΣ

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Α’ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κλπ)

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Β’ (ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΘΕΑ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ κλπ)

      Αν θεωρήσουμε ότι στο Ραλλυ Παλλάδιο 2007 από τις 128 συμμετοχές οι 90 περίπου ηταν από την Αθήνα καταλαβαίνετε τι εννοώ.

      φιλικα

      Γιάννης Χεκιμιάν

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ieki
    • Προταση ΕΠΑΘΛΟΥ ΑΣΦ. ΡΑΛΛΥ ΑΤΤΙΚΗΣ και ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

      ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

      ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009

      Θα ήθελα να διαβάσετε την ιδέα μου η οποια ειναι προερχεται απο αυτα που εχει γραψει ο APR και **θα παρακαλούσα **να ακολουθήσετε αν είναι δυνατόν τις οδηγίες μου

      Ιδέα

      O μισός πλυθησμος της χώρας είναι συγκεντρωμένος στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αθήνα, και στα προάστια.

      Αν και πρέπει να υποστηρίζουμε τους αγωνιζομένους που έχουν έδρα την επαρχία, πιστεύω ότι η δημιουργία ενός ασφαλτινου επάθλου, για Αθηναίους και γειτονικούς στη Αθήνα οδηγούς, θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση.

      Αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια ιδέα θα υποστηρίζονταν από τις λέσχες που έχουν έδρα με ακτίνα λιγότερη των 200 χλμ από την Αθήνα έχουμε τις εξής λέσχες που θα μπορούσαν να το στηρίξουν

      START LINE

      ΑΛΑ

      ΑΛΦΑΛ

      ΛΑΜΑ

      ΑΛΑΚ.

      (ίσως μπορουν να συμπεριληφθουν και καποιες άλλες)

      Αγώνες και ειδικές που έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσαν να το πλαισιώσουν είναι οι εξής.

      ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ (ΑΛΑ)

      ΠΑΛΑΔΙΟ ΡΑΛΛΥ (START LINE)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΦΑΛ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΛΚΕΙΑ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΛΑΜΑ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑΚ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥ ή (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (START LINE)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ ή ΡΙΤΣΩΝΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑ)

      (Οι αγώνες είναι τυχαίοι)

      Για να δημιουργηθεί ένα έπαθλο από την ΕΘΕΑ νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια προκυρηξη επάθλου και πληρωθεί ένα παράβολο της τάξης των 3000 Ευρω.

      Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει το εξής

      Η παραπάνω λέσχες να έρθουν σε επικοινωνία να συναντηθούν και να δημιουργήσουν το πρόγραμμα του επάθλου,

      Υστερα απο κοινου να ζητησουν απο την ΕΘΕΑ εγκριση τελεσης ολων των αγωνων του επαθλου.

      Πιστεύω ότι η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έπαθλο θα ήταν τεράστια σε όλες τις κατηγορίες.

      Η κάθε λέσχη θα έρθει σε επαφή με τους αγωνιζόμενους μέλη της ζητώντας έγγραφος από τον καθένα την ολική η μερική συμμετοχή στο έπαθλο.

      Επίσης η κάθε λέσχη θα μπορούσε να ενημερώσει και τους μη μέλη αποστέλλοντας στις τοπικές αγωνιστικές ομάδες δελτίο συμμετοχής επάθλου για κάθε της αγωνιζόμενο.

      Η δήλωση μερικής συμμετοχής θα σήμαινε συμμετοχή τουλάχιστον σε δυο από τους 7 αγώνες του επάθλου και θα συνοδεύονταν από παράβολο συμμετοχής επάθλου το οποίο κατά 50% θα επιστρέφεται στους αγωνιζομένους στους αγώνες της κάθε λέσχης .

      Η δήλωση ολικης συμμετοχης θα σήμαινε συμμετοχη τουλαχιστον σε εξη αγωνες.

      Τα παράβολα

      60 Ευρώ για μερική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου)

      120 Ευρώ για ολική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου )

      Δικαίωμα βαθμολογίας στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι δώσει παράβολο μερικης συμμετοχής

      Δικαίωμα απονομής στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι έχουν δώσει παράβολο ολικής συμμετοχής.

      Το επαθλο θα εχει βαθμολογια παρομοια με αυτην των Σπριντ.
      Οι κατηγοριες θα ειναι παρομοιες με αυτες των Σπριντ.

      Αν θεωρήσουμε ότι το παράβολο της ΕΘΕΑ για προκυρηξη επάθλου ανέρχεται στο ποσό των 3000 Ευρώ έχουμε τα παρακάτω:

      Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 μερικές συμμετοχές

      Ή

      50 τουλάχιστον ολικές συμμετοχές

      Η ένα ζύγισμα που να δίνει το σύνολο των 3000 Ευρω.

      Αυτό σε περίπτωση που το έπαθλο στηριχθεί μόνο από τους αγωνιζόμενους.

      Αν και πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει φορέας ο οποίος με αυτό το κόστος θα μπορούσε να πλαισιώσει πολύ εύκολα όλο το έπαθλο.

      Πιστεύω ότι με μεθοδικότητα κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει και οι συμμετοχές να ξεπερνούν πολύ εύκολα σε κάθε αγώνα τις 70 μόνο από Αθηναίους οδηγούς.

      Ποιοι ωφελούνται με αυτό:

      Οι αγωνιζόμενοι της Αθήνας και κοντινών περιοχών

      Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χλμ για να κάνουν αγώνες που τους αρέσουν.

      Συμμετέχουν σε ένα έπαθλο ραλλυ το οποίο έχει συνολικά το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής. (βλέπε παράβολα αγώνων σπριντ η Ροντε + Ράλλυ Παλάδιο (μινι ραλλυ))

      Επίσης γλυτώνουν την διαμονή σε τουλάχιστον 2 από τους 7 αγώνες για τους στεροελλαδιτες και σε τουλάχιστον 4 από τους 7 για συγκεκριμενα τους Αθηναίους και Κορίνθιους ίσως.

      Τα 60 ή 30 ευρω που στην ουσία θα κοστίζει η συμμετοχή στο έπαθλο τα κερδίζουν με το παραπάνω από το μειωμένο κόστος συμμετοχής σε αυτούς τους αγώνες. (Ένα Ξενοδοχείο κοστίζει τουλάχιστον 50 ευρώ την βραδιά.)

      Οι λέσχες

      Εξασφαλίζουν αγώνες με πολλές συμμετοχές λόγω απόστασης από την έδρα τους από τις οποίες προεισπράττουν μικρό μέρος της συμμετοχής.

      Η λέσχες επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις συμμετοχής του επάθλου σαν διαπραγματευτικό μέσω με τους χορηγούς τους.

      Τα Ροντε λογικα δεν θα κοστίσουν πολύ παραπάνω από τα Σπριντ μιας και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ενδιάμεσοι από τα σπριντ.

      Μια αύξηση του παράβολου 10 ευρω για Ροντε θα ήταν αποδεκτή.

      Οποτε minimum 70 συμ X 10 ευρω επιπλεον = 700 ευρω επιπλεον για την λεσχη

      Η ΕΘΕΑ

      Λαμβάνει το παράβολο του επάθλου (3000 Ευρω) και κάνει ένα πολύ θετικό βήμα δείχνοντας μια φιλική εικόνα στους αγωνιζόμενους που θέλουν να τρέξουν με μικρό κόστος.

      Θελω να τονισω οτι συμμετοχη στο επαθλο θα μπορουν να εχουν ολοι και οχι μονο αυτοι που μενουν μονο στη Αθηνα και κοντα σε αυτην.

      Αυτά.

      Απλά μια ιδέα.

      Παρακληση - Οδηγίες

      Θα παρακαλουσα αυτό το Θέμα να έχει συνεχεία ως εξής.

      Να απαντήσουν αγωνιζόμενοι, δηλώνοντας πρόθεση συμμετοχής με στοιχειά , όπως έχουν κάνει μερικοί στο ποστ του APR.

      Όσοι θελήσουν να σχολιάσουν το ποστ και να παραθέσουν επιπλέον ιδέες παράκληση θα ήταν να το κάνουν ξεκινώντας μια χωριστή Θεματική ενότητα, ετσι ωστε το τοπικ αυτο να καταγραψει σε απαντησεις απολυτο νουμερο υποστηρηξης της ιδεας - προτασης.

      Στο τοπικ των σχολίων θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και τις γνώμες των λεσχών.

      Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μια πρόταση προς τις λέσχες για εφαρμογή το 2009.

      Επίσης στις απαντήσεις που θα δημοσιεύονται στο τοπικ των σχολίων παράκληση να υπογράφετε στο τέλος της δημοσίευσης μια από τις 4 κατηγορίες εμπλοκής.

      ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ (ΟΔΗΓΟΣ – ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ)

      ΘΕΑΤΗΣ

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Α’ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κλπ)

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Β’ (ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΘΕΑ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ κλπ)

      Αν θεωρήσουμε ότι στο Ραλλυ Παλλάδιο 2007 από τις 128 συμμετοχές οι 90 περίπου ηταν από την Αθήνα καταλαβαίνετε τι εννοώ.

      φιλικα

      Γιάννης Χεκιμιάν

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ieki
    • RE: Προταση ΕΠΑΘΛΟΥ ΑΣΦ. ΡΑΛΛΥ ΑΤΤΙΚΗΣ και ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

      ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

      ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009

      Θα ήθελα να διαβάσετε την ιδέα μου η οποια ειναι προερχεται απο αυτα που εχει γραψει ο APR και **θα παρακαλούσα **να ακολουθήσετε αν είναι δυνατόν τις οδηγίες μου

      Ιδέα

      O μισός πλυθησμος της χώρας είναι συγκεντρωμένος στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αθήνα, και στα προάστια.

      Αν και πρέπει να υποστηρίζουμε τους αγωνιζομένους που έχουν έδρα την επαρχία, πιστεύω ότι η δημιουργία ενός ασφαλτινου επάθλου, για Αθηναίους και γειτονικούς στη Αθήνα οδηγούς, θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση.

      Αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια ιδέα θα υποστηρίζονταν από τις λέσχες που έχουν έδρα με ακτίνα λιγότερη των 200 χλμ από την Αθήνα έχουμε τις εξής λέσχες που θα μπορούσαν να το στηρίξουν

      START LINE

      ΑΛΑ

      ΑΛΦΑΛ

      ΛΑΜΑ

      ΑΛΑΚ.

      (ίσως μπορουν να συμπεριληφθουν και καποιες άλλες)

      Αγώνες και ειδικές που έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσαν να το πλαισιώσουν είναι οι εξής.

      ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ (ΑΛΑ)

      ΠΑΛΑΔΙΟ ΡΑΛΛΥ (START LINE)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΦΑΛ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΛΚΕΙΑ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΛΑΜΑ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑΚ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥ ή (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (START LINE)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ ή ΡΙΤΣΩΝΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑ)

      (Οι αγώνες είναι τυχαίοι)

      Για να δημιουργηθεί ένα έπαθλο από την ΕΘΕΑ νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια προκυρηξη επάθλου και πληρωθεί ένα παράβολο της τάξης των 3000 Ευρω.

      Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει το εξής

      Η παραπάνω λέσχες να έρθουν σε επικοινωνία να συναντηθούν και να δημιουργήσουν το πρόγραμμα του επάθλου,

      Υστερα απο κοινου να ζητησουν απο την ΕΘΕΑ εγκριση τελεσης ολων των αγωνων του επαθλου.

      Πιστεύω ότι η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έπαθλο θα ήταν τεράστια σε όλες τις κατηγορίες.

      Η κάθε λέσχη θα έρθει σε επαφή με τους αγωνιζόμενους μέλη της ζητώντας έγγραφος από τον καθένα την ολική η μερική συμμετοχή στο έπαθλο.

      Επίσης η κάθε λέσχη θα μπορούσε να ενημερώσει και τους μη μέλη αποστέλλοντας στις τοπικές αγωνιστικές ομάδες δελτίο συμμετοχής επάθλου για κάθε της αγωνιζόμενο.

      Η δήλωση μερικής συμμετοχής θα σήμαινε συμμετοχή τουλάχιστον σε δυο από τους 7 αγώνες του επάθλου και θα συνοδεύονταν από παράβολο συμμετοχής επάθλου το οποίο κατά 50% θα επιστρέφεται στους αγωνιζομένους στους αγώνες της κάθε λέσχης .

      Η δήλωση ολικης συμμετοχης θα σήμαινε συμμετοχη τουλαχιστον σε εξη αγωνες.

      Τα παράβολα

      60 Ευρώ για μερική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου)

      120 Ευρώ για ολική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου )

      Δικαίωμα βαθμολογίας στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι δώσει παράβολο μερικης συμμετοχής

      Δικαίωμα απονομής στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι έχουν δώσει παράβολο ολικής συμμετοχής.

      Το επαθλο θα εχει βαθμολογια παρομοια με αυτην των Σπριντ.
      Οι κατηγοριες θα ειναι παρομοιες με αυτες των Σπριντ.

      Αν θεωρήσουμε ότι το παράβολο της ΕΘΕΑ για προκυρηξη επάθλου ανέρχεται στο ποσό των 3000 Ευρώ έχουμε τα παρακάτω:

      Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 μερικές συμμετοχές

      Ή

      50 τουλάχιστον ολικές συμμετοχές

      Η ένα ζύγισμα που να δίνει το σύνολο των 3000 Ευρω.

      Αυτό σε περίπτωση που το έπαθλο στηριχθεί μόνο από τους αγωνιζόμενους.

      Αν και πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει φορέας ο οποίος με αυτό το κόστος θα μπορούσε να πλαισιώσει πολύ εύκολα όλο το έπαθλο.

      Πιστεύω ότι με μεθοδικότητα κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει και οι συμμετοχές να ξεπερνούν πολύ εύκολα σε κάθε αγώνα τις 70 μόνο από Αθηναίους οδηγούς.

      Ποιοι ωφελούνται με αυτό:

      Οι αγωνιζόμενοι της Αθήνας και κοντινών περιοχών

      Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χλμ για να κάνουν αγώνες που τους αρέσουν.

      Συμμετέχουν σε ένα έπαθλο ραλλυ το οποίο έχει συνολικά το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής. (βλέπε παράβολα αγώνων σπριντ η Ροντε + Ράλλυ Παλάδιο (μινι ραλλυ))

      Επίσης γλυτώνουν την διαμονή σε τουλάχιστον 2 από τους 7 αγώνες για τους στεροελλαδιτες και σε τουλάχιστον 4 από τους 7 για συγκεκριμενα τους Αθηναίους και Κορίνθιους ίσως.

      Τα 60 ή 30 ευρω που στην ουσία θα κοστίζει η συμμετοχή στο έπαθλο τα κερδίζουν με το παραπάνω από το μειωμένο κόστος συμμετοχής σε αυτούς τους αγώνες. (Ένα Ξενοδοχείο κοστίζει τουλάχιστον 50 ευρώ την βραδιά.)

      Οι λέσχες

      Εξασφαλίζουν αγώνες με πολλές συμμετοχές λόγω απόστασης από την έδρα τους από τις οποίες προεισπράττουν μικρό μέρος της συμμετοχής.

      Η λέσχες επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις συμμετοχής του επάθλου σαν διαπραγματευτικό μέσω με τους χορηγούς τους.

      Τα Ροντε λογικα δεν θα κοστίσουν πολύ παραπάνω από τα Σπριντ μιας και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ενδιάμεσοι από τα σπριντ.

      Μια αύξηση του παράβολου 10 ευρω για Ροντε θα ήταν αποδεκτή.

      Οποτε minimum 70 συμ X 10 ευρω επιπλεον = 700 ευρω επιπλεον για την λεσχη

      Η ΕΘΕΑ

      Λαμβάνει το παράβολο του επάθλου (3000 Ευρω) και κάνει ένα πολύ θετικό βήμα δείχνοντας μια φιλική εικόνα στους αγωνιζόμενους που θέλουν να τρέξουν με μικρό κόστος.

      Θελω να τονισω οτι συμμετοχη στο επαθλο θα μπορουν να εχουν ολοι και οχι μονο αυτοι που μενουν μονο στη Αθηνα και κοντα σε αυτην.

      Αυτά.

      Απλά μια ιδέα.

      Παρακληση - Οδηγίες

      Θα παρακαλουσα αυτό το Θέμα να έχει συνεχεία ως εξής.

      Να απαντήσουν αγωνιζόμενοι, δηλώνοντας πρόθεση συμμετοχής με στοιχειά , όπως έχουν κάνει μερικοί στο ποστ του APR.

      Όσοι θελήσουν να σχολιάσουν το ποστ και να παραθέσουν επιπλέον ιδέες παράκληση θα ήταν να το κάνουν ξεκινώντας μια χωριστή Θεματική ενότητα, ετσι ωστε το τοπικ αυτο να καταγραψει σε απαντησεις απολυτο νουμερο υποστηρηξης της ιδεας - προτασης.

      Στο τοπικ των σχολίων θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και τις γνώμες των λεσχών.

      Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μια πρόταση προς τις λέσχες για εφαρμογή το 2009.

      Επίσης στις απαντήσεις που θα δημοσιεύονται στο τοπικ των σχολίων παράκληση να υπογράφετε στο τέλος της δημοσίευσης μια από τις 4 κατηγορίες εμπλοκής.

      ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ (ΟΔΗΓΟΣ – ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ)

      ΘΕΑΤΗΣ

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Α’ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κλπ)

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Β’ (ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΘΕΑ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ κλπ)

      Αν θεωρήσουμε ότι στο Ραλλυ Παλλάδιο 2007 από τις 128 συμμετοχές οι 90 περίπου ηταν από την Αθήνα καταλαβαίνετε τι εννοώ.

      φιλικα

      Γιάννης Χεκιμιάν

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ieki
    • RE: ΚΥΠΕΛΟ ΑΣΦΑΛΤΟΥ , <ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ> 2008

      ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΑΣΦΑΛΤΙΝΩΝ ΡΑΛΛΥ

      ΟΝΟΜΑ: ΧΕΚΙΜΙΑΝ ΓΙΑΝΝΗΣ

      ΑΥ/ΤΟ: FIAT SEICENTO KIT

      ΚΛΑΣΗ: Α/0

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ieki
    • ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ

      Συζητώντας με τον πρόεδρο της ΛΑΜΑ έμαθα για δυο ευχάριστες αλλαγές που προτίθεται να κάνει η λέσχη για τον Αγώνα της 27 Μαΐου.

      Η μια από αυτές είναι ότι έχει ήδη αποφασιστεί η τοποθέτηση σικέιν στην κατηφορική ευθεία όπου ο δρόμος κάνει ένα σπάσιμο και μετά έχει μια επικίνδυνη γρήγορη δεξιά.

      Προσωπικά, μιας και συμμετέχω στον συγκεκριμένο αγώνα τα τελευταία 3 χρονιά, αυτό με χαροποιεί γιατί έτσι βγαίνει ένας μεγάλος πονοκέφαλος του φρενάρω-σπάει και στρίβει δεν στρίβει η δεξιά. (Για εμένα το πιο επικίνδυνο σημείο του αγώνα)

      Το δεύτερο που άκουσα είναι ότι συζητείται να επεκταθεί η ειδική δυο χλμ στην κατηφόρα!!!!!

      Πιστεύω ότι το κατηφόρι της Αμφίκλειας ήταν τρομερό με μοναδικό προβληματισμό στο σημείο που θα μπει το σικέιν. Τώρα που θα φτιαχτεί και αυτό φανταστείτε να μπουν και άλλα δυο χλμ κατηφόρα! ΤΡΕΕΛΑ!!!!

      Θα ήθελα εγώ, αλλά και η λέσχη φαντάζομαι, να ακούσουμε απόψεις και άλλων αγωνιζομένων.

      Φιλίκα,

      Γιάννης Χεκιμιάν
      Μέλος ΛΑΜΑ

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      I
      ieki
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr