-
ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009
Θα ήθελα να διαβάσετε την ιδέα μου η οποια ειναι προερχεται απο αυτα που εχει γραψει ο APR και **θα παρακαλούσα **να ακολουθήσετε αν είναι δυνατόν τις οδηγίες μου
Ιδέα
O μισός πλυθησμος της χώρας είναι συγκεντρωμένος στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αθήνα, και στα προάστια.
Αν και πρέπει να υποστηρίζουμε τους αγωνιζομένους που έχουν έδρα την επαρχία, πιστεύω ότι η δημιουργία ενός ασφαλτινου επάθλου, για Αθηναίους και γειτονικούς στη Αθήνα οδηγούς, θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση.
Αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια ιδέα θα υποστηρίζονταν από τις λέσχες που έχουν έδρα με ακτίνα λιγότερη των 200 χλμ από την Αθήνα έχουμε τις εξής λέσχες που θα μπορούσαν να το στηρίξουν
START LINE
ΑΛΑ
ΑΛΦΑΛ
ΛΑΜΑ
ΑΛΑΚ.
(ίσως μπορουν να συμπεριληφθουν και καποιες άλλες)
Αγώνες και ειδικές που έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσαν να το πλαισιώσουν είναι οι εξής.
ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ (ΑΛΑ)
ΠΑΛΑΔΙΟ ΡΑΛΛΥ (START LINE)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΦΑΛ)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΛΚΕΙΑ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΛΑΜΑ)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑΚ)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥ ή (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (START LINE)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ ή ΡΙΤΣΩΝΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑ)
(Οι αγώνες είναι τυχαίοι)
Για να δημιουργηθεί ένα έπαθλο από την ΕΘΕΑ νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια προκυρηξη επάθλου και πληρωθεί ένα παράβολο της τάξης των 3000 Ευρω.
Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει το εξής
Η παραπάνω λέσχες να έρθουν σε επικοινωνία να συναντηθούν και να δημιουργήσουν το πρόγραμμα του επάθλου,
Υστερα απο κοινου να ζητησουν απο την ΕΘΕΑ εγκριση τελεσης ολων των αγωνων του επαθλου.
Πιστεύω ότι η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έπαθλο θα ήταν τεράστια σε όλες τις κατηγορίες.
Η κάθε λέσχη θα έρθει σε επαφή με τους αγωνιζόμενους μέλη της ζητώντας έγγραφος από τον καθένα την ολική η μερική συμμετοχή στο έπαθλο.
Επίσης η κάθε λέσχη θα μπορούσε να ενημερώσει και τους μη μέλη αποστέλλοντας στις τοπικές αγωνιστικές ομάδες δελτίο συμμετοχής επάθλου για κάθε της αγωνιζόμενο.
Η δήλωση μερικής συμμετοχής θα σήμαινε συμμετοχή τουλάχιστον σε δυο από τους 7 αγώνες του επάθλου και θα συνοδεύονταν από παράβολο συμμετοχής επάθλου το οποίο κατά 50% θα επιστρέφεται στους αγωνιζομένους στους αγώνες της κάθε λέσχης .
Η δήλωση ολικης συμμετοχης θα σήμαινε συμμετοχη τουλαχιστον σε εξη αγωνες.
Τα παράβολα
60 Ευρώ για μερική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου)
120 Ευρώ για ολική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου )
Δικαίωμα βαθμολογίας στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι δώσει παράβολο μερικης συμμετοχής
Δικαίωμα απονομής στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι έχουν δώσει παράβολο ολικής συμμετοχής.
Το επαθλο θα εχει βαθμολογια παρομοια με αυτην των Σπριντ.
Οι κατηγοριες θα ειναι παρομοιες με αυτες των Σπριντ.Αν θεωρήσουμε ότι το παράβολο της ΕΘΕΑ για προκυρηξη επάθλου ανέρχεται στο ποσό των 3000 Ευρώ έχουμε τα παρακάτω:
Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 μερικές συμμετοχές
Ή
50 τουλάχιστον ολικές συμμετοχές
Η ένα ζύγισμα που να δίνει το σύνολο των 3000 Ευρω.
Αυτό σε περίπτωση που το έπαθλο στηριχθεί μόνο από τους αγωνιζόμενους.
Αν και πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει φορέας ο οποίος με αυτό το κόστος θα μπορούσε να πλαισιώσει πολύ εύκολα όλο το έπαθλο.
Πιστεύω ότι με μεθοδικότητα κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει και οι συμμετοχές να ξεπερνούν πολύ εύκολα σε κάθε αγώνα τις 70 μόνο από Αθηναίους οδηγούς.
Ποιοι ωφελούνται με αυτό:
Οι αγωνιζόμενοι της Αθήνας και κοντινών περιοχών
Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χλμ για να κάνουν αγώνες που τους αρέσουν.
Συμμετέχουν σε ένα έπαθλο ραλλυ το οποίο έχει συνολικά το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής. (βλέπε παράβολα αγώνων σπριντ η Ροντε + Ράλλυ Παλάδιο (μινι ραλλυ))
Επίσης γλυτώνουν την διαμονή σε τουλάχιστον 2 από τους 7 αγώνες για τους στεροελλαδιτες και σε τουλάχιστον 4 από τους 7 για συγκεκριμενα τους Αθηναίους και Κορίνθιους ίσως.
Τα 60 ή 30 ευρω που στην ουσία θα κοστίζει η συμμετοχή στο έπαθλο τα κερδίζουν με το παραπάνω από το μειωμένο κόστος συμμετοχής σε αυτούς τους αγώνες. (Ένα Ξενοδοχείο κοστίζει τουλάχιστον 50 ευρώ την βραδιά.)
Οι λέσχες
Εξασφαλίζουν αγώνες με πολλές συμμετοχές λόγω απόστασης από την έδρα τους από τις οποίες προεισπράττουν μικρό μέρος της συμμετοχής.
Η λέσχες επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις συμμετοχής του επάθλου σαν διαπραγματευτικό μέσω με τους χορηγούς τους.
Τα Ροντε λογικα δεν θα κοστίσουν πολύ παραπάνω από τα Σπριντ μιας και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ενδιάμεσοι από τα σπριντ.
Μια αύξηση του παράβολου 10 ευρω για Ροντε θα ήταν αποδεκτή.
Οποτε minimum 70 συμ X 10 ευρω επιπλεον = 700 ευρω επιπλεον για την λεσχη
Η ΕΘΕΑ
Λαμβάνει το παράβολο του επάθλου (3000 Ευρω) και κάνει ένα πολύ θετικό βήμα δείχνοντας μια φιλική εικόνα στους αγωνιζόμενους που θέλουν να τρέξουν με μικρό κόστος.
Θελω να τονισω οτι συμμετοχη στο επαθλο θα μπορουν να εχουν ολοι και οχι μονο αυτοι που μενουν μονο στη Αθηνα και κοντα σε αυτην.
Αυτά.
Απλά μια ιδέα.
Παρακληση - Οδηγίες
Θα παρακαλουσα αυτό το Θέμα να έχει συνεχεία ως εξής.
Να απαντήσουν αγωνιζόμενοι, δηλώνοντας πρόθεση συμμετοχής με στοιχειά , όπως έχουν κάνει μερικοί στο ποστ του APR.
Όσοι θελήσουν να σχολιάσουν το ποστ και να παραθέσουν επιπλέον ιδέες παράκληση θα ήταν να το κάνουν ξεκινώντας μια χωριστή Θεματική ενότητα, ετσι ωστε το τοπικ αυτο να καταγραψει σε απαντησεις απολυτο νουμερο υποστηρηξης της ιδεας - προτασης.
Στο τοπικ των σχολίων θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και τις γνώμες των λεσχών.
Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μια πρόταση προς τις λέσχες για εφαρμογή το 2009.
Επίσης στις απαντήσεις που θα δημοσιεύονται στο τοπικ των σχολίων παράκληση να υπογράφετε στο τέλος της δημοσίευσης μια από τις 4 κατηγορίες εμπλοκής.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ (ΟΔΗΓΟΣ – ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ)
ΘΕΑΤΗΣ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Α’ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κλπ)
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Β’ (ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΘΕΑ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ κλπ)
Αν θεωρήσουμε ότι στο Ραλλυ Παλλάδιο 2007 από τις 128 συμμετοχές οι 90 περίπου ηταν από την Αθήνα καταλαβαίνετε τι εννοώ.
φιλικα
Γιάννης Χεκιμιάν
-
ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009
Θα ήθελα να διαβάσετε την ιδέα μου η οποια ειναι προερχεται απο αυτα που εχει γραψει ο APR και **θα παρακαλούσα **να ακολουθήσετε αν είναι δυνατόν τις οδηγίες μου
Ιδέα
O μισός πλυθησμος της χώρας είναι συγκεντρωμένος στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αθήνα, και στα προάστια.
Αν και πρέπει να υποστηρίζουμε τους αγωνιζομένους που έχουν έδρα την επαρχία, πιστεύω ότι η δημιουργία ενός ασφαλτινου επάθλου, για Αθηναίους και γειτονικούς στη Αθήνα οδηγούς, θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση.
Αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια ιδέα θα υποστηρίζονταν από τις λέσχες που έχουν έδρα με ακτίνα λιγότερη των 200 χλμ από την Αθήνα έχουμε τις εξής λέσχες που θα μπορούσαν να το στηρίξουν
START LINE
ΑΛΑ
ΑΛΦΑΛ
ΛΑΜΑ
ΑΛΑΚ.
(ίσως μπορουν να συμπεριληφθουν και καποιες άλλες)
Αγώνες και ειδικές που έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσαν να το πλαισιώσουν είναι οι εξής.
ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ (ΑΛΑ)
ΠΑΛΑΔΙΟ ΡΑΛΛΥ (START LINE)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΦΑΛ)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΛΚΕΙΑ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΛΑΜΑ)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑΚ)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥ ή (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (START LINE)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ ή ΡΙΤΣΩΝΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑ)
(Οι αγώνες είναι τυχαίοι)
Για να δημιουργηθεί ένα έπαθλο από την ΕΘΕΑ νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια προκυρηξη επάθλου και πληρωθεί ένα παράβολο της τάξης των 3000 Ευρω.
Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει το εξής
Η παραπάνω λέσχες να έρθουν σε επικοινωνία να συναντηθούν και να δημιουργήσουν το πρόγραμμα του επάθλου,
Υστερα απο κοινου να ζητησουν απο την ΕΘΕΑ εγκριση τελεσης ολων των αγωνων του επαθλου.
Πιστεύω ότι η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έπαθλο θα ήταν τεράστια σε όλες τις κατηγορίες.
Η κάθε λέσχη θα έρθει σε επαφή με τους αγωνιζόμενους μέλη της ζητώντας έγγραφος από τον καθένα την ολική η μερική συμμετοχή στο έπαθλο.
Επίσης η κάθε λέσχη θα μπορούσε να ενημερώσει και τους μη μέλη αποστέλλοντας στις τοπικές αγωνιστικές ομάδες δελτίο συμμετοχής επάθλου για κάθε της αγωνιζόμενο.
Η δήλωση μερικής συμμετοχής θα σήμαινε συμμετοχή τουλάχιστον σε δυο από τους 7 αγώνες του επάθλου και θα συνοδεύονταν από παράβολο συμμετοχής επάθλου το οποίο κατά 50% θα επιστρέφεται στους αγωνιζομένους στους αγώνες της κάθε λέσχης .
Η δήλωση ολικης συμμετοχης θα σήμαινε συμμετοχη τουλαχιστον σε εξη αγωνες.
Τα παράβολα
60 Ευρώ για μερική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου)
120 Ευρώ για ολική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου )
Δικαίωμα βαθμολογίας στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι δώσει παράβολο μερικης συμμετοχής
Δικαίωμα απονομής στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι έχουν δώσει παράβολο ολικής συμμετοχής.
Το επαθλο θα εχει βαθμολογια παρομοια με αυτην των Σπριντ.
Οι κατηγοριες θα ειναι παρομοιες με αυτες των Σπριντ.Αν θεωρήσουμε ότι το παράβολο της ΕΘΕΑ για προκυρηξη επάθλου ανέρχεται στο ποσό των 3000 Ευρώ έχουμε τα παρακάτω:
Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 μερικές συμμετοχές
Ή
50 τουλάχιστον ολικές συμμετοχές
Η ένα ζύγισμα που να δίνει το σύνολο των 3000 Ευρω.
Αυτό σε περίπτωση που το έπαθλο στηριχθεί μόνο από τους αγωνιζόμενους.
Αν και πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει φορέας ο οποίος με αυτό το κόστος θα μπορούσε να πλαισιώσει πολύ εύκολα όλο το έπαθλο.
Πιστεύω ότι με μεθοδικότητα κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει και οι συμμετοχές να ξεπερνούν πολύ εύκολα σε κάθε αγώνα τις 70 μόνο από Αθηναίους οδηγούς.
Ποιοι ωφελούνται με αυτό:
Οι αγωνιζόμενοι της Αθήνας και κοντινών περιοχών
Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χλμ για να κάνουν αγώνες που τους αρέσουν.
Συμμετέχουν σε ένα έπαθλο ραλλυ το οποίο έχει συνολικά το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής. (βλέπε παράβολα αγώνων σπριντ η Ροντε + Ράλλυ Παλάδιο (μινι ραλλυ))
Επίσης γλυτώνουν την διαμονή σε τουλάχιστον 2 από τους 7 αγώνες για τους στεροελλαδιτες και σε τουλάχιστον 4 από τους 7 για συγκεκριμενα τους Αθηναίους και Κορίνθιους ίσως.
Τα 60 ή 30 ευρω που στην ουσία θα κοστίζει η συμμετοχή στο έπαθλο τα κερδίζουν με το παραπάνω από το μειωμένο κόστος συμμετοχής σε αυτούς τους αγώνες. (Ένα Ξενοδοχείο κοστίζει τουλάχιστον 50 ευρώ την βραδιά.)
Οι λέσχες
Εξασφαλίζουν αγώνες με πολλές συμμετοχές λόγω απόστασης από την έδρα τους από τις οποίες προεισπράττουν μικρό μέρος της συμμετοχής.
Η λέσχες επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις συμμετοχής του επάθλου σαν διαπραγματευτικό μέσω με τους χορηγούς τους.
Τα Ροντε λογικα δεν θα κοστίσουν πολύ παραπάνω από τα Σπριντ μιας και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ενδιάμεσοι από τα σπριντ.
Μια αύξηση του παράβολου 10 ευρω για Ροντε θα ήταν αποδεκτή.
Οποτε minimum 70 συμ X 10 ευρω επιπλεον = 700 ευρω επιπλεον για την λεσχη
Η ΕΘΕΑ
Λαμβάνει το παράβολο του επάθλου (3000 Ευρω) και κάνει ένα πολύ θετικό βήμα δείχνοντας μια φιλική εικόνα στους αγωνιζόμενους που θέλουν να τρέξουν με μικρό κόστος.
Θελω να τονισω οτι συμμετοχη στο επαθλο θα μπορουν να εχουν ολοι και οχι μονο αυτοι που μενουν μονο στη Αθηνα και κοντα σε αυτην.
Αυτά.
Απλά μια ιδέα.
Παρακληση - Οδηγίες
Θα παρακαλουσα αυτό το Θέμα να έχει συνεχεία ως εξής.
Να απαντήσουν αγωνιζόμενοι, δηλώνοντας πρόθεση συμμετοχής με στοιχειά , όπως έχουν κάνει μερικοί στο ποστ του APR.
Όσοι θελήσουν να σχολιάσουν το ποστ και να παραθέσουν επιπλέον ιδέες παράκληση θα ήταν να το κάνουν ξεκινώντας μια χωριστή Θεματική ενότητα, ετσι ωστε το τοπικ αυτο να καταγραψει σε απαντησεις απολυτο νουμερο υποστηρηξης της ιδεας - προτασης.
Στο τοπικ των σχολίων θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και τις γνώμες των λεσχών.
Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μια πρόταση προς τις λέσχες για εφαρμογή το 2009.
Επίσης στις απαντήσεις που θα δημοσιεύονται στο τοπικ των σχολίων παράκληση να υπογράφετε στο τέλος της δημοσίευσης μια από τις 4 κατηγορίες εμπλοκής.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ (ΟΔΗΓΟΣ – ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ)
ΘΕΑΤΗΣ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Α’ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κλπ)
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Β’ (ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΘΕΑ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ κλπ)
Αν θεωρήσουμε ότι στο Ραλλυ Παλλάδιο 2007 από τις 128 συμμετοχές οι 90 περίπου ηταν από την Αθήνα καταλαβαίνετε τι εννοώ.
φιλικα
Γιάννης Χεκιμιάν
-
ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009
Θα ήθελα να διαβάσετε την ιδέα μου η οποια ειναι προερχεται απο αυτα που εχει γραψει ο APR και **θα παρακαλούσα **να ακολουθήσετε αν είναι δυνατόν τις οδηγίες μου
Ιδέα
O μισός πλυθησμος της χώρας είναι συγκεντρωμένος στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αθήνα, και στα προάστια.
Αν και πρέπει να υποστηρίζουμε τους αγωνιζομένους που έχουν έδρα την επαρχία, πιστεύω ότι η δημιουργία ενός ασφαλτινου επάθλου, για Αθηναίους και γειτονικούς στη Αθήνα οδηγούς, θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση.
Αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια ιδέα θα υποστηρίζονταν από τις λέσχες που έχουν έδρα με ακτίνα λιγότερη των 200 χλμ από την Αθήνα έχουμε τις εξής λέσχες που θα μπορούσαν να το στηρίξουν
START LINE
ΑΛΑ
ΑΛΦΑΛ
ΛΑΜΑ
ΑΛΑΚ.
(ίσως μπορουν να συμπεριληφθουν και καποιες άλλες)
Αγώνες και ειδικές που έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσαν να το πλαισιώσουν είναι οι εξής.
ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ (ΑΛΑ)
ΠΑΛΑΔΙΟ ΡΑΛΛΥ (START LINE)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΦΑΛ)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΛΚΕΙΑ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΛΑΜΑ)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑΚ)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥ ή (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (START LINE)
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ ή ΡΙΤΣΩΝΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑ)
(Οι αγώνες είναι τυχαίοι)
Για να δημιουργηθεί ένα έπαθλο από την ΕΘΕΑ νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια προκυρηξη επάθλου και πληρωθεί ένα παράβολο της τάξης των 3000 Ευρω.
Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει το εξής
Η παραπάνω λέσχες να έρθουν σε επικοινωνία να συναντηθούν και να δημιουργήσουν το πρόγραμμα του επάθλου,
Υστερα απο κοινου να ζητησουν απο την ΕΘΕΑ εγκριση τελεσης ολων των αγωνων του επαθλου.
Πιστεύω ότι η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έπαθλο θα ήταν τεράστια σε όλες τις κατηγορίες.
Η κάθε λέσχη θα έρθει σε επαφή με τους αγωνιζόμενους μέλη της ζητώντας έγγραφος από τον καθένα την ολική η μερική συμμετοχή στο έπαθλο.
Επίσης η κάθε λέσχη θα μπορούσε να ενημερώσει και τους μη μέλη αποστέλλοντας στις τοπικές αγωνιστικές ομάδες δελτίο συμμετοχής επάθλου για κάθε της αγωνιζόμενο.
Η δήλωση μερικής συμμετοχής θα σήμαινε συμμετοχή τουλάχιστον σε δυο από τους 7 αγώνες του επάθλου και θα συνοδεύονταν από παράβολο συμμετοχής επάθλου το οποίο κατά 50% θα επιστρέφεται στους αγωνιζομένους στους αγώνες της κάθε λέσχης .
Η δήλωση ολικης συμμετοχης θα σήμαινε συμμετοχη τουλαχιστον σε εξη αγωνες.
Τα παράβολα
60 Ευρώ για μερική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου)
120 Ευρώ για ολική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου )
Δικαίωμα βαθμολογίας στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι δώσει παράβολο μερικης συμμετοχής
Δικαίωμα απονομής στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι έχουν δώσει παράβολο ολικής συμμετοχής.
Το επαθλο θα εχει βαθμολογια παρομοια με αυτην των Σπριντ.
Οι κατηγοριες θα ειναι παρομοιες με αυτες των Σπριντ.Αν θεωρήσουμε ότι το παράβολο της ΕΘΕΑ για προκυρηξη επάθλου ανέρχεται στο ποσό των 3000 Ευρώ έχουμε τα παρακάτω:
Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 μερικές συμμετοχές
Ή
50 τουλάχιστον ολικές συμμετοχές
Η ένα ζύγισμα που να δίνει το σύνολο των 3000 Ευρω.
Αυτό σε περίπτωση που το έπαθλο στηριχθεί μόνο από τους αγωνιζόμενους.
Αν και πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει φορέας ο οποίος με αυτό το κόστος θα μπορούσε να πλαισιώσει πολύ εύκολα όλο το έπαθλο.
Πιστεύω ότι με μεθοδικότητα κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει και οι συμμετοχές να ξεπερνούν πολύ εύκολα σε κάθε αγώνα τις 70 μόνο από Αθηναίους οδηγούς.
Ποιοι ωφελούνται με αυτό:
Οι αγωνιζόμενοι της Αθήνας και κοντινών περιοχών
Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χλμ για να κάνουν αγώνες που τους αρέσουν.
Συμμετέχουν σε ένα έπαθλο ραλλυ το οποίο έχει συνολικά το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής. (βλέπε παράβολα αγώνων σπριντ η Ροντε + Ράλλυ Παλάδιο (μινι ραλλυ))
Επίσης γλυτώνουν την διαμονή σε τουλάχιστον 2 από τους 7 αγώνες για τους στεροελλαδιτες και σε τουλάχιστον 4 από τους 7 για συγκεκριμενα τους Αθηναίους και Κορίνθιους ίσως.
Τα 60 ή 30 ευρω που στην ουσία θα κοστίζει η συμμετοχή στο έπαθλο τα κερδίζουν με το παραπάνω από το μειωμένο κόστος συμμετοχής σε αυτούς τους αγώνες. (Ένα Ξενοδοχείο κοστίζει τουλάχιστον 50 ευρώ την βραδιά.)
Οι λέσχες
Εξασφαλίζουν αγώνες με πολλές συμμετοχές λόγω απόστασης από την έδρα τους από τις οποίες προεισπράττουν μικρό μέρος της συμμετοχής.
Η λέσχες επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις συμμετοχής του επάθλου σαν διαπραγματευτικό μέσω με τους χορηγούς τους.
Τα Ροντε λογικα δεν θα κοστίσουν πολύ παραπάνω από τα Σπριντ μιας και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ενδιάμεσοι από τα σπριντ.
Μια αύξηση του παράβολου 10 ευρω για Ροντε θα ήταν αποδεκτή.
Οποτε minimum 70 συμ X 10 ευρω επιπλεον = 700 ευρω επιπλεον για την λεσχη
Η ΕΘΕΑ
Λαμβάνει το παράβολο του επάθλου (3000 Ευρω) και κάνει ένα πολύ θετικό βήμα δείχνοντας μια φιλική εικόνα στους αγωνιζόμενους που θέλουν να τρέξουν με μικρό κόστος.
Θελω να τονισω οτι συμμετοχη στο επαθλο θα μπορουν να εχουν ολοι και οχι μονο αυτοι που μενουν μονο στη Αθηνα και κοντα σε αυτην.
Αυτά.
Απλά μια ιδέα.
Παρακληση - Οδηγίες
Θα παρακαλουσα αυτό το Θέμα να έχει συνεχεία ως εξής.
Να απαντήσουν αγωνιζόμενοι, δηλώνοντας πρόθεση συμμετοχής με στοιχειά , όπως έχουν κάνει μερικοί στο ποστ του APR.
Όσοι θελήσουν να σχολιάσουν το ποστ και να παραθέσουν επιπλέον ιδέες παράκληση θα ήταν να το κάνουν ξεκινώντας μια χωριστή Θεματική ενότητα, ετσι ωστε το τοπικ αυτο να καταγραψει σε απαντησεις απολυτο νουμερο υποστηρηξης της ιδεας - προτασης.
Στο τοπικ των σχολίων θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και τις γνώμες των λεσχών.
Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μια πρόταση προς τις λέσχες για εφαρμογή το 2009.
Επίσης στις απαντήσεις που θα δημοσιεύονται στο τοπικ των σχολίων παράκληση να υπογράφετε στο τέλος της δημοσίευσης μια από τις 4 κατηγορίες εμπλοκής.
ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ (ΟΔΗΓΟΣ – ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ)
ΘΕΑΤΗΣ
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Α’ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κλπ)
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Β’ (ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΘΕΑ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ κλπ)
Αν θεωρήσουμε ότι στο Ραλλυ Παλλάδιο 2007 από τις 128 συμμετοχές οι 90 περίπου ηταν από την Αθήνα καταλαβαίνετε τι εννοώ.
φιλικα
Γιάννης Χεκιμιάν
-
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΕΚΙΜΙΑΝ
ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ
-
Ο χρήστης ΗΕΚΙ έγραψε:
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΕΚΙΜΙΑΝ
ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ
Καλή πρόταση!!!!!
-
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ , ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ ΙΔΕΑ. ΜΠΡΑΒΟ!!
-
Η Κυρία Άννα εχτές ο Κύριος Γιάννης σήμερα... φρέσκα καθαρά μυαλά... ο θεός να βάλει το χέρι του να σας δίνει υπομονή και καλές ιδέες.
Με εκτίμηση
Speedy
-
Ο χρήστης yugo έγραψε:
Ένα τέτοιος θεσμός ΔΕΝ είναι κάτι αντίστοιχο με αυτό που προτείνει ο APR. Οδηγεί σε οριστικό μαρασμό ασφάλτινους αγώνες με ιστορία όπως Αχαιός, Κένταυρος, Λαμίας, αφού αν μειώσει τις Αθηναϊκές συμμετοχές σε αυτούς θα τους οδηγήσει σε κατάργηση. Ακόμα και στο Ηπειρωτικό παλιότερα, το 70% των συμμετοχών ήταν από Αθήνα. Για μένα το ζητούμενο είναι η αύξηση των συμμετοχών στους ήδη υπάρχοντες ασφάλτινους αγώνες δημιουργώντας μια ορθολογική προκήρυξη, όχι η κατάργησή τους και η αντικατάσταση τους με άλλους που θα γίνονται στην αυλή μας.Ως εκ τούτου, ΔΕΝ είμαι μέσα.
Ίσως να μην είναι κάτι αντίστοιχο όμως έχει αντίστοιχο στόχο. Το θέμα είναι πως μια μη υλοποιήση των προτάσεων APR ή HEKI μπορεί να φέρει τον μαρασμό οδηγών που δεν μπορούν ν ακολουθήσουν το πρόγραμμα του 2008. Άλλωστε δεν έχουν όλοι οι οδηγοί τους ίδιους στόχους. Ο καθένας ως εκεί που μπορεί να φτάσει κ επίσης εως εκεί που του αρέσει κ θέλει να πάει.
Γενικότερα όμως η ουσία είναι να κάνουμε αγώνες κ όχι να γίνονται αγώνες που να μην μπορούμε να πάμε.
Πιστεύω οτι κ οι δύο προτάσεις ή ακόμα κ ένας συνδυασμός τους μπορεί να έχει πολύ καλά αποτελέσματα. -
Αυτο ακριβως λεω κι εγω στο 'ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ'
Πιστεω οτι Χριστος και ΗΕΚΙ μπορουν να συνδυαστουν και συνενοηθουν ανετα... -
ΕΝΤΑΞΕΙ!!! ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΤΙ ΕΒΓΑΛΕΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
-
Κι εμεις το καταλαβαμε οτι εχεις προβλημα, αλλα δεν πειραζει, θα σου περασει
-
Βρίσκω λογικη εν μερη την ανησυχία του yugo.
Θέλω όμως να διευκρινίσω τα εξής:
Η πρόταση μου είναι πρόταση για το Αγωνιστικό έτος 2009 και συνεπώς δεν ανταγωνίζεται την πρόταση του APR.
Υποστηρίζω την πρόταση του APR για το 2008.
Ο θεσμός που προτείνω δεν θεωρώ ότι πρέπει να αντικαταστήσει κανένα ήδη υπάρχων από αυτούς που έχει προκυρηξει για φέτος η ΕΘΕΑ.
Μπορεί και θα πρέπει να είναι συμπληρωματικός.
Στην ουσία είναι ένας ασφάλτινος περιφερειακός θεσμός όπως υπάρχει για το έτος 2008 για τους Θεσσαλονικείς (Κυπελο Ραλλυ Βορειου Ελλαδος) χωρίς βέβαια να έχει το κύρος αυτού (Επαθλο).
Επίσης νομίζω ότι οι δυο επιπλέον αγώνες που προτείνω για το 2009 όντας Σπριντ (Ροντε) δεν είναι αγώνες της εμβέλειας ενός πανελληνίου κυπέλλου Ασφάλτου, όπως το Αχαιός, Κένταυρος, Φθιώτιδας και συνεπώς δεν νομίζω να φέρουν απώλειες σε τουλάχιστον αυτούς τους αγώνες.
Επίσης όπως πολύ σωστά με διορθώνει φίλος με pm θα ήθελα να σημειώσω ότι συμμετοχή στο έπαθλο θα πρέπει να μπορούν να έχουν αγωνιζόμενοι από όλη την Ελλάδα, και ζητώ συγνώμη που από λάθους μου άφησε να εννοηθεί το αντίθετο.
Μακάρι οι Αθηναϊκές λέσχες αν υιοθετηθεί ένα τέτοιο έπαθλο να ακολουθήσουν τακτικές όμοιες με αυτές λεσχών της επαρχίας για να προσελκύουν συμμετοχές από μακρινές περιοχές.
Θα παρακαλούσα επίσης αν είναι δυνατό να υπογράφετε με έναν από τους 4 χαρακτηρισμούς έτσι ώστε να μας γίνει αντιληπτό από πια σκοπιά κάνετε τις επισημάνσεις σας.
Φιλικά
Γιάννης Χεκιμιάν
ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ
POST ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΡΟΤΑΣΗΣ HEKI