Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προταση ΕΠΑΘΛΟΥ ΑΣΦ. ΡΑΛΛΥ ΑΤΤΙΚΗΣ και ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. Προταση ΕΠΑΘΛΟΥ ΑΣΦ. ΡΑΛΛΥ ΑΤΤΙΚΗΣ και ΓΕΙΤΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ
    • 1 / 1
    Ελληνικοί Αγώνες
    4
    7
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      ieki last edited by

      ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

      ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009

      Θα ήθελα να διαβάσετε την ιδέα μου η οποια ειναι προερχεται απο αυτα που εχει γραψει ο APR και **θα παρακαλούσα **να ακολουθήσετε αν είναι δυνατόν τις οδηγίες μου

      Ιδέα

      O μισός πλυθησμος της χώρας είναι συγκεντρωμένος στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αθήνα, και στα προάστια.

      Αν και πρέπει να υποστηρίζουμε τους αγωνιζομένους που έχουν έδρα την επαρχία, πιστεύω ότι η δημιουργία ενός ασφαλτινου επάθλου, για Αθηναίους και γειτονικούς στη Αθήνα οδηγούς, θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση.

      Αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια ιδέα θα υποστηρίζονταν από τις λέσχες που έχουν έδρα με ακτίνα λιγότερη των 200 χλμ από την Αθήνα έχουμε τις εξής λέσχες που θα μπορούσαν να το στηρίξουν

      START LINE

      ΑΛΑ

      ΑΛΦΑΛ

      ΛΑΜΑ

      ΑΛΑΚ.

      (ίσως μπορουν να συμπεριληφθουν και καποιες άλλες)

      Αγώνες και ειδικές που έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσαν να το πλαισιώσουν είναι οι εξής.

      ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ (ΑΛΑ)

      ΠΑΛΑΔΙΟ ΡΑΛΛΥ (START LINE)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΦΑΛ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΛΚΕΙΑ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΛΑΜΑ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑΚ)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥ ή (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (START LINE)

      ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ ή ΡΙΤΣΩΝΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑ)

      (Οι αγώνες είναι τυχαίοι)

      Για να δημιουργηθεί ένα έπαθλο από την ΕΘΕΑ νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια προκυρηξη επάθλου και πληρωθεί ένα παράβολο της τάξης των 3000 Ευρω.

      Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει το εξής

      Η παραπάνω λέσχες να έρθουν σε επικοινωνία να συναντηθούν και να δημιουργήσουν το πρόγραμμα του επάθλου,

      Υστερα απο κοινου να ζητησουν απο την ΕΘΕΑ εγκριση τελεσης ολων των αγωνων του επαθλου.

      Πιστεύω ότι η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έπαθλο θα ήταν τεράστια σε όλες τις κατηγορίες.

      Η κάθε λέσχη θα έρθει σε επαφή με τους αγωνιζόμενους μέλη της ζητώντας έγγραφος από τον καθένα την ολική η μερική συμμετοχή στο έπαθλο.

      Επίσης η κάθε λέσχη θα μπορούσε να ενημερώσει και τους μη μέλη αποστέλλοντας στις τοπικές αγωνιστικές ομάδες δελτίο συμμετοχής επάθλου για κάθε της αγωνιζόμενο.

      Η δήλωση μερικής συμμετοχής θα σήμαινε συμμετοχή τουλάχιστον σε δυο από τους 7 αγώνες του επάθλου και θα συνοδεύονταν από παράβολο συμμετοχής επάθλου το οποίο κατά 50% θα επιστρέφεται στους αγωνιζομένους στους αγώνες της κάθε λέσχης .

      Η δήλωση ολικης συμμετοχης θα σήμαινε συμμετοχη τουλαχιστον σε εξη αγωνες.

      Τα παράβολα

      60 Ευρώ για μερική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου)

      120 Ευρώ για ολική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου )

      Δικαίωμα βαθμολογίας στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι δώσει παράβολο μερικης συμμετοχής

      Δικαίωμα απονομής στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι έχουν δώσει παράβολο ολικής συμμετοχής.

      Το επαθλο θα εχει βαθμολογια παρομοια με αυτην των Σπριντ.
      Οι κατηγοριες θα ειναι παρομοιες με αυτες των Σπριντ.

      Αν θεωρήσουμε ότι το παράβολο της ΕΘΕΑ για προκυρηξη επάθλου ανέρχεται στο ποσό των 3000 Ευρώ έχουμε τα παρακάτω:

      Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 μερικές συμμετοχές

      Ή

      50 τουλάχιστον ολικές συμμετοχές

      Η ένα ζύγισμα που να δίνει το σύνολο των 3000 Ευρω.

      Αυτό σε περίπτωση που το έπαθλο στηριχθεί μόνο από τους αγωνιζόμενους.

      Αν και πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει φορέας ο οποίος με αυτό το κόστος θα μπορούσε να πλαισιώσει πολύ εύκολα όλο το έπαθλο.

      Πιστεύω ότι με μεθοδικότητα κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει και οι συμμετοχές να ξεπερνούν πολύ εύκολα σε κάθε αγώνα τις 70 μόνο από Αθηναίους οδηγούς.

      Ποιοι ωφελούνται με αυτό:

      Οι αγωνιζόμενοι της Αθήνας και κοντινών περιοχών

      Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χλμ για να κάνουν αγώνες που τους αρέσουν.

      Συμμετέχουν σε ένα έπαθλο ραλλυ το οποίο έχει συνολικά το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής. (βλέπε παράβολα αγώνων σπριντ η Ροντε + Ράλλυ Παλάδιο (μινι ραλλυ))

      Επίσης γλυτώνουν την διαμονή σε τουλάχιστον 2 από τους 7 αγώνες για τους στεροελλαδιτες και σε τουλάχιστον 4 από τους 7 για συγκεκριμενα τους Αθηναίους και Κορίνθιους ίσως.

      Τα 60 ή 30 ευρω που στην ουσία θα κοστίζει η συμμετοχή στο έπαθλο τα κερδίζουν με το παραπάνω από το μειωμένο κόστος συμμετοχής σε αυτούς τους αγώνες. (Ένα Ξενοδοχείο κοστίζει τουλάχιστον 50 ευρώ την βραδιά.)

      Οι λέσχες

      Εξασφαλίζουν αγώνες με πολλές συμμετοχές λόγω απόστασης από την έδρα τους από τις οποίες προεισπράττουν μικρό μέρος της συμμετοχής.

      Η λέσχες επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις συμμετοχής του επάθλου σαν διαπραγματευτικό μέσω με τους χορηγούς τους.

      Τα Ροντε λογικα δεν θα κοστίσουν πολύ παραπάνω από τα Σπριντ μιας και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ενδιάμεσοι από τα σπριντ.

      Μια αύξηση του παράβολου 10 ευρω για Ροντε θα ήταν αποδεκτή.

      Οποτε minimum 70 συμ X 10 ευρω επιπλεον = 700 ευρω επιπλεον για την λεσχη

      Η ΕΘΕΑ

      Λαμβάνει το παράβολο του επάθλου (3000 Ευρω) και κάνει ένα πολύ θετικό βήμα δείχνοντας μια φιλική εικόνα στους αγωνιζόμενους που θέλουν να τρέξουν με μικρό κόστος.

      Θελω να τονισω οτι συμμετοχη στο επαθλο θα μπορουν να εχουν ολοι και οχι μονο αυτοι που μενουν μονο στη Αθηνα και κοντα σε αυτην.

      Αυτά.

      Απλά μια ιδέα.

      Παρακληση - Οδηγίες

      Θα παρακαλουσα αυτό το Θέμα να έχει συνεχεία ως εξής.

      Να απαντήσουν αγωνιζόμενοι, δηλώνοντας πρόθεση συμμετοχής με στοιχειά , όπως έχουν κάνει μερικοί στο ποστ του APR.

      Όσοι θελήσουν να σχολιάσουν το ποστ και να παραθέσουν επιπλέον ιδέες παράκληση θα ήταν να το κάνουν ξεκινώντας μια χωριστή Θεματική ενότητα, ετσι ωστε το τοπικ αυτο να καταγραψει σε απαντησεις απολυτο νουμερο υποστηρηξης της ιδεας - προτασης.

      Στο τοπικ των σχολίων θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και τις γνώμες των λεσχών.

      Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μια πρόταση προς τις λέσχες για εφαρμογή το 2009.

      Επίσης στις απαντήσεις που θα δημοσιεύονται στο τοπικ των σχολίων παράκληση να υπογράφετε στο τέλος της δημοσίευσης μια από τις 4 κατηγορίες εμπλοκής.

      ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ (ΟΔΗΓΟΣ – ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ)

      ΘΕΑΤΗΣ

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Α’ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κλπ)

      ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Β’ (ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΘΕΑ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ κλπ)

      Αν θεωρήσουμε ότι στο Ραλλυ Παλλάδιο 2007 από τις 128 συμμετοχές οι 90 περίπου ηταν από την Αθήνα καταλαβαίνετε τι εννοώ.

      φιλικα

      Γιάννης Χεκιμιάν

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ieki last edited by

        ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

        ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009

        Θα ήθελα να διαβάσετε την ιδέα μου η οποια ειναι προερχεται απο αυτα που εχει γραψει ο APR και **θα παρακαλούσα **να ακολουθήσετε αν είναι δυνατόν τις οδηγίες μου

        Ιδέα

        O μισός πλυθησμος της χώρας είναι συγκεντρωμένος στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αθήνα, και στα προάστια.

        Αν και πρέπει να υποστηρίζουμε τους αγωνιζομένους που έχουν έδρα την επαρχία, πιστεύω ότι η δημιουργία ενός ασφαλτινου επάθλου, για Αθηναίους και γειτονικούς στη Αθήνα οδηγούς, θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση.

        Αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια ιδέα θα υποστηρίζονταν από τις λέσχες που έχουν έδρα με ακτίνα λιγότερη των 200 χλμ από την Αθήνα έχουμε τις εξής λέσχες που θα μπορούσαν να το στηρίξουν

        START LINE

        ΑΛΑ

        ΑΛΦΑΛ

        ΛΑΜΑ

        ΑΛΑΚ.

        (ίσως μπορουν να συμπεριληφθουν και καποιες άλλες)

        Αγώνες και ειδικές που έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσαν να το πλαισιώσουν είναι οι εξής.

        ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ (ΑΛΑ)

        ΠΑΛΑΔΙΟ ΡΑΛΛΥ (START LINE)

        ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΦΑΛ)

        ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΛΚΕΙΑ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΛΑΜΑ)

        ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑΚ)

        ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥ ή (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (START LINE)

        ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ ή ΡΙΤΣΩΝΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑ)

        (Οι αγώνες είναι τυχαίοι)

        Για να δημιουργηθεί ένα έπαθλο από την ΕΘΕΑ νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια προκυρηξη επάθλου και πληρωθεί ένα παράβολο της τάξης των 3000 Ευρω.

        Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει το εξής

        Η παραπάνω λέσχες να έρθουν σε επικοινωνία να συναντηθούν και να δημιουργήσουν το πρόγραμμα του επάθλου,

        Υστερα απο κοινου να ζητησουν απο την ΕΘΕΑ εγκριση τελεσης ολων των αγωνων του επαθλου.

        Πιστεύω ότι η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έπαθλο θα ήταν τεράστια σε όλες τις κατηγορίες.

        Η κάθε λέσχη θα έρθει σε επαφή με τους αγωνιζόμενους μέλη της ζητώντας έγγραφος από τον καθένα την ολική η μερική συμμετοχή στο έπαθλο.

        Επίσης η κάθε λέσχη θα μπορούσε να ενημερώσει και τους μη μέλη αποστέλλοντας στις τοπικές αγωνιστικές ομάδες δελτίο συμμετοχής επάθλου για κάθε της αγωνιζόμενο.

        Η δήλωση μερικής συμμετοχής θα σήμαινε συμμετοχή τουλάχιστον σε δυο από τους 7 αγώνες του επάθλου και θα συνοδεύονταν από παράβολο συμμετοχής επάθλου το οποίο κατά 50% θα επιστρέφεται στους αγωνιζομένους στους αγώνες της κάθε λέσχης .

        Η δήλωση ολικης συμμετοχης θα σήμαινε συμμετοχη τουλαχιστον σε εξη αγωνες.

        Τα παράβολα

        60 Ευρώ για μερική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου)

        120 Ευρώ για ολική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου )

        Δικαίωμα βαθμολογίας στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι δώσει παράβολο μερικης συμμετοχής

        Δικαίωμα απονομής στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι έχουν δώσει παράβολο ολικής συμμετοχής.

        Το επαθλο θα εχει βαθμολογια παρομοια με αυτην των Σπριντ.
        Οι κατηγοριες θα ειναι παρομοιες με αυτες των Σπριντ.

        Αν θεωρήσουμε ότι το παράβολο της ΕΘΕΑ για προκυρηξη επάθλου ανέρχεται στο ποσό των 3000 Ευρώ έχουμε τα παρακάτω:

        Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 μερικές συμμετοχές

        Ή

        50 τουλάχιστον ολικές συμμετοχές

        Η ένα ζύγισμα που να δίνει το σύνολο των 3000 Ευρω.

        Αυτό σε περίπτωση που το έπαθλο στηριχθεί μόνο από τους αγωνιζόμενους.

        Αν και πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει φορέας ο οποίος με αυτό το κόστος θα μπορούσε να πλαισιώσει πολύ εύκολα όλο το έπαθλο.

        Πιστεύω ότι με μεθοδικότητα κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει και οι συμμετοχές να ξεπερνούν πολύ εύκολα σε κάθε αγώνα τις 70 μόνο από Αθηναίους οδηγούς.

        Ποιοι ωφελούνται με αυτό:

        Οι αγωνιζόμενοι της Αθήνας και κοντινών περιοχών

        Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χλμ για να κάνουν αγώνες που τους αρέσουν.

        Συμμετέχουν σε ένα έπαθλο ραλλυ το οποίο έχει συνολικά το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής. (βλέπε παράβολα αγώνων σπριντ η Ροντε + Ράλλυ Παλάδιο (μινι ραλλυ))

        Επίσης γλυτώνουν την διαμονή σε τουλάχιστον 2 από τους 7 αγώνες για τους στεροελλαδιτες και σε τουλάχιστον 4 από τους 7 για συγκεκριμενα τους Αθηναίους και Κορίνθιους ίσως.

        Τα 60 ή 30 ευρω που στην ουσία θα κοστίζει η συμμετοχή στο έπαθλο τα κερδίζουν με το παραπάνω από το μειωμένο κόστος συμμετοχής σε αυτούς τους αγώνες. (Ένα Ξενοδοχείο κοστίζει τουλάχιστον 50 ευρώ την βραδιά.)

        Οι λέσχες

        Εξασφαλίζουν αγώνες με πολλές συμμετοχές λόγω απόστασης από την έδρα τους από τις οποίες προεισπράττουν μικρό μέρος της συμμετοχής.

        Η λέσχες επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις συμμετοχής του επάθλου σαν διαπραγματευτικό μέσω με τους χορηγούς τους.

        Τα Ροντε λογικα δεν θα κοστίσουν πολύ παραπάνω από τα Σπριντ μιας και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ενδιάμεσοι από τα σπριντ.

        Μια αύξηση του παράβολου 10 ευρω για Ροντε θα ήταν αποδεκτή.

        Οποτε minimum 70 συμ X 10 ευρω επιπλεον = 700 ευρω επιπλεον για την λεσχη

        Η ΕΘΕΑ

        Λαμβάνει το παράβολο του επάθλου (3000 Ευρω) και κάνει ένα πολύ θετικό βήμα δείχνοντας μια φιλική εικόνα στους αγωνιζόμενους που θέλουν να τρέξουν με μικρό κόστος.

        Θελω να τονισω οτι συμμετοχη στο επαθλο θα μπορουν να εχουν ολοι και οχι μονο αυτοι που μενουν μονο στη Αθηνα και κοντα σε αυτην.

        Αυτά.

        Απλά μια ιδέα.

        Παρακληση - Οδηγίες

        Θα παρακαλουσα αυτό το Θέμα να έχει συνεχεία ως εξής.

        Να απαντήσουν αγωνιζόμενοι, δηλώνοντας πρόθεση συμμετοχής με στοιχειά , όπως έχουν κάνει μερικοί στο ποστ του APR.

        Όσοι θελήσουν να σχολιάσουν το ποστ και να παραθέσουν επιπλέον ιδέες παράκληση θα ήταν να το κάνουν ξεκινώντας μια χωριστή Θεματική ενότητα, ετσι ωστε το τοπικ αυτο να καταγραψει σε απαντησεις απολυτο νουμερο υποστηρηξης της ιδεας - προτασης.

        Στο τοπικ των σχολίων θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και τις γνώμες των λεσχών.

        Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μια πρόταση προς τις λέσχες για εφαρμογή το 2009.

        Επίσης στις απαντήσεις που θα δημοσιεύονται στο τοπικ των σχολίων παράκληση να υπογράφετε στο τέλος της δημοσίευσης μια από τις 4 κατηγορίες εμπλοκής.

        ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ (ΟΔΗΓΟΣ – ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ)

        ΘΕΑΤΗΣ

        ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Α’ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κλπ)

        ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Β’ (ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΘΕΑ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ κλπ)

        Αν θεωρήσουμε ότι στο Ραλλυ Παλλάδιο 2007 από τις 128 συμμετοχές οι 90 περίπου ηταν από την Αθήνα καταλαβαίνετε τι εννοώ.

        φιλικα

        Γιάννης Χεκιμιάν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ieki last edited by

          ΠΡΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ

          ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ 2009

          Θα ήθελα να διαβάσετε την ιδέα μου η οποια ειναι προερχεται απο αυτα που εχει γραψει ο APR και **θα παρακαλούσα **να ακολουθήσετε αν είναι δυνατόν τις οδηγίες μου

          Ιδέα

          O μισός πλυθησμος της χώρας είναι συγκεντρωμένος στην Αττική και συγκεκριμένα στην Αθήνα, και στα προάστια.

          Αν και πρέπει να υποστηρίζουμε τους αγωνιζομένους που έχουν έδρα την επαρχία, πιστεύω ότι η δημιουργία ενός ασφαλτινου επάθλου, για Αθηναίους και γειτονικούς στη Αθήνα οδηγούς, θα είχε πολύ μεγάλη απήχηση.

          Αν θεωρήσουμε ότι μια τέτοια ιδέα θα υποστηρίζονταν από τις λέσχες που έχουν έδρα με ακτίνα λιγότερη των 200 χλμ από την Αθήνα έχουμε τις εξής λέσχες που θα μπορούσαν να το στηρίξουν

          START LINE

          ΑΛΑ

          ΑΛΦΑΛ

          ΛΑΜΑ

          ΑΛΑΚ.

          (ίσως μπορουν να συμπεριληφθουν και καποιες άλλες)

          Αγώνες και ειδικές που έχουν γίνει κατά καιρούς και θα μπορούσαν να το πλαισιώσουν είναι οι εξής.

          ΑΤΤΙΚΟ ΡΑΛΛΥ (ΑΛΑ)

          ΠΑΛΑΔΙΟ ΡΑΛΛΥ (START LINE)

          ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΦΑΛ)

          ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΜΦΙΛΚΕΙΑ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΛΑΜΑ)

          ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΚΟΡΙΝΘΟΥ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑΚ)

          ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΚΩΝΣΤΑΝΙΝΟΥ ή (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (START LINE)

          ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΑΓ. ΜΕΡΚΟΥΡΗ ή ΡΙΤΣΩΝΑΣ (ΡΟΝΤΕ 3 ειδικές) (ΑΛΑ)

          (Οι αγώνες είναι τυχαίοι)

          Για να δημιουργηθεί ένα έπαθλο από την ΕΘΕΑ νομίζω ότι πρέπει να δοθεί μια προκυρηξη επάθλου και πληρωθεί ένα παράβολο της τάξης των 3000 Ευρω.

          Θεωρητικά θα μπορούσε να γίνει το εξής

          Η παραπάνω λέσχες να έρθουν σε επικοινωνία να συναντηθούν και να δημιουργήσουν το πρόγραμμα του επάθλου,

          Υστερα απο κοινου να ζητησουν απο την ΕΘΕΑ εγκριση τελεσης ολων των αγωνων του επαθλου.

          Πιστεύω ότι η συμμετοχή σε ένα τέτοιο έπαθλο θα ήταν τεράστια σε όλες τις κατηγορίες.

          Η κάθε λέσχη θα έρθει σε επαφή με τους αγωνιζόμενους μέλη της ζητώντας έγγραφος από τον καθένα την ολική η μερική συμμετοχή στο έπαθλο.

          Επίσης η κάθε λέσχη θα μπορούσε να ενημερώσει και τους μη μέλη αποστέλλοντας στις τοπικές αγωνιστικές ομάδες δελτίο συμμετοχής επάθλου για κάθε της αγωνιζόμενο.

          Η δήλωση μερικής συμμετοχής θα σήμαινε συμμετοχή τουλάχιστον σε δυο από τους 7 αγώνες του επάθλου και θα συνοδεύονταν από παράβολο συμμετοχής επάθλου το οποίο κατά 50% θα επιστρέφεται στους αγωνιζομένους στους αγώνες της κάθε λέσχης .

          Η δήλωση ολικης συμμετοχης θα σήμαινε συμμετοχη τουλαχιστον σε εξη αγωνες.

          Τα παράβολα

          60 Ευρώ για μερική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου)

          120 Ευρώ για ολική συμμετοχή (αφαιρούμενο κατά 50% από την μελλοντική συμμετοχή σε αγώνες τις λέσχης καταβολής του παραβολου )

          Δικαίωμα βαθμολογίας στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι δώσει παράβολο μερικης συμμετοχής

          Δικαίωμα απονομής στο έπαθλο θα έχουν όλοι όσοι έχουν δώσει παράβολο ολικής συμμετοχής.

          Το επαθλο θα εχει βαθμολογια παρομοια με αυτην των Σπριντ.
          Οι κατηγοριες θα ειναι παρομοιες με αυτες των Σπριντ.

          Αν θεωρήσουμε ότι το παράβολο της ΕΘΕΑ για προκυρηξη επάθλου ανέρχεται στο ποσό των 3000 Ευρώ έχουμε τα παρακάτω:

          Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 100 μερικές συμμετοχές

          Ή

          50 τουλάχιστον ολικές συμμετοχές

          Η ένα ζύγισμα που να δίνει το σύνολο των 3000 Ευρω.

          Αυτό σε περίπτωση που το έπαθλο στηριχθεί μόνο από τους αγωνιζόμενους.

          Αν και πιστεύω ότι μπορεί να υπάρξει φορέας ο οποίος με αυτό το κόστος θα μπορούσε να πλαισιώσει πολύ εύκολα όλο το έπαθλο.

          Πιστεύω ότι με μεθοδικότητα κάτι τέτοιο θα μπορούσε πολύ εύκολα να γίνει και οι συμμετοχές να ξεπερνούν πολύ εύκολα σε κάθε αγώνα τις 70 μόνο από Αθηναίους οδηγούς.

          Ποιοι ωφελούνται με αυτό:

          Οι αγωνιζόμενοι της Αθήνας και κοντινών περιοχών

          Δεν χρειάζεται να ταξιδεύουν χλμ για να κάνουν αγώνες που τους αρέσουν.

          Συμμετέχουν σε ένα έπαθλο ραλλυ το οποίο έχει συνολικά το χαμηλότερο κόστος συμμετοχής. (βλέπε παράβολα αγώνων σπριντ η Ροντε + Ράλλυ Παλάδιο (μινι ραλλυ))

          Επίσης γλυτώνουν την διαμονή σε τουλάχιστον 2 από τους 7 αγώνες για τους στεροελλαδιτες και σε τουλάχιστον 4 από τους 7 για συγκεκριμενα τους Αθηναίους και Κορίνθιους ίσως.

          Τα 60 ή 30 ευρω που στην ουσία θα κοστίζει η συμμετοχή στο έπαθλο τα κερδίζουν με το παραπάνω από το μειωμένο κόστος συμμετοχής σε αυτούς τους αγώνες. (Ένα Ξενοδοχείο κοστίζει τουλάχιστον 50 ευρώ την βραδιά.)

          Οι λέσχες

          Εξασφαλίζουν αγώνες με πολλές συμμετοχές λόγω απόστασης από την έδρα τους από τις οποίες προεισπράττουν μικρό μέρος της συμμετοχής.

          Η λέσχες επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις δηλώσεις συμμετοχής του επάθλου σαν διαπραγματευτικό μέσω με τους χορηγούς τους.

          Τα Ροντε λογικα δεν θα κοστίσουν πολύ παραπάνω από τα Σπριντ μιας και δεν θα χρειάζονται επιπλέον ενδιάμεσοι από τα σπριντ.

          Μια αύξηση του παράβολου 10 ευρω για Ροντε θα ήταν αποδεκτή.

          Οποτε minimum 70 συμ X 10 ευρω επιπλεον = 700 ευρω επιπλεον για την λεσχη

          Η ΕΘΕΑ

          Λαμβάνει το παράβολο του επάθλου (3000 Ευρω) και κάνει ένα πολύ θετικό βήμα δείχνοντας μια φιλική εικόνα στους αγωνιζόμενους που θέλουν να τρέξουν με μικρό κόστος.

          Θελω να τονισω οτι συμμετοχη στο επαθλο θα μπορουν να εχουν ολοι και οχι μονο αυτοι που μενουν μονο στη Αθηνα και κοντα σε αυτην.

          Αυτά.

          Απλά μια ιδέα.

          Παρακληση - Οδηγίες

          Θα παρακαλουσα αυτό το Θέμα να έχει συνεχεία ως εξής.

          Να απαντήσουν αγωνιζόμενοι, δηλώνοντας πρόθεση συμμετοχής με στοιχειά , όπως έχουν κάνει μερικοί στο ποστ του APR.

          Όσοι θελήσουν να σχολιάσουν το ποστ και να παραθέσουν επιπλέον ιδέες παράκληση θα ήταν να το κάνουν ξεκινώντας μια χωριστή Θεματική ενότητα, ετσι ωστε το τοπικ αυτο να καταγραψει σε απαντησεις απολυτο νουμερο υποστηρηξης της ιδεας - προτασης.

          Στο τοπικ των σχολίων θα ήταν ενδιαφέρον να ακούσουμε και τις γνώμες των λεσχών.

          Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι αυτή είναι μια πρόταση προς τις λέσχες για εφαρμογή το 2009.

          Επίσης στις απαντήσεις που θα δημοσιεύονται στο τοπικ των σχολίων παράκληση να υπογράφετε στο τέλος της δημοσίευσης μια από τις 4 κατηγορίες εμπλοκής.

          ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ (ΟΔΗΓΟΣ – ΣΥΝΟΔΗΓΟΣ)

          ΘΕΑΤΗΣ

          ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Α’ (ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κλπ)

          ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ Β’ (ΕΝΕΡΓΟ ΜΕΛΟΣ ΛΕΣΧΗΣ, ΜΕΛΟΣ ΕΘΕΑ, ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ κλπ)

          Αν θεωρήσουμε ότι στο Ραλλυ Παλλάδιο 2007 από τις 128 συμμετοχές οι 90 περίπου ηταν από την Αθήνα καταλαβαίνετε τι εννοώ.

          φιλικα

          Γιάννης Χεκιμιάν

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            ieki last edited by

            ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

            ΟΝΟΜΑ: Χεκιμιαν Γιαννης

            ΑΥΤ/ΤΟ: FIAT SEICENTO KIT

            ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Α/0

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kleisj last edited by

              ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ

              ΟΝΟΜΑ: KleisJ
              AYT/TO: FIAT SEICENTO GrA
              ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Α0

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yugo last edited by

                Ένα τέτοιος θεσμός ΔΕΝ είναι κάτι αντίστοιχο με αυτό που προτείνει ο APR. Οδηγεί σε οριστικό μαρασμό ασφάλτινους αγώνες με ιστορία όπως Αχαιός, Κένταυρος, Λαμίας, αφού αν μειώσει τις Αθηναϊκές συμμετοχές σε αυτούς θα τους οδηγήσει σε κατάργηση. Ακόμα και στο Ηπειρωτικό παλιότερα, το 70% των συμμετοχών ήταν από Αθήνα. Για μένα το ζητούμενο είναι η αύξηση των συμμετοχών στους ήδη υπάρχοντες ασφάλτινους αγώνες δημιουργώντας μια ορθολογική προκήρυξη, όχι η κατάργησή τους και η αντικατάσταση τους με άλλους που θα γίνονται στην αυλή μας.

                Ως εκ τούτου, ΔΕΝ είμαι μέσα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimosr last edited by

                  Ο χρήστης yugo έγραψε:
                  Ένα τέτοιος θεσμός ΔΕΝ είναι κάτι αντίστοιχο με αυτό που προτείνει ο APR.......

                  .......ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΑΥΤΟ ???

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yugo last edited by

                    Αγαπητέ dimosR, νομίζω ότι εξηγώ στις επόμενες φράσεις τι κακό βρίσκω. Μακάρι να έχω άδικο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr