Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    greg12m

    @greg12m

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    greg12m Unfollow Follow

    Latest posts made by greg12m

    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης TLG έγραψε:
      Mιλαμε παντα για το 6αρι αυτοματο ετσι ?

      Ναι, για το 6αρι αυτόματο μιλάμε πάντα.

      Πληροφοριακά να αναφέρω ότι ο βενζινοκίνητος κινητήρας (1.6 THP) διαθέτει ένα νέας γενεάς “ΑΤ6” κιβώτιο ταχυτήτων κατασκευασμένο από τη εταιρεία Aisin AW σύμφωνα με τις προδιαγραφές της PSA Peugeot Citroen group. Για όσους τυχόν ενδιαφέρονται για μετατροπές κινητήρα, το συγκεκριμένο “ΑΤ6” κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να “αντέξει” ροπή μέχρι 300Nm.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greg12m
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης TLG έγραψε:

      Τελος αξιζει η αγορα του με αυτοματο κιβωτιο;

      Μιλαω παντα για τον κινητηρα με τους 156hp και grip control.

      Όταν είχα βάλει παραγγελία, ζήτησα αυτόματο, 156 ίππους και grip control. Ένα μήνα αργότερα μου τηλεφώνησαν από την αντιπροσωπία και μου είπαν ότι το εργοστάσιο τους πληροφόρησε ότι δεν παράγεται το αυτόματο βενζίνης (156hp) με grip control. Συνεπώς τροποποίησα την παραγγελία μου (πρόσθεσα τις ζάντες 18') και παρέλαβα το αμάξι χωρίς grip control.

      Τώρα, όσον αφορά το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, αν εξαιρέσουμε την μεγαλύτερη κατανάλωση, θα έλεγα ότι είναι πολύ καλό με ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και βολικό ιδιαίτερα αν οδηγείς μέσα στην πόλη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greg12m
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης nikbib έγραψε:

      περιμενε λιγο και νομιζω θα στρωσει. Παντως τωρα ετσι οπως ειναι ειναι όντως μεγάλη , δηλαδή μέσα στην πόλη ποσο σου καιει?

      Στην πόλη φλερτάρει με τα 11.5 λτ/100 χλμ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greg12m
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης Pitt έγραψε:
      Να προσθέσω μία ακόμη παρατήρηση για να βγάλεις τα συμπεράσματά σου.

      Το trip computer έχει δύο μετρητές κατανάλωσης. Τον έναν τον χρησιμοποιώ ως 'μερικό' (δηλαδή τον μηδενίζω σε κάθε φουλάρισμα και μου δείχνει την αντίστοιχη μέση κατανάλωση) και τον δεύτερο ως 'ολικό' δηλαδή δεν τον μηδένιζα ποτέ για να μου δείχνει την μέση κατανάλωση από τότε που πήρα το αυτοκίνητο. Δυστυχώς ο 'ολικός' μετρητής δεν έχει την δυνατότητα να μετρήσει πάνω από 9.999 km γιατί μετά μηδενίζει. Επίσης μηδένισε όταν έγινε η αναβάθμιση του λογισμικού.

      Συνέβη λοιπόν το εξής. Για τα πρώτα 10.000km η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 8,8 L/100Km ενώ στα επόμενα 5.000km η μέση κατανάλωση έπεσε στα 8.0 L/100Km, δηλαδή κατά 10% χαμηλότερη. Είναι λογικό ένα αυτοκίνητο που δεν είναι στρωμένο να έχει κάπως υψηλότερη κατανάλωση, αν και μιλάμε για μεγάλη διαφορά καθώς στα πρώτα 4.000 km η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε στα 9,5 L/100km.

      Εκτός από το σταθερό σφάλμα του οργάνου (η απόκλιση από την πραγματική μέση κατανάλωση) η χρήση της ένδειξης της μέσης κατανάλωσης για λόγους σύγκρισης είναι σχετικά ακριβής, καθώς τα χιλιόμετρα είναι πολλά και το περιθώριο σφάλματος μικρό.

      Όταν λοιπόν στο ίδιο αυτοκίνητο, με τα ίδια λάστιχα, με τους ίδιους οδηγούς, τον ίδιο τρόπο οδήγησης, στις ίδιες διαδρομές έχουμε αποκλίσεις στην μέση κατανάλωση έως 20% (8,0 – 9,5 L/100Km), αντιλαμβάνεσαι ότι δεν μπορείς να βγάλεις εύκολα συμπεράσματα για διαφορετικά οχήματα, σε διαφορετικές διαδρομές, με διαφορετικούς οδηγούς, διαφορετικό τρόπο οδήγησης κλπ.

      ΥΓ. Αυτό που έγραψα για τον 'μερικό' χιλιομετρητή σημειώστε το, γιατί μάλλον θα αναφερθώ σ' αυτό σύντομα. Το βίτσιο μου να καταγράφω τις ενδείξεις μέσης κατανάλωσης και τα χιλιόμετρα από φουλάρισμα σε φουλάρισμα, σε συνδυασμό με τα λίτρα βενζίνης που βάζω κάθε φορά, με οδήγησαν σε κάποια συμπεράσματα για συγκεκριμένο πρατήριο βενζίνης.
      Πριν όμως πώ περισσότερα, θέλω να έχω πολλές μετρήσεις για να βεβαιωθώ ότι δεν πρόκειται για τυχαίο γεγονός.

      Πολύ λογικά (και φυσικά τεκμηριομένα) αυτά που λες. Απλά είχα μεγαλύτερες προσδοκίες όσον αφορά την καταλάνωση. Η αίσθηση της απογοήτευσης μου μεγαλώνει όταν κάνω σύγκριση με το δικό μου όχημα (μία δίλιτρη CARINA E του 1994). Πραγματικά πίστευα (λόγω τεχνολογίας και μικρότερου κυβισμού) ότι θα έβλεπα σημαντική διαφορά αλλά τελικά τα πράγματα δεν είναι καθόλου έτσι. Ας ελπίσουμε, όπως είπες κι'εσύ, ότι με το στρώσιμο της μηχανής η κατανάλωση θα βελτιωθεί. Πληροφοριακά να αναφέρω ότι η μέση κατανάλωση του οχήματος στις 4000 χλμ (σύμφωνα πάντα με το trip computer) ήταν 9.8L/100Km

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greg12m
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης alexandr έγραψε:

      Ως προς την κατανάλωση, στον αυτοκινητόδρομο, πηγαίνοντας με 145 στο cruise control το trip computer έδειξε 8,7 λτ/100χμ, ενώ στην ίδια διαδρομή γυρίζοντας με 120 στο cruise control το trip έδειξε 6,9λτ/100χμ.

      Μετά από μια εξάμηνη εμπειρία με το 3008 (156HP, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και 18' ζάντες), έχω να παρατηρήσω ότι η κατανάλωση του δικού μου 3008 απέχει πολύ από τις εργοστασιακές τιμές και αρκετά από τις τιμές που έχουν παρατηρήσει οι διάφοροι φίλοι σε αυτό το φόρουμ. Σε πρόσφατο μου ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο, συνολικής απόστασης 280χλμ, το trip computer του οχήματος κατέγραψε 8.5 λτ/100 χλμ. Η ταχύτητα μου ήταν μεταξύ 100 - 120 χλμ. Ειλικρινά, νιώθω αρκετά απογοητευμένος με αυτές τις επιδόσεις κατανάλωσης.
      Υπάρχει κανείς άλλος σε αυτό το φόρουμ με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greg12m
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Μετά από αρκετούς μήνες αναμονής, έχουμε παραλάβει (για την ακρίβεια η σύζυγος) την περασμένη βδομάδα και το δικό μας Peugeot 3008. Οι πρώτες οδηγικές εντυπώσεις είναι θετικές. Τώρα πρέπει να κάνω λίγο διάβασμα για να μπορέσω να το παραμετροποιήσω σύμφωνα με τις προτιμήσεις μας (σταθμοί στο ράδιο, επικοινωνία τηλεφώνων με bluetooth, κτλ).
      Πραγματικά είναι μεγάλη ευκολία το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων στο σταμάτα-ξεκίνα μέσα στην πόλη!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greg12m
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Πριν κανένα μήνα είχα βάλει παραγγελία ένα 3008, 1.6 THP με Grip Control + αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
      Σήμερα πήρα ένα τηλεφώνημα από την αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι το εργοστάσιο δεν παράγει τον πιο πάνω συνδυασμό, συνεπώς θα έπρεπε να τροποποιήσω την παραγγελία μου.

      Επειδή ο βενζινοκίνητος κινητήρας και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είναι 'εκ των ουκ άνευ' για μένα, κατέληξα, ύστερα από μια εκτενή συζήτηση με τον πωλητή, στην αντικατάσταση του Grip Control με ζάντες 18' (235/45 R18) και έτσι η συμφωνηθείσα τιμή παρέμεινε η ίδια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greg12m
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      Γενικά πρέπει να είναι από τους ελάχιστους με αυτόματο peugeot...

      Άντε να μας πει και εντυπώσεις από το ρομποτικό εξάρι

      Το ρομποτικό εξάρι θα το βρεις στον 1.6 HDi κινητήρα, ενώ ο βενζινοκίνητος κινητήρας (1.6 THP) διαθέτει ένα νέας γενεάς “ΑΤ6” κιβώτιο ταχυτήτων κατασκευασμένο από τη εταιρεία Aisin AW σύμφωνα με τις προδιαγραφές της PSA Peugeot Citroen group. Για όσους τυχόν ενδιαφέρονται για μετατροπές κινητήρα, το συγκεκριμένο “ΑΤ6” κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να “αντέξει” ροπή μέχρι 300Nm.

      Όταν έκανα test drive τον 1.6 HDi με το ρομποτικό κιβώτιο ταχυτήτων, κυριολεκτικά ένιωθα σε έντονο βαθμό τις αλλαγές των ταχυτήτων. Στο αρνητικό μου σχόλιο επί του θέματος, ο πωλητής μου εξήγησε πως πρέπει να αλλάξω/προσαρμόσω τον τρόπο οδηγήματος μου ούτως ώστε οι αλλαγές ταχυτήτων να είναι ομαλές. Οφείλω να ομολογήσω ότι όταν ο πωλητής οδήγησε το συγκεκριμένο όχημα, οι εναλλαγές των ταχυτήτων ήταν πολύ πιο ομαλές, συνεπώς η εξήγηση που μου έδωσε έχει λογική.

      Έπειτα έκανα δοκιμή το 1.6 ΤΗΡ με το κλασσικό κιβώτιο ταχυτήτων. Η μόνη περίπτωση που ένιωθα τις αλλαγές των ταχυτήτων ήταν στις απότομες επιταχύνσεις (kickdown) ενώ σε νορμάλ οδήγηση οι εναλλαγές ήταν ανεπαίσθητες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greg12m
    • RE: Peugeot 3008 '08

      Χαιρετώ τους φίλους του Peugeot 3008.

      Μετά από μία τρίμηνη έρευνα αγοράς, ζυγίζοντας τα υπερ και τα κατά πολλών μοντέλων σε τεχνικό και οικονομικό (με βάση το βαλάντιο μου) επίπεδο, και αφού μελέτησα τις απόψεις και εντυπώσεις ιδιοκτητών σε διάφορα fora, τις κριτικές και σχόλια που γράφτηκαν σε περιοδικά σε διάφορες χώρες, καθώς επίσης και στο internet, κατέληξα σε παραγγελία ενός Peugeot 3008 1.6 THP Premium Pack, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, δερμάτινα καθίσματα, Grip Control και χρώματος Babylon Red.

      Το όχημα προορίζεται για χρήση από την σύζυγο συνεπώς και κάποιες από τις πιο πάνω επιλογές ήταν δικές της επιθυμίες.

      Η παράδοση αναμένεται περί τα τέλη Σεπτεμβρίου αρχές Οκτωβρίου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      greg12m
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr